Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B08610 Су ресурстары және суды пайдалану в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Абай дәуірінің тарихи, мәдени және әдеби контекстін зерделеудің негізгі процестері, қазақ және орыс тілдеріндегі Абай шығармаларын зерделеу, қазіргі заманның әдеби мәтіндерінің көркемдік ерекшеліктерін зерттеу, патриотизм сезімін арттыру және заманауи отандық жазушылар мен ақындардың көркем туындыларының бірегейлігі арқылы эстетикасын арттыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Әлеуметтану және саяси ғылымның қалыптасуы мен даму тарихын түсіну. Қазіргі социологиялық және саяси теориясы. Қолданбалы социологияның мәселелері, қоғамның саяси саласының құрылымы. Әлеуметтік зерттеулер әдістері. Жеке тұлғаның социологиясы және девиантты мінез-құлқы. Еңбек және экономика әлеуметтануы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Математика
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия элементтерін білу, математикалық талдау және ықтималдықтар теориясы; Теориялық материалды (формулалар, анықтамалар, теоремалар) тәжірибелік сабақтарда қолдану мүмкіндігі; Қолданбалы мәселелерді модельдеу; Типтік математикалық есептерді шешу / Мәселені шешу әдісін таңдау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    М.Әуезов шығармашылығын ғылыми тұрғыдан тану және зерделеу; жазушының еңбектерінің қазіргі жастарға берер үлгі-өнегесі; Мұхтар шығармаларындағы қазақ халқының салт дәстүрі, рухани байлығы, мол сөздік қоры сипаттамасы, кешегі кеңестік идеологияны әдеби сынауы. М.Әуезов мұраларының бостандық пен ел тәуелсіздігінің берік қалыптасуына қажеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қолданбалы геодезия
    Несиелер: 4

    әр түрлі ғимараттар мен құрылыстарды зерттеу, жобалау, салу және пайдалану, пайдалы қазбаларды барлау, сондай-ақ табиғи ресурстарды қорғау саласындағы геодезиялық жұмыстар әдістерін білу және түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геодезия
    Несиелер: 4

    Геодезия, картография және топография туралы жалпы ақпаратты, сондай-ақ жер бетіндегі жеке нүктелердің геодезиялық координаттарын анықтау әдістерін қарастырамыз. Топографиялық түсіру, гидравликалық осьтерді тегістеу және бұзу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Әлемдік су балансының тұжырымдамасын қарастырады; Қазақстан Республикасы мен әлемнің статистикалық, жаңартылатын және бір реттік су ресурстары, аумақтарда судың болуын талдау; су ресурсын тиімді пайдалану және қорғау, жерасты және жерүсті сулары туралы білу. Су ресурстарын пайдалануды және қорғауды жоспарлау; Табиғи судың сарқылудан, ластанудан қорғау және сапасын жақсарту әдістерін меңгеру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 4

    тербелістер мен толқындарға, классикалық механикаға терең және қатты ассимиляциялау; МКТ негіздері, термодинамика және көлік құбылыстары; электродинамиканың негіздері, Максвелл теориясы; толқындар және геометриялық оптика; кванттық физика негіздері;

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су шаруашылық нысандарын басқару
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандар су шаруашылық нысандарын басқару саласында теориялық және практикалық білім алу және ғылыми-техникалық проблемалар мен болашақта даму мүмкіндіктерін оқып-үйрену. Су шаруашылық жүйелерімен, нысандарымен танысу, су бассейндерінің су шаруашылық балансын есептеу мен тәсілдерін үйрену және дағдылану,нақты мәселелерді шешу үшін жаңа ақпараттарды іздену және пайдалану, су қорын пайдалану мен қорғау, сумен қамтамасыз ету саласындағы мемлекеттiк басқарудың негіздерін ұғыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақ тіліндегі сөйлеу мәдениеті мен сөйлеу мәдениетінің теориясы мен тәжірибесінің негізгі қағидалары болып табылады. Жиналған тіл материалдарын дұрыс пайдалану және пайдалану мүмкіндігі. Тілдік құралдардың мақсаты, ауқымы мен байланыс жағдайына байланысты; қазақ фонетикасы, сөздік қорының стилистикалық мүмкіндіктерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Су ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі мемлекетаралық келісімдерді зерделейді. Халықаралық өзендер мен трансшекаралық су ресурстарын пайдалану және қорғау туралы конвенцияны зерделейді. Суармалы жерлерде су қорғау іс-шараларын және Қазақстан Республикасындағы су шаруашылығы проблемаларын шешуді зерделейді. Су тұтынудың тиімділігін арттыру тәсілдерін қарастыру. Су ресурстарының тапшылығын қысқарту бойынша жұмыстарды ұйымдастыруды ойластырыңыздар. Ағынды суларды тазарту әдістерін, судың сапасын жақсартуды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлік және компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    кеңістіктік көріністерді қалыптастыру әдістерін және жұмыс сызбаларына объектілерді көрсетудің графикалық дағдыларын жақсарту, суреттер сауаттылығын қалыптастыру әдістерін, көлеңкелерді, перспективаларды, жоспарларды, қасбеттерді, секцияларды, сандық белгілер мен сызбаларды, қарапайым архитектуралық және құрылыс сызбаларын құру тәсілдері мен әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Техникалық механика
    Несиелер: 4

    стандарттау механизмдерінің жұмыс істеу принциптерін білу және түсіну, материалдар механикасы негіздері, электр энергетикасына қолданылатын механизмдер мен машиналар механикасы; құрылымдық элементтердің, машиналар мен аппараттардың бөліктерінің беріктігі мен қаттылығы үшін есептеулер әдістерін білу, механика саласындағы мәселелерді қалыптастыру және шешу, жобалау жұмыстарын орындау тәжірибесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мәтіннен қажетті ақпаратты алу дағдыларын дамыту, оны оқу және кәсіби қарым-қатынаста түсіндіру. Кəсіби деңгейде байланыстар орнату қабілетінің дамуы, байланыстың мақсаттары мен жағдайына негізделген коммуникацияларды сауатты түрде қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су ресурстарының экологиясы
    Несиелер: 4

    Су ресурстарының экологиясына анықтама береді, экологиялық мәселелер түсінігіне баға береді Су ресурстарын ластаушы көздерді анықтайды. Су қоймалары мен бассейіннің су ағыстарына түсетін негізгі ластаушыларды анықтау. Табиғи судың сапасын бағалау стандарттары мен өлшемдерін білу; суды қорғау жөніндегі іс-шараларды, суды басқару кешенін техникалық-экономикалық талдау мен басқаруды қалыптастыру, су заңнамаларын ұйымдастыру және жүргізу. Еліміздің су экологиясы мәселелерін анықтап, шешу жолдарын ұсынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Су шаруашылығы жүйелерін жобалаудағы Auto Cad
    Несиелер: 4

    геометриялық кескіндерді құру әдістері мен әдістерін, ғылыми-техникалық ақпараттарды графикалық ұсынуды, техникалық сызбаларды және сызбаларды орындауды, AutoCAD графикалық редакторында негізгі дағдыларды, су шаруашылығы құрылымдарын құрылыс сызбаларын құрастыру және оқып үйрену дағдыларын дамытуды, ESKD стандарттарына сәйкес жобалық және техникалық құжаттарды әзірлеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы аумағының су ресурстары және сумен қамтамасыз етілуі
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасы аумағының су ресурстары мен сумен қамтамасыз етілуі туралы жүйелі білім қалыптастыруды зерделеу. Әр түрлі аймақтардағы экологиялық жағдайды жақсарту, шаруашылық қызметтің әр түрлі салаларында жер үсті және жер асты суларын пайдалану мәселелерін шешу. Аумақтағы су ресурстарымен, олардың қалыптасуымен, таралуымен, өндірістің әр түрлі салаларымен және су ресурстары саласындағы экологиялық аспектілермен және оларды шешу жолдарымен танысу. Жер асты суларының қорын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Бакалавриаттың білім беру бағдарламасына байланысты белгілі тақырыптарға арналған әдеби норма шегінде нақты айтылған пікірлердің негізгі ережелерін білу; сөйлеушілердің сөйлеуі анық және салыстырмалы түрде баяу болуға тиіс; талқыланатын мәселе туралы өз ойларын еркін баяндауға; таныс немесе қызықтыратын тақырыптарға қарапайым байланысқан мәтіндер жазу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ландшафтық-экологиялық мелиорация
    Несиелер: 4

    Табиғи ландшафттарды шаруашылық мақсатта пайдалану, ландшафттық жерлерді жіктеу тұжырымдамасын қарастырады. Қоғам мен табиғат қарым-қатынасы мәселесін зерттеу геоэкологияны теоретикалық негіздеу; зерттеу обьектісі мен пәнін нақтылау; негізгі геологиялық ұғымдар мен терминдерді қалыптастыру және унификациялау. Өндірістік және ауылшаруашылық өнеркәсіп түрлерінің рангтағы геожүйелер құрылымына ықпалының масштабы мен интенсивтілігін зерттеу; антропогендік ықпал көздері мен табиғи ортаның өзгерістері арасындағы функционалдық тәуелділікті анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасының жер үсті және жер асты су ресурстары
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының жер асты және жер үсті суларының көздерін анықтау. Жер үсті және жерасты суларының ара қатынасын құру мүмкіндігін меңгеру; Жерүсті суларының әлеуетін бағалау, Қазақстанның су шаруашылығы бассейндерін зерттеу. Аумақтағы су ресурстарымен, олардың қалыптасуымен, таралуымен, өндірістің әр түрлі салаларымен және су ресурстары саласындағы экологиялық аспектілермен және оларды шешу жолдарымен танысу. Жер асты суларының қорын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік механика
    Несиелер: 4

    Стандартты механизмдердің жұмыс істеу принциптерін, материалдар механикасының негіздерін, электр энергетикасына қолданылатын механизмдер мен машиналардың механикасын түсіну; құрылымдық элементтердің, машиналар мен аспаптардың бөліктері мен беріктігі үшін есептеулер әдістерін қолдану;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Экономика, құқық, антикоррупциялық мәдениет, экология және тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік, ғылыми зерттеулер әдістері саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара іс-қимылының, экожүйелер мен биосфераның өнімділігінің негіздері. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы қоғамның кәсіпкерлік қызметі, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам тіршілігінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Қазақстандық құқықты, субъектілердің міндеттері мен кепілдіктерін білу, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеуді білу және сақтау. Ғылыми зерттеулер әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидравлика
    Несиелер: 5

    гидравликалық жабдықтың жұмысын талдау қабілеті мен дайындығын көрсету, қажет болған жағдайда оны жетілдіру бойынша шешімдерді әзірлеу және негіздеу, сұйық орта тепе-теңдігінің негізгі заңдылықтарын білу және түсіну, үздіксіз орта қозғалысының негізгі заңдылықтары, сұйықтықтардың қозғалыс режимдері және осы орта ағындарының құрылымдық ерекшеліктері. Сұйықтықтардың тепе-теңдігін, олардың құбырлар мен каналдардағы қозғалысын, олардың тесіктер мен шүмектер арқылы өтуін есептеуді жүргізу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гидрология және ағынды реттеу
    Несиелер: 4

    Бастапқы деректердің географиялық, топографиялық, климаттық, геологиялық талдау әдістерін оқытады. Өзендердің, көлдердің, батпақтардың, жер асты суларының гидрологиясын зерттейді. Өзендердің қалыптасуы, арналық үдерістер мен өзен ағынына әсер ететін факторларды анықтайды. Ағынды реттеу түрлері мен су қоймалары қарастырылады. Су шаруашылығы есептерінің әдістері оқытылады. Өзен ағынының факторы және түзілу заңдылықтары, өзен және көл режимдері, суағарлар мен суаттардың гидрологиялық сипаттамаларын анықтаудың әдістері мен құралдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығы мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Топырақ-климаттық, гидрологиялық және топографиялық жағдайлардың жай-күйін талдау негізінде мелиорациялық іс-шараларды жүргізу әдісі мен тәсілін анықтай білу, жерге орналастыру жұмыстарын жүргізу кезінде құрғату және суару режимдерін есептеу және мелиорацияланған жерлерді экологиялық-мелиорациялық бағалау дағдыларын меңгеру, мелиорация түрлерін, суару жүйелерінің түрлерін, суару режимдерін, суару тәсілдері мен техникасын, құрғату жүйелерін, құрғатылған жерлердегі су режимін реттеу тәсілдері мен түрлерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инженерлік гидрометрия
    Несиелер: 5

    Өзендер мен су бассейндерінің гидрологиялық сипаттамаларын құру және түсіну, гидрологиялық бақылау және өлшеуді жүргізу, өзендердің су-мұз режимін анықтау, өзендердің, әсіресе тасқындардың негізгі сипаттамаларының гидрологиялық есептерін жүргізу. судың деңгейін, тереңдігін, жылдамдығын, өтімін өлшеу құралдары және есептеу тәсілдерін үйрену. Судың деңгейі мен өтімінің арасындағы байланысты анықтау. Тасындылар ағыны мен түптік шөгінділерді өлшеу және есептеу. Су қоймаларында, көлдерде бақылаулар мен зерттеулер жүргізу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Суару және құрғату мелиорациясы
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану принциптерін, табиғи климаттық аймақтарға сәйкес мелиорацияны жүргізу қажеттілігін, мелиорациялық шаралардың іргелес аумақтарға әсерін білу, агромелиорациялық ландшафттарды сипаттай білу, мелиорацияланған жерлердің өнімділігіне құрғату мен суарудың әсерін анықтау, дақылдарды өсіру кезінде топырақ - өсімдік – атмосфера жүйесінде оңтайлы жағдай жасау және сақтау арқылы жерді пайдаланудың экологиялық тұрақтылығын арттыру әдістерін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксплуатациялық гидрометрия
    Несиелер: 5

    Су деңгейін, тереңдігін, ағыстың жылдамдығы мен бөліктерін, су ағыны түбінің нысанын, су шығыны мен тұнбаны (су түбі мен өлшенген) өлшеу құралдарын қолдануды түсіну; гидрологиялық бақылау мен зерттеулердің тәртібі мен әдісін ұйымдастыру. Гидрометриялық зерттеулер мен мәліметтерді су шаруашылық есептерде жан-жақты пайдалану. Су қоймаларда, бөгеттерді, бос су ағызғыштарды, су шығаратын құрылымдарды қолдану. Гидрометриялық өлшеулер мен зерттеулерді құрылыс жүргізудің кезінде, құрылымдарды пайдаланғанда қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғи және сарқынды суларды тазалау
    Несиелер: 5

    Суды жұмсартудың термиялық, ионды, реагентті әдістері. Әдістердің экономикалық тиімділігі туралы дискуссия. Катион алмастырғыштардың қасиеттері. Дистилляция, электродиализ, ион алмасу әдістері мен суды тұшыту, тұзсыздандыру. Тұзсыздандыру әдістерінің тиімділігін талдау дискуссиясы. Айналмалы су жүйесіндегі суды салқындату. Өндірістік сарқынды суларды тазартудың физико -химиялық әдістері. Сарқынды суларды сорбциялау, экстракциялау, эвапорациялау,нейтрализациялау, флотациялау. Физикалық химиялық әдістерді талдау,бір нақты өндірістіңсарқынды суларын тазартуға қолдануын дискуссиялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су күшінің қондырғылары
    Несиелер: 5

    насостар мен гидротурбиналардың әртүрлі типтерінің әрекет ету принциптері мен конструкцияларын зерделеу және білу, электр энергиясын өндіру үшін гидрокүштік қондырғыларды жобалау және салу туралы негізгі ұғымдарды меңгеру; электр энергиясын пайдаланудың әртүрлі әдістері мен түрлерін меңгеру; су ресурстарын ұтымды пайдалану мақсатында гидромашиналардың типі мен маркасын болжау және есептеу және оңтайлы режимді белгілеу; СЭС-те энергия көздерінің әртүрлі түрлерін пайдалануды зерттеу және әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидравликалық машиналар
    Несиелер: 5

    Гидравликалық машиналарды су, мұнай және газ өндіру, ұңғымалық өнімді жинаумен дайындауды қарастыру, көмірсутектерді тасымалдау техникасын және сақтау кезінде қолданылатын қозғалтқыштарын пайдалану мен компрессорлардың гидравликалық машинаның сорғыштарының жұмыс істеу принциптерін игеру мақсаты мен оның құрылғыларын конструкцияларын зерттеу, құрылымын, жұмыс принциптерін білу және гидравликалық машиналарды қолданылуын түсіну. Гидромашиналар мен компресс-сорларды пайдалану, оны жөндеу және бақылау мүмкіндігін қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Судың сапасын жақсарту
    Несиелер: 5

    Иістерді, дәмді, улы микроқоспаларды, пестицидтерді жою. Суды фторлау, фторсыздандыру; классификациясы, технологиясы. Осы тұрғыда дискуссия. Жер асты, жер үсті суларын темірден тазарту әдістері. Марганецті судан шығару. Судың тұрақтылығы;осы тұрғыда дискуссия. Судан еріген газдарды шығару. Суды газсыздандыру әдістері. Қақтардың пайда болуымен күресу үшін суды тазарту, құбырлардың биологиялық ластанып бітелуімен коррозиясын болдырмау. Айналмалы су жүйелері суларын салқындату, судың айналу мөлшері туралы дискуссия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Су ресурстарын кешенді пайдалану
    Несиелер: 5

    студенттерді су ресурстарын ұтымды пайдаланатын су шаруашылығы кешендерін есептеудің негізгі әдістері мен жобалау әдістеріне, судың өнімсіз шығынын азайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеуге үйрету, сондай-ақ су объектілерін қорғауға бағытталған су қорғау іс-шараларын практикада дұрыс көрсетуге үйрету.аумақты сумен қамтамасыз ету,су шаруашылығы іс-шараларын әзірлеу кезінде су ресурстарының режимі және олардың табиғи жағдайлардың өзгеруіне әсерін бағалау бойынша анықтамалық материалды өз бетінше іріктеу және қорыту дағдысының болуы

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сорғыштар, сорғыш станциялары және су көтеретін құрылымдар
    Несиелер: 5

    ұсынылған жағдайлар үшін сорғы станцияларын орналастыру схемасын таңдай білу, есептеу параметрлері мен негізгі сорғылардың санын анықтау, оларға электр қозғалтқыштарын таңдау, сорғы станциясының ғимараттарының түрін, су қабылдау және су шығару түрін таңдау. Су тораптары компанкаларының әр түрлі схемалары үшін қолданылатын су алу, су шығару құрылыстарына, қысым құбырларына қойылатын талаптар. жерүсті, камералық және блоктық үлгідегі сорғы станциялары ғимараттарының конструкциялары. Жер үсті және жер асты көздеріне арналған су жинау құрылыстары. 1-ші подьемді алу сорғы станциялары әр түрлі су алуды жүзеге асырады ашық және жабық көздерден, ұңғымалардан, су айдындарынан, өзендерден, көлдерден, теңіздерден және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гидротехникалық құрылымдар
    Несиелер: 4

    гидротехникалық құрылыстардың негізгі параметрлері мен түрлерін білу; су ресурстарын көп мақсатты пайдалану жағдайында гидротехникалық құрылыстардың дамуы мен жұмыс істеуін басқару әдістерін білу; су объектілерін қалпына келтіру бойынша гидротехникалық құрылыстардың жобалық параметрлерін анықтау; гидротехникалық құрылыстардың құрылысын жобалау, әртүрлі жағдайларда гидротехникалық құрылыстардың конструкциясы мен пайдалану ерекшеліктерін зерделеу, Гидротехникалық құрылыстарды жобалаудың теориясы мен практикасын зерделеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыл шаруашылығын сумен қамтамасыз ету және жайылымдарды суландыру
    Несиелер: 4

    Сумен жабдықтау жүйелері мен схемаларын білу. Сумен жабдықтау жүйелерінің элементтері, су құбыры құрылыстарының құрамы гидроциклонды және гидроциклонды сорғы қондырғыларын қолдана отырып, ауыл шаруашылық сумен жабдықтау және жайылымдарды суландыру жүйелерінің сенімділігіне талдау және бағалау жүргізу. Ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау жүйелерінің ерекшеліктері мен түрлері, сумен жабдықтау схемалары, елді мекен,су құбыры желілерінің орналасуы. Ауыл шаруашылығын сумен жабдықтау және суландыру объектілерінің құрылысында жұмыс өндірісін ұйымдастыру мен технологияларын жетілдіру бойынша ұсыныстар әзірлеу

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Елді-мекенді сапалы ауыз сумен қамтамасыз ету
    Несиелер: 4

    Әртүрлі су көздері суын тазартудың технологиялық схемасын таңдау, осы тұрғыда дискуссия. Ауыз суды дайындау технологиясы; суды тазартуға, коагулянттарды, флокулянттарды, фторды сақтауға, дайындауға, мөлшерлеуге арналған жабдықтың жұмыс принципі, конструкциясы. Су тазарту қондырғыларының суды мөлдірету, түссіздендіру процесінің технологиялық параметрлерін, реагенттердің дозаларын есептеу.Суды залалсыздандыру әдістері, осы тұрғыда дискуссия; дезинфекциялық реагенттерді дайындау технологиясы, оларды мөлшерлеу. Озонатордың конструкциясы, жұмыс принципі, ультракүлгін сәулелермен, ультрадыбыспен дезинфекциялау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жер асты суларын іздеу және барлау
    Несиелер: 4

    Жер асты суларының шоғырларының бөлінуін және құрылым ерекшеліктерін, қорларды іздеу, барлау және бағалау әдістерін зерделеу жер асты суларының қорлары жөніндегі мемлекеттік комиссияның талаптарын ескере отырып жүзеге асыруды меңгеру.Жер асты суларын болжау, іздеу, барлау, әзірлеу және экологиялық бағалау, сонымен қатар олармен байланысты құрылыс саласында ғылыми-техникалық жобаларды жүзеге асырады білу. Сонымен қатар гидрогеологиялық зерттеулердің түрлері мен әдістерін зерттеуді үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қосымша білім беру бағдарламасы бойынша пәндері
    Несиелер: 12

    Кәсіпорынның техникалық сумен жабдықтау жүйесіндегі су әкету және су әкету құрылымдарын тексеруді жүзеге асыру. Гидротехникалық құрылымдарда геодезиялық жұмыстар жүргізу. Каналдағы, дренаждық жүйелерде және пьезометрлік ұңғымаларда судың деңгейін және температурасын өлшеу бойынша жұмыстарды орындау, осы судың үлгілерін химиялық талдау үшін қабылдау; су ресурстарын қорғау және ұтымды пайдалану жөніндегі іс-шараларды жүзеге асырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Суды алып кету және сарқынды суларды тазарту
    Несиелер: 4

    Қалалық канализация жүйесіне ағынды суларды қабылдау ережесі. Канализациялық жүйелер, схемалар. Кәріз желілерінің сұлбасы. Шымкент қаласының кәріз желілерінің сұлбасын талқылау дискуссиясы. Желілерді гидравликалық есептеу. Құдықтар, дюкерлер, эксфильтрация, инфильтрация туралы дискуссия. Сарқынды сулардың құрамы, қасиеттері. Суды тазартудың қажетті дәрежесі. Ағынды суларды механикалық тазарту қондырғылары. Ағынды суларды биологиялық тазарту. Тұнбаны өңдеу. Шымкент қаласыныңсарқынды суларын тазарту бойынша дискуссия. Сарқынды суларды залалсыздандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су шаруашылық құрылымдары мен жүйелерін пайдалану
    Несиелер: 4

    Су қоймалары мен су жинағыштарды пайдалану, жүйелер бойынша тасымалдау және бөлу дағдыларына ие болу; суды тасымалдау кезінде әдістеме бойынша дренаж жүйесі мен шығынын есепке алуды жүргізе білу; суды пайдалану түрлері бойынша суды тұтынудың есептік режимін анықтау, нормативпен тұтыну фактісін талдау; жүйелердің техникалық және технологиялық жарақтандырылу деңгейін анықтау, жаңа технологияларды жүргізу және жарнамалау арқылы өндірістік емес шығындар мен тұтынуды азайта білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су пайдаланудағы геоақпараттық жүйелер
    Несиелер: 4

    "Қазақстанның жаңа мамандықтар мен құзіреттер Атласындағы" "Су ресурстарын басқару жөніндегі АТ-инженер" мамандығы құзіреттіліктеріне икемдеу, маман суды тұтыну көлемін бақылауға, өзендердегі су деңгейін есепке алуға және болжауға, жаңа су ресурстарын табуға мүмкіндік беретін мониторинг жүйесін әзірлейді. Су ресурстарын басқару қажеттіліктері үшін геоақпараттық жүйелердің мүмкіндіктерін пайдаланудың практикалық дағдыларын шыңдауға арналған.Су шаруашылығында геоақпараттық жүйелерді қолдана отырып, кәсіби қызметтің міндеттерін шеше білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету жүйелерін пайдалану
    Несиелер: 4

    Су құбыры – кәріз шаруашылығы кәсіпорындарының озық тәжірибесін және сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін тиімді пайдаланудың қазіргі заманғы әдістерін білу, оларды жақсарту жөніндегі іс – шараларды жоспарлау, су құбыры-кәріз шаруашылығы кәсіпорындарының қызметін талдау әдістерін меңгеру, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің жай-күйін бақылау және бағалау қағидаттарын меңгеру. Сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің техникалық құрылғыларына қойылатын пайдалану талаптары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су шаруашылығы құрылымдарының инженерлік жүйелері
    Несиелер: 4

    Ғимараттар мен имараттардың инженерлік жүйесін жобалау мүмкіндігі, сумен жабдықтау жоспарларын сауатты әзірлеп машықтандырады, тазарту құрылыстарының ғимараттарын жобалауды уйретеді. Тазарту ғимараттарын салу барысында ұңғыманың негізгі параметрлерін білу, су құбыры желілері мен ғимараттарын есептеу әдістерін меңгеру. Ішкі су құбыры жүйелерінің жіктелуі және оның негізгі элементтерін меңгеру. Ішкі су құбыры жүйелері мен схемаларын анықтау. Су кіргізетін құбырдың құрылымын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сумен жабдықтаудың инновациялық ресурс үнемдеуші жүйелері
    Несиелер: 4

    Ресурстарды үнемдейтін сумен жабдықтау жүйелерін қалыптастыру принциптерін түсіну. Инновациялық технологиялар түрлерін үйрену. Инновациялық ресурстық сумен жабдықтау және су бұру жүйелері анықтау. Су құбыры тораптарын трассалау және салу әдістері. Арматуралардың жұмыс істеу негіздері және қолдану аймағын машықтану. Арматуралардың гидравликалық көрсеткіштерін есептеу. Ғимараттардың жылу ылғалды және ауалы режимдерін түсіну. Жылу алмасу теориясының негіздерін қарастырады. Қоршаған конструкциялар арқылы берілетін жылу шығынын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су кадастры және мониторинг
    Несиелер: 4

    Су көздері мониторингінің негізгі әдістері мен қағидаттары; су ресурстары мониторингін ұйымдастыруға қойылатын талаптар, анықталатын параметрлер, алынған деректерді өңдеу әдістері; су ресурстары мониторингі саласындағы нормативтік база қарастырылады. Мониторинг пункттерін және анықталатын параметрлерді алдын ала негіздеуді жүргізу; орындалған мониторинг жұмыстары бойынша есептерді қалыптастыру процесін сипаттау, алынған нәтижелерді талдау, су көздері суының сапасын болжау. Су көздеріндегі су сапасының негізгі көрсеткіштерін есептеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Су энергиясын пайдалану
    Несиелер: 4

    Гидроэлектр станциясының негізгі параметрлері мен түрлерін білу; турбиналардың құрылымы мен жұмыс процесін білу; электр техникалық жабдығын есептеудің әртүрлі әдістерін меңгеру. Гидроэлектр станцияларының негізгі схемаларын қолдану; су шаруашылығы жүйелерінде гидроэлектр станцияларын орналастыру; гидротурбиналар мен сорғылардың негізгі параметрлерін анықтау. Гидроэлектр станциялары құрылыстарының негізгі параметрлерін есептеу; су ағынының су-энергетикалық балансын болжау және есептеу, гидроэлектр станциясының белгіленген электр қуатын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сумен қамтамасыз ету және суды алып кету инженерлік жүйелері
    Несиелер: 4

    Қалалар мен елді мекендерді сумен жабдықтау және су бұру жүйелерінің өндірістік қуатын анықтау үшін негізгі нормативтік ережелермен таныстыру; жүйеде қондырғының құрамын, кезектілігін, қолданылуын анықтай білу; жабдықтың қуатын, жүйе элементтерінің конструкциясын, таңдалған элемент қызметтерінің мерзімін анықтау; жобада қабылданған шешімде экономикалық тұтастықты және өзін-өзі ақтауды анықтау; қолданыстағы регламентке сәйкес енгізілген желілер мен құрылыстарды пайдалануды, оның ішінде жоспарлы-алдын алу жұмыстарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Суды тазалаудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 4

    Суды мембраналық тазарту әдістері.Тұзсыздандыру технологиясы, суды кері осмоспен деминерализациялау.Мембраналық әдістермен Каспий теңізіндегі суды тұзсыздандыру туралы дискуссия.Суды нанофильтрациялау.Металл иондарын, БАЗ -ды сарқынды судан мембраналық әдістермен шығару.Су электродиализі.Суды мембраналық тазарту процестерін күшейту туралы дискуссия.Суды озонмен, ультракүлгін сәулелермен, ультрадыбыспен және натрий гипохлоритімен дезинфекциялау. Дезинфекция әдістерінің экономикалық тиімділігін салыстырып, талқылау. Жер асты суларының қорын жасанды түрде байыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік қызмет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстан аумағында кәсіпкерлік қызметті реттейтін заңнамалық және нормативтік актілерді білу; кәсіпкерлік қызметтегі тәуекелдерді жіктеу және бағалау әдістері кәсіпкерлік қызметті талдай білу және кәсіпкерліктің ұйымдастырылуына және жұмыс істеуіне қатысты шешімдер қабылдау құқығының тиімділігін бағалау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Су шаруашылық жүйелерін жобалау
    Несиелер: 4

    тұтынушылар арасында су ресурстарын ұтымды бөлу негізінде су шаруашылығы кешенін сумен қамтамасыз ету нұсқаларын әзірлеу және салыстыру, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау принциптерін білу, су объектілеріне пайдаланғаннан кейін ағызылатын немесе тұйық айналым жүйелеріне түсетін судың сапасына қойылатын талаптарды білу, суды ұтымды пайдалану мен қорғауды қамтамасыз етуге арналған өзара байланысты су объектілері мен гидротехникалық құрылыстар кешендерін әзірлеу дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Суды дайындау
    Несиелер: 4

    Сындарлы және калибрлеу есептерін жасау, суды тазарту және суды тазартудың оңтайлы режимдерін таңдау мүмкіндігі қондырғылар. Жылу электр станцияларының, жылу электр станцияларының, атом электр станцияларының, өнеркәсіп кәсіпорындарының және жылу желілерінің жылу және қуат жабдығының құрылымында су тазарту қондырғыларының рөлі туралы ақпарат беру;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Коммерциализация және бизнес жоспарлау
    Несиелер: 4

    Бизнес-идеяларды бағалау, ғылыми-зерттеулер мен әзірлемелердің нәтижелерін коммерциялық пайдалану дағдыларын дамытады, жаңа өнім өндірісінің негізгі кезеңдерін жобалауға ықпал етеді. Зияткерлікменшік, Технологияларды коммерцияландыру стратегиясын зерделеу, қаржыландыру көздерін таңдау кезінде жаңа өнімді әзірлеу мен жылжытуда басқару тәжірибесін қалыптастыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Су шаруашылық нысандарын автоматтандыру
    Несиелер: 4

    Мелиорация мен су шаруашылығында қолданылатын автоматиканың неғұрлым кең таралған жүйелерінің құрылысы мен жұмысы туралы түсіну; Су шаруашылығы жүйелерін автоматтандырудың негізгі тәсілдері мен принциптерін, автоматика элементтері мен аспаптары жүйелеріндегі құрылғыны, өлшеудің, өндірістік параметрлерді бақылаудың автоматты жүйелерін жасау тәсілдерін білу. Технологиялық процестердің ерекшелігін ескере отырып, автоматты басқару жүйелеріне талдау жасау. Мамандандырылған тораптардың, блоктардың, құрылғылардың және автоматты басқару жүйелерінің схемаларын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сумен қамтамасыз ету жүйелері
    Несиелер: 4

    Жеке құрылыста су тұтынуға әсер ететін факторлар мен қалыптасу ерекшеліктерін білу, жергілікті сумен жабдықтау және кәріз жүйелерінде жұмыс істеу және ҚР су тұтыну мен су бұрудың қазіргі және перспективалық мәселелерін шешу үшін курс білімін пайдалана білу, ҚР экономикасы салаларында суды пайдалану және қорғау динамикасы мен құрылымының көрсеткіштерін талдау, жергілікті сумен жабдықтау және кәріз жүйелеріне қазіргі заманғы деңгейде баға бере білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Суды өңдеудің химиялық әдістері
    Несиелер: 4

    Табиғи судың сапасының көрсеткіштерін, табиғи сулардың қосындыларының құрамын, табиғи сулардың сапасын жақсартудың әдістері мен технологиялық схемаларын қарастырады. Суды тазартудың негізгі химиялық әдістерін анықтайды. Суды тазарту процестерінің негізгі параметрлерін есептеу дағдыларын қалыптастыру мен ағынды суларды тазарту, ағынды суларды тазарту әдістері мен технологияларын таңдау дағдыларын қалыптастырады. Су тазартудың негізгі процестерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Кәріздік жүйелер
    Несиелер: 4

    Суармалы жерлердің жер асты суларын дренаждау әдістерін, кәріз және су бұру жүйелерін білу. Ашық, жабық, тік, көлденең, фашиналық, ағаш, бақылау кәріздерін қарастырады; дренаждардың құрылысы, суармалы жерлер жоспарындағы кәріздердің орналасуы. Қалалық және өндірісте қолданылатын кәріздердің түрлері мен ерекшеліктерін зерттейді; жүйелер, схемалар, трассалау, су бұру жүйелерін гидравликалық есептеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сумен жабдықтау жүйелерін автоматтандырылған жобалау жүйелері
    Несиелер: 4

    Сумен жабдықтауда қолданылатын автоматика жүйелерінің құрылысы мен жұмысы туралы түсінікке ие болу; су шаруашылығы жүйелерін автоматтандырудың негізгі тәсілдері мен принциптері, автоматика құрылғылары мен аспаптары, олардан маңызды өндірістік параметрлерді өлшеу, бақылау, қорғау және реттеудің автоматты жүйелерін жасау тәсілдері; конструкторлық, технологиялық және техникалық құжаттаманы рәсімдеу. Ақпараттық-компьютерлік технологияларды пайдалана отырып, графикалық, есептеу және жобалау жұмыстарын әзірлеуді және ресімдеуді жүзеге асыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сумен қамтамасыз ету жүйелерін жобалау
    Несиелер: 4

    сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау кезінде шешім қабылдау әдістерін пайдалану қабілеті, инженерлік құрылыстарды жобалау әдістемесі, олардың құрылымдық элементтері, табиғи жабдықтау және су пайдалану үшін жүйелерді, объектілер мен құрылыстарды жобалау үшін қажетті инженерлік есептеулер әдістемесі туралы білімді пайдалану, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау үшін бастапқы деректерді анықтай білу, сумен жабдықтау және су бұру жүйелерін жобалау әдістерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Академиялық жазу және академиялық адалдық мәдениеті қағидаттарын ескере отырып, кәсіптік ортада және әлеуметте қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін коммуникация жасау.

  • Код ON10

    Жобалау, зерттеу және конструкторлық жұмыстарды жүргізу; гидротехникалық құрылыстар мен су шаруашылығы объектілерін салу және реконструкциялау жөніндегі ұзақ мерзімді инвестициялық бағдарламаларды жоспарлау.

  • Код ON8

    Су шаруашылығы объектілерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және су пайдалану жұмыстарының нәтижелерін талдау.

  • Код ON7

    Сумен жабдықтау, су бұру және суды тазарту жүйелерінің құрылыстары бойынша жобалар әзірлеу.

  • Код ON9

    Су ресурстарын интегралдық басқару қағидаттарын пайдалана отырып, су ресурстары мен объектілерінің (трансшекаралық объектілерді қоса алғанда) жай-күйін бағалауға қатысу.

  • Код ON3

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты қорыту, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған қол жеткізу жолдарын таңдау білігіне ие болу.

  • Код ON2

    Дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, ғылыми және эксперименталдық зерттеу әдістерін қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени, кәсіби дамуды көрсету.

  • Код ON12

    Жеке және команда мүшесі ретінде тиімді жұмыс істеу, өз көзқарасын дұрыс қорғау, өз әрекеттерін түзету және түрлі әдістерді қолдану.

  • Код ON11

    Жердің топырақтық-гидрологиялық жағдайларына қарай суару технологиясы мен оларға сәйкес машиналар мен жабдықтарды іріктеу, су шаруашылығын бағалау кезінде бизнес жоспарлар мен экономикалық есептеулер жүргізу дағдыларының болуы.

  • Код ON5

    Нормативтік-құқықтық құжаттамаларды ескере отырып, су шаруашылығы және гидроэнергетикалық объектілерді, кешенді су тораптарын пайдалану және ұстау.

  • Код ON6

    Суландырылған жайылымдарда ағынды сулар мен бұрғылау ұңғымаларын тазалау бойынша ғимараттар мен құрылыстардың, технологиялық және қосалқы жабдықтардың техникалық жай-күйін диагностикалау.

  • Код ON4

    Гидрогеологиялық, гидрометриялық, геодезиялық ізденістер жүргізу, нәтижелерді өңдеу.

Top