Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

  • Қазіргі шетел тілінің фонетикалық және грамматикалық құрылымы
    Несиелер: 6

    Курс грамматикалық форма мен мағына арасындағы байланысты ашуға, ағылшын тіліндегі айтылымды сипаттау және талдау үшін қажетті терминологияны зерттеуге бағытталған. Курс соңында студенттер ағылшын тілінің дыбыстық жүйесінің қыр-сырын, тілдің грамматикалық құрылымын және сөздік қорын одан әрі дамыту жолдарын анықтайды; қарым-қатынас процесінде санатты нысандар мен басқа да грамматикалық құралдарды дұрыс таңдайды және пайдаланады; ағылшын дауысты және дауыссыз дыбыстардың артикуляциялық ерекшеліктерін айтады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық кәсіпке кіріспе
    Несиелер: 3

    Бұл курс мұғалім мамандығына алғашқы кіріспе ұсынады. Атап айтқанда, студенттер тұтас педагогикалық процесті түсіну және олардың кәсіби жеке бағдарларын қалыптастыру, педагогикалық және психологиялық мәселелер мен жағдайларды сыни тұрғыдан шешу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды дамытады. Курс студенттерге мұғалім мамандығын игеруге деген ынтасын қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Курс салауатты, қауіпсіз және қолайлы білім беру ортасын қалыптастыру мақсатында мектеп жасындағы оқушылардың өсуі мен дамуының физиологиялық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Студенттер балалар мен жасөспірімдердің физиологиялық және гигиеналық ерекшеліктерін, сонымен қатар физиологиялық функциялардың педагогикалық әсерге жауап беру ерекшеліктерін талдайды. Сонымен қатар, курсты оқу барысында студенттер мүшелердің, мүшелер жүйесінің, жалпы организмнің сыртқы ортамен байланысты қызметінің ерекшеліктерін салыстырады. Осыған байланысты студенттер оқу процесін ұтымды етуге, аурудың алдын алуды жүзеге асыруға бағытталған оқушының үйлесімді дамуы мен функционалдық мүмкіндіктерін арттыру әдістерін қолданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А1)
    Несиелер: 5

    Курс оқытылатын екінші шетел тілінің фонетикалық, орфографиялық, грамматикалық нормаларын ажырату білуге; сөйлеу, жазу ,оқу, тыңдалымдарды белсенді игеруге үйретеді. Курс оқу барысында студенттер екінші шетел тілін практикада қолдануымен бірге, неміс тілінің тілдік материалдарын толығымен меңгереді, өз ойларын өтілген тақырып бойынша еркін жеткізеді. Неміс тіліндегі күрделі емес мәтіндер, мақалалар мен әңгімелерді баяндайды, аударады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курс педагогикаға ғылым ретінде шолу, оның диалектикалық, қарама-қайшылықты және әдіснамалық ерекшелігін ұсынады. Студенттер дүниетанымды, әлеуметтік және жеке маңызды педагогикалық мәселелерді талдайды, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтары мен принциптері туралы сыни тұрғыдан ойластырады. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогика, киберпедагогика, киберкеңістік және кибер әлеуметтендірудегі киберонтологиялық тәсілге ерекше назар аударылатын болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 3

    «Педагогикалық психологиясы» курсы педагогикалық процесс және оқыту тұжырымдамаларына, білім беру психологиясының негізгі бағыттарына, түсініктері мен категорияларына шолу ұсынады. Студенттер оқу іс-әрекетінің құрылымын сыни тұрғыдан бағалауға және талдауға, педагогикалық іс-әрекеттің психологиялық заңдылықтары мен оқу-тәрбие процесінің әр түрлі кезеңдеріндегі педагогикалық әсерге шағылыстыруды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (A2)
    Несиелер: 7

    Курс өтілген тақырыптарға байланысты студенттің қарым-қатынас жасау кезінде тілді ұшқыр, грамматикалық тұрғыда қатесіз және тиімді пайдалану іскерлігін, өз идеяларын және олардың дұрыстығына дәлелдер жүйесін келтіру қабілетін дамытуға бағытталған. Курс аяқталғаннан кейін студенттер грамматиканы, лексиканы және айтылымды А2 деңгейінде сәтті ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті деңгейде көрсетеді; үйренген сөздік қоры бар және тиісті грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, күрделі сөйлемдер жасайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық шетел тілі (В2)
    Несиелер: 7

    Курс тұрақты лексикалық, грамматикалық және фонетикалық дағдыларды қалыптастыруға және мәдениетаралық және ғылыми-кәсіби деңгейде еркін диалогтық қарым-қатынас жасау қабілетін дамытуға бағытталған. Курсты аяқтағаннан кейін студент әртүрлі жанрдағы ұзақ жазба және ауызша дәлме-дәл мәтіндердің мазмұнын қорытындылайды; тыңдау, сөйлеу, оқу стратегиясын және жанрдың мақсатына, жағдайына сай келетін хаттарды таңдайды; өзінің көп тілдік тұлға ретінде дамыту үшін тілді үйрену тәжірибесін пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі заман ағылшын әдебиеті
    Несиелер: 6

    Курс жеке білім беру қажеттілігінің негізі ретінде қазіргі заманғы ағылшын әдебиеті саласындағы білімді қалыптастыруға, оларды ағылшын тілін оқыту процесінде пайдалануға дайын болуға бағытталған. Студент негізгі әдеби бағыттарды, ұлттық әдебиеттің даму кезеңдерін, қазіргі заманның ірі ағылшын жазушыларының шығармашылығын, біздің және шетелдік әдебиеттануда оқытылатын тілдің әдебиетін зерделеудің қазіргі жағдайын таниды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экологиялық мәдениет
    Несиелер: 5

    Экологиялық мәдениет курсы экологиялық сауаттылық және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес салауатты, қолайлы қоршаған ортаны қамтамасыз ету үшін экологиялық мәдениеттілікті дамыту жолдарын және тіршілік қауіпсіздігі негіздерін үйренуге бағытталған. Студенттер қоршаған ортаның өзара әрекеттесуін сыни тұрғыдан бағалайды, төтенше жағдайларда қорғанудың әдіс тәсілдерін меңгереді, экологиялық мәдениет дамыту үдерісін белсенді ұйымдастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі В1
    Несиелер: 6

    Курста студенттер мазмұнды өзара байланысты сөйлемдерді құру үшін грамматика мен лексиканың негізгі принциптерін қолданады. Студент таныс тақырыптағы мәлімдемелердің негізгі мағыналарын, күнделікті өмірдегі радио және теледидар бағдарламаларының маңыздылығын, қызығушылықтармен байланысты оқиғаларды түсінеді. Студент таныс және қызықты тақырыптарға сұхбат жүргізе алады, кітаптың, фильмнің тарихи тарихын немесе сюжетін айта алады, алдын-ала дайындықсыз жағдаяттар туралы өз көзқарастары мен идеяларын білдіре алады. Ол өзінің тәжірибесі мен әсерлерін сипаттайтын хат жаза алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Іскерлік дискурсқа кіріспе
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - іскерлік қарым-қатынас саласына байланысты проблемалар бойынша теориялық сипаттағы білім алу; іскерлік қарым-қатынас саласындағы сөйлеу өзара іс-қимылының және ықпал етудің негізгі стратегиялары мен тактикаларын зерделеуге; алған білімін практикада қолдануды үйрену. Нәтижесінде студент іскерлік қарым-қатынас теориясында қарастырылатын негізгі мәселелерге, іскерлік өзара әрекеттесу мен әсердің түрлері мен формаларына баса назар аударады; алынған теориялық білімді қазіргі іскери дискурстың құрамына кіретін ауызша және жазбаша мәтіндерді құруда қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    "Кәсіпкерлік негіздері" курсы студенттерге кәсіпкерлік қызметті басқару саласындағы теориялық дайындықтың негіздеріне кең шолуды ұсынады. Студенттер кәсіпкерлік тетіктерін талдайды, кәсіби қызметте ұтымды шешімдер қабылдау механизмін сыни бағалайды. Кәсіпкерлік саласындағы жоспарлау, ұйымдастыру, ынталандыру және бақылау әдістерін талдайды. Студенттер осы проблемалық мәселеде жаңа әдіснамалық тәсілдерді қайта қарастырады, кәсіпкерлік объектілері мен субъектілерін жіктейді. Кәсіпкерлікті жоспарлау, қаржыландыру, талдау және бағалау саласында дағдыларды меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ұлы даланың педагогикалық мұралары
    Несиелер: 4

    Курста Ұлы даланың ұлы ағартушылары мен ғалымдарының педагогикалық мұраларына шолу жасалады. Оқу барысында студенттер Ұлы Дала ғалымдарының өмірі мен шығармашылығына талдау жасайды: әл-Фараби, А.Құнанбаев, А.Байтұрсынов, М.Дулатов. М.Жұмабаев, Ы.Алтынсарин және басқалар Курс студенттерге Қазақстандағы педагогика ғылымының пайда болуы мен дамуы мәселесінде ұлы ғалымдардың еңбектерінің маңыздылығын қайта қарастыруға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 4

    Білім жүйесіндегі менеджменттің ғылыми негізін студенттерде қалыптастыру, басқару жүйесі түрлерін игерген теориялық білімін нақты тәжірибелік дағдылармен іске асыра білуі; игерген теориялық және тәжірибелік білімдерінің негізінде білім беруді басқаруды дамытады,басқару жайлы білімді өздігінен жаңартады, басқарудың тәжірибелік ғылыми негізі шығармашылық тұрғыда болуы керектігін түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Адал азамат құндылықтары
    Несиелер: 5

    Студенттердің бойында жалпы адамгершілік және ұлттық құндылықтар аясында адал азаматтың құндылықтарын қалыптастырады. Адалдықтың құндылығы мен азаматтық ұстанымды жүйелі білім арқылы меңгереді. Рухани-адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиелеу контекстінде адал азаматты қоғам ортасында қалыптастыру мәселелері жүйеленеді. Білім алушылардың ішкі тұлғалық мәдениетін нығайту негіздерінің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектептегі ғылыми зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курсы ғылымға және оның жіктелуіне, ғылыми зерттеулердің әдісі мен әдіснамасына анықтама береді, ғылыми ақпараттың негізгі көздерімен, оқу-ғылыми жұмыстың құрылымымен, мектеп оқушыларының ғылыми бағыттағы жұмыстарын (эссе, жоба жұмыстарын, баяндамаларды) жүргізу, ресімдеу және қорғау ерекшеліктерімен таныстырады. Студенттер ғылыми гипотезаларды тексеру және қайта қарау мақсатында тиісті деректерді жинау үшін тиісті құралдар мен әдістерді пайдалана отырып, бірлескен ортада ғылыми зерттеулерді жоспарлай, жобалай және жүргізе алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С1
    Несиелер: 5

    Курс ауызекі сөйлеу дағдыларына баса назар аудара отырып, ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыру үшін әзірленген. Келесі тілдік салаларға бағытталған: сөйлеу дәлдігі, еркін сөйлеу, күрделілік, прагматизм. Курс аяқталғаннан кейін білім алушы ағылшын тіліндегі жаңалықтардың жалпы ағынынан қажетті ақпаратты таңдай алады және оны коммуникативтік-функционалдық бағытта пайдалана алады; ғылыми күрделі мәтіндерді жазады және оқиды, ғылыми терминология мен лексиканы таңдайды; топтық жұмыста қажет түрлі рөлдерді орындай отырып, топта жұмыс істейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Бұл курс қазіргі әлемдегі инклюзивті білім беруге шолу жасап ұсынады. Студенттер «инклюзия» ұғымын ажырата алады, арнайы білім беруді реформалау мәселесін аша алады, ұлттық арнайы білім беру жүйесінің қалыптасуы мен даму тарихын қарастырады, балаларды интеграциялау модельдерін талдайды және салыстыра алады, мүмкіндігі шектеулі, инклюзивті білім беруді басқарудың құқықтық және этикалық негіздерін түсіндіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу орта мектепте шетел тілі сабағын өткізуге және студенттерді мәдениаралық қарым-қатынасқа даярлауға жеткілікті деңгейде мәдениетаралық коммуникативтік құзыреттілігінің болуын көздейді. Курс аяқталғаннан кейін студент әдістемелік тапсырманы тұжырымдай алады; тілдік материалды, оқыту тәсілдерін, құралдарын іріктеп, оқу материалын меңгеру үшін және әдістемелік міндетті шешу үшін оқушылардың оқу іс-қимылдарын құрастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің лингвоелтануы
    Несиелер: 5

    Курс оқытылып жатқан тілде сөйлеудің ерекшеліктерін, қосымша семантикалық жүктемелерді, саяси, мәдени, тарихи және т. б. сөздердің, сөз тіркестерінің, мәлімдемелердің коннотацияларын түсінуге ықпал етеді. Курстың мақсаты: студенттердің әлемдік қоғамдастықтың интеграциясы жағдайында қажетті мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени және лингвомәдени құзыреттерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің тарихы, мәдениеті және әдебиеті
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді әлемнің тілдік бейнесінде көрініс тапқан неміс тілді әлемнің әлеуметтік-мәдени ерекшеліктерімен таныстыруды мақсат етеді. Ана тілі әлемін зерттеу осы халықтың тарихи тамырларын, қазіргі заманғы мемлекеттік құрылым мен мәдени дамудың жолдарын жақсы түсінуге бағытталған. Курстың негізгі міндеті-оқу процесіне лингвистикалық және аймақтық көзқарасты дұрыс жүзеге асыру арқылы студенттердің коммуникативті және әлеуметтік-мәдени дамуын қалыптастыру. Бұл тәсіл шет тілі мәдениетімен тығыз байланысты тілді меңгеруді қамтамасыз етеді, оған зерттелетін тіл халқының тарихы, әдебиеті, сәулеті, өмірі, әдет-ғұрпы, өмір салты мен дәстүрлері туралы әртүрлі танымдық ақпарат кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Бұл курс болашақ мұғалімнің кәсіби дайындығының міндетті компоненті болып табылады. Бұл пәнді игеру студенттерге «Мәңгілік Ел» және «Рухани жаңғыру» ұлттық идеясына сәйкес мектеп оқушыларымен тәрбие жұмысын жүргізуге, жоспарлар мен конспекттер жасауға, сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді. Курс студенттерге заманауи мектепте сынып жетекшісінің қызметін қайта қарауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Халықаралық емтихандарға дайындық стратегиясы
    Несиелер: 5

    Курс тілдік құзыреттерді стратификациялаудың халықаралық деңгейіне және халықаралық коммуникацияға сәйкес лингвистикалық білімді, іскерлікті, дағдыларды жақсарту және жетілдіру әдістемелерін меңгеруді көздейді. Пәнді игеру нәтижесінде студент оқудағы үзінділердің барлық түрлерінде нысаналы материалдарды қарастырады және талдайды; тиісті тіл мен грамматиканы пайдалана отырып, статистикалық деректерді түсіндіреді және сипаттайды; жалпы түсінік пен детальді түсінік үшін тыңдап-түсіну дағдыларын көрсетеді; негізгі идеяларды анықтайды және формалды немесе академиялық үзіндінің тиісті қосалқы детальдарын бөліп көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің ішкі өзгерістерін сезіну және бекіту тетіктерін, шығармашылық, педагогикалық іс-әрекетке ұмтылуды ұсынады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер педагогикалық шеберліктің құрамдас бөліктерін сипаттай алады, педагогикалық техниканы көңіл-күйін, эмоциясын, сөйлеу техникасын, дауыс ырғағын студенттерді тәрбиелеу мен тәрбиелеу саласындағы өзіндік мінез-құлқын талдауды, кәсіби сапасын бағалау меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • IELTS, TOEFL,TKT халықаралық тестілеулер практикум
    Несиелер: 5

    Курс халықаралық стандарттардың ағылшын тілі бойынша емтихандарға дайындық және одан әрі халықаралық сертификаттау, шетел тілін меңгеру деңгейінің технологияларын - әдістері мен тәсілдерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру нәтижесінде студент мәтін элементтерін анықтайды және қажет болған жағдайда осы элементтерді өз хатында жазып қолданады; әр түрлі эссе жазады; өз сөзін бағалайды және өздігінен түзетеді; тиісті лексика мен грамматикалық құрылымдарды қолдана отырып, өз пікірлерін тұжырымдайды, білдіреді және қорғайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Когнитивтік-интерактивті технологиялар негізінде оқу үрдісін модельдеу
    Несиелер: 5

    Курс сыныпта оқуды жеңілдету және студенттерімізге 21-ші ғасырда цифрлық болуға көмектесу үшін оқытудың сенімді теориялары мен дәлелденген педагогикалық оқыту принциптеріне негізделген танымдық-интерактивті технологияларды қолдануға бағытталған. Пәнді меңгеру процесінде студенттер оқытудың белсенді және интерактивті әдістерінің мүмкіндіктерін, олардың жіктелуі мен салыстырмалы сипаттамасын қолданады; білім беруде жобалық және когнитивті қызметін көрсетеді; оқу процесінде оқушыларды ынталандыру мақсатында сабақтардың контенттін құру және бейімдеу үшін АКТ-ны пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытуда цифрлық білім беру ресурстары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-студенттердің ағылшын тілін үйрену және оқыту үшін компьютерлік қосымшалар мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдаланудағы білімдерін, дағдылары мен іскерліктерін кеңейту. Оқу процесінде студент АКТ, зерттеу және коммуникациялық құзіреттіліктерді қалыптастырады. Курстың өзектілігі цифрлық технологияларды білім беру ресурсы ретінде пайдалану болып табылады, ол тіл үйренушілерге өздерінің тілдік дағдыларын жетілдіруге, оларды оқытудың басқа әдістерімен толықтыруға көмектеседі, осылайша қызықты, лингвистикалық мазмұнды оқу ортасын қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі жаңа технологиялар
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты cтуденттерді әртүрлі заманауи білім беру деңгейлеріндегі оқу процесінде белсенді оқыту мақсатында негізгі заманауи педагогикалық технологиялармен таныстыру. Бітіргеннен кейін студент технологияларды интеграциялау тәжірибесіндегі соңғы жетістіктер туралы біледі; оқушылардың шетел тіліндегі оқуын бағалау үшін әртүрлі бағалау стратегияларын қолданады; Flipgrid, Live board, Coursera, PADLET негізінде онлайн сабақты модельдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған жобалар, CLIL және Case study технологияларын қолдану әдістері
    Несиелер: 5

    Курс озық практика мысалдарының теориялық және практикалық сабақтарына, сондай-ақ CLIL, Project, Case тәжірибелерін талқылауға және салыстыруға негізделген. Пәнді игеру барысында студенттер CLIL, Project, Case әдіснамасының барлық принциптеріне негізделген өзінің CLIL, Project, Case блогын жасайды; шетел тіліндегі білім беру іс-әрекетінде жобаның, CLIL, Case study ерекшеліктерін ажыратады; әртүрлі ресурстардағы халықаралық бірлескен жұмыстар мен жобалардың тәжірибесін сыни бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынас контекстінде оқыту және оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән мәдениетаралық коммуникация контекстінде шетел тілін оқытуда компьютерлік технологияны, интернетті, телекоммуникациялық құралдарды, мультимедиялық және электрондық бағдарламалар мен оқулықтарды пайдаланудың тұтас көрінісін қалыптастыруға бағытталған. Студенттер бірінші немесе екінші тілді үйренуді тиімді, ынталандыратын және интерактивті ету үшін АКТ құралдарын зерттейді; АКТ құралдарына жаңа көзқарасты көрсетеді және тіл үйрену үшін оларды қолданудың жаңа тәсілдері мен озық тәжірибелерін көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Сын тұрғысынан ойлау және жазу
    Несиелер: 6

    Курс зерттеу және академиялық тапсырмаларды орындау үшін қажетті сыни ойлау және жазу дағдыларын дамытады. Курс логикалық аргументация қағидаттарына, озық риторикалық әдістерге, сыни ойлау мен бастапқы материалды тиімді пайдалануға, зерттеу және дәйексөз алу дағдыларына, сондай-ақ стилистикаға баса назар аударады. Курс соңында студенттер нақты, дәйекті, бірыңғай дәлелді эссе құрастыра алады; авторлардың бақылаушы және қолдаушы идеяларын анықтау, бағалау және талқылау арқылы мәтіндерге сыни талдау жасай алады; эмоционалды үндеулерді тану, фактілерді пікірлерден ажырату, болжамдарды, стереотиптерді, жалпылау мен теріс пікірлерді анықтау үшін риторикалық жазуды сын тұрғыдан бағалайды; тиісті тілді, риторикалық заңдылықтар мен дәлелдерді қолдана отырып, дипломдық жұмысты жазады және қорғай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс студентті медиа-сауаттың негізгі қиындықтарымен таныстырады, сыни ойлау дағдыларын дамытады және медиа-мазмұнды интерпретациялауды талдаудың қажетті әдістерін ұсынады. Курс аяқталған соң студент медиа сауаттылықтың негізгі анықтамаларын, тұжырымдамаларын, тәсілдерін атайды; медиатекстерді атрибуттау әдістерін анықтайды; медиамәдениетті қалыптастыруда қоғамдық ақпарат мазмұнының жеке адамға, қоғамға әсерін түсінеді; виртуалды және медиа ортада жауапты, сындарлы және әдепті қарым-қатынас пен хабарламалар жасайды, және оларды бұқаралық ақпарат құралдарында таратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқытудағы инновациялық педагогикалық тәсілдер
    Несиелер: 5

    Курста салыстырмалы-педагогикалық тәсіл негізінде шетел тілін мектепте оқыту кезінде инновациялық технологияларды енгізу және іске асыру процесін ұйымдастырудың теориялық-практикалық негіздері қаралады және талданады. Пәнді меңгергеннен кейін студент шетел тілін оқыту процесінде әдістемелік қызметтің әртүрлі түрлеріне барабар әдістемелік тәсілдерді талдайды; қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни талдайды және бағалайды, зерттеу міндеттерін шешу кезінде идеяларды жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің ауыз екі сөйлеуді дамыту
    Несиелер: 4

    Курс дайындалған диалогтық және монологиялық сөйлеуді (үлгі мәтін негізінде, кілт сөздерге, жоспарға, тезистерге, тақырыптарға, картиналарға, кинофильмдерге және т.б.) және дайын емес-көрнекі негізде және ақпарат көздеріне, студенттердің өмірлік және сөйлеу тәжірибесіне, проблемалық жағдайға сүйене отырып меңгеруге бағытталған. Курс аяқтағаннан соң студенттер әртүрлі тақырыптар ауқымында сөйлей алады, дайындықсыз, грамматикалық қателер жібермей, сөйлеу стильдерімен асыра шектелмей әңгіме жүргізе алады. Әрбір іске өзінің қызығушылығын көрсету, қажетті дәлелдер арқылы өзінің көзқарасын түсіндіреді және нығайта алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі В2
    Несиелер: 5

    Курс коммуникативті білімді жалпы және кәсіби лексикаға негізделген сөйлеу әрекетінің барлық түрлерінде қолдана білу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер ауызша және жазбаша түрде ақпаратты, идеяларды, мәселелер мен шешімдерді жеткізеді, кәсіби бағдарланған мәтіндер мен аннотацияларды түсінуге қабілетті болады; кәсіби тақырыптар бойынша әдебиеттерді таңдайды, үздіксіз білім алуға қажетті материалды өз бетінше оқуды жүзеге асырады, өңдейді және безендіреді, білім беру кеңістігінде басқару қызметінде оқуға қажетті материалды өз бетімен синтездейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілінің теориялық грамматикасы, фонетикасы мен лексикологиясы
    Несиелер: 6

    Курс ағылшын тілін теориялық грамматиканың, теориялық фонетиканың, ағылшын тілінің лексикологиясының жалпы бағыттары бойынша оқытуға бағытталған. Пән сөз, сөз жасау тәсілдері, тілдің фонетикалық құрылысы, фонема, буын, екпін және интонация сияқты негізгі ұғымдарды қамтиды. Қазіргі ағылшын тілінің грамматикалық құрылымын және оны сипаттау принциптерін сипаттайды. Оқу соңында, студент тілдің әртүрлі деңгейлерінде лингвистикалық талдау жасайды, лингвистикалық зерттеулердің негізгі әдістерін игереді, тіл бірліктері мен олардың қызметі туралы теориялық мәліметтерді түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің жазбаша сөйлеу практикасы
    Несиелер: 4

    Курс лексикалық және грамматикалық дағдыларды, сонымен қатар сөйлеу дағдыларын, оның ішінде коммуникативті жазу дағдыларын түрлі тілдік және шартты сөйлеу жаттығуларын жазбаша орындау арқылы меңгеруге бағытталған. Курс аяқтағаннан соң студент нормативтік талаптарын сақтай отырып, маңыздык компоненттерге ерекше көңіл бөліп, эссе және баяндама жаза алады. Оқылған, тыңдалған және көрсетілген фактілерді, оқиғаларды жазбаша түрде бірізділікпен баяндау, сондай-ақ кейіпкерлер әрекеттеріне, фактілерге және оқиғаларға өз көзқарасын білдіре алады. Бұқаралық ақпарат құралдарынан түсетін ақпараттарды және дәлелдерді жинақтай және бағалай отырып әртүрлі мәселелерді мазмұндайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Арнайы мақсаттарға арналған тіл С2
    Несиелер: 5

    Курс жалпы кәсіби саланың сөйлеу тақырыптары негізінде білім алушылардың жалпы ғылыми және кәсіптік деңгейінің халықаралық стандартына жету үшін дайындықтың жалпы кәсіби және мәдениетаралық бағытын тереңдетуге бағытталған. Студенттер тілді практикалық қарым-қатынас мақсатта түсіндіру немесе талдау үшін тілді тиімді артикуляциялайды, сондай-ақ тілді меңгерудің ілгері деңгейінде аудиторияны, мақсаттарды және әлеуметтік кодтарды түсіну деңгейін көрсетеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Академиялық тыңдалым және айтылым
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты: академиялық қарым-қатынас деңгейіне сәйкес келетін шетел тілдерін меңгеру саласындағы білім, білік және дағды жүйесін жетілдіру, сондай-ақ студенттердің академиялық дағдыларын, тілін және сыни ойлауын жүйелі және прогрессивті дамыту. Студент академиялық қарым-қатынас жағдайында кез келген тақырыпта ауызша және жазбаша түрде кәсіби шетел тілі коммуникациясын құрады; негізгі идеялар мен детальдарды ажырата отырып, академиялық дереккөздерден алынған ақпаратты жинақтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Шетел тілдерін оқытудың теориялық және практикалық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс жетекші лингвистикалық және оқыту теориялары мен шетел тілін оқытудың негізгі әдістері арасындағы байланысты қарастырады. Курс соңында тыңдаушы тілді пайдаланудың теориялық және практикалық аспектілерін, оның ішінде оның фонетикалық, семантикалық, грамматикалық, мәтіндік және прагматикалық ерекшеліктерін, сондай-ақ тіл құрылымының әртүрлі аспектілерін зерделеудің негізгі тәсілдерін синтетикалық тұрғыдан сипаттай білуін көрсете алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы медиа сөйлеуді оқытудың ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Курс БАҚ-та білім алу және бұқаралық ақпарат құралдарының сауаттылығы үшін кеңінен сөйлеу, тыңдап-түсіну, оқылым мен жазылым дағдыларын дамытуға, сондай-ақ түрлі БАҚ-ты талдау және құру үшін сыни ойлау дағдыларын дамытуға бағытталған. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент қазіргі әлемдегі және білім берудегі медианың рөлін, лингвистикадағы медиа ұғымын, сондай-ақ ағылшын тілін оқытудағы медиа мен педагогикалық аспектілердің рөлін қысқаша сипаттайды; оқу-тәрбие процесінде медианы тиімді пайдалану дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON5

    жас ерекшелігі, сенсорлық және зияткерлік дағдыларға байланысты әр оқушының білім беру қажеттілігін ескере отырып, тілдерді оқыту әдістемесі саласында фундаменталды білімді игереді;

  • Код ON6

    ақпараттық коммуникациялық пен сандық технологияларын пайдалану арқылы ақпаратты сараптайды және бағалайды, ақпараттық мәдениетті меңгереді;

  • Код ON2

    пәндік саладағы негізгі теориялық білімдерді, педагогикалық және кәсіби міндеттерді шешуде әртүрлі пәндік салалардан білімді интеграциялау дағдылары мен іскерліктерін меңгерген;

  • Код ON3

    кәсіпкерлік негіздері туралы білімді қолдана отырып, орыс, қазақ және шет тілдерінде іскерлік және практикалық деңгейде қарым-қатынасты ұйымдастыруға қабілетті; көпмәдениетті, көпэтносты және көпконфессиялы қоғамда конструктивті диалогтың, қарым-қатынастың білігі мен дағдыларын көрсетеді;

  • Код ON8

    өзінің және оқытылатын тілдер елдерінің ұлттық мәдениетін, тарихын және әдебиетін меңгереді.

  • Код ON1

    орта білім берудің нормативтік-құқықтық базасы, орта білім берудің жаңартылған мазмұны, білім беру саласындағы Қазақстан Республикасының ұлттық саясатының тенденциялары туралы түсінікке ие болады; ұлттық құндылықтарды ескере отырып, оқушының экологиялық мәдениеті мен мектеп және әдістемелік көшбасшылық дағдыларын қалыптастыра алады.

  • Код ON7

    академиялық жетістіктерін арттыру мақсатында зерттеу мәдениеті мен сын тұрғысынан талдау негізінде кәсіби бағытталған мәдениетаралық коммуникативтік міндеттерді шешеді;

  • Код ON4

    педагогика мен психологияның теориялық пен практикалық білім негіздерін оқу үрдісінде және тәрбие жұмысын ұйымдастыруда қолданады;

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top