Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01511 Математика-Информатика в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

Пәндер

  • Менеджмент (минор 1)

    Пәннің мақсаты ұйымдар мен ресурстарды тиімді басқару үшін қажетті принциптерді, әдістер мен құралдарды зерттеу болып табылады. Қазіргі заманғы басқару ғылымы Қазақстандағы менеджменттің әдіснамалық негіздерін қамтиды. Курста ұйымдардың түрлері, қасиеттері мен сипаттамалары, ұйымның ішкі және сыртқы ортасы, басқару әдістерінің жіктелуі, қазіргі заманғы компаниялардың қызметін жоспарлау, негізгі, пессимистік және оптимистік даму сценарийлері оқытылады.

    Несиелер - 6
  • Математикалық талдау 1

    Пәнді игерудің мақсаты студенттерді шектер теориясының негізгі ұғымдары мен әдістерімен таныстыру, сондай-ақ бір айнымалыға тәуелді функцияларды дифференциалдау болып табылады. Курс бір айнымалыға тәуелді функцияларының шектерін, үздіксіздігін, дифференциалдауын зерттейді. Шек теоремаларын, дифференциалдау ережелерін, орташа мән теоремасын қамтиды. Курс математиканы және оның ғылым мен техникадағы қолдануларын одан әрі зерттеу үшін іргелі білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Пəнінің мақсаты - мектеп жасындағы балалардың анатомиялық жəне физиологиялық ерекшеліктері, əртүрлі жастағы өсу жəне даму заңдылықтары, өскелең организмнің қоршаған ортамен қарым-қатынасы, мектеп оқушыларының денсаулығын сақтау мен нығайту, олардың оқып-білім алу барысында жұмысқа қабілеттілігінің жоғары деңгейін қамтамасыз ету жолдарының, баланың жасына лайық білім беріп, ақыл ойын дамыту, дені сау, сымбатты етіп өсірудің ғылыми негіздері туралы педагогикалық мамандықтар бойынша оқып жатқан студенттерге білім беру. Бұл пән педагогикалық мамандықтарға арналып дайындалған жəне болашақ мұғалімдер мен тəрбиешілерді кəсіби тұрғыдан дайындауға бағытталған. Бағдарлама онтогенездің əр түрлі кезеңдерінде организм тіршілігінің, өсу жəне даму барысында ағзалардың жəне ағзалар жүйелерінің қызмет етуінің ерекшеліктерінің заманауи мəселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мамандыққа кіріспе

    Пәннің мақсаты қазіргі әлемдегі білімнің әлеуметтік-экономикалық мәнін ашып көрсету, математика мұғалім мамандығын игеруге жағымды жағдай туғызу, студенттерде өзіндік білім алуға және педагогикалық іс-әрекетке деген қызығушылықты қалыптастыру, болашақтағы кәсіби іс-әрекеттің шығармашылық сипатын студенттердің саналы түрде түсінуіне мүмкіндік жасау, тұрақты жән кәсіптік өздігінен жетілу қажеттілігін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика оқулығынан тыс есептерді шешу әдістемесі

    Пәннің мақсаты математика оқулығынан тыс есептерді шығарудың әдіс-тәсілдерін кеңейту негізінде білім алушылардын математикалық материалдарын меңгеруде жағдай туғызу, пәнге тұрақты қызығушылығын тудыру, ой-өрісін кеңейту, өз бетінше ойлау жүйесін жетілдіру, шынайы өмірде үдерістерді зерттеу біліктілгі пен дағдыларын қалыптастыру, функционалды ойлау қабілеттерін дамыту болып табылады. Курста мектеп бағдарламының мазмұнында жоқ есептерді шешу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқудың мақсаты студенттерді күнделікті өмірде және кәсіби қызметте қаржылық ресурстарын тиімді басқаруға дайындау болып табылады. Курс отбасылық бюджеттің кірістері мен шығыстары, салық салу, сақтандыру және зейнетақымен қамсыздандыру саласында сауатты қаржылық шешімдер қабылдау үшін базалық білімді зерделеуді, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру мақсатында бизнес-жоспарлауды, қаржы нарығын, оның негізгі сегменттерін реттеу және жұмыс істеу механизмін оқытуды қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 2

    Пәннің мақсаты бір айнымалыға тәуелді функцияларды интегралдау есептеулерін зерттеу кезінде нақты үдерістердің модельдерін, жүйелерді, үдерістер мен құбылыстарды талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Анықталмаған, анықталған интегралдардың қасиеттері қарастырылады. Қарапайымнан күрделі интегралдауға көшу. Интегралдаудың әртүрлі әдістерін үйрету. Курсты оқу кезінде анықталған интегралдың физикалық, геометриялық қолданулары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканың теориялық негіздері

    Пәннің мақсаты қазіргі теориялық информатиканың тұжырымдамалық-терминологиялық базасын, формальды математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді, құрылымдар мен процестерді зерттеудің теориялары мен әдістерін игеру, ақпаратты жинау және өңдеу болып табылады. Пән теориялық информатика негіздерін табысты игеру үшін қажетті комбинаторика, математикалық логика, ақпарат теориясы әдістері, ақпаратты кодтау, алгоритмдер теориясы және алгоритмді графикалық бейнелеу әдістері туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызықты алгебра

    Пәннің мақсаты студенттерге ғылым мен техниканың әртүрлі салаларында туындайтын есептерді түсінуге және шешуге мүмкіндік беретін сызықтық кеңістіктерде қолданылатын сызықтық алгебраның негізгі ұғымдары мен әдістерін үйрету болып табылады. Курс векторларды, сызықтық теңдеулерді, матрицаларды, анықтауыштарды, сызықтық теңдеулер жүйелерін, меншікті мәндер мен векторларды және сызықтық түрлендірулерге қатысты әртүрлі операциялар мен теоремаларды зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгебра және анализ бастамалары

    Пәннің мақсаты математика ғылымының классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдар жүйесін және алгебра саласындағы қалыптасқан білім, білік және дағдылар жүйесіне негізделген аксиоматикалық әдісті игеру болып табылады. . Пән алгебраның негізгі ұғымдарын, алгебралық амалдарды, теңдеулерді, функцияларды, сондай-ақ шектерді, туындыларды және интегралдарды қоса алғанда, математикалық талдаудың негізгі ұғымдарын зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты студенттердің құқықтық санасын және құқықтық мәдениетін арттыру, әлеуметке қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер құқық және мемлекет теориясының негіздерін меңгереді, құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін түсінеді, сыбайлас жемқорлықтың мәні мен факторлары, оның әртүрлі көріністері туралы кешенді білім алады, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша дағдылар мен дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика тарихы мен методологиясы

    Пәннің мақсаты: Математиканың даму тарихы мәліметтерінің негізінде математикалық ұғымдар мен теориялардың қалыптасуын, ішкі мазмұны мен логикасының кеңеюін көрсету. Орта мектеп мұғалімінің математиканы оқытуда оқушының пәнге деген қызығушылығын тарихи мәліметтерді беру арқылы оқыту сапасын көтеру, сонымен қатар, оқушы жастардың диалектикалық ой-өрісін, еркін ойлауға тәрбиелеу, түптеп келгенде, математикалық тұжырым нәтижелердің адамның, жасампаз асқақ ой парасаты арқасында дүниеге қалайша келіп, нендей қиындықтармен қалыптасқанын танып-білуіне мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты: адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуін және төтенше жағдайлардағы жағымсыз факторлардан қорғау негіздерімен танысу. Курсты оқу салауатты өмір салты нормаларын сақтау қажеттілігі, тіршілік қауіпсіздігі ережелерін саналы түрде орындау туралы кешенді түсінікті қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты студенттерді әртүрлі меншік нысандарындағы кәсіпорындардың ұйымдастырушылық-құқықтық формаларымен, белгілі бір бизнес-идеяларды жүзеге асырудың белгілі бір түрін таңдаумен таныстыру. Курс экономика мен кәсіпкерліктің мәні мен оның формаларын ашады, осы қызметтің теориялық және практикалық аспектілерін жан-жақты қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістегі еңбек қорғау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды еңбек қызметі үдерісінде қызметкерлердің қауіпсіздігі мен денсаулығын қамтамасыз ету үшін қажетті білім, білік, дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курста өндірістік ортаның жағымсыз факторларын анықтау, адамды зиянды және қауіпті өндірістік факторларынан қорғау, еңбек қызметіне қолайлы және қауіпсіз жағдайлар жасау, кәсіптік аурулар мен өндірістегі жазатайым оқиғалардың алдын алу үшін еңбек қорғаудың теориялық және практикалық негіздері қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелер

    Пәннің мақсаты - студенттердің заманауи операциялық жүйелер туралы теориялық білім алуы, олардың мақсаты, функциялары, құрылымы және жұмыс принциптері. Windows және UNIX (LINUX) ОЖ-ны зерттеуге назар аударылады. Осылайша, осы пәнді игерудің мақсаттары: қазіргі заманғы операциялық жүйелердің жұмыс істеу негіздері мен құрылымын білу; Ақпараттық жүйелерді әзірлеу мен пайдалануда операциялық жүйелердің құралдарын пайдалану мүмкіндігі; Ақпараттық жүйелерді әзірлеу саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады;

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Функциялар теориясы және функциялық талдау элементтері

    Курстың мақсаты алгебра, математикалық талдау және геометрия идеяларының шексіз өлшемді жағдайына жалпылау. Функциялар теориясы мен функционалдық талдау элементтері бұл жалпы ғылыми және арнайы пәндерді оқуға қажетті іргелі пән. Бұл курсты оқу кәсіби есептерді шешуде математикалық әдістерді практикада қолдану дағдыларын жетілдірудің ең тиімді құралы болып табылады. Студенттердің математикалық мәдениетін қалыптастырады, жүйелі математикалық ойлауды дамытады. Пән алгебра, математикалық талдау және геометрия идеяларының шексіз өлшемді жағдайына жалпылау болып табылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Функционалдық талдау

    Пәннің мақсаты теориялық және қолданбалы зерттеулерде қолданылатын қазіргі заманғы талдаудың негізгі әдістерін зерттеу, ықтималдықтар теориясы, дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері пәндерін оқыту үшін математикалық негіз құру. Курста метрикалық және сызықтық нормаланған кеңістіктер, сызықтық операторлар мен функционалдардың қасиеттері, олардың қолданылуы және әртүрлі салалардағы өзара байланысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Бұл курстың мақсаты ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жұмыс істеудегі кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Курс ерекше қажеттілігі бар балалармен түзету-дамытушылық жұмыстың заманауи формаларымен, әдістері мен технологияларымен танысу үшін негіз болып табылады. Психокоррекциялық сабақтардың әдіс-тәсілдерімен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 3

    Курстың мақсаты сандық тізбектер мен қатарларды, функционалды және дәрежелік қатарларды зерттеу кезінде іргелі және қолданбалы теорияларды, тұжырымдамаларды, фактілерді талдау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Курс көп айнымалыларға тәуелді функциясының дифференциалдық және интегралдық есептеулерін, екі еселі, үш еселі және қисық сызықты интегралдарды, қатар теорияларын, сондай-ақ қолданбалы есептерді шешу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы 1

    Пәннің мақсаты білім алушыларды алгебра және сандар теориясы пәнімен, оның математикалық аппараттарымен, жиындар және оларға қолданылатын амалдармен, қасиеттерімен, жиындардағығы амалдармен, қатыстармен, алгебралық құрылым ұғымымен, сызықты кеңістік, матрица, анықтауыш ұғымдарымен, олардың қасиеттерімен, сызықты теңдеулер жүйесімен, оларды шешу әдістерімен таныстыру. Осы ұғымдарды қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Жиын, ішкі жиын, олардың қасиеттері, Эйлер-Вень диаграммасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Геометрия 1

    Пәннің мақсаты - студенттерді аналитикалық геометрияның мазмұны мен зерттеу әдістерімен таныстыру. Оларға осы әдістерді нақты есептеулерде зерттеу және қолдану дағдыларын үйрету. Студенттерді вектор, қисық теңдеуі, жазықтықтағы түзу теңдеулері, түзулерлің өзара орналасуы, екінші ретті қисықтар теңдеулері сияқты негізгі ұғымдармен, ережелермен және фактілермен таныстыру. Аналитикалық геометрия жоғары математиканың маңызды бөлімдерінің бірі, геометриялық есептерді алгебралық әдістермен шешеді. Аналитикалық геометрияның негізгі әдісі координаттар әдісі болып табылады, онда геометриялық фигуралардың қасиеттері олардың теңдеулері арқылы алгебралық әдістермен зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты болашақ мамандарға педагогика ғылымдарының теориялық негіздерін, тəрбиелеу, білім беру жəне оқыту заңдылықтарын меңгерту, тәрбие мен оқыту үрдісін тиімді ұйымдастыруға қажетті педагогикалық білімдер және іскерліктер жүйесін қалыптастыру болып табылады. Негізгі тақырыптар: Педагогиканың адам туралы ғылымдар жүйесіндегі орны. Педагогика əдіснамасы мен əдістері. Педагогикадағы тұлға дамуына байланысты мәселелер. Білім мəні мен маңызы. Оқу процесінің мəн-мағынасы. Оқу заңдары, заңдылықтары жəне принциптері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • HR менеджмент (минор 2)

    Курстың мақсаты студенттердің адами ресурстарды басқару саласындағы ұйымдастырушылық-басқару қызметінің білімін, іскерлігін және дағдыларын қалыптастыру (АРБ). Компания қызметкерлері. АРБ саласындағы тиімді технологиялар. "Ассесмент-орталық" қызметкерлерді іріктеу және бағалау жүйесінде. Персоналды бағалаудың диагностикалық жүйесі. Кадрлық консалтинг. Мотивация жүйесін қалыптастыру және жетілдіру технологиясы. Кадрлық резервті құру принциптері. Персоналды диагностикалау құралдары. Бейімделудің заманауи әдістерін салыстыру: тәлімгерлік; баддинг; кураторлық және job shadowing. Диагностикалық картаны әзірлеу және модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны

    Пәнінің мақсаты - студенттерді жобалаудың педагогикалық технологияларын қолдана отырып, жоғары өнімді электронды оқыту үшін оқу материалдарын жасауға үйрету, білім беру ортасында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән таңдалған мамандық бойынша студенттердің кәсіби дайындығын қалыптастыратын теориялық курс ретінде әрекет етеді. Басқа педагогикалық және әдістемелік пәндермен бірге бұл курс қашықтықтан оқыту, электронды оқыту, электронды оқытудың теориясы мен ұйымдастырушылық негіздері контекстінде дизайнер-мұғалімнің мәні туралы білімді қалыптастырады, олардың мағынасын, білім беруде қолдану механизмін тереңірек түсінуді қамтамасыз етеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты студенттерді орта мектеп математикасын оқытуда білік, дағдылар мен әдістерді игерту. Критериалды бағалау жүйесі және білім беру бағдарламасын жаңарту туралы түсінік беріледі. Жалпы және бейіндік білім берудегі математика пәнінің мәні ашылады, пәнді игерудің психологиялық-педагогикалық аспектілерінің мәні ашылады. Студенттердің мектеп бағдарламасын, оқулықтар мен оқу құралдарын игеруі және терең талдауы және олардағы әдістемелік принциптерді түсінуі қамтамасыз етіледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты болашақ информатика пәнінің мұғалімдерінде мектеп информатика курсын оқытуды ұйымдастыру барысында қажет болатын білім мен құзіреттіліктерді қалыптастыру, оларды әдістемелік даярлау, информатиканы оқытудың теориясы мен әдістемесіне үйрету, сондай-ақ, оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана білу дағдысын меңгерту. Мектеп информатика курсының мазмұны мен құрылымы. Бастауыш орта білім беру деңгейі бойынша мектеп информатика курсының мазмұнын талдау. Информатиканы оқыту әдістері мен формалары. Сыни тұрғыдан ойлау туралы жалпы түсінік. Информатика сабағына қойылатын талаптар. Сабақ жоспарын жасау. Сабаққа өз бетінше талдау жасау үлгісі. Оқыту нәтижелерін бағалау, тексеру және оны ұйымдастыру. Критериалды бағалау жүйесінің мазмұны, құрылымы. Жиынтық бағалауды жоспарлау және ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математика пәні бойынша дарынды балалардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты студенттердің математика пәні бойынша дарынды оқушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға дайындығын қалыптастыру болып табылады. Бұл пәнде математика пәні бойынша оқушылардың зерттеу жұмысының түсінігі, ғылыми зерттеу әдістері, оқушылардың математикалық зерттеу қызметі, математикалық ойлауы. оқушылардың математикалық қабілеттері, оқушылардың математикалық қабілеттерін диагностикалау, оқушылардың математика бойынша ғылыми конференциясы, оқушылардың математикалық әдебиеттермен жұмысын ұйымдастыру, оқушылардың зерттеу жұмыстары барысында әдеби дереккөздерді іздеу және рәсімдеу туралы қарастырылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометрия 2

    Пәннің мақсаты студенттердің дифференциалды геометрия әдістерін игеруі, евклид геометриясының аксиоматикасын, геометрия негіздерін, олардың қазіргі ғылымдағы ағымдағы күйлерін зерттеу болып табылады. Курс дифференциалды геометрияның негізгі бөлімдерін, геометрияны құрудың аксиоматикалық теориясын түсінуге, евклидтік геометрияны аксиоматикалық негіздеу әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ басқа математикалық пәндерді оқуда дифференциалды геометрия аппаратын қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пән қазіргі математикалық тілді игерудің негізі болып табылатын жалпы геометриялық және дүниетанымдық мәдениетті дамытуда маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Алгебра және сандар теориясы 2

    Пәннің мақсаты группа, сақина, өріс, сызықты кеңістік, сызықты оператор, сызықты алгебра сияқты алгебралық құрылымдармен, сандар теориясы элементтерімен, олардың қазіргі даму жағдайымен таныстыру болып табылады. Студентердің осы салалардың зерттеу әдістерін меңгеруіне және осы әдістерді нақты есептерде қолдануға үйренуіне, дағдылануына қол жеткізу. Білім алушыларды группа, группаның қарапайым қасиеттері, ішкі группалар, іргелес кластар және қалыпты ішкі группағ группалар гомоморфизмі, Кэли және Лагранж теоремалары, группалар гомоморфизмі туралы теоремалар, сақина, сақинаның қарапайым қасиеттері, сақиналар гомоморфизмі, сақина идеалы, идеал бойынша фактор сақина, сақиналар үшін изоморфизм теоремалары, евклидтік сақина, өріс туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық және жауапкершілік (минор 3)

    Пәннің мақсаты студенттердің көшбасшылық, коммуникация, уақытты басқару, дағдыларын дамыту және олар үшін кәсіби және жеке өмір контекстінде шешім қабылдау мен жауапкершілікті дамыту болып табылады. Пән көшбасшылық пен жауапкершіліктің әртүрлі аспектілерін зерттейді, олар көшбасшылықтың негізгі теорияларын, мотивация мен әсер ету әдістерін, команда мен қақтығыстарды басқаруды, қарым-қатынас пен шешім қабылдау дағдыларын дамытуды қамтиды. Сондай-ақ этика, әлеуметтік жауапкершілік және көшбасшылық мінез-құлықтың әртүрлі үлгілері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сандық әдістер

    Бұл курстың мақсаты математикалық шамалардың жуықталған мәндерімен жұмыстың негізгі түрлері бойынша құзыреттіліктерді қалыптастыру, жуықталған (сандық) әдістердің көмегімен әртүрлі типтік математикалық есептерді шешу және компьютерлік құралдармен тиісті алгоритмдерді жүзеге асыру болып табылады. Курста бір белгісіз теңдеулерді, сызықтық алгебралық теңдеулер жүйесін, қарапайым бірінші ретті дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешу үшін, белгілі бір интегралдарды жуықтап есептеу үшін және кесте функцияларын аналитикалық жуықтау үшін қолданылатын классикалық математика әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканы кіріктіре оқытудың практикумы

    Бұл курстың мақсаты кіріктіру ұғымы және оның мектептегі мәні, сондай-ақ қазіргі математикадағы кіріктіру үдерісінің ерекшеліктері туралы түсінік беру. Курста математика сабақтарындағы кіріктірудің бағыттары мен әртүрлі деңгейлері, алгебралық және геометриялық әдістердің байланысы, теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудегі алгебралық және геометриялық әдістердің кіріктірілуі көрсетілген.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорын басқару жүйелері

    Пәннің мақсаты білім алушыларды мәліметтер базасын ұйымдастырудың негізгі ұғымдарымен таныстыруға, мәліметтер базасын жобалау және әзірлеу бойынша теориялық білімді игеруге, оны практикалық қолдануға, пән бағдарламасына сәйкес негізгі ұғымдарды игеруге, мәліметтер базасымен жұмыс істеу үшін құралдарды пайдалануға негізделген. Бағдарлы – объектілік деректер қорын басқару жүйесінің негізгі түсініктерін және деректер қорының үлестірімін қарастырады. Ақпараттық жүйелерді жобалаудағы негізгі әдіснамаларды қолдануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конструктивті оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты сындарлы оқытуда іскерлік дағдыларды қалыптастыру, студенттерді кәсіби қызметінде констуктивті оқыту әдістерін қолдана білуге үйрету, студенттердің жалпы әдістемелік білім деңгейін жетілдіру, пән бойынша жүйелі білімді қалыптастыру, оқыту әдістерін зерделеу, талдау кезінде болашақ мамандардың шығармашылық ойлау деңгейін дамыту болып табылады. Курстың негізі оқытудағы Кембридж тәсілінің теориялық негіздері болып табылады, онда мұғалімнің табысты оқудағы рөлі мен ұстанымы және кәсіби құзыреттілігі қарастырылады. Математика бойынша білім нəтижелерін қазіргі бағалаудың өлшемдік технологиялары саласында студенттерді теориялық дайындау жəне мектепте саралап оқыту жағдайында математикадан оқыту нəтижелерін бағалауда қазіргі уақыттағы құралдарды пайдаланудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 7
  • Стандартты емес есептерді шығару әдістемесі

    Пәннің мақсаты олимпиадаға қатысты стандартты емес есептерді шешу әдістерін үйрету, оларды практикада қолдану дағдыларын дамыту, сондай-ақ студенттерде типтік емес математикалық есептерді талдау мен шешуге жүйелі көзқарасты қалыптастыру болып табылады. Курс типтік емес математикалық есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен стратегияларын зерттеуді, стандартты емес тәсілдерді талдауды және осы әдістерді математиканың әртүрлі салаларында қолдануды қамтиды. Ойлаудың икемділігін дамытуға және күрделі мәселелердің өзіндік шешімдерін табуға негізгі назар аудару қажет

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Программалау I

    Пәннің мақсаты білім алушыларды Рython тілінде бағдарламалау негіздерін, формализация және алгоритмдеу әдістерін үйрету. Алгоритмдердің классикалық түрлерін игеру (сызықтық, шартты, циклдік, рекурсивті, эвристикалық). Білім алушының логикалық және алгоритмдік ойлауын дамыту. Құрылымдық бағдарламалаудың базалық ұғымдарын қалыптастыру, білім алушылардың логикасын дамыту, студенттерге кәсіби сала міндеттерін шешу үшін негізгі алгоритмдерді қолдану тәсілдерін үйрету; Python құралдарымен кросплатформалық қосымшаларды әзірлеу, қосымшаларды ұйымдастыруда функционалды және объектілі-бағытталған, модульдік амалдарды меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық кoмпютерлік модельдеу

    Пәннің мақсаты компьютерлік математиканың заманауи жүйелерін зерттеу, заманауи математикалық бағдарламаларды қолдана отырып, жаратылыстану есептерін модельдеуге үйрету. Курс қолданбалы математика саласындағы жүйелі білімді кеңейту үшін модельдерді құру және есептерді шешу үшін бағдарламалық пакеттерді практикалық қолдану мәселелеріне бағытталған. Сонымен қатар модельдеуде қолданылатын жасанды интеллект принциптері мен технологиялары да оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгебра және сандар теориясы 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларды сандар теориясының үздіксіз бөлшектер, бір белгісізді салыстырулар, алғашқы түбір және индекс бөлімдерімен, көпмүшеліктер сақиналарымен, қасиеттерімен, олардың қазіргі даму жағдайымен таныстыру. Студентердің осы салалардың зерттеу әдістерін меңгеруіне және осы әдістерді нақты есептерде қолдануға үйренуіне, дағдылануына қол жеткізу. Шектеулі және шектеусіз үздіксіз бөлшектер, лайықты бөлшектер және олардың қасиеттері, периодты үздіксіз бөлшектер, анықталмаған теңдеулерді шешу, лайықты бөлшекті сандар жұбының тізбегі кеңістігіндегі функция ретінде беру, бір белгісізді салыстырулар, бірінші дәрежелі салыстырулар, бірінші дәрежелі салыстырулар жүйесі

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика

    Пәннің мақсаты логикалық және алгоритмдік ойлауды дамытуды, математикалық есептерді шешу мен зерттеу әдістерін игеруді, математикадағы сандық әдістерді игеруді, өздігінен білімін кеңейту және қолданбалы есептерді талдай білуді үйрету. Табиғаттағы кез-келген кездейсоқ процестерді зерттеу туралы ұғымды, ықтималдықты-статистикалық объектілерді зерттеуден алынған нәтижелер негізінде ақпаратты өңдеудің жаңа технологияларын жасау туралы білімді қалыптастыру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістемесі

    Пәннің мақсаты - студенттерді ″ғылым″, ″ғылымтану″ ұғымдары мен таныстырып, ғылыми зерттеу жұмыстарының әдістемесін меңгерту. Студенттерге педагогика ғылымының зерттеу нысаны, заңдылықтары туралы білім беру, ғылыми зерттеу әдістерін практикалық түрде қолдана білуін дамыту; ақпарат көздерімен өздігінен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру. Өзін қызықтырып мәселені теориялық материалдармен толықтырып, практикалық тұрғыда тәжірибе жинауға үйрету. Өзінің мамандығына кәсіби тұрғыда даярлығын қамтамасыз ету, зерттеудің әдіснамасын меңгерту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Программалау I I

    Пәннің мақсаты қолданбалы информатика мен бағдарламалаудың заманауи әдістері, олардың ғылым жүйесіндегі орны мен рөлі туралы жүйелі білімді қалыптастыру, қолданбалы информатика мен бағдарламалау саласындағы ұғымдар мен дағдыларды кеңейту және тереңдету, абстрактілі ойлауды, есептеу, алгоритмдік мәдениетті және жалпы математикалық және ақпараттық мәдениетті дамыту болып табылады. Тілдерді, әдістерді және бағдарламалау орталарын, графикалық құру алгоритмдерін, ағаштар, графиктер, сұрыптау сияқты әртүрлі алгоритмдер мен деректер құрылымдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Геометриялық есептер шығару практикумы

    Курстың мақсаты мектеп геометрия курсының есептерін шешуде қолданылатын әдістерді жүйелеу. Есептерді жазықтықта және кеңістікте шешу әдістері қарастырылады. Тамаша нүктелер және олардың қасиеттері. Теоремалардың дәлелденуі. Қарама-қайшылықтың дәлелдеу. Үшбұрыштарды шешуде Пифагор, Менелай, Чева теоремаларын қолдану. Жазықтықтағы және кеңістіктегі векторлар. Фигуралардың аудандарын, денелердің көлемін есептеу. Айналу денелері және олардың көлемі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикадан олимпиада есептерін шешу жолдарын үйрету әдістемесі

    Курстың мақсаты математикадан олимпиадалық есептерді шешуді оқытудың формалары мен әдістерін зерттеу болып табылады. Курста дарынды оқушылардың олимпиадаларға дайындық кезінде математикалық ойлауын дамытудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері қарастырылады. "Олимпиадалық есеп" ұғымын түсіндіру. Математикадан олимпиадалық есептердің ерекшеліктері, олардың олимпиадалық тапсырмамен жұмыс жасаудағы көрінісі. Теңсіздіктердің дәлелдеу. Коши, Коши-Буняковский теоремалары арқылы теңсіздіктерді дәлелдеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық логика және дискреттік математика

    Курс мақсаты дискретті математика мен математикалық логиканың негізгі бөлімдері бойынша негізгі ұғымдарды игеру болып табылады. Пәнді оқу барысында студенттер дискретті математика мен математикалық логиканың типтік есептерін шешу әдістерін қолдану білігі мен дағдыларын игереді; дискреттілік қасиеті бар құбылыстардың үлкен класын зерттеуде қолданылатын әдістер ретінде осы пәннің әдістері туралы түсінік беріледі; графтар теориясының, автоматтар теориясының, бульдік функциялар теориясының негізгі ұғымдарын қолданудың білім, білік мен дағдылары қалыптасады. Студенттерде ақпараттану саласындағы проблемаларды дұрыс қою және шеше білуге қажетті теориялық фундамент қалыптастыру, логикалық функциялар, алгоритмдер, графтар, кодтау теорияларының негізгі ұғымдарын білу, программалау процесінде жасанды интеллект есептерін шығаруда, программалардың дұрыстығын дәлелдеуде модельдеуді пайдалануға дағдыландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ойындар теориясының алгоритмі

    Курс мақсаты студенттерге дау-жанжал жағдайындағы тиімді шешімді қабылдайтын математикалық модельдеумен айналысатын амалдарды зерттеу теориясының бөлімі ойындар теориясын меңгерту . Курста комбинаторика мен ықтималдық теориясының білімі негізінде жанжалды жағдайларда ойыншылардың тиімді стратегиялық шешімдерін қабылдау модельдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Пәннің мақсаты дифференциалдық теңдеулерді және олардың жүйелерін шешу әдістерін зерттеу, сондай-ақ олардың ғылым мен техникадағы әртүрлі үдерістерді модельдеу және талдау үшін қолданылуын түсіну. Курста айнымалылары ажыратылатын және оларға келтірілген теңдеулер қарастырылады. Біртекті, сызықтық теңдеулерді, Бернулли, Лагранж, Клеро, Риккати теңдеулерін толық дифференциалдарда шешу әдістері көрсетілген. Екінші және жоғары ретті тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті, біртекті емес теңдеулер және ретін төмендетуге әкелетін теңдеулер қарастырылады. Дифференциалдық теңдеулер жүйесін шешу. Әр түрлі салаларда дифференциалдық теңдеулерді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шағын комплектілі мектептерде педагогикалық үдерісті ұйымдастыру ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдерді әр оқушының жеке қажеттіліктері мен ерекшеліктеріне, сондай-ақ ата-аналармен және жергілікті қоғамдастықпен тығыз қарым-қатынасты дамытуға ерекше назар аударуды қажет ететін шағын жинақталған мектептерде тиімді жұмыс істеуге дайындау болып табылады. Курс шағын жинақталған мектептердің оқу-тәрбие процесін, тарихы мен қазіргі жағдайын, пәндерді оқыту процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, оқушылардың білімін бағалау мен есепке алуды, пәндерді оқытуды жоспарлауды, сабақ кестесінің түрлерін және оларды құру технологиясын, сабақтарды ұйымдастыруды, білім беру процесін қолдау және қолайлы білім беру ортасын құру үшін ата-аналармен және жергілікті қоғамдастықпен ынтымақтастық стратегияларын ұйымдастыру мәселелерін қамтиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математиканы оқыту әдістемесі практикумы

    Пәннің мақсаты болашақ математика мұғалімінің математиканы оқытудың жалпы заңдылықтарын, мақсаттары мен мазмұнын, әдістері мен тәсілдерін, зерттеу әдістерін, есептерді шешу және оларды түсіндіру тәсілдерін игеру болып табылады. Курста мынадай тақырыптар қарастырылады: математиканы оқытудың мақсаттары, математикалық модельдер туралы түсінік, қозғалыс есептері, функцияны зерттеу. Есептің шешімін табу әдістері. Әдістерді қолдану. Интервал әдісі. Тригонометриялық функциялардың мәндері. Талдау және синтез. Индукция

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Математикалық сауаттылық негіздерін қалыптастыру

    Курстың мақсаты белгілі, дәлелденген заңдылықтарды, әдістерді, оқыту әдістерін жүйелеу және қажетті оқу нәтижелерімен үйлестіру. Курс студенттерде "функционалдық сауаттылық", "математикалық сауаттылық" ұғымдарының мағынасы туралы нақты түсінік қалыптастыруға арналған. Курс логикалық және стандартты емес есептерді шешудің ең жиі қолданылатын әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Математикалық сауаттылықтың компоненттері, білім алушыларда математикалық сауаттылықтың қалыптасуын диагностикалау әдістері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көпмүшеліктер сақиналары

    Пәннің мақсаты: Білім алушыларды бір және бірнеше айнымалыдан көпмүшеліктер сақиналар теориясымен және олардың зерттеу әдістерімен таныстыру. Оларға осы салалардың зерттеу әдістерін меңгерту және нақты есептерде қолдануға үйрету, дағдыландыру. Сақина, сақинаның идеалы, фактор сақина, сақиналардың гомоморфизмі туралы теоремалар, бір белгісізден көпмүшеліктер сақинасын құру, көпмүшеліктің дәрежесі, көпмүшеліктерді қалдықпен бөлу теоремасы, көпмүшелікті екі мүшеге бөлу, көпмүшеліктің түбірі, бүтіндік облыстағы көпмүшелік түбірлерінің саны, көпмүшеліктер теңдігінің алгебралық және функционалдық анықтамалары, орнына қою гомоморфизмі туралы теорема, ең үлкен ортақ бөлгіш

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника негіздері

    Пәнді игерудің мақсаты-студенттердің роботтарды жасау және бағдарламалау бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Жаратылыстану-ғылыми бағыттағы пәндер бойынша алған білімдері мен дағдыларын ескере отырып, осы курс шеңберінде интеграцияланған робототехника негіздерін зерделейді. Курс барысында білім алушылар әртүрлі міндеттерді шешу үшін роботтардың үлгілерін әзірлейді, оларды жасау техникасын бағдарламалайды және роботтар жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп математика курсында ауызша есептер мен жаттығулар

    Бұл курстың мақсаты математика сабақтарында ауызша санау және әртүрлі ауызша жаттығуларды қолдану әдістерін зерттеу. Математиканы оқыту үдерісінде айтарлықтай жетістіктерге жету тек материалдық қамтамасыз етуге ғана емес, сонымен бірге мұғалім мен оқушының бірлескен іс-әрекеттерімен анықталған оқу процесінің сипатына да байланысты. Ауызша тапсырмаларды әр түрлі формада ұйымдастыруға болады, мысалы, дайын модельдер мен сызбалар арқылы. Жаңа тақырыпты игеру барысында қолданылатын дайын сызбалар арқылы ауызша жаттығулар мен жұмыстарды орындау сабақтағы жұмыс уақытын дұрыс бөлу үшін қажет, сонымен қатар әртүрлі деңгейдегі оқушылармен жұмысты ұйымдастыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп математика курсының пәнаралық байланыстары

    Курстың мақсаты мектептегі математика курсында пәнаралық байланыстардың теориялық негіздерін, іске асыру жолдарын, практикалық аспектілерін ашу, болашақ математика мұғалімдерінің пәнаралық байланыстарды жүзеге асырудағы білімдерін, дағдыларын тереңдету. Курста пәнаралық байланыстар тұрғысынан оқу бағдарламалары мен математика оқулықтарын талдау әдістері қарастырылады. Пәнаралық мазмұнды есептерді шешудің әртүрлі әдістері мен тәсілдерін және оқушылардың оларды игеру жолдарын зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Математикалық есептер шешу практикумы 1

    Курстың мақсаты студенттерге әртүрлі математикалық есептерді өз бетінше және жүйелі түрде шешу дағдыларын үйрету болып табылады. Пән мектеп математикасының барлық салаларын қамтиды. Курста күрделілігі жоғары есептерді шешудің негізгі ұғымдары мен терминдері, теоремалары, сипаттаушы әдістері қарастырылады. Сондай-ақ, осы есептерді шешуде логикалық пайымдаулар мен қажетті зерттеу әдістері қолданылады. Әр түрлі практикалық мазмұндағы математикалық есептерді шешудің стандартты емес және балама әдістері талданады және жүйеленеді, шешудің оңтайлы әдістері салыстырылады және таңдалады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызметте жаңа білім беру технологияларын, зертханаларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді, бала құқықтары және ерекше қажеттіліктері бар адамдардың құқықтары туралы негізгі құжаттарды, бағалаудың критериалдық әдістерін, зерттеу нәтижелерін қолданады.
  • Тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету негіздері, азаматтық қорғаныстың рөлі мен міндеттерін, құтқару және апаттың – қалпына келтіру жұмыстарын біледі.
  • Оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, формалары мен тәсілдерін, инклюзивті білім берудің тиімділігі мен құндылықтарын түсінеді. Балалар мен жасөспірімдердің өсуінің жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясын біледі.
  • Білім беру процесінің барлық субъектілерінің (өзінің, оқушылардың, ата-аналардың) қызметін талдайды, сынып және зертханалық сабақтарда математика және информатиканы оқыту процесін жетілдіру үшін әріптестерімен ынтымақтастықта жұмыс істей алады.
  • Экономика, менеджмент, маркетинг және қаржылық сауаттылығы негіздерін меңгерген. Экономика және басқару саласындағы қазіргі заманғы басқару технологияларының рөлі мен маңыздылығын түсінеді. Қолданбалы ғылымдардың негіздерін, экологияның негізгі заңдары мен принциптерін және еңбекті ғылыми ұйымдастыру принциптерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы қолданыстағы заңнаманы біледі.
  • Іргелі, қолданбалы математика және информатиканың білімдерін және ақпараттық технологияларды құбылыстар мен процестерді жинақтау мен талдау үшін қолданылады; бақылаулар мен эксперименттердің нәтижелерін теориялық талдау әдістерін, компьютерлік модельдеу тәсілдерін меңгерді.
  • Зерттеу және кәсіби қызметінде негізгі математикалық әдістерді математика және информатикалық есептерді талдауда қолданады.
  • Математика және информатиканың теориялық және концептуалдық негіздерін, оның жалпы ғылымдар жүйесіндегі орны мен құндылықтарын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын біледі.
  • Практикалық есептерді шешуде ақпаратты математикалық өңдеу және тарату, бағдарламалау, заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект әдістерін қолданады.
  • Математика мен информатиканы оқытудың педагогикасы мен әдістемесін, ағылшын тілінде, оның ішінде online режимде оқытудың заманауи білім беру технологияларын, тұлғаның даму заңдылықтарын, оқыту және тәрбиелеу процестерін біледі; білім беру процесінің барлық деңгейлерінде психологиялық-педагогикалық көмекті жүйелі ұйымдастырудың құралдары мен әдістерін меңгерген.
  • Математика және информатиканың теориялық және практикалық білім негіздерін математика және информатиканы оқыту технологиясында қолданады; оқушылардың пәнді игеру шеберлігін қалыптастыру әдісін меңгереді.
  • Математика және информатиканы оқытудың теориялық негіздері мен технологияларын, математика және информатиканың іргелі теориялары туралы білімдер жүйесін меңгерген.
Top