Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01704 Қазақ тілі мен әдебиеті в Mardan Saparbaev Instityty

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Тіл білімінің сөз таптарын, сөздердің өзгеруі мен сөйлем құрылысын айқындайды. Тілдің грамматикалық құрылысын, оның заңдылықтарын зерттейтін, тілдегі сөз таптарын, олардың түрлену жүйесін, грамматикалық тұлғалары мен категорияларының, сөздің бір-бірімен тіркесу тәсілдерін, түрлерін дәлелдеп, түсіндіреді. Сөзде және сөйлемде көрініс табатын, тілдің сипатын білдіретін жалпы грамматикалық ұғымдарды тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Әдебиеттануға кіріспе
    Несиелер: 6

    Тақырыбымен және құрылымымен таныстырады; әдеби шығармаға деген ұғымдар, терминология, ғылыми тәсілдер жүйесімен. әдеби құбылыстарды зерттеудің концептуалды-терминологиялық аппаратын қалыптастырады, көркем әдебиеттің ерекшелігін, әсіресе оның мазмұны мен формасын зерттейді, ғылыми-анықтамалық әдебиеттерді, библиографиялық дереккөздерді және заманауи іздеу жүйелерін, пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
    Несиелер: 5

    Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттану адамның адаммен, қоғаммен, қоршаған ортамен қарым-қатынасын реттейтін этикалық және заңнамалық нормаларды білуге, қоғамдық және жеке құқықтық сана мен құқықтық мәдениетті арттыруға, сондай-ақ ұлттық мүдделер мен қауіпсіздікке қатер төндіретін қоғамға қарсы құбылыс ретінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың экологиялық дүниетанымын және тіршілік қауіпсіздігі бойынша зиянсыз, әрі қауіпсіз өмір сүрудің негізгі білімдерін қалыптастыруға, табиғат пен қоғамның өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын, табиғи, техногендік және әлеуметтік сипаттағы қауіпті және төтенше жағдайларда адамның қауіпсіз іс-әрекетін, азаматтық қорғаныстың мақсатын, құрылымын, міндеттерін білуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Курс бизнесті жүргізу дағдыларын теориялық зерделеуге және практикалық қолдануға, білім алушылардың жалпы экономикалық және басқарушылық дайындығын қамтамасыз етуге, кәсіпкерлік қызметтің мәні мен ұйымдастырушылық аспектілері және оның экономиканы дамытудағы мақсаты туралы білімді қалыптастыруға, нарықтық қатынастарға сәтті қатысу мәселелері бойынша кәсіпкерлік қызмет тәсілдерін зерделеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі фонетикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің дыбыс жүйесімен таныстырады. Пәнінің алғашқы бөлімі болып табылатын дыбыс жүйесі одан кейін оқылатын лексика, фразеология сияқты тарауларға кіріспе міндетін атқарады. Тілдің дыбыс жүйесінің заңдылықтарын, дыбыстардың сингармонизм және зерттеу әдістерінің қолданылуын түсіндіреді. Дыбыстардың жасалым, айтылым және естілім бойынша жіктелуін тәжірибе жүзінде көрсетеді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Eжелгі дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ елінің тарихы- қазіргі түркі тілдес халықтардың қоғамдық, әлеуметтік, рухани өмірімен, тұрмыс-тіршілігімен қадым замандарда бері өзара тығыз байланысын баяндайды. Әдеби даму процесі, оның заңдылықтары, көркемдік тәжірибе дәстүрі мен жаңашылдық мәселелерін көркемдік тұрғыдан танытады. Әдеби туындылардың ішкі, сыртқы аспектілерін саралап, түрлі қырынан талдауды үйреніп, теориялық білімді практикада қолдануға бейімдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән қалыпты және ауытқымалы дамуы бар балаларды бірлесіп оқыту идеясының дамуы туралы теориялық білімді қалыптастыруға, ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдарды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеудің міндеттері мен мазмұнына, даму қабілеті бұзылған оқушыларды педагогикалық білім беру жүйелері саласында студенттерді қажетті біліммен қаруландыруға және интеграция жағдайында түзету-дамыту оқу процесін ұйымдастыруға дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әл-Фарабиден хакім Абайға дейінгі рухани сабақтастық
    Несиелер: 3

    Пән Қазақстан халқының өркениеттік және дүниетанымдық тамырлары мен руханиятына деген қызығушылықты қалыптастыруға және жандандыруға, этностың мәдени тарихының құрамдас бөлігі ретінде, дүниетаным тарихы мен философияны білуге, халық ойшылдарының мұрасын зерттеуге, қазіргі заманғы қоғамдық сұраныс пен дүниетанымдық түсінігі контекстінде дәстүрлі бастауларға жүгінуге, этностың өмірлік перспективаларын түсінуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ фольклорының тарихы
    Несиелер: 5

    Фольклордың идеялық және көркемдік ерекшеліктерін халықтың ауызша ауызша шығармашылығы ретінде түсіндіреді. Оның әдебиет тарихындағы рөлі мен маңызын талдайды. Фольклордағы шығармашылық үдерістің өзіндік ерекшелігін, қазақ фольклорының, оның рулары мен түрлерінің тарихын, әдеби-фольклорлық байланыстардың маңызы мен заңдылықтарын, фольклор туралы ғылымның тарихын түсіндіреді. Фольклор шығармаларын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Түркі тілді әдебиет
    Несиелер: 5

    Тарихи үдерістегі түркітілдес әдебиеттің орны мен рөлі туралы тұтас ұғымды түсіндіреді. Ежелгі әдебиеттің ежелгі тарихпен, көшпенділер мәдениетімен сабақтастығын талдайды. Әдебиеттің қалыптасу кезеңдерін, әр дәуірдің ерекшеліктерін жүйелейді. Жазба ескерткіштерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халық ауыз әдебиеті
    Несиелер: 5

    Фольклордың қалыптасуы мен даму тарихын түсіндіреді. Тұрмыс-салттық әндерді, лирикалық өлеңдерді, халық прозасының формаларын, эпостарды, мақал-мәтелдерді, жұмбақтарды, балалар фольклорын және т.б. сипаттайды және талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курс оқыту мен тәрбиелеу саласындағы педагогикалық зерттеулердің негізгі бағыттары туралы түсініктерді қалыптастыруға, кәсіптік педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасы, педагогиканың пәні, әдіснамасы мен құрылымы туралы, оқыту мен тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі туралы, кәсіптік шеберлік пен педагогикалық технологиялар туралы, мектепте білім беру процесін тиімді ұйымдастыру үшін қажетті дағдыларды меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәңгілік Ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 3

    Пән қазақ халқының зияткерлік күшін, қазақстандық мәдениеттің қуатын өздігінен ұйымдастыруға, ұлт пен елдің рухани, ғылыми-зияткерлік, ғылыми-шығармашылық және көркемдік әлеуетін жаңартуға негізделген. Қазақстанның азаматтық және рухани, этникалық және ұлттық бірегейлігін, адамгершілік-рухани жаңғыруын қалыптастыруға және нығайтуға бағытталған..

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі лексикологиясы
    Несиелер: 5

    Қазақ тіл білімінің лексикология саласы бойынша жүйелі ғылыми-теориялық білімді береді. Сөз және ұғым, сөздің ұғымды білдірудегі ерекшелігі, сөздің негізінен атауыштық қызмет атқаратыны, сөз бен зат, сөздің затқа атау болып қалыптасу ерекшелігін анықтайды. Қазақ тілінің сөздік құрамы мен фразеологиясы туралы лексика-семантикалық, функционалды-стилистикалық тұрғыдағы теориялық білімді дәлелді түрде тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Орфография және пунктуация
    Несиелер: 5

    Қазақ орфографиясының негізгі ережелерін, дәстүрлі принцип, пунктуация және сауаттылық бойынша жазылған негізгі морфологиялық фонематикалық сөздерді қарастырады. Қазақ орфографиясы мен пунктуациясының негізгі бағыттарын,шығу тарихын, жазу жүйесін, санын, сипатын, мағынасын, қазіргі заманғы түрлерін түсіндіреді, графиканың негізгі тұстарын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Паремиология
    Несиелер: 5

    Лингвомәдениеттанудың, паремиологияның бір бағытын қарастырады. Қазіргі кезеңдегі паремияның пайда болуын түсіндіреді. Паремиялардың анықтамалары мен жіктелуін талдайды. Паремиология мәселелерін ғылым ретінде шешудегі ғылыми тәсілдер мен тұжырымдамаларды зерттейді. Паремияның негізгі функциясын жинақтау және кейінгі сақтау, сондай-ақ белгілі бір этникалық топтың дәстүрлерін беру дәлелдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және техникасы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыретін қалыптастыруға, студенттерді диагностикалық, мақсатты болжау, жобалау, ұйымдастырушылық, коммуникативтік, талдамалық іскерліктерін қаруландыру, оқушылармен тәрбие жұмысын ұйымдастыруға және жүргізуге, білім алушылармен өзара іс-қимылға жауапты және шығармашылық қарым-қатынасты дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Хандық дәуір әдебиеті
    Несиелер: 5

    15-18 ғасырлардағы тарихи жағдайлар сипатымен таныстырады. Қазақ халқының төл әдебиетінің қалыптасуын айқындайды. Хандық дәуір кезеңінде өмір сахнасына шыққан жыраулар поэзиясының көркем үлгілерін, сондай-ақ жырау және жыраулық поэзия түрінің даму барысын жан-жақты талдау негізінде түсіндіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ жазуының тарихы
    Несиелер: 5

    Жазбаша белгілердің күрделі сипаттамасын ашады, семасиографиялық және фонографиялық сатылардың ерекшеліктерін түсіндіреді. Көне руникалық жазбаларды, түркілердің алғашқы дыбыстық жазуларын, графикалық иероглифтерді зерттейді. Жазу тарихындағы жеке факторлар мен құбылыстардың негізгі мазмұнын талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілі: Сөздік құрам. Сөзжасам
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің терминологиялық жүйесін қарастырады, оның тілдің басқа бөлімдерімен байланысын анықтайды. Түсіндіреді сөз құрамы, сөзжасам тәсілдері, сөзжасам үлгілері, туынды сөздер, олардың түрлері, сөзжасам өзін және маңызы бар. Қазіргі қазақ тіліндегі сөздердің сөзжасамдық, құрылымдық ерекшеліктерін тұжырымдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің тарихи грамматикасы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілінің тарихи лексикалық қорын толықтыру жолдары мен жүйесін, тілдің қалыптасуындағы фонетикалық өзгерістердің рөлін қарастырады. Сөзжасамдық жүйенің этимологиялық және этнолингвистикалық ерекшеліктерін және оның теориялық номинациялық логикасын, грамматикалық құрылымдағы тұлғалық, мағыналық өзгерістердің себептерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдың 2-ші жартысындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    XIX ғасырдың 2-ші жартысындағы қазақ әдебиетінің даму жолдарын, негізгі кезеңдері мен даму заңдылықтарын талдайды. Қазақ әдебиетінің жанрлық даму үрдістері, әдеби шығарманың оны жазу дәуірімен байланысы туралы білімді қалыптастырады. Қазақ ақындарының поэзиясы және қазақ әдебиеті дамуындағы реализм, романтизм тәрізді көркемдік әдістердің көрінісін танытады Осы кезеңдегі халық ағарту ісінің жағдайын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілінің стилистикасы
    Несиелер: 5

    Тіл мен сөйлеудің қазіргі стилистикалық жүйесінің мақсаттары мен міндеттерін, мазмұнын зерттейді. Тіл стилистикасын, функционалдық стилистика мен мәдениетті қарастырудың негізгі бағыттары мен теориялық тәсілдерін қарастырады. Стилистикалық талдауды тілдік және сөйлеу деңгейлерінде жіктейді. Стилистикалық құбылыстар мен процестерді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Іскерлік қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Тілдің функцияларын ойды қалыптастыру және тарату құралы ретінде қарастырады. Ауызша және жазбаша сөйлеудің ерекшеліктерін, әртүрлі іскери жанрдағы мәтіндерді құрастыру ережелерін түсіндіреді. Тілдік және стилистикалық нормаларға сәйкес мәтіндерді, түрлі іскерлік қағаздарды, құжаттарды құрастыру дағдыларын қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мәдениеттің дамуына өзіндік үлес қосып, оқытудың әлемдік білім тәжірибелерімен сабақтаса, үйлесімде болудың жолдарын баяндайды. Мектепте білім берудің әр кезеңінде қазақ әдебиетін оқытудың мақсат міндеттерін түсіндіреді. Оқыту технологиясын бірізді және орынды қолдануға дағдыландырады. Сабақты ғылыми тұрғыдан талдап, сараптап оны жүргізуді жобалайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Әдебиеттегі әртүрлі ағымдардың көркемдік ерекшелігін көрсетеді. Қазақ әдебиеті бойынша негізгі зерттеулерді, Қазақстандағы тарихи-әдеби үдерістің ерекшеліктерін қарастырады. Қазақ жазушыларының шығармашылық мұрасының ерекшелігі мен маңыздылығын, Қазақстанның белгілі жазушыларының шығармашылығын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі сөзжасамы
    Несиелер: 5

    Сөзжасам теориясын, сөзжасамдық жүйені және сөзжасамдық үдерістерді, туындының жүйелік-құрылымдық және функционалдық аспектілерін түсіндіреді. Тіл жүйесіндегі сөзжасамдық бірліктер мен модельдерді талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады. Туынды сөздерді және олардың дұрыс қолданылуы мен жазылуын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақ тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Әдістеме саласындағы соны өзгерістерін сипаттайды және тиімді қолданудың жолдарын баяндайды. Қазақ тілін оқыту әдістемесінің методологиялық – теориялық негіздерін түсіндіреді. Қазақ тілі жүйесінің ішкі салаларын мектепте оқыту ерекешеліктерін теориялық және практикалық тұрғыдан талдайды. Сабақтың білімдік, тәрбиелік, дамытушылық потенциалын мүмкіндігінше жүзеге асыру жолдарын бағалап, тұжырымдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әдеби шығармашылық
    Несиелер: 5

    Көркем әдебиеттегі дәстүрлер мен жаңашылдықты, шығармашылық жұмыстың кезеңдерін, шығарма мәтінімен, түрлі әдеби жанрлармен жұмыс жасау әдістемесін қарастырады. Әдеби шығармашылықтың негізгі мәселелерін талдайды. Шығармашылықтың түрлері мен формаларын, шығармашылықтың негізгі теориялары мен тұжырымдамаларын және олардың әдіснамалық маңыздылығын жіктейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі қазақ тілі морфологиясы
    Несиелер: 5

    Сөздердің грамматикалық кластарын (сөйлеу бөліктерін), олардың грамматикалық категорияларын, сөз формаларының жүйелерін және оларды өзгерту ережелерін түсіндіреді. Қазіргі қазақ тілінің сөзжасамдық және морфологиялық деңгейлері туралы ғылыми көзқарасты қарастырады. Тілдік фактілерді морфологиялық, сөзжасамдық және морфологиялық талдаудың практикалық дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің коммуникативтік курсы
    Несиелер: 5

    Тілдік қарым-қатынас мәселесінің негізгі ережелерін, заңдылықтарын, принциптерін баяндайды. Тұлғааралық қарым-қатынастың, бір ұлт пен екінші ұлт арасындағы пікір алмасудың негізгі бағыттары мен жолдарын түсіндіреді. Тілдік қарым-қатынас ерекшеліктерін, оның әдістемелік негіздерін тұжырымдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сөйлеу мәдениеті және шешендік өнер
    Несиелер: 5

    Пән қазіргі қазақ әдеби тілінің тілдік мәдениетінің негізгі категориялары мен түсініктерін зерттеуге бағытталған. Тілдік нормаларға, тілдің мәдени ресурстарына ғылыми анықтама береді, сөздерді қолдану мүмкіндіктеріне сәйкес осы нормалардың өзгеруін түсіндіреді, тілдік құралдар мен синтаксистік құбылыстардың көркемдік экспрессивтілігіне қатысты теориялық мәселелерді талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пән білім алушылардың өзіндік зерттеу жобаларын іске асыру және халықаралық академиялық қоғамдастық нормаларына сәйкес олардың нәтижелерін жазбаша нысанда ұсыну, зерттеу әдістерін қолдану, өз зерттеу ережелерін дәлелді баяндау, өз ғылыми жобасын іске асыру үшін тиісті құралдарды таңдау қабілеттерін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем мәтінді әдеби талдау (kz)
    Несиелер: 5

    Көркем мәтінде қолданылатын тілдік құралдардың мәнін ашады. Көркем мәтінде қолданылатын тілдік құралдардың мағынасы мен түрлерін ажырату тәсілдерін түсіндіреді. Талдау үлгілері талданатын мәтіндердің мақсаттарына, талдау түрлеріне, ауырлығына, жеңілдігіне байланысты жүйеленеді. Тіл мәдениетінде қолданылатын тіл нормаларының түрлерін түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • ХХ ғасыр басындағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    XX ғасырдағы қазақ әдебиетінің түрлі даму кезеңдерін түсіндіреді. Қазақ жерінде жалпы мәдениеттің, рухани құндылықтардың дамуында өзіндік ерекшеліктің пайда болу себептерін анықтайды. Әдеби үрдістер мен ағымдардың әдеби процеске, жанрлардың дамуы мен түрлеріне әсерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақ тілінің морфологиялық құрылымы
    Несиелер: 5

    Тілдегі сөздердің құрамы мен құрылымын, сөздердің кластары мен олардың өзгеру жүйесін түсіндіреді. Сөйлем сөздерін дұрыс анықтау шарттарын анықтайды.Морфологиялық жүйенің негізгі заңдылықтары мен тәсілдерін, оның теориялық түсінігі мен ішкі семантикалық құрылымын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • 70-80 жылдардағы қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Қазақ әдебиеті мен сынының диалектикалық бірлікте дамуын сипаттап, оған еңбек сіңіріп жүрген сыншылар, ақын- жазушылардың сын кітаптары туралы баяндайды. 70-80 жылдары жарық көрген ақын-жазушылардың әдеби-сын еңбектеріне тоқталып, жан-жақты саралайды. 70-80 жылдары көтерген мәселесін, қамтыған тақырыбы мен идеясын, талдау ерекшелігі мен өзіндік қорытындыларын, стильдік өрнектері мен тың тұжырымдарын т.б. өзгешеліктерін тұжырымдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілі практикумы
    Несиелер: 5

    Қазақ тілі практикумының мақсаттары мен міндеттерін баяндайды. Қазақ тіліне мәдени-құндылық қарым-қатынас дағдыларын, орфографиялық және пунктуациялық сауаттылықты қалыптастырады. Әр түрлі деңгейдегі тілдік бірліктерді (фонетикалық, лексика-фразеологиялық және т.б.) және олардың сөйлеудегі қызметін түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Сөйлем жүйесі мен түрлері
    Несиелер: 5

    Фразалар мен сөйлемдердің синтаксисі туралы жүйелі білімді, синтаксистік бірліктердің грамматикалық, семантикалық сипатын және оларды әртүрлі өлшемдерге сәйкес топтау тәсілдерін ұсынады. Сөз тіркестерін, олардың түрлерін және сөздердің өзара әрекеттесу тәсілдерін түсіндіреді. Фразалар негізінде қарапайым сөйлемдерді қалыптастырады. Құрмалас сөйлемдерді қалыптастыру және дамыту тәсілдерін, синтаксистік бірліктердің грамматикалық-семантикалық белгілерін салыстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кеңес дәуіріндегі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 5

    Кеңес өкіметінің орнауымен байланысты қоғамдағы өзгерістерді және оның көркем әдебиетке әсерін қарастырады. Қазақ әдебиетінің әртүрлі жанрдағы даму бағыттарын анықтайды. Қазақ әдебиетінің ерекшеліктерін және даму үдерісіндегі өзгерістерді талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Нормативті қазақ тілі
    Несиелер: 5

    Тілдің дыбыстық жүйесін, дыбыстық заңдылықтарды, орфоэпияны, емле мәселелерін түсіндіреді. Тілдің сөздік құрамын, олардың мағынасына және қолданылу аясына байланысты сөздердің түрлерін зерттейді. Тілде жаңа сөз, морфемалар, күрделі сөздер жасау тәсілдерін қарастырады. Сөз тіркестерінің тәсілдері мен формаларын, сөйлемдерді және оның түрлерін, сөйлем мүшелерін талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әдебиет теориясы
    Несиелер: 5

    Әдебиет теориясын эстетикамен тығыз байланысы бар әдебиеттанудың бір саласы ретінде қарастырады. Әдеби теорияның көркемдік тәжірибеге тәуелділігін және оның әсер ету мүмкіндігін түсіндіреді. Әдебиет теориясын тарихтағы және олардың қазіргі жағдайындағы әдебиетаралық өзара әрекеттесуді түсіндіретін ғылым ретінде қарастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі әдеби процесс
    Несиелер: 3

    Қазақ әдебиетіндегі ағымдар мен бағыттарды шығармашылық игерудегі ақындар мен жазушылардың шеберлігін талдайды. Жанр мен стиль тұрғысынан әдеби ағымдар мен бағыттардың типологиясын анықтайды. Әдеби ағымдар мен бағыттар ұғымдарын анықтауда проблемалық полемикалық пайымдауларда дәлелдейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ әдебиеті
    Несиелер: 3

    Қазіргі қазақ әдебиетінің көркемдік даму арналары, заңдылықтары баяндалады. Көркемдік дамудың кезеңдік сипаттары, шартты түрдегі үш түрлі даму стадиясы, қазіргі қазақ сатирасы, романдары, повестері, әңгімелері, драматургиясы талқыланады. Қазақтың философиялық лирикасы, қазіргі қазақ поэмаларының қоғамдық сипаты, қазіргі қазақ әдебиет сыны мен сыншылар туралы талқыланады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жалпы тіл білімі
    Несиелер: 5

    Тілдің пайда болуын, дамуын, олардың генеологиялық және типологиялық ерекшеліктерін және олардың түрлері, тілдің мәні, тілдік бірліктер, тілдің дамуы және оның коммуникативті қызметі, тіл мен ойлаудың қарым-қатынасы, проблемаларды түсіндіреді. Белгілі бір бағыттың, ұстанымның теориялық талаптары негізінде жалпы тіл бойынша білімді жинақтайды және сипаттайды. Сөйлемдердің құрылымын, сөйлемдегі сөздердің қызметін, сөйлемдер жүйесін анықтайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ тілі синтаксисі
    Несиелер: 5

    Күрделі сөйлем синтаксисінің заңдылықтарын негізгі синтаксистік бірлік және оның жұмыс істеу ерекшеліктері ретінде түсіндіреді. Күрделі сөйлемнің негізгі құрылымдық-семантикалық түрлерін, олардың ерекшеліктерін түсінуді сипаттайды. Мәтіндегі әр түрлі күрделі сөйлемдердің лингвистикалық талдауын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдеби сынының тарихы
    Несиелер: 5

    18 - 21 ғғ. басындағы қазақ әдеби сынының даму тарихы, оның тарихи даму кезеңдері туралы толымды түсінік береді. Қазақ әдеби сынының әдеби құбылыстарын талдау, түсіндіру және бағалау ерекшеліктерін қарастырады. Қазақ әдеби сынының әдебиет пен әдебиеттанудың дамуындағы маңызын зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі тіл білімі
    Несиелер: 5

    Түркі тіл білімінің қалыптасу заңдылықтарын түсіндіреді. Түркітілдес халықтардың тарихы мен этномәдени дәстүрлерін сипаттайды. Түркі тілдес халықтар тілдерінің таралу және даму тарихын, түркі тілдері тарихының кезеңдерін, түркі тілдерінің жіктелуін зерттейді. Туысқан түркі тілдерін, тарихи, грамматикалық және этимологиялық сөздіктерді тарихи тұрғыдан салыстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қaзaқ әдеби сыны
    Несиелер: 5

    Қазақ әдеби сынында болып жатқан құбылыстар мен процестерді әдебиеттанудағы тұжырымдамалары мен қолданбалы әдістемелері негізінде талдайды және түсіндіреді. Әр түрлі әдеби жанрларды жинақтауда қорытындылар, өз бақылаулары мен зерттеулерінің дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетінің теориялық және әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 5

    "Қазақ әдебиетінің теориялық және әдістемелік мәселелері"пәнінің мақсаты мен міндеттерін, мазмұнын баяндайды. Қазақ әдебиетінің басқа да бірқатар өнердегі ерекшелігін қарастырады. Қазақ әдебиеті мен әдеби үдерістің мәселелерін талдайды. Бейнелі және аналитикалық ойлауды қалыптастырады, көркем шығармаларды түсіндіреді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Тарихи-фольклорлық үдерістің заңдылықтары, қазақ фольклоры жанрларының жүйесін қалыптастыру, әдеби шығармашылықпен салыстырғанда ауызша халық шығармашылығы шығармаларының поэтикасы сипатталған. Ол ежелгі идеяны пұтқа табынушылық идеялар мен мұраттарды бейнелейтін мәдениет ретінде қалыптастырады. Түркі халықтарының жаңа және қазіргі кезеңдегі дамуының негізгі үрдістері, хан дәуірінің қалыптасуының тарихи алғышарттары талданады

  • Код ON7

    Тіл білімі мен тіл білімінің негізгі ұғымдары мен терминдерін сипаттайды. Тіл білімі мен әдебиеттанудағы соңғы зерттеулердің нәтижелерін талдайды . Оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне сәйкес педагогикалық қызметтің нәтижесін жоспарлайды

  • Код ON12

    Көркем сөйлеу құралдары мен әдеби шығармашылықтың ерекшелігін, белгілі бір мәтінді талдау негіздері туралы жүйелі идеяны түсіндіреді. Әдебиет теориясының қалыптасуы мен дамуын тұжырымдайды. Әдебиеттанудағы тұжырымдамалар мен қолданбалы әдістемелер негізінде қазақ әдеби сынында болып жатқан құбылыстар мен процестерді түсіндіреді.

  • Код ON14

    Белгілі бір коммуникативтік міндеттерге қол жеткізу үшін пайдаланылатын әртүрлі функционалдық-стильдік мәндегі мәтіндердің өзіне тән тілдік және құрылымдық ерекшеліктерін бағалайды. Кәсіби қызметтің түрлі салаларында практикалық қолдану үшін шешендік өнер дағдыларын пайдалана отырып, өз сөзін тілдік, коммуникативтік және этикалық нормаларға сәйкес дайындайды. Пәндер бойынша оқу-тәрбие жұмысын, оқу-әдістемелік құжаттаманы әзірлеуді, оқу процесі субъектілерінің топтық өзара іс-қимылын ұйымдастыруды жоспарлайды

  • Код ON11

    Қазақстандағы тарихи-әдеби үдерістің ерекшеліктерін, қазақ жазушыларының шығармашылық мұрасының ерекшелігі мен маңыздылығын, Қазақстанның белгілі жазушыларының шығармашылығын талдайды. ХІХ-ХХ ғғ. қазақ әдебиетінің даму тарихы, оның тарихи даму кезеңдері туралы толымды түсініктерді қарастырады. Әдебиеттегі түрлі ағымдардың көркемдік ерекшелігін, қазақ әдебиеті бойынша негізгі зерттеулерді бағалайды

  • Код ON2

    Ақпаратты жинау және түсіндіру үшін қазіргі заманғы цифрлық технологияларды пайдалана отырып, әлеуметтік-этикалық нормалар мен ғылыми идеяларды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастырады. Нақты және виртуалды салада мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде кәсіби ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын көрсетеді

  • Код ON1

    Әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық құбылыстардың қазақстандық қоғамды жаңғыртудағы рөлі тұрғысынан, тарихи үдерістердің ерекшеліктерін және шындықты философиялық пайымдауды сипаттайды

  • Код ON3

    Тұрақты азаматтық ұстанымды, кәсіпкерлік қабілетті, көшбасшылық қасиеттерін және сыни ойлау дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON4

    Кәсіби салада ғылыми зерттеулер мен академиялық жазу әдістерін қолданады, Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетін сақтайды, ресми және бейресми білім беру шеңберінде одан әрі оқытуды жобалай отырып, өзінің зияткерлік және мәдени деңгейін дамытады.

  • Код ON6

    Баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады, оқу-тәрбие үрдісінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, оқытудың интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды, білім алушылардың оқу-танымдық іс-әрекетінің жеке және жас ерекшеліктерін ескере отырып, бағалау құралдарын қолдана отырып, педагогикалық қызметте оқыту мен диагностиканың жаңа технологияларын қолданады.

  • Код ON8

    Тілдің дыбыстық бірліктері туралы ұғымды жүйелі-функционалдық тәсіл негізінде қазақ тілінің лексикалық-фразеологиялық деңгейін ұйымдастырудың жалпы заңдылықтарын және оның қызмет ету ерекшеліктерін түсіндіреді. Паремияны тілдің ерекше бірліктері мен белгілері, адамдар арасындағы қарым-қатынастың қажетті элементтері ретінде жіктейді. Сөздерді және олардың формаларын дұрыс жазу, сөйлемдегі тыныс белгілерін қолдану дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON10

    Қазіргі қазақ тілінің морфологиясын лингвистикалық дәстүрлер мен жалпы қабылданған жаңа тәсілдерді бейнелейтін ғылым ретінде сипаттайды. Қазіргі қазақ тілінің сөзжасам, морфология және оның морфологиялық құрылымы саласындағы нормаларын талдайды. Оның дамуының түрлі тарихи кезеңдеріндегі тіл мен жазудың рөлін бағалайды. Тіл мен сөйлеудің қазіргі стилистикалық жүйесін, жаңа лексикалық бірліктердің мағынасын, іскерлік және кәсіби лексиканы қарастырады

  • Код ON5

    Оқу-тәрбие процесінде жеке, сараланған және жеке тәсілдерді қолдана отырып, баланың жеке басының дамуы мен қалыптасуындағы оқыту мен тәрбиелеу әдістерін таңдайды және қолданады

  • Код ON13

    Жалпы лингвистикадағы проблемалар туралы әртүрлі көзқарастар мен ғылыми тұжырымдамаларды салыстырмалы талдау арқылы дәлелдейді. тілдік құбылыстарды зерттеудің эксперименттік әдістері саласындағы дағдыларды қалыптастыру. Сөйлемдерді коммуникативті функционалды және құрылымдық бірлік ретінде талдау нәтижелері бойынша қорытынды жасайды.

6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиеті
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01704 Қазақ тілінде оқытпайтын мектептердегі қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B016 Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top