Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы (ағылшын) в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты dssd
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Латын әліпбилі қазақ жазуы
Оқу практикасы
Жобалық іс-әрекет негіздері
Мектеп жасына дейінгі балаларда карапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Ағылшын тілі В1-В2 (арнайыландырылған)
Өндірістік (Педагогикалық) практика
Отбасы педагогикасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика
Педагогикалық анимация
Ойын іс-әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Балалар әдебиеті
Балалар психологиясы
Балабақшадағы әдістемелік жұмыс
Балаларды мектепалды даярлау
Ерте балалық шақ педагогикасы
Мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық диагностика
Мектеп жасына дейінгі балаларда драмалау дағдыларын дамыту
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу іс-әрекетінің әдістемесі
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Өндірістік (Педагогикалық) практика
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесінің әдістемесі
Ағылшын тілі В1-В2 (салалық)
Ағылшын тілі С1 (салалық)
Педагогикалық өлшемдер
Мектепке дейінгі инклюзивті білім беру
Педиатрия негіздері
Дипломдық жұмысты (жобаны) жазу және қорғау
Ағылшын тілі В1-В2
Педагогикалық практика
Арт білім беру
Жаңа формация педагог-тәрбиешісі
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика тарихы
Ұлттық тәрбие
Мектепке дейінгі ұйымның дамытушы ортасын жобалау
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесінің әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент және электронды құжаттандыру
Оқу практикасы
Оқыту нәтижелері
- - мамандықтың жоғары әлеуметтік маңыздылығын, кәсіби этиканың ұстанымдарын түсінеді, педагогикалық қызметте пәндік сала бойынша білімін, педагогикалық өлшемдерді, білім беру жүйесінің даму тенденциялары, нормативтік құқықтық актілер мен электронды құжаттарды жүргізу негіздерінен білімдерін пайдаланады;
- - білім беру үдерісіндегі барлық субъектілердің (тәрбиешінің, балалардың және олардың ата-аналарының) қызметін, мектепке дейінгі білім беру саласындағы оқу-тәрбие үдерісінің мазмұнын талдайды, өзгермелі әлеуметтік және экономикалық жағдайларда өмір сүруге дайын, сыни тұрғыдан ойлау қабілеті бар зияткерлік, дене бітімі және рухани дамыған тұлғаны тәрбиелеуге мақсатты орната отырып, оқу-тәрбие үдерісін модельдейді;
- - психикалық, психофизиологиялық дамудың жалпы, өзіндік және жеке ерекшеліктері мен инклюзивті білім берудің құндылықтарын есепке алу құралдарын пайдаланады, әртүрлі жас деңгейлерінде мінез-құлық пен іс-әрекетті реттеу ерекшеліктерін біледі;
- - психологиялық және педагогикалық зерттеу әдістерін меңгереді, өнім, болжам жасау, құбылыстың немесе оқиғаның жүйелі түсіндірілуі үшін әр түрлі көздерден ақпаратты талдайды, жинақтайды, шығармашылықпен түрлендіреді, педагогикалық қызметке шығармашылық, зерттеушілік тұғыр танытады);
- - әртүрлі жастағы балалардын дамуын диагностикалау әдістерін, оқыту мен тәрбиелеуде білімнің әртүрлі теорияларын пайдаланады, оқыту мен тәрбиелеуде балаларда субъектіні, коммуникативтілікті, гуманизм мен толеранттылықты, ынтымақтастық пен сыни ойлау қабілеттерін дамыту үшін әдіснамалық тұғырды қолданады;
- – балалар іс-әрекетінің әрбір түрлерін ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді, балалардың зерттеу және жобалау іс-әрекетімен байланысты ойын әрекетін ұйымдастыру әдістерін, мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктеріне сәйкес білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (SMART және STEM технологиялары) қолданады;
- - этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарды, қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен ұстанымдарын ескере отырып, көпмәдени ортада кәсіби қызметті ұйымдастыру тәсілдерін меңгереді;
- - кәсіптік міндеттерді шешуде пәнаралық және ведомствоаралық өзара іс-әрекетке қатысады, балаларды өзгермелі еңбек нарығына бейімдеуде қажетті құзыреттілікті дамыту үшін оқуға және ұтқырлыққа қабілетті болады;