Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Математика-Информатика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Негізгі пәндер бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты арнайы пәндер бойынша білімдерін бекітуПән электронды оқулықтардың ерекшеліктерін көрсету, HTML бағдарламалау тілін қолдану арқылы веб-беттерді құру, электронды оқулықтарды жасау, материалдарды дайындау, Front Page бағдарламаларымен жұмыс істеу, веб-құжаттарды құру негіздері мен технологиялары, веб-беттерге қойылатын талаптар, WEB-сайт туралы түсінік, бағдарламалау технологиялары,Java және JavaScript бағдарламалау тілдері,электрондық оқулықтарды модельдеу ұғымдарын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геометриялық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты геометриялық есептерді шешудің негізгі әдістерімен танысу болып табылады, планиметрия мен стереометрияның негізгі ұғымдары мен әдістерін, геометриялық түрлендіру әдістерін, құрылысқа есептерді шешудің алгебралық әдісін, симметрия әдісін, параллель беру, бұру, гомотетияны, геометриялық есептерді координаттар әдісімен шешуді зерттеуге бағытталған. Геометрия курсы оқушылардың логикалық ойлауын дамытуда негізгі жүктемені көтереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың электрондық портфолиосы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің және оның кәсіби іс-әрекетін одан әрі жетілдіруде, ақпараттық сауаттылықты қалыптастыруда теориялық дағдыларды меңгеруде маңызды рөл атқаратын мұғалімнің электрондық портфолиосы туралы студенттер арасында білім жүйесін қалыптастыру. Басқа мұғалімдермен, студенттермен және оқу үдерісінің басқа қатысушыларымен желілік мәдениет, сонымен қатар практикалық құзыреттіліктерді меңгеру, шығармашылық жетістіктерін көрсету, мұғалімнің озық тәжірибесін тарату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: информатиканың фундаментальды ұғымдарын: ақпараттар теориясының негізін, алгоритмдердің тиімділігіне талдау жасау, математикалық модельдеу және информатиканың семантикалық негіздерін оқып үйрену болып табылады. Пән ақпараттық процестерді жоғары деңгейде қалыпқа келтіруге қажетті теориялық негіздерді және математикалық модельдерді оқытуға, оқылатын әдістер аясында ақпаратты өңдеудің практикалық дағдыларын меңгеруге және кәсіби қызметте пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Элементарлық математика
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты математикалық деңгейді арттыру арқылы басқа байланысты пәндерді игеру үшін қажетті математикалық дағдыларды қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән білім мен дағдыларды дамытуға, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылауға, практикалық есептерді шешу үшін осы материалдарды қолдануға, сондай-ақ логикалық ойлауды дамытуға, қарапайым математиканың басқа пәндермен байланысын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аналитикалық геометрия
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты білім алушыларда геометриялық мәдениетті қалыптастыру, қосымшаларда қолдануға арналған классикалық математикалық аппаратты меңгеру, логикалық ойлауға және математикалық есептерді шешу дағдыларына үйрету. Пәнді меңгеру процесі жоғарғы математиканың келесі деңгейі үшін білім мен дағдыларды қалыптастыруға, есептерді шешуде аналитикалық геометрия терминдерін қолдануға, сызықтар, нүктелер және беттер сияқты кейбір геометриялық объектілерді модельдеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік тораптар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: компьютерлік желілерді ұйымдастыру және қызмет ету принциптерін, желілерде дербес компьютердің жұмыс істеу ерекшеліктерін меңгеру, қазіргі заманғы компьютерлік желілік технологиялармен және ақпаратты беру, сақтау, іздеу, өңдеу және ұсыну әдістерімен танысу, сонымен қатар жергілікті желілерде жұмыс істеу дағдысын алу болып табылады. Пән студенттердің жергілікті желілерді жобалау, интернет желісінде қолданылатын мәліметтер алмасу хаттамаларымен жұмыс істеу қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - кездейсоқ құбылыстардың заңдылықтарын және олардың қасиеттерін игеру және зерттеу және оларды статистикалық деректерді талдау үшін пайдалану. Пән ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремаларын, кездейсоқ шамалар мен олардың сандық сипаттамаларын, ықтималдықтардың шекті теоремаларын, математикалық статистика элементтерін, сондай-ақ теория объектілерімен жұмыс істеу, оның аппаратын, өзіндік әдістерін меңгеру дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың сандық сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - өмірлік және кәсіби маңызды дағды ретінде мұғалімнің сандық сауаттылығын; педагогтің сандық сауаттылығының компоненттерін, индексін, стратегиялық тәсілдерін, қағидаттарын; сандық экономиканы, қызмет көрсету саласын, әлеуметтік саланы және педагогиканы; оқытудың ұтқыр және әлеуметтік-медиалық технологияларын; сауаттылықтан жеке оқытатын контентті жасауға дейінгі сандық құзыреттерді; білім алушылардың сандық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ықшамдау әдістер және операцияларды зерттеу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға операцияларды зерттеудің негізгі әдістері мен үлгілерімен таныстыру болып табылады. Пән математикалық модельдер негізінде шешу алгоритмін әзірлеуді,ғылыми-қолданбалы жобалардың бизнес-жоспарларын оңтайландыруды,операциялардың математикалық модельдерін, моделдеу принциптерін, нәтиженің пайдалылығын өлшеу әдістерін, сызықтық және бүтін санды модельдерді, графалардағы экстремалды есептерді, желілік жоспарлауды, қорларды басқару теориясын, жаппай қызмет көрсету жүйелерін, ойын теориясы мен статистикалық шешімдерді, имитациялық моделдеудің негізгі принциптері мен кезеңдерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бұлттық сервистер және технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – бұлттық есептеулер архитектурасын, жүзеге асыратын орталарды және аталған орталарды болашақта кәсіби қызметтерінде қолдана білуге үйрету. Мазмұны: курс білім алушыларды бұлттық технологиялардың негіздерімен, бұлттық технологияларды талдау, бұлттық технологиялар арқылы жоғары деңгейдегі бағдарламалар кешенін пайдалану жолдарымен, академиялық бұлт ұғымымен, бұлттық сервистермен айналысатын компаниялармен, бұлттық шешім түрлерімен таныстыруға және бұлттық қойма құруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Интернет технологияcы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ретінде білім алушыларда әлемдік ақпараттық желінің жұмыс істеуін қамтамасыз ету технологиялары мен әдістері туралы, Интернет желісінде ақпаратты сақтау мен ұсынуды ұйымдастыру кезінде интернет технологияларын қолдану теориясы мен тәжірибесінің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру, клиенттік бағдарламалаудың қазіргі заманғы технологияларын пайдалана отырып Интернет-қосымшаларды жобалау дағдыларын қалыптастыру. Пән стильдердің каскадтық кестелерін, HTML тілін және дизайн элементтерін қолдана отырып, өзінің web-беттерін құру дағдыларын үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – мектепте математиканы оқыту үрдісінде туындайтын оқу-әдістемелік мәселелерді кәсіби шешуге қажетті білім, білік және дағдылармен білім алушыларды қаруландыру. Курс математиканың ерекшеліктерін ескере отырып дидактиканы нақтылауға, жалпы әдістемелік идеяларды, ережелер мен ұсыныстарды әзірлеуге және бұл білімді мектептегі математика курсындағы нақты тақырыптарды меңгеруде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін және кәсіби құзыреттілігін, өз бетінше ойлануын қалыптастыру. Пән жаңартылған білім беру бағдарламасын, білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін, білім алушылардың дамуының психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістерін пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы ОББ тілдерін қолдана отырып, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттеу, көпфункционалды қосымшаларды құрудың негізгі әдістерін үйрету, Заманауи бағдарламалау технологияларының даму жағдайын түсіндіру. Пән бағдарламалау жүйелері, блок-схемалар, символдық айнымалылар мен жолдарды өңдеу айнымалыларының түрлері және динамикалық жад, динамикалық деректер құрылымдары, модульдік бағдарламалау туралы жалпы ақпаратты зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Сызықты алгебра
    Несиелер: 6

    Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларды сызықтық табиғаттың әр түрлі объектілерімен таныстыру, сызықтық кеңістіктің, векторлық алгебраның, сызықтық теңдеулер жүйесінің негізгі түсініктерін беру және сызықтық кеңістіктің негіздерімен және ішкі кеңістіктің өлшемдерімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушылар өз білімдерін сызықтық табиғаттың қолданбалы және практикалық мәселелерін зерттеу және модельдеу кезінде, сонымен қатар есеп шығаруда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-3
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көптеген айнымалылардың функцияларын дифференциалды есептеудің теориялық негіздерін және қатар теориясын зерттеу. Пән білім алушыларды бірнеше айнымалылардың функцияларын қолданудың қасиеттері мен мүмкіндіктерімен, сандық және функционалдық қатарлар теориясының негізгі ұғымдарымен таныстырады, шамамен есептеулерде, теңдеулерді шешуде, функцияларды біріктіруде дәрежелік қатарларды қолдану курсының типтік есептерін шешу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ақпараттық қауіпсіздік тақырыптарын оқытуда әдістемелік ресурстар жасау. Пән ақпаратты қорғаудың теориялық негіздерін қарастыруға, ақпараттық қауіпсіздікке қатысты оқу материалдарын жүйелеуге, ақпараттық жүйеге төнетін қауіптер түрлерін ажыратуға, компьютерлік тазалық ережелерін орындауға, жеке меншік ақпаратқа қорғау құралдарын қолдануға,ақпараттық қауіпсіздікті басқару тәжірибесін, қорғау объектілерінің жіктелуі мен қасиеттерін, қазіргі заманғы қорғаныс құралдарының негізгі сипаттамаларымен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық логика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды математикалық теорияларды құрудың логикалық құралдарымен, математикалық логика негіздерімен, болжамдық және предикаттық есептеулермен, интерпретациялар мен модельдер ұғымдарымен, болжамдық логикамен, алгоритмдер теориясының элементтерімен және т.б. Бұл курстың нәтижесінде білім алушылардың абстрактілі ойлауы, мәтінді формальды логика тіліне және формуланы сөздік тілге аудару дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқытудағы желілік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Web 2.0 технологиялар сервистерін қолдану, интернет ресурстар топтамаларын құрастыру, желілік білім беру ресуртарын ұйымдастыру. Пән желілік білім беру өнімдерін әзірлеу үшін қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды бағалау, компьютерлік желілердің оқыту мүмкіндіктерін көрсету, қашықтықтан оқытудың ерекшеліктерімен таныс, желілік оқыту мен өзара әрекеттестік оқытудың орталарында жұмыс істеу, желілік жобаларды жүзеге асыру білімдерін жетілдіруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Робототехника негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кибернетикалық жүйелерді жобалау, модельдеу, бағдарламалау және тиімді пайдалану дағдыларын дамыту. Пән білім алушыларда роботтар мен робототехникалық жүйелерді құру үшін білім беру конструкторларымен жұмыс істеудің әртүрлі тәсілдері мен құралдарын игеру үшін қажетті технологиялық білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыруға және дамытуға, жасалған бағдарламаларды, арнайы элементтерді және басқа да объектілерді пайдалана отырып құрастыру әдістері мен тәжірибелерін пайдалануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математика тарихы мен методологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты бастапқы математикалық түсініктерді қалыптастыру, жекелеген математикалық пәндердің даму тарихын, математикалық ғылымның қалыптасу жолдарын, қарапайым математиканың даму ерекшеліктерін зерттеу. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы математиканың даму тарихы мен математика әдіснамасы, тарихта үлкен мәнге ие болған белгілі математиктер туралы кеңінен түсінік алады. Олар алған білімдерін басқа оқу пәндерін оқу кезінде қолдана алады, типтік курстық міндеттерді шешу дағдыларын игереді, әдебиеттермен және электронды көздермен өз бетінше жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ағылшын тіліндегі мектеп математикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математикалық бағыттағы білм алушылардың ағылшын тіліндегі математикалық мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын дамыту, мектеп математикасының белгілі мәліметтерін жалпылау. Пән білм алушылардың логикалық ойлауын дамытады, шетелдік көздерден кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алу және бағалау дағдыларын қалыптастырады, математикалық мәлімдемелер мен олардың дәлелдерін кәсіби аудиторияға түсінікті түрде нақты және дәл ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Алгебра және сандар теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының ұғымдарымен және әдістерімен, сызықтық алгебралық жүйелерді зерттеудің іргелі әдістерімен, ақырлы өлшемді векторлық кеңістіктер теориясының түсініктерімен және әдістерімен және олардың сызықтық түрлендірулерімен, алгебралық алгебраны қалыптастырумен таныстыру. болашақ математика мұғалімінің мәдениеті, бұл мұғалімнің алгебраға тән негізгі алгебралық ұғымдарды, әдістерді, идеялар мен заңдылықтарды меңгеруін, алгебра саласы бойынша жүйеленген білімдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - математиканың логика, графика теориясы, комбинаторика элементтері, ойын теориясы, математикалық олимпиадалардың тапсырмаларын орындау үшін және қажетті шектер теориясы сияқты салаларынан мектеп бағдарламасынан тыс білімді зерттеуге арналған. Курс мектеп және студенттік олимпиадалардың есептерін, логикалық есептерді, теориялық-сандық есептерді, геометрия бойынша стандартты емес есептерді координаттар әдісімен, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инклюзивтті білім беру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты –білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді, диагностикалық технологиялар мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білімдер жүйесін қалыптастыру. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін кедергісіз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құру үшін ұйымдастырушылық-басқару, тәрбиелік, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі STEM тәсілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – білім беруде STEM тәсіліне концептуалды көзқарас қалыптастыру. Пәннің мазмұны бірнеше білім беру салаларының қиылысында қалыптасатын құзіреттіліктерді зерттеуге бағытталған. STEM- аббревиатурасының мағынасын түсіндіріп, білім беру бағдарламасы мазмұнына қатысты пәнаралық байланыстарды қамтитін тапсырмаларды жасатып, тәсілдің тәжірибесін жинақтауға негізделген. Осы тәсілге қатысты білім беру бағдармала нәтижелері бойынша болжамдар жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мектепте жаратылыстану-математика пәндері циклын оқытуда инновациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - мектепте жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуда инновациялық технологияларды қолдануда студенттердің кәсіби-әдістемелік дағдыларын қалыптастыру және дамыту Пән жаратылыстану-математикалық цикл пәндерін оқытуды ұйымдастыруда және оқытуда инновациялық технологияларды тиімді пайдалануға, сыни тұрғысынан ойлау технологиясын, Оқытудың жеке тұлғаға бағытталған технологиясын, оқытудың интерактивті әдістерін оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Функционалдық талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - абстрактілі кеңістіктердің негізгі кластарын зерттеу, сонымен қатар қазіргі теориялық және қолданбалы математиканың аналитикалық арсеналына кіретін функционалдар мен операторларды зерттеу. Пән метрикалық, нормаланған кеңістіктерді, жиындардың топологиялық кластарын, жинақтылық ұғымын, толық метрикалық кеңістіктер туралы негізгі теоремаларды, компактілі және Гильберт кеңістіктерін, сызықтық нормаланған кеңістіктердегі функционалдар мен операторларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-1
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - шексіз шамаларды талдау арқылы айнымалы шамаларды зерттеудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру. Пән нақты сандардың қасиеттерін, шектер теориясын, бір айнымалыдан тәуелді функцияның дифференциалдық есептеулерін зерттеуге; негізгі теоремалардың тұжырымдары мен дәлелдеулерін білуге; курстың типтік есептерін шешу дағдыларын дамытуға; қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық талдау әдістерін қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Кәсіптік пәндер бойынша арнайы курс
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бағдарламаларды құрудың негізгі принциптерін заманауи программалау тілдерін көмегімен ұсыну, негізгі көп функционалды қосымшаларды құру әдістеріне үйрету, заманауи программалау технологияларын даму жағдайына түсініктеме беру. Java, Pyhton, C++ бағдарламалау тілдерінің мәтіндік және графикалық режимдерді, деректердің файлдық типтерін, сілтемелік типтерін және динамикалық жадыны, деректердің динамикалық құрылымын, модульдік бағдарламалау туралы жалпы мәліметтерді оқуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік жүйелерінің сәулеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларға заманауи компьютерлер мен компьютерлік жүйелердің сәулеттік қабілеттерін, функционалды түйіндерді жобалау негіздерін, есептеу кешендерін ұйымдастыру негіздерін үйрету болып табылады. Пән компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін зерттеуге және олардағы деректерді, компьютерлердің жадын ұйымдастыру принциптерін, интерфейс жүйелерін, компьютерлік жүйелер архитектурасының заманауи түрлерін, компьютерлерді ұйымдастыру принциптерін, компьютерлік технологияның даму тарихын, компьютер буындарын және олардың жіктелуін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Дискретті математика
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларды дискретті математиканың негізгі бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Бұл курста қарастырылады: жиынтықтар теориясы, комбинаторика, графиктер теориясы, кодтау теориясы және т.б. пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар практикалық есептерді шешудің негізгі мысалдарын игереді, осылайша логикалық және интеллектуалды ойлауды, математикалық аппараттар мен математикалық әдістерді талдау кезінде қолдану білімі мен дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық анализ-2
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - бір айнымалыдан тәуелді функцияның интегралдық есептеулерінің теориялық негіздерін зерттеу. Пән интегралдарды есептеудің әртүрлі әдістерімен таныстырады, анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттерін, бірінші және екінші типтегі меншіксіз интегралдардың геометрия мен механика есептерін шешуде қолдану тәсілдерін қарастырады, әр жағдайда тиімді шешім әдісін таңдау дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдерді дайындау. Пән мектептегі жалпы білім берудің әртүрлі кезеңдерінде информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында болашақ мұғалімдердің кәсіби даярлығын қалыптастыруға, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің жалпы мәселелерін, информатиканы оқытуды реттейтін нормативтік-құқықтық құжаттарды, жалпы білім беретін мектептегі информатика пәнінің мемлекеттік стандартын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Бейнемонтаж жүйелері
    Несиелер: 6

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын, векторлық және растрлық, фракталдық және бейнелеу графикасының редакторларының көмегімен екі өлшемді және үш өлшемді геометриялық модельдерді құру технологиясын, бейнемонтаж бағдарламасын оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Дифференциалды теңдеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарапайым дифференциалдық теңдеулер теориясы бойынша негізгі ұғымдар мен білімді игеру болып табылады. Пән әртүрлі дифференциалдық теңдеулер мен теңдеулер жүйесін шешу әдістерін, сондай-ақ ғылым мен өндірістің әртүрлі салаларында дифференциалдық теңдеулерді қолдануды зерттеуге бағытталған. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруға, қолданбалы есептерді шешу үшін математика ғылымдары саласындағы іргелі білімді қолдануға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Мәселе есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты оқушылардың мектептегі математика курсында мәтіндік есептерді шешуге үйрету үшін қажетті әдістемелік білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мектептегі математикалық есептерді тиімді және ұтымды шешу қажетті әдістермен жақсы таныстырады, логикалық және алгоритмдік ойлауды дамыта отырып, оқушылардың оқу процесін ұйымдастыруда мәтіндік математикалық есептерді шешудің формалары мен әдістерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 6

    Берілген пәннің мақсаты ретінде компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын меңгеру, бейнемонтаж бағдарламалары, векторлық және растрлық графика редакторлары көмегімен екіөлшемді және үшөлшемді геометриялық үлгілерді тұрғызу технологиялары болып табылады. Пән студенттерді компьютерлік графика тарихымен, оның негізгі түсініктерімен, CorelDraw-мен жұмыс істеу тәсілдерімен, үшөлшемді графиканың негізгі осьтерімен, 3D MAX жұмыс істеу әдістерімен, бейнемонтаж рөлдерімен, PhotoShop-та жұмыс істеу тәсілдерімен, креативті жобаны әзірлеу жолдарымен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON10

    Оқытудың сабақтастық байланысына және біріктіру ерекшеліктеріне байланысты сабақтардың оқу жоспарларын әзірлеу

  • Код ON9

    Білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру үшін жоғары математика және жаратылыстану есептерін жіктеу

  • Код ON1

    Робототехникалық конструкторлар көмегімен алгоритмдік тілдің формальды құрылымдарын сипаттау

  • Код ON11

    Математика және информатикадан мультмедиялық электрондық оқыту ресурстарын әзірлеу

  • Код ON6

    Математикалық, ақпараттық және компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру арқылы цифрлық қоғамда білімді кеңейту

  • Код ON12

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін есепке алуға бағытталған заманауи психологиялық-педагогикалық әдістерді, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық, цифрлық технологяларды пайдалана отырып, өз пәнін оқытудың қойылған мақсаттарына сәйкес академиялық қызмет жағдайларын жасау, коллаборативті орта құру

  • Код ON4

    Математиканы және информатиканы оқытуда тиімді стратегиялар, заманауи инновациялық технологиялар мен әдістерді қолдану

  • Код ON7

    Экология және тіршілік қауіпсіздігі, әлеуметтік, гуманитарлық, құқықтық және экономикалық пәндер, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың негіздері саласында кең ой-өрісі мен ойлау мәдениеті бар жоғары білімді тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін базалық білімді көрсету

  • Код ON2

    Математика пәні бойынша олимпиада есептерін шығару жолдарын анықтау

  • Код ON8

    Мектеп математикасы шеңберінде оқушылардың логикалық ойлауы үшін негізгі математикалық объектілерді зерттеудің аналитикалық әдістерін меңгеруін көрсете білу

  • Код ON5

    Желілік өзара әрекеттесуді ұйымдастыру және кәсіби қоғамдастықта қауіпсіз жұмыс жасау үшін бұлтты қызметтерді қолдану

  • Код ON3

    Тиімді шешімдер іздестіруде үлгілер, алгоритмдер мен әдістерді таңдау

Top