Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01303 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

  • Қазақстандағы жоғары педагогикалық білім берудің дамуы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға Қазақстандағы жоғары педагогикалық білім тарихи, қалыптасу жолы, қазіргі жай-күйі, дамуы туралы білімін қалыптастыру. Пәнді меңгеру барысында магистранттар жоғары педагогикалық білім беруді дамытудың парадигмалары мен стратегиясы, жоғары мектептегі өзгерістер мен жүргізілген реформалар, мамандар даярлауды жетілдірудегі білім беру мен оқыту технологияларын, маман дайындаудың үш деңгейлі моделін талдау және бағалау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттың кәсіби дайындығының жоғары мектепте дербес әдістемелік пәндерді оқытудың ғылыми-теориялық негіздері туралы білім қалыптастырады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар дербес әдістемелік пәндерді теориялық негіздерін, оқытудың әдістерін, оқу құралдарын және оларды ұйымдастыру формаларын, оқу жоспар мен ұйымдастыру жұмыстар туралы білімін, іскерлік дағдыға айналдыра отырып оқыту мен тәрбиелеу мақсатында шығармашылықпен қолдануға қабылетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ЖОО-да интербелсенді оқыту әдістері
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарды интербелсенді оқыту әдістемесінің теориялық және методологиялық негіздемесі мен интербелсенді оқытуды жүзеге асырудағы негізгі шарттары мен ережелерін игертуге бағыттылған. Пәнді меңгеру барысында магистранттар интербелсенді оқытуда оқу мақсаттарын айқындау мәселесі мен Блум таксономиясының танымдық деңгейлерін меңгеріп, интербелсенді сабақтың құрылымы мен интербелсенді әдістердің түрлерімен жұмыс жасауды үйрене отырып жеке тұлғалық қасиеттерінің қалыптасырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері және этика
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми зерттеу әдістері мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистранттар әріптестерімен өзара әрекеттесе отырып зерттеу үдерісінде (мәселелерді анықтау, деректерді жинау, деректерді талдау және нәтижелерді түсіндіру) ғылыми зерттеу әдістерін қолдануды үйренеді. Магистранттарда белгілі бір тақырып бойынша зерттеу жүргізу үшін қажетті ақпаратты іздеу, жинау, мәліметтерді бағалау және есеп жазу, практикалық зерттеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық ғылыми жазба
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттарға жалпы академиялық қағидаттар шеңберінде ғылыми этика және академиялық адалдық талаптарына сәйкес басылымдарға мақала дайындау жолдарын меңгерту. Пәнді оқу нәтижесінде магистрант мақала мәтінін құрастыру әдістерін, академиялық жазбалардың түрлерін және халықаралық дерекқор базаларын пайдалану жолдарын меңгеріп, әртүрлі ғылыми журналдардың талаптарына сай мақала дайындау және журналдардың онлайн жүйелерімен (сайттарымен) жұмыс жасау дағдыларын қалыптастырады. Курста ғылыми деректерге талдау жасау әдісі қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беруге мұғалімдерді даярлау
    Несиелер: 5

    Пән болашақ бастауыш мектеп мұғалімдерін даярлауда бәсекеге қабілеттілігін мұғалімдерді даярлау туралы білім алады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар маман даярлаудың шет елдік тәжірибелерді зерттей отырып талдау жасап үйренеді. Болашақ педагогтардың бәсекеге қабілеттілігін дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздері айқындай алады. Мұғалімдерді даярлаудың шет елдік тәжірибеледі танысып бәсекеге қабілеттілігін қалыптастырудың құрылымдық-мазмұндық моделі жасап үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән магистранттың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға және ауызша және жазбаша шет тілін меңгеруін жетілдіруге бағытталған. Пәнді игеру барысында магистрант өз идеяларын, мақалаларды, есептерді, тағы басқа ғылыми еңбектерді рәсімдеу кезінде жазбаша, ғылыми қоғамдастыққа хабарлау кезінде ауызша түрде шет тілінде жеткізуге машықтанады. Шетелдік ғалымдардың ғылыми еңбектерін түпнұсқа дереккөздерден оқу және шетелдік тәжірибені меңгеру үшін ақпараттарды аудару дағдыларын жетілдіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі жаңа бағыттар
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға білім беруді дамытудың негізгі тенденциялар туралы оқытылады. Пәнді меңгеру барысында магистранттар білім берудің фундаментализациясын, технологияландыру мен демократияландыруды зерделейді. Заманауи білім беру әдістемесін және технологиясмен танысады. Білім беруді ақпараттандыру және жаһандану мәселелерінде білім берудегі инновацияларды қолдана отырып, оқыту мен оқудың әртүрлі жаңа педагогикалық технологияларын игеріп, оқу әдістемелік кешен әзірлеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық қарым-қатынас
    Несиелер: 6

    Пән магистранттарға қарым-қатынастың мақсаты әрбір жеке адамның немесе тұтас алып қарағанда қоғамның бірлескен қызметіне түзетулер ендіру мен жоспарлауды қалыптастыруға бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар педагогикалық қарым-қатынас адамдар арасындагы өзара тығыз байланысты қамтамасыз етуге, іс-әрекеттерді үйлестіріп реттеуге дұрыс багытты түзеуге, ой-сананың дамуына, кәсіби коммуникативті біліктіліктер мен дағдылар әріптестер әрекетіне бақылау жүргізу және іскерлік қарым-қатынас ситуацияларында меңгеріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беруде өлшеу және бағалау
    Несиелер: 7

    Пән магистранттар бастауыш сыныпта білім беруде қолданылатын өлшеу әдістерін (табыс тесті, бақылау формалары, өзін-өзі бағалау, сараптамалық бағалау, портфелді бағалау, бақылау тізімі, бағалау шкаласы, бағалау кілті және басқа да әдістерді) үйренеді. Пәнді меңгерген магистранаттар оқытуда қолданылатын өлшеу мен бағалауды әдістерін түсіндіру, өлшеу құралдарын әзірлеу мен қолдану іскерлік пен дағдылары, қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән басқарушылық қызметтің психологиялық теорияларының іргелі түсініктерін, әлемдегі басқарудың тиімді стратегиялары мен теорияларын зерттейді. Пәнді меңгеру барысында магистрант ұйымдастырушылық мінез-құлықтың психологиялық теорияларын синтездей білу, командада тиімді өзара іс-қимыл жасай білу, команда құру және басқару психологиясының ережелерін ескере отырып, оның жұмысын ұйымдастыру дағдыларын игереді. Көшбасшылық қасиеттерді көрсете білуді және шиеленістік ситуацияларды басқарудың психологиялық әдістерін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұғалімдердің технологиялық құзыреттілігі
    Несиелер: 6

    Пән педагогикалық технологияларды пайдаланудың негізгі дағдылары және оқу мақсаттарына арналған ақпараттық технологиялық құралдарды қолдана отырп кәсіби денгейде ұйымдастырудың әдістері мен формаларын меңгеруге бағыталған. Пәнді меңгерген магистранттар оқу жұмыстарының барлық түрлерін жүзеге асыруға қажетті білім, іскерлік және сапалық қасиеттерді, педагогикалық іс-әрекетті кәсіби деңгейде ұйымдастырудың әдістері мен формаларын игергереді және технологияларды пайдаланудың негізгі дағдыларын және оқу мақсаттарына арналған технологиялық құралдарды меңгеріп қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Білім беру саласындағы зерттеулерге арналған SPSS қолданбалы статистикасы
    Несиелер: 7

    Пән магистранттар үшін сапалық зерттеулерде деректерді жинау және деректерді талдау әдістерін, базалық сипаттама статистикасын меңгеруге бағыталған. Магистранттарда ғылыми ғылыми дерек қорлар, баспалармен жұмыс жасауға, олардың өнімдері мен жұмыс істей отырып, талдауды сапалық және сандық нәтижелерін есептеу үшін қажетті концептуалды және техникалық дағдылар мен қатар ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуға, жобалауға, сандық нәтижелерін салыстыруға қабылетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұғалім психологиясы
    Несиелер: 6

    Пән магистрантарға педагогикалық қызмет ұғымын, педагогикалық үдерістің концепцияларын және олардың психологиялық негіздемесі мен педагогикалық қызмет құрылымын, мұғалімнің оқу-тәрбие үдерісін ұйымдастырудағы функцияларын, мұғалім тұлғасына қойылатын психологиялық талаптарды меңгереуге бағыталған. Пәнді меңгерген магстранттар педагогикалық қарым-қатынас мәселелерін, педагогикалық басшылық стилі мен педагогикалық қызметтің жеке стилі туралы түсінік қалыптастырып, педагогикалық ұжымның психологиялық ерекшеліктерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Зерттеулердің қолданбалы әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты магистранттардың зерттеудің әдістемелік негіздері саласындағы білімдерін дамыту, эмпирикалық және қолданбалы зерттеулер жүргізуге үйрету. Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми әдебиеттермен жұмыс жасай отырып, зерттеу жоспарын жасауға, гипотезаны құруға, проблемалық сұрақтарды талдауға дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеудің негізгі түрлерін, зерттеу әдістерін қалай анықтап, негіздеуді үйренеді. Курста деректерді талдау, сипаттау, интерпретациялау сияқты әдістер қолданылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пән жоғары мектептегі тұтас педагогикалық үдерістің әдіснамалық негіздері мен қазіргі білім беру парадигмалары туралы білімдерді зерттейді. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары кәсіби білімнің ролі мен маңыздылығын және жоғары мектеп оқытушысына қойылатын негізгі талаптарды меңгере отырып, жоғары оқу орындарында ғылыми-зерттеу әдістерінің түрлерін пайдалануды, нақты ғылыми-педагогикалық зерттеуді ұйымдастыру мен жүргізудің әдістемесін қолдануды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми ойлаудың тарихы мен философиясы, ғылымның философиялық негіздері, эмпирикалық және ғылыми танымның генезисі, мәні, болашағы туралы білімді қалыптастырады, білімгерлердің ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуіне қажетті әдістемелік аппаратты дамытады. Проблемалық оқыту, тақырыптық талқылау, жоба әдісі сияқты оқытудың белсенді әдістері қазіргі заманғы ғылым жетістіктерін сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгеруге, өзіндік этикалық ұстанымын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыныптағы мультимедиялық дизайн
    Несиелер: 6

    Пән магистранттар үшін оқу үрдістерінде мультимедиялық құралдарды кәсіби деңгейде пайдалануды, мультимедиалық өнімдерді әзірлеуді, сабақты жүргізу барсында элементтер жасау, редактрлеуге арналған құралдар туралы білім алады. Пәнді меңгерген магистранттар мультимедиа материалдарын қолдану арқылы шығармашылық жұмыс жүргізу жолдары мен оны пайдаланудың әдіс-тәсілдерімен қатар қосымшаларды талдауға, өлшеу, бағалау мультимедиялық жоба дайындау дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылым мен бастауыш білімнің өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пән педагогика ғылымы дамуының әлемдік жаңа бағыттарын жаңа тұжырымдамалар мен жаңа идеялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар білім алудың заманауи әдістері туралы түсінік қалыптастырады. Ғылыми парадигмаларды, білім берудегі инновацияларды, бастауыш білім берудің даму жолдарын жобалармен танысады. Білім берудегі ғылым дамуы мен бастауыш білім берудің шарттарарын, жүзеге асыру жолдарын үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектептегі ұйымдастырушылық және басқарушылық мәселелер
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға мектеп ұйымын басқару мен басқару коммуникациясының мәселелерін және ұйымдардағы тиімді коммуникациялар туралы оқытылады. Пән игерген магистранттар мектептердегі ұйымдастырушылық және басқару мәселелері туралы базалық білім мен білім беруді тиімді басқару дағдылары қалыптасады. Білім берудегі басқарудың теориялық мәселелерімен, мектепішілік басқару және мектепішілік менеджмент, педагогикалық басқарудың мәні, принциптері мен функциялары жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш білім беру бағдарламаларын әзірлеу технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән магистранттарға бастауыш мектептің білім беру бағдарламаларының негізгі ерекшеліктерімен, бастауыш мектеп бағдарламаларының жалпы аспектілері оқытылады. Магистранттар білім беру бағдарламаларын әзірлеуді, білім беруді, оқытуды, оқу бағдарламаларын, бағдарламаларды әзірлеудің теориялық негіздерін, оқу жоспарларын жобалауға, авторлық бағдарламаларын жасайды. Білім беру бағдарламаларын, білім беру стандартына сәйкес кіріктірілген курстарды үш тілде білім беруді білім беру ұйымдарының барлық деңгейлерінде тәжірибеге енгізеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON5

    Халықаралық ғылыми дерекқор базасының өнімдерін қолданып, ғылыми этикаға сай, академиялық адалдықтың қағидаттарын сақтай отырып, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижесінде ғылыми еңбектер дайындайды

  • Код ON4

    Заманауи аналитикалық әдістерді қолдана отырып, ғылыми-зерттеу нәтижелеріне талдау жасайды.

  • Код ON7

    Білім алушыға сапалы білім беру мақсатында өлшеу және бағалау әдістерін жетілдіреді

  • Код ON8

    Мектептердегі ұйымдастырушылық, басқарушылық дағдыларын меңгере отырып, білім беру бағдарламалары, оқу жоспары, авторлық жоба дайындауды дамытады

  • Код ON2

    Кәсіби қызметінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас орнату дағдыларын қолданады

  • Код ON1

    Алынған теориялық білімдерін ғылыми-зерттеу іс-әрекетінің әртүрлі нысандарында қолдана отырып, ғылым тарихы мен философиясы дамуының негізгі мәселелері мен қазіргі даму тенденцияларын талдайды

  • Код ON3

    Педагогикалық такт және этика ережелерін сақтап, кәсіби саладағы көшбасшылық және басшылық іс-әрекеттері мен дағдыларын көрсете отырып, ЖОО-да білім беру іс-әрекетін нәтижелі ұйымдастырады.

  • Код ON6

    Бастауыш білім беруде пәндерді оқытудың ғылыми теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыра отырып интербелсенді, инновациялық оқытудың әдістерін жетілдіреді

  • Код ON9

    Білім беру саласында озық білімдерге негізделген зерттеу идеяларын ұсынып, жүзеге асырды

Top