6B06111 Басқарудағы ақпараттық жүйелер в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Әзірлеуді басқаруға, жобалауды орындауға, ақпаратты өңдеудің жоғары тиімді әдістерін енгізуге, ұйымдар қызметінің тиімділігін арттыру мақсатында әртүрлі меншік нысанындағы ұйымдарда ұйымдастырушылық басқару міндеттері мен бизнес-процестерді автоматтандыратын Ақпараттық жүйелерді модификациялау мен сүйемелдеуді жүргізуге, қазіргі заманғы талаптарға жауап беретін практикалық дағдылар мен көшбасшылық қасиеттерге ие IT-технологиялар саласындағы білікті мамандарды даярлау жоғары білімі бар мамандардың сапасына.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B057 Ақпараттық технологиялар
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B06 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
-
Дайындық бағыты 6B061 Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәндер
-
Жоғары математика
Инженерлік, жаратылыстану және математика мамандықтарының білім алушыларына арналған Курс есептерді түсінуге және шешуге баса назар аудара отырып, бір айнымалы дифференциалды және интегралды есептеудің негізгі ұғымдарын қамтиды. Қарастырылған негізгі тақырыптарға өзгеру жылдамдығы ретінде туынды, Риман мен қосымшаның қосындысы ретінде интеграл кіреді. Математиканың іргелі теоремасыталдау дифференциация мен интеграция арасындағы байланысты анықтау үшін дәлелмен келтірілген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық жүйелерге кіріспе
Курстың мақсаты – кәсіби құзыреттіліктің негіздерін-жүйелік тәсілдің ғылыми базасын әдіснама ретінде, математикалық әдістер мен модельдерді құрал ретінде және ақпараттық технология ретінде адам қызметінің кез-келген саласында таңдау және шешім қабылдау құралы ретінде пайдалану қабілетін қалыптастыру үшін негіз қалау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы зерттейді, құқықтық мәдениетті, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық ұстанымды қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады; пәнді оқу барысында білім алушы құқықтық реттеу контекстіндегі оқиғаларға, іс-әрекеттерге талдау жасай алады, нормативтік-құқықтық актілерді біледі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пән теориялық білімді зерделейді, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлық қағидаларын оқытуға, апаттардың, апаттардың, апаттардың ықтимал салдарларынан халық пен шаруашылық объектілері мен мүліктің өндірістік персоналы үшін Төтенше жағдайлар кезінде залалды барынша азайтатын шешімдерді болжауға және қабылдауға, сондай-ақ оларды жою барысында қажетті практикалық дағдыларды береді салдары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтары, тірі организмдер мен тіршілік ету ортасының өзара әрекеттесуі туралы заманауи жүйелік идеялардың қалыптасуын зерттейді; қоршаған ортаға антропогендік әсерге байланысты проблемалар; оқыту нәтижелері бойынша түлек экологиялық проблемалардың себептерін және оларды жою жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерге талдау жасай алады, табиғатты қорғау қызметінде нақты міндеттер, басымдықтар қоя алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Математика 2
Сызықтық алгебра: векторлар мен матрицалар, матрицалық амалдар, сызықтық теңдеулер жүйесі, меншікті мәндер және меншікті векторлар. Дискретті математика: логикаға кіріспе, жиынтық теориясы, комбинаторика, графика теориясы, кодтау теориясы және алгоритм теориясы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ғылыми зерттеу әдістерi
Пән студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы категорияларын, ұғымдарын, принциптері мен заманауи тұжырымдамаларын игеруге, сондай-ақ өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Климаттың өзгеруі
Атмосфера мен атмосфералық процестер, климат, климаттың өзгеруі, сондай-ақ оларды бақылау тәсілдері туралы білімді қалыптастыруға, метеорологиялық және климаттық элементтердің өзара байланысы және атмосфераның төменгі қабаттарының астыңғы бетімен өзара әрекеттесуі туралы түсінік беруге бағытталған пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ағылшын тілі
Курс сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, тыңдау, жазу, ауызекі сөйлеу) жүзеге асыру шеңберінде тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін шет тілін түсінуді жеткілікті көлемде жалғастыруға және бекітуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән фирмалардың, түрлі ұйымдық-құқықтық нысандағы кәсіпорындардың жұмыс істеу тетіктерін зерделейді; пәнді оқу процесінде білім алушы алған білімдерін бизнесті құрудың тиімді жүйесін құру үшін қолдана алады, кәсіпкерлік саласындағы білім мен түсінікті көрсете алады, теориялық ақпарат пен кәсіпкерлік практикасын жинап, түсіндіре алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Есептеу математикасы
Пәннің мақсаты: компьютерлік қосымшаларда және бағдарламалауда қолданылатын есептеу әдістері мен сандық алгоритмдерді зерттеу (сандық әдістер, функцияларды жуықтау, интерполяциялық әдістер, ең жақсы жуықтау, теңдеулерді жуықтау, дифференциалдау және интеграциялау, дифференциалдық теңдеулерді шешу, сандық оңтайландыру әдістері, компьютерлік модельдеу әдістері).
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Математика 3
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика: ықтималдық үлестірімдері, үлестіру функциялары, математикалық күту, дисперсия, корреляция, регрессия, статистикалық әдістер және гипотезаны тестілеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ESL үшін ағылшын тілі
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ IT-мамандардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін игеруі, оны ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік сәулет және операциялық жүйелер
Пән аналогтық және импульстік құрылғыларды, электронды құрылғылар ұғымын, цифрлық жүйелердің жұмыс істеу принципін, компьютерді көп деңгейлі ұйымдастыруды, компьютердің архитектурасын, құрылымын, заманауи көп деңгейлі машиналарды, компьютердің негізгі элементтері мен функционалды түйіндерін, сақтау құрылғыларын, процессорлар мен шиналардың чиптерін, командалар жүйесін, ОЖ-дегі негізгі негізгі ұғымдарды, процестерді басқаруды, жадты басқаруды, енгізу-шығаруды басқару, компьютер және оның бағдарламалық жасақтамасы, ОЖ-де Алгоритмдеу және бағдарламалау, процестер арасындағы өзара әрекеттесудің түрлері мен механизмдері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Физика 1 (Электроника негіздері)
Электромагнетизм теориясын, электр тізбектерін, трансформаторларды, генераторларды, электр машиналарын, электрмен жабдықтау жүйелерін және электротехниканың басқа аспектілерін зерттеу. Сонымен қатар, студенттер электрмен жабдықтау, датчиктер, күшейткіштер, компьютерлер және т. б. сияқты әртүрлі электронды құрылғылардың электр схемаларымен, принциптерімен және жұмыс әдістерімен танысады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік жүйелердің архитектурасы және ұйымдастырылуы
Курстың мақсаты: есептеу жүйесінің жеке элементтерін және олардың жұмыс істеу процесіндегі байланысын зерттеу, автобус архитектурасының эволюциясы, микропроцессорлық жүйенің құрылымы мен ұйымдастырылуы, микропроцессорлық құрылғының мекен-жай кеңістігі, есептеу машиналарын ұйымдастыру және құру принциптері, жұптастыру әдістері мен құралдары, процессорды бағдарламалау негіздері, көп процессорлы және көп ядролы жүйелердегі есептеу. Деректерді кэштеу принципі, үзіліс жүйесі, жадқа тікелей қол жетімділік қарастырылады. Электрондық есептеу жүйелерінің архитектурасы мен аппараттық құралдарының даму тенденциялары, көп процессорлы және көп ядролы жүйелердің өнімділігін арттыру әдістері, энергияны үнемдейтін технологиялар сипатталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Веб-дизайн мен әзірлеуге кіріспе
Пайдаланушы интерфейсін жобалаудың негізгі принциптері мен әдістері, UX/UI дизайнында қолданылатын арнайы құралдар мен технологиялар. Заманауи интерфейс талаптары мен визуалды дизайн стандарттарын ескере отырып, веб-беттер мен мобильді қосымшаларды прототиптеу және жобалау бойынша практикалық дағдылар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритмдер мен мәліметтер құрылымы
Пән, алгоритмдер теориясының негізгі ұғымдарын, уақыт пен кеңістіктік күрделілікті бағалау әдістерін, дерексіз деректер түрлерін және олардың сызықтық және динамикалық көріністерін жүзеге асыратын негізгі құрылымдарды, әртүрлі деректер құрылымдарындағы деректерді сұрыптау, іздеу және өзгерту алгоритмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискретті құрылымдар мен алгоритмдерді талдау
Пән дискретті ойлаудың принциптері мен әдістерін қалыптастыру үшін қажетті тілдік және әдіснамалық негіз болып табылады. Пән информатика мен математикалық модельдеуді зерттеуде және теориялық және қолданбалы есептерді шешуде қажетті ұғымдарды ресімдеу және ұйымдастыру дағдыларын дамытуға бағытталған. Математикалық және қолданбалы дискретті модельдерді құрудың дискретті математикалық объектілері, теориясы мен әдістері Қолданбалы информатика саласындағы білікті маманның кәсіби дағдылары мен дағдыларының негізінде жатыр.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 2
Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ IT-мамандардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін игеруі, оны ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәліметтер базасын басқару жүйелері
Пән, деректер банкін және оның компоненттерін, ДҚБЖ ұғымы мен жіктелуін, ДҚБЖ тілдік және бағдарламалық құралдарын, деректер құрылымын, ДҚБЖ функцияларын, деректер модельдерінің жіктелуін, көп өлшемді деректер модельдерін, объектіге бағытталған, постреляциялық және реляциялық ДҚБЖ, құрылымдық сұрау тілі, деректерді манипуляциялау әдістері мен тәсілдерін, әртүрлі мәліметтер базасын құру және жүргізу ДҚБЖ.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді талдау
Деректерді талдау негіздері (визуализация, сипаттамалық статистика) және машиналық оқыту әдістері (жіктеу, регрессия, кластерлеу алгоритмдері). Сонымен қатар, клиенттік базаны талдау, сатуды болжау, жарнамалық кампаниялардың тиімділігін талдау және т. б. сияқты нақты бизнес-мәселелерді шешуде аналитикалық құралдарды қолдану зерттелуде.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Қолданбалы деректерді визуализациялау
Бұл курс студенттерді әртүрлі визуализация әдістері арқылы үлкен, күрделі деректер жиынтығындағы ақпаратты беру үшін қолданылатын негізгі ұғымдар мен құралдармен таныстырады. Студенттер визуализация арқылы деректерді зерттеу деректерінің негіздерін, деректерді визуализацияға жарамды ету үшін оларды қалай басқаруға және пішінін өзгертуге болатынын және қарапайым бір айнымалы визуализациядан үлкен көп деңгейлі және интерактивті визуализацияға дейін барлығын қалай дайындау керектігін үйренеді. Тақырыпты толық түсінуді дамыту үшін визуализация теориясы курстың техникалық аспектісімен бірге ұсынылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетілдірілген веб-дизайн
Курстың мақсаты: заманауи дизайн өнімін жасау, Figma бағдарламасында жұмыс істеу, дизайнды стандарттау (әсіресе күрделі интерфейстерге қатысты), дизайнды кейінгі дамытуды жеделдету және жеңілдету, сонымен қатар элементтердің бірыңғай стилін және олардың өзара әрекеттесу логикасын сақтау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Интерфейсті дамыту
JavaScript көмегімен оқиғаға бағытталған бағдарламалау мен прототипке бағытталған бағдарламалауға кіріспе. Курс тақырыптарына JavaScript тілінің негіздері, құжат нысанының моделімен (DOM) өзара әрекеттесу және манипуляция, DOM оқиғаларын басқару және динамикалық медиа құру кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау
Пән клиент-сервер қосымшаларын құру және орналастыру негіздерін, TCP/IP, ftp, WebSockets желілік протоколдарының негіздерін, серверлік бағдарламалау тілдерін (PHP), RESTful API құруды, мәліметтер базасымен жұмыс істеуді, сұраныстарды құруды және өңдеуді үйренеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Компьютерлік желілердің негіздері
Желілер жұмысының негізгі принциптері, желілерді жіктеу, желі архитектурасы, желілік деңгей хаттамалары, маршруттау және коммутация технологиялары, желілерді қорғау құралдары мен әдістері, компьютерлік желілердегі қауіпсіздік мәселелері, желілік қызметтер мен қосымшалар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби ағылшын тілі 3
Курстың мақсаты-ағылшын тілін үйрену, ана тілінде сөйлемейтіндерге арналған, оны ағылшын тілі шетелдік тіл ретінде (EFL), ағылшын тілі қосымша тіл ретінде (EAL) немесе ағылшын тілі басқа тілдердің сөйлеушілері үшін (ESOL) деп те атайды. Пән студенттерге қысқа мерзімде оқу пәндерін тиімді меңгеру үшін қажетті ағылшын тілін білуін жақсарту үшін қажет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпараттық қауіпсіздіктің тұжырымдамалық моделін, ақпараттық қауіпсіздік стандарттарына шолу мен салыстырмалы талдауды, қауіпсіздіктің бұзылу себептерін зерттеуді, қауіпсіздік саясаты тұжырымдамасын, компьютерлік жүйедегі қауіпсіз субъектілік өзара іс-қимыл модельдерін, қорғаныс механизмдерін біріктіруді, таратылған компьютерлік жүйеде қауіпсіздік тетіктерін құруды, қорғалған виртуалды желілерді құрудың заманауи құралдарын, ақпаратқа рұқсатсыз қол жеткізу тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатика қосымшаларына арналған бағдарламалау
Мұра, инкапсуляция, полиморфизм және абстракция сияқты объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі принциптерін, сыныптар, объектілер, әдістер, қасиеттер мен интерфейстер ұғымдарын, сонымен қатар бағдарламалық қосымшаларды жобалау мен әзірлеуде объектіге бағытталған тәсілді қолдану, ерекшеліктермен және қателерді өңдеумен жұмыс істеу. Курс сонымен қатар ОP-де қолданылатын әртүрлі дизайн үлгілерін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Объектіге бағытталған бағдарламалау
Курстың мақсаты-әрі қарай оқу процесінде және кәсіби салада практикалық қолдану үшін жеткілікті Python тілінде объектіге бағытталған бағдарламалаудың (ОP) идеологиясы мен негізгі аспектілерін түсінуді қалыптастыру. ОP мыналар үшін қолданылады: ақпаратты құрылымдау, кейбір элементтердің басқалармен өзара әрекеттесуін дәл анықтау; бағдарламаның басқарылуын арттыру; кодты әр түрлі тапсырмаларға тезірек масштабтау; жазылғанын жақсы түсіну; дайын бағдарламаларды тиімдірек қолдау; барлық кодты қайта жазудың қажеті жоқ өзгерістерді енгізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық жасақтаманы тестілеу және сапаны қамтамасыз ету
Бағдарламалық қамтамасыз етуді тестілеу негіздерін, тестілеу әдістері мен технологияларын, сапаны бақылау процестерін, сондай-ақ бағдарламалық қамтамасыз ету сапасын қамтамасыз ету құралдары мен әдістерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректерді өндіру және анықтау
Бұл курс студенттерді білім алу үшін деректерді өндіру теориясы мен тәжірибесімен таныстырады. Бұған статистика, ауқымды деректерді талдау, машиналық оқыту және жасанды интеллект саласында бұрын белгісіз және қызықты заңдылықтарды алу мақсатында үлкен көлемдегі деректерді автоматты немесе жартылай автоматты түрде талдауға арналған әдістер кіреді. Тақырыптарға деректер сорттарын түсіну, жіктеу, ассоциация ережелерін талдау, кластерлік талдау және ауытқуларды анықтау кіреді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды талдау және тестілеу
Пәнді игерудің мақсаты Бағдарламалық жасақтамаға қойылатын талаптарды әзірлеу және талдау саласында білім мен практикалық тәжірибе алу болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент талаптарды тұжырымдау әдістерін, талаптарды визуалды ұсыну модельдерін қолдана отырып, белгілі бір сыныптардың жобаларында талаптарды анықтау мен құжаттаудың негізгі принциптері мен әдістерін білуі керек. Іскерліктер мен практикалық дағдыларды қалыптастыру талаптардың негізділігін келісу және тексеру әдістеріне, бағдарламалық қамтамасыз ету талаптары бойынша құжат-тұжырымдаманы және визуалды модельдерді пайдалана отырып, талаптардың ерекшелігін әзірлеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпарат, мультимедиялық дизайн және қозғалмалы кескіндер
Пәнді игерудің мақсаты-аналогтық және цифрлық ортада бар бейнелі жүйені құрудың практикалық дағдылары, студенттерді графикалық дизайндағы интерактивті технологиялардың әртүрлілігімен, оларды қолданудың әртүрлілігімен және олардың жобалық міндет пен жобалық шешім ұғымына сәйкестігімен таныстыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Бағдарламалық жасақтама жобаларын басқару
Пәнді оқытудың мақсаты жобалардың мәні мен мазмұны туралы кешенді түсінік пен жүйеленген білімді қалыптастыру; жобаны өмірлік циклінің барлық кезеңдерінде басқару қабілеттерін игеру; негізделген ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау, олардың операциялық және ұйымдастырушылық тиімділігін, әлеуметтік маңыздылығын бағалау, оларды күрделі (оның ішінде мәдениетаралық) және күрделі жағдайларда іске асыруды қамтамасыз ету болып табылады динамикалық орта.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жүйелік талдау
Бизнес-процестерді, техникалық жүйелерді және ақпараттық жүйелерді қоса алғанда, күрделі жүйелерді талдау әдістері мен құралдарын зерттеу. Пән шеңберінде жүйелер теориясы және олардың элементтері, модельдеу әдістері, жүйелерді зерттеу әдістері, жүйелерді бағалау және оңтайландыру әдістері, шешім қабылдау және тәуекелдерді талдау әдістері сияқты тақырыптар қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпарат, ғылым, техника және өнер саласындағы арнайы тақырыптар
Курстың мақсаты-информатика теориясының математикалық, физикалық негіздерін қарастыру және информатиканың Қазақстанның ақпараттық қоғамдастығын Information Science, Computer Science және computational Science-пен түсінудегі ғылыми-қолданбалы пән ретіндегі арақатынасы, АҚШ пен батыс елдерінің ақпараттық мамандарының ұсынуында. Бит ақпаратының мөлшерін өлшеу бірлігі ұсынылады және күрделі табиғи жүйелердің ақпарат көлемін бағалау мүмкіндігі дәлелденеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық жүйелерді басқару
Ақпараттық жүйелердің жұмыс істеу принциптерін зерделейтін пән; ақпараттық жүйелерді енгізу, бейімдеу, баптау, пайдалану және техникалық қызмет көрсету, тестілеу процестері, АЖ компоненттерін тестілеудің заманауи технологиялары мен құралдары, ақпараттық жүйені ұсыну және пайдаланушыларды бастапқы оқыту әдістері мен қабылдағыштары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық әлемдегі этика
Бұлтты есептеу жүйелерінің жұмыс принциптерін және оларды ақпараттық жүйелерде қолдануды, виртуалдандыру технологияларын, бұлтты есептеу түрлері мен модельдерін, ресурстарды бақылау және басқару әдістерін және бұлтты жүйелердегі қауіпсіздік мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Веб-аналитика және сандық маркетинг
Пән веб-аналитиканың негіздерін, соның ішінде Google Analytics және сайттағы пайдаланушылардың мінез-құлқын талдау сияқты аналитикалық құралдарды теңшеу мен пайдалануды зерттейді; веб-сайтты оңтайландыру және оның өнімділігін жақсарту әдістерін, контекстік жарнама, іздеу жүйесін оңтайландыру, әлеуметтік медиа маркетингі, электрондық пошта маркетингі және т. б. сияқты цифрлық маркетинг құралдарын зерттейді; білім алушылар нарықты талдауды, маркетингтік стратегияларды құруды, мазмұнды әзірлеуді және маркетингтік науқандардың нәтижелерін бақылауды үйреніңіз.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық әдістер
Бұл курс заманауи әлеуметтік зерттеулердің негізінде жатқан кең зерттеу парадигмалары мен теориялық тәсілдерді, әртүрлі зерттеу схемаларын және деректерді талдаудың әртүрлі түрлерінде қолданылатын жүйелі әдістерді қарастырады. Бұл курс бүкіл академиялық аспект бойынша зерттеу процестерін енгізсе де, шағын және үлкен деректер жиынтығын сандық талдауға ерекше назар аударылады. Осылайша, студенттер статистикалық талдаудың негіздері туралы біледі және деректер ғылымы мен әлеуметтік медиа аналитикасының дамып келе жатқан әлемдерімен танысады. Студенттер сонымен қатар деректерді визуализациялау немесе зерттеу презентациялары сияқты байланысты тақырыптарды қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сандық өзара әрекеттесу
Курстың мақсаты-студенттерді практикалық іс-шараларға тарту, сонымен қатар оларды цифрлық ақпаратпен немесе онымен байланысты салалармен байланысты заманауи жұмысқа дайындау. Бұл курс студенттерге киберкеңістікте дайындалудың нені білдіретінін білуге, сондай-ақ мансап пен табысқа жету үшін қажетті өз дағдылары мен кәсіби дайындықтары туралы ойлауға мүмкіндік береді. Осы пәнді игеру нәтижесінде студенттер ақпараттық қоғамды дамыту саласындағы цифрлық трансформация міндеттерін шешуге қолданылатын ғылыми пәндер туралы білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мәтінді шығару және веб-іздеу
Курстың мақсаты-студенттерді мәтіннен ақпаратты автоматты түрде алу міндеттеріне қызмет ететін заманауи техникалық құралдармен және ақпараттық технологиялармен таныстыру. Студент лингвистикалық қызметті қамтамасыз етуге қызмет ететін негізгі заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды оқиды; заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды оқып, меңгере алады; негізгі заманауи техникалық құралдармен және ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мобильді технологиялар мен қосымшалар
Мобильді қосымшалардың негізгі архитектуралары, мобильді қосымшаларды әзірлеу платформалары, пайдаланушы интерфейсі мен алгоритмдерді жобалау принциптері, әртүрлі операциялық жүйелерге (Android, iOS және т.б.) арналған мобильді қосымшаларды әзірлеу және тестілеу ерекшеліктері, мобильді қосымшаларды монетизациялау және жылжыту мәселелері. Студенттер сонымен қатар Android Studio, Xcode, React Native, Flutter және т. б. сияқты танымал мобильді қосымшаларды әзірлеу құралдарымен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Сараптамалық білім және шешімдерді қолдау жүйелері
Пән білім мен шешім қабылдау процестерін формализациялау әдістерін зерттейді, сонымен қатар бағдарламалау тілінде қарапайым сараптамалық жүйелерді дамытудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалық жасақтаманы жобалау
Пән бағдарламалық архитектурамен, оны құрудың принциптерімен және заманауи тәсілдерімен байланысты мәселелер шеңберін қамтиды: объектіге және аспектіге бағытталған бағдарламалау, метапрограммалау, пәнге бағытталған тілдер. Студент ақпаратты іздеуді, сыни талдауды және синтездеуді жүзеге асыра алады, қойылған міндеттерді шешу үшін жүйелік тәсілді қолдана алады; орташа және жоғары күрделіліктегі бағдарламалық жүйелерді әзірлеуге мүмкіндік беретін бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың заманауи әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект жүйелері
SII мәселесінің философиялық аспектілерін, SII даму тарихын, SII модельдеу мәселелерін, интеллектуалды басқаруды, SII түрі ретінде сараптамалық жүйені, ES әзірлеу әдістемесін, білімді ұсыну модельдерін, SII-дегі шешімдерді шығару және коммуникация модельдерін, анық емес жиынтықтарды, анық емес қатынастарды, анық емес мәлімдемелерді және анық емес жүйелік модельдерді, жүйелердің логикалық-лингвистикалық сипаттамасын, нейрондық желілерге кіріспе.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Сандық нарыққа арналған сандық әдістер
Пәннің мақсаты студенттерде маркетингтік зерттеулер мен цифрлық нарықты ситуациялық талдауды ұйымдастыру және жүргізу үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Ақпараттық технологиялар саласындағы ғылыми зерттеулер
ОТ-дағы зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерін, осы салада қолданылатын ғылыми әдістерді, сондай-ақ ОТ-да қолданылатын ғылыми-зерттеу жобалары мен бағдарламаларын зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Нейрондық желілер
Пәнді игерудің мақсаты – биологиялық нейрондық желілерді-тірі организмнің жүйке жасушаларының желілерін ұйымдастыру және жұмыс істеу принципі бойынша құрылған математикалық модельдерді, сондай-ақ олардың бағдарламалық немесе аппараттық инкарнациясын зерттеу. Нейрондық желілер әртүрлі көзқарастардан қарастырылады: Машиналық оқыту тұрғысынан, математикалық тұрғыдан (нейрондық желілерді оқыту), кибернетика тұрғысынан (нейрондық желі адаптивті басқару есептерінде және робототехника үшін алгоритмдер ретінде қолданылады), есептеу техникасы мен бағдарламалауды дамыту тұрғысынан.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Интеллектуалды ақпараттық жүйелер
Әр түрлі мақсаттағы ақпараттық жүйелерді интеллектуализациялау негіздерін, жасанды интеллекттің проблемалық салаларын, мәліметтер мен білімді ұсыну модельдерін, интеллектуалды жүйелерді жіктеуді, білімді ұсынудағы белгісіздікті жою әдістерін, оларды жалпылау мен жіктеуді, компьютерлік логика мен лингвистика мәселелерін, қолданбалы процедураларды интеллектуализациялауды зерттейтін пән. пәндік сала (іздеу, басқару және бақылау), құрылыстың әдіснамалық аспектілері сараптамалық жүйелер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Аналогтық және цифрлық ортада бар бейнелі жүйені дамыту бойынша пәндік саланы тұжырымдайды, жобалардың көрнекі тартымдылығын көрсету үшін анимациялық объектілерді жасайды.
- Өзін-өзі жетілдіруге деген ұмтылысты көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешім қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, салауатты өмір салтына назар аударады.
- Математика және информатика салаларының негізгі ұғымдары мен фактілері туралы білімді көрсетеді, сонымен қатар жаратылыстану саласындағы қолданбалы есептерді шешу үшін теориялық білімді қолдана алады; компьютердегі құбылыстар мен процестерді модельдеу үшін теориялық білімді қолданады; нақты құбылыстар мен процестерді талдауда зерттелген статистикалық әдістер мен әдістемелерді жан-жақты қолдану қабілетін көрсетеді.
- Заманауи модельдеу және визуализация құралдары мен орталарын пайдалана отырып, халықаралық және мемлекеттік стандарттар негізінде тиімді және сенімді жүйелерді әзірлеу бойынша жобаның пәндік саласын ресімдейді.
- Бизнес-міндеттерді шешуде жүйелік тәсіл қағидаттары негізінде және басқару шешімдерін қабылдауды ақпараттық қолдау үшін ақпаратты іздеуді, талдауды, жинауды, жіктеуді, жүйелеуді, өңдеуді және түсіндіруді ұйымдастырады және жүзеге асырады.
- Бизнес-процестерді талдау негізінде ақпараттық ағындардың тұжырымдамасын, техникалық-экономикалық негіздемесін, математикалық және компьютерлік модельдерін, виртуалды жүйелер топологияларын әзірлейді және нәтижелерді ақпараттық технологиялар саласындағы мамандарға да, мамандарға да ұсынады.
- Практикалық мәселелерді шешу үшін оларды пайдалану мүмкіндігін анықтау мақсатында компьютерлік жүйелер мен желілердің жұмыс қабілеттілігін, ақауларға төзімділігін және ақпараттық қауіпсіздігін талдайды.
- Аспаптық ортаны қолдана отырып математикалық немесе Имитациялық модельдеу негізінде ақпараттық жүйелердің есептерін шешудің модельдерін, әдістері мен алгоритмдерін әзірлейді және талдайды.
- АЖ зерделеу үшін негіздер қалыптастырады, компанияның АЖ тұтастығы мен тұрақтылығын сақтай отырып, жүйелік тәсіл негізінде ақпараттық жүйелерді дамыту және оңтайландыру жөніндегі жоспарларды әзірлейді және енгізеді.
- Ақпараттық жүйелерді басқару әдіснамасы негізінде әртүрлі ақпараттық жүйелердің, соның ішінде кәсіпорынның зияткерлік және сервистерінің тиімді жұмыс істеуі үшін бағдарламалық қамтамасыз етуді қалыптастырады, орнатады, конфигурациялайды және басқарады.
- Бағдарламалық қамтамасыз ету мен ақпараттық жүйелерді, сондай-ақ компьютерлік жүйелердің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін және автоматтандыру мен цифрландыруға негізделген бизнес-процестерді қолдайтын модульдерді әзірлеуге, верификациялауға және тестілеуге жетекшілік етеді, сондай-ақ бұлттық жүйелердегі қауіпсіздік мәселелерін қарастырады.
- Бизнес мәселелерін шешуге және басқарушылық шешімдер қабылдауды ақпараттық қамтамасыз етуге жүйелі көзқарас қағидаттары негізінде ақпаратты іздеуді, талдауды, жинауды, жіктеуді, жүйелеуді, өңдеуді және түсіндіруді ұйымдастырады және жүзеге асырады.
- Бағдарламалаудың негізгі принциптерін зерттейді, бағдарламалық қосымшалар жасайды, қолданбалы интерфейстерді жобалайды, объектіге бағытталған тәсілді қолданады.
- Google Analytics сияқты веб-аналитикалық құралдарды зерттейді, трафик, конверсия, мінез-құлық көрсеткіштері, трафик көздері туралы ақпарат береді, сонымен қатар маркетингтік науқандардың тиімділігін анықтауға, веб-сайттың күшті және әлсіз жақтарын анықтауға, өнімділік пен нәтижелерді жақсарту үшін негізделген шешімдер қабылдауға мүмкіндік беретін деректерді талдайды.
- Мобильді қосымшаларды әзірлеудің бірнеше тәсілдерін, соның ішінде жергілікті дамуды (платформаға арналған), кросс-платформаны дамытуды (React Native немесе Flutter сияқты құрылымдарды қолдана отырып) және мобильді оңтайландырылған веб-қосымшаларды зерттейді.
Ұқсас БББ
6B06111 Қаржы математикасы
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
6B06111 Ақпараттық жүйелер
Қазақ-орыс халықаралық университеті
6B06111 Информатика және компьютерлік ғылымдар
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B06111 Компьютерлік ғылымдар және программалық инженерия
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті