Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06111 Қаржы математикасы в Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Қаржы математикасы» білім беру бағдарламасының мақсаты – нарықтық экономиканы статистикалық бағалау мен талдаудың қазіргі заманғы әдіснамасын меңгерген бакалаврларды дайындау; болашақ мамандарда инвестициялық қызметті тиімді жүзеге асыруға және қаржыны басқаруға мүмкіндік беретін қаржы-экономикалық есептеулердің теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қаржы туралы ғылымның негізгі мақсаты шектеулі ресурстардың уақыт бойынша қалай бөлінетінін зерттеу болып табылады. Экономикада зерделенетін бөлудің басқа түрлеріне емес, уақытша бөлуге ерекше көңіл аударылады, бұл қаржы ғылымының ерекше белгісі болып табылады.
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Ағылшын тілі
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар

Пәндер

  • Алгебра және геометрия

    Курстың мақсаттары студенттерді сызықтық алгебра мен аналитикалық геометрияның маңызды бөлімдерімен таныстыру. Оқу процесінде студенттер матрицалар, детерминанттар, матрица дәрежесі, векторлар, сызықтар, жазықтықтар, сызықтық және Евклид кеңістігі, сызықтық түрлендірулер және квадраттық формалар сияқты маңызды ұғымдармен әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін алгебралық және геометриялық әдістер мен құралдарды оқып, қолдана білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дискреттік математика және математикалық логика

    Дискретті нысандарды зерттеу, комбинаторлық есептерді шешу, бейнелеу түрлері мен екілік қатынастарды зерттеу, мәлімдемелер алгебрасының формулаларын қалыпты формаларға келтіру, логика алгебрасын коммутациялық тізбектер теориясына қолдану. Талдау және синтездеу, математикалық жетілу қабілеттері дамиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • WEB технологиялары

    Бұл курстың мақсаты студенттерге веб-қосымшалардың тетіктері туралы түсінікті түсінік беру, сонымен қатар өз қосымшаларын жазу білімдері, дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бағдарламалауға кіріспе

    Бағдарламаны әзірлеудің әдістемелік негіздерін және практикалық бағдарламалау дағдыларын зерттеу. Пәнді оқытудың негізгі мақсаттары: * Есептерді Алгоритмдеу негіздерін үйрену * Бағдарламалау тілдерін жіктеу негіздерін үйрену * Деректер түрлерін зерттеу және C ++тіл операторларының жіктелуі * Бағдарламаларды кіші бағдарламаларды, стандартты модульдерді, бағдарламалау стилін, бағдарламалау сапасының көрсеткіштерін, бағдарламаларды жөндеу және тестілеу әдістерін, объектіге бағытталған бағдарламалау негіздерін қолдана отырып әзірлеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Python бағдарламалау

    Курсты игерудің мақсаты Python тілінде программалау тілдерін дамыту болып табылады. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент Python бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдары мен идиомаларын білу және қойылған аналитикалық есепті орындау үшін практикада күрделі емес бағдарлама жасай білуді меңгереді. Бағдарламалау бойынша практикалық тапсырмаларды шешу және формализациялау дағдысы болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қаржыға кіріспе

    Курс студенттерге мамандық бойынша түсінік аппаратын меңгеруге және кәсіптік құзыреттілікті дамытуға бағытталған қолданбалы пәндерді оқуға дайындалуға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ықтималдық теориясы

    Курс ықтималдыққа, сондай-ақ математикалық талдау бөлімін қамтитын пәнаралық оқыту бағдарламасы аясында математикалық және модельдеу, операциялық жүйелер арасындағы өзара байланыстарға арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Математикалық талдау 1

    Курстың мақсаты студенттерді есептеу салаларымен және оның компьютерлік ғылымдардағы қолданылуымен таныстыру. Оқу процесі кезінде студенттер әртүрлі қолданбалы есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен құралдарды тани және қолдана білуі тиіс. Сонымен қатар, дифференциалдық және интегралдық есептеулер теориясына негізделген, шексіз шағын айнымалыларды зерттеудің іргелі әдістерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Объектті-бағдарланған программалау

    Бұл курс Java бағдарламалау тіліндегі объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамаларын қолдана отырып, консольді немесе терезе қосымшаларын жасау дағдыларын ұсынады. Курстың тақырыптарына OOP парадигмасы, Java бағдарламалау, файлдарды өңдеу, ерекшеліктер, құрылымдар, коллекциялар, объектіге бағытталған бағдарламалау тұжырымдамалары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Математикалық талдау 2

    Курс белгілі бір интегралдың және оның қасиеттерінің негізгі ұғымдарын түсіндіреді; интегралдарды бағалау үшін әртүрлі математикалық әдістерді қолданыңыз, қолданбалы есептерді шешу үшін белгілі бір интегралдарды қолданыңыз; сандық интеграция әдістерін жасаңыз; шексіз қатарлар, функциялардың жуықтауы және конвергенция ұғымын анықтаңыз; жуық есептеулерде шексіз қатарларды қолданыңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дифференциалдық теңдеулер

    Курс дифференциалдық теңдеулерді жіктейді және осы теңдеулерді шешу үшін қажетті әдістерді қолданады; n-ретті сызықтық дифференциалдық теңдеулерді және тұрақты коэффициенттері бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешуге; автономды жүйенің тыныштық нүктелерін табуға; тұрақты коэффициенттері бар сызықтық біртекті теңдеу үшін шекті есептерді шешуге; теориялық негіздерді меңгеру және физикалық әдістерді практикалық қолдану үшін математикалық аппаратты пайдалануға үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Статистика

    Пәнді оқыту мәселелері: жиынтықтарды статистикалық зерттеудің негізгі кезеңдерімен таныстыру; әлеуметтік-экономикалық құбылыстар мен процестердің тенденциялары мен заңдылықтарын зерттеу үшін статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және жинақтаудың қазіргі заманғы әдістерінің кешендерін меңгеру; статистикалық талдаудың маңызды әдістері мен тәсілдерін меңгеру; қолданбалы статистикалық зерттеулердің басты объектілерін зерттеу; негізделген басқару шешімдерін қабылдау үшін әлеуметтік-экономикалық процестерді модельдеу және болжау әдістерін, статистикалық әдістерін қолдану; қазіргі қоғамның ірі экономикалық үдерістерін статистикалық талдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы

    Курс әртүрлі есептерді шешу үшін алгоритмдерді және өңдеу бағдарламаларын зерттеуге арналған. Бұл үшін бағдарламалық құрылым, алгоритмдер мен бағдарламаларды құру принциптері, шешу әдістері, Алгоритмдеу, бағдарламалау, баптау және бағдарламалау тілін қолдану арқылы бағдарламаларды жүзеге асыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Есептеу математикасы

    Пәнге: қателік теориясының негіздері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жақындау, дифференциалдау және функцияларды интегралдау, Қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор 1

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Деректерді талдауға арналған Python

    Курс предиктивті модельдерді құру, деректерді визуализациялау және нейрондық желілермен жұмыс істеу үшін бағдарламалау дағдыларын қалай қолдану керектігін көрсетеді. Курс тәжірибеге бағытталған және сізге дереу деректермен жұмыс істеуге және модельдер құруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эконометрика

    Пәннің мақсаты студенттерге күрделі экономикалық жүйелерді эконометрикалық модельдеу негіздерін үйрету, зерттелетін процестерге экономикалық-статистикалық және эконометрикалық әдістерді қолдану, экономикалық көрсеткіштердің динамикасын зерттеу болып табылады. Ол басқару шешімдерін қабылдау кезінде бағыт профиліне сәйкес келетін білімді, дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыратын әртүрлі функцияларды, эконометрикалық модельдерді, компьютерлік бағдарламаларды және оларды пайдалану тәсілдерін көрсетуден тұрады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Кәсіби ағылшын тілі курсы кәсіби қызығушылық тудыратын АТ саласындағы келешек үрдістер, компьютер дос ретінде, компьютер қас ретінде, АТ кері әсерін азайту, магниттік жад, оптикалық жад, флэш-жад, бағдарлама жасақтау тілдері, веб-дизайн, графика, дизайн, т.б. тақырыптарды қамтиды. Ол студенттердің кәсіби ағылшын тілі саласындағы тілдік білімін арттыруға, тілдік қабілеттері мен коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Корпоративтік қаржы

    Бұл курс студенттерге корпоративтік қаржының негізгі түсініктерін, принциптерін және тәсілдерін беруді, студенттерге корпоративтік қаржы мәселелерін шешуде сәйкес принциптер мен тәсілдерді қолдануға мүмкіндік беруді және студенттердің жалпы қабілетін жақсартуға көмектесуді мақсат етеді. селелерді қарастырады: қаржылық есептілікпен жұмыс, болашақ ақша ағындарын бағалау, облигациялар мен акциялардың бағасын анықтау және өлшеу, тәуекел мен кірісті басқару, капиталды бюджеттеу шешімін бағалау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық тәуекелдерді басқару

    Курстың негізгі мақсаты тәуекел түсінігіне, мәні мен жіктелуіне, тәуекел жағдайында таңдауды талдауға, тәуекелді талдауға, тәуекелдерді бағалау және басқару әдістеріне қатысты мәселелерді зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту

    Курс студенттерді машиналық оқытудың теориялық негіздері мен алгоритмдерімен, олардың мүмкін болатын практикалық іске асыруымен және нақты есептерді шешу кезінде қолданылуымен таныстырады. Осы курс аясында студенттер қарастырылып отырған теорияның көмегімен шешілетін міндеттер және кейбір негізгі классификаторларды құру принциптері туралы түсінік алуы тиіс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Майнор 2

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • STEM арналған ағылшын тілі

    Іскерлік ағылшын тілі курсы студенттердің кәсіпкерлік саласына қатысты коммуникативтік құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған. Курс іскерлік ағылшын тіліндегі тыңдалым, оқылым, айтылым мен жазылымға негізделеді. Курс нәтижесі айтарлықтай дәрежеде студенттердің өздік жұмысына (іскери хат алмасу, лексика-грамматикалық жаттығулар, іскери жоба) тәуелді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 2
  • Қаржы нарықтары және делдалдар

    Бұл курс мыналар туралы білімді қалыптастырады: бағалы қағаздар нарығы; оның кәсіби мүшелері; инвесторлар; құралдар және олардың ерекшеліктері; процедуралар; студенттерді қаржы нарығының нақты шарттарымен таныстырады және осы саладағы басқалардың түсінігін кеңейтеді; талдау, сыни тұрғыдан ойлау және болашақ ақша ағындары мен құралдардың құнын болжау дағдыларын дамытады және т.б.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Туынды қаржы құралдары

    Пәнді оқып үйрену студенттердің туынды бағалы қағаздарды қолдану саласында теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру мақсатын қояды. Пәннің міндеттері: - туынды қаржы құралдарының түрлерімен танысу; - фьючерстік және опциондық келісім-шарттар нарығында сауданы ұйымдастыру принциптерін зерттеу

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • FinTech & Blockchain негіздері

    Курс қаржылық қызметтер нарығының негізгі элементтерін, атап айтқанда қаржылық технологияларды (FinTech) түсіну мен талдаудың практикалық және теориялық тәсілдерін дамытады, сонымен қатар блокчейнге кіріспе студенттерге блокчейн технологиясының әртүрлі аспектілеріне кіріспе шолуды ұсынады. Студенттер криптография, әмияндар, түйіндер, ақылды келісімшарттар және таңбалауыштар бойынша байланысты тақырыптарды оқиды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Анализ және алгебра сандық әдістері

    Пәнге: қателік теориясының негіздері, сызықты алгебралық теңдеулер жүйесі, сызықты емес теңдеулер және сызықты емес теңдеулер жүйесі, Интерполяция және ең жақсы жақындау, дифференциалдау және функцияларды интегралдау, Қарапайым дифференциалдық теңдеулер, математикалық физика теңдеулері кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Зерттеу әдістемесі

    Курс оқушылардың тәуелсіз теориялық және практикалық қорытындылар мен тұжырымдарға, ғылыми ақпараттарды объективті бағалау дағдыларына, ғылыми зерттеулердің еркіндігін және білім беру қызметінде ғылыми білімдерді қолдануды, соның ішінде дипломдық жобаны (жұмыстарды) орындау мүмкіндігін дамытуға бағытталған іс-шараларды зерттеуге арналған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Курстың мақсаты-экономикалық өмірдің процестері мен құбылыстарын зерттеу және түсіндіру, заңдылықтарды түсіндіру және оларды қолдану тәсілдерін болжау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Майнор 3

    Қосымша білім беру бағдарламасы (minor) – қосымша құзыреттерді қалыптастыру мақсатында білім алушылар оқу үшін анықтайтын пәндердің және (немесе) модульдердің және оқу жұмысының басқа түрлерінің жиынтығы

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу

    Мемлекеттік тілде іс қағаздарын жүргізу пәні студенттер үшін өте маңызды пән болып табылады, өйткені берілген пән мемлекеттік тілде іс-қағаздарды дайындауды, ресімдеуді үйретеді, іс-қағаздарын өз бетінше құрастыру, қазақ тіліне аудару тәжірибелік дағдылары мен біліктілігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Стартаптар және кәсіпкерлік

    Бұл курста бизнес дегеніміз не, ол қалай жұмыс істейді және оны қалай жүргізу керек екендігі туралы түсінік беріледі. Студенттер өндіріс пен маркетингте, менеджментте және менеджментте, менеджментте және менеджментте қолданылатын процестерді анықтайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Операцияларды зерттеу

    Мақсаты-экономикалық жүйелерді зерттеудің негізгі түсініктері мен әдістерін меңгеру; әртүрлі деңгейдегі экономикалық жүйелердің математикалық моделдерін дамытудың қазіргі жағдайы мен негізгі бағыттарын зерттеу; модельдер мен модельдеуші алгоритмдерді экономикалық талдау практикасына енгізу және жобалау бойынша өзіндік жұмыс үшін қажетті дағдыларды меңгеру; ойлаудың жүйелік типін игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тіршілік қауіпсіздігінің және экологияның негіздері

    Төтенше жағдайларда адамның қоршаған ортамен (өндірістік, тұрмыстық, қалалық, табиғи) қауіпсіз өзара әрекеттесуі, шаруашылық объектілерінің (ұйымдардың) тұрақты жұмыс істеуінің төтенше жағдайларда, жағымсыз факторлардан қорғау, табиғи және техногендік әсерлердің салдарларының алдын алу және жою мәселелерін зерделеу, заманауи жою құралдарын қолдану кезіндегі төтенше жағдайларды қарастыру. Сонымен қатар, курс қазіргі заманғы экономикалық, әлеуметтік және саяси мәселелерді шешудегі экологияның рөлін, сонымен қатар адамның өндірістік қызметі нәтижесінде дүниежүзілік экологиялық проблемалардың пайда болуын және олар үшін әлемдік қауымдастықтың жауапкершілігін ашады. Өте маңызды аспект тұрақты дамуды қамтамасыз ету үшін халықаралық ынтымақтастық болып табылады. Экологияны практикалық қолданудың – табиғи ресурстар мен қоршаған ортаның ластануы сияқты әртүрлі салалары да қарастырылады .

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Заң және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері

    Курста сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың құқықтық, экономикалық және әлеуметтік негіздері баяндалып, мемлекеттік саясаттың ерекшеліктері ашылып, сыбайлас жемқорлықпен күрес бойынша халықаралық тәжірибе көрсетіліп, мүдделер қақтығысын реттеудің ерекшеліктері анықталды. Курсты сәтті өту нәтижесінде: 1. Сыбайлас жемқорлық бұзушылықтарға қатысудың құқықтық жауапкершілік шараларын түсіну. 2. Сыбайлас жемқорлыққа әкелетін ұйымдардың қызметіндегі мүдделер қақтығысын анықтау. 3. Әртүрлі зерттеу әдістерін қолдана отырып, ұйымдардың жұмысына талдау жасап үйренеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық модельдеу

    Курс келесі негізгі тақырыптарды қамтиды: кірістер үлестірімінің сипаттамаларын құру және зерттеу; дисперсияның ковариациялық матрицасын есептеу және оны портфолио таңдау үшін қолдану; қарапайым тестілерді қолдану арқылы нарық тиімділігін тексеру; іс-шараларды зерттеу, құру және жүргізу; бета-нұсқасын бағалау және фирма капиталының құнын есептеу; Black-Scholes моделінің көмегімен опциондық мәнді есептеу; Монте-Карло әдістерін қаржылық мәселелерге қолдану; Қаржылық мәселелерді Visual Basic for Applications (VBA) әдістерін қолдана отырып, электрондық кестеге негізделген шешімдерді пайдаланыңыз және жасаңыз.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Банк және сақтандыру ісі

    Пәннің мақсаты-теориялық білімді қалыптастыру және банк области саласындағы мәселелерді шешудің практикалық дағдыларын игеру, сонымен қатар студенттерді тәуекелдерді басқару және сақтандыру негіздерімен таныстыру. Осы пәнді оқу барысында студент келесі құзыреттілікті кеңейтеді және тереңдетеді: басқарушылық шешімдердің ұсынылған нұсқаларын сыни тұрғыдан бағалау мүмкіндігі; әлеуметтік-экономикалық тиімділік критерийлерін, тәуекелдерді және ықтимал әлеуметтік-экономикалық салдарларды ескере отырып, оларды жетілдіру бойынша ұсыныстарды әзірлеу және негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Power BI деректерді талдау және визуализациялау

    Талдаушы-белгілі бір саланы зерттейтін және модельдеумен айналысатын маман. Power BI-әртүрлі ақпарат көздерінен алынған деректерді біріктіретін, оларды түрлендіретін және талдауға ыңғайлы көрнекі түрде ұсынатын аналитика жүйесі. BI технологиялары шешім қабылдау үшін үлкен құрылымданбаған деректер көлемін өңдеуге мүмкіндік береді. Power BI-бұл Microsoft корпорациясының бағдарламалық жасақтама қызметтерінің жиынтығы, олар компанияның байланыссыз деректер көздерін тұтас интерактивті есептерге айналдырады. Бұл жағдайда дерекқор, Excel файлдары, бұлт көздері мен интернет деректері, мәтіндік файлдар және т.б. болуы мүмкін. Бұл құрал жағдайды бақылауға және әр құрылғыда қол жетімді егжей-тегжейлі ақпараттық панельдердің көмегімен сұрақтарға дереу жауап алуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 3

Оқыту нәтижелері

  • басқару алгоритмдерін және оңтайландыру әдістерін әзірлеу.
  • жобалаудың негізгі стандарттарын, принциптері мен шаблондарын, әдістері, құралдары мен бағдарламалау тілдерін таңдауын дәлелдеу, соның ішінде қазіргі заманғы АКТ ақпаратты қорғау жүйелерін құру әдістері мен құралдарын таңдау
  • 3D визуализацияны салу.
  • нақты уақыт тәртібінде ақпараттық ағындарды қоса алғанда, барлық мүмкін болатын көздерден қажетті ақпаратты алу.
  • әртүрлі процестердің математикалық модельдері мен әдістерін қолдану.
  • күрделі жағдайларда туындайтын және кез келген деңгейдегі менеджердің барлық іс-әрекетінде ілеспе мәселелерді шешу тәсілдерін табу, яғни экономикалық модельдеу.
  • заманауи ақпараттық технологиялар әдістерін пайдалана отырып, математикалық модельдерді құру.
  • ақпараттық жүйелердің бағдарламалық, аппараттық, ақпараттық, математикалық, функционалдық қамтамасыз етілуін, оның ішінде ақпараттық қауіпсіздіктің алгоритмдері мен әдістерін әзірлеу және/немесе пайдалану.
  • еңбек қызметіне, оның ішінде командада жұмыс істеу кезінде коммуникабельділік, бастамашылық және психологиялық дайындық көрсету және басқарушылық пен техникалық шешімдер қабылдау.
  • R, Java, C++ тілдерінде бағдарламалар жасай білу.
  • экономикалық болжау жүргізу.
  • Алған білімін таңдаған қосымша білім беру бағдарламасы бойынша қолдана алу.
  • Экономика және құқық, экология және тіршілік қауіпсіздігі салаларындағы базалық білімдерді пайдалана отырып, пәнаралық ғылыми зерттеулер жүргізу қабілетін көрсете білу. Кәсіпкерлік қасиеттерді ғылыми жобалардың табыстылығын есептеу тапсырмаларына қолдана білу. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті сақтай отырып, жеке және тұлғааралық қарым-қатынастарды құруға қабілетті болу.
Top