Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01810 Әлеуметтік педагогика және өзін-өзі тану в Павлодар педагогикалық университеті

  • Әлеуметтік саясаттың педагогикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік саясаттың принциптерін әлеуметтік теория мен практика ретінде біледі. Әлеуметтік саясаттың негізі ретінде әлеуметтік-еңбек саласындағы даму тенденцияларын біледі. Мемлекеттің әлеуметтік саясаттағы рөлін, мемлекеттің әлеуметтік саясаттың субъектісі ретіндегі ерекшеліктерін және оның осы саладағы конституциялық міндеттерін түсіну үшін әлеуметтік-саяси модуль туралы білімді пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім беру және балаларды әлеуметтік қорғау жүйесінің нормативтік-құқықтық құжаттары
    Несиелер: 6

    Бала құқықтары мен мүгедектердің құқықтары туралы халықаралық және отандық құжаттарды түсіну үшін әлеуметтік-педагогикалық модуль білімін пайдаланады. Әлеуметтік қорғау және кәмелетке толмағандардың құқықтары саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттар жүйесімен жұмыс істеу әдістемесін меңгерген; білім алушылардың әртүрлі санаттарын әлеуметтік қорғау жөніндегі іс-шаралар кешенін дайындау мен жүзеге асыруда цифрлық, ақпараттық, коммуникациялық технологияларды қолданады; білім алушылар мен әлеуметтік институттар арасында делдалдықты ұйымдастыру; балалар мен ересектердің құқықтық құзыреттілігін қалыптастыру үшін әлеуметтік педагог ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби этика қағидаттарын, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагог мамандығының ерекшеліктерін, әлеуметтік маңыздылығын және заманауи талаптарын зерттейді Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ҚР Білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметтің құрылымы, оқу процесін ұйымдастыру туралы білімді меңгерген. Өз тәжірибесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Әр түрлі жастағы оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерін зерттейді. Оқушылармен тәрбие жұмысында жалпы педагогикалық және арнайы дағдыларды тәжірибеде қолданады: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативті, аналитикалық дағдылар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік негіздері
    Несиелер: 3

    Педагогикалық білімнің көп қырлы құбылыстары мен процестерін зерттейді, олардың назары өте нақты ұғымдар мен терминдердің үлкен көлемін қамтиды. Педагогикалық білімнің психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-философиялық пәндердің көптеген салаларымен байланысын зерттейді. Педагогикалық зерттеу әдістерін меңгерген. Инновациялық педагогикалық тәжірибені жалпылау үшін тәжірибеде зерттеушілік тәсілді қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Дефектология ғылым ретінде. Дефектологияның гуманистік мәні. Дефектология принциптері. Дефектологияның қазіргі жағдайы, оның негізгі мәселелері. Дефектологияның әлеуметтік маңызы. Л. С. Выготскийдің аномальды балалық шағы туралы негізгі концепциялары. Оқыту ерекшеліктері, ақыл-ойы бұзылған, ПДТ, сенсорлық бұзылыстары бар, есту қабілеті бұзылған, сөйлеу қабілеті бұзылған, тірек-қимыл аппараты функцияларының бұзылыстары бар, күрделі ақаулары бар балаларды әлеуметтендіру мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беруде баланы педагогикалық қолдау
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жастағы балалардың дамуын, олардың әлеуметтік бейімделуін, психикалық денсаулығын диагностикалау әдістерін біледі. Мектептік білім беру ұйымында оқушылардың жасына, жеке басына, психологиялық және физиологиялық ерекшеліктеріне сәйкес келетін әлеуметтік-мәдени ортаны құру дағдыларын меңгерген. Балалардың құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасы үшін әртүрлі іс-шараларды әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтік-педагогикалық тренинг
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік-педагогикалық тренинг өткізу үшін әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін меңгерген.Тренинг арқылы коммуникативтілікті, адамгершілікті, толеранттылықты,стресске төзімділікті дамытады. Әлеуметтік-педагогикалық тренингтерді пайдалану арқылы әртүрлі мәдениетті адамдармен, әлеуметтік жағдаймен, дене мүмкіндіктерімен, жасымен және көзқарастарымен, инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдыларына ие

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагог-ассистенттың жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін меңгерген, оқушының танымдық қызығушылығын анықтау және бекіту, онымен байланысты жеке проблемаларды анықтау үшін әдіснамалық тәсілдерді меңгерген. Оқушылардың білім беру процесінде цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды дамыту үшін қолданады: танымдық қызығушылықтар, жұмыс кезінде қолданылатын әдістер мен ресурстарды бірлесіп талдау. Оқушыларға өз іс-әрекеттерін рефлексиялау дағдыларын үйретеді Балаларды бақылай алады және ата-аналармен баланың дамуындағы жетістіктер мен қиындықтарды талқылай алады. Баланы бақылау, отбасылық тәрбиенің ерекшеліктерін зерттеу нәтижелері бойынша жеке отбасымен жұмыс істеудің мақсаттары мен міндеттерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қайта тәрбиелеу педагогикасы
    Несиелер: 5

    Қиын балалар мен жасөспірімдерді тәрбиелеу мен әлеуметтендірудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін зерттейді. Қиын жасөспірімде жеке тұлғаның жағымды қасиеттерін табуға және қалпына келтіруге және құндылықтарды қалыптастыруға баса назар аудара отырып, бейімделу бағдарламаларын, қиын балалар мен жасөспірімдерді оқытудың жеке траекторияларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орнын зерттейді. Тұлғаның жас ерекшеліктерін, мектептің оқу-тәрбие процесіне басшылық пен жоспарлауды ескере отырып, оның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы туралы білімі бар. Оқытуды ұйымдастырудың заманауи формалары мен әдістерін тәжірибеде қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тұлғаның өсу тренингі
    Несиелер: 6

    Әр түрлі мәдениеттегі адамдармен, әлеуметтік жағдаймен, физикалық мүмкіндіктермен, жасымен және көзқарастарымен, жеке өсу тренингтерін қолдану арқылы инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдыларына ие. "Жеке өсу" ұғымын анықтаудың негізгі тәсілдерін біледі, жеке өсуді түсінеді психологияның әртүрлі мектептерінде. "Өзін-өзі дамыту","өзін-өзі растау", "өзін-өзі жетілдіру", "өзін-өзі жүзеге асыру","өзін-өзі актуализациялау", "жеке өсу", жеке өсу критерийлері ұғымдарымен бөліседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕҚБ бар балалармен диагностикалық жұмыстың негіздері
    Несиелер: 3

    Әлеуметтік-педагогикалық үдеріс шеңберінде әртүрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін меңгерген. Психодиагностикалық әдістердің сипаттамасы мен жіктелуін біледі: мектептегі үлгермеу себептерін нейропсихологиялық диагностикалау; ЕҚБ бар оқушылардың танымдық саласын диагностикалау: қабылдау, зейін, есте сақтау, ойлау, қиял, ауызша және жазбаша сөйлеу күйі;ЕҚБ бар балалардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау;оқушылардың эмоционалды-ерікті саласын диагностикалау; Оқу іс-әрекетінің қалыптасуын диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ерте жастағы балаларға психологиялық-педагогикалық көмек көрсету жұмысын ұйымдастыру
    Несиелер: 7

    Ерте жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, бейімделу процесінің психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын меңгерген. Бейімделу кезеңінде балаларды психологиялық қолдау технологияларын, баланы сүйемелдеу бойынша жұмыстардың реттілігін біледі. Балаларға психологиялық көмек көрсету бойынша міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеу, ұсыну дағдыларын, білімдерін, дағдыларын меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогтың диагностикалық іс-әрекетті
    Несиелер: 3

    Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін, оның құрылымын, принциптерін біледі, заңдылықтары мен ерекшеліктері (бақылау, әңгімелесу, сауалнама, сұхбат, сараптамалық бағалау әдісі, тестілеу, құжаттарды талдау, өмірбаяндық әдіс және т. б.), әдістеме тұлғаның әлеуметтік-педагогикалық сипаттамалары, сыныпты әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістемесі және әлеуметтік-педагогикалық құрастыру әдістемесі сынып төлқұжаттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 6

    Инклюзивті білім беруді ұйымдастыру мен іске асырудың халықаралық және отандық нормативтік-құқықтық актілерін біледі. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың бағыттарын, көрсеткіштері мен шарттарын зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды жалпы білім беру процесіне қосудың өзгермелі формаларын ескереді. Инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың әдіснамалық тәсілдерін қолданады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жанжалдар мен стрессті басқару
    Несиелер: 5

    Білім берудегі қақтығыстардың түсінігі мен мазмұны. Жанжалдардың түрлері мен себептері. Ұйымдағы қақтығыстарды шешу әдістері. Жанжал әлеуметтік-психологиялық құбылыс және білім берудегі басқару объектісі ретінде. Мұғалімнің конфликтологиялық мәдениеті. Стресстің табиғаты мен себебі. Эмоционалды күйзеліс синдромы. Эмоционалды жағдайларды өзін-өзі реттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік педагогика
    Несиелер: 7

    Міндеттерді шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеу, ұсыну, әлеуметтік-педагогикалық процесті жобалау және тұлғаның әлеуметтік қалыптасу әдістерін меңгерген. Әлеуметтену, бейімделу, бейімделу және қайта бейімделу факторларын білу. Жаңа білімді қалыптастыру және оларды әлеуметтік жұмыс салаларына біріктіру үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады: өмірлік қиын жағдайлар және оларда қалған балалардың орналасуы, әлеуметтік-педагогикалық виктимология.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Отбасымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
    Несиелер: 5

    Өмірлік қиын жағдайда отбасылардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың ерекшеліктерін шешудің әртүрлі нұсқаларын әзірлеу, ұсыну дағдыларын, білімдерін, дағдыларын меңгерген. Мақсатты топқа байланысты әлеуметтік қолдау және қолдау бағдарламаларын жобалау мүмкіндігі. Отбасылардың әртүрлі санаттарын әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеуді (қолдауды) қамтамасыз ету әдістерін,отбасын психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік-құқықтық қолдау үшін негізгі нормативтік құжаттарды білу және қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 7

    Әлеуметтік жағдайдың, жастың, көзқарастың әртүрлі мәдениеттеріндегі адамдармен ынтымақтастық дағдыларын, Әлеуметтік және тұлғааралық қатынастар жүйесінде қарым-қатынас құру дағдыларын меңгерген. Шағын топтардың, үлкен топтардың, топаралық қатынастардың әлеуметтік психологиясын білу. Қолданбалы зерттеулердің негізгі бағыттары мен әлеуметтік-психология практикасының ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметін іске асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 4

    Интеграцияланған және инклюзивті оқыту мәселесі бойынша тәсілдердің сапасын жақсарту үшін ЕҚБ бар балаларға арналған бейімделген бағдарламаларды, жеке оқыту траекторияларын әзірлейді. ЕҚБ бар балалардың білім беру процесін жобалау ерекшеліктерін біледі; ЕҚБ бар білім алушылардың білім беру саласындағы қызметін реттейтін нормативтік-құқықтық актілер. Білім берудің интегративті және инклюзивті үлгілерін іске асырады; қоғамдық ұйымдармен, ЕҚБ бар адамдардың отбасыларымен өзара іс-қимыл жасау ЕҚБ бар адамдарды әлеуметтендіру және кәсіби өзін-өзі анықтау процестерін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көшбасшылық психологиясы
    Несиелер: 5

    Көшбасшылықтың пайда болу теориясын, көшбасшылық стильдерін, көшбасшылық түрлерін біледі. Көшбасшылық психодиагностиканы қалай жүргізу керектігін біледі жастар ортасындағы қасиеттер, топтағы көшбасшының функциялары, мен-көзқарастар мен имидж жиынтығы ретіндегі тұжырымдама .Жастар ортасында көшбасшылық көрінісінің ерекшеліктерін, әлеуметтік педагог ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін көшбасшылықтың негізгі өлшемдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметінің ұйымдастырылуы мен түрлерін зерттейді: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметін. Академиялық жазу саласында білімі бар, академиялық жазуды құрылымдай алады, өз ойларын жазбаша және ауызша түрде дұрыс және қисынды ресімдей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қамқорлық философиясының негіздері
    Несиелер: 6

    Әлеуметтік теңсіздік жағдайында жасөспірімнің педагогикалық ұжымы мен жеке басын зерттейді. Әлеуметтік теңсіздік жағдайында жасөспірімді тәрбиелеу шарты ретінде педагогикалық қамқорлықты жүзеге асыру үшін әртүрлі мәдениеттермен, әлеуметтік жағдаймен, физикалық мүмкіндіктермен ынтымақтастық дағдыларына ие; әлеуметтік теңсіздік жағдайында жасөспірімдерді тәрбиелеу кезінде педагогикалық қамқорлықты жүзеге асыруға көмектесетін медиатордың дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Девиантологияның педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Девиантты мінез-құлық мәселелерін шешуге арналған адаптивті бағдарламалар жасайды. Даму проблемасының негізгі тәсілдерін, қалыпты және қалыптан тыс Даму критерийлері мен шарттарын біледі. Ауытқу мінез-құлқының негізгі теорияларын, диспозициялық мінез-құлықты және оның құрылымын, мінез-құлықтағы ауытқулардың қалыптасу факторларын, мінез-құлықтағы ауытқулардың қалыптасуының әлеуметтік факторларын, мінез-құлықтағы ауытқулардың қалыптасуының биологиялық факторларын, мінез-құлықтағы ауытқулардың қалыптасуының психологиялық факторларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Әлеуметтік педагогикалық жұмыстың кәсібі -этикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Кәсіби этика принциптерін, қоғамның рухани-адамгершілік құндылықтарының даму тенденцияларын және әлеуметтік педагогтың адамгершілік-гуманистік сипатын, Әлеуметтік жұмыстың кәсіби құндылықтарын, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моральдық нормалары мен құндылықтарын біледі. Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың бейімделген бағдарламаларын әзірлей білу, оны әлеуметтік жұмыс саласына біріктіру үшін ғылыми-зерттеу жұмысын және инновациялық қызметті іске асыра білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ата-аналармен жұмыс жасау әдістемесі
    Несиелер: 7

    Тәрбиешінің өзара әрекеттесуінің теориялық және әдістемелік негіздерін біледі және қолданады диагностика және бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу арқылы ата-аналармен (оларды алмастыратын адамдармен) және мектепке дейінгі білім беру ұйымының қызметкерлерімен. Тәрбиешінің тәрбиеленушілердің отбасыларымен өзара іс-қимылын зерттеуде қолдану үшін әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерін меңгерген. Негізгі құжаттарды біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тұлғаның әлеуметтік адаптациясы мен реабилитация
    Несиелер: 7

    Оқушылардың жеке басын, оқушылар тұлғасының психологиялық және мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеудің негізгі әдістері; құрылымдары, ағым кезеңдері, әлеуметтік-психологиялық бейімделу критерийі; командалық білім беру принциптері; адамның мінез-құлқын сипаттауға негізгі теориялық және практикалық педагогикалық, психологиялық тәсілдерді қолданады, факторларды анықтайды, ұжымға әлеуметтік-психологиялық бейімделу процесінде оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескереді; адамның мінез-құлқын болжаудың әлеуметтік құбылыстарын, жеке коучинг дағдыларын талдайды, ұйымдағы әлеуметтік-психологиялық бейімделу процесінде оқушыларға консультациялық көмек көрсетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сындарлы қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 4

    Қарым-қатынас дағдыларын жүзеге асырады. Қарым қатынастың мәнін адам болмысының негізі және берілу құралы ретінде түсінеді жинақталған тәжірибе. Адам психикасының ерекшеліктері, сана, қарым-қатынас психологиясы,қарым-қатынас түрлері,қарым-қатынас қызметі туралы білімі бар: коммуникативті,танымдық, ақпараттық, психологиялық, шығармашылық, қарым-қатынас құрылымы перцептивті, коммуникативті және интерактивті тараптардың байланысы ретінде

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Отбасының әлеуметтік жұмыс технологиясы
    Несиелер: 5

    Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс істеу ерекшеліктерін зерттейді. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарға төзімділікті ескереді. Білім беруде ерекше қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеп отырған отбасылармен психологиялық-педагогикалық жұмыс және оларды одан әрі психологиялық сүйемелдеу дағдыларын қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалардың мәдени бос уақытың ұйымдастуру негіздері
    Несиелер: 6

    Негізгі жұмыс ұғымдарын біледі бос уақыт педагогикасы, бос уақыт педагогикасының тарихы, бос уақыт аксиологиясы, бос уақыт педагогикасының принциптері, бос уақыт педагогикасының әдістері. Бос уақытты ұйымдастыру бағдарламаларын, бос уақыттың ойын түрлерін, клубтық бірлестіктердің үйірме жұмысы мен қызметін, жеке бос уақытты, отбасылық демалысты, мұражайға экскурсияларды әзірлейді. Жазғы сауықтыру лагерінде жұмыс жоспарлауды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ЕҚБ бар баларды ойынға үйрету әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әр түрлі жастағы балалардың дамуын диагностикалау әдістерін зерттейді; кеңістіктік-даму ортасын ұйымдастыруды зерттейді. Ойын әрекеті сияқты оқытудың заманауи формалары мен әдістерін іс жүзінде қолданады.БЕҚ бар балалармен ойын әрекеті арқылы оқу процесін ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқушылырдың бос уақытың әлеуметтік-педагогиакалық ұйымдастыру
    Несиелер: 6

    Негізгі жұмыс ұғымдарын біледі бос уақыт педагогикасы, бос уақыт педагогикасының тарихы, бос уақыт аксиологиясы, бос уақыт педагогикасының принциптері, бос уақыт педагогикасының әдістері. Бос уақытты ұйымдастыру бағдарламаларын, бос уақыттың ойын түрлерін, клубтық бірлестіктердің үйірме жұмысы мен қызметін, жеке бос уақытты, отбасылық демалысты, мұражайға экскурсияларды әзірлейді. Жазғы сауықтыру лагерінде жұмыс жоспарлауды біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Медиацияның жалпы және мамандандырылған курсы
    Несиелер: 4

    Дауларды шешудің балама әдісі үшін ынтымақтастық дағдылары бар. Медиацияның негіздерін, принциптерін, рәсімін, құралдарын, медиатордың жанжалдарды реттеу нысаны ретіндегі рөлін және дауларды шешудің соттан тыс әдісін біледі. Медиациялық сессияда н міндеттерін әзірлеу, шешу дағдыларын, білімдерін, біліктерін меңгерген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру мен оқытудың жаңа тәсілдері
    Несиелер: 6

    Жаңартылған білім беру мазмұны шеңберінде білім беру мен оқытудағы инновациялық тәсілдерді зерттейді: сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану және т. б. Мұғалім мен оқушылардың өзара әрекеттесу принциптерін; оқу іс-әрекетін ұйымдастыру принциптерін; кәсіби міндеттерді тұжырымдау және шешу тәсілдерін біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзияны қолдау кабинеті жұмысының негіздері
    Несиелер: 5

    Білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесінде цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады: ерекше қажеттіліктері бар оқушыға арналған аппараттық-бағдарламалық кешен. Бастапқы және бақылау диагностикасына арналған диагностикалық жабдық, көрнекіліктің пәндік-бейнелі және динамикалық құралдары. Сенсорлық бөлмені қалпына келтіру жабдықтары. ОТҚ қолдану туралы білімі бар: видеопроекторлар, компьютерлерге жалғанған тақталары немесе жылжымалы айналары бар теледидар кешендері, мұғалімнің артикуляциясын бақылауға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі инновациялар
    Несиелер: 6

    Қазіргі Қазақстанда және әлемде білім беру саласындағы инновациялық процестер мен үрдістерді зерттейді. Жоғары кәсіптік білім берудің инновациялық процесінде педагогке қойылатын талаптар туралы білімі бар. Заманауи цифрлық, ақпараттық, коммуникациялық және педагогикалық технологияларды (жобалар әдісі, ынтымақтастықта оқыту, рөлдік технологиялар) қолданады және іскерлік ойындар және т.б.) білім беру процесінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалар үшін жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу
    Несиелер: 5

    Құрдастар тобында, мектеп қауымдастығында мүмкіндігі шектеулі балалардың бейімделу жағдайларын зерттейді. Инклюзивті сыныптың барлық оқушыларына жеке білім беру бағдарламаларын әзірлеу дағдыларына ие; инклюзивті білім беруді табысты іске асыру үшін мектеп мамандарымен, сондай-ақ әлеуметтік серіктестермен, қоғамдық ұйымдармен және ата-аналармен ынтымақтастық дағдыларына ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның қызметін ұйымдастыру және мазмұны
    Несиелер: 4

    Білім беру мекемесінің психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссиясы қызметінің негіздерін біледі: қызметінің бағыттары мен нысандары, ОP бар білім алушыларды сүйемелдеу мамандарының функциялары. Педагог-психолог қызметінің негізгі бағыттары мен нысандарын білім беру ұйымында білім алушыны ОP-мен сүйемелдеу командасының құрамында іске асырады. Балалардың физикалық және психикалық дамуындағы ауытқулардың алдын алу мақсатында халыққа медициналық-психологиялық-педагогикалық көмек әзірлеуді және жүзеге асыруды; балаларды уақтылы және кешенді тексеруді, дамуындағы бұзушылықтарды анықтауды біледі; балалардың мектепке дайындығын анықтау; оқыту нысанын анықтау; арнайы мекеме және топтарды (Сыныптарды) жинақтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия жұмысының негіздері
    Несиелер: 4

    ПМПК (психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссия) жұмысы шеңберінде 0-ден 18 жасқа дейінгі ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды кешенді психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеру. ПМПК жұмысының нормативтік-құқықтық нысандары мен негіздері Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның жалпы тұжырымдамасы. Психологиялық-медициналық-педагогикалық комиссияның принциптері. Білім беру бағытының критерийлері. Ата-аналарға психологиялық кеңес беру. ПМПК-дағы заманауи өзгерістер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON2

    Білім беру ұйымдарындағы әлеуметтік-педагогикалық процесті бағалау үшін қажетті жобалау әдістерімен міндеттерді шешудің түрлі нұсқасын ұсыну, әзерлеу, дағды, білім, біліктерін қолданады

  • Код ON10

    Білім беру ұйымында әлеуметтік педагог және өзін-өзі тану мұғалімі ретінде кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби әдеп қағидаттарын, білім беру жүйесін дамыту үрдістерін ұсынады.

  • Код ON1

    Академиялық адалдық мәдениетін, қағидаттарын түсіну және сақтау үшін әлеуметтік-саяси модуль (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология) білімін қолданады.

  • Код ON7

    Білім алушыларды одан әрі оқытуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті өзгермелі еңбек нарығына бейімдеу, кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-қимыл дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON5

    Оқыту сапасын жақсарту және білім беру ұйымдарына инклюзия мәселелерін шешу үшін ЕББҚ бар балаларға арналған бейімдеу бағдарламаларын, жеке оқыту траекторияларын әзірлейді.

  • Код ON6

    Жұмыс процесінде ары қарай сыни ойлауды, ынтымақтастықты жүзеге асыру үшін білім алушылардың субъективтілігін, қатысымдығын, ізгілігін, күйзеліс тұрақтылығын дамыту үшін қажетті әдіснамалық тәсілдерін, түрлі жастағы балаларды дамытудың диагностика әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Білім беру ұйымдарында білім алушыларды әлеуметтендіру, дамыту процестерін сүйемелдеу бағдарламаларын әзірлеу үшін білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, білім беру процесінде цифрлық, ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады.

  • Код ON8

    Түрлі мәдениет, әлеуметтік жағдайы, физикалық мүмкіндіктері жасы мен көзқарасы туындайтын қақтығыстарды, дауларды реттеуге көмектесетін медиатордың дағдылары бар адамдармен инклюзивті ортада жұмыс істеу дағдылары, ынтымақтастықты қалыптастырады

  • Код ON9

    Әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерін бағалайды, білім беру саласындағы мониторингтік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу, инновациялық педагогикалық тәжірибені жалпылау үшін педагогикалық қызметте зерттеу тәсілін қолданады.

  • Код ON3

    Әлеуметтік жұмыс саласында жаңа білімді қалыптастыру және оларды интеграциялау, өзінің ойын жазбаша және ауызша түрде дұрыс және қисынды ресімдеу үшін ғылыми-зерттеу және инновациялық қызметті жүзеге асырады.

Top