Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Педагогикалық қызметке кіріспе
    Несиелер: 4

    Бұл курс студентке педагог ұғымы, осы мамандықтың мәні, мұғалім кәсібінің дамуы мен қалыптасуы туралы түсінік алуға мүмкіндік береді. Қазіргі мұғалімге қойылатын талаптар және педагогикалық кәсіптің даму перспективалары туралы білімді қалыптастырады, оның құрамдас элементтерінің сипаттамалары, мұғалімнің кәсіби және жеке қалыптасуы мен дамуы, оның құзыреттілігі, педагогикалық қызметтің заңды негіздерімен танысу, сонымен қатар әр түрлі шығармашылық тапсырмаларды орындау арқылы мамандықты игеруге белсенді қатысу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың психофизиологиясы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мектепке дейінгі физиология және психология саласындағы, мектепке дейінгі тұлғаның жас ерекшеліктері туралы білімдерін қалыптастырады, теориялық білімді практикада қолдану дағдыларын, мектепке дейінгі ұйымда психологиялық жайлы және қауіпсіз білім беру ортасын құру дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
    Несиелер: 5

    Пәннің мазмұны мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерінің жалпы көріністерін зерттеуге бағытталған, яғни.балалар физиологиясының қалыптасуы мен даму заңдылықтары, олардың психологиясының ерекшеліктерін түсіну, балалардың денсаулығын қорғауға және нығайтуға бағытталған мектепке дейінгі гигиена туралы білім беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    «Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет» пәнін оқу шеңберінде кез келген қызметтегі эстетикалық ұғымдар, Кәсіби этиканың санаттары мен ерекшеліктері қаралады, кәсіби қызметтегі моральдық жанжалды жағдайларды шешудің ықтимал жолдары, адамгершілік деформацияның мәні және оның алдын алу жолдары айқындалады, кәсіби міндеттерді адал орындау және парасаттылық қағидаттарын сақтау үшін жеткілікті құқықтық сананың белгілі бір деңгейіне қол жеткізіледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі адамның техносферамен ыңғайлы және қауіпсіз өзара әрекеттесуі туралы ғылым - адамға қауіп төндіретін қауіпті зерттейтін және кез-келген адам қоршаған ортасында оны қорғаудың жолдарын жасайтын ғылыми білім саласы. Бұл пән адамның қоршаған ортамен қауіпсіз өзара әрекеттесуі, еңбек қауіпсіздігі және төтенше жағдайлар кезіндегі жағымсыз факторлардан қорғау тақырыптарын біріктіреді. Тіршілік қауіпсіздігі мәселесін шешу адамдардың іс-әрекеті, өмірі үшін қолайлы жағдайлар жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дизайн ойлау
    Несиелер: 3

    Курс студенттерде инновациялық және креативті тәсілдемелерді пайдалана отырып, қоғамдағы шешілмеген мәселелерді анықтау дағдыларын қалыптастыруға, сондай-ақ оны кәсіби қызметте және күнделікті өмірде пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 4

    Пән эмоциялар туралы ұғымдарды қалыптастыруға, адамдармен қарым-қатынастағы сезімдер мен эмоциялардың рөлі туралы, қоршаған ортада жағымды қарым-қатынас орнату және сақтау үшін эмоция білдіру дағдыларын дамытуға, эмоцияны реттеуге, ішкі мотивацияны басқару дағдыларын дамытуға және мақсатқа жетелеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі. Пәнді оқу кезінде студенттердің оқу жетістіктерін критериалды бағалау, балалардың өз нәтижелері үшін жауапкершілігін ынталандыру, білім беру процесіне қатысушыларға тиімді, сындарлы кері байланыс беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру саласында кәсіби педагогикалық білімді, яғни білім беру процесін жоспарлау, талдау, дамыту және бағалау дағдыларын қалыптастырады. Педагогика - адамның тәрбиелеу және білім беру заңдарының ғылымы, аға буынның әлеуметтік тәжірибесін кішіге табыстаудың үлгілерін зерттейді. Педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге жетудің ең оңай жолдарын, білім беру және оқыту әдістемесін енгізу жолдарын іс жүзінде көрсету үшін бар. Педагогика пәні-тұлғаны тәрбиелеу, оқыту және білім беру жағдайында оның бағытталған дамуы мен қалыптасуының тұтас педагогикалық процесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі нұсқаушысы
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Бұл курс белгілі бір ұғымдарды, қазіргі балалар психологиясының негізгі теориялық ережелерін, баланың танымдық процестерін дамытуды, әр жас деңгейіне сәйкес әрекеттерді қалыптастыруды қамтиды. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуының өзіндік нәтижесі болып табылатын мектептегі баланың даму проблемаларының сипаттамаларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика тарихы
    Несиелер: 5

    Бұл оқу курсы педагогикалық ойдың дамуының маңызды кезеңдері мен жолдарын қарастыруды қамтиды, педагогикалық процестің халықаралық тарихының мәні мен негізгі ережелерін, негізгі педагогикалық категориялардың пайда болу шарттарын, бүкіл әлемде кең таралған білім беру жүйесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанда мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы
    Несиелер: 5

    Пән балабақшалардың даму және қалыптасу тарихын зерттейді. Курс студенттерде тарихи ойды тәрбиелеуге, тарихи-педагогикалық білімнің маңыздылығын түсінуге, мектепке дейінгі білім берудің пайда болу көздерін ашуға; белгілі бір тарихи кезеңдерде мектепке дейінгі білім берудің даму ерекшеліктерін ашуға; белгілі бір тарихи кезеңдердегі мектепке дейінгі мекемелердегі білім беру процесін сипаттауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мамандарды ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздерімен және олардың мазмұнымен таныстыруға, міндеттерді жүзеге асырудағы педагогикалық теориялар мен эксперименттердің рөлін, ғылыми-педагогикалық мәтінді рәсімдеу ерекшеліктерін анықтауға, зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық ағылшын тілі
    Несиелер: 3

    Курс студенттердің қажетті әлеуметтік және жеке қасиеттерін: азаматтық, толеранттылық, жалпы мәдениет, жауапкершілік, мақсаткерлік, ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, коммуникабельділік, командада жұмыс істей білуді, көшбасшылық қасиеттерді қалыптастыру мақсатында шет тілі мен шет тілі мәдениетін жан-жақты зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте балалық шақ педагогикасы
    Несиелер: 6

    Курс студенттерде ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен оқытудың ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастырады, олардың психофизиологиялық, жеке ерекшеліктерін ескере отырып, ерте жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу қабілеттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Пән білім берудегі менеджменттің орнын, рөлі мен маңызын; менеджменттің негізгі тұжырымдамаларын және олардың пайда болуы мен даму тарихын; білім берудегі менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін; мектепке дейінгі білім беру процесін басқарудың ұйымдастырушылық нысандары мен технологиялық әдістері мен тәсілдерін зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі педагогика
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің мектепке дейінгі педагогика саласындағы жүйелі білім мен технологияларды меңгеруіне, олардың педагогикалық мәселелерді шешу дағдыларын дамытуға, мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән инклюзивті білім беруді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, инклюзивті білім беруді дамытудың тарихи аспектілерін қарастырады. Курс инклюзивті білім беру технологияларын, жеке білім беру бағытын әзірлеуді, балалардың мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауды зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Этнопсихология
    Несиелер: 3

    Пән студенттерде әртүрлі этникалық топтар мен мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздері, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтары және олардың

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білімдегі IT
    Несиелер: 5

    Практикалық курс процестерді ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін ІТ - технологияларды пайдалану дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс сандық бағдарламалар мен техникалық құралдарды: білім беруді ұйымдастыруға және басқаруға арналған компьютерлік бағдарламалар, сандық оқыту технологиялар, дидактикалық оқыту технологиялар, қашықтықтан оқыту технологияларын игеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Этнопедагогика
    Несиелер: 3

    Студенттердің халықтық тәрбие дәстүрлерінің пайда болуы, олардың мәні, ерекшеліктері мен практикалық маңызы, халықтық педагогиканың қазіргі білім беру тәсілдеріне, ұлтаралық қатынастар мәдениетіне әсері туралы түсініктерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ойын іс-әрекетінің теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді мектепке дейінгі жастағы ойын іс-әрекетін дамытудың теориялық мәселелерімен, сондай-ақ балалардың ойын іс-әрекетін басқарудың негізгі тәсілдерімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметі мен эстетикалық даму әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән мектепке дейінгі ұйым балаларының бейнелеу шығармашылығын дамытудың заманауи бағдарламаларын, олардың ерекшеліктерін, тұжырымдамалық ережелерін, балабақшадағы бейнелеу іс-әрекеті саласындағы болашақ мұғалімнің әдістемесі мен практикалық дағдыларының ерекшеліктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрастыру мен бейнелеу әрекетін үйретудің әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пән студенттерді көркем-шығармашылық қабілеттерін дамыту принциптерімен, балабақшада мүсіндеуді, құрастыруды, сурет салуды, аппликацияны оқыту әдістерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    ТКурс мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін игеруге бағытталған, қазіргі жағдайдағы тәрбие ерекшеліктерімен таныстырады, студенттерге МДБҰ тәрбие жұмысының теориялық және әдістемелік аспектілерін игеруге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы заттық кеңістіктік дамытушы орта
    Несиелер: 3

    Пән студенттердің бойында мектепке дейінгі кеңістікті дамыту ортасын ұйымдастырудың негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, заттық кеңістіктік дамытушы орта құру технологияларын жобалау және игеру біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Драматизациялау және ойын
    Несиелер: 5

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде театр және ойын іс-әрекетін ұйымдастыру мәселелерін ашады. Студенттер ойынның теориялық және психологиялық негіздерін үйренеді, ойындардың негізгі түрлерін талдайды, балалар психикасы, зияткерлік, қарым-қатынас дағдыларын және қоршаған ортаны танудағы ойын мен драманың рөлін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы заманауи білім беру технологиялары
    Несиелер: 3

    Пән теориялық негіздер мен білім берудің заманауи тәсілдерін игеру арқылы студенттерді әртүрлі жас топтарында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуге дайындауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың психофизикалық дамуы туралы түсінігін қалыптастыруға; балалардың дене тәрбиесі және дамыту әдістемесін меңгеруге; баланы қимыл-қозғалыс дағдыларына үйретудің әдістері мен тәсілдерін білуге; олардың қимыл-қозғалыс дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру заңдылықтарын, қимылдарды орындау негіздерін білуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу студенттерде баланың денесінің, оның мүшелері мен жүйелерінің формалары мен құрылымы, дамуы туралы білім мен түсінік қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педиатрия негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерде әртүрлі балалар ауруларының алдын алу және ескерту туралы білімді, МДҰ-да балалар денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде классикалық және қазіргі заманғы балалар әдебиетінің даму тарихы туралы; оның тарихи даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға; жанрлар жүйесімен танысуға; алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдана білуді дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
    Несиелер: 5

    Пән отбасының жеке тұлғаны әлеуметтік қалыптастыру институты ретіндегі жетекші рөлін, отбасындағы балаларды тәрбиелеу мәселелерін, отбасылық тәрбиенің өзекті мәселелері мен ерекшеліктерін, белгілі қателіктер мен отбасына педагогикалық көмек формаларының жағдайларын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық тәрбие негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің шетел әдебиеті шығармаларының мәтіндерін әдеби талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеруіне, балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері мен жанрлар жүйесі туралы білім алуға; мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысында әдеби білімді таратуға және насихаттауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Отбасылық өмірдің этикасы мен психологиясы
    Несиелер: 5

    "Пән студенттерді қазіргі отбасының негізгі проблемаларымен, ерлі-зайыпты және ата-аналық қарым-қатынастардың даму үрдістерімен таныстырады; ерлі-зайыптық және ата-аналық қарым-қатынастарды зерттеу әдістерін меңгеру дағдыларын қалыптастырады; ерлі-зайыптық және ата-аналық жанжалдардың себептерін анықтау және жою тәсілдерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың табиғатымен таныстыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі баланың тұлғасын қалыптастырудағы табиғаттың рөлі. Балаларды табиғатпен таныстыру. Балаларды қоршаған ортамен таныстыру кезінде білім, білік, дағды мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән баланың жеке басын қалыптастырудағы табиғат пен қоршаған ортаның рөлін түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән музыкалық іс-әрекет түрлеріне - қабылдау, орындау, шығармашылық және музыкалық білім беру қызметіне, сондай-ақ музыкалық шығармаларды, композиторларды, әртүрлі стильдер мен жанрларды орындаушыларды білуге бағытталған. Студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеуде заманауи әдістер мен технологияларды қолдануға үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дауыс қою және сөйлеудің мәнерлілігі бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің артикуляциялық гимнастика негіздерін меңгеруге, статикалық және динамикалық тыныс алу гимнастикасына арналған жаттығуларды үйренуге, экспрессивті оқу дағдыларын дамыту әдістерін игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедтік массаж жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер логопедтік массаждың практикалық кешенінің дағдыларын меңгереді, массаж жаттығуларының сараланған тәсілдерін үйренеді, логопедтік массаждың практикалық дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепалды сыныпта математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән математикадан мектепке дейінгі дайындықтың ерекшеліктерін зерттеуге және мектеп жасына дейінгі балалардың қарапайым математикалық түсініктерін игеруге, балалардың қабілеттері мен ойлауының сәтті дамуын қамтамасыз ететін Математиканы оқыту әдістемесімен таныстыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедтің мектеп жасына дейінгі балалармен жеке жұмыс түрлері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді құжаттамамен таныстыруға, студенттердің балалармен жеке жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға, жеке түзету бағдарламаларын құруға, жеке сабақтарды жоспарлауға және өткізуге үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты математика
    Несиелер: 6

    Пән заманауи әдістемелерді, ребустарды, логикалық есептер, тапқырлықтар, басқатырғыштар, ойындар және т. б. қолдана отырып, балаларды математика негіздеріне оқытуда студенттердің біліктері мен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім берудің заманауи технологиялары
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің сабақтарда сараланған, жеке оқыту әдістерін және басқа да әдістемелерді, тәсілдерді, технологияларды қолдану дағдыларын дамытуға; ЕБҚ бар балалардың оқу жетістіктерін бағалауға, оқу мақсаттары мен нәтижелерін қоюға, рефлексияға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қалыпты және патологиядағы сөйлеу мүшелерінің анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді есту, сөйлеу және көру органдарының құрылымымен және функциясымен таныстырады, пән мазмұнының маңызды құрамдас бөлігі баланың есту органының жас ерекшеліктері болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логопедиялық массаж негіздері
    Несиелер: 5

    Курс логопедтік массаждың практикалық дағдыларын меңгеру үшін қажетті дағдыларды дамытуға, Болашақ педагогтардың диагностика әдістерін меңгеруге, балалардың сөйлеуіндегі түрлі ақауларды түзетуге, массаждың жүйке және бұлшықет жүйелеріне әсерін талдай білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 3

    Курс мектеп жасына дейінгі барлық жас топтарындағы балалардың тілін дамыту әдістерін қолдануға бағытталған. Студенттер тіл дамытудың негізгі аспектілерімен танысып үйренеді: сөздік қорды қалыптастыру, сөйлеудің грамматикалық құрылымын, дыбысты айтуды қалыптастыру, байланысты сөйлеуді дамыту және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды сауаттылыққа оқыту әдістемесі каллиграфия практикумымен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттерде бастауыш мектепте сауаттылыққа оқыту дағдылары қалыптасады; сауаттылыққа оқыту, оқушылардың сөздік қорын және сөйлеу тілінің грамматикалық құрылымын байыту әдістерін меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пән мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздері мен заманауи технологияларын зерделейді, студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепте оқытуға дайындау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту және дамыту қабілеттерін дамытуға, психологиялық құбылыстар мен процестерді талдаудың әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пән болашақ мектепалды мұғалімді оқытуға, балаларды мектепте сәтті оқуға дайындауға, оқытылатын сабақтардың ерекшеліктерін ескере отырып, балаларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ЕБҚ бар балаларды тьюторлық сүйемелдеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер ЕБҚ бар балалардың жас ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерін, мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқу процесін құру, балалардың жеке білім беру бағыттарын әзірлеу және білім беру ұйымында жеке білім беруді қолдау, ЕБҚ бар балалардың психологиялық, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру, тьютордың функцияларын, негізгі бағыттарын, жұмыс құралдарын білу дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектепалды даярлық сыныпта балалардың сауатын ашу және көркем жазу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің мектеп жасына дейінгі балалардың оқу және каллиграфиялық жазу дағдыларын қалыптастыру әдістемесін меңгеруге, ана тілін оқытудың лингводидактикалық, психофизиологиялық және әдістемелік негіздерін терең түсінуге, игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ауызекі тіл мен тілдік қарым-қатынас, оқу дағдыларын дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің балалардың коммуникативтік дағдыларын дамыту әдістемесін меңгеруіне; студенттерді курсты табысты меңгеруге дайындауға, сөйлеуді дамыту бойынша сабақтар өткізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру жағдайындағы психологиялық-педагогикалық түзету
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің жалпы мәдени және кәсіби дағдыларды қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен психологиялық-педагогикалық түзету жұмыстарын ұйымдастырудың және жүзеге асырудың теориялық және әдіснамалық принциптерін меңгеруге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балаларды мектепке дайындаудың психологиялық-педагогикалық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер баланы мектепке дайындау проблемасына психологиялық-педагогикалық көзқарастың негіздерімен танысады; дамуында ауытқуларсыз және сөйлеу қабілеті бұзылған балаларды мектепке дайындау критерийлерін анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу кезінде студенттер әртүрлі жас топтарындағы ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың психикалық және психофизиологиялық дамуының жалпы және ерекше заңдылықтары мен жеке ерекшеліктерін ескеруді, олардың мінез-құлқы мен қызметін реттеу әдістерін меңгеруді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы білім беру ұйымдарында ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды түзете-дамыта оқыту
    Несиелер: 5

    Пән жалпы білім беру мекемелерінде психофизикалық және сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға психологиялық-педагогикалық түзету және көмек көрсету әдістерін меңгеруге; ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды бірлесіп оқыту әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәнерлеп оқу практикумы
    Несиелер: 3

    Курс мәнерлеп оқудың кәсіби дағдыларын қалыптастыруға бағытталған: мәнерлеп оқуды үйрету әдістерін қолдану; студенттердің мәнерлеп оқу мәдениеті мен әдістері туралы жүйелі түсініктерін, оны мектепке дейінгі ұйымдарда енгізу технологияларын қалыптастыру, сондай-ақ балалардың мәнерлеп оқуын дамытуға арналған жаттығулар кешенін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Құқықтық мәдениетке, білім жүйесіне және қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымға ие; еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы заңнамалық және нормативтік-құқықтық актілерді зерделейді.

  • Код ON2

    Педагогика мен психологияның теориялық негіздерін және балалардың дамуының психофизиологиялық ерекшеліктерін ескереді, тәрбиеленушілердің жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолданады; балалардың танымдық процестерінің деңгейін анықтай алады.

  • Код ON3

    Теориялық және эмпирикалық зерттеу әдістерін меңгерген, ағылшын тілінде әңгіме жүргізу, академиялық жұмыстарды жазу және рәсімдеу дағдылары қалыптасады.

  • Код ON4

    Практикалық міндеттерді шешуде өз және басқа адамдардың эмоцияларын басқара алады; басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде ерекше ойлау және әрекет етуге қабілетті.

  • Код ON5

    Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиелеудің ерекшелігі мен маңызын түсінеді, дамытушы ортаны ұйымдастыру, мектепке дейінгі жастағы балалар үшін ойын іс-шараларын ұйымдастыру және өткізу, оның ішінде ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу дағдыларын меңгерген.

  • Код ON6

    Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған жүйесі бойынша педагогикалық процесті жүзеге асырудың базалық білім мен дағдыларын меңгерген, тәрбиеленушілердің жетістігін бағалаудың сапалы және тиімді құралдарын таңдауға қабілетті; жеке кәсіби салада цифрлық білім беру технологияларын пайдалану дағдыларын меңгерген.

  • Код ON7

    Балалар ауруларының алдын алу және мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық дамуының бұзылуын біледі. Бала тұлғасының дамуы мен әлеуметтік қалыптасу заңдылықтарын, мектеп жасына дейінгі балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін біледі, жан-жақты дамыған және үйлесімді тұлғаны дамыту және қалыптастыру әдістемесін меңгереді.

  • Код ON8

    Мектепке дейінгі ұйымның оқу-тәрбие үдерісін әдіснамалық қамтамасыз етеді, балаларды тілдік және зияткерлік дамытуда пәнді оқытудың түрлі педагогикалық құралдары мен тәсілдерін тиімді қолданады.

  • Код ON9

    Балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың тиімді әдістерін, тәсілдерін, формалары мен құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.

  • Код ON10

    Мектеп жасына дейінгі балалардың эстетикалық талғамын дамытудың, баланың қоршаған ортаға жағымды қатынасын қалыптастырудың тиімді әдістерін таңдауға қабілетті, тәрбиеленушілердің шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру мен дамытудың әдістері мен тәсілдерін меңгерген.

  • Код ON11

    Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен қарым-қатынас ерекшеліктерін, өзекті мәселелерін талдауға, балалар отбасымен өзара әрекеттесудің инновациялық және дәстүрлі емес формаларын қолдануға қабілетті.

  • Код ON12

    Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді кәсіби қызметте және ұлтаралық қарым-қатынас пен өзара әрекеттесу тәжірибесінде қолдана алады; педагогикалық ғылымның тарихи мұрасының озық тәжірибелері мен жетістіктерін талдай алады.

  • Код ON13

    Балалардың мектепке дайындығын диагностикалау, балалардың мектепте оқуға деген ынтасын қалыптастыру, олардың сөздік қорын және сөйлеудің грамматикалық құрылымын байыту әдістемелерін, мектепке дейінгі жастағы балаларды оқытудың инновациялық технологияларын меңгереді.

  • Код ON14

    Балалардағы сөйлеудің әртүрлі ақауларын диагностикалау, түзету әдістерін, логопедиялық массаж, дикция, тыныс алу және дауысты дамыту бойынша жұмыс жасау әдістемелерін меңгереді.

  • Код ON15

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеудің арнайы технологияларын, барлық балаларды білім беру процесіне қосу және сүйемелдеу әдістерін меңгерген, ЕБҚ бар балалардың психологиялық, жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін меңгерген, тьютордың функцияларын, негізгі бағыттарын, жұмыс істеу құралдарын біледі.

Top