Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05404 Статистика в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

  • Алгебра
    Несиелер: 5

    Бұл курсты оқу барысында студенттер топ, сақина, өріс, комплекс сандар, матрицалар, анықтауыштар, кері матрица, Гаусс әдісі, Крамер ережесі, матрица рангі, көпмүшелік сияқты негізгі ұғымдармен танысады. Математикалық есептерді талдау әдістемесі қарастырылады, ол оларды шешу әдістерін қолдануға, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін әртүрлі есептерді тұжырымдауға және сипаттауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандықпен таныстыру
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - әлеуметтік-экономикалық ақпаратты жүйелеу және өңдеу, статистикалық әдістер мен тәжірибе туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны статистика пәнін, әдістерін, міндеттерін және Қазақстан Республикасындағы мемлекеттік статистиканы ұйымдастырудың принциптерін зерттеуге бағытталған; статистикалық байқаудың нысандары, түрлері мен әдістері және кезеңдері; статистикалық мәліметтер мен көрсеткіштерді визуализациялау тәсілдері, құбылыстар арасындағы статистикалық байланыс. Білуге тиіс: негізгі ұғымдар, категориялар және терминдер; статистикалық агрегаттарды зерттеу әдістері, әдістері мен әдістері; статистикалық байқауды ұйымдастыру. Істей білуі керек: статистикалық мәліметтерді топтай және жинақтай; абсолютті, салыстырмалы және орташа шамаларды есептеу; статистикалық кестелерді, диаграммаларды және графиктерді құру және талдау; экономикалық көрсеткіштерді есептеу және қолдану; таңдамалы байқау әдістерін қолдану; вариация көрсеткіштерін есептеу және қолдану; алынған серпінді динамиканың көрсеткіштерін есептеу және қолдану; құбылыстар мен процестердің өзара байланысын зерттеу. Дағдыларға ие болу: статистикалық байқауды ұйымдастыру, статистикалық ақпаратты өңдеу және талдау әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық талдау І
    Несиелер: 8

    «Математикалық анализ I» пәнді оқу барысында барлық басқа математикалық және қолданбалы пәндерді оқытудың негізі салынады. Курс келесі бөлімдерден тұрады: нақты сандар, логика элементтері, бір айнымалы функциялар, тізбектер, тізбектің шегі, шенелген және шенелмеген тізбектер, тізбекшелер және дербес шектер, функцияның шегі, функцияның үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу, Тейлор формуласы, функцияны зерттеу барысында туындыны қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математикалық модельдеуге кіріспе
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттерге математикалық модельдеудің негізгі әдістерін меңгеру және оны қолданбалы ғылымдарда қолдану, қазіргі математикада нақты қолданбалы есептерді математикалық өңдеу қалай жүзеге асырылатыны туралы түсінік беру. Білу: математикалық модельдердің жіктелуін, математикалық модельді құру кезеңдерін; Істей білу: модельдеу есебінің тұжырымдамалық-математикалық тұжырымын орындау, есепті шешу әдісін таңдау және таңдауды негіздеу; Істей білуі керек: математикалық модельдеу есептерін қою және қолданбалы есептерді шешуде қолдану үшін математикалық модельдерді әзірлеу дағдыларын.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық талдау II
    Несиелер: 5

    «Математикалық анализ II» пәні де негізгі пән болып табылады да, екі бөліктен тұрады: бір айнымалы функцияның интегралдық есептеу және көп айнымалы функцияның дифференциалдық есептеу. Қарастырылатын тақырыптар: анықталмаған интеграл, Риман интегралы, геометриялық және физикалық қолданыстары, жуықтап есептеу, Rn кеңістігі, Rn –дегі тізбектер мен функциялар, олардың шектері, функцияның үзіліссіздігі, функцияның дифференциалдануы, бағыт бойынша туынды, градиент, көп айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономиканың нақты секторының статистикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - пәннің ғылыми және қолданбалы аппараттарын, оның негізгі категорияларын, әдіснамалық ерекшеліктері мен негізгі қағидаларын, сыртқы және ішкі ортаның факторларын ескере отырып, оның тиімділігін арттыру шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ықтималды модельдеу
    Несиелер: 6

    Мақсаты: заманауи зерттеуші-талдаушының кәсіби құралы болып табылатын ықтималдық-статистикалық ойлауды қалыптастыру. Оқиғалар мен олардың ықтималдықтары, шартты ықтималдықтар және Байес талдауы, кездейсоқ шама және олардың таралу заңдары, шекті теоремалар туралы негізгі түсініктер статистикадағы көптеген «жағдайлық зерттеулер» - ықтималдық модельдеу тұрғысынан зерттеледі, бұл сізге білуге мүмкіндік береді. статистикалық мәліметтерді негізді түсіндіре отырып, қарастырылатын үлгілер мен әдістерді қолдану. Білу: жағдайлық модельдер тұрғысынан ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктерін. Істей білу: ықтималдық ситуациялық есептерді шешуде стандартты әдістер мен модельдерді қолдану. Дағдылар: нақты жағдайға ықтималдық моделін құру, статистикалық есептерді шешуде заманауи технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Салалық статистика
    Несиелер: 5

    Кәсіпорын статистикасының негізгі ұғымдары мен категориялары. Кәсіпорын ресурстарының негізгі ұғымдары мен санаттары. Кадрлар қозғалысының статистикалық есебі. Статистика өндіруші-еңбек жаңалықтары: негізгі ұғымдар мен санаттар. Өндірілген өнім көлемінің өзгеруіне еңбек өнімділігінің әсерін анықтау. Еңбек өнімділігінің өсу факторларын анықтау. Негізгі қорлар: бағалау түрлері. Негізгі қорлардың статистикасы: жай-күйі, ұдайы өндіру қарқындылығы, пайдалану тиімділігі. Айналым қорларының статистикасы. Айналым қорларының болуы мен қозғалысының абсолюттік және салыстырмалы көрсеткіштері, қамтамасыз етілуі, айналымдылығы. Шығындар статистикасы: жоспарлаудан шаруашылық әсерді бағалауға дейін.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдер бағдарламалау тілдері
    Несиелер: 6

    «Алгоритмдер, деректер құрылымы және бағдарламалау» пәнін оқытудың мақсаты Pascal тілінде программалау әдістері мен тәсілдері, есептерді Алгоритмдеу негіздерін меңгеру, сонымен қатар осы негіздерді әртүрлі кластардың есептерін шешу үшін тәжірибелік қолдану болып табылады. Білуге тиіс: қазіргі алгоритмдердің негіздері, алгоритмдерді талдау әдістері. Істей білуі керек: алгоритмдер теориясының әдістерін ақпараттық жүйелерді құруда қолдана білу. Дағдылары: күрделі жүйелерді талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроэкономикадағы компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 6

    «Микроэкономикадағы компьютерлік модельдеу» пәнін меңгерудің мақсаты – микроэкономикадағы компьютерлік модельдеудің заманауи әдістері, олардың ғылымдар жүйесіндегі рөлі туралы жүйелі білімдерді қалыптастыру; Микроэкономикадағы зерттеу пәні мен әдістері. Экономиканың негізгі түсініктері. Экономикалық жүйелер: қазіргі түрлері мен үлгілері. экономикалық таңдау. Нарықтық тепе-теңдік теориясы. Нарықтық экономика жағдайындағы тұтынушылардың мінез-құлқын талдау. Өндіріс теориясының негіздері. Нарық құрылымдарының түрлері. Өндіріс факторларының нарықтары. Қазіргі нарықтық экономикадағы мемлекеттің рөлі мен функциялары. Білу: микроэкономикадағы компьютерлік модельдеу әдістерінің негізгі ұғымдары мен теориялық негіздері. Істей білу: компьютерлік модельдеу әдістерімен есептерді дұрыс тұжырымдау және шешу, экономикадағы қолданбалы есептерді шешуде компьютерлік модельдеу әдістерін қолдану. Дағдылар: Микроэкономика есептерін шешу үшін компьютерлік модельдеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Микроэкономикалық деректерді талдау әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудың мақсаты - микроэкономикалық деректерді талдау әдістеріне кәсіби көзқарасты қалыптастыру. Пәннің мазмұны: Алдынғы деректерді талдау. Кездейсоқ шаманың таралу заңы туралы гипотезаларды тексеру. Үлестіру параметрлерін статистикалық бағалау. Сенім салалары. Моменттер теориясы. Корреляциялық-регрессиялық талдау. Уақытша қатарларды талдау және болжау. Уақытша қатарларды талдау. Уақытша компоненттер. Көп өлшемді статистикалық талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Цифрлық технологияларды салалар бойынша қолдану
    Несиелер: 5

    Пән қолдану салалары бойынша ҚР «Цифрлық Қазақстан» Мемлекеттік бағдарламасын ендіру және жүзеге асырудың кезеңдерін, электрондық қызметтерді көрсетудің цифрлық платформаларын, әртүрлі кәсіби салалар бойынша цифрлық технологияларды ендіру, қолдану жолдарын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Елбасы Н. Назарбаевтың «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламалық мақаласында қоғамның рухани дамуының басымдықтары айқындалып, бағдар берілді. Рухани жаңғыруды жедел жүзеге асыру міндеті қойылды.Қазіргі заманның талабына сәйкес қоғам дамуының іргелі қағидасының бірі жастардың білімге, прагматизмге, бәсекеге қабілеттілікке деген ұмтылыс болуы қажет.Білім алушылардың зердесі мен санасының ашықтығы – рухани жаңғыруды тиімді жүзеге асырудың басты шарты болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эконометрика
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге эконометрикалық модельдерді құруға дағдыландыру және оларды нақты экономикалық процестерді талдау мен болжау нәтижелерін түсіндіру үшін пайдалану мүмкіндігі. Пәннің мазмұны: Эконометрикаға кіріспе. Сызықтық регрессия. Сызықты емес регрессия. Көпше регрессия теңдеулеріндегі айнымалылардың жіктелуі. Автокор гетероскедастикалық және қалдықтарды сату. Динамикалық эконометриялық модельдер. Уақыт қатарлары. Зерттеу уақыты бойынша өзара байланысты қатарлар. Эконометриялық теңдеулер жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәні «Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика» бағыты бойынша сыбайлас жемқорлыққа қарсы нормаларды зерделеуге бағытталған. Биологиялық және сабақтас ғылымдар, қоршаған орта саласында және физика-химиялық ғылымдар саласында, сондай-ақ математика және статистика саласындағы барлық нормативтік актілер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: заманауи зерттеуші статистик пен аналитиктің кәсіби құралы болып табылатын ықтималдық-статистикалық ойлауды қалыптастыру. Жалпы жиынтық, іріктеу және статистиканың негізгі түсініктері, жалпы жиынтықтардың таралу заңдылықтарын бағалау әдістері, сандық сипаттамаларды нүктелік және интервалдық бағалау, статистикалық гипотезаларды тексеру әдістері, оның ішінде параметрлік емес статистика әдістері. өндірісте нақты эмпирикалық деректерге негізделген статистикалық модельдеудің жағдайлық мәселелерінің . Білу: статистикалық модельдеудің негізгі ұғымдары мен әдістерін. Істей білу: эмпирикалық мәліметтер негізінде математикалық модельдер құру. Дағдылар: бағдарламалық қамтамасыз етуді өндірістік есептерді шешуде қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология негіздері және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Оқу пәні адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әсер тәсілдерін, адамның қауіпсіз ортада тіршілік етуін, экологиялық факторларды, қоршаған орта сапасының ғаламдық өзгерістерін және олардың салдарын қарастырады. Сонымен қатар, су ресурстарының, әуе бассейнінің экологиялық қауіпсіздігін, жер ресурстарының деградациясы мен тозуын, экологиялық тәуекел, ҚР азық түлік қауіпсіздігі және ҚР территориясындағы антропогенді әс-әрекетпен байланысты табиғи, техногенді апаттарды және олардан қорғану тәсілдерін қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес
    Несиелер: 5

    Теориялық, ғылыми және практикалық білім арқылы «Кәсіпкерлік және бизнес» пәні студенттерге бизнес жоспар жасауға, оны ұйымдастыруға және жүргізуге мүмкіндік береді. Сонымен қатар кәсіпкерлік қызмет жүйесінде нақты және туындайтын мәселелерді шешу үшін құқықытық, экономикалық, басқару мен ұйымдастыру мәселелрін шешудің ғылыми – перактикалық ойлау жүйесін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Макроэкономикалық деректерді талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Макроэкономикалық реттеудің ғылыми негіздері. Трансакциялық шығындарды есептеудің қаржылық әдісі. Макроэкономикалық реттеудің трансмиссиялық механизмі. Макроэкономикалық тәуекелдерді басқару әдістері. Макроэкономикалық болжамдау әдістері. Макроэкономикалық реттеуде ұлттық есеп жүргізу әдіснамасын қолдану. Макроэкономикалық реттеудегі күтілетін Контроллинг. Қаржылық және монетарлық саясаттың макроэкономикалық таргеттеу әдістері. Білуге тиіс: негізгі макроэкономикалық тәсілдер, макроэкономикалық талдаудың теориялары мен модельдері; макро деңгейде нарықтық тепе-теңдікті қалыптастыру теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Статистикадағы мәліметтерді өңдеудің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнінің мақсаты студенттерді қолданбалы статистиканың маңызды бөлімдерімен таныстыру және оны инженерлік практикада және ғылыми қызметте қолдану болып табылады. Курстың өте аз көлеміне байланысты практикалық есептерді шешуге, математикалық кестелермен және көрнекі статистика әдістерімен жұмыс істеу дағдыларын дарытуға, математикалық модельдеу және деректерді өңдеу міндеттерінің кең шеңберін шешуге мүмкіндік беретін ойлау негіздерін құруға ерекше көңіл бөлінеді. Қолданылатын процедуралардың мағынасына, қолданбалы статистиканың қолданылатын тәсілдерін және оларды қолдану салаларын түсінуге ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Макроэкономикадағы математикалық модельдер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – студенттердің макроэкономиканы талдаудың заманауи математикалық әдістерін дамыту, макроэкономикалық объектілер мен субъектілердің әрекетін ғылыми болжау. Білу: негізгі макроэкономикалық тәсілдер, макроэкономикалық талдаудың теориялары мен үлгілері; макродеңгейдегі нарықтық тепе-теңдікті қалыптастыру теориясы. Істей білу: макроэкономикалық модельдеудің математикалық әдістерін экономикалық жүйенің жағдайын талдауда қолдану; макроэкономикалық тұрақсыздық параметрлерін бағалау; макроэкономикалық жүйенің жағдайын анықтау үшін статистикалық ақпаратты талдау. Дағдыларға ие болу: экономикалық жүйенің қызмет ету тиімділігін бағалауда макроэкономикалық модельдеу әдістерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экономикадағы сандық талдау
    Несиелер: 5

    Экономикалық талдаудың тақырыбын, мазмұнын және функцияларын білу; экономикалық талдау әдістері мен әдістері; экономикалық талдау түрлері және оларды жүзеге асыру ерекшеліктері; өндіріс тиімділігін арттырудың факторлары мен резервтерінің экономикалық сипаты. Экономикалық ақпарат көздерін қолдана білу; экономикалық талдаудың әдістері мен әдістерін қолдану; өндіріс тиімділігін арттыру үшін резервтерді анықтау. Кәсіпорынның экономикалық нәтижелерін болжау дағдыларына ие болу; кәсіпорынның негізгі экономикалық көрсеткіштерін есептеу және талдау; кәсіпорынды басқару процесінде экономикалық талдау нәтижелерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәліметтерді жинау және өңдеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пәнін оқытудың мақсаты білім алушының кәсіби даярлығының теориялық базасын қамтамасыз ету, техникалық-технологиялық және әлеуметтік-экономикалық үдерістердің дамуын көрсететін көрсеткіштерді статистикалық талдау және болжау әдістерін зерделеу болып табылады. Білуге тиіс: мәліметтерді өңдеудің негізгі бағдарламалары Істей білуі керек: статистикалық мәліметтер базасын құруға және өңдеуге Дағдылары: статистикалық мәліметтерді өңдеу пакеттерімен жұмыс және статистикалық мәліметтерді өңдеу нәтижелерін түсіндіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шешім қабылдау әдістері және болжау
    Несиелер: 5

    «Шешім қабылдау әдістері және болжау» пәнін меңгеру мақсаты жоғары деңгейде кәсіби қызметті жүзеге асыруға ықпал ететін басқарушылық шешімдерді қабылдау теориясы саласында жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. «Шешім қабылдау әдістері және болжау» пәнін оқытудың міндеттері студенттерді шешімдерді қабылдауға байланысты міндеттерді жіктеуге, есептерді шешу әдісін таңдауға, әдістерді іске асырудың компьютерлік технологияларын қолдануға және шешім қабылдауға үйрету болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экспериментті жоспарлау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – экономикадағы, ғылымдағы және техникадағы процестерді эксперименттік зерттеудің негізгі түсініктері, әдістері мен әдістерін оқу. Техникалық, экономикалық объектілердің физика-математикалық модельдерін құру, эксперименттік қателерді бағалау, экспериментті жоспарлау дағдыларын қалыптастыру. Студент міндетті: Білу: Экономикадағы, ғылымдағы және техникадағы эксперименттік зерттеулердің негізгі түсініктерін, әдістері мен үлгілерін, эксперименттік мәліметтерді өңдеу әдістерін, олардың дәлдігі мен сенімділігін бағалау. Эксперименттік мәліметтерді математикалық өңдеу әдістері. Істей білу: Эксперименттік зерттеулер мен өлшеулер нәтижесінде алынған негізгі ақпаратты алу, әртүрлі қолданбалы формаларда көрсету және сыни тұрғыдан талдау. Өлшеу қатесін бағалаңыз. Эксперименттерді өткізу жоспарын құру. Эксперименттік мәліметтерді графикалық және математикалық формада өңдеу. Өзіндік: экономикалық есептерді талдауда математикалық және алгоритмдік модельдеу әдістері. технология және жаратылыстану ғылымдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Статистикалық деректердің компьютерлік технологиясын талдау
    Несиелер: 5

    Пәннің міндеттері: құрылған үлгілердің барабарлығы мен дәлдігін бағалаудың сандық әдістерінің негіздерін беру; әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді талдау және болжау кезінде компьютерлік технологияларды практикалық қолдану дағдысы мен іскерлігін қалыптастыру (регрессиялық талдау негізінде болжаудың желілік және бейсызық модельдерін құру, олардың параметрлерін бағалау, модельдерді талдау үшін барлық қажетті статистиканы есептеу); компьютерде деректерді заманауи талдаудың концепциясы мен технологиясын зерттеу; деректерді статистикалық талдауға арналған бағдарламалық құралдардың жұмыс принциптерін зерттеу; Деректерді талдаудың заманауи визуалды әдістерін зерттеу және оларды статистикалық шығару және деректер құрылымы туралы гипотезаларды қалыптастыру үшін қолдану; практикалық жағдайларда талдау әдістерін таңдау бойынша міндеттерді өз бетінше шешу дағдысын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Уақыт қатарларын талдау және болжау
    Несиелер: 5

    «Уақыт қатарларын талдау және болжау» пәнінің мақсаты - студенттердің күрделі әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарды уақытында талдау және болжау үшін қажетті біліктіліктер алу. Пәннің міндеттері оның пәні мен әдісінің мазмұны мен ерекшелігімен анықталады және уақыт бойынша әлеуметтік-экономикалық және басқа да жаппай құбылыстардың өзгеруі бойынша статистикалық зерттеу әдістерін терең зерделеуден тұрады. Білуге тиіс: уақыттық қатарларды сандық талдау және болжау әдістері. Істей білуі керек: уақыт қатарларының көрсеткіштерін есептеу, модельдеу және болжау әдістерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • “Statistica” бағдарламалық пакеті
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты «Statistica» бағдарламалық статистикалық пакетінің мысалында қолданбалы статистиканың қазіргі заманғы әдістерін меңгеру болып табылады. Медицинада, экономикада, Психологияда және адам қызметінің басқа да салаларында туындайтын практикалық міндеттерді шешу үшін теориялық материалды тиімді пайдалану мақсатында қолданылатын статистикалық әдістердің мазмұндық түсіндірілуіне ерекше көңіл бөлінеді. Білуге: қолданбалы бағдарламалардың статистикалық пакеттері. Істей білу: статистикалық бағдарламалық қамтамасыздандыру пакеттерін қолдану. Дағдылары: Статистикалық статистикалық пакетте жұмыс және мәліметтерді талдау

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Монте-Карло әдісі
    Несиелер: 5

    Курс кездейсоқ шамалар мен процестерді статистикалық модельдеу әдістеріне жалпыға қол жетімді кіріспе болып табылады (Монте-Карло әдісі). Пәннің мазмұны: Статистикалық модельдеу теориясына кіріспе. Кездейсоқ сандар генераторлары. Біркелкі бөлу. Кездейсоқ сандар генераторлары. Біркелкі емес үлестірілу. Марков тізбектерін және кездейсоқ процестерді модельдеу. Математика және физика есептеріндегі Монте-Карло әдісі. Стохастикалық оңтайландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Статистикалық R бағдарламалау
    Несиелер: 5

    «R тілінде статистикалық бағдарламалау» пәнін меңгеру мақсаты – студенттерді «R тілін» еркін қолдана отырып, статистика саласындағы программалау мүмкіндіктерімен таныстыру;-R тілінің мүмкіндіктері және оны қолдану саласы туралы түсінік қалыптастыру; - бағдарламалаудың ерекше векторлық нұсқаларын қолдануды үйрету; - ақпаратты өз бетінше іздеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ету (соның ішінде ағылшын тілінде), тілдің анықтамалық жүйелерін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Анализ бен алгебраның сандық әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттерді талдау мен алгебраның сандық әдістерінің негізгі түсініктері мен идеяларын оқытуға, практикалық есептерді шығарудың амалдарын игеруге, қарапайым математикалық пішімдерді ЖЭЕҚ-да қажетті сандық әдістерді қолдануды үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Big data өңдеу технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - үлкен деректерді пайдалану үшін инновациялық шешімдерді енгізу. Пәнді меңгерген студент міндетті; Білу: Үлкен деректер технологиясының негізгі түсініктерін; Болжаудың негізгі технологиялары Істей білу: Үлкен деректер массивтерін анықтау; Үлкен деректер кластерлерін талдау; Экономикалық процестердің әртүрлі тәсілдермен дамуының болжамдарын құру; Дағдылар: Курстың терминологиясы, Үлкен деректерді құру және жүргізудің заманауи технологиялары; Болжаудың әдістемесі мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ақшаны басқару математикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі қаржы және қор нарығында ақшаны басқару әдістерін талдау және қолданудың заманауи тәсілдерін ұсыну. Білу: құнды қағаздар портфелін қалыптастыру процесінде қазіргі заманғы қаржы құралдарының құрылымы мен айналыс нысандарын. Істей білу: ставкаларды және сауда шешімдерінің ықтимал салдарын өлшеу. Дағдылар: қайта инвестициялаумен сауда жасау кезінде пайданы көбейту, инвестициялық портфельдің құрамдас бөліктерінің салмағын есептеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректерді көпжақты талдау
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - кездейсоқ әлеуметтік және экономикалық құбылыстардан алынған мәліметтерді көп өлшемді талдау туралы студенттердің ғылыми идеясын қалыптастыру, алғашқы тапсырманы жеңілдететін немесе өлшемін азайтуға мүмкіндік беретін белгілер арасындағы жасырын байланысты анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Деректер базасын басқару жүйесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты - мәліметтер базасын құрудың негізгі принциптері, мәліметтер қорын басқару жүйелері, мәліметтер базасын жобалау туралы түсінік қалыптастыру. Білу керек: деректер қоры теориясының негізгі ұғымдары, деректер модельдері; деректер қорын жобалаудың негізгі принциптері мен кезеңдері; деректер базасының логикалық және физикалық құрылымы. Жасау керек: талдау жүргізу, пәндік саланың мәні мен байланысын бөліп көрсету және оны нақты деректер моделіне көрсету; деректер қорын басқарудың нақты жүйесіндегі деректер қоры объектілерімен жұмыс істеу; деректер базасын толтыру құралдарын пайдалану; реляциялық деректер базасын жобалау кезінде қатынастарды қалыпқа келтіру. Мәліметтер базасын басқару жүйелерімен жұмыс жасау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Белгісіздік кезінде тәуекелді жағдайларды талдау және бағалау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: тәуекелдің қазіргі теориясы және бұзылу ықтималдығының асимптотикалық мінез-құлқы туралы кең мағлұмат беру. Білу: тәуекел теориясының қарапайым және классикалық үлгілерін, Крамер шартын, Лундберг теңсіздігін. Істей білу: тәуекел теориясын кезекте тұру мәселелерінде, кездейсоқ жүру процестерінде, тармақталу процестерінде және дауыс беруде қолдану. Дағдылар: айқынсыздық және қауіпті жағдайларда шешім қабылдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есепте компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 7

    Бухгалтерлік ақпаратты өңдеу технологиясы мен әдістерін білу; автоматтандырылған есеп және аудит жүйелерін жобалауға арналған құралдар мен бағдарламалық қамтамасыздандыру; бухгалтерлік есеп және аудит процесінде туындайтын міндеттер, сондай-ақ осы саладағы шешімдерді ақпараттық қолдау құралдары. Субъектінің түсінігі мен қатынастарын анықтай білу, меншікті бағалау мен басқарудың бизнес-процестерін және шешім қабылдау схемаларын сипаттай білу; желілік технологияны қолдану. Бухгалтерлік есеп пен аудитті талдау және өңдеу үшін бағдарламалық құралдарды қолдану дағдыларына ие болу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Хеджирлеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: белгісіздік жағдайында хеджирлеудің заманауи тәсілдерін үйрету. Білу: бағалы қағаздар портфелін хеджирлеудің заманауи тәсілдері. Істей білу: еуропалық және американдық опциондар, фьючерстер және форвардтар аппаратын қолдану. Дағдылар: демо-шотта және MetaTrader платформасында сауда жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлеуметтік- демографиялық статистика
    Несиелер: 5

    Демографияны зерттеудің мақсаты студенттердің демографиялық процестердің заңдылықтарын талдаудың теориясы мен әдістемесі мен негізгі ғылыми және басқарушылық міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны: Демография пәні, міндеттері және әдістері. Халық және демографиялық процестер туралы ақпарат көздері. Статистика және халық құрылымы. Туу статистикасы және репродуктивті мінез-құлық. Өлім және өмір сүру ұзақтығы статистикасы. Некелік және ажырасу. Халықтың көші-қоны және статистикасы. Еңбек ресурстары және халықты жұмыспен қамту. Білуге тиіс: елдегі, әлемдегі және аймақтық тұрғыдағы демографиялық және көші-қон ахуалы; популяция динамикасының негізгі заңдылықтары және олардың әр түрлі елдер мен аймақтарда және қазіргі кезеңдегі көріну ерекшеліктері; демографиялық талдау мен болжаудың негізгі көрсеткіштері мен әдістері, демографиялық жағдайды модельдеу әдістері. Істей білуі керек: демографиялық процестерді және демографиялық жағдайдағы өзгерістерді талдау, демографиялық процестердің жалпы, арнайы, интегралды көрсеткіштерін есептеу үшін халық туралы ақпарат көздерін пайдалану; демографиялық үрдістердің мүмкін әлеуметтік-экономикалық салдарын болжау. Дағдылар: демографиялық талдау жүргізу және халықты болжау негіздерін білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Актуарлық математика
    Несиелер: 6

    Мақсаты: өмірді сақтандырудың әртүрлі түрлері, жазатайым жағдайлардан сақтандыру полистері және зейнетақы схемалары бойынша сыйлықақылар мен резервтерді есептеудің заманауи әдістері туралы іргелі білім беру. Білу: әртүрлі жылдық пайыздық мөлшерлемедегі ауыспалы сандарды есептеудегі негізгі ғылыми тәсілдерді. Істей білу: сақтандыру қызметінің барлық түрлерін және несиелік есептерді есептеу. Дағдыларға ие болу: актуарлық есептердің барлық түрлерін құру және модельдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қаржылық операцияларды талдау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: іргелі және техникалық талдау тұрғысынан қаржылық және инвестициялық талдаудың теориялық негіздерін беру. Білу: бағалы қағаздар нарығын математикалық модельдеу әдістерін, Фибоначчи сандарына негізделген Эллиотт толқындық теориясын. Істей білу: негізгі қаржы құралдарымен және туынды қаржы құралдарымен жұмыс істеу: опциондар, фьючерстер, форвардтар. Дағдылар: белгісіздік жағдайында бағалы қағаздар портфелін құру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Python тілінде деректерді талдау
    Несиелер: 6

    «Python тілінде деректерді талдау» пәнін меңгеру міндеттері Python тілінде бағдарламалау дағдыларын дамыту, Jupyter интерактивті ортасында деректерді жинау, өңдеу және талдауды түсіну, деректермен жұмыс істеудің автоматтандырылған әдістерімен - машиналық оқытумен және нейрондық желілер. Білу: Python тілінің синтаксисі мен басқару құрылымдарын; Python тіліндегі негізгі стандартты модульдер мен кітапханалар; Python тілінде қолданбалы бағдарламаларды жасау ерекшеліктері; жеке модульдер мен кітапханаларды әзірлеу принциптері; деректерді талдауға арналған мамандандырылған кітапханалар. Істей білу: Python программалау тілінде қолданбалы бағдарламаларды жасау; стандартты және қосымша модульдерді, кеңейтімдер мен бумаларды пайдалану; өз модульдеріңізді жасаңыз және оларды импорттаңыз; өз қолданбаларыңыз бен кітапханаларыңызды жасаңыз. Дағдылар: сыртқы деректер көздерімен (мәтіндік файлдар, xml-файлдар, csv-файлдар) қосымшаларды әзірлеу дағдылары; деректерді талдау саласындағы қолданбалы тапсырмалар үшін Python кітапханаларының жиынтығын пайдаланудың практикалық дағдылары; - Python тілінде қолданбаларды және жеке кітапханаларды әзірлеу дағдылары.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дискретті оңтайландыру алгоритмдері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты – комбинаторлық (дискретті) жиындардағы математикалық модельдерді, есептер мен оңтайландыру әдістерін бес бөлімде қарастыру: графиктердегі оңтайлы жолдарды табу (модельдер мен желіні жоспарлау есептерін қоса), тағайындау есептері (максималды сәйкестікті, сызықтық және минимаксты табу). тапсырма есептері, үлестіру есептері жұмысы), алгоритмдер мен тапсырмалардың күрделілігі, салалық және шекті әдістер, жуықтау (эвристикалық) әдістер. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: Білу – комбинаторлық оңтайландыру есептерінің негізгі түрлері, оларды шешу әдістерін құрудың негізгі идеялары мен принциптері. Істей білу: қиын есептерді шешудің тәсілдері мен әдістерін шарлау; комбинаторлық оңтайландыру есептерінің математикалық үлгілерін құру; есептерді шешу алгоритмдерінің есептеу күрделілігін анықтау; Дағдылар: алгоритмдер мен есептердің есептеу күрделілігі, комбинаторлық оңтайландыру есептерінің қасиеттері, есептерді шешудің тиімді алгоритмдері туралы теориялық білім; - әртүрлі практикалық есептерді шешуде пайдалы болатын алгоритмдік құрылымдар қоры; - комбинаторлық оңтайландыру есептерін талдау және шешу дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стохастикалық талдау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-экономика мен қаржыдағы кездейсоқ үдерістер бойынша базалық теориялық-ықтималдық білімді дамыту, сондай-ақ стохастикалық әдістер мен модельдерді қолданудың және алынған нәтижелерді экономикалық түсіндірудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Білу: стохастикалық дифференциалдық теңдеулер теориясының негізгі түсініктері; Стохастикалық дифференциалдық теңдеулер үшін қарапайым есепті шешуде математикалық өрнектерді түрлендіруді дұрыс орындай білу; Шешу әдісін өз бетінше таңдауды көздейтін күрделі мәселелерді шешу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON14

    Әртүрлі салалардағы статистикалық деректерден туындайтын өмірді сақтандыру және қауіп- қатер жағдайларын бағалау дағдылары болуы керек

  • Код ON11

    Заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, қолдану салалары бойынша қорытындыларды, аналитикалық есептерді қалыптастыру үшін қажетті статистикалық деректерді жинау және өңдеу әдістерін білу

  • Код ON8

    логикалық дәлелдер мен қатаң дәлелдемелерді құру, жалпы принциптерді мысалдардан шығара отырып гипотезаларды қалыптастыруға қабілетті

  • Код ON7

    математикалық ойлауда да, күнделікті өмірде де дәйекті дәлелдерді қате дәлелдерден ажырата білу

  • Код ON2

    ақпараттарды іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және таратуда әртүрлі ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану және тіршіліктің әртүрлі салаларында алған білімдері мен машықтарын қолдана білу.

  • Код ON13

    Микро және макроэкономикалық, инвестициялық, қаржылық және банктік, экологиялық және демографиялық мәліметтерді жинай, талдай және өңдей білу.

  • Код ON4

    дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету, алғашқы көмек көрсету әдістерін меңгеру, экологиялық мәдениеттілікті дамыту

  • Код ON12

    Статистикалық деректер негізінде құрылған математикалық модельдерді қолдана отырып әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды болжау.

  • Код ON1

    жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау

  • Код ON9

    іргелі математиканың негізгі классикалық бөлімдерін, қолданбалы математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйелерін және аксиомаларды кәсіби есептерді шешуде қолдану.

  • Код ON3

    әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай білу мүмкіндігі.

  • Код ON6

    математикалық талдау, сызықтық және векторлық алгебра, микро және макроэкономика, деректер құрылымының әдістері және бағдарламалау тілдері, сонымен қатар кәсіби және әмбебап қызмет бөлігі ретінде математикалық және аналитикалық ойлау мен мәдениет туралы білімі болуы керек

  • Код ON5

    құқықтық сауаттылықты арттыру, мінез- құлық мәдениеті мен қарым- қатынастың этикалық нормаларын, кәсіби міндеттерін орындау.

  • Код ON10

    Математикалық және статистикалық модельдерді құру үшін заманауи математикалық аппаратты қолдану мүмкіндігі, статистикалық әдістер мен алгоритмдерді жетілдіру, сонымен қатар нәтижелерді қолдана білу

Top