7R01101 Кардиология (ересектер, балалар) в Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесінің қажеттіліктеріне, клиникалық хаттамаларға және дәлелді медицинаның қағидаларына сәйкес ересектер мен балаларға кардиологиялық көмек көрсету бойынша дербес клиникалық қызметке және үздіксіз кәсіби жетілдіруге дайын, кәсіби, клиникалық, коммуникативтік және зерттеу құзыреттерінің толық кешеніне ие жоғары білікті кардиолог дәрігерлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Резидентура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 210
-
Білім беру бағдарламаларының тобы R001 Кардиология ересектердің, балалардың
-
Білім беру саласы 7R01 Денсаулық сақтау (медицина)
-
Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
Пәндер
-
Стационардағы кардиология-1
Оқу пәні аясында резиденттер ересек пациенттердегі жүрек-қантамыр ауруларын стационар жағдайында диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша іргелі клиникалық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді. Оқыту үдерісі артериялық гипертензияны, жүректің ишемиялық ауруының әртүрлі түрлерін, жедел және созылмалы жүрек жеткіліксіздігін, ырғақ пен өткізгіштік бұзылыстарын, сондай-ақ қабыну және қабынусыз жүрек-қантамыр патологияларын диагностикалау мен дифференциалды диагностикалауда клиникалық ойлау қабілетін қалыптастыруға бағытталады. Резиденттер жүрек-қантамырлық қауіп-қатерді стратификациялау, негізделген фармакотерапия тағайындау және клиникалық хаттамалар мен ұсынымдарға сәйкес алғашқы және қайталама профилактиканы жоспарлау қағидаларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 40
-
Стационардағы кардиология-2
Пәнді оқу барысында резиденттер көпсалалы стационар жағдайында жүрек-қантамыр аурулары бар пациенттерді коморбидті патологияларды ескере отырып жүргізу бойынша кәсіби құзыреттерге ие болады. Оқыту процесінде жүрек-қантамыр, тыныс алу, ас қорыту, несеп шығару, қан түзілу, эндокриндік жүйелер мен дәнекер тінінің біріктірілген зақымдануларында диагностика, қауіп-қатерді стратификациялау, жеке емдеу жоспарларын құру және пациенттерді динамикалық бақылау тәсілдері меңгеріледі. Оқыту барысында мультидисциплинарлық өзара іс-қимылға, жүрекке жат операцияларға дайындыққа, жүкті әйелдерге, егде жастағы және әлсіз пациенттерге көмек көрсетуге, сондай-ақ дәлелді медицина қағидаттарына негізделген ұтымды фармакотерапияны қолдануға ерекше назар аударылады. Пән күрделі клиникалық жағдайларда шешім қабылдау дағдыларын, клиникалық ойлау қабілетін және коморбидті патологиясы бар пациенттерге стационар жағдайында арнайы кардиологиялық көмек көрсету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 30
-
Қарқынды кардиология
Осы пәнді оқу барысында резиденттер ересектер мен балаларда жүрек-қантамыр ауруларына байланысты жедел және өмірге қауіп төндіретін жағдайларда диагностика жүргізу мен шұғыл медициналық көмек көрсету қағидаларын меңгереді. Оқытушылар кардиогендік шок, жедел жүрек және тыныс жеткіліксіздігі, жедел коронарлық синдромдар, аритмиялар, гипертониялық криздер, сепсис жағдайларында пациенттерді басқару бойынша терең білім мен практикалық дағдыларды үйретеді, сонымен қатар халықаралық ұсынымдарға сәйкес базалық және кеңейтілген реанимациялық шараларды жүргізуге баулиды. Резиденттер ультрадыбыстық және зертханалық диагностика әдістерін қолдану, мониторинг ұйымдастыру, нутритивті қолдау көрсету, қанайналымды механикалық демеуді жүзеге асыру, өмірге қауіп төндіретін асқынуларды басқару және кардиологиялық бейіндегі қарқынды терапия бөлімшелерінде мультидисциплинарлық тәсілді іске асыру бойынша практикалық дағдыларды игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 22
-
Амбулаторлы-емханалық кардиология
Осы пәнді оқу барысында резиденттер жүрек-қантамыр жүйесінің әртүрлі аурулары бар ересек пациенттерге амбулаториялық жағдайда диагностика, емдеу, профилактика және диспансерлік бақылау жүргізу дағдыларын меңгереді. Оқыту барысында догоспитальды кезеңде диагностика мен қауіп дәрежесін стратификациялау алгоритмдеріне, артериялық гипертензиясы, созылмалы коронарлық синдромдары, жүрек ақаулары, аритмиялары мен созылмалы жүрек жеткіліксіздігі бар науқастарды жүргізуге ерекше назар аударылады. Резиденттер ұтымды фармакотерапия қағидаларына, тексеру мен маршруттау тактикасын таңдауға, уақытша және тұрақты еңбекке жарамсыздықты бағалауға үйренеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде оқушылар амбулаториялық және стационарды алмастыратын жағдайларда клиникалық хаттамалар мен заманауи ұсынымдарды қолдану, сондай-ақ мультидисциплинарлық өзара әрекеттесу дағдыларын игереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Стационардағы кардиология-3 (балалардың)
Осы пән аясында резиденттер әртүрлі жастағы балалардың жүрек-қантамыр жүйесінің туа біткен және жүре пайда болған ауруларын стационарлық жағдайда диагностикалау, емдеу және алдын алу бойынша теориялық негіздер мен практикалық тәсілдерді меңгереді. Оқыту барысында туа біткен жүрек ақауларында, миокардиттерде, перикардиттерде, кардиомиопатияларда, жүрек жеткіліксіздігінде, ритм және өткізгіштік бұзылыстарында клиникалық көріністердің ерекшеліктері, қауіп-қатерді стратификациялау, электрокардиографиялық және эхокардиографиялық деректерді интерпретациялау, пациенттерді басқару принциптері оқытылады. Резиденттер балалардағы клиникалық белгілердің жас ерекшеліктерін, дәрілік заттарды мөлшерлеу қағидаларын, ата-аналармен және мультидисциплинарлық командамен өзара әрекеттесу ережелерін, сондай-ақ педиатриялық тәжірибеде этикалық және нормативтік стандарттарды сақтау талаптарын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Онкологиялық науқастардағы кардиоуытты асқынулардың қауіпін стратификациялау, алдын алу және емдеу
Пән резиденттердің ісікке қарсы терапиямен байланысты кардиоуытты асқынуларды бағалау және жүргізу бойынша кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға бағытталған. Химио- және иммунотерапияның, сәулелік терапияның кардиоуыттылық механизмдері, қауіп факторлары, стратификациялау, сондай-ақ жүрек жеткіліксіздігі, артериялық гипертензия, миокард ишемиясы, ырғақтың бұзылуы және тромботикалық асқынулардың алдын алу мен емдеу тәсілдері қарастырылады. Оқыту барысында онкологтармен мультидисциплинарлық өзара іс-қимылға және қазіргі клиникалық ұсынымдарға сәйкес дербестендірілген кардиопротекция тактикасын таңдауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инвазивті емес кардиоваскулярлық визуализация
Оқу пәні аясында резиденттер ересектер мен балалардағы жүрек-қантамыр ауруларын заманауи визуализациялық және функционалдық диагностикалық әдістер арқылы негізді тағайындау, орындау және интерпретациялау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді. Оқыту барысында резиденттер трансторакальді, өңеш ішілік және стресс-эхокардиографияны, сондай-ақ сәулелік визуализация әдістерін – компьютерлік томография, магниттік-резонанстық томография, бірфотонды эмиссиялық томография және позитронды-эмиссиялық томографияны жүргізу және интерпретациялау бойынша негізгі құзыреттерге ие болады. Резиденттер диагностикалық зерттеулерді таңдаудың алгоритмдерін үйреніп, нәтижелерді клиникалық тұрғыдан бағалау дағдыларын игереді, қауіп дәрежесін стратификациялау қағидаларын меңгереді, визуализация техникасын және деректерді интерпретациялауды клиникалық ұсынымдар мен дәлелді медицина стандарттарына сәйкес жүзеге асырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 32
-
Кардиоонкологиядағы диагностика әдістері
Бұл пән онкологиялық пациенттерде кардиотоксикалық әсерін ерте анықтау және мониторингілеудің заманауи инвазивті емес және зертханалық әдістерін меңгеруге бағытталған. Резиденттер диагностиканың алгоритмдерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды игереді, оған ЭКГ, эхокардиография, ЭКГ-ның Холтерлік мониторингі, биомаркерлер (NT-proBNP, тропонин) және визуалды сәулелік зерттеу әдістері жатады. Қауіп-қатерді стратификациялау, жүрек-қантамыр жүйесінің жағдайын динамикалық бағалау және мультидисциплинарлық тәсіл аясында онкологиялық пациенттерді кардиологиялық жүргізу бойынша негізделген шешімдер қабылдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жүрек электрофизиологиясы
Пәнді оқу барысында резиденттер жүрек ырғағы мен өткізгіштігінің бұзылыстарын диагностикалау мен емдеудің теориялық негіздері мен клиникалық аспектілерін меңгереді. Өткізгіш жүйе мен кардиомиоциттердің электрофизиологиялық қасиеттері, аритмиялардың даму механизмдері, дифференциалды диагностика әдістері және брадикардия мен тахикардия кезінде пациенттерді жүргізу алгоритмдері қарастырылады. Оқытуда заманауи интервенциялық технологияларға ерекше көңіл бөлінеді: жүрекішілік электрофизиологиялық зерттеу, катетерлік абляция, электрокардиостимуляторлар мен кардиоресинхронизациялаушы терапия жүйелерін имплантациялау. Резиденттер күрделі ырғақ және өткізгіштік бұзылыстарын клиникалық бағалау дағдыларын игеріп, клиникалық хаттамалар мен ұсынымдарға сәйкес аритмияларды емдеудің жоғары технологиялық әдістерін қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштерді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 20
-
Интервенциялық кардиология
Пән аясында резиденттер жүрек-қан тамыр ауруларын диагностикалау мен емдеудің заманауи инвазивті әдістері бойынша тереңдетілген теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгереді. Оқыту барысында коронография, тері арқылы коронарлық араласу, тамырішілік визуализация әдістері, жүрек қақпақшаларын тері арқылы имплантациялау және электрокардиостимуляция құрылғыларын қолдану бойынша көрсетілімдер, жүргізу техникасы, нәтижелерді интерпретациялау және ықтимал асқынулар қарастырылады. Ерекше назар жедел және созылмалы коронарлық синдромдары бар пациенттерді жүргізу, қауіп-қатерді стратификациялау, мультидисциплинарлық шешім қабылдау және жоғары технологиялық араласуларға дайындық мәселелеріне аударылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде резидент интервенциялық диагностика және емдеу тактикасына, соның ішінде мамандандырылған кардиологиялық және реанимациялық бригадалар құрамында, Қазақстан Республикасының клиникалық хаттамалары мен нормативтік-құқықтық актілеріне және халықаралық ұсынымдарға сәйкес қатысуға қабілетті болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 14
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Ересектер мен балалар арасында жүрек-қантамыр ауруларының диагностикасы (зертханалық, дифференциалды диагностика, асқыну қаупін стратификациялау), емі, бастапқы және қайталанған аурудың алдын алу бойынша қауіпсіз әрі тиімді шараларды клиникалық хаттамаларға, дәлелді медицина мен клиникалық эпидемиология қағидаларына сай тағайындау және жүргізу дағдыларына қабілетті.
- Жүрек-қантамыр ауруларының қауіп-қатерін бағалауға, сондай-ақ ерекше санаттағы пациенттерге – егде және әлсіз жандарға, жасы әртүрлі, көптүрлі коморбидтілігі бар және паллиативтік көмекке мұқтаж пациенттерге, жүрекке және жүректен тыс хирургиялық және интервенциялық араласулар жасалатын науқастарға, акушерлік-гинекологиялық анамнезі ауыр әйелдерге, жүкті әйелдерге, онкологиялық науқастарға, туа біткен жүрек ақаулары бар пациенттер мен спортшыларға қауіпсіз әрі тиімді диагностика, ем және оңалту жүргізуге қабілетті.
- Жүрек-қантамыр ауруларының қауіп-қатерін бағалауға, сондай-ақ ерекше санаттағы пациенттерге – егде және әлсіз жандарға, жасы әртүрлі, көптүрлі коморбидтілігі бар және паллиативтік көмекке мұқтаж пациенттерге, жүрекке және жүректен тыс хирургиялық және интервенциялық араласулар жасалатын науқастарға, акушерлік-гинекологиялық анамнезі ауыр әйелдерге, жүкті әйелдерге, онкологиялық науқастарға, туа біткен жүрек ақаулары бар пациенттер мен спортшыларға қауіпсіз әрі тиімді диагностика, ем және оңалту жүргізуге қабілетті.
- Жүрек-қантамыр ауруларының қауіп-қатерін стратификациялауға, алғашқы және екінші реттік алдын алудын қауіпсіз әрі тиімді жоспарлауға, оның ішінде қауіп факторларын бағалауға және өмір салтын түзетуге, диспансерлік бақылауға, сонымен қатар зертханалық және дифференциалды диагностика элементтерін қамтитын диагностика жүргізуге, ересектер мен балаларға арналған амбулаториялық және стационарды алмастыратын жағдайларда жүрек-қантамыр ауруларын емдеуге және клиникалық оңалтуға клиникалық хаттамаларға, дәлелді медицина мен клиникалық эпидемиология қағидаларына қабілетті.
- Стационарлық және амбулаториялық-поликлиникалық деңгейлерде медициналық құжаттаманы рәсімдеуге, еңбекке жарамдылық сараптамасына, клиникалық-эксперттік және медико-әлеуметтік жұмыстарға қолданыстағы нормативтік-құқықтық актілерге, сондай-ақ мультидисциплинарлық топ құрамында жүргізілетін іс-шараларға сәйкес қатысуға қабілетті.
- Ересектер мен балаларда жүрек-қантамыр ауруларын диагностикалауда қолданылатын аспаптық және визуализациялық зерттеу әдістерін (ЭКГ, тәуліктік артериялық қысымы және ЭКГ мониторингі, стандартты және кеңейтілген эхокардиография, стресс-тесттер мен жүктемелік сынамалар, сәулелік зерттеу әдістері) клиникалық хаттамаларға, нұсқаулықтарға және дәлелді медицинаның қағидаттарына сәйкес негізді түрде тағайындауға, интерпретациялауға, кейбір жағдайларда дербес орындауға қабілетті.
- Ересектер мен балаларда ырғақ пен өткізгіштіктің бұзылыстарын диагностикалау мен емдеуге арналған электрофизиологиялық және интервенциялық әдістерді (оның ішінде жүрекішілік электрофизиологиялық зерттеу, анатомиялық карталау әдістері, жүрекішілік құрылғыларды имплантациялау) жүргізуге көрсеткіштерді негізді түрде айқындауға, алынған деректерді интерпретациялауға және клиникалық хаттамалар мен дәлелді медицинаның қағидаттарына сәйкес зерттеулер мен емшараларға қатысуға қабілетті.
- Ересектер мен балалардағы жүрек-қантамыр ауруларын диагностикалау және емдеудің интервенциялық әдістерін (коронарография, тері арқылы коронарлық араласулар, жүрекішілік құрылғыларды имплантациялау, қақпақшаларды тері арқылы алмастыру, радиожиілік абляция және басқа да процедуралар) тағайындауға, интерпретациялауға және оларды жүзеге асыруға клиникалық хаттамаларға, көрсетілімдер мен қарсы көрсетілімдерге, пайда/тәуекел арақатынасына сәйкес мультидисциплинарлық топ құрамында қатысуға қабілетті.
- Жергілікті, өңірлік және республикалық деңгейлерде кардиологиялық қызметті ұйымдастыру мен оның жұмысына қатысуға, басқа медициналық сала мамандарымен өзара іс-қимыл жасауға, пациенттермен, олардың туыстарымен және медициналық топ мүшелерімен тиімді қарым-қатынас орнатып, оларды оқытуға қабілетті.
- Ғылыми негізделген ақпаратты іздеу үшін дерекқорларды пайдалануға, ғылыми әдебиеттерді талдауға, кез келген емдік және диагностикалық араласулардың пайда/қауіп арақатынасын бағалауға, клиникалық зерттеулер мен ұсынымдардың деректерін сыни тұрғыдан бағалап, оларды пациенттер үшін қауіпсіз түрде тәжірибеде қолдануға, ғылыми-зерттеу жобаларына қатысуға, үздіксіз медициналық білім берудің маңыздылығын түсінуге және оған белсенді қатысуға қабілетті.
- Онкологиялық науқастардағы кардиотоксикалық асқынуларды клиникалық хаттамалар мен дәлелді медицина қағидаларына сәйкес тереңдетілген, жекелендірілген қауіп-қатерді стратификациялау, диагностика, аллын алу және емдеу бойынша қабілетті.
Ұқсас БББ
7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың
Қазақстан-Ресей медицина университеті
7R01101 Кардиология ересектердің, балалардың
Марат Оспанов атындағы Батыс Қазақстан медицина университеті
7R01101 Кардиология (ересектер, балалар)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7R01101 Кардиология (ересектер, балалар)
Оңтүстік Қазақстан медицина академиясы
7R01101 Кардиология (ересектер, балалар)
Астана медицина университеті