Жаңа білім беру бағдарламасы

7R01150 Патологиялық анатомия в Семей медицина университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Патологиялық анатомия» мамандығы бойынша резидентураның білім беру бағдарламасының мақсаты – патологиялық анатомия саласындағы кәсіби қызметті жүзеге асыруға дайын, клиникалық және сараптамалық тәсілдерді тәжрибеде қолдана алатын білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 140
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R050 Патологиялық анатомия
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау
  • Жалпы және жеке патологиялық анатомия
    Несиелер: 30

    ҚР патологиялық қызметінің нормативтік құқықтық құжаттары. Марқұмды зерттеудің деонтологиялық және этикалық негіздері, хирургиялық және биопсиялық материал. Морфологиялық көріністердің патологиялық диагностикасы (жалпы және жеке патология). Ересектер мен балалардың мәйітін патолого-анатомиялық аутопсия әдістері; мәйітті патолого-анатомиялық аутопсия хаттамасын және өлім туралы медициналық анықтаманы тіркеу. Патолого-анатомиялық эпикризді құрастыру. Патолого-анатомиялық диагноздың құрылымы және секциялық материалдың нәтижелерін клиникалық -анатомиялық талдау жүзіндегі қойылатын талаптар. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Хирургиядағы клиникалық патоморфология цитопатологиямен бірге
    Несиелер: 16

    Хирургиялық профильдегі аурулар кезінде биопсия мен секциялық материалдардың морфологиялық өзгерістерінің патолого-анатомиялық диагностикасы. Хирургиялық профильдегі аурулардан қайтыс болған адамдардың мәйіттерін зерттеу. Операциялық және биопсиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық үдерістің сипаты туралы қорытындылау. Аутопсия нәтижелерінің клиникалық-анатомиялық талдауын жүргізу және емдік, диагностикалық пен профилактикалық шаралардың сапасын бағалау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Биостатистика
    Несиелер: 4

    Пән аясында білім алушылар SPSS бағдарламасында Сандық және сапалық мәліметтерді талдау әдістерін үйренеді. Бұл курс білім алушы өзінің ғылыми жобасын жүзеге асыру аясында жинаған статистикалық деректерді талдаудың практикалық курсы болып табылады. Курс деректерді талдау және алынған нәтижелерді көрсетуге көмек көрсетуді білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулердің менеджменті
    Несиелер: 4

    Пән сипаттама, аналитикалық және эксперименталды зерттеулерді жүргізуді ұйымдастыру ережелерін зерделеуді қамтиды. Пән аясында білім алушылар аталған дизайндарды зерттеу ережелерін үйренеді, олар зерттеудің әр түрлі кезеңдеріндегі құрылымдық және жүйелі қателерді болдырмай, өздерінің ғылыми зерттеулерінің хаттамасын дұрыс құрастыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Онкологиядағы клиникалық патоморфология цитопатологиямен бірге
    Несиелер: 20

    Онкопатологиядағы патоморфологиялық зерттеулер. Зерттеу ерекшеліктері (иммунды гистохимиялық зерттеу әдістерін қолдану). Онкологиялық патологиядан қайтыс болған адамдардың мәйіттерін зерттеу, биопсиялық пен хирургиялық онкологиялық материалды зерттеу. Операциялық пен биопсиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық процестің сипаты туралы қорытынды жасау. Аутопсия нәтижелерінің клиникалық-анатомиялық талдауын жүргізу және емдік, диагностикалық пен профилактикалық шаралардың сапасын бағалау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 1
  • Цитология
    Несиелер: 4

    Цитология туралы түсінік. Цитологияның негізгі мақсаттары мен міндеттері. Зерттеудің цитологиялық әдістері. Цитологиядағы зерттеу объектілері. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды. ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Cтоматологиядағы клиникалық патоморфология
    Несиелер: 10

    Орофассиялық аймақтың дамуын жүзіндегі ауытқулар болған жағдайда хирургиялық немесе биопсиялық материалдардың патологиялық диагностикасы; тістің қатты тіндерінің аурулары; целлюлоза мен периапикалды тіндер аурулары; тіс пен периодонт аурулары; шырышты қабықтың және ауыздың жұмсақ тіндерінің аурулары, тілдің еріндері; жақ сүйектерінің аурулары; сілекей бездерінің аурулары; тіс-жақ жүйесінің онкологиялық үдерістері. Операциялық пен биопсиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық процестің сипаты туралы қорытынды жасау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Сот-гистологиялық патоморфологиясы
    Несиелер: 17

    ССот-гистологиялық зерттеулердің ерекшеліктері. Қорытынды жасау және сот-гистологиялық диагноз қою мен қорытынды жасау ережелері. Экстремалды температура, механикалық зақым, механикалық асфиксия, әр түрлі уланулар әсеріндегі сот-гистологиялық зерттеулер. Қан кетудің ұзақтығын, механикалық зақымданудың өмір сүру мерзімін анықтау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Педиатриядағы клиникалық патоморфология
    Несиелер: 13

    Балалар ауруларының патоморфологиялық диагностикасы; пренатальды және перинатальды кезеңдердің патологиясы; балалардағы ісіктері кезіндегі патология. Патологиялық процестердің макроскопиялық пен микроскопиялық көрінісін сипаттау және түсіндіру. Биопсиялық пен хирургиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық процестің сипаты туралы қорытынды жасау. Гистопатологиялық диагнозды тұжырымдау, патологиялық эпикризді дайындау. Нәресте өліміндегі патологиялық аутопсияның ерекшеліктері. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Акушерлік-гинекологиядағы клиникалық патоморфология цитопатологиямен бірге
    Несиелер: 14

    Босанғаннан кейінгі кезеңнің асқынуларымен жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезең аурулары жүзінде биопсия мен секциялық материалдардың морфологиялық өзгерістерінің патолого-анатомиялық диагностикасы; жүктілік, босану және босанғаннан кейінгі кезеңде ананың асқынған аурулары; әйел жыныс мүшелерінің аурулары; сүт без аурулары. Операциялық пен биопсиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық процестің сипаты туралы қорытынды жасау. Аутопсия нәтижелерінің клиникалық пен анатомиялық талдауларын жүргізу және диагностикалық пен профилактикалық шаралардың сапасын бағалау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Терапиядағы клиникалық патоморфологиясы
    Несиелер: 14

    Терапиялық профильдегі аурулар кезінде биопсия мен секциялық материалдардың морфологиялық өзгерістерінің патолого-анатомиялық диагностикасы. Терапиялық профильдегі аурулардан қайтыс болған адамдардың мәйіттерінің зерттеу. Операциялық және биопсиялық материалдың гистологиялық көрінісін сипаттау, содан кейін патологиялық процестің сипаты туралы қорытынды жасау. Аутопсия нәтижелерінің клиникалық-анатомиялық талдауын жүргізу және емдік, диагностикалық пен профилактикалық шаралардың сапасын бағалау. Зерттеудің қажетті қосымша әдістерін таңдайды (гистохимиялық, бактериологиялық және т.б.). ҚР ДСМ заңнамалық құжаттар жүзінде талдайды. Клиникалық-анатомиялық конференцияларына қатысады.

    Оқу жылы - 2
  • Код ON6

    Оқыту мен дамыту: өз бетінше оқи алады және кәсіби топтың басқа мүшелерін жаттықтырады, пікірталастарға, конференцияларға, симпозиумдарға белсенді қатысады

  • Код ON2

    Байланыс және ынтымақтастық: объективті және білікті патологоанатомиялық диагнозға жету мақсатында денсаулық сақтау қызметкерлерімен тиімді қарым-қатынас жасай алады

  • Код ON3

    Қауіпсіздік пен сапа: тәуекелдерді бағалай алады және патологоанатомиялық диагностиканың қауіпсіздігі мен сапасының жоғары деңгейін қамтамасыз етудің ең тиімді әдістерін қолдана алады.

  • Код ON5

    Зерттеу жүргізу: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиетті сыни бағалай алады, күнделікті қызметі жүзінде халықаралық мәліметтер қорын тиімді қолдана алады, зерттеу тобының жұмысына қатысады.

  • Код ON1

    Патологоанатомиялық диагностика жүргізу: медициналық көмектің сапасын бағалай отырып, тиімді және дұрыс диагноз қою үшін патологоанатомиялық объектілерді зерттей алады.

  • Код ON4

    Қоғамдық денсаулық сақтау: өз мамандығы жүзінде ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің құқықтық және ұйымдастырушылық саласында әрекет ете алады, сондай-ақ төтенше жағдайларда негізгі көмек көрсетеді, ұлт денсаулығын нығайту саясатын іске асыру үшін кәсіпқойлық топтардың құрамында жұмыс істейді.

Top