Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01402 Көркем еңбек және бейнелеу өнері мұғалімі в Астана халықаралық университеті

  • Бейнелеу өнерінің тарихы
    Несиелер: 4

    Бұл пән бейнелеу өнері генезисінің барлық кезеңдері туралы негізгі ақпаратты, бейнелеу өнеріне кіретін әлемнің көркем бейнесінің сипаттамаларын, түрлері мен жанрларын (кескіндеме, графика, монументалды өнер, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер), дәуірдің басым идеологиялық және құндылық сипаттамаларын, стиль атрибуциясын, негізгі өмірбаяндық ақпаратты, көрнекті шығармашылықты зерттеуге бағытталған суретшілер мен шеберлердің шығармаларын талдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Композиция
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: композицияның негізгі заңдылықтары мен ережелерін, тәсілдері мен құралдарын, түрлерін оқу, сонымен қатар композициялық қабілеттерді дамыту, дизайн дағдыларын дамыту, түрлі-түсті-графикалық және көлемдік өңдеудің әртүрлі әдістерін қолдану. Бұл пән көркем-бейнелі ойлауды қалыптастыруға және шығармашылық дағдыларды меңгеруге бағытталған. Теориалық білім мен тәжірибелік дағдыларды пайдалануға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет 1
    Несиелер: 4

    Бұл пән табиғаттан шынайы бейнені құру принциптерін зерттеуге және практикалық дамытуға бағытталған. Суреттің теориялық негіздері және оларды шығармашылық және жобалық тапсырмаларды орындау кезінде қолдану алынады. Білім алушылар графикалық бейнелеу ережелерін, техникалар мен материалдарды, жазықтықтағы нысандардың сызықтық-конструктивті және перспективалық құрылысының заңдылықтарын, кеңістікті беруді, сүреттерді бейнелеу құралдарын, объектілердің жарық-көлеңкелі модельдеуін беру ережелерін, тоналды шешімді қарапайым гипс геометриялық фигуралар, көпфактуралы натюрморт мысалында зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық сурет 2
    Несиелер: 5

    Пәннің бейнелеу өнерінің заңдарын, ережелерін сурет саласында меңгеруге бағытталған. Білімалушыдар академиялық суреттің бейнелеу тілінің әдістерін Давид бет бөліктерінің гипс құймалары, кесінділер, бас сүйектер, экорше Гудон, антикалық бастар гипс көшірмелерін салу кезінде меңгереді. Академиялық сурет арқылы қоршаған өмірді шығармашылық, көркемдік және эстетикалық жағынан қабылдауға көмектеседі. Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрларында шығармашылық жұмыс әдісін игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сызу негіздері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты студенттердің болашақ кәсіби іс-әрекетіне қажетті білім, білік және дағдыларын дамыту болып табылады. Сызбаларды орындауға қажетті материалдармен және құралдармен танысу; сызбаларды орындау және оқу ережелерін оқу; сызбаның жалпақ бейнелерінен заттың кеңістіктік пішінін бейнелеу қабілеттерін дамыту, сызбалардың көптеген шарттылықтарын жұмыста дұрыс түсініп, сәтті қолдана білу. Сонымен бірге курс танымдық белсенділікті дамытуға, логикалық ойлауды дамытуға, ұқыптылыққа тәрбиелеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама
    Несиелер: 5

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инженерлік графика
    Несиелер: 4

    Бұл пән жазықтықтағы кеңістіктік формалардың бейнесін құру әдістерін зерттеуге, берілген кескіндер бойынша фигуралар мен беттердің геометриялық қасиеттерін зерттеуге байланысты кеңістіктік көріністерді қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Инженерлік графика сызбалар арқылы техникалық идеяларды сауатты орындау білімі мен дағдыларын беруге, сондай-ақ оларды оқи білуге және инженерлік объектілердің сызбасы бойынша бейнеленген техникалық бұйымның әрекет ету және жұмыс істеу принципін түсінуге арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экономикалық теория және оның қазіргі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән қоғамдағы экономикалық өзгерістерді түсінуге, экономикалық құбылыстар мен процестердің өзара байланысына, микро, мезо және макро деңгейде экономиканың қазіргі проблемалық аспектілерін зерттеуге бағытталған, курс шеңберінде экономикалық ғылымның теориясы мен практикасы саласындағы озық ғылыми зерттеулер, экономика мен қоғамның даму заңдылықтарын анықтау, экономикалық ғылымның заманауи әдістері мен тәсілдерін қолдану, экономикалық мәселелерді талдау және зерттеу туралы білім алынады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық сурет 3
    Несиелер: 4

    Пән қоршаған дүниенің адамы мен объектілерін салудың академиялық әдісін оқуға және меңгеруге, классикалық мәдениет пен жабайы табиғат үлгілерін мысалға ала отырып, пластикалық анатомияны зерделеуге, конструктивті сурет салуды үйренуге, кәсіби графикалық сауаттылыққа ие болуға, бұрын алған дағдыларын және дағдыларын жетілдіруге бағытталған, осы негізде жоғары көркемдік талғамды тәрбиелеу. Жаңа технологиялар мен сызба материалдарын меңгеру, көлемді-конструктивтік ойлауды дамыту, көру есте сақтау қабілетін дамыту.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі сандық технологиялар
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түстану
    Несиелер: 4

    Колористика пен түс туралы білімді анықтайтын негізгі ұғымдар мен факторларды, түс теориясының жалпы қолданылуын және түстер арасындағы қатынасты, түс комбинациясы мен схемаларын құрудың негізгі заңдары мен ережелерін, көркемдік талғамның дамуын, түс психологиясын зерттеу, өз түстерің табу. Студенттерге түстердің бір-бірімен қалай байланысты екенін түсінуге үйрету және осы білімді іс жүзінде қолдана білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүсін және пластикалық анатомия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-мүсін саласында тәжірибелік әдістерді, балшықпен, еремексазбен және мүсінге арналған басқа материалдармен жұмыс істеу дағдыларын игеру, модельдеу материалын дұрыс таңдау дағдыларын дамыту, мүсінде түпнұсқа композициялар жасау дағдыларын игеру. Академиялық мүсін мен пластикалық модельдеудің негізгі заңдарын, әдістері мен тәсілдерін зерттеу. Бұл пән мүсін және пластикалық модельдеу саласындағы шығармашылық мәселелерді шешу үшін білімалушылардың кеңістіктік ойлауын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіптік оқытудағы мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 4

    Бұл пән студенттерді заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктеріне; жобалардағы цифрлық бейнелерді, дыбыстарды, графиканы өңдеу әдістеріне; кәсіби қызметті ұйымдастыру процесінде визуалды коммуникациялар мен мультимедиа құралдарына; интерактивті заманауи қамтамасыз етуді қолдануға; ақпаратты өңдеу құралдарын бір жүйеде біріктіруге; мультимедиялық өнімдерді жасау үшін графикалық бағдарламалардың функционалдық мүмкіндіктеріне үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 4

    Бұл пән кескіндерді және көрнекі ақпаратты компьютерлік өңдеу құралдарын пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; растрлық, векторлық, фракталдық графиктермен танысуға; Құжаттарды басып шығаруға дайындау әдістерін зерделеуге; студенттерді заманауи компьютерлік технологиялардың мүмкіндіктеріне үйретуге; көрнекі ақпаратпен жұмыс істеу процесінде компьютер мен түрлі бағдарламалық қамтамасыз етулердің көмегімен кескіндерді жасау және редакциялау әдістерін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дарындылық психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық ою орнек
    Несиелер: 5

    Бұл пән ою-өрнектің тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, ою-өрнек өнерінің жалпы стилистикалық белгілерін, әртүрлі халықтардағы ою-өрнек бейнелерінің мотивтерін, ою-өрнектердің жіктелуі мен түрлерін, құрылыс заңдылықтарын, түсті шешімдерді теориялық тұрғыдан зерттеуге бағытталған. Іс жүзінде студенттер сәндік композициялардың конструктивті құрылысын, бояулармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін үйренеді. Білім алушылар сәндік-қолданбалы сипаттағы бұйымдарды жасау кезінде практикалық және теориялық дағдыларды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 4

    Пән студенттердің шет тіліндегі коммуникативтік кәсіби-бағдарланған құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған, курс шеңберінде студенттер ауызша және жазбаша сөйлеуді дәлелді және анық құру, шет тілінде даярлау бағыты бойынша кәсіби терминологияны меңгеру, кәсіби жағдайларда шет тілінде коммуникативтік-практикалық міндеттерді адекватты және оңтайлы шешу үшін қажетті коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру қабілетін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме 1
    Несиелер: 5

    Бұл пән акварель бояуларының көмегімен түспен және түсті композициялармен жұмыс істеу әдістері мен әдістерін игеруге; көркем, кескіндеме материалдарының бейнелеу мүмкіндіктерін игеруге бағытталған: акварель, түрлі-түсті қарындаштар, пастельдер; кескіндеменің теориялық негіздерін игеру және оларды шығармашылық және жобалық тапсырмаларды орындау кезінде қолдану; кескіндеме құралдарының пішінін, көлемін, кеңістігі мен материалдылығын түспен анықтауды зерттеу; аляприм , лессировка, құрғақ және дымқыл техникасын үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер 1 (қыздарға арналған)
    Несиелер: 4

    Бұл пән мата бойынша көркем кескіндеменің әртүрлі түрлерімен танысуға бағытталған. Суық және ыстық батик техникасын, еркін және аралас техниканы үйрену. Сондай-ақ, осы пән бойынша көркем қолмен кесте тігу технологиясы, қолмен тігу мен тігістерді орындау түрлері мен техникасы, құрал-саймандар, Қол жұмыстарына арналған құрылғылар мен керек-жарақтар, түрлері мен қолданылуы зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Көркем еңбек пен бейнелеу өнерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтауға және нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді жұмыс жағдайында балалар мен жасөспірімдердің денсаулығын қорғау және нығайту бойынша қажетті жүйеленген білімдермен және практикалық дағдылармен қамтамасыз етуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер 1 (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 4

    Пән бойынша білім алушылар ағашты көркемдік өңдеу технологиясын зерттейді, ағаштан көркем бұйымдар жасау кезінде құралдарды меңгерудің тәжірибесін алады, ағаштан жасалған бұйымдарда көркемдік жұмыстарды орындау кезінде техникалық әдістерді қолдану әдістемесімен танысады, табиғи орман материалдарынан көркем композициялар жасайды, ағаш ұстасы құралдарымен және ағаш ою құралдарымен жұмыс істеу дағдыларын игереді, сондай-ақ, ағашты жағу (пирография) технологиясы мен әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интерьер дизайны
    Несиелер: 5

    Бұл пән интерьердегі дизайн мен конструктивті технологиялардың өзара байланысын, сондай-ақ жобаларды көркемдік орындау техникасын зерделеуге; интерьер дизайнын әзірлеу және жобалау дағдыларын, дизайн тұжырымдамасының идеясын көрсету үшін графикалық әдістерді игеруге; интерьерде заманауи материалдарды қолдануды зерттеуге; нормативтік-техникалық регламенттер негізінде тұрғын үй және қоғамдық ортаның интерьер дизайнын қалыптастыра білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер 2 (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 5

    Бұл пән классикалық және имитациялық витраждарды жасау техникасын игеруге; әйнекпен жұмыс істеу дағдыларын игеруге бағытталған, оргәйнекпен, сәндік қағаз, үгінділер, витраждар және басқа материалдар, кеңістіктік-бейнелік ойлауды дамыту. Сондай-ақ, бұл пән студенттердің көркем керамика саласындағы білімі мен дағдыларын қалыптастыруға, өндірістің технологиялық процестерімен, керамикалық бұйымдарды жобалау принциптерімен және безендіру әдістерімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Академиялық кескіндеме 2
    Несиелер: 5

    Бұл пән жабысқақ бояулармен кескіндеме материалдары мен әдістерін зерттеуге бағытталған (гуашь, темпера); көркем кескіндеме материалдарының визуалды мүмкіндіктерін игеру: гуашь, темпера, акрил; түс құрылымының теориялық негіздерін зерттеу, түс дақтарымен форматты ұйымдастыру, визуалды шындықты сурет жазықтығында бейнелеудің мүмкіндіктерін, текстураны, түс пен түс схемасын беру тәсілдерін игеру, үйлесімді түс қатынастары, шығармашылық жеке жазу тәсілін дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сәндік-қолданбалы өнер 2 (қыздарға арналған)
    Несиелер: 5

    Бұл пән киіз басу технологиясын, киіз басу үшін жүнді дайындау кезеңдерін, киіз басу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, киіз басуға арналған құралдарды, материалдар мен құрылғыларды зерделеуге; дымқыл және құрғақ киіз басу әдістерімен жалпақ (картиналар, панельдер) және көлемді бұйымдарды (ойыншық, зергерлік бұйымдар) жасау техникасы мен тәсілдерін зерделеуге бағытталған. Сондай-ақ, олар түйіндерді макраме-техникасы және тоқу, тоқуға арналған материалдар, әдістер мен құрылымдық элементтер, сондай-ақ тоқу үлгілерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Үй және тамақтану мәдениеті
    Несиелер: 5

    Пән үй шаруашылығының жүргізу негіздерін, пәтер және жиһазды күту және жөндеудегі негізгі жұмыстарды жүргізу, тамақ өнімдерін өңдеу технологиясын, дұрыс тамақтануды туралы түсінік беру, асхана жабдықтарымен қолдану, дастархандағы этикет; жеке гигиена мен күтім туралы мәліметтер беру, сондай-ақ, өсімдік шаруашылығын, ландшафтық дизайн элементтерін, ауыл шаруашылығындағы озық агротехнологиялар, топырақтану туралы жалпы мәліметтер алуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материалдары өндеу және көркемдеу
    Несиелер: 6

    Бұл пән материалдардың қасиеттерін және олардың физикалық және құрылымдық ерекшеліктерін, әртүрлі беттерді өңдеу және безендіру әдістерін, практикалық жұмыста халықтық стильдердің ерекшеліктерін, формасы мен функционалдық мақсатының өзара байланысын ажырата білуге және қайта құруға бағытталған. Осы пән бойынша білім алушылар әртүрлі материалдармен, сәндік композициямен, техникамен жұмыс істеудің техникалық тәсілдері мен әдістерін меңгереді, жеке бұйымдар жасау қабілеті дамиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тігін бұйымдарын жобалау және модельдеу (қыздар үшін)
    Несиелер: 5

    Бұл пән тігін өнеркәсібінің, материалтанудың негізгі салаларын зерттеуге бағытталған; тоқыма материалдарын өңдеу кезіндегі жұмыс түрлері, құралдар, жабдықтар және материалдарды өңдеуге арналған құрылғылар. Студенттер іс жүзінде үйге арналған тоқыма бұйымдарының дизайны мен құрылысын (алжапқыш, ас үй керек-жарақтар), тоқыма мозаика техникасында тігін бұйымдарының дизайны мен құрылысын-пэтчворк, көрпе, құрақ, киімнің дизайны мен модельдеуін тәжірибеде қолдана отырып үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Академиялық кескіндеме 3
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам мен қоршаған әлем объектілерін салудың академиялық әдісін зерттеуге және игеруге, классикалық мәдениет пен жабайы табиғат үлгілері мен сындарлы сурет мысалында пластикалық анатомияны зерттеуге, сауатты түрде кәсіби бейнелеу өнерін меңгеруге, бұрын алған дағдыларын жетілдіруге және осы негізде жоғары көркемдік талғамға тәрбиелеуге бағытталған. Суреттің жаңа технологиялары мен материалдарын игеру, көлемдік-конструктивті ойлауды дамыту, визуалды есте сақтауды дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру: жаһандық көзқарас
    Несиелер: 5

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Макеттеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән объектілерді макеттеу және жобалау дағдыларын игеруге; қағазбен, картонмен, сазбен, пластилинмен және басқа да макеттік материалдармен жұмыс істей білуге; макеттік жобалау әдістемесін меңгеруге; макеттеудің әртүрлі кезеңдерінде құрылымдық тәсіл дағдыларына; макеттік объектілерде композициялық және тұжырымдамалық шешімдерді сауатты іске асыру қабілетіне; көлемдік-кеңістіктік ойлауды қолдануға және пластикалық пайымдауды меңгеруге бағытталған объектілерді көлемдік-физикалық модельдеу техникасын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Электротехника және электроника негіздері (ұлдарға арналған)
    Несиелер: 5

    Бұл пән негізгі электр аспаптары, негізгі электрондық схемаларды құру принциптері, электр құралдары мен аспаптардың түрлері, тұрмыстық техника, электротехникалық құралдарды дамытудың негізгі бағыттары туралы жалпы мәліметтер алуға бағытталған. Сондай-ақ, осы пән бойынша студенттер электронды және жартылай өткізгіш құрылғыларда болатын физикалық мәндер мен құбылыстарды, әртүрлі электронды жабдықтарды жобалау және пайдалану негіздерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зергерлік өнер
    Несиелер: 5

    Бұл пән зергерлік өнер пәндерін орындауда базалық білім мен практикалық дағдыларды игеруге; зергерлік бұйымдарды көркемдік өңдеу технологиясы бойынша білімі бар және әрбір нақты жағдайда таңдауға қабілетті бакалаврларды кәсіби даярлауға бағытталған жобаға енгізілген бейнені дәл жеткізетін көркем бұйымды орындауға арналған технологиялық әдістер. Пән аясында студенттер зергерлік бұйымдар жасау үшін зергерлік стильдердің, құралдар мен құрылғылардың даму тарихымен танысады,зергерлік бұйымдарды жасау үшін металды көркем өңдеудің қолмен және механикалық әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизайн нысандарын жобалау және модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл пән студенттердің объектілерді жобалау кезінде модельдеу үшін материалды ұтымды таңдау дағдыларын дамытуға; әртүрлі объектілерді жобалау технологияларымен танысуға; объектілерді көлемдік модельдеу техникасын игеруге; композициялар жасау дағдыларын дамытуға; көлемдік-кеңістіктік ойлауды тәжірибеде қолдануға; өндірістік жағдайда жобалау кезінде жұмыстың реттілігін білуге; идея тұжырымдамасына жүйелік тәсілді енгізуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іс-әрекеттегі зерттеу
    Несиелер: 5

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Төтенше жағдайлар жағдайында тіршілік қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориялары мен практикалары, салауатты өмір салтының негіздері туралы білімдерін көрсету.

  • Код ON2

    Экономикалық ғылымның жүйелендірілген теориялық және практикалық білімін көрсету, нормативтік-құқықтық құжаттарды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы ҚР заңнамасын өз кәсіби қызметіндегі мәселелерді дұрыс шешу үшін пайдалану.

  • Код ON3

    Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.

  • Код ON4

    Педагогиканың, психологияның негізгі ережелерін, білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістері мен технологияларын білуді қолдану, түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Білім беруде педагогикалық менеджментті қолдану және білім беру ортасы субъектілерінің бірлескен қызметін және тұлғааралық өзара іс-қимылын ұйымдастыру.

  • Код ON6

    Сәндік-қолданбалы өнердің тарихы мен түрлеріне байланысты білімдерін көрсету, әртүрлі материалдармен (қағаз, керамика, шыны, металл, маталар, жіптер, былғары, ағаш, киіз, тас және т.б.) жұмыс істеу дағдыларын меңгеру, жеке өзі жоғары сапалы көркем бұйымдар жасау.

  • Код ON7

    Архаикадан қазіргі уақытқа дейінгі бейнелеу өнерінің генезисі туралы білімдерін көрсету. Бейнелеу өнерінің хронологиялық және стилистикалық динамикасын бағдарлай білу.

  • Код ON8

    Үй шаруашылығын жүргізуде, дұрыс тамақтану негіздерін, тамақ өнімдерін өңдеу технологиясын, ландшафты дизайнды, интерьерді ұйымдастыру мен жоспарлауды, тігін бұйымдарын жасауда, пәтерді абаттандыру және жиһазды, электроника мен электротехниканы жөндеу жұмыстарында білім мен дағдыларды көрсету.

  • Код ON9

    Көркем бейнелеу материалдарымен жұмыс істеу дағдыларын, адам денесі құрылымының негізгі пластикалық заңдылықтарын, конструктивті сурет салу дағдыларын қолдана отырып, бейнелеу өнерінің негіздерін меңгеру.

  • Код ON10

    Көркемдік бір бейнеге қол жеткізу үшін дизайн негіздерін, инженерлік графика, сызу және композиция мен түстану заңдылықтарын қолдана отырып, композициялық құралдарды, түстік-колористиканы, графикалық шешімдерді білу және қолдану.

  • Код ON11

    Жобаларда жазықтық, көлемдік және кеңістіктік формаларды физикалық модельдеу әдістері мен түрлі тәсілдерді қолдану; макеттеу мен жобалауда әртүрлі жұмыс әдістерін, кеңістіктегі кескіндер мен көлемдерді визуалды қабылдау заңдылықтарын қолдану.

  • Код ON12

    Модельдеуге арналған бағдарламалық құралдардың білімін, педагогикалық бағдарламалық құралдарда компьютерлік модельдеуді қолдану ерекшеліктерін көрсету, оқытудың білім беру процесінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану.

Top