Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01505 Математика (IP) в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі қоғамда сұранысқа ие, білім беру саласындағы тұрақты өзгерістерге тез бейімделе алатын және бәсекеге қабілетті мұғалімге қойылатын талаптарға жауап беретін, (мектептер, колледждер, гимназиялар) математика мұғалімі ретінде маманданғысы келетін болашақ мұғалімдерге арналған педагогикалық білім беру бағдарламасы
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Бір айнымалы функцияларын дифференциал есептеу
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Абайтану
Элементарлық математика (алгебра)
Бір айнымалы функцияларын интеграл есептеу
Элементарлық математика (геометрия)
-
2 Оқу жылы
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Қаржылық сауаттылық негіздері
Сызықтық алгебра және аналитикалық геометрия
Экономика және кәсіпкерлік
Білім берудегі психология, өзара әрекеттесу және байланыс
Құқық негіздері
Математикадан оқу ресурстарын әзірлеу
Инклюзивті білім беру ортасы
Математиканы оқытудағы қолданбалы пакеттер
Экология және тұрақты даму
Көп айнымалы функцияларын дифференциал және интеграл есептеу
Еңбекті қорғау және тіршілік қауіпсіздігі
Оқытуды жоспарлау және оқытуды даралау
Cыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Алгебра және сандар теориясы
-
3 Оқу жылы
Дифференциал теңдеулер
Комплексті анализ
Оқыту әдістері мен технологиялары
Бағалау және дамыту
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Математиканы оқыту әдістемесі
Қатарлар теориясы
Математикалық модельдеу негіздері
Қатарлар теориясы
Lesson Study и Action Research
Физика
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Комплексті анализ
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Ықтималдық және математикалық статистика теориясы
Педагогикалық зерттеулер
Дифференциал геометрия
Дифференциал теңдеулер
Геометриядан есептерді шығару практикумы
-
4 Оқу жылы
Құбылыстар негізінде математикалық пәндерді оқыту
Математикалық есептерді шешудің оқыту әдістемесі
Математикалық логика және дискреттік математика
Эконометрика
Бағдарламалау және жасанды интеллект
Геометрия негіздері
Есептерді шығару практикумы: тригонометрия
Олимпиадалық есептерді шешу әдістері
Математикалық есептерді шешудің стандарт емес әдістері
Математикалық сауаттылық негіздері
Зерттеулер, даму және инновациялар
Ғылыми зерттеулердің негіздері
Жазықтық пен кеңістіктегі геометриялық салулар
Алгебрадан есептерді шығару практикумы
Математика тарихы
Математикалық тұжырымдарды дәлелдеу әдістері
Геометриядан есептерді шығару практикумы
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті меңгеру, өз бетінше білім алу дағдыларын қолдана отырып, педагогикалық және қоғамдық қызметте кәсіби өзара қарым-қатынастарды қалыптастыру; кәсіби қызметте денсаулықты сақтауды, нығайтуды қамтамасыз ететін құралдар мен әдістерді мақсатты пайдалану
- Әлеуметтік, этикалық және ғылыми ойларды ескере отырып, білімді қалыптастыру үшін ақпарат жинау және түсіндіру, олардың құндылықтарын, көзқарастарын, этикалық принциптері мен оқыту әдістерін сыни тұрғыдан бағалау, өздерінің педагогикалық дамуы үшін жаңа мақсаттар қою
- Әртүрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен жасанды интеллект құралдарын тиімді пайдалана отырып, мұғалімнің білімін жетілдірудің озық тұжырымдамаларына негізделген теориялық білімді сыни тұрғыдан іріктеу, математиканы оқыту дағдыларын жетілдіру және оны өзінің кәсіби өсуі мен үздіксіз дамуы үшін тиімді қолдану.
- Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық мәселелерін түсіну, оқу процесінде білім алушылардың әртүрлі қабілеттерін ескеру, өмірлік және оқу контекстінде олардың психологиялық әл-ауқатын этикалық тұрғыдан қолдау
- Жаратылыстану-математикалық ғылымдарды түсіну және меңгеру үшін іргелі әдістемелік және теориялық маңызы бар іргелі ғылыми ұғымдарды түсіну және меңгеру, ғаламдық және жергілікті мәселелерді шешу үшін ғылымның басқа салаларындағы білімді қолдану және математикалық білім беру мәселелерін қолдану және интеграциялау
- Қазақ халқының мемлекеттілігі мен өркениеті формаларының тарихының, эволюциясының негізгі кезеңдерін тұтас және объективті түрде жария ету, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін білу, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсіну
- Ғылымның біртұтастығы идеясын түсіндіру үшін адам өмірінде болып жатқан құбылыстар мен процестер арасындағы себеп-салдарлық байланыстарды жалпылау және талдау
- Математикалық есептерді шешудің ерекшеліктері мен қасиеттерін түсіну және оны оқытудың тиімді әдістері мен тәсілдерін таңдау
- Қазіргі қоғамның географиялық дүниетанымын кеңейту және демонстрациялық эксперимент пен практикалық жұмыстарды әзірлеу үшін IT қолдану, аналитикалық және сыни ойлауды дамытуға арналған тапсырмаларды әзірлеу үшін студенттердің мәдениетаралық білімін кеңейте отырып, жаратылыстану пәндерін оқытуда CLIL технологияларын пайдалану
- Математикалық білім беру саласындағы оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолдану, қазіргі педагогикалық технологияларды қолдана отырып, математиканы оқытудың берілген оқу мақсаттарына сәйкес оқу іс-әрекетінің шарттарын құру
- Білім алушылардың материалды меңгеруіндегі проблемаларын анықтау және алған білімдері мен дағдыларын практикада қолдану үшін оқу процесінде зерттеу жүргізудің заманауи және тиімді әдістерін қолдану
- Математикадан алған білімдерін болашақ кәсіби қызметте қолдану үшін жүйелеу және жалпылау, зерттеу, эксперимент жүргізу және олардың нәтижелерін алу үшін оқу процестерін модельдеу