6B01505 Математика және физика в Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жоғары сапасына қол жеткізу, мамандарды даярлаудың жаңа деңгейін қамтамасыз етуде әлемдік стандарттарға сәйкес кәсіби қызметте оларды жүзеге асыру үшін қажетті теориялық және практикалық білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Алгебра және сандар теориясы
Матрицалар мен детерминанттардың алгебрасы. Сызықтық теңдеулер жүйесі; арифметикалық векторлық кеңістік; біртекті теңдеулер жүйесі; 3-ші, 4-ші дәрежелі теңдеулерді шешу. Бір айнымалыдан көпмүшелер; күрделі және нақты сандар өрісінің үстіндегі көпмүшелер; рационал сандар өрісінің үстіндегі көпмүшелер; бірнеше айнымалыдан көпмүшелер. Симметриялық көпмүшелер
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Сандар теориясы
Мақсаты:студенттің математиканы терең меңгеруіне қажетті логикалық ойлау жүйесін дамыту, математикалық аппараттарды қолдануға дағдыландыру;маман ретінде болашақ қызметінде орын алатын әртүрлі үрдістер мен құбылыстарды үйренуге және болжам жасауға мүмкіндік беретін математикалық әдістемелерді меңгеруге жәрдемін тигізу.Пәннің міндеті: студент сандар теориясы курсы бойынша негізгі ұғымдар мен анықтамаларды, сандар теориясының негізгі амалдарын біліп, оларды математиканың басқа курстарымен байланыстыра отырып есептер шығаруда ұтымды пайдалана білетін деңгейде меңгерту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән Қазақстан Республикасының аумағында қолданылатын қаржы жүйесінің жұмыс істеу қағидаттарымен, қаржы құралдарымен және негізгі қаржылық нормативтік-құқықтық құжаттармен танысу негізінде студенттердің экономика және қаржы саласындағы құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Механика
механика қатты денелердің, сұйықтықтар мен газдың, қатты дененің механикалық қозғалысын, гидродинамика мен аэродинамиканы, гидро - және аэростатиканы, тербелістер мен толқындарды зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Математика есептерін шешуге арналған практикум (алгебра)
Алгебра курсының негізгі тақырыптарына сәйкес материалды кеңейтілген және терең зерттеуге, студенттердің танымдық қызығушылықтарын қанағаттандыруға және қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Білімді жүйелеу және тереңдету, кәсіби қызметке қажетті дағдыларды бекіту және нығайту. Алгебралық теңдеулер мен теңсіздіктерді шешудің стандартты емес әдістері. Радикалдар, дәрежелер, логарифмдер мен модульдерден тұратын теңдеулер мен теңсіздіктер. Құрамындағы функциялардың қасиеттерін қолдана отырып теңдеулер мен теңсіздіктерді шешу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Молекулярная физика
әртүрлі агрегаттық жағдайларда заттардың атомдық құрылысы бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру және молекулалық физиканың құбылыстары мен заңдарын білу, оларды түсініп, есептерді шешуге және физикалық тәжірибеде қолдана білу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Конденсация
Газ, сұйықтық және қатты денелер физикасының негізгі заңдары мен заңдылықтары. Молекулалық құбылыстарды түсіндіруде және есептерді шешуде зерттелген заңдылықтарды қолдану
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогика
Педагогика курсында студенттер педагогикалық мақсаттар мен міндеттерге жетудің тиімді жолдарын іс жүзінде қолдану, тәрбие заңдылықтарын және оқыту әдістерін жүзеге асыру үшін аға ұрпақтың әлеуметтік тәжірибені беру және оны жастарға белсенді түрде сіңіру заңдылықтарын зерттейді. .
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп оқушыларының даму физиологиясы
Студенттер жас ерекшелік физиологиясының негіздері, ағзаның жас ерекшеліктері, физикалық даму заңдылықтары, денсаулықты нығайту және әр түрлі оқу іс-әрекеттері үшін жоғары көрсеткіштер мен оқу іс-әрекетінің гигиеналық нормаларын оқып-меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттулердің негіздері
Пән ғылыми зерттеудің негізгі дағдыларын үйренуге бағытталған, ғылыми жұмыс түрлері, ғылыми зерттеу әдістері туралы түсінік қалыптастырады, ғылыми логиканы түсіну, зерттеу жұмысын жоспарлау, өзіндік ғылыми жұмысты жүргізу, ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. ақпараталудың заманауи әдістерін қолдану, ғылыми мәтінді құрастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Курс ел экономикасының қызметі мен ойлау мәдениетін түсінуге, студенттердің экономикалық көрсеткіштердің мақсаты мен қолданылуы туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған, олар экономикалық ақпарат көздеріне сүйене отырып, экономикалық субъектілердің мінез-құлқын талдауды үйренеді. Студенттер аналитикалық және зерттеу жұмыстарының нәтижелерін дайындау және қорғау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электростатика
Электростатика, тұрақты ток және магнит өрісінің құбылыстары, заңдары мен формулалары, осы құбылыстарды зерттеу және модельдеу әдістері.Практикалық және эксперименталдық есептерді шешуде зерделенген заңдылықтарды қолдану, электр магниттік шамаларды өлшеу жүйесін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Экология және тіршілік қауіпсіздігі саласындағы білімдерін қалыптастырады, оларды күнделікті және кәсіптік қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін пайдалануға. Экологиялық және қауіпсіздік мәселелері басымдық ретінде қарастырылатын құндылық бағдарларына бағыттайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән студенттер арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқықтық сананы қалыптастыруға бағытталған. Онда «сыбайлас жемқорлық» ұғымының теориялық және әдістемелік негіздері, сыбайлас жемқорлық мінез-құлық сипатының психологиялық негіздері, жастардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетін қалыптастыру ерекшеліктері, іс-әрекеттер үшін моральдық-этикалық жауапкершілік мәселелері, сыбайлас жемқорлық, құқық нормалары туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Электр және магнетизм
Курстың мақсаты-электр және магнетизм туралы білім мен дағдыларды қалыптастыру, негізгі заңдар мен формулаларды білу және оларды электрлік және магниттік құбылыстарды түсіндіруде қолдану. Пәнді игеру нәтижесінде студент Электромагнетизм теориясының стандартты есептерін шешудің алгоритмдері мен әдістерін, зертханалық эксперимент жүргізу әдістерін және ақпаратты өңдеудің негізгі әдістерін білуі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері
Қазақ құқығында бағыт-бағдар беруге қажетті құқықтың принциптері, нормалары және институттары туралы білім жүйесін меңгеру. Құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті, заңдылықты сақтау қажеттілігіне сенімділікті, өзін қоғамның толыққанды мүшесі ретінде, заңмен кепілдік берілген құқықтар мен бостандықтарға ие екендігін сезінуді қалыптастыру; демократиялық құқықтық құндылықтар мен институттарды құрметтеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадағы компьютерлік технологиялар әдістері
Есептеу жүйелерінің архитектурасы мен құрылымы. Компьютер архитектурасы. Компьютер жұмысы-ның физикалық негіздері. Логикалық алгебраның негіздері және логикалық элементтер. Логикалық интегралды схемалар. Қазіргі компьютердің құрылымы. Процессор.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Толқынды оптика
Курста интерференция, дифракция, поляризация және басқа құбылыстар зерттеледі, оларды түсіну үшін жарықтың толқындық табиғаты туралы түсінік қажет және жеткілікті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Аналитикалық геометрия
Аналитикалық әдісті қолдана отырып жазықтықтағы және үш өлшемді кеңістіктегі қарапайым геометриялық нысандар мен фигураларды зерттеу. Олардың қатарына жазықтықта 1-ші ретті алгебралық сызықтар-түзулер, сондай-ақ 2 - ші ретті сызықтар-эллипс, гипербола және парабола жатады. Үш өлшемді кеңістікте 2-ші ретті түзулер, жазықтықтар және беттер зерттеледі
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сызықтық алгебра және геометрия
Мақсаты:негізгі білім-біліктерді(формулаларды, анықтамаларды, теоремаларды, есептерді шешуді және т.б.) тереңдету, сызықты алгебра және аналитикалық геометрия негізін қалау,студентте логикалық ойлауды қалыптастыру, математикалық мәдениеттілікке, ұқыптылық пен дәлдікке үйрету. Міндеті: Сызықты алгебраның негізгі есептерін, кері матрица табу, матрицалық теңдеулер шешу, анықтауыштарды есептей білу, Крамер, Гаусс, Лаплас т.с.с. әдістерді қолданып сызықтық теңдеулер жүйесін шешу,геометрияның негізгі есептерін шешуді жақсы білуі керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Оптика
Осы курсты оқу барысында студенттер логика тұрғысынан түбегейлі, қалыпты, қарама-қайшы тұжырымдары жоқ қоршаған табиғи әлемге физикалық көзқарасты қалыптастырады; классикалық физика тұрғысынан табиғаттағы негізгі оптикалық құбылыстар мен процестер туралы түсініктермен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Физика есептерін шығару әдістемесінің негіздері
студенттерді жалпы физиканың негізгі принциптері мен заңдарымен, сондай-ақ физикалық шамаларды өлшеуге арналған негізгі әдістер мен аспаптармен, тәжірибе нәтижелерін өңдеу және талдау әдістерімен таныстыру, сонымен қатар мектептегі физика курсының міндеттерін шешу іскерліктерін қалыптастыру; есептерді шешудің негізгі әдістерімен білім беру; болашақ мұғалімнің әдістемелік іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық есептерді шешу технологиялары/
Курстың мақсаты-білімді өз бетінше игеру және қолдану; шығармашылық қабілеттер, әртүрлі типтегі және әртүрлі деңгейдегі физикалық мәселелерді шешу, компьютерді эксперименттік ақпаратты жинау, өңдеу және сақтау құралы ретінде пайдалану. Тривиальды емес міндеттер ұсынылады, соның ішінде зерттеу, күрделілігі жоғарылаған және парадокс міндеттері. Эксперименттік есептер студенттерді шешімдердің кейбір нақты әдістерімен, мысалы, графикалық әдістермен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физиканы оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану
Жаңа ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін меңгеру: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу, құру және сүйемелдеу және физиканы оқыту әдістемесі мәселелері
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Tәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі арнайы пән, ол жүзеге асырады студенттерді сынып жетекшісі, педагог ретінде тәрбие жұмыстарына дайындау, тәрбие қызметін жүзеге асыратынПәннің мақсаты: кәсіби-педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру болашақ мұғалімдерді тәрбиелеу процесінің негіздерін, ұйымдастыру және тәрбие қызметін жүзеге асыру.Пәннің міндеттері: - студенттердің кәсіптік-педагогикалық оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы құзыреттіліктер; - тәрбие теориясы бойынша білімді кеңейту және тереңдету; - студенттердің жалпы педагогикалық және арнайы құзыреттілігін қалыптастыру;, жобалау, ұйымдастыру, коммуникативтік, диагностикалық, аналитикалық және т. б.; - студенттер қызметін креативтілікті үздіксіз дамытуға ынталандыру; оқушылармен тәрбие жұмысы жүргізілген.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканы оқыту әдістемесі
Пән сыни тұрғыдан ойлауды және математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесінің мәселелеріне қызығушылықты дамытуға; оның міндеттерінің сарқылмайтындығы мен диалектикасын түсіну; математиканы оқытудың теориялық негіздерін меңгеру; оқытудың жаңа технологияларымен таныстыру; рефлексиялық объективті қызмет негізінде репродуктивті және жергілікті модельдеуші сипаттағы практикалық дағдыларды қалыптастыру және дамытуға бағытталған. Пәнді меңгерудің мақсаты – бастауыш математикалық білім берудің мақсаттарын, мазмұнын, әдістерін, формаларын және оның дамуындағы қазіргі тенденцияларды бағдарлау қабілетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атомдық ядро
Курс студентке әртүрлі процестердің қималарын өлшеудің эксперименттік әдістемесі туралы түсінік береді, студенттерде атомдар мен атом ядроларының соқтығысуы кезінде болатын процестерді түсіну үшін қажетті білім жүйесін қалыптастырады, S-матрица, шашырау амплитудасы және фазасы сияқты ұғымдарды баяндайды, олардың дифференциалды шашырау қимасымен байланысын көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Атом және атом ядросының физикасы
Эксперименттік ядролық физиканың негізгі түсініктері мен әдістерімен және атом мен атом ядросының физикасымен танысу. Семинарда ядролық сәулеленудің қасиеттеріне, осы сәулеленудің затпен өзара әрекеттесу процестеріне және оларды тіркеу әдістеріне ерекше назар аударылатын болады. Атом және атом ядросы физикасының негізгі заңдары зерттелетін болады. Эвристикалық сөйлесу әдісін қолдану.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Бұл курсты оқу студенттің мектепте жүзеге асыратын тәрбие мен оқытудың мазмұны мен әдістерін, оны жүзеге асырудың формалары мен құралдарын, педагогикалық қызметтің мақсаттары мен мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын критериалды бағалау технологиясын меңгеруіне мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Пәнді оқу білім беру мүмкіндігі шектеулі жандар мен ерекше білім беруді қажет ететіндер үшін оқытуды ұйымдастыруды зерделеуге бағытталған. Инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың әр түрлі аспектілері: тарихи даму, философиялық және нормативтік негіздер, тұжырымдамалар және білім берудің халықаралық модельдері қарастырылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бір айнымалы функцияны математикалық талдау
Мақсаты: болашақта білім беруге мүмкіндік беретін теориялық негіздерді құру және Математикалық және жаратылыстану ғылымдарының, сондай-ақ кәсіби циклдердің басқа пәндерін меңгеру үшін қажетті жалпы мәдени және кәсіби құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін ғылыми-зерттеу, жобалау және педагогикалық қызметті жүзеге асыру болып табылады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физиканы оқыту әдістемесі
Физикалық түсініктердің қалыптасуын және дамуын, оқытудың әдістері және әдістемелерін, биологияны оқытудың әдістерін, физиканы оқыту формаларын, оқу процесін ұйымдастыру формаларын, мектеп бағдарламасы және оқулығының мазмұны, құрылымы және оларды талдау, мектепте физиканың негізгі тарауларын оқудың әдістерін меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық есептеулер
Пәннің мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың теориялық негіздерімен, сызықтық алгебраның аналитикалық геометриясымен, дифференциалдық теңдеулермен-қарапайым және дербес туындылармен, қолданбалы математика элементтерімен, математиканың аталған бөлімдерінен есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Олимпиадалық есептерді шешу
Мақсаты: математикадан әртүрлі типтегі олимпиадалық есептерді шешу әдістерін меңгеру. Міндеті: студенттерді олимпиадалық есептерді шешудің жалпы әдістерімен, күрделілігі жоғары деңгейдегі математикалық есептерге тән ерекшеліктермен, матема-тикалық олимпиадаларды ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен таныстыру; есеп шартын талдау, шешім нұсқаларын іздеу дағдыларын қалыптастыру және пысықтау,болашақ мұғалімнің математикалық мәдениетін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Мақсаты: сыни ойлауды қалыптастыру және студенттердің МОТӘ мәселелеріне деген қызығушылығын дамыту, математиканы оқытудың теориялық негіздерін игеру, оқытудың жаңа технологияларымен танысу, болашақ мұғалімдердің рефлексивті пәндік іс-әрекетке негізделген репродуктивті және жергілікті модельдеу сипатындағы практикалық дағдыларын қалыптастыру және дамыту. Міндеті: Математика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін қалыптастыру. Оқу материалын ұсыну әдістері мен оқу сабақтарын ұйымдастыру формаларын өз бетінше таңдау және талдау мүмкіндігін қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикалық логика және дискретті математика
Мақсаты: студенттерді математикалық алгебра, дискретті анализ, жиындар теориясы және комбинаторика сияқты негізгі ұғымдармен таныстыруға арналған. Курстың қысқаша мазмұны: Математикалық логика және дискретті математика курсында комбинаторика, модульдік арифметика және математикалық логика туралы кейбір ақпараттар қарастырылады. Бұл ғылым қазіргі информатика мен математиканың іргелі негізі болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Бұл оқу курсы заманауи білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерімен, қазіргі кезеңдегі Қазақстандағы және шетелде білім беру жүйесін дамытудың стратегияларымен, білім беру ұйымын басқарудың нормативтік-құқықтық негіздерімен, білім беру ұйымындағы өзгерістерді басқарудың жалпы принциптерімен, маркетингтік қызметпен, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларымен танысуды болжайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математикадан есептерді шығарудың әдістемелік негіздері
Шеңбер. Екінші ретті орталық қисық-тар. Гипербола Эллипсі. Кері пропорционал графигі екінші ретті сызықты емес қисықтар. Параболаның фокалды қасиеттері. Цилиндрлер. Пирамида. Конус.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математика есептерін шешуге арналған практикум (геометрия, стереометрия)
Мақсаты: заманауи тұлғаны қалыптастыру, сабақтан тыс іс-әрекетті ұйымдастырудың заманауи әдістерін, құралдары мен формаларын практикалық меңгеру деңгейін арттыру арқылы студенттің пәндік құзыреттілігін дамыту. Негізгі міндеттері: білім алушылардың үнемі өзін-өзі дамытуы, физикалық және рухани күштердің өзін-өзі жүзеге асыруына қажеттілігін дамыту, жетілдіру және қалыптастыру; білім алушылардың геометриядан, стеореметриядан есептермен қызықтыру; геометриядан есептер шығару практикумының орны мен бағытын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математикалық логикаға кіріспе
Пән мақсаты: математикалық логика саласында жүйеленген білімді, математика негіздері мәселелері және оларды шешудегі математикалық логиканың рөлі туралы түсініктерді қалыптастыру; логикалық ойлауды, логикалық мәдениетті, логикалық интуицияны дамыту. Ол келесі бөлімдерден тұрады: сөйлемдер алгебрасы, сөйлемдерді есептеу, предикаттар логикасы, предикаттарды есептеу, логикалық есептерді шешу әдістері, алгоритмдер теориясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика бойынша стандартты емес есептерді шешуге арналған практикум
Бұл курс білім алушылардың логикалық ойлауын дамытуға, қорытынды аттестаттауға дайындық кезінде білімді жүйелеуге ықпал етеді. Пән математикалық есептерді шешу әдістерін қарастырады, Математикалық талдау, планиметрия, стереометрия сияқты математиканың негізгі әдістерін жіктейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Физикалық практикумдардың есептері
Пәннің мақсаты физика бөлімдері бойынша есептерді шешу әдістемесін түсіндіру. Пән есептерді шешу әдістерін қарастырады. Оптика, электр, атом ядросы сияқты физика салалары бойынша есептерді шешудің негізгі әдістерін жіктейді. Бұл пән физика бойынша практикалық есептерді шешу формулаларын қолдана отырып, аудиториялық және үйдегі өзіндік және бақылау жұмыстарын жүргізуді қарастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі физикалық тәжірибе
Физикалық демонстрациялық экспериментті дайындау және оны өткізу, мектеп физика кабинетінің негізгі құралдары мен жабдықтарын қолдану
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдық теориясы және комбинаторика
Комбинаторика элементтері. Ықтималдылықты бөлудің биномдық заңы. Жергілікті Лаплас теоремасы. Лаплас интегралдық теоремасы. Пуассон теоремасы. Кездейсоқ дискретті шама және оның таралу заңы. Математикалық күту. Дисперсия. Біркелкі және қалыпты бөлу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулер
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді бірінші, екінші және жоғары ретті дифференциалдық теңдеулерді шешудің негізгі ұғымдары мен әдістерімен, дифференциалдық теңдеулердің әртүрлі қосымшаларымен, дифференциалдық теңдеулер жүйесімен және шешу әдістерімен таныстыру болып табылады. Курстың міндеті: қарапайым дифференциалдық теңдеулер мен дербес туындылы дифференциалдық теңдеулер теориясының негіздерін зерттеу, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кездесетін нақты дифференциалдық модельдерді зерттеуде осы білімді қолдана білу
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадан көрнекілік тәжірибелер
физиканың негізгі принциптері мен заңдарымен, сонымен қатар физикалық шамаларды өлшеуге арналған негізгі әдістер мен аспаптармен, мектеп физикасының тәжірибелерінің нәтижелерін
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Математиканың есептеу әдістері
Мақсаты: Студенттердің қолданбалы есептерді, математикалық модельдеу есептерін, нəтижелердің дəлдік бағаларының сандық əдістері туралы жүйелендірілген формадағы түсініктемелерді қалыптастыру, таным үрдісінде пайда болатын математикалық есептерді ЭЕМ-ның көмегімен шешудің есептеу алгоритмдерін кұрып, қолдана білуге дайындау. Міндеті– студенттерде қолданбалы есептерді шешудің жуықтау әдістері, математикалық модельдеу әдістері жайындағы түсінікті жүйелі түрде қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалдық теңдеулердің жуық шешімдері
Мақсаты мен міндеті: дифференциалдық теңдеулерді жуықтап шешудің әдістерін зерттеу. Студенттерге жуықтау әдістері туралы ақпарат беру. Итерациялық әдістерді қарастыру және итерациялық әдістердің жинақтылығы үшін жеткілікті шартты анықтау. Студенттерді жиі қолданылатын жуықтау әдістерін қолдана отырып, қарапайым дифференциалдық теңдеулердің сандық шешімін табуды үйрету. Нақты мысалдардың көмегімен білімдерін бекіту.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Мақсаты:кез-келген ықтималды-статистикалық жүйелер туралы жалпыланған білім алу, олардың құрылысы мен жұмыс істеуінің жалпы заңдылықтарын анықтау. Міндеттері: Жаппай біртекті кездейсоқ құбылыстардың ықтималдық-статистикалық заңдылықтарын, негізгі анықтамалар мен теоремаларды, кездейсоқ оқиғаларды, оқиғалар алгебрасын, ықтималдықтың классикалық анықтамасы мен статистикалық анықтамасын, оқиғалардың толық тобын,толық ықтималдық формуласын, Байес формуласын, комбинаторика элементтерін, кездейсоқ шама және оның сандық сипаттамаларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадан физикалық практикум
Бұл курс нақты физикалық есептерді талдау және шешу үшін физика заңдарын дұрыс қолдануға ықпал етеді; эксперименттік есептерді өз бетінше қоя білу және шеше білу; стандартты өлшеу құралдарын қолдану; эксперименттік алынған деректерді белгіленген физикалық заңдармен салыстыру; жүргізілетін эксперименттердің модельдерін құру; эксперименттік зерттеулер туралы есептер жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Мақсаты: Студенттерді сандық алгоритмдерді құру принциптерімен таныстыру, соның негізінде есептерді сандық шешудің ең ұтымды стратегиясы жүзеге асырылады. Міндеттері: студенттерді есептерді жуықтап,сандық шешу әдістерін және алынған нәтижелерді талдауды, есеп шығарудағы есептеудің алгоритмдерін құру әдістерін шебер қолдануға үйрету. Әр түрлі есептеу есептерін шешуді автоматтандыруға арналған математикалық компьютерлік жүйені игеру, қолданбалы есептерді шешуде жаппай аналитикалық есептеулер мен түрлендірулерді орындау мүмкіндігін зерттеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физикадан олимпиада есептерін шешу практикумы
Курс ассоциативті ойлауды, тапқырлықты және ғылыми түйсікті, сондай-ақ күрделі мәселенің қарапайым мәнін, оны шешудің ең дәл және ұтымды жолын табуды, "олимпиадалық тапсырма" сөздерінің гипнозын еңсеруді, физикалық және математикалық модельді пайдалана отырып, қалалық, аймақтық және республикалық олимпиадалардың міндеттерін шешуді, тапсырма мәтінімен жұмыс істеуді және жасырын ақпаратты табуды, стандартты емес әдістер мен әдістерді қолдана отырып тапсырмалар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика бойынша стандартты емес есептерді шешу бойынша практикум
Курстың мақсаты білім алушылардың оқу іс-әрекеті процесінде Өзін-өзі жүзеге асыруы үшін жағдай жасау; сабақтас пәндерді оқу үшін практикалық іс-әрекетте қолдану үшін қажетті нақты физикалық білімді игеру ; студенттердің физикалық, интеллектуалдық қабілеттерін, жалпыланған ақыл-ой дағдыларын дамыту болып табылады. Курстың міндетіне мыналар кіреді: табиғаттың әртүрлі құбылыстарын зерттеудің аналитикалық әдістерін меңгеру; білім алушылардың ойлауын, олардың танымдық белсенділігі мен тәуелсіздігін дамытуға, ғылымның қазіргі түсінігін қалыптастыруға ықпал ету;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект негіздері
пәнді игеру мақсаты әртүрлі типтегі интеллектуалды жүйелерді ұйымдастыру және құру негіздері, интеллектуалды жүйелерді іске асыру және пайдалану тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды алу, сондай-ақ студенттерде интеллектуалды жүйелерді әзірлеу және қолдану үшін заманауи ақпараттық технологияларды қолдану бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пәнді оқу міндеттеріне мыналар кіреді: зияткерлік жүйелер мен ақпараттық технологиялардың мақсатын, ерекшеліктерін және негізгі ұғымдарын, зияткерлік жүйелер мен ақпаратты өңдеу технологияларын құру принциптерін қарастыру. Пәнді игеру бойынша оқу процесі заманауи цифрлық технологияларды, оның ішінде цифрлық сервистерді, АИ технологияларына негізделген модельдер мен бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдалануға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Теориялық физика
курстың мақсаты-студенттердің классикалық және накванттық деңгейде нақты физикалық процестер мен құбылыстарды сипаттаудың негізгі тәсілдері туралы негізгі түсініктерін алу; студенттердің физикалық объектілерді сипаттаудың заманауи математикалық модельдері негізінде конденсацияланған күй физикасы мен кванттық физиканың практикалық есептерін шешу әдістері туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру; ғылыми ойлауды дамыту және табысты болу үшін іргелі негіз құру конденсацияланған орталардың қасиеттерін зерттеумен байланысты салалардағы одан әрі кәсіби қызмет.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Педагогикалық мақсат қою саласындағы білімді, тұтас педагогикалық үдерісті жобалау және жүзеге асыру дағдысы мен іскерлігін, позитивті ойлауға қабілетті, ұлттық құндылықтар жүйесіне қосылған,этикалық құндылықтарға бейімді, гуманизм мен оптимизмге бейім болуы тиіс.
- Стандарттарды, математикалық модельдерді, бағдарламалау тілдерін, қолданбалы бағдарламалар пакеттерін білу және қолдану. Адам құқықтары саласындағы білімді, баланың құқықтары мен мүдделерін, педагогтың кәсіби ар-намысы мен қадір-қасиетін қорғау, сондай-ақ педагогикалық этика нормаларын сақтау дағдылары мен іскерліктерін меңгеру.
- Жаңа техникалар мен технологияларды, рационализаторлық ұсыныстар мен өнертабыстарды енгізеді.
- Педагогикалық инновация, педагогикалық технологиялар саласындағы білімді, педагогикалық технологияларды іздеу, бағалау, іріктеу және пайдалану, жаңашылдыққа қабілетті болу, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге ұмтылу, бастамашылық пен еңбекқорлықты көрсету.
- Нақты жағдайда психологиялық, педагогикалық және әдістемелік білім мен қолданбалы іскерлікті іске асыру.
- Педагогикалық менеджмент саласында білім, математика және физика саласында педагогикалық мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық өлшеуіштер мен көрсеткіштер жүйесін әзірлеу, бақылау және бағалау материалын әзірлеу, нәтижелерді түсіндіру, адекватты өзін-өзі бағалауға ұмтылу дағдылары мен дағдыларын меңгеру. және әділдік пен объективтілік үшін өзін-өзі бақылау
- Қоғамның әлеуметтік, этикалық заңдылықтарын білу негізінде елдегі және әлемдегі әлеуметтік, экономикалық және экологиялық өмірге қатысты процестерді түсініп, пайымдауды көрсетеді.
- Коммуникацияның стратегиясын, конструктивті диалогтың дағдылары мен іскерлігін, көпмәдениетті, көпэтносты және көпмәдени қоғамдағы қарым-қатынасты білу, толерантты және педагогикалық ынтымақтастыққа қабілетті болу
- Материалдық және еңбек шығындарының прогрессивті жоспарлы педагогикалық нормативтерін әзірлейді, педагогикалық және басқарушылық қызметке байланысты мақсаттар мен міндеттерді белгілеуді анықтайды.
- Әртүрлі типтегі тапсырмалар үшін ақпаратты өңдеуді механикаландыру және автоматтандыру жобаларын жасайды.
- Методология, Педагогика және психология саласындағы білімді, ақпаратты басқара білу, психологиялық-педагогикалық диагностика, талдау және синтездеу негізінде кешенді мониторингті жүзеге асыру, педагогикалық рефлексияға қабілетті болу, зерттеу мәдениетін үнемі жетілдіруге ұмтылу.