Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01511 Информатика және робототехника в Mardan Saparbaev Instityty

  • Аналитикалық геометрия және сызықтық алгебра
    Несиелер: 5

    Жоғары математиканың негізгі ұғымдарын қарастырады, кейбір есептерді шешудің жаңа тәсілдері сызықтық теңдеулер жүйелерінің шешімін түрлендіру арқылы немесе детерминанттарды қолдану арқылы анықтайды. Координаталар көмегімен үшбұрыш пен көпбұрыштың аудандарын табудың векторлық әдістерін сипаттайды. Жазықтық пен кеңістіктегі аналитикалық геометрия мен векторлық алгебраның негізгі әдістері мен ұғымдарын түсіндіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және ТҚН
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, студенттердің жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Курс адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған әлеммен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, білім алушылардың қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыруға, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер ретінде қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 6

    Табиғат әлемін, әсіресе зат пен энергияның өзара әрекеттесуін жүйелі түрде зерттейді. Табиғаттағы жалпы және негізгі қозғалыстарды, объективті әлемнің күйін, өзгеруін және құрылымын анықтайды. Планеталардың қозғалысын, денелердің жерге құлауын, электр тогын, магниттерді, оқтың ұшу жолын, су ағынын, желдің соққысын және табиғаттың басқа объектілері мен процестерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әл-Фарабидің хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастығы
    Несиелер: 3

    Курс Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамыры мен руханиятына қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде дүниетаным мен философия тарихын білуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен контекстке қарамастан, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, Еуразиялық рухани-мәдени интеграция жағдайында этностың өмір сүру болашағын әлемдік түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән білім алушыларды өзекті ақпараттық технологиялармен таныстыру және зерделеу және оларды бағдарламалық жүйелерді әзірлеу үшін қолдану мақсатын қояды. Оқу барысында заманауи даму және дизайн құралдарымен еркін жұмыс істеу дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыруға қажетті дағдыларды игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Компьютерлік технологияның тарихын, компьютерлік архитектураны, компьютерлердің ұйымдастырылуын түсіндіреді. Баспа платасы мен оның компоненттерінің жұмыс принциптерін анықтайды. Компьютерлердің, жүйелер мен желілердің құрылымдық және функционалдық принциптерін сипаттайды. Есептеу машиналарының арифметикалық, логикалық сызбаларын тұжырымдайды. Деректерді енгізу мен шығаруды, олардың орталық құрылғылармен өзара әрекеттесуін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшінің өзін-өзі ұйымдастыруына, қазақстандық мәдениеттің қуатына, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген Қазақстанның адамгершілік-рухани жаңғыруына, азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ДК ішкі құрылысы және оның модернизациясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы жабдықтар мен есептеу техникасының жабдықтарын сипаттайды. Компьютерлік жүйелерді құру принциптерін және әртүрлі компьютерлер сыныптарының негізгі ерекшеліктерін талдайды. Микропроцессорлық жүйенің, архитектураның және дербес компьютердің жұмыс істеу принциптерін тексереді. Дербес компьютердің даму бағыттарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері 1
    Несиелер: 5

    Пән адам қызметінің бағыттарының бірі ретінде робототехниканы қолдану салалары туралы, роботтарды жасау құралдары мен әдістері туралы түсініктерді қалыптастырады, робототехниканың негізгі қағидаттарымен, робототехниканың даму тарихы мен қазіргі тенденцияларымен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Алгоритмді жазудың тұжырымдамасын, қасиеттерін, түрлері мен әдістерін сипаттайды. Алгоритмдік модельдерді құру әдістерін талдайды. Алгоритмдік тілдерді және оларға қойылатын талаптарды түсіндіреді. Процедуралар мен нысандарға бейімделген бағдарламалау тілдерін тұжырымдайды. Жеке компьютердің бағдарламалық жасақтамасы мен деректер түрлерін жіктейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән қалыпты және ауытқымалы дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясының дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, даму қабілеті бұзылған оқушыларды педагогикалық білім беру жүйелері саласында студенттерді қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Робототехника негіздері 2
    Несиелер: 5

    Курс Arduino IDE әзірлеу ортасында Arduino кешені және бағдарламалау негізінде роботтарды құрастыруға бағытталған. Роботтардың жекелеген элементтерін құрастырады, роботтандырылған жүйелер жобаларының техникалық-экономикалық негіздемесін жүргізеді. Роботтарды басқару алгоритмдерінің жұмысын зерттеу. Әр түрлі ортада роботтарды бағдарламалаудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқытудың техникалық құралдары
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қабылдау процесінің психофизиологиялық сипаттамаларын, ақпаратты сандық түрде ұсыну мәселелерін, оқытудың заманауи құралдарын сипаттайды: құжат-камера, мультимедиапроектор, интерактивті тақта, плазмалық панель, сондай-ақ оқу процесінде заманауи техникалық оқыту құралдарын пайдалану әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалауды оқытудың әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушылардың бағдарламалау және оқыту дағдыларын, алгоритмдік сауаттылығы мен жүйелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Курста Python тілі, оның кітапханасы және негізгі құрылымдары қарастырылады. Курсты игеру нәтижесінде білім алушылар сандарды, мәтіндерді және олардың жиынтығын өңдеуді және сақтауды үйренеді, Python тілінің стандартты кітапханасын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Компьютерлік желілер және бұлтты технологиялар
    Несиелер: 5

    Компьютерлік желілерді жобалау ерекшеліктерін сипаттайды. Компьютерлік желілер мен бұлтты технологияларды құрудың негізгі принциптерін анықтайды. "Бұлтты технологиялардың"негізгі түсініктері мен терминологиясын түсіндіреді. "Бұлтты" технологиялар архитектурасы, "бұлтты" сервистерді жобалау тәсілдері мен ерекшеліктері, сондай-ақ негізгі қолданыстағы "бұлтты" платформаларға арналған қосымшаларды әзірлеу бойынша теориялық білімді баяндайды және практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі мен техникасы саласында кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға, білім алушыларды жалпы педагогикалық және арнайы тәрбиелік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған: диагностикалық, мақсат қою, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, аналитикалық, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыру мен жүргізуге жауапты және шығармашылық қатынасты дамыту, оқушылармен өзара іс-қимыл жасау және тәрбие жұмысын ұйымдастыру ата-аналар.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мобильді роботтарды құрастыру және басқару
    Несиелер: 5

    Студенттерді мобильді робототехниканың қолданбалы міндеттерімен таныстырады, оларды әрі қарай қозғалыс міндеттерінде пайдалануді түсіндіреді. Мобильді робототехниканы адамның практикалық өмірінде қолдану мүмкіндіктеріне эксперименттік зерттеулерді қарастырады. Траектория бойымен мобильді роботтың қозғалысы үшін пропорционалды, интегралды және дифференциалды реттегіш қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы ақпарат теориясы
    Несиелер: 5

    Ақпарат теориясының негіздері және оларды заманауи компьютерлік жүйелерді оңтайландыруда қолдану туралы білімді қалыптастырады. Ақпараттық үдерістің құрылымын, ақпараттық үдерістер мен объектілерді формальды сипаттау әдістерін талдайды. Ақпараттық процестердің математикалық модельдерін сипаттау және құру негізінде ақпаратты беру әдістерін жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Роботтарды бағдарламалау әдістері
    Несиелер: 5

    Роботтарды бағдарламалаудың жалпы принциптері туралы білімді қалыптастырады. Роботтардың қолданбалы бағдарламалық жасақтамасын әзірлеу ортасы (LEGO Mindstorms EV3, ROBOTC, NXT және т.б.), роботтарды бағдарламалау тілдері ( Java, с++, Python және т. б.) және роботтарды басқару тәсілдері сияқты тақырыптарды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Білім беру процесін цифрландыру
    Несиелер: 5

    Цифрлық білім беру ортасы, электрондық оқыту ұғымдарының мәнін, оқытудың аудиовизуалды құралдарының түрлерін, жаппай ашық онлайн-курстардың негізгі платформаларын, Қашықтықтан оқытудағы педагогикалық коммуникацияның ерекшеліктерін, ақпараттық технологияларды қолдана отырып оқытуды дараландырудың заманауи мүмкіндіктерін, корпоративтік оқыту ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мобильді бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мобильді операциялық платформалардың (Apple iOS, Google Android, Windows Phone) ақаусыз жұмыс істеу сияқты міндетті қасиеттерді біріктіретін мобильді қосымшаны құруды зерттейді. Ыңғайлы көп функциялы пайдаланушы интерфейсін құру жолдарын қарастырады. Заманауи мобильді платформаларға арналған бағдарламалардың құрылымын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
    Несиелер: 5

    Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистиканың негізгі ұғымдары мен заңдылықтарын және олардың әртүрлі салаларда қолданылуын түсіндіреді. Ықтималдықтың толық формуласы бойынша есептерді шешу жолдарын анықтайды. Процестер мен құбылыстардың ықтималды-статистикалық модельдерін зерттейді. Практикалық есептерді шешуде ықтималдық теориясының заңдарын қолданады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сыни және креативті ойлау
    Несиелер: 5

    Пән ұтымды танымның нысандары мен тәсілдерін, ұғымдық және аргументативтік құрылымдарды құрастыруға қойылатын ережелер мен талаптарды, шешім шығармашылығының рөлін зерделейді; пәнді зерделеу нәтижелері бойынша білім алушы жаңа бірегей идеяларды жасауға, жағдайлардан ықтимал шешімдерді әзірлеуге, қабылданған шешімнің тиімділігін бағалауға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Arduino-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында білім алушылар Arduino-мен жұмыс принциптерін техникалық жағынан да, бағдарламалық жағынан да үйренеді. Сонымен қатар, олар құрылғылар мен роботтарды құруды, олардың қажетті әрекеттерін бағдарламалауды үйренеді. Сондай-ақ білім алушылар Arduino технологиясын оқыту әдістемесін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер
    Несиелер: 5

    Зерттелетін объектінің маңызды қасиеттері мен ерекшеліктерін анықтайды. Математикалық модельдер үшін есептерді шешуге үйретеді. Математикалық тілде әртүрлі құбылыстардың моделін құруды қарастырады, оларды математикалық модельдер арқылы сипаттайды. Қазіргі математиканың қарапайым итерациялық әдісін тұжырымдайды. Қолданбалы есептерді шешудің негізгі жуық математикалық әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
    Несиелер: 5

    Пән информатиканы оқыту әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге,білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жүйелік бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Ассемблер тілінің негізгі түсініктерін, Intel процессорларына негізделген компьютер архитектурасын түсіндіреді. Ассемблерде заманауи бағдарламалаудың негізгі аспектілерін, соның ішінде Windows және DOS үшін жүйелік және қолданбалы бағдарламалардың негіздерін талдайды. Есептеу техникасы құралдарында бағдарламалық модульдерді құру кезінде базалық бағдарламалық-техникалық шешімдерді тексереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Обьектіге бағытталған бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын анықтайды. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі әдістерін сипаттайды.Объектіге бағытталған бағдарламалау ортасында бағдарламалауды үйретеді. Объектілік бағдарламалауға негізделген бағдарламаларды анықтаудың, талқылаудың, қауіпсіздіктің және сенімділіктің негізгі тәсілдерін түсіндіреді. Нысандардың көмегімен бағдарламаларды жобалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Орта мектепте интеллектуалды жүйелерді оқыту
    Несиелер: 5

    Жасанды интеллект жүйелері шешетін негізгі техникалық міндеттерді қоя отырып, жасанды интеллекттің заманауи жетістіктерін түсінудің тұжырымдамалары мен әдістерін қарастырады. Мектепте зияткерлік жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады. Python, C++ және т. б. бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, интеллектуалды жүйелерді енгізуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Білімді график түрінде модельдеуді сипаттайды. Жасанды интеллект негіздерін және логикалық бағдарламалау тілдерін қолдануды зерттейді. Білімді көрсету модельдерін және сараптамалық жүйені құру кезеңдерін анықтайды және талдайды. Кез-келген бағдарламалау тілін қолдана отырып, сараптамалық жүйені құруды жоспарлайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Компьютерлік графика және 3D принтинг
    Несиелер: 5

    Компьютерлік графиканың әдістері мен құралдарын түсіндіреді. Векторлық, растрлық және үш өлшемді графиканың ерекшеліктерін қарастырады. Компьютерлік графиканы құрудың алгоритмдік және математикалық негіздерін сипаттайды. Мамандандырылған бағдарламалық жасақтамада кескіндерді жасау және өңдеу әдістерін сипаттайды. 3D форматындағы суреттерді басып шығаруға арналған қосымша, FDM, SLA, SLS технологияларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехниканы оқыту әдістемесі және критериалды бағалау
    Несиелер: 4

    Пән робототехника әдістемесінің негіздерін, "критерий", "бағалау", "білім беру нәтижесі" ұғымдарын зерделеуге, қойылған міндеттерді нақты түсіну негізінде оқушылармен жұмыс әдістемесін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін, оқушылардың білімін меңгеру процесін білуге, білім беру нәтижелерін критериалды бағалаудың практикалық біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Робототехникалық жүйелердің динамикасы
    Несиелер: 5

    Басқарылатын манипуляторлар мен жүретін құрылғыларға қатысты робототехникалық жүйелер механикасының негіздерін, қатты денелер жүйелерінің динамикасын қарастырады.Ол кеңістіктік қозғалыс, антропоморфты механизм және көптеген аяқ-қолдары бар автоматты жүретін аппараттағы жалпақ манипулятордың мысалдарын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Интернет технологиясы
    Несиелер: 5

    Веб-нысандарды құруға арналған негізгі бағдарламалық жасақтаманың мақсатын түсіндіреді. Интернет-кеңестердің бағдарламалық қамтамасыз етілуін қарайды. Flash технологиясын, HTML-де CSS қолдану технологиясын сипаттайды. HTML гипермәтіндік тілінде алгоритмдерді жазу ережелерін түсіндіреді. Интернет желісінде сайтты орналастыру тәсілі мен жолдарын қарастырады және енгізудің ең оңтайлы нұсқасын таңдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Web қосымшаларды әзірлеу
    Несиелер: 5

    ASP.NET framework бағдарламалық платформасы, Net Framework негізіндегі заманауи веб-қосымшаларды әзірлеудің негізгі мүмкіндіктері мен ерекшеліктері оларды жұмыс серверінде қорғауды және пайдалануды қамтамасыз ететін технологияларды зерттеуді қарастырады. Web - қосымшаларды бағдарламалау тілдерін, мобильді қосымшаларды және білім беретін жүйелерді әзірлеу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістерін түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Виртуалды робототехника
    Несиелер: 5

    Визуалды бағдарламалау құралдарын қарастырады. Бір-бірімен өзара әрекеттесетін статикалық және динамикалық нысандармен ойын және оқыту жобаларын жүзеге асырады. Виртуалды робот Scratch сахнасының кеңістігінде қозғалатын ойын тапсырмаларымен қашықтан жобалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Логикалық бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Тілдік логикалық бағдарламалаудың әртүрлі салаларында тапсырмалар бағдарламаларын құру мүмкіндіктерін түсіндіреді. Ақпараттық технологиялардың интеллектісін, адамның ойлауын формализациялауды түсіндіреді. Бағдарламалық өнімдерді әзірлеуде заманауи құралдарды қолдану дағдыларын түсіндіреді. Бағдарламалық өнімнің ақпараттық элементтеріне сәйкес сипаттамаларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Адамның компьютермен өзара байланысы
    Несиелер: 5

    Адамның компьютермен жұмысын ұйымдастыру үшін декларативті бағдарламалау тілін түсіндіреді. Visual Prolog тілін үйренуге назар аударады. Формальды тексеру әдісі мен формуланы, математикалық логиканы - логикалық бағдарламаның идеялық тамырларын қолдану нәтижелерін тексереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Деректерді сақтау және желілік қауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Ақпаратты қорғаудың теориялық әдістерін, ақпаратты енгізу, шығару, өңдеу, сақтау және қорғау, ақпараттық қауіпсіздік мәселелерін шешу үшін қажетті қорғау нысандары мен элементтерінің сипаттамаларын қарастырады. Байланыс желілері бойынша ақпаратты алу, сақтау, өңдеу және беру процесінде оны қорғаудың заманауи әдістерін, технологиялар саласында студенттердің теориялық және практикалық дайындығын қамтамасыз етуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейімделген ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Пайдаланушы деңгейінде дербес компьютермен жұмысты, іскерлік ақпаратты өңдеудің әдістері мен бағдарламалық құралдарын меңгеруді, мамандандырылған компьютерлік бағдарламалармен жұмысты қарайды. Мүмкіндігі шектеулі студенттер үшін ақпараттық технологияның ерекшеліктерін түсіндіреді. Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды коммуникация құралы, ақпаратпен жұмыс істеу технологиясы, бейімдеу технологиясы ретінде қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Киберқауіпсіздік
    Несиелер: 5

    Телекоммуникациялық және ақпараттық жүйелерде ақпаратты қорғау жүйелерін құру және пайдалану негіздері бойынша білім алушылардың теориялық және практикалық білімдерін қалыптастырады. Осы объектілерде қолданылатын ақпараттық технологияларға байланысты әртүрлі деңгейдегі объектілердің (жүйе, жүйе объектісі, объект компоненті) киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологияларының негізгі ұғымдары мен мазмұнын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды бағдарламалау
    Несиелер: 3

    Көрнекі құралдарды қолдана отырып бағдарламалау әдістеріне дағдыларды түсіндіреді. Қолданбалы дизайн элементтерінің сипаттамаларын анықтайды. Бағдарламалау жүйесінің интерфейсін сипаттайды. С бағдарламалау тілінің негізін қолдануды қарастырады. Абстрактілі әдістерді, виртуалды әдістерді дәлелдейді. Си тілдерінің көмегімен дербес бағдарламалық жобаларды жобалайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бағдарламалау практикумы
    Несиелер: 5

    Алгоритмдер мен олардың қасиеттерін сипаттайды. Сызықтық, тармақталған және циклдік алгоритмдерді көрсетеді. Шартты және параметрлік циклдерді, бастапқы жағдайларды зерттейді. Файлдармен жұмысты талдайды, фразаларды шығарады, с++, Python, PHP тілдерінде құрылымдармен жұмыс істейді. Көп нүктелі және шартты циклдарды пайдалана отырып бағдарламалық модульдердін әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мобильді қосымшаларды әзірлеу бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Android Studio негізіндегі мобильді қосымшаларды қарастырады. Android Studio ортасының визуалды конструкторы негізінде Android ОЖ үшін қарапайым мобильді қосымшаларды құруға үйретеді, сондай-ақ оқушылардың алгоритмдік ойлауын, шығармашылық қабілеттерін, аналитикалық және логикалық құзыреттерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Интернетте бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Интернет технологиясын, Интернеттің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу принциптерін түсіндіреді. Интернет желілерінде қосымшаларды жобалау әдістерін көрсетеді. Интернет туралы ақпаратты беру және өңдеу түсінігін анықтайды. Ол Заманауи бағдарламалау тілінде, интернет-технологиялардың көмегімен халық шаруашылығы кәсіпорындарында автоматтандырылған басқару жүйесін жасайды. Ақпараттық технологиялардың аспектілерін зерттейді және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі робототехника және мехатроника
    Несиелер: 5

    Мехатрондық модульдердің, білім беру роботтарының егжей-тегжейлері және олардың дизайны, компьютерлік және электрлік компоненттерді біріктіру принциптері қарастырылған, олардың негізінде Инновациялық жүйелер мен машиналар жасалып, жасалады. Білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және құрастыру дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік және математикалық модельдеу
    Несиелер: 5

    Компьютерлік модельдеудің негізгі принциптерін сипаттайды. Модель параметрлерін сандар бойынша бағалайды. Математикалық және компьютерлік модельдер арасындағы ақпаратты ұсынады. Ресми түрде қазіргі құрылымдар мен олармен операцияларды сипаттайды. Бағдарламалық өнімге арналған тұжырымдамалық модель жасауға үйретеді. Деректер схемаларының физикалық және логикалық құрылымын білдіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың ерекшеліктерін, олардың Қазақстан қоғамын жаңғыртудағы рөлін, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды.

  • Код ON11

    Роботтардың механикалық конструкцияларын бағдарламалау, жобалау әдістерін, 3D принтинг технологиясын, білім беру роботтары мен жүйелерін әзірлеу және құру дағдыларын қалыптастыру әдістерін қолданады. Мектепте зияткерлік жүйелерді оқыту дағдыларын қалыптастырады және педагогикалық процесті ұйымдастыру нысандарына сәйкес педагогикалық тәсілдерді таңдайды.

  • Код ON5

    Физика, робототехника және роботтарды құрастыру элементтерін қолданудың негізгі принциптері туралы жалпы түсініктерді қалыптастырады. Роботтарды басқару алгоритмдерін жасау үшін қазіргі ақпараттық технологиялар туралы ақпаратты меңгерген.

  • Код ON10

    Жоғары деңгейлі бағдарламалау тілдерімен жұмыс істей алады, Web және Мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін кәсіби-бағдарламалық құралдарды және интеграцияланған ортаны пайдалана алады. Қорғалатын объектілер мен бұлтты қоймалардың ақпараттық қауіпсіздігін басқару әдістерін қолдану.

  • Код ON3

    Тұрақты азаматтық ұстанымын, кәсіпкерлік қабілетін, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді. Адам мен қоршаған ортаның өзара байланысын дәлелдейді, жеке мүмкіндіктер мен ерекшеліктерді ескере отырып, әлеуметтік және кәсіби белсенділікті қамтамасыз ету үшін қауіпсіз және салауатты өмір салтының құндылықтарын жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Компьютерлік технологиялар тарихы компьютерлік техника мен компьютерлік графиканың, компьютерлік жүйелер архитектурасының даму үрдісіне, компьютерлік желілер мен бұлтты технологиялардың құрылысы мен жұмыс істеу принциптеріне ие . Мүмкіндігі шектеулі білім алушылар үшін ақпараттық технологиялардың ерекшеліктерін пайдаланады.

  • Код ON2

    Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON4

    Оқу-тәрбие үрдісінде дара, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, білім алушылардың тұлғасын дамыту мен қалыптастыруда оқыту және тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады.

  • Код ON9

    Оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық қызметінің жеке және жас ерекшеліктерін және кәсіби салада академиялық хатты қолдануды ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын пайдаланады.

  • Код ON6

    Практикаға бағытталған есептерді шешу, сандық деректерді талдауға арналған математикалық білім мен әдістерді қолданады. Қолданбалы есептерді шешудің базалық әдістерінің кешенін меңгерген.

  • Код ON7

    Кәсіби деңгейде заманауи технологияларды қолдана отырып бағдарламалаудың әдіс - тәсілдерін негіздейді және алған білімін қолданады. Әр түрлі күрделілік деңгейіндегі қолданбалы практикалық есептерді шешу алгоритмдерін дербес құрастырады және қорғалатын объектілердің киберқауіпсіздігін қамтамасыз ету технологиясы туралы білімдерін көрсетеді.

Top