Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия в Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Заманауи пәндік, коммуникативтік, цифрлық, кәсіпкерлік құзыреттілікке, инклюзивті білім беру дағдыларына ие, жоғары сапалы оқыту контентін құруға және білім беру процесін ұйымдастыруға қабілетті педагог-кәсіпқойды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІ (Невропатология)
ЕОҚ бар балалардың клиникалық даму ерекшеліктері
Абайтану
Ұлттық тәрбие
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері І (Есту, көру және сөйлеу органдарының анатомия, физиология, патологиясы)
Арнайы білім берудің био-клиникалық негіздері ІІІ (Генетика негіздері. Бала психикасының бұзылыстары)
-
2 Оқу жылы
ЕОҚ бар оқушылардың даму физиологиясы
Арнайы педагогика
Педагогика
Психология
Адамның тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Инклюзивті мәдениетті қалыптастыру
Экология және тұрақты даму
Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика
Логопедия және мектепке дейінгі логопедия
Арнайы психология мен психологиялық-педагогикалық диагностика
Күрделі бұзылыстары бар балалардың психофизикалық дамуы
Білім берудегі психология
-
3 Оқу жылы
Білім берудегі цифрлық технологиялар
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі
Дауыс пен ринолалияның бұзылуы кезіндегі түзету жұмысы
Инклюзивті білім беру
Педагогикалық өлшемдер
ЖСД кезіндегі түзету жұмысы
Ілгермелі шет тілі
Арт білім беру
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды тілге оқыту әдістемесі
Сөйлеу тілі зақымдалған балаларды математикаға оқыту әдістемесі
-
4 Оқу жылы
Түзету жұмысы бұзылыстарында (афазия, алалии)
Жазбаша сөйлеу тілінің бұзылыстары кезіндегі түзету жұмыстары
Кохлеарлы имплантациядан кейінгі балалармен логопедиялық жұмыс
ЖСД кезіндегі түзету жұмысы
Дизартрия кезіндегі түзету жұмысы
Cөйлеу тілінің темпо-ритмикалық бұзылыстары кезіндегі түзету жұмыстары
Жүйке жүйесінің аурулары
Профессии
Оқыту нәтижелері
- оқу дағдыларын, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді, пәндік ортада психологиялық-педагогикалық импровизация жасайды;өз қызметінің нәтижелерін болжай алады; кәсіпкерлік дағдыларды меңгереді
- білім алушылардың дамуының өзекті деңгейінің кешенді диагностикасын жүргізеді, білім беру ортасын дамытатын жеке білім беру маршруттарын (бағдарламаларын) жобалайды, білім беру процесін психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушылардың әлеуметтенуі мен кәсіби өзін-өзі айқындауын қамтамасыз етеді.
- білім беру қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын, білім алушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін диагностикалау мен бағалауды, білім беру бағдарламаларын меңгерудің педагогикалық мониторингін жүргізуді қолданады.
- азаматтық-дүниетанымдық және кәсіби ұстанымды және цифрлық сауаттылықты көрсетеді; инновациялық ойлау және сыни ойлау қабілеттерінде комбинаторлыққа ие; психологиялық-педагогикалық бақылау, Диагностика нәтижелерін жинау және өңдеу әдістерін біледі және қолданады
- мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау қабілетін көрсетеді; құндылық-мағыналық деңгейде субъект-субъектілік қатынастар мен ақпараттық байланыс жасайды; академиялық жазудың негіздерін меңгерген; Академиялық адалдық қағидаттарын ұстанады
- ата-аналармен және жұртшылықпен педагогикалық өзара іс-қимылды ұйымдастырудың, отбасын білім беру процесіне тартудың және ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды тәрбиелеу мен білім беруге педагогикалық жәрдемдесудің әдістері мен тәсілдерін қолданады.
- арнайы педагогика мен психологияның негізгі категориялары мен түсініктерін біледі, арнайы және инклюзивті білім берудің мазмұнын, әдістері мен ұйымдастырушылық формаларын дамытудағы заманауи үрдістерді талдайды
- жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдардың өзекті проблемалары мамандығының әлеуметтік маңыздылығы мен нормативтік - құқықтық негіздерін зерделенетін пән саласы бойынша білімі мен түсінігін көрсетеді
- инновациялық педагогикалық тәжірибені зерттейді және қолданады, педагогикалық қызметке жоғары мотивацияға ие, өзін-өзі тәрбиелеуге және өзін-өзі жүзеге асыруға ұмтылады.
- арнайы педагог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтайды, қоғамда инклюзивті білім беру қағидаттары мен құндылықтарын бекітуге жәрдемдеседі.
- білім алушылардың психофизикалық, жас ерекшеліктері мен жеке білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру процесін жобалайды, іске асырады, жалпы педагогикалық және вариативтік, арнайы оқыту әдістерін, коммуникацияның балама жүйелерін қолданады, білім алушылардың білім алу қажеттіліктерін ескере отырып, дидактикалық материалдарды іріктейді және әзірлейді.
- зерттеу жүргізуді жоспарлайды, ғылыми ақпаратты жинау, талдау және өңдеудің заманауи әдістерін қолданады, байқау, эксперименттік –тәжірибелік жұмыс бағдарламаларын, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және тәрбиелеу әдістемесін оңтайландыру, оларды зерделеу бойынша практикалық ұсынымдарды әзірлейді.
Ұқсас БББ
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01902 Арнайы педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01902 Арнайы педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01902 Арнайы педагогика
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01902 Арнайы педагогика(IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)