Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01420 Дене шынықтыру және спорт в Павлодар педагогикалық университеті

  • Қимылды және ұлттық ойындар
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. Ашық ойындардың тәрбиелік, тәрбиелік және сауықтыру маңызы. Педагогикалық практикадағы ашық ойындар және олардың міндеттері. Ашық ойындардың жіктелуі. Ашық ойындар бойынша материалды жоспарлау. Әр түрлі жастағы ашық ойындарды өткізу әдістемесі. Қазақстан халықтарының ұлттық ойындары. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 3

    Педагог мамандығының ерекшеліктерін, әлеуметтік маңыздылығын және заманауи талаптарын зерттейді Жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында ҚР Білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметтің құрылымы, оқу процесін ұйымдастыру туралы білімді меңгерген. Өз тәжірибесінде инновациялық педагогикалық технологияларды қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қозғалыс белсенділігінің биомеханикасы
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. Адамның биомеханикалық сипаттамасы және оның қозғалыс белсенділігі. Тірек-қимыл аппаратының анатомиялық және биомеханикалық ерекшеліктері. Адамның қозғалыс аппараты мен қозғалысының құрылымы мен қызметі. Адамның қозғалыс белсенділігі мен қозғалысының кинематикалық сипаттамасы. Адамның қозғалыс белсенділігі мен қозғалысының динамикалық сипаттамасы. Адамның қозғалыс белсенділігінің биодинамикасы. Адам моторикасының биомеханикалық ерекшеліктері: дене бітімі және моториканың онтогенезі; қозғалыс қасиеттері, циклдік әрекеттер, секіру, қозғалмалы қозғалыстар. Осьтің айналасындағы қозғалыстар. Моториканы оқытудың биомеханикалық аспектілері. Білім алушы дене жаттығуларын орындау кезінде кеңістіктегі нүктенің, дененің, дене жүйесінің қозғалысының физикалық және механикалық заңдылықтарын түсінуді көрсетеді; Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану процесінде қозғалыс әрекеттерін синтездеу ережелерін қолданады; кәсіби қызметтегі міндеттерді шешу үшін дене жаттығуларын биомеханикалық талдау әдістерін практикалық қолдану дағдыларын көрсетеді; қозғалыс әрекеттерін игеру және физикалық қасиеттерді дамыту процесінде қателіктердің себептерін анықтайды және оларды жою әдісін табады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ырғақ
    Несиелер: 5

    Дене дамуынындағы бидің мәні: ырғақ, ырғақ түрлері, музыка және бидің өзара байланысы; ырғақ және қозғалыстың ырғақтық суреттері; классикалық би шартты мәнерлі құралдар жүйесі ретінде; Музыкалық сүйемелдеуімен орындалатын түрлі қарқынды үздіксіз қозғалыс. Музыкалық сүйемелдеу: мөлшері, музыкамен санау, күшті, әлсіз үлесі, музыкалық қарқын.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Спорт жаттықтырушысы мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Тақырыпқа кіріспе. "Жаттықтырушы" мамандығының пайда болуы. Спорт жаттықтырушысының кәсіби қызмет саласы. Кәсіби стандарт, профессиограмма, "Спорт жаттықтырушысы" мамандығының психограммасы. Спорт жаттықтырушысының кәсіби қызметінің ерекшеліктері. Спорт жаттықтырушысы тұлғасының психологиялық ерекшеліктері. Спорт бойынша жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігі мен кәсібилігі. Спорттық жаттықтырушының қызметін құқықтық реттеу. Жаттықтырушының азаматтық-құқықтық жауапкершілігі және спортшылардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Спорт жаттықтырушыларын даярлау жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберлікті арттыру 1
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. Қазіргі қоғамда таңдалған спорт түрі, оның даму тенденциялары. Таңдалған спорт түріндегі жаттығулар мен жаттығулар қызметі. Таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыруды жетілдіру: міндеттері, құралдары мен әдістері. Спорттық дағдыларды қалыптастыру процесінде дене шынықтыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшылардың дене шынықтыру критерийлері. Физикалық қасиеттерді дамыту. Дене жаттығулары негізгі жаттығу құралдары ретінде. Таңдалған спорт түріндегі физикалық қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулардың сипаттамасы мен режимдері. Спорттық жаттығулардағы жүктеме және оны жоспарлау. Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру. Таңдалған спорт түріндегі спорттық техника, стратегия және тактика. Қателер, олардың себептері, ескерту және жою әдісі. Құлату факторлары жағдайында спорттық техниканың сенімділігін арттыру. Таңдалған спорт түріндегі жарыстар мен жарыстық іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Жеңілатлетикалық спорт түрлерінің техникасы. Қозғалыс техникасының жіктелуі. Фазалар, құрылымдар, қозғалыс күштері. Жеңіл атлетика спортының техникасын оқыту әдістемесі: оқыту әдістемесінің негіздері. Спорттық жүру және жүгіру техникасын оқыту әдістемесі. Жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығулар. Спорттық жаттығулардың негіздері. Жеңіл атлетикадағы спорттық жаттығу процесін басқару. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Білім алушылардың әртүрлі контингенті бар жеңіл атлетиканы оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 1
    Несиелер: 6

    Пәнге кіріспе және курстың негізгі мақсаттары. Гимнастика дене тәрбиесінің құралы ретінде. Гимнастиканың әдістемелік ерекшеліктері. Гимнастиканың ерекшеліктері. Гимнастикалық терминология, оның мағынасы. Гимнастиканың негізгі құралдары және жаттығуларды үйрету әдістері: Бұрғылау жаттығулары. Жалпы дамыту жаттығулары. Қолданбалы жаттығулар. Оқыту әдістері бар қоймалар. Оқыту әдістерімен еденге арналған жаттығулар. Сауықтыру гимнастикасы. Гимнастиканың формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік және педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Дамытушы-педагогикалық психологияның пәні, міндеттері және әдістері. Мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуы. Кіші мектеп оқушысының психикалық дамуы мен тұлғасын қалыптастыру. Жасөспірімдік кезеңдегі психикалық даму және тұлғаның қалыптасуы. Жасөспірімдік кезеңдегі тұлғаның қалыптасуының психологиялық ерекшеліктері. Ересек жас психологиясы. Тәрбие психологиясы мақсатты процесс ретінде. Педагогтың тұлға және іс-әрекет психологиясы

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 4

    Экология туралы түсініктерін қалыптастыру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету мәселелерін зерттеу. Зерттелетін саладағы фактілер, құбылыстар, теориялар мен тәуелділіктерді білу және түсіну. Жалпы экология негіздері. Қазіргі заманның жаһандық мәселелері. Адам және биосфера. Урбоэкология. Тіршілік қауіпсіздігінің негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорт этикасы және допингке қарсы білім беру негіздері
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорт этикасы" модулі: "этика", "мәдениет", "спорт", "спорт мәдениеті", "спорт этикасы", "спорттық құндылықтар", "спорттық мінез-құлық", "олимпизм", "Fair play" әлеуметтік құбылыстарды философиялық тұрғыдан түсіну, тарихи аспектідегі және қазіргі кезеңдегі жанкүйерлер қозғалысы олардың дамуы. спортшыларда спорттық этика мен мінез-құлықты тәрбиелеу. Дүниежүзілік спорттық Этика кодексі. Қазақстан Республикасының спорттық этикасы. "Допингке қарсы білім беру негіздері" модулі: "допинг" ұғымы, пайда болу тарихы, допинг түрлері және спортшының денесіне әсер ету механизмі. Жаттықтырушылар мен спортшыларды допингке қарсы дайындаудың маңыздылығы. Халықаралық және Ұлттық допингке қарсы ұйымдар. Допингке қарсы күресті құқықтық реттеу: Дүниежүзілік допингке қарсы кодекс, халықаралық конвенциялар, декларациялар және допингке қарсы стандарттар. Спорттағы допингке қарсы күрес жөніндегі ҚР нормативтік-құқықтық актілері. Допингті қолданудың салдары: этика, Денсаулық, мансап.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Шаңғы тебу техникасының негіздері. Шаңғы тебу тәсілдерінің жіктелуі. Шаңғы тебу тәсілдерін оқытудың техникасы мен әдістемесі, мектепте шаңғы даярлау сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесі; шаңғы спортында оқыту әдістемесінің жалпы негіздері, оқушыларды оқыту әдістемесі, сондай-ақ шаңғы жарысы бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу және т.б. білім алушылардың әртүрлі контингентімен шаңғы спортын оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық шеберлікті арттыру 2
    Несиелер: 4

    Тақырыпқа кіріспе. Қазіргі қоғамда таңдалған спорт түрі, оның даму тенденциялары. Таңдалған спорт түріндегі жаттығулар мен жаттығулар қызметі. Таңдалған спорт түріндегі дене шынықтыруды жетілдіру: міндеттері, құралдары мен әдістері. Спорттық дағдыларды қалыптастыру процесінде дене шынықтыру. Таңдалған спорт түріндегі спортшылардың дене шынықтыру критерийлері. Физикалық қасиеттерді дамыту. Дене жаттығулары негізгі жаттығу құралдары ретінде. Таңдалған спорт түріндегі физикалық қасиеттерді дамытуға арналған жаттығулардың сипаттамасы мен режимдері. Спорттық жаттығулардағы жүктеме және оны жоспарлау. Таңдалған спорт түріндегі техникалық-тактикалық шеберлікті жетілдіру. Таңдалған спорт түріндегі спорттық техника, стратегия және тактика. Қателер, олардың себептері, ескерту және жою әдісі. Құлату факторлары жағдайында спорттық техниканың сенімділігін арттыру. Таңдалған спорт түріндегі жарыстар мен жарыстық іс-шаралар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың орнын зерттейді. Тұлғаның жас ерекшеліктерін, мектептің оқу-тәрбие процесіне басшылық пен жоспарлауды ескере отырып, оның дамуы, тәрбиесі және қалыптасуы туралы білімі бар. Оқытуды ұйымдастырудың заманауи формалары мен әдістерін тәжірибеде қолданады

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен 2
    Несиелер: 4

    Оқушылардың әртүрлі контингентімен гимнастиканы ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістемесі. Оқыту нәтижелерін бағалау әдістері. Жарыстарды ұйымдастыру және төрелік ету. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сыныптағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адам анатомиясы (динамикалық спорттық морфология негіздерімен)
    Несиелер: 7

    Мүшелердің және мүше жүйелерінің құрылысының ерекшеліктері, конституционалдық және спорттық морфология, жыныстық диморфизм, анатомиялық - антропометриялық зерттеудің жйне ғылыми ақпаратты өңдеудің негізгі әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
    Несиелер: 4

    Онтогенездегі физиологиялық процестердің негізгі заңдылықтары. Ағза мүшелері мен жүйелерінің дамуының жас ерекшеліктері, олардың жеке даму кезеңдеріндегі реттелу механизмдері. Оқушылардың денсаулығын қорғау, сақтау және нығайту үшін гигиеналық нормативтер мен талаптар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесі және спорт физиологиясының негіздері мен анатомиясы
    Несиелер: 7

    Спортшының ағзасындағы түрлі деңгейлердегі өзгерістер: жасушалардағы, ұлпалардағы, мүшелердегі және жүйелердегі бейімдеу өзгерістері. Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиясы: қимыл-қозғалыс дағдыларын қалыптастырудағы физиологиялық механизмдер. Ағзаның бұлшық ет қызметі кезінде функционалдық жай-күйінің физиологиялық сипаттамасы. Дене жаттығуларының адам ағзасына тигізер әсері. Бейімдеу организмнің Ағзаның бұлшық ет қызметіне бейімделуі, спорттық әрекет кезіндегі ағзаның күйінің сипаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түріндегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу
    Несиелер: 6

    Спорттың мәні, бәсекелестік қызметі. Таңдалған спорт түріндегі бәсекелестік қызметтің заманауи жүйесі. Жарыс жүйесі және таңдалған спорт түріндегі жарыс ережелері. Жарыстарды дайындау және ұйымдастыру кезеңдері. Таңдалған спорт түріндегі төрешілік: төрешілер алқасының құрамы, төрешілердің құқықтары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі жарыстарды материалдық-техникалық қамтамасыз ету. Таңдалған спорт түріндегі жарыстардың нормативтік және техникалық құжаттамасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 6

    Дене шынықтыру және спорт психологиясының пәні, міндеттері мен әдістері. Дене шынықтыру сабағын психологиялық қамтамасыздандыру. Оқушы дене тәрбиесі үдерісінің субъектісі ретінде. Жаттығулар мен жарыстардың психологиясы. Психологиялық дайындау түрлерінің негіздері. Жеке тұлға спортшының психологиясы. Спорттық қызметті оңтайландырудағы психологиялық резервтер. Спортта қалпына келтіру және психореттеу. Спортағы психодиагностика әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)
    Несиелер: 7

    Спорттық ойындар теориясының жалпы сұрақтары. Баскетбол және волейбол дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Баскетбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Баскетбол ойынының бейімделгіш түрлері: мүгедектер арбасындағы баскетбол. Волейбол және бейімделгіш волейбол (отыратын волейбол): Ойын техникасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Адаптивті баскетбол және волейбол ойындарын оқыту және жаттықтыру әдістерінің ерекшеліктері. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спорттық конфликтология негіздері
    Несиелер: 6

    Спорттық конфликтология негіздері: спорттық конфликтологияның теориялық негіздері және спорттық конфликтологияның қолданбалы ғылым ретінде қалыптасуы; спорттық жанжалдардың жалпы және жеке теориялары; спорттық конфликтологияның әдіснамалық негіздері; спорттағы жанжалдардың түрлерін жіктеу және құрылымдық-функционалдық талдау; спорттық қызметтегі жанжалдар мен жанжал жағдайларын басқару; спорттық қызметтегі жанжалдардың даму себептері, деңгейлері мен динамикасы; ескерту және спорттық қызмет процесінде жанжалдарды шешу; жаттықтырушы мен спортшылардың жанжалды құзыреттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 4

    Қазақстандық құқықтың негіздері. Білім беру саласындағы ҚР заң актілері. «Сыбайлас жемқорлық» түсінігінің тарихи дамуы. Сыбайлас жемқорлықтың төзбеушілік идеясы. Нақты ұйымдағы, органдағы, құрылымдағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекеттердің ұйымдастырушылық негіздердің түрлері. Сыбайлас жемқорлықтың қарсы саясат саласындағы нормативтік құқықтық актілер. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі және құрылымы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындық компоненттері (теориялық, физикалық және функционалдық)
    Несиелер: 7

    Тақырыпқа кіріспе. Спортшының "теориялық" және "физикалық, функционалдық дайындығы" ұғымдары. Спортшының теориялық, физикалық және функционалдық дайындығының мақсаттары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі физикалық және функционалдық дайындықтың ерекшелігі мен модельдік "шарттары". Жылдық циклдегі дайындық кезеңдері бойынша жаттығу жүктемелерін жоспарлау (микро, мезо және макроцикл). Спортшыларды дене шынықтыру және функционалдық даярлау әдістемесінің жас және гендерлік ерекшеліктері. Спортшының физикалық және функционалдық дайындығын тестілеу, бақылау және мониторинг жасау. Спортшылардың физикалық және функционалдық дайындығының заманауи әдістері мен технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
    Несиелер: 10

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері. Дене тәрбиесінің құралдары мен әдістері. Қозғалыс жаттығулары. Қозғалыс әрекеттерін оқыту теориясының негіздері. Сабақ оқытудың негізгі формасы ретінде; дене шынықтыру сабақтарында дене қасиеттерін тәрбиелеу; кіші, орта және жоғары сыныптарда дене шынықтыру сабақтарының құрылысы мен жүргізу әдістемесі; мектептегі дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқыту мен оқуда ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану. Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқу. Оқыту мен оқудағы басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындық компоненттері: техникалық, тактикалық, психологиялық, интегралдық
    Несиелер: 7

    Тақырыпқа кіріспе. Спортшының "техникалық-тактикалық", "психологиялық" және "интегралдық "дайындығы. Спортшының теориялық, физикалық және функционалдық дайындығының мақсаттары мен міндеттері. Таңдалған спорт түріндегі техникалық, тактикалық, психологиялық және интегралды дайындықтың ерекшелігі. "Мінсіз" техника және техникалық дайындықты даралау. Техникалық-тактикалық дайындықтағы қозғалыс әрекеттерінің екі жақтылығы. Тактикалық дайындық және тактикалық ойлауды дамыту, тактикалық әзірлемелердің әртүрлілігі. Жылдық цикл кезеңдері бойынша техникалық-тактикалық дайындықты жоспарлау (микро-, мезо - және макроцикл). Спортшылардың техникалық-тактикалық дайындығының жас ерекшеліктері. Интегралды дайындық және жаттығудағы бәсекелестік жағдайларды модельдеу, жолдастық кездесулер, спаррингтер, бақылау жаттығулары. Спортшылардың жалпы және арнайы психологиялық дайындығы. Психологиялық дайындықтың қолданбалы аспектілері: жаттығу және бәсекелестік қызметтегі психикалық жағдайларды оңтайландыру және басқару құралдары мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнге кіріспе. Таңдаған спорт түріндегі терминология; жарыс ережелері, оларды ұйымдастыру және өткізу, заманауи спорттық жаттығулардың құралдары, шұғылданушылардың спорттықжәне жас ерекшеліктерін ескере отырып оқыту әдістері; негізгі техникалық элементтерді түсіндіру және көрсету; Таңдаған спорт түрінде жаттығу және жарыс жүктемелерді бақылау; дене шынықтыру-спорт сабақтарының тиімділігін арттыру үшін қолдджанылатын техникалық құралдар мен жабдықтар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы медициналық топтағы дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Арнайы медициналық топ студенттерімен дене шынықтыру сабағын ұйымдастыру. Арнайы медициналық топтың дене шынықтыру сабақтарында қолданылатын дене тәрбиесі құралдары. Арнайы медициналық топтағы дене шынықтыру сабақтарының құрылысының мазмұны мен ұйымдастыру-әдістемелік ерекшеліктері. Арнайы медициналық топтағы дене шынықтыру сабақтарында өзін-өзі бақылау және медициналық-педагогикалық бақылау. Әртүрлі аурулар бойынша арнайы медициналық топ студенттерімен оқыту әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Зерттеу қызметінің ұйымдастырылуы мен түрлерін зерттейді: теориялық, эксперименттік-зерттеу қызметін. Академиялық жазу саласында білімі бар, академиялық жазуды құрылымдай алады, өз ойларын жазбаша және ауызша түрде дұрыс және қисынды ресімдей алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Рухани жаңғыру және Мәңгілік ел құндылықтары
    Несиелер: 5

    Ұлы Даланың мемлекеттілігі - қазақ ұлттық мемлекеттілігінің іргетасы. Бәсекеге қабілеттілік, прагматизм және білімнің салтанат құруы – қоғамдық сананы жаңғыртудың құндылықтары. «Туған жер» бағдарламасы - жалпыұлттық патриотизмнің негізі. Зайырлы қоғам және биік руханият. Тарих, мәдениет және тіл ортақтығы. Рухани жаңғыру - Қазақстандық әл-ауқат, мемлекет пен ұлт дамытудың болашағы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Медициналық дене шынықтырудың жалпы негіздері. Ауруларға емдік дене шынықтыру: жүрек-тамыр жүйесі, тыныс алу жүйесі, жүйке жүйесі, көру мүшелері, ас қорыту жүйесі, зат алмасу, тірек-қимыл аппаратының деформациясы мен аурулары, жарақаттар. Массаждың жалпы принциптері және оны емдік дене шынықтыруда қолдану. Массаж түрлері. Массаждың негізгі әдістері. Массажды қолдануға көрсеткіштер мен қарсы көрсеткіштер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік: тұжырымдамасы, мәні, негізгі түрлері және ұйымдық формалары. Бизнестегі бизнес-жоспарлау. Бизнестегі тәуекелдер. Кәсіпкерлік қызметті қаржыландыру. Бизнестегі кадрлар. Іскерлік операцияларды ұйымдастыру. Коммерциялық құпия және оны қорғау тәсілдері. Кәсіпкерліктің мәдениеті мен этикасы. Кәсіпкерлік қызметтің тиімділігін талдау және бағалау. Кәсіпкерлікті мемлекеттік қолдау және оның инфрақұрылымы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)
    Несиелер: 7

    Спорттық ойындар теориясының жалпы сұрақтары. Футбол және гандбол дене шынықтыру және спорт құралы ретінде. Футбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Гандбол: Ойынның техникасы мен тактикасы. Оқыту және тәрбиелеу әдістері. Балалармен іс-әрекеттің ерекшеліктері. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік шаралары. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Таңдалған спорт түріндегі спорттық дайындық әдістемесінің жас ерекшеліктері
    Несиелер: 7

    Спортшыларды көп жылдық даярлау жүйесі. Адам ағзасының жас кезеңділігі және физиологиялық ерекшеліктері: тірек-қимыл жүйесі, жүрек-тамыр және тыныс алу жүйелері, қан айналымы жүйесі, вегетативті жүйе, бейімделу мүмкіндіктері. Жүйке-бұлшықет аппараты мен қозғалыс дағдыларының құрылымы мен функцияларының жасқа байланысты дамуы, қозғалыс қасиеттерінің жасқа байланысты дамуы. Көпжылдық дайындықтың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін ұйымдастырудың жас ерекшеліктері. әр түрлі жас кезеңдерінде оқу процесінің тиімділігін арттыру шарттары. Ерте мамандандырылған спорт түрлерінде жаттығу процесін құру ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы спортшыларға дайындықты кешенді бақылау ерекшеліктері. Әр түрлі жастағы спортшылармен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері. Таңдалған спорт түріндегі спорттық іріктеу және іріктеу ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық эргогеника және нутрициология негіздері
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорттық эргогеника" модулі: "эргогеника" және "эргогендік құралдар" ұғымдары. Эргогендік агенттердің жіктелуі. Эргогендік агенттердің негізгі кластарының сипаттамасы: Тамақ, физиологиялық, психологиялық, фармакологиялық және механикалық (биомеханикалық). Спортшының өнімділігін арттыру үшін спортта эргогендік құралдарды қолдану бағыттары. "Спорттық тамақтану негіздері" модулі: спорттық тамақтанудың мақсаттары мен тағайындалуы. ИВС-дағы негізгі және мамандандырылған тамақтанудың негізгі принциптері, формалары мен ерекшеліктері. Спорттағы спорттық тамақтанудың негізгі қоректік заттары, олардың мақсаты мен сипаттамасы. Әр түрлі эффектілер бойынша спорттық тамақтану қоректік заттардың жіктелуі және сипаттамасы. Әр түрлі өндірушілердің спорттық тамақтануына шолу. Спорттық дайындықтың әртүрлі міндеттерін шешу үшін спорттық тамақтануды қолдану бойынша ұсыныстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина және оңалту негіздері
    Несиелер: 6

    Спорттық жүктемелердің адам ағзасына тигізер әсері. Физиологиялық және патологиялық өзгерістер. Жаттықтырылған дененің ерекшеліктері, жүктемелердің тыныс алу жүйесіне, CVS, тірек-қимыл жүйесіне тигізер әсері. Спортшыларда аурулар мен жарақаттардың пайда болу себептері және емдеу, спортшыларды сауықтыру және спорттық көрсеткіштерін қалпына келтіру мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Балалар мен жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздері, балалар мен жасөспірімдер спортының жүйесінің қызметтері; Жас спортшылардың спорттық қабілеттерін және дарындылығын анықтау; жас спортшыны тәрбиелеу және оқыту; жаттығу жүктемелерінің жас ерекшелік кезеңдері; жас спортшының өмір режимін және сабақтарын ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттағы кинезио таспасының негіздері
    Несиелер: 6

    "Спорттағы кинезио таспасының негіздері" тақырыбына кіріспе. Кинезио таспаның пайда болуы мен құрылу тарихы. Кинезиотерапияның физиологиялық, проприоцептивті, анатомиялық механизмдері. Таспалардың кинезио түрлері мен қасиеттері және олармен жұмыс істеу принциптері. Кинезио таспасының терминологиясы және анатомиясы. Кинезио таспасының көрсеткіштері мен қарсы көрсеткіштері. Негізгі алгоритм және кинезио таспалау ережелері. Кинезио таспаның негізгі әдістері: бұлшықет, түзету, спорттық жарақаттар мен ауруларға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру (Бейімдеме дене шынықтыру)
    Несиелер: 6

    Пәнге кіріспе. Бейімделуші дене мәдениетінің мақсаты мен міндеттері. Ерекше білім беру қажеттіліктері және денсаулық мүмкіндіктері бар студенттермен жұмыстың психологиялық-педагогикалық негіздері. Бейімделетін дене мәдениетінің әдістемелік негіздері: әртүрлі денсаулық шектеулері бар қозғалыс әрекеттерін үйретудің ерекшеліктері; дене қасиеттерінің даму ерекшеліктері; инклюзивті білім беру жағдайындағы сабақты ұйымдастыру формалары. Қатысқандардың мүмкіндіктеріне байланысты жеке бағдарламалар мен оқу жолдарын әзірлеу. Бейімделу моторлы демалыс пен жарыстарды ұйымдастыру. Сабақ барысында қауіпсіздік техникасы, бақылау және өзін-өзі бақылау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сауықтыру-рекреативтік дене шынықтырудың теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 7

    Рекреативті-сауықтыру қызметінің негізгі түсініктері, бағыттары, түрлері мен нысандары. Денсаулық заманауи тұжырымдамасы және оның рекреативті-сауықтыру аспектілері. Түрлі контингентпен жүргізілетін дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарының мазмұны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Таңдалған спорт түріндегі дайындықты кешенді бақылау және мониторингілеу
    Несиелер: 6

    Тақырыпқа кіріспе. "Спорттағы кешенді бақылау" ұғымы. Кешенді бақылаудың түрлері мен деңгейлері, оның мақсаты мен міндеттері. Спортшының дайындығын кешенді бақылаудың көрсеткіштері, әдістері мен құралдары. Кешенді бақылау процесінде қолданылатын көрсеткіштерге қойылатын талаптар. Спорттағы кешенді бақылаудың автоматтандырылған әдістері. Спортшының дайындығын кешенді бақылау және басқару жүйесінің ақпараттық аспектілері. Спортшының дайындығы мен жағдайын бақылау нәтижелері негізінде жаттығу процесін басқару. Дайындық компоненттерін кешенді бақылау және дайындықтың әртүрлі кезеңдеріндегі оқу процесін басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жүзу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Жүзудің жалпы заңдылықтары: негізгі терминдер мен ұғымдар. Жүзу тәсілдерін оқытудың техникасы мен әдістемесі. Бастаулар мен бұрылыстарды оқытудың техникасы мен әдістемесі. Сүңгу техникасы. Су астында қозғалу техникасы. Күрделі жағдайларда жүзу. Сабақ кезіндегі қауіпсіздік техникасы. Батып бара жатқан адамға көмектесу. Жәбірленушіге алғашқы көмек көрсету. Судағы ойындар мен ойын-сауық. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу. Білім алушылардың әртүрлі контингентімен жүзуді оқытуды ұйымдастыру, жоспарлау және әдістемесі. Оқу нәтижелерін бағалау әдістері. Қолайлы білім беру ортасын құру және оқу сабақтарында және оқудан тыс іс-шараларда қауіпсіздіктің әртүрлі түрлерін қамтамасыз ету. Жарыстарды ұйымдастыру және төрешілік. Спорт секциясын ұйымдастыру. Сабақтардағы сақтандыру және қауіпсіздік. Жарақат алған кезде алғашқы медициналық көмек көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қашықтықтан білім беру технологиялары
    Несиелер: 4

    Инновациялық білім беру технологиялары. Цифрлық құралдар: бұлтты технологиялар мен қоймалар, LMS жүйелері, онлайн сервистер мен интерактивті оқытуға арналған платформалар, бейнеконференция жүйелері, интерактивті онлайн тақталар, онлайн тестілеу және білімді бақылау сервистері, оқытуда QR кодтарын құру және қолдану. Қашықтықтан білім беру кезінде интерактивті оқыту үшін сандық құралдарды пайдалану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Дене шынықтыру және спорт саласында оқу-практикалық кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады

  • Код ON5

    Дене шынықтыру және спорт саласында одан әрі өзін-өзі тәрбиелеуді және кәсіби дамуды жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын қолданады; дене шынықтырумен өз бетінше айналысу арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстануға қабілетті.

  • Код ON7

    Кәсіптік саладағы фактілерді, теорияларды және өзара байланысты білу мен түсінуді пайдаланады

  • Код ON9

    пәндік саладағы практикалық және шығармашылық есептерді шешу үшін қашықтықтан және ақпараттық коммуникациялық технологияларын қолдана алады

  • Код ON2

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы мәселелерді шешеді, дәлелдерді тұжырымдай отырып, білімі мен түсінігін кәсіби деңгейде қолданады

  • Код ON8

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту мен оқытудың бейімделген бағдарламалары мен жеке траекторияларын, ауруларды ескере отырып, емдік дене шынықтыру кешендерін және массаж бағдарламаларын әзірлейді.

  • Код ON6

    Дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми зерттеулер мен академиялық хат әдістерін меңгеріп, оларды қолданады.

  • Код ON3

    Спортшылардың дайындығын әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, пікір қалыптастыру үшін ақпаратты іздеу, жинау және пайдалану әдістерін меңгереді.

  • Код ON1

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи білім мен түсініктерді көрсетеді

  • Код ON10

    Азаматтық ұстанымды, экологиялық дүниетанымды қалыптастыру үшін философия, тарих және басқа да әлеуметтік-гуманитарлық пәндердің білімі мен құндылықтарын пайдаланады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып және оның барлық субъектілерінің тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз ете отырып, заңнамалық негізде қосымша білім беру саласында жеке кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON11

    интернет-кеңістікті қоса алғанда, мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерінде мәдениетаралық, кәсіптік және ғылыми салаларда коммуникацияның негізгі дағдыларын меңгерген.

  • Код ON12

    кәсіби қызмет барысында экологиялық білім беру және тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру міндеттерін іске асырады

Top