Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Тіл біліміне кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қоғамның дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын, тарихты, мәдениетті, тілді оқытудың әдістемесі мен ерекшеліктеріне байланысты қатынастарды зерттеу. Нәтижесінде студенттер лингвистиканың ұғымдық аппаратын және лингвистикалық талдаудың негізгі әдіснамалық принциптерін қолдану, лингвистикалық процестерді сипаттау, тіл теориясының мәселелері (оның құрылымы және ойлау, қоғам, қоғамның даму тарихы) дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. Студенттерді әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (А1-А2 деңгейі)
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің қарапайым деңгейінде лексика, фонетика және грамматика негіздерін қалыптастыру. Нәтижесінде білім алушы шет тілінде ауызша және жазбаша түрде қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді, етістіктерді, модальды етістіктерді, сын есімдерді және етістік формаларын қолданудың грамматикалық ережелерін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің шет тіліндегі жалпы білім беру мәдениетін және коммуникативтік құзыреттілігін дамыту, ағылшын тілінде оқу, тыңдау, түсіну, жазу және сөйлеу жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру болып табылады. Оқу нәтижесінде білім алушылар оқытылып жатқан шетел тілінің негізгі төрт дағдысын меңгереді, лексикологияны, грамматиканы іс жүзінде қолдануға машықтанады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің активті грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерде теориялық пәндердің барлық циклімен тығыз байланысты жүйе ретінде ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы түсінік қалыптастыру, теориялық және практикалық кәсіби дайындықтың негізін құрайтын ағылшын тілі грамматикасының негізгі ережелерімен таныстыру. Нәтижесінде студенттер коммуникативтік міндеттерге, тілдің грамматикалық дағдыларына жету үшін қолданылатын шет тілінің нормативтік және функционалды грамматикасымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: шет тілінде мәдениетаралық, коммуникативтік және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, әртүрлі тілдік қызмет түрлерімен (фонетикалық, лексикалық және грамматикалық материалмен) таныстыру. Оқу нәтижесінде диалогтік және полилогиялық қарым-қатынастың функционалдық нысандары туралы түсінік алады, коммуникативтік құзыреттілікті игеру процесінде грамматикалық материалдың қажетті көлемін біледі, тілдік құзыреттілікті меңгеру барысында әр түрлі тақырыптар бойынша әңгімелеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мәдениаралық қатысымдағы негізгі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың сөйлеу тілінің идиоматикалығын арттыру,олардың білімдерін тереңдету, оқу бағдарламасының жалпы мәдени компоненті шеңберінде студенттердің мәдени, аймақтық географиялық ойлауы мен коммуникативтік дағдыларын дамыту. Нәтижесінде білім алушылар ағылшын тілін әртүрлі мәдениеттердің, этникалық топтар мен конфессиялардың ерекшеліктерін ескере отырып, мәдени қарым-қатынас құралы ретінде пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту. Мақсаты: Инклюзивті білім беру ұйымдарының мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету модельдері туралы түсініктер қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Педагогиканы оқыту мазмұнын, педагогикалық ғылымның қалыптасуының негізгі кезеңдерін және қазіргі педагогиканы зерттеу пәнін қарастырады. Адам өмірінің анатомиялық және физиологиялық параметрлерін ескере отырып, педагогикалық процестердің негізгі механизмдерін талдау бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: коммуникативтік және мәдениетаралық құзыреттілікті одан әрі жетілдіру және студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту, күнделікті қарым-қатынас пен кәсіби қарым-қатынас үшін қажетті білім алуын қамтамасыз ету болып табылады. Нәтижесінде білім алушы ағылшын тілінің бастапқы деңгейіндегі сөйлеу тілін түсінеді және тыңдау қабілетін дамытады, әр түрлі тақырыптарда ағылшын тілінде дәрістер оқылады, мәтіндер тыңдалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілінде білім беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілі мұғалімін кәсіби даярлау, шет тілдерін оқытудың жалпы принциптері, коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру технологиясы, сабақты ұйымдастыру, студенттердің сабақтан тыс және өз бетінше іс-әрекеті, білім, білік және дағды деңгейін бақылау болып табылады.Оқыту нәтижесінде білім алушылар икемді, педагогикалық шындыққа, түрлі педагогикалық технологияларға еркін бағдарланады және өз қызметін уақыт талаптарына сәйкес қайта құра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (A1-A2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларды қытай тілінің фонетика, грамматика және лексика негіздерімен таныстыру, қысқа ауызша хабарламалар құрастыру, студенттердің қытай тілінен ана тіліне және керісінше мәтіндерді оқу және түсіну дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде білім алушы сәлемдесу сөздері, алфавит, сандар, жеке есімдіктер, предлогтар, сұрақ сөздер үшін қажетті таныс фразалар мен сөйлемдерді түсініп, қолдана алады, қарым-қатынас тақырыптары мен шарттарына сәйкес тілдік құралдарды меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шетел тілі (екінші)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: екінші шет тілін меңгеруінің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің тұрмыстық, мәдени, өздігінен білім алуы үшін қажетті және жеткілікті құзыреттерін меңгерту, сондай-ақ кәсіби және ғылыми қызметтің әртүрлі салаларында әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер шет тілінде білім беруде мәдениетаралық, коммуникативті,лингвомәдени, әлеуметтік-мәдени,таныс тақырыптар мен ауызекі тілде ақпарат алмасуды талап ететін қарапайым жағдайларда қарым-қатынас жасай біледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В1 деңгейі)/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қарым-қатынас тақырыптары мен шарттарына сәйкес жаңа тілдік құралдарды (фонетикалық, орфографиялық, лексикалық, грамматикалық) игеру, оқытылатын тілдің тілдік құбылыстары туралы білімді игеру болып табылады. Оқыту нәтижесінде тақырыптар мен ауызекі тіл бойынша ақпарат алмасуды талап ететін қарапайым жағдайларда қарым-қатынас дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл тарихы/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің тарихи даму жолдарын,кезеңдерін,қазіргі кезеңмен салыстырмалы түрде көрсетуге арналған. Оқыту нәтижесінде білім алушылар қоғамның даму тарихымен байланысты тілде болып жатқан тарихи процестер туралы біледі, қазіргі ағылшын тілінің нормаларын және оның тарихи даму заңдылықтарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Лингвоелтану/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тіл тарихындағы лингвистикалық және экстралингвистикалық факторлардың өзара байланысы және Ұлыбритания және АҚШ-тың мәдени, географиялық және табиғи жағдайлары туралы білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Нәтижесінде болашақ маман шет тілдерінің лексикалық және грамматикалық нормаларын меңгерді, халықтың ұлттық және әлеуметтік құрамы, саяси жүйесі мен елдің қоғамдық-саяси өмірімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Негізгі шетел тілінің практикалық курсы/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің коммуникативтік-интермәдениетін әрі қарай жетілдіруге және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Нәтижесінде білім алушы жалпы тақырыптар бойынша ғылыми конференцияларда, пікірталастарда, сөз сөйлеу, баяндама мәтіндерін құрастыруға, коммуникативтік міндетке сәйкес, ойлау элементтері бар шығармаларға сәйкес, өз көзқарасын нақты және дәлелді түсіндіре отырып, пікірін білдіруге үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін оқытудың қазіргі әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шет тілін оқытудың заманауи жүйесіндегі шет тілі мен шетел мәдениетінің рөлін түсіндіру; болашақ мұғалімдердің кәсіби дербестігін дамытуға, педагогикалық инновацияларға бейімдеуге бағытталған. Оқыту нәтижесінде сыныпта дәстүрлі және заманауи АКТ құралдарын қолдана отырып, тыңдау, жазу, оқу, ауызша сөйлеу сияқты шет тілін оқытудың интерактивті және инновациялық әдістерін қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыда шет тілдік ортада табысты қарым-қатынас жасау үшін қажетті тұлғааралық, мәдениетаралық, күнделікті дағдылар жүйесін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы ағылшын тілді социумда табысты қарым - қатынас жасау үшін ағылшын филологиясы саласындағы білімді практикалық қолданудың тұрақты икемділігін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 5

    білім алушылардың болашақ қызметінде жеке және іскерлік сипаттағы хат-хабарларды құрастыруға, кәсіби және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыру үшін мәдениаралық қарым-қатынасқа бағытталған. Нәтижесінде білім алушылар кәсіптік терминдермен техникалық тақырыптарға сәйкес жазбаша тапсырмаларды орындай алады,ағылшын тілінде сөйлеуді дамытады, дұрыс оқу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқытылатын тіл елінің тарихы, географиясы мен мәдениеті/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: зерттелетін тіл елдерінің тарихының негізгі кезеңдері, маңызды мәдени, тарихи және әлеуметтік оқиғалары туралы білім алу. Нәтижесінде білім алушылар тіл үйренетін елдің географиялық жағдайы мен табиғи жағдайлары, мәдениет ескерткіштері, ұлттық парктер мен қорықтар, халықтың ұлттық және әлеуметтік құрылымдары, елдің мемлекеттік құрылымы мен саяси өмірі, елдің әкімшілік-аумақтық бөлінісі, ел экономикасы, мәдениеті туралы біледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Ұлыбритания мен АҚШ-тың физикалық және экономикалық географиясымен, тарихи даму ерекшеліктерімен, саяси құрылымымен және қазіргі заманғы әлеуметтік және мәдени өмірімен таныстыру. Нәтижесінде студенттер әлемдік ағылшын тарихының бірегейлігімен, тарихи даму кезеңдері мен ерекшеліктерімен, экономика мен әкімшілік-аумақтық құрылымның жалпы сипаттамасымен, ұлттық дәстүрлермен және мерекелермен танысады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілінің ауызша практикасы/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың екінші оқытылып жатқан тілдің тілдік құзыреттілігін қалыптастыру, филологиялық ой-өрісін кеңейту, кәсіби-педагогикалық іскерлікті қалыптастыру, тілді кешенді оқыту болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушылар фонетика, қосымша оқу, практикалық сабақтарға дайындық бойынша үлкен өзіндік жұмыс жүргізе алады, практикалық фонетика, оқу (қосымша), ауызша тақырыптар бойынша сөйлеу практикасы, жазу (диктанттар, лексикалық жұмыстар) дағдыларын қалыптастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тіл тарихы (екінші тіл)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерге екінші шет тілін дамыту процесіндегі өзгерістер туралы нақты түсінік беру және оларға тілге дұрыс ғылыми көзқарас қалыптастыруға көмектесу. Нәтижесінде білім алушы шет тілінің қазіргі жағдайы туралы түсінік алады, жазбаша ескерткіштерін талдайды, басқа тілдер арасында оқытылатын шет тілінің жалпы ерекшеліктерін анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі ағылшын тілінің сөздік құрамын оқытумен,білім алушыларды лингвистикалық заңдарды қолданумен, сондай-ақ лексикалық бірліктерді қалыптастыру ережелерімен таныстыруға бағытталған. Оқыту нәтижесінде білім алушылар тілдің базалық бірлігі ретінде тіл лексикасының аспектілері бойынша білім мен ептілікке ие болады, лексикалық бірліктердің түрлері, тіл лексикасының құрылымы, лексикалық бірліктердің функциялары, лексиканың дамуын толықтыру тәсілдерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Терминология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: терминологияның теориялық және практикалық негіздерімен таныстыру, білім алушыларда бағдарламалық материалды меңгеру дағдыларын қалыптастыру. Нәтижесінде студент оқытылатын тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық,грамматикалық және дискурсивті өлшемдерін меңгеріп,оқытылатын тілде глосария негіздерін қалыптастырады және дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің тәжірибелік курсы (В2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қытай тілінің лексикалық-грамматикалық формаларын терең зерттеуге, қарапайым типтік жағдайларда сөйлеу реакциясын қалыптастыруға бағытталған. Оқу нәтижесінде студенттердің тілге деген қызығушылығы артып, екінші шет тілінің грамматикасын тереңдетіп оқып, тілдің функционалды стильдерінің негізгі ерекшеліктерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін оқыту психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адамның зияткерлік іс-әрекеттегі рөлі, танымдық іс-әрекетін және тіл белгілері туралы жүйелі білімді жүзеге асырудағы негізгі және әмбебап құралы ретінде сөйлеу коммуникациясы процестерін қамтамасыз ету. Нәтижесінде студент сөйлеу қызметін коммуникацияның әртүрлі жағдайларында және жеке сөйлеу әрекеті процесінде жүзеге асырады, әлеуметтік коммуникацияның маңызды шарты ретінде сөйлеу туралы жүйелі білім қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мәдениетаралық қарым-қатынасқа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам мәдениеті мен тұжырымдамаларын қолдану, мәдениетаралық коммуникация мен мәдени лингвистиканың арақатынасын зерттеу. Оқыту нәтижесінде білім алушы тіл призмасы арқылы мәдениеттің көрінісі және бекітілуі ретінде тіл туралы білім алады, негізгі білім мен тіл мәдениетінің өзара байланысы негізінде тиісті ғылыми дүниетанымды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің теориялық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қытай тілін кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде меңгеру, фонетикалық-фонологиялық, прагматикалық деңгейлердің ерекшеліктерін ескере отырып, дискурстың фонетикалық талдауын жүргізу үшін тілдің әлеуетін пайдалану. Нәтижесінде студенттер Екінші шет тілі жүйесіндегі фонетикалық құралдарды сипаттай алады, олардың қытай тілінің фонетикалық жүйесін дамытудағы сипаты мен функцияларын анықтай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілінің практикалық фонетикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: негізгі оқытылатын шет тілі фонетикасының стандартты Британдық нұсқасының орфоэпиялық ережелеріне сәйкес айтылу нормаларын қалыптастыру, сөйлеу органдарының функцияларын және олардың функционалдық ерекшеліктерін түсіну. Оқыту нәтижесінде білім алушы жеке дыбыстар мен дыбыстық тіркестерді дұрыс айтады, дыбыстардың әртүрлі реңктерін таниды; - жаңа дыбыстарды шығару үшін қажетті қондырғы беру үшін сөйлеу органдарының икемділігін дамытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілінде тындау дағдысын дамыту/
    Несиелер: 5

    Шетел тілін оқытудың маңызды элементі болып табылатын тыңдалым арқылы білім алушылардың дыбыстық бейнелерді, тілдік құбылыстарды тануы және оларды түсінуі, шет тілінде тыңдаған ақпараттарын қажетті жерінде пайдаланып, қатынас жасай білу қабілет-дағдыларын арттыру. Оқу нәтижесінде тыңдалым оқылып жатқан тілдің елі туралы мәліметтерді, оның өмірі мен әдет-ғұрпы, халқының мерекелері мен салт-дәстүрі, яғни елтану аспектісін қолдану арқылы тиімді және студенттің ой-өрісінің кеңейе түсуіне ықпал етеді және тыңдап түсіну дағдысын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Шетел тілін арнайы мақсатта оқыту (С2 деңгейі)/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру, қалыптасқан білім, білік және жеке қасиеттер негізінде студенттердің мәдениетаралық деңгейде тілдесуге қабілеттілігі мен дайындығын реттейді. Оқу нәтижесінде білім алушы кәсіптік тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндердің құрылымы мен құрылу негіздерін біледі, кәсіби қарым-қатынас шарттарына сәйкес тілдік мінез-құлық қағидаттарын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы кәсіби шетел тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шетел тіліндегі қарым-қатынастың негізгі дағдыларын одан әрі жетілдіруге, кәсіби және арнайы білім деңгейіне жетуге, сөйлеудің практикалық негіздерін жүзеге асыруға бағытталған. Нәтижесінде білім алушы арнайы-кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастырады, грамматикалық құбылыстарды пайдаланады, кәсіби мақсатта өзара іс-қимыл жасайды, қоғамдық-саяси, жалпы мәдени және арнайы-кәсіби қарым-қатынасты жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Түркі халықтары әдебиеті және аударма мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің лингвистикалық және мәдени-тарихи дағдысын қалыптастыру, түркі тілі әдебиетінің ұлттық ерекшеліктерін зерттеу арқылы мәдени диалогқа тарту, аударма мәселелерінің ерекшеліктерін сипаттау. Оқыту нәтижесінде білім алушы оқытылатын тілдің дамуының әр түрлі кезеңдеріндегі бастаудан қазіргі заманға дейінгі негізгі бағыттарды біледі, әдеби бағыттың, аударманың сипатын, жазушының дүниетанымдық ұстанымдарымен байланысын анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фонетика теориясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: ағылшын тілінің стандартты Британдық нұсқасының орфоэпиялық ережесіне сәйкес айтылу нормаларын қалыптастыру және ырғақты-интонациялық дағдыларды дамыту. Оқыту нәтижесінде білім алушы сөйлеу аппаратының құрылымын және оның функцияларын, ағылшын тіліндегі дауысты және дыбыссыз дыбыстар жүйесінің ерекшеліктерін, ағылшын интонациясының ерекшеліктерін біледі, сөйлеу ағынында дыбыстарды дұрыс қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Грамматика теориясы
    Несиелер: 6

    Пән студенттерге қазіргі шет тілінің грамматикалық құрылымын жан-жақты сипаттауды, оқытылатын шет тілінің заңдылықтары мен оның функционалды формаларын білуді қамтитын лингвистикалық білім жүйесін игеруге үйретеді. Нәтижесінде білім алушы ағылшын тілінің грамматикалық жүйесін ана және басқа да шет тілдерімен салыстыруды, нақты тілдік материалға грамматикалық талдау жүргізуді, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуді үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілдерін оқытудың арнайы бағытталған әдістемесі/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушының болашақ кәсіби қызметінде шешілетін оқу-тәрбие міндеттерінің тиімділігін арттыру мақсатында ғылыми-зерттеу ізденісі және практика нәтижелерін жинақтау үшін әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Оқыту нәтижесінде білім алушы әдістемелік ғылымның дамуының қазіргі жағдайы мен негізгі үрдістері туралы және білім мен іскерліктің тұтас жүйесі ретінде шет тілдерін оқытудың теориясы мен әдістемесі туралы түсінік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқылатын тіл теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: зерттелетін тілдің теориялық негіздері фонетикалық база ұғымын, теориялық грамматиканың тілдік құбылыстарды зерттеуде функционалдық тәсілді қолдана отырып практикамен байланысын қарастырады. Оқыту нәтижесінде білім алушы алынған теориялық білімді жүйелеуге және біріктіруге үлес қосады, эссе, баяндама жазу кезінде арнайы және анықтамалық әдебиетті пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стилистика/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді теориялық білім жүйесіндегі стилистикалық құралдар туралы, стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістері туралы ақпараттандыру, сондай-ақ қарым-қатынас мақсаттарына қол жеткізу үшін әртүрлі сөйлеу құралдарын барабар пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде білім алушы мәтін мазмұнын фразалар мен сөйлемдер деңгейінде түсіну және түсіндіру үшін қажетті дағдылар кешенін, мәтіндегі тілдік формаларды бастапқы лексикалық-грамматикалық талдауды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқытылатын шетел тілдері халықтарының әдебиеті/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушылардың лингвистикалық және мәдени-тарихи түсінік қалыптастыруға, ағылшын-америка әдебиеттері туралы зерделеу арқылы мәдениет диалогына тартуға бағытталған. Нәтижесінде білім алушы осы елдердің әдебиет құбылыстарына, оқытылатын тіл елдерінің әдебиетіндегі бағыт мәселелерімен және әдістермен танысады, алған білімдерін тәжірибеде қолдануға, теориялық талдауды үйренуге мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шағын комплектілі мектептерде ағылшын тілін оқытудың ерекшеліктері/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: шағын комплектілі мектептерде білім алушыға ағылшын тілін оқытудың практикалық, тәрбиелік, білім беру және дамытушылық мақсаттарын кешенді іске асыруды үйретуді көздейді. Оқыту нәтижесінде білім алушы өз оқу пәнінің құралдарымен өскелең ұрпақты оқытуға және тәрбиелеуге қабілетті шет тілі мұғалімін жан-жақты даярлауды қамтамасыз етеді, сондай-ақ осы тілді меңгеруді одан әрі кәсіби-бағдарлы жетілдіру үшін негіз қалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтін интонациясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты: студенттерді кез келген мәтіннің интонацияның негізгі элементтерімен таныстыру, сөздің, фразаның, мәтіннің мағынасын іздеуге үйретуге көмектесу. Нәтижесінде білім алушылар ойлау, сөйлеу, зейін, реакция жылдамдығын дамытады, мәтінді оқу барысында өз көңіл-күйін әртүрлі тәсілдермен (мимика, сөйлеу, ым-ишара) білдіре алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фоностилистика/
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: дыбыстық форманың мазмұнын, оның тілдің стильдік құрылымына байланысты ерекшеліктерін, тілдің фонетикалық құралдарының қызмет ету заңдылықтарын зерттеу. Оқу нәтижесінде білім алушы сөйлеуді фонетикалық ұйымдастырудың арнайы стилистикалық әдістерімен танысады, мәтін мазмұны мен оның дыбысы арасында ерекше байланысты анықтайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ғылыми академиялық қарым-қатынастың оқу құралы және негізі ретінде ағылшын тілін меңгеру, академиялық және кәсіби тапсырмаларды орындаумен байланысты практикалық дағдыларды дамыту. Оқыту нәтижесінде білім алушылар кәсіптік тақырып бойынша жазбаша және ауызша мәтіндерді құру негіздері мен құрылымын меңгереді, әлеуметтік-тұрмыстық және академиялық салалардағы қарым-қатынастың сипаты мен стиліне байланысты кәсіби қарым-қатынас шарттарына сәйкес тілдік мінез-құлық қағидаттарын үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Ағылшын тілінің тарихи жолдары, тарихи даму кезеңдері, тілдің қазіргі және ерте тарихындағы маңызды мәдени, тарихи және әлеуметтік оқиғалар туралы білімге ие бола отырып, тіл тарихындағы лингвистикалық факторлардың өзара байланысы және оның фонетикалық, лексикалық және грамматикалық жүйесінің дамуы туралы білім жүйесін іс жүзінде қолдана алады.

  • Код ON6

    Шет тілін оқытудың қазіргі жүйесіндегі шет тілі мен шетел мәдениетінің рөлін түсіне отырып, екі шет тілін оқыту әдістемесі мен сабақтарды ұйымдастыру саласында педагогикалық инновацияларды қолдана отырып, кәсіби дербестікті, қарым-қатынас жасау дағдыларын жетілдіруге қабілетті.

  • Код ON3

    Тіл құралдарын (фонетика, орфография, лексика, грамматика) қолдануға қабілетті, Екінші шет тілі тұлғааралық қарым-қатынас құралы ретінде, қоғамда табысты қарым-қатынас жасау үшін тіл білімін практикалық қолдану дағдыларын игере отырып, кәсіби қарым-қатынас шарттарына сәйкес тілдік мінез-құлық қағидаттарын қалыптастырады.

  • Код ON1

    Философиялық және әлеуметтік-саяси білімнің негіздерін, ғылыми дүниетанымды қалыптастыру үшін Қазақстанның тарихи дамуының кезеңдері мен заңдылықтарын пайдалана отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалау үшін экономикалық теорияның бағыттарын талдай отырып, қызметтің әртүрлі салаларында базалық құқықтық білімдер мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатты пайдалана отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау принциптерін талдап, әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерін қолдана отырып өзін-өзі ұйымдастыруға және өзін-өзі тәрбиелеуге, сондай-ақ патриотизм мен азаматтық ұстанымды қалыптастыруға қабілетті.

  • Код ON9

    Ритмикалық-интонациялық дағдыларды, қазіргі шет тілінің грамматикалық құрылымын, фонетикалық ұғымдар мен тілмен жұмыс істеу тәсілдерін қолдана отырып, мәтін интонациясының негізгі элементтерін талдауға қабілетті.

  • Код ON8

    Ағылшын және американ әдебиетінің ерекшеліктерін, түркі тілі әдебиетінің ұлттық ерекшеліктерін қолдана отырып, мәдени диалогты қолдауға, сондай-ақ аударма мәселелерінің ерекшеліктерін біле отырып, мәтіндегі интонацияның негізгі элементтері бар сөздің, фразаның, мәтіннің мағынасын талдай отырып, кәсіби аударма жүргізуге қабілетті.

  • Код ON7

    Лингвистикалық заңдар мен лексикалық бірліктерді қолдана отырып, қазіргі заманғы ағылшын тілінің сөздік құрамын, сондай-ақ ағылшын тілін ғылыми академиялық қарым-қатынастың негізі ретінде меңгере отырып, теориялық білім жүйесінде стилистикалық талдаудың қағидаттары мен әдістерін қолдана отырып, практикалық дағдыларды дамытуға қабілетті.

  • Код ON2

    Тілдің дамуы мен қызмет етуінің жалпы заңдылықтарын талдай алады, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, оның мәні, функциялары, құрылымы мен ерекшелігі туралы біле отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін ерекше жағдайларды қолданудың әлеуметтік маңыздылығын түсінуге қабілетті.

  • Код ON4

    Екінші шет тілін теориялық пәндердің барлық циклімен тығыз байланысты жүйе ретінде ағылшын тілінің грамматикалық, фонетикалық құрылымы туралы түсінікке ие бола отырып, кәсіби қызмет саласындағы ақпаратты алуға және бағалауға мүмкіндік беретін деңгейде меңгерген, коммуникативтік-интермәдениетті және кәсіби құзыреттілікті одан әрі жетілдіруге қабілетті.

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top