Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Логопедия в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Логопедия мамандығына кіріспе
    Несиелер: 5

    Студенттердің сөйлеу тілінің кемістігін түзетуде логопедиялық жұмыстарды қолдану барысында теориялық, практикалық білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты: сөйлеу тілі бұзылған адамды оқытуды, тәрбиелеуді және қайта тәрбиелеуді, сонымен бірге сөйлеу тілі кемістіктерінің алдын алу жолдарын ғылыми негізде жете зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Психопатология
    Несиелер: 5

    Психикалық дамуы тежелген балаларға диагностикалық баға беру психикалық әдістемелік жұмыс жүргізу. Білім беру жүйесінде теориялық, практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты: психикалық дамуы тежелген балалармен жұмыс жүргізуді үйрету. Психикалық ауытқулар бұл жағдайда өзін нашар сезінумен және әлеуметтік адаптация қиыншылықтарын алдын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар мүшелерінің анатомиясы және патологиясы
    Несиелер: 6

    Мүмкіндігі шектеулі балалар мүшелерінің анатомиясы және патологиясы, физиологиясының бөлімдерін қарастыру. Психологиялық-педагогикалық және емдеу-сауықтыру шараларының жүйесін қолдануға қажетті оқу дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты: Әртүрлі анализаторларында кемістіктері бар балаларды оқытып-тәрбиеледің ерекшеліктерін сауықтыру тәсілдерін, түзету жолдарын анықтау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Балалардың дамуындағы толып жатқан жетіспеушіліктің түрлерімен, олардың профилактикасымен және емдеу әдістерімен таныстыру. Білім беру жүйесінде теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мақсаты: Кемістіктердің түрлерін және олардың себептерін талдап, әсерін анықтап, жіктеуге, профилактика және емдеу әдістерін анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зияты зақымдалған балаларды психоматорлы дамыту
    Несиелер: 5

    Білімгерлерге дамуында ауытқуы бар балалардың қозғалыс аймақтарының бұлшық етін қалпына келтіруге, оларды оңалту әдістемесінің кешендік жүйесінде пайдалану іскерліктерінің жұмыстарының әдістемесі туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру. Мақсаты:Зияты зақымдалған балалардың физикалық және психомоторлық дамуы бойынша жұмыстың мақсаты, міндеттері мен мазмұнын анықтау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру.Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту. Мақсаты: Инклюзивті білім беру ұйымдарының мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету модельдері туралы түсініктер қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді. Мақсаты: студенттерге тұтас педагогикалық тәрбие білімдер жүйесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән алынған білімді пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін қарастырады және нақты проблемалық жағдайларды талдайды. Ғылыми жұмысты рәсімдеу дағдыларын қалыптастырады. Мақсаты: ғылыми жұмыстармен айналысу дағдыларын қалыптастыру, студенттерге ғылыми әдістемелік бағыт беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Арнайы педагогика тәрбиелеу мен оқытуды ұйымдастыру мазмұны мен құралдары мәселелері бойынша ғылыми-теориялық зерттеулер саласы жайында біліммен қамтамасыз ету және арнайы білім беру мәселелерін шешудің заманауи тәсілдері туралы толық түсініктерін қамтамасыз ету. Мақсаты: балалық мүгедектіктің алдын алу, ерте түзете-дамытушылық көмек көрсету, мектепке дейінгі және мектепте білім беру, мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім беруге біріктіру туралы ғылыми-практикалық көзқарастарын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Клиникалық педиатрия
    Несиелер: 5

    Балалардың денсаулығын сақтау мен нығайту, сырқаттарды емдеу мен аурудың алдын алу, денсаулық және жұмысқа қабілеттілік жағдайында, адамзат қоғамында ұзақ өмір сүруге жетуді көздейтін тәжірибелік іс-әрекеттің және ғылыми білімдердің жүйесі бойынша әдістемелік нұсқаулық жүргізу. Мақсаты: ауытқушылықтың алдын-алу жұмыстарын жүргізу, теориялық және практикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы мектептегі тəрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тәрбиелеу үдерісінде ізгілендіру идеясын негіздеу мен теориялык, әдістемелік кешенде құрылған және жалпыадамзаттық ізгілік құндылықтар басымдылығында, тұлғалық-бағдарлық, тұлғалық–іс-әрекеттік, аксиологиялық тұрғылар жүйесінде қарастырылады және тәрбие жұмыстарын жоспарлау технологиясы мен әдістері меңгеріледі. Мақсаты: Тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үдерісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзіреттілігін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедиялық ойын техникасы
    Несиелер: 5

    Логопедиялық ойын техникасы арқылы оқушылардың сөйлеу және ойлау қабілеттерін дамыту, өмірге деген құлшынысын арттыру. Теорияда меңгерген әдіс-тәсілдерді практикада қолдануды үйрету. Мақсаты: Ойын техникаларын меңгерту, әдіс-тәсілдермен жұмыс жүргізу, оқыту барысында әр түрлі оқыту әдістері мен формаларын алмастыра қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы психология пәнінің мәселелері, дизонтогенез түрлерінің жіктелуі мен параметрлері, қарастырылады. Бұл пән бойынша өткізілетін сабақтарда студенттер қазіргі арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық мәселелерін қарастырып, арнайы психологтардың жұмысының негізгі принциптерімен танысады. Мақсаты: аномалдық психикалық дамудың ерекшеліктері, түзету және профилактикасы негіздері туралы көзқарастарды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Логопсихология және сөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарым-қатынас дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған және аутизм балаларға сөйлеу тілі дизонтогенезін талдауда заманауи лингвистикалық, психологиялық, нейропсихологиялық көзқарастарын қарастырады. Аутизмге шалдыққан және зияты бұзылған балаларға логопедиялық көмекті ұйымдастырудың базалық ережелерін үйрету. Ерік-жігер аясы бұзылған балалармен қатынас орнатуды, мектеп жасына дейнгі зияты зақымдалған және ерік-жігер аясы бұзылған балалардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып түзету жұмысын дұрыс ұйымдастыру. Мақсаты: зияты зақымдалған және аутизмға шалдыққан балаларға заманауи психокоррекциялық технологияларды қолдану, мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету бойынша жұмысты жоспарлау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың дене, психомоторлық дамуының арнаулы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балалардың психологиялық ерекшеліктерін анықтау, жалпы және ұсақ моторикасын түзету, психомоторикалық дамыту жұмыстарының әдіс-тәсілдерімен танысу. Мақсаты: зияты зақымдалған балалардың физикалық және психомоторлық дамуы бойынша жұмыстың мақсаты, міндеттері мен мазмұнын анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балалардың психодиагностикасы
    Несиелер: 5

    Психологиялық-педагогикалық диагностиканың негізгі теориялық жағдайларын, қазіргі кезеңдегі ДАБ балалардың диагностикасының әдісін, дамуында түрлі ауытқулары бар балалармен жұмыстың ерекшеліктерін қарастыру. Студент тәжірибеде түрлі психодиагностикалық құрамды пайдалануы, баланың психологиялық жағдайын дұрыс бағалай білуі. Мақсаты: психодиагностикалық ғылыми теориялық негізін зерттеу, дефектологияда психологиялық-педагогикалық диагностикасын қолдану қазіргі жағдайының ерекшелігін білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқытудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мүмкіндігі шектеулі балаларға өміріне және кәсіби еңбегіне қажетті қолайлы математикалық білім, біліктілік дағдылар жүйесін қарастыру. Мақсаты: Студенттерді арнайы мектепте математика сабақтарын және сыныптан тыс сабақтарын беруге дайындау және көрнекі дидактикалық жабдықтарды жасауды меңгерту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Күрделі кемістігі бар балалардың психика және дене дамуы
    Несиелер: 5

    Студенттердің ғылыми психологиялық танымдық процестер аясында танымдық іс-әрекеттік негізін қалыптастырады, психология ғылымындағы танымдық психикалық процесстердің алғашқы сезімдік логикалық сатылары жайлы ғылыми теориялар жайлы білімдерін қалыптастырады. Мақсаты: білімдері мен эрудицияларының деңгейін көтереді, психологиялық заңдылықтардың негізінде психикалық процестердің тәсілдерін, даму жолдарын оқып, меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ерте жастағы балаларды түзету-дамыту технологиясы мен ойын әдістемесі
    Несиелер: 5

    Баланы белгілі бір жағдайларға бағыттап, оған тән емес жаңа қасиеттерді дамытуға және оның мінез-құлқын бақылауға дағдыландыруға болатын әлеуметтік тәжірибеге негізделген түзету әдісі. Мақсаты: мүмкіндіктері шектеулі ерте жастағы балаларды түзетуде ойын әдісін қолдану және түзету-дамыту технологияларын тәжірибеде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың ақыл-ойының даму деңгейін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың оқыл-ой деңгейінің патологиялық жағын зерттеу және себебін анықтау. Психологиялық дамуында ауытқуы бар балалармен коррекциялық түзету жүмыстарын жүргізуді үйрету. Мақсаты: психологиялық дамуында ауытқуы бар балалардың психологиялық ерекшеліктерін сипаттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды түзетіп-дамытып оқыту
    Несиелер: 5

    Мектепке дейінгі жастағы балаларды тәрбиелеуде арнайы әдіс-тәсілдерді меңгерту. Мүмкіндігі шектеулі балалардың сөйлеу тіліндегі, ақыл-ойындағы, психикалық танымдық процестерін түзету, дамыту, білім беру және тәрбиелеу туралы арнайы педагогикалық ғылым. Мақсаты: мектепке дейінгі жастағы мүмкіндігі шектеулі балаларды тәрбиелеу және оқыту ерекшеліктерін үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары бар балалардың даму заңдылықтарын анықтап, бұзылыстарды топтастырып, себептерін анықтап, педагогикалық-түзету жұмысының әдістемелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Мақсаты: Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстары бар балаларға жүргізілетін педагогикалық-түзету жұмысының әдістемесін ғылыми негізде жете зерттеу және анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепке дейінгі логопедия
    Несиелер: 5

    Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, сөйлеу тілі бұзылыстарын түзету бойынша жұмысты жоспарлау. Мақсаты: Мектеп жасына дейінгі зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілін тексеру, зерттеу заманауи психокоррекциялық технологияларды қолдану еркшеліктері жөніндегі теоретикалық және практикалық түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу тілін зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Тілдік бұзылыстарға тән және белгілі жас кезеңдеріне сай тілдік және психикалық даму ерекшеліктерін, паталогиялардың туындауын қарастыру. Сөйлеу тілі зақымдалған балалардың тілдік, психикалық мінездемелері туралы білімдер негізінде түрлі жастағы балаларды логопедиялық және психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізе алуы. Диагностикалық ақпаратты ұсынуы, дайындауы, сақтауы, жинақтауы, бағалауы үшін АКТ бағдарламалық құралдарын сенімді және сыни тұрғысынан қолдана алуы. Логопедиялық тексеру құралдарын таңдау мен жүзеге асыруда, ЕББ қажет ететін балалармен өзара әрекет етуші ата-аналар, педагогтарға кеңес беру мәселелерін меңгерту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Түзету ритмикасы мен логомассаж
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тіл бұзылыстары бар балаларға жүргізілетін ритмикалық гимнастика және логомассаж тәсілдерімен түзету жолдарын қарастыру. Мақаты: Білім берудің арнайы ұйымдарында логопедиялық сабақтарды түзету ритмика мен логомассаж әдістерін енгізу үшін қажетті икемділіктерді мен дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ҚР-ның әр түрлі ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    ҚР-ның әр түрлі ұйымдарында логопедиялық жұмысты ұйымдастыру студенттерді арнайы білімді қажет ететін адамдарға арнайы білім беру мекемелерінің түрлерімен және тіл кемістігін түзету әдістемелерімен таныстыру, оларды талдау жұмысына үйрету, жеке түзету бағытын құру. Мақсаты: Арнайы білім беру мекемелерінің түрлерімен таныстыру және түзету жұмысының әдістемелерімен кәсіби дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарында педагогикалық-түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуының түрлері, себептері, механизмі, этиологиясы және афазия мен алалияның түрлеріне сәйкес түзету жұмысының негізгі бағыттарын білу керек. Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылуы бар балалардың сөйлеу тілін тексеру әдістерін; арнайы әдибиеттерден тақырып бойынша кәсіби ақпараттарды тауып, талдап, түзету жұмысында қолдана білу. Сөйлеу тілінің жүйелі бұзылыстарында педагогикалық-түзету жұмысының саласында құзыретті болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеудің ауыр бұзылуын түзету
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілі ауыр бұзылған балалардың психикалық дамуын, қарым-қатынас ерекшеліктерін зерттеу және түзету әдістері мен тәсілдерін қарастыру. Мақсаты: сөйлеу тілінің ауыр бұзылысы бар балаларға психологиялық және коррекциялық көмек көрсетуде болашақ мамандардың кәсіби біліктіліктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арт-педагогика және сөйлеу бұзылыстарының алдын алу
    Несиелер: 5

    Арт-педагогика және түзету-педагогикалық процесінде түрлі әдістерді пайдаланып сөйлеу бұзылыстары бар балаларға зерттеу жұмыстарын жүргізу және алдын алу. Мақсаты: Сөйлеу бұзылысы бар балалардың дыбыс айтуының бұзылысын арт-педагогикалық әдістерімен тәсілдерін қолданып зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дауыс бұзылыстарын түзету жұмыстары
    Несиелер: 5

    Дыбыстың айтылуы бұзылуының симптоматикасын, пайда болу себептерін және сөйлеу тілінің патофизиологиясын меңгерту. Дыбысталуды қалыптастыру бойынша логопедиялық әрекеттің әдістері мен мазмұнын, қағидаларын қарастыру. Теориялық білімдерін тәжірибеде қолдануды, сөйлеу кезіндегі тыныс алуын, дауыс пен дыбыс айтуының қалпын қарастыру. Әртүрлі білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған баланың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып сөйлеу тілі бұзылған балаларға логопедиялық түзету ықпал етудің тиімді жолдарын іріктеп, теориялық тұрғыдан негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Cөйлеу тілі зақымдалған балалардың қарым-қатынас дағдыларын дамыту
    Несиелер: 5

    Сөйлеу тілі бұзылған балалардың психикалық дамуында жалпы және ерекшеленген заңдылықтарын; тұлғалық, ерік-жігер және танымдық, қарым-қатынас ерекшеліктерін; оларды зерттеу және дамыту және түзету әдістері мен тәсілдерін қарастыру. Балалар логопсихологиясының мәселелері бойынша қолданбалы және теориялық зерттеулерге талдау жасауды; психологиялық, педагогикалық диагностиканың міндеттеріне сәйкес баланы зерттеуге қажет материалдарды іріктеуді; педагог-психологтың түзете дамыта оқыту әрекетінің мазмұны мен әдістерін жобалауын; балаға психологиялық, педагогикалық мінездеме жазуды үйрету. Дағды мен құзыреттілігі: Әртүрлі білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында сөйлеу тілі бұзылған баланың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып сөйлеу тілі бұзылған балаларға логопедиялық түзету ықпал етудің тиімді жолдарын іріктеп, теориялық тұрғыдан негіздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу дамуының бұзылуының диагностикасы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу дамуының бұзылуының диагностикасының зерттеу әдістемелерімен, диагностика түсінігімен және тексеру қорытындысын сауатты қолдана алуды меңгереді. Мақсаты: Тіл кемістігі бар балалардың дамуының ерекшелігі мен түзету жұмысының технологияларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кемістігі бар балалармен жүргізілетін психокоррекциялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Болашақ дефектолог мамандарының шығармашылдық - танымдық қабілеттерін арттырып, тәжірбиеде кеңінен қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ринолалия мен дауыстың бұзылуында түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ринолалия түсінігі, ринолалияның түрлері және ринолалияны түзету – педагогикалық жұмысының кезеңдерімен танысу. Ринолалияға шалдыққан баланың сөйлеу тілінің ерекшеліктерін анықтау . Ринолалиясы бар балалармен логопедиялық жұмыс жүргізу әдістемесі бойынша жұмысты жоспарлау. Мақсаты: Дыбыс айтуында бұзылысы бар балаларға жүргізілетін диагностикалық әдістер мен тәсілдерді қодану және логопедиялық түзету жұмысының мазмұны туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Еңбекке баулу және әлеуметтік-тұрмыстық бағдарлаудың арнайы әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мүгедек балаларды еңбекке баулу және әлеуметтік - тұрмыстық бағдарлай алуға, өз-өзіне қызмет жасауға, әлеуметтік ортаға бейімделуге қатысты барлық медициналық, педагогикалық әдістемелердің түрлерін анықтап тексеруді ұйымдастыру. Мақсаты: Арнай мектептегі балаларды оқытудың, тәрбиелеудің және тіршілік әрекетін ұйымдастырудың жаңа теориялық тәсілдерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зияты зақымдалған балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Зияты зақымдалған балалар психологиясын, нәрестелік жас, ерте жас және мектепке дейінгі жастағы ақыл-есі кем балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге арналған пән. Мақсаты: Зияты зақымдалған балалардың психикалық даму заңдылықтарың зерттеп, әртүрлі жас кезеңдерінде ақыл-ой кемістігі бар баланың психикалық даму ерекшеліктері қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазбаша сөйлеудің бұзылуы және оны түзету
    Несиелер: 6

    Жазу мен оқу бұзылыстарының түрлері, пайда болу себептері, жазу мен оқу актілерінің психологиялық механизмдерін үйрету.Сөйлеу тілі бұзылыстары бар балалардың жазу мен оқу дағдыларын қалыптастыру ерекшеліктері мен теоретикалық білімдерін тәжірибеде қолдануды, жазу мен оқу дағдыларының жағдайын тексерудің әртүрлі әдістерін іріктеп, құрастырып, тәжірибеде қолдануды, дисграфиямен дислексия түрлерін диагностикалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кохлеарлық импланты бар балалармен логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Кохлеарлы имплантациядан кейінгі оңалтудың міндеттері; жаңа дыбыстық сезімдерді естіп қабылдауын дамыту бойынша жұмыс; ішкі және сыртқы сөйлеу тілінде сөйлеудің қалыптасуын және түсінуін дамыту. Дыбыстарға еліктеуге үйрету арқылы сөйлеудің белсенді формаларын қалыптастыру. Сөйлесу қажеттілігіне тәрбиелеу. Мақсаты: Есту қабілеті зақымдалған балалардың сөйлеу тілінің даму ерекшеліктері және кохлеарлы имтлантациядан кейін логопедиялық жұмыстың негізгі бағыттары жөнінде студенттердің түсініктерін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қимыл қозғалыс жағдайындағы логопедиялық жұмыс
    Несиелер: 5

    Қимыл қозғалысы зақымдалған балалардың психофизиологиялық дамуының заңдылықтарын жүйелі дәйектеу, сөйлеу тілін зерттеудің заманауи әдіс-тәсілдерімен таныстыру. Мақсаты: Қимыл қозғалысы зақымдалған балалардың сөйлеу бұзылыстарын тексеру және түзету әдістері мен педагогикалық-емдеу шаралар жүйесі туралы түсініктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлеудің күрделі бұзылысы бар балаларды оқыту және тәрбиелеу
    Несиелер: 5

    Арнайы мектепке дейінгі мекемелерде сөйлеу тілінің түрлі ақаулықтары бар балаларды анықтап оқыту және тәрбиелеу, түзету әдістердің мазмұнымен таныстыру. Мақсаты: Сөйлеудің күрделі бұзылысы бар балаларға диагностикалық түзету жұмыстарын жүргізу, әдіс-тәсілдерді әзірлеу мен іске асыру дағдылары қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дизартриясы бар балалармен жүргізілетін түзету жұмысының әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дизартрияның симптоматикасын, пайда болу себептерін және сөйлеу тілінің патофизиологиясын; сөйлеу кезіндегі тыныс алуын, дауыс пен дыбыс айтуын қалыптастыру ерекшеліктерін үйрету. Істей алуы керек: теориялық білімдерін тәжірибеде қолдануды; сыртқы белгілері ұқсас сопақша ми дизартрия мен ашық ринолалияны ажыратуын; Дағды мен құзыреттілігі: Әртүрлі білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарында дизартриясы бар балалаға логопедиялық түзету ықпал етудің тиімді жолдарын іріктеп, теориялық тұрғыдан негіздеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы білім берудегі артпедагогика және арттерапия
    Несиелер: 5

    Арнайы мектептегі түзету-педагогикалық процесінде артпедагогика және арттерапия әдістерін пайдалану, педагогика мен өнердің өзара әрекеттілігін көрсету. Мақсаты: арнайы білім беру мекемелерінде түзете-дамыту процестерінде артпедагогика және арттерапия әдістерін әзірлеу мен іске асыру дағдылары қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Арнайы (түзету) мектепте бейнелеу өнеріне және қол еңбекке оқытудың теориясы мен технологиясы
    Несиелер: 6

    Арнайы мектепте бейнелеу өнері мен еңбекке оқыту сабағының теориясы мен технологиясы ол адамның санасы мен сезіміне әсер етіп, ондағы өмір ағысы мен құбылыстарына деген белгілі бір қатынасты тәрбиелейді, шынайы өмірді тереңірек және толығырақ тануға көмектесетін пән. Мақсаты:Бейнелеу өнері мен қол еңбекке оқытудың әдістерінің мазмұны мен көркемдік түрі бойынша жаңа технологиялық көзқарасты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Зияты зақымдалған балаларды тілге оқыту ғылыми-әдіснамалық негіздері
    Несиелер: 6

    Зияты зақымдалған балаларды тілге оқытудың негізгі заманауи әдістері мен технологиялардың мазмұнымен танысу және балалардың психикалық дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге арналған пән. Мақсаты: Зияты зақымдалған балалардың жазбаша сөйлеу тіліндегі бұзылыстарды зерттеу және тілге оқытудың ғылыми негіздегі әдістерін анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Балалардың психофизиологиялық және жеке-типологиялық ерекшеліктерін және орнын толтырушы қабілеттерін ескере отырып дамыту ортасын құру үшін әртүрлі әдістер мен тәсілдерді қолдана біледі, сөйлеу бұзылыстарының жіктелуін, сөйлеу бұзылыстарын түзетудің принциптерін, әдістері мен құралдарын меңгереді, қазіргі заманғы түзету технологиялары мен диагностикалық және алдын алу жұмыстарын меңгереді. Ғылым мен практика талаптарына сәйкес білім беру мекемелерінде оқу-түзету процесін, консультативтік-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырады, дефектология және педагогикалық ғылымның жаңа жетістіктерін саралап, дамыта оқытудың заманауи педагогикалық технологияларын меңгереді.

  • Код ON4

    Арнайы педагогикалық қызметтің дұрыс стратегиясын қабылдау үшін мүмкіндігі шектеулі балалардың ішкі және сыртқы жағдайын талдау дағдыларын меңгереді, кәсіби шешімдер қабылдау және нәтижелерді бағалау дағдыларына ие арнайы педагогикалық іс-әрекеттің тиімді әдістерін үйренеді. Түзету-педагогикалық қызметінде әдістемелік тәжірибені жүйелеу, жинақтау және тарату дағдыларын меңгереді.

  • Код ON3

    Арнайы логопедиялық ойындар мен психологиялық аурулардың түрлерімен танысады. Білім беру жүйесінде кәсіби теориялық және практикалық білімді жетілдіреді. Жаңа технологиялық тәсілдерді және критериалды бағалауды үйренеді. Ақыл-есі кем оқушыларды қол еңбегіне оқытудың психологиялық-педагогикалық негіздерін жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Білім беру саласында стратегиялық тұрғыдан ойлауды, басқарудың заманауи технологиялары мен құралдарын меңгереді. Өзіндік өміріне және кәсіби еңбегіне қажетті қолайлы математикалық білім, біліктілік дағдылар жүйесін меңгереді. Әр түрлі коммуникативтік жағдайларда кәсіби терминдерді қолдана білуге машықтанады, зияты зақымдалған балалардың сөйлеу тілінің бұзылыстарын түзетуді, сауат ашуға оқытудың қағидаларын, әдістерін, формаларын, практикада теориялық білімдерін қолдануды үйренеді. Арнайы білім беруде артпедагогиканы қолдануды дағдыланады, оқу-тәрбие жұмысының әдістері мен формаларын таңдау нәтижесін анықтауды меңгереді.

  • Код ON1

    Қазақстан тарихының және философияның, ұлттық және жеке қорларының, мәдени ашықтық пен экономикалық білімдердің теориялық негіздерімен әдіснамалық тәсілдерін біледі, негізгі тарихи оқиғаларды, экономикалық деректерді және әлеуметтік-экономикалық, саяси-мәдени даму үдерістерін талдайды, ағылшын тілін біледі, қазақша және орысша сөйлейді, тәрбие, оқыту және білім беру тәжірибесінің пайда болып дамуы және әр тарихи дәуірдегі тәлімдік ой-пікірлер мен теорияларды жүйелеп талдай алады.

  • Код ON8

    Дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды тәрбиелеу және оқыту әдістемесін таңдай алады және жүзеге асыра алады, мүмкіндігі шектеулі балалардың психодиагностикасын меңгереді. Ерекше білім алу қажеттілігін талап ететін балалардың ата-аналарымен және педагогтармен әдістемелік-кеңес беру жұмыстарын ұйымдастыра алады, ерекше білім алу қажеттілігі бар балалардың бұзылыстарын түзету , тәрбиелеу, дамыту және оқыту үрдістерінің ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыра алады.

  • Код ON7

    Инновациялық тәсілдерді қолдануды үйренеді. Мүгедек балалардың дамуының бұзылу себептерімен танысады, ақыл-есі кем балаларды қол еңбегіне үйретудің әдіс-тәсілдерін меңгереді. Күрделі кемістігі бар балаларды дамыту жұмыстарында психологиялық-педагогикалық түзетуді жүзеге асыру барысындағы мәселелерді шешу жолдарын үйренеді.

  • Код ON2

    Тәрбие және оқыту процестерінің нормаларымен танысады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың психологиялық ерекшеліктері туралы біледі. Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің құрлысын зерттеп, даму барысын қарастырады және әр түрлі сезім мүшелерінде кемістігі бар балалардың патологиялық ауруларын, себептерін, клиникалық ерекшеліктерін меңгереді.

Top