Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Музыкалық білім в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фольклорлық-эстрадалық ансамбль
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - ұжымдық музыкалау дағдыларын игеру және оқушыларды мектепте фольклорлық және эстрадалық ансамбльдің жетекшісі ретінде жұмысқа дайындау. Курста балалардың орындаушылық ұжымдарымен жұмыс істеу әдістемесі оқытылады, мектеп репертуарының туындылары игеріледі. Білім алушылар музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастыруды үйренеді; олар үшін репертуарды өз бетінше таңдайды, шығармаларды интерпретациялайды, аранжировкалар жасайды және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлем музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың музыкалық-тарихи ойлауын қалыптастыру болып табылады. Курс әлемдік музыкалық өнер құбылыстарын тарихи-хронологиялық тәртіпте зерттеуге, музыкалық жанрлардың, стильдердің, формалардың даму заңдылықтары мен әлеуметтік жағдайын анықтауға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар музыканы қоғамдық өмірдің, оның ерекшелігі мен тәрбиелік әлеуетінің көрінісі ретінде түсіну негізінде оқу-тәрбие қызметін жүзеге асыратын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыкалық форма
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттерге музыкалық шығармаларды олардың мазмұны мен формасының бірлігінде талдауға үйрету. Пән білім алушылардың музыкалық экспрессивтіліктің маңызды құралдарының бірі ретінде форма туралы түсініктерін, музыкалық шығармаларды тұтас талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курста музыкалық шығармалар мазмұнының ерекшеліктері; негізгі музыкалық-экспрессивті құралдар және олардың өзара әрекеттесу түрлері; типтік музыкалық формалар және олардың экспрессивті мүмкіндіктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыка теориясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - музыкалық тіл элементтерімен танысу. Курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық дыбыстың сипаттамаларымен, нотация әдістерімен, музыканы метроритмикалық және ладогармониялық ұйымдастыру мәселелерімен, әуезді даму заңдылықтарымен және т.б. танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыка өнеріне кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-музыканың әртүрлі аспектілері туралы жан-жақты ақпарат пен түсінік беру. Пәнді оқу Кезінде музыканың мәні мен ерекшелігі, музыкалық мазмұны мен музыкалық тілі, музыкалық жанрлар, стильдер, түрлер сияқты мәселелерге баса назар аударылады. Оқу барысында студенттер музыканың мәнін қарастырудың негізгі модельдерімен және олардың музыкалық-эстетикалық тәрбие процесінің әлеуетімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Эстрадалық-жаз өнерінің тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-эстрадалық-джаз өнерінің тарихын, қазіргі жағдайын, ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу Оны мәдени-қоғамдық жағдай контекстінде зерттеуге, оның ең жақсы жетістіктерін игеруге, әртүрлі аймақтардағы эстрадалық-джаз өнерінің ерекшеліктерін түсінуге бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы эстрадалық-джаз шығармаларының стилистикалық сорттарын анықтау және талдау дағдыларына ие болады; оқушылардың эстрадалық-орындаушылық қызметін ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақ музыкасының тарихы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазақ музыкасының даму үдерісі; оның қалыптасуының негізгі кезеңдері, түрлері, жанрлары, стильдері, көрнекті өкілдерінің шығармашылығы туралы түсінік алу. Курстың негізгі мақсаты Қазақстанның ұлттық ерекшеліктерін, жетістіктері мен басымдықтарын ескере отырып, оқу процесін құрастыру, алған білімдерін мектептегі білім мазмұнын жаңарту жағдайында қолдану қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Эстрадалық ән айту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-эстрадалық түрде ән айтуды үйрету. Курста танымал музыканың әртүрлі жанрларына тән нақты әдістерді меңгеру дағдылары қалыптасады; фонограммамен, микрофонмен, вокалды – күшейткіш аппаратурамен және т.б. жұмыс істеу дағдылары. курсты оқу нәтижесінде білім алушылар эстрадалық-орындаушылық қызметті жүзеге асыра алады, эстрадалық музыканың үздік үлгілерімен таныстыру негізінде оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орындаушылық шеберлік
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың орындаушылық дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәнді оқу нәтижесінде олар музыкалық аспапта ойнаудың және хор дирижерлығының музыкалық-орындаушылық дағдыларын меңгергендігін көрсетеді; әртүрлі стильдегі, дәуірдегі, көркемдік бағыттағы аспаптық және вокалдық-хорлық музыканың неғұрлым типтік ерекшеліктерін айқындайды; сыныптан тыс тәрбие музыкалық жұмысын және музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастырады; орындалатын шығармалардың көркемдік-педагогикалық әлеуетін бағалайды және т. б.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыка мұғалімінің орындаушылық шеберлігі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орындаушылық дайындығын жетілдіру болып табылады. Пән оларды өз бетінше Аспаптық-орындаушылық және вокалдық-хорлық қызметке дайындауға; орындаушылық интерпретация өнерін меңгеруге; практикалық сыныптық және сыныптан тыс жұмыстарға арналған мектеп бағдарламасының музыкалық материалын зерделеуге; солистермен және балалардың шығармашылық ұжымдарымен қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыруға; оқушылармен орындаушылық қызметтің әдістері мен тәсілдерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Негізгі музыкалық аспап
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Аспаптық орындау саласында дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың көркемдік ойлауын, эмоционалдық интеллектісін, құндылық бағдарларын дамытуға; олардың музыкалық-шығармашылық қабілеттерін дамытуға; әртүрлі дәуірлердің, формалардың, стильдердің туындыларын игеруге; педагогикалық репертуар туындыларын жоғары көркемдік орындауға; орындау сапасын талдау қабілетін дамытуға; музыкалық шығармаға ауызша түсініктеме беруге; сахналық өнер көрсету дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Балалар өнер мектептеріндегі музыкалық педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-қосымша білім беру ұйымдарындағы музыкалық педагогика принциптерін зерттеу. Курста БММ-дегі педагогикалық қызметтің негізгі мақсаттары мен міндеттері; музыкалық білім берудің даму тарихы және қазіргі жағдайы; БММ-дегі музыкалық педагогиканың ерекшелігі; БММ-дегі авторлық оқыту бағдарламалары; қосымша музыкалық білім беруді құрудың отандық және шетелдік тәжірибесі және т. б. сияқты мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-вокалды-хор өнері саласындағы практикалық дағдылар мен теориялық білімді жетілдіру. Курс студенттерге вокалды-хор жұмысының әртүрлі әдістерін, ансамбльде, жүйеде, дикцияда жұмыс істеу әдістері мен әдістерін игеруге бағытталған. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға баса назар аударылады: дыбыстық нұсқаларды таба білу, шығармаларды өз бетінше түсіндіру. Балалар хор ұжымымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Вокал сыныбы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ән мәдениетін қалыптастыру. Пән академиялық ән айту дағдыларын жетілдіруге мүдделі білім алушыларға арналған, вокалдық-орындаушылық өнер құндылықтарын шығармашылықпен игеруге бағдарланған және заманауи және классикалық репертуардың вокалдық шығармаларын орындауға мүмкіндік береді. Студенттер Музыка сабағында және сыныптан тыс жұмыстарда жұмыс істеу үшін репертуарды және балалардың дауыстарымен жұмыс істеу әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 3
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты болашақ музыка мұғалімдерінің вокалдық-хорлық шеберлігін жетілдіру болып табылады: олардың хор ұжымында шығармаларды кәсіби, вокалдық және көркемдік сапалы орындау, ансамбльдік хор ән айту мәдениетін меңгеру, ән айтудың вокалдық-хор тәсілдерін, хор репертуарын, хормен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру, оның ішінде хор шығармаларын өз бетінше талдау, түсіндіру және үйрену, репертуарды таңдау және т .б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектептегі жұмыс практикумы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-қазіргі жағдайда музыкалық-эстетикалық тәрбиені тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік беретін дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру. Курсты оқу барысында білім алушылар сыныптан тыс іс-шараларды ұйымдастыруды, мектеп репертуарының туындыларын орындауды, сүйемелдеуді, есту арқылы таңдауды, транспозициялауды үйренеді. Курста әнмен эскиздік танысу; ән авторларымен танысу; ән әуені мен сүйемелдеу бойынша жұмыс және т. б. сияқты мәселелер зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орындаушылық дайындық негіздері 1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектептегі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында жұмыс істеу үшін қажетті орындаушылық дайындық негіздерін меңгеруі болып табылады. Курс кешенді болып табылады және аспаптық, вокалдық, дирижерлік-хорлық орындау саласында дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылар түрлі дәуірлердің, формалардың, стильдердің, жанрлардың туындыларын меңгереді. Педагогикалық репертуардың шығармаларын зерттеуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерде ән өңдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің музыкалық-компьютерлік бағдарламалар және олардың мүмкіндіктері туралы түсінік алу. Пән Sound Forge, Nuendo және ұқсас Audio және MIDI редакторларында жұмыс істеу дағдылары бар заманауи музыка мұғалімін қалыптастыруға бағытталған. Курс бағдарламасына нота материалын теру және редакциялау, транспозициялау, араластыру, бүлінген фонограммаларды қалпына келтіру, өзіңіздің компьютерлік аранжировкаларыңызды жасау және т. б. кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гармония
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты негізгі гармоникалық құралдарды теориялық игеру және оларды білім алушылардың іс-әрекетінде практикалық қолдану болып табылады. Пән әуенге сүйемелдеуді таңдау, шығармалардың аранжировкаларын жасау, педагогикалық репертуардың шығармаларын талдау қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұған жұмыстың негізгі формалары ықпал етеді: әуен мен бассты үйлестіру; фортепианода гармоникалық жаттығулар ойнау; музыкалық материалды басқа кілттерге ауыстыру; гармоникалық талдау.

    Оқу жылы - 1
  • Синтезаторда ойнаудың технологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-синтезатордағы ойынды меңгеру. Пәнді оқу YAMAHA, KORG синтезаторлары сияқты заманауи электронды музыкалық аспаптарды игеруге мүмкіндік береді. Курста әуенді, сүйемелдеуді, мектеп бағдарламасының туындыларын есту арқылы таңдау жүзеге асырылады. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы музыкалық-компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, музыкалық-шығармашылық жұмыстар жасайды; синтезаторды қолдана отырып, оқушылардың қызметін ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты болашақ педагог-музыканттың музыкалық-педагогикалық мәдениетін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар мектептегі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында музыканы оқытудың принциптері мен әдістерін меңгереді. Курсты оқу нәтижесінде білім алушылар музыкалық-педагогикалық қызметте инновациялық білім беру технологияларын қолдана алады, Оқушылардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, музыкалық-эстетикалық тәрбие бере алады.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі заманғы музыка мәдениеті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қазіргі музыкалық мәдениеттің даму заңдылықтары мен ерекшеліктерін зерттеу. Пән 20-21 ғасырлардағы музыкалық шығармашылықтың орны мен рөлін зерттеуге арналған.қазіргі өмірдегі, қазіргі авторлардың ең маңызды музыкалық шығармалары. Студенттер музыкалық шығармашылықтың ең жақсы үлгілерін талдауға, олардың педагогикалық әлеуетін анықтауға, балаларға музыканың сипаты мен мазмұнын қол жетімді және қызықты түсіндіруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қосымша музыкалық аспап немесе жалпы фортепиано
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - таңдалған қосымша музыкалық аспапта ойнаудың негізгі дағдыларын үйрету. Пән заманауи мектеп жағдайында сұранысқа ие репертуармен танысуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушылардың музыкалық-эстетикалық дамуына; олардың музыкалық ой-өрісін кеңейтуге; өзіндік жұмыс дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, репертуарды таңдауға; аспаптың мәнерлі мүмкіндіктерінің барлық байлығын игеруге баса назар аударылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сольфеджио
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-оқушылардың музыкалық есту, музыкалық ойлау және есте сақтау қабілетін дамыту. Бұл мақсат интонациялық және музыкалық-ритақты жаттығулар, сольфеджирлеу, есту талдауы, музыкалық диктант, импровизация және т. б. сияқты жұмыс түрлері арқылы жүзеге асырылады. курсты оқу нәтижесінде студенттер интонация және музыканың әртүрлі элементтерін есту, парақтан оқу, сүйемелдеу, транспозиция және т. б. дағдыларын алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Хор сыныбы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-студенттердің практикалық вокалдық-хор дағдыларын және олардың тәуелсіз хормейстер қызметін жүзеге асыру үшін қажетті хор өнері туралы теориялық білімдерін қалыптастыру. Пән вокалды-хор жұмысы мен хорды басқарудың білім жүйесін, әдістері мен әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға баса назар аударылады: орындауды талдай білу, оның дыбысталу нұсқалары мен өзгеру тәсілдерін табу, шығармаларды өз бетінше түсіндіру.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі заманғы музыкалық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-Музыка сабағында заманауи музыкалық-компьютерлік технологияларды қолдануға үйрету. Пән фонограмманы жазу және редакциялау, аналогтық форматтан цифрлық форматқа аудару, компьютерде нота мәтінін теру, CD-дискілерді жазу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер FINALE музыкалық редакторын, Cubase бағдарламасын меңгереді, өздерінің музыкалық-цифрлық білім беру ресурстарын және педагогикалық репертуар шығармаларының аранжировкаларын жасауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Оркестрлік сынып
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-мектептің халық аспаптар оркестрінің жетекшісі ретінде жұмысқа дайындық. Сабақтарда оркестрге арналған аспаптар, репертуармен жұмыс істеу, оркестрлік партитураларды оқу, оркестр аспаптарын баптау дағдылары меңгеріледі. Курс аяқталғаннан кейін білім алушылар оркестр ұжымы үшін репертуарды өз бетінше таңдай алады; шығармаларды интерпретациялай алады, Оқушылардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға жағдай жасай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Хор класы және хормен жұмыс жасау практикумы 2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-оқушыларды мақсатты вокалды-хорлық тәрбиелеу және музыкалық – эстетикалық дамыту әдістерін меңгерген білікті педагог-хормейстердің шығармашылық тұлғасын қалыптастыру. Пән білім алушылардың вокалдық-хор шеберлігін қалыптастыруға бағытталған: олардың хор ұжымында шығармаларды кәсіби, вокалдық және көркемдік сапалы орындау, ансамбльдік хор ән айту мәдениетін меңгеру, ән айтудың вокалдық-хор тәсілдерін, хор репертуарын, хормен жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Музыкалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-музыкалық іс-әрекеттің психологиялық аспектілерін зерттеу. Пән заманауи музыкалық-психологиялық тұжырымдамаларды игеруге бағытталған. Музыкалық шығармашылық, музыкалық қабілеттер, музыкалық-орындаушылық Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту, музыка мұғалімінің музыкалық-терапевтік қызметі және т.б. мәселелеріне ерекше назар аударылады. курсты оқу нәтижесінде студенттер оқушылардың шығармашылық қалыптасуына қажетті негізгі психологиялық-педагогикалық әдістер мен құралдарды игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Орындаушылық дайындық негіздері 2
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың мектептегі білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында жұмыс істеу үшін қажетті орындаушылық даярлық негіздерін меңгеруін тереңдету болып табылады. Курсты оқу барысында студенттердің Аспаптық орындау, хор дирижерлау, академиялық ән айту саласындағы музыкалық-орындаушылық дағдылары қалыптасады. Білім алушылар әртүрлі дәуірлердің, стильдердің, формалар мен жанрлардың классикалық және заманауи отандық және шетелдік туындыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шетел музыка әдебиеті
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың музыкалық-тарихи ойлауын қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында білім алушылар музыкалық тілдің мазмұны мен ерекшеліктерін, музыкалық шығармалардың жанрлық-стильдік ерекшеліктерін анықтауға, оларға көркемдік-эстетикалық баға беруге үйренеді; клавирмен, партитурамен, анықтамалық музыкалық әдебиеттермен жұмыс істеу, әртүрлі дереккөздерді зерделеу негізінде материалды жалпылау, аудитория алдында баяндамалар жасау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Хорды дирижерлеу
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушылардың орындаушылық дирижерлік-хор дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән оларды сыныптық және сыныптан тыс жұмыстар процесінде балалар хорымен жұмыс істеуге дайындауға бағытталған: хор партитурасымен жұмыс істеуге, мектеп әндеріне аннотациялар мен көрнекі материалдар жасауға, дирижерлық техниканы игеруге; дирижерлік қозғалыс принциптерін игеруге; мектеп репертуарының әр түрлі жанрдағы, формадағы, стильдегі және т. б. шығармаларын жинақтауға.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шетелде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • . Орындаушылық оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-музыкалық аспапта ойнау және хорды басқару әдістері мен әдістерін үйрету, музыкалық шығарманың идеялық-көркемдік құндылығын, оның текстуралық-стилистикалық ерекшеліктері мен ерекшеліктерін жеткізе білуді қамтамасыз ететін дағдылар кешенін қалыптастыру. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар мектеп репертуарының туындыларын орындау, шығармалардың көркемдік-педагогикалық әлеуетін айқындау, аннотациялар, әңгімелер, олар туралы хабарламалар жасау қабілетін көрсететін болады.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Концертмейстерлік сынып
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді концертмейстер ретінде практикалық қызметке дайындау. Курста концертмейстерлік репетициялық жұмыстың әдістері, формалары мен түрлері; концерттік бағдарламаны қалыптастыру принциптері; концерттік және оқу репертуарының туындылары; ансамбльдік шығармадағы өзіндік жұмыс әдістемесі және т. б. оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өнер теориясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-қоғамдық сананың нысаны және оның даму заңдылықтары ретінде өнер туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Пән көркем образдың мәні мен ерекшелігін, өнердің әлеуметтік функцияларын зерттеуге, өнертану талдауының негіздерін игеруге және т.б. білім алушылар шығармаларды кең тарихи-көркем контексте түсіну дағдыларын алады; балаларға олардың мазмұны мен мағынасын қол жетімді және қызықты түсіндіруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. және басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON2

    Басқа мәдениетке, басқа өмір салтына төзімділікті қалыптастыру

  • Код ON7

    Вокалдық, хорлық және аспаптық жанрлардың педагогикалық репертуарының шығармаларын орындау.

  • Код ON4

    Музыкалық-педагогикалық қызметте ақпараттық, инновациялық, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалану

  • Код ON10

    Музыкалық-эстетикалық қызметтің әртүрлі түрлері мен нәтижелерінің тәрбиелік әлеуетін бағалау.

  • Код ON9

    Педагогикалық репертуардың музыкалық шығармаларын олардың мазмұны мен формасының бірлігі тұрғысынан талдау

  • Код ON8

    Педагогикалық репертуар туындыларының өзіндік музыкалық-цифрлық білім беру ресурстары мен аранжировкаларын өз бетінше жасау.

  • Код ON6

    Эстетикалық сезімді адамның сезімталдығы ретінде, музыканы қоғамдық өмірдің көрінісі, адамның шығармашылық өзін-өзі жүзеге асыру тәсілі ретінде түсіну негізінде оқу-тәрбие іс-әрекетін құру.

  • Код ON12

    Білім алушылардың эмоционалды интеллектісі мен құндылық бағдарларын дамытатын тәрбие жұмысын жобалау.

  • Код ON1

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, экономика және кәсіпкерлік, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, академиялық жазу және ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері саласындағы жан-жақты дамыған тұлға ретінде білімдерін көрсету.

  • Код ON11

    Орта білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында сыныптан тыс тәрбие музыкалық жұмысын және музыкалық-шығармашылық ұжымдар мен солистердің қызметін ұйымдастыру.

  • Код ON5

    Білім алушылардың жеке және жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оның ішінде инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар музыкалық-эстетикалық тәрбиені жүзеге асыру

  • Код ON3

    Қазақстанның ұлттық басымдықтарын ескере отырып, қазақ халқының тарихын, мәдениетін, салт-дәстүрлерін білу негізінде оқу процесін құрастыру.

Top