Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в "Ақмешіт" гуманитарлық-техникалық институты

  • Гимнастиканың оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән гимнастика теориясы мен әдістемесінің негіздерін адамдардың дене тәрбиесінің негізгі құралы ретінде, оның дене тәрбиесі жүйесіндегі орнын және оның дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандарды кәсіби даярлаудағы маңыздылығын зерттейді. "Гимнастиканы оқыту әдістемесі" оқу пәні дене шынықтыру бакалаврының кәсіби дайындығы басталатын алғашқы және негізгі пәндердің бірі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Пән әр түрлі көздерден пайдалы ақпарат алуға және оны өңдеуге ,топта жұмыс істеуге, сөз сөйлеуге және көпшілік алдында сөйлей білуге, өз қызметін жоспарлауға, өз қызметінің нәтижелерін талдауға және бағалауға бағытталған. Ол өзінің болашақ мамандығының мәні мен әлеуметтік маңыздылығын біледі, оған тұрақты қызығушылық танытады. Өз қызметін ұйымдастыруға, кәсіби мәселелерді шешу әдістерін анықтауға, олардың тиімділігі мен сапасын бағалауға ықпал етеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздерінің модулі (Экология және тұрақты даму, Тіршілік қауіпсіздігі негіздері және еңбекті қорғау)
    Несиелер: 5

    Экология мәселелері, экологияның жаһандық, ұлттық мәселелері баяндалады. Табиғи ресурстар, есепке алу, бағалау, ұтымды пайдалану және қорғау мәселелері, жасыл экономика мәселелері қарастырылады. СтуденттердІ әртүрлі сипаттағы төтенше жағдайларда халықты және аумақтарды инженерлік қорғау негіздерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерінің модулі (Экономикалық теория негіздері, Кәсіпкерлік негіздері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың экономикалық шаралар жүйесі туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ ол үшін экономикалық ғылымның заңдылықтары мен әдістерін пайдалана отырып, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық үлгілерін зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 6

    Пән кинезиология және динамикалық морфология қағидаларына негізделген адамның ішкі мүшелерінің сыртқы формасы мен құрылымын зерттеуге бағытталған. Жасушалардың, ұлпалардың, ағзалардың мүшелері мен жүйелерінің, тірек-қимыл жүйесі мен бұлшық еттердің құрылымын, олардың түрлері мен функциялары, конституциялық және спорттық морфологиясын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән балалардың өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, анализаторлардың құрылымы мен маңыздылығын, қан айналымы, тыныс алу, ас қорыту жүйесін зерттейді. Балалар мен жасөспірімдердің жыныстық жетілу ерекшеліктерін, олардың жыныстық тәрбиесін ашады. Ғимарат пен оқу бөлмелеріне, ауа ортасына, жарықтандыруға, мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптар сипатталған. Балалар арасында кең таралған жұқпалы аурулардың сипаттамасы және олардың алдын-алу. Адамның жас ерекшеліктеріне, өсу мен даму заңдылықтарына, организмнің қоршаған ортамен жас ерекшеліктеріне байланысты оның анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы білімін қалыптастырады, оқушылардың денсаулығын нығайтуға, оқу процесінде олардың жұмыс қабілеттілігін арттыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 4

    Инклюзивті тәжірибені ұйымдастыру мен жобалау аумағында студенттердің кәсіби құзыреттіліктерінің деңгейін көтеру. Инклюзивті білім беру барлық балалар әртүрлі оқытуды қажет ететін тұлға болып табылады деген ұстанымға бағытталған әдіснаманы дамыту. Мақсаты: Инклюзивті білім беру ұйымдарының мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету модельдері туралы түсініктер қалыптастыру

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Таңдаған спорт түрінің жас ерекшеліктері
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-дене белсенділігі пропорционалды, қауіпсіз және физикалық дамуы уақтылы және үйлесімді болуы үшін оқушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дене жаттығуларын таңдауда Жас физиологиясының теориялық білімін қолдану қажеттілігін негіздеу. Бұл курстың негізгі мазмұны екі бағытқа ие: әртүрлі спорттық іс-әрекеттердің физиологиялық ерекшеліктері және спорттық жаттығулар кезінде дененің бейімделуінің физиологиялық механизмдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық күрес
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық күрестің даму тарихын, техниканы, тактиканы, жаңадан бастаған балуандарды даярлау жүйесін, ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін, жарыстарды , оқу-жаттығу жиындарын ұйымдастыру мен өткізуді және жарыстардың төрешілігін зерделейді. Негізгі мақсаты дене шынықтыру мамандарын, сондай-ақ теориялық және практикалық білімі, спорттық күрес дағдылары бар спорт түрлері бойынша жаттықтырушыларды даярлау. Теориялық, практикалық дайындығы бар, өз мамандығын барабар меңгерген жоғары мәдениет маманын даярлау

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Бұл курста педагогиканың теориялық - әдіснамалық негіздерін іске асыру және оның даму тарихы, әлемдік педагогикалық мұраны анықтау, педагогикалық технологияларды қолдана отырып, тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы, педагогикалық қатынастарды орнату және өзара әрекеттесу мәселелері қарастырылады. Негізгі құзыреттердің (зерттеу, дидактикалық, тәрбиелік, коммуникативті, ақпараттық және т.б.) жиынтығын мақсатты түрде қалыптастыру теориялық білімді практикалық біліммен алмастыра отырып, білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыру негізінде дүниетанымдық ұстанымның дамуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қозғалыс ойындарды оқыту әдістемесі(мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Пән қозғалмалы ойындардың негізгі ұғымдарын, жалпы сипаттамаларын және жіктемесін зерделеуге, қатысушылардың жас ерекшеліктеріне байланысты соңғы тенденцияларды қолдана отырып, техникалық және тактикалық әдістер мен оқыту әдістерін игеруге, оқу-тәрбие процесінде қозғалмалы ойындарды өткізу әдістемесі туралы білім алуға; дене шынықтыру сабағында ойындар мен ойын жаттығуларын тиімді пайдалануға бағытталған. Пән студенттердің дене қасиеттерін қозғалмалы ойындар арқылы дамыту мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы
    Несиелер: 5

    Пән оқу-жаттығу, сауықтыру, оқу сабақтары мен жарыстар кезінде адамның қозғалыс әрекетінің биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеуге бағытталған. Кинематикалық және динамикалық құрылымды жетілдіру үшін спорттық және дене жаттығуларының техникасы, қимыл-қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістері қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру теориясы мен əдістемес
    Несиелер: 5

    Бұл курс түлекке дене шынықтыру мен спорттың теориясы мен әдістемесі, тек жас ұрпақтың ғана емес, сонымен қатар әр түрлі жастағы адамдардың дене тәрбиесі туралы белгілі бір білім алуға мүмкіндік береді. Курстың мазмұны түлектердің дене шынықтыру және спорт саласында кәсіби қызметте теориялық және әдістемелік дайындықтың қажетті дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Болашақ мамандарды кәсіби қызметке даярлау үшін базалық спорт түрлерінің тиісті құралдарын мақсатты пайдалануды қамтамасыз ететін студенттердің әлеуметтік-жеке құзыреттерін қалыптастырады. Оқу сабақтарын ұйымдастыру, жоспарлау, модельдеу, жобалау бойынша қызмет алгоритмдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Аудандық мектептерде дене шынықтыруды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән мектепте дене шынықтыруды оқытудың теориясы мен әдістемесін игеруге, бағдарламалық және нормативтік құжаттар мен бағалау критерийлерін зерделеуге бағытталған. Өзінің кәсіби қызметінде ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып жоспарлау кезінде құжаттарды жасау дағдылары баяндалады. Аудандық мектептерде мұғалім-жаттықтырушыларды даярлау үшін қажетті оқыту әдістерінің алуан түрлілігін қарастырады, білім беру қызметінің негізгі элементтерін бекітуге ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Балалар мен ересектердің өзіндік физикалық белсенділігіне, салауатты өмір салтына қажеттілікті қалыптастырады. Дене қасиеттерін дамытудың қимыл әрекеттерін оқыту процесінде қателіктердің себебін анықтай алады, оларды жою жолдарын таба алады. Қойылған міндеттерді шешу үшін барабар құралдарды таңдауға ықпал етеді; дене тәрбиесі мен спорттық жаттығудың әртүрлі әдістерін қолдану; топпен жұмыс істеудің ұйымдастырушылық әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән жеңіл атлетиканың негізгі түрлерін оқытудың теориялық негіздерін, әдістерін, қағидалары мен құралдарын зерделеуге бағытталған: қысқа және орта қашықтыққа жүгіру, секіру, лақтыру және көпсайыс; дене қасиеттері мен қабілеттерін дамыту дағдыларын игеру; әртүрлі оқу орындарындағы бәсекелік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Волейболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән волейболдағы спорттық ойын негіздерін қалыптастырады, волейболды оқытудың теориясы мен әдістемесі мәселелерін, техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеруді, қажетті дағдыларды меңгеруді, волейболдағы оқу-жаттығу процесін жоспарлау мен ұйымдастыруды, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді зерделейді. Оқытудың мақсаты-волейбол саласындағы мәні, ерекшелігі ,заңдылықтары туралы тұтас түсінік қалыптастыру, білімді жүйелеу және тереңдету, оқыту технологиясы және оларды практикалық іске асыру дағдылары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қоян-қолтық ұрыс негіздері
    Несиелер: 5

    Пән "Қоян-қолтық негіздері" даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістерін зерделеуді, қоян-қолтық техникасын меңгеруді, ережелерде сипатталған шектеулермен, жекпе-жекте төрешілікпен спортта жауынгердің дағдыларын игеруді көздейді. Оқу бағдарламасы практикалық сабақтар түрінде өткізіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Баскетбол пәні бойынша арнайы білім мен қозғалыс дағдыларын игеру; спорттық шеберлігінің жетістіктеріне жетелейтін ойын ережелерін орындау техника мен тактикасының әдіс-тәсілдерін қалыптастыру, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізу әдістерін игеру туралы түсінік береді. Курстың мақсаты-оқытудың дәйектілігі мен әдістемесін зерттеу, дене шынықтыру міндеттерін нақтылау және күтілетін нәтижелерді нақты болжау үшін баскетболда ойын техникалық әдістерін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қысқы спорт түрлерінің ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    "Қысқы спорт түрлері" курсы дамудың негізгі кезеңдерін , шаңғы және конькимен сырғанау спортының пайда болу тарихын, оның оқушылар мен ересектердің дене тәрбиесі жүйесіндегі орны мен маңызын зерттейді. Сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін қарастырады, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады, санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлауға және өткізуге үйретеді. Сабақ, қарым-қатынас, білім беру және кеңес беру жұмыстары барысында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен қимылдарды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шығыс жекпе-жегі
    Несиелер: 5

    "Шығыс жекпе-жегі" курсы студенттердің жекпе-жектің даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістемесін, жекпе-жектің техникасын игеруді, тәуелсіз педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыс үшін қажетті білім, білік пен дағдыларды игеруді қарастырады. Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне, жаттықтырушыларға әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін сәтті шешу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пәнде ойынның теориялық негіздері, ойын ережелері, техникалық-тактикалық элементтер қарастырылады,ғылыми-зерттеу жұмысының әдістемесін ашады, орта мектеп және БЖСМ оқушыларымен жұмыс жасауда спорт ұжымы мен команданың қарым-қатынас және басқару ерекшеліктерін дамытуға ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гандболдағы жаттығу процесінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән тарихты, теорияны, қол допымен ойнауды үйрету әдістерін қарастырады, физикалық қасиеттерді, техникалық дағдыларды және жарыс ережелерін дамытудың құралдары мен әдістерін үйренеді.Бұл пән алған білімдерін, жаттығуларды таңдаудағы дағдыларын, топты ұйымдастыруда, оларды жүргізу әдістемесінде тереңдетеді және жүйелейді. Түрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру қабілетіне ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аэробиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны сабақтарды ұйымдастыруды және жоспарлауды қамтиды(физикалық жаттығулар, ритақты музыкамен қайталанатын би қимылдары). Студенттерге салыстырмалы түрде ұзаққа созылатын және дененің қажеттіліктері арасындағы тепе-теңдікке қол жеткізумен байланысты қимылдарды төзімділік, шоғырландыру және синхронды орындау жаттығуларының кешенін әзірлеуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Самбо және дзюдоны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнде самбо мен дзюдоны оқытудың тарихы, теориясы, әдістемесі, самбо мен дзюдоның дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретіндегі орны мен маңызы туралы заманауи білімді дамыту қарастырылады. Самбо және дзюдо бойынша оқу процесін жоспарлау мен ұйымдастырудың, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің қажетті дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жүзудің теориясы мен әдіcтемесі
    Несиелер: 5

    Пән жүзу дағдыларына және оларды жүйелі зерделеуге, жеке стильдер мен жүзу техникаларын меңгеруге үйретеді; қауіпсіздік ережелерімен таныстырады; жүзу бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу жолдарын үйретеді. Спорттың су түрлерін меңгеру. Мектептегі жүзудің теориялық әдістемесін меңгеру. Жарыс ережесі. Төрешілік. Оқыту әдістемесі. Оқушылардың мектепте жүзуді теориялық-әдістемелік меңгерген мекемелерде жүзуге дайындалуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ауыр атлетика теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Ауыр атлетика" курсы студенттердің ауыр атлетиканың даму тарихын, оны оқытудың теориясы мен әдістемесін зерделеуін, техниканы меңгеруін, дербес педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыс үшін қажетті білім, білік және дағдыларды игеруін көздейді. Пәннің мақсаты болашақ дене шынықтыру мұғалімдеріне, жаттықтырушыларға әртүрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдарда дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін сәтті шешу үшін қажетті кәсіби дағдылар мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Су спорт түрлерімен айналысу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән су спортының (рафтинг, жүзу, су добы және т.б.) дамуының негізгі кезеңдерін зерттейді. Қауіп факторларын, сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру мен өткізудің нормалары мен ережелерін қарастырады, әр түрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесін енгізеді, санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, дене шынықтыру және сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін жоспарлауға және өткізуге үйретеді . Сабақта жарақаттанудың алдын алу бойынша іс-шараларды жоспарлау және жүргізу, зардап шеккендерге алғашқы медициналық көмек көрсету. Сабақта, қарым-қатынаста, тәрбиелік және кеңес беру жұмыстарында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен ым-ишараны қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Акробатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән дамудың негізгі кезеңдерін, акробатика тарихын, оның дене шынықтыру жүйесіндегі орны мен маңыздылығын зерттейді. Сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін қарастырады, сабақтарды ұйымдастыру әдістемесімен таныстырады, акробатиканың негізгі элементтерін жас ерекшеліктері мен оқушылардың физикалық мүмкіндіктерін ескере отырып жоспарлауға және өткізуге үйретеді. Сабақ, қарым-қатынас, білім беру және кеңес беру жұмыстары барысында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеу мен қимылдарды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық бағдарлау
    Несиелер: 5

    "Спорттық бағдарлау" курсын зерделеу негізінде дене шынықтыру маманының кәсіби қызметінің технологиясын игеру жатыр. Спорттық бағдарлау жоғары оқу орны студенттерінің дене шынықтыруын жетілдірудің қолжетімді құралы болып табылады. Түлектер спорттық бағдарлау бойынша жарыстарға қатысу кезінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын жетілдіріп қана қоймай, сонымен қатар өз бетінше үйреніп, спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды өткізеді. Мақсаты: "спорттық бағдарлау" курсы негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы бакалаврдың кәсіби қызметінің технологиясын игеру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық туризмнің ториясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады.Спорттық-сауықтыру және балалар туризмі, балалар туризміне дайындық саласындағы оларды практикалық қызметте қолдану. Курс аясында студенттер технологияны оқиды адамдардың әртүрлі санаттарын қимыл-қозғалыс әрекеттеріне үйрету, дене туризммен және спорттық бағдарлаумен шұғылдану үдерісінде сапаларды жоспарлау және дене шынықтыру-сауықтыру сабақтарының негізгі түрлерін өткізу мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен, ересектермен санитарлық-гигиеналық, жас, аймақтық, климаттық және Ұлттық дене шынықтыру-спорт сабақтарының тиімділігін талдау және бағалау; және психологиялық-педагогикалық іс-әрекеттерді жүзеге асыру; пайдалана отырып сабақ өткізу процесінде ағзаның жай-күйін бақылау аспаптық әдістемелер

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақша күресті оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән "Қазақша күрес" ұлттық спорт түрін оқытуға, дене қасиеттерін, техникалық дағдылары мен жарыс ережелерін дамыту құралдары мен әдістерін зерделеуге бағытталған. Қазақ халқының бай этномәдениетін ашады, "Рухани жаңғыру"бағдарламасын жүзеге асыруда үлкен рөл атқарады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 5

    Бұл курс ұлттық спорт түрлерін оқытудың теориялық негіздері мен әдістемесін зерделейді, жаттықтырушының қажетті дағдыларын меңгеруге ықпал етеді. Ұлттық спорт түрлерінің дене шынықтыру және халықтың әл-ауқаты жүйесіндегі рөлі түсіндіріледі. Ұлттық дамудың тарихи алғышарттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің нарықтық экономика жағдайында Қазақстанның дене шынықтыру-спорт ұйымдарын әлеуметтік басқару теориясының ғылыми негіздерін игеруі, дене шынықтыру-спорт ұйымдары қызметінің экономикалық тетігін жетілдіру, экономикалық негізделген басқару шешімдерін қабылдау, саланың барлық ресурстарын ұтымды пайдалану үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Үстел теннисі
    Несиелер: 6

    Пән үстел теннисін оқытудың тарихын, теориясын, әдістерін, дене тәрбиесі жүйесіндегі дене тәрбиесі құралы ретінде үстел теннисінің орны мен маңызы туралы заманауи білімді игеруді, үстел теннисінің спорттық әдістемесін және жалпы білім беретін мектептердегі үстел теннисін оқыту әдістерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бейімделетін дене тәрбиесі
    Несиелер: 5

    Пән негізгі ұғымдарды зерттеуге бағытталған,дене шынықтыру және спорт саласындағы ғылыми-теориялық және практикалық білімді меңгеруге бағытталған. Әлеуметтік ортаға бейімделудің құқықтық негіздері мен шарттарын ашады. Дене шынықтыру сабақтарында және оқу-жаттығу сабақтарында мүмкіндігі шектеулі адамдарға арналған оқыту әдістемелері мен технологияларын қалыптастырады. Дененің бейімделуіне ықпал ететін физикалық жаттығулардың дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін қолдану қабілетіне ықпал етеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық реттеу
    Несиелер: 5

    «Спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық реттеу» пәні халықаралық спорт құқығы ғылымы қалыптастыратын спорт туралы ақпарат пен құқықтық білімнің нақты жүйесі болып табылады. Бұл бағдарлама кәсіби халықаралық спорт саласында да, олимпиадалық қозғалыс саласында да халықаралық спорттық жарыстарды ұйымдастыру және өткізу саласындағы білімді қалыптастыруға бағытталған. Пәннің мақсаты – болашақ мамандарды халықаралық спорттық жарыстарды ұйымдастыру мен өткізудің нормативтік-құқықтық кешенінің мазмұнымен таныстыру, халықаралық спорттық іс-шараларды ұйымдастыру мен өткізуді құқықтық қамтамасыз ету саласындағы практикалық жұмыс дағдыларын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру қазіргі мәдениеттің феномені ретінде
    Несиелер: 5

    Оқу пәнін игерудің мақсаты-студенттерде дене тәрбиесінің мәдени негіздерін теориялық-әдіснамалық білім жүйесін, оның адамзаттың жалпы мәдениетіндегі орнын қалыптастыру болып табылады. Курс теориялық-әдіснамалық ойлауды дамыту негізінде дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми проблемалар мен практикалық міндеттерді шығармашылықпен шешуді қалыптастырады, Курс дене шынықтырудың Салыстырмалы-тарихи, жүйелік және антропоцентрлік парадигмаларын талдауға және зерделеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пән сауықтыру және емдік мақсаттағы дене шынықтырудың және массаждың адам ағзасына әсерін теориялық тұрғыда көз жеткізеді; кез-келген адамның орталық жүйке жүйесін, қимыл әрекетін, қан айналуымен эндокриндік жүйелерінің осы біз айтқан тәсілдерді қолдану арқылы аурудан айығып кетуіне жол ашады; қазіргі күні массаждың түрлерін ( емдік массаж, спорттық, сауықтыру және косметикалық) қарастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық жаттығуды процесін басқару негіздері
    Несиелер: 6

    Жаттықтырушының кәсіби-педагогикалық қызметіне дайындық және жаттығу әдістемесі, жаттығу жүктемелерін басқару дағдыларын қалыптастыру, жаттығу жүктемелерінің ағзаға физиологиялық әсері туралы білім қалыптастыру; спортшыларды зерттеу, бақылау және іріктеу әдістері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бұқаралық және емдік дене шынықтыруды ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пәнді оқу барысында адамдардың санасы мен мінез-құлқын дұрыс бағытта белсенді түрде қалыптастырады. Бұқаралық және емдеу-сауықтыру спорттық іс-шараларын ұйымдастыру процесінде қатысушылардың ақыл-ой тәрбиесі жүзеге асырылады. Бұқаралық және емдеу-сауықтыру сабақтарын ұйымдастырудың әр түрлі әдістерін үйретеді . Спорт пен салауатты өмір салтын насихаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бадминтон
    Несиелер: 6

    Студенттер бадминтоншылардың функцияларын үйренеді, корттағы ойыншылардың жеке және топтық әрекеттерінің техникасын меңгереді, бадминтондағы тактикалық әрекеттерді талдайды. Олар ойын ережелері мен төрешілердің ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындық арасында байланыс орнату, бадминтон сабақтарын өткізу әдістемесін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Спорттық медицинаның негізгі салаларының бірі-спортпен және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды медициналық бақылау. Спорттық медицина жаттығулардың адам денсаулығына әсерін зерттейді. Бұл бағыттың негізгі міндеттеріне спортпен шұғылданатын адамдар тобына ұсыныстар әзірлеу және медициналық бақылау, дене тәрбиесінің қажетті гигиеналық параметрлерін анықтау кіреді. Спорттық фармакология бөлімі дені сау, дене шынықтыру жағдайында дайындалған адамдар қабылдаған кезде дәрі-дәрмектердің әсер ету ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт және спорттық дайындық негіздері
    Несиелер: 5

    Жаттықтырушының кәсіби-педагогикалық қызметіне дайындық және жаттығу әдістемесі, жаттығу жүктемелерін басқару дағдыларын қалыптастыру, жаттығу жүктемелерінің ағзаға физиологиялық әсері туралы білім қалыптастыру; спортшыларды зерттеу, бақылау және іріктеу әдістері зерттеледі

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Ресми және бейресми басқару құрылымы. Басқару субъектісі мен объектісі туралы түсінік. Субъекті мен басқару объектісінің өзара іс-қимылы. Тұлға субъект және басқару объектісі ретінде. Ұжым субъект және басқару объектісі ретінде. Тік және көлденең басқару. Адамдарды басқаруға қатысты білімді қалыптастыру, басқару функцияларын іске асыруға қабілетті мамандарды іріктеу және даярлау, адамдарды басқаруға қатысты білімді, басқару функцияларын іске асыруға қабілетті мамандарды іріктеу және даярлау; қызметтік және тұлғааралық қатынастарды оңтайландыру іскерлігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON5

    Спорттық дайындықтың заңдарын, қағидаттарын, жаттығулардан тыс және жарыстан тыс жүйелерін ескере отырып, зерттеу, бақылау және іріктеу әдістерін талдай отырып, бұқаралық және сауықтыру спорттық іс-шараларын дайындау мен ұйымдастыруды тиімді құруға дайындығын көрсетеді, спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрлерінің физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, жаттығу жүктемесін басқару моделін әзірлейді, жаттығу жүктемелерінің ағзаға физиологиялық әсері бойынша ұсыныстар береді.

  • Код ON7

    Корттағы жеке және топтық іс-қимыл техникасын ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласында ғылыми, инновациялық және тәрбие жұмысын ұйымдастыру, дене жаттығуларының, би қимылдарының, ритмикалақ музыканың үйлесімін талдау қабілетін көрсетеді. Дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи педагогикалық технологиялар мен жетістіктерді пайдалана отырып, білім беру процесін жобалауға дайын.

  • Код ON11

    Әр түрлі білім беру мекемелері мен спорттық ұйымдардағы дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін шешуде бәсекелестік артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін дене шынықтыру жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің рөлін талдай отырып , жекпе-жек саласындағы жаттығу сабақтарын құрудың теориялық негіздерін қолдана отырып, жүктеме мөлшерін ескере отырып, шынығу жаттығуларын таңдау және үйлестіру арқылы оқу процесін ұйымдастыру мүмкіндігін бағалайды.

  • Код ON6

    Тірек-қимыл аппараты мен бұлшықеттердің мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы медициналық-биологиялық білімді қолдану қабілетін көрсетеді, бұл туралы білімді қолданады. Спорт және дене шынықтырумен айналысатын адамдарға медициналық бақылау, қозғалыстардың кинематикалық және динамикалық құрылымы туралы. Оқу процесін жобалауға жас физиологиясы мен спорттық морфологияны ескере отырып өзгерістер енгізеді.

  • Код ON8

    Дене шынықтырудың мәдени негіздері туралы теориялық және әдістемелік білім жүйелерін талдай отырып, спорт ұйымдары қызметінің басқарушылық және экономикалық тетіктерін меңгере отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарушылық функцияларды іске асыра отырып, кәсіби қызметтегі қызметтік және тұлғааралық қатынастарды оңтайландыруға дайын, халықаралық спорт құқығы ғылымы қалыптастырған спорттық-құқықтық білімді қолдану қабілетін көрсетеді.

  • Код ON2

    Таңдалған кәсіптің дамуының негізгі кезеңдері мен тенденцияларын сипаттауға, адамгершілік, этикалық және құқықтық нормаларды, ойлау мәдениетін игере отырып, кәсіби қызметтің мағыналы жағын тұтас түсінуді сипаттауға, мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің заңдылықтарын білуге қабілетті. Кәсіби қызметтегі тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін шеше отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға дайын.

  • Код ON1

    Пәнді сәтті оқу нәтижесінде студент гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға деген көзқарасты, ойлау мәдениетін және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білуді реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды игере алады. Экономикалық теорияның бағыттарын талдай отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалай отырып, қызметтің түрлі салаларындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың білімін пайдалана отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау қағидаттарын баяндай білу қабілетін көрсетеді.

  • Код ON10

    Денсаулық сақтау технологияларын таңдау қабілетін көрсетеді, жүзуде әртүрлі стильге ие, дене жаттығуларының дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін анықтайды, оңалту, рекреация әдістері мен құралдарын, массаж негіздерін ұсынады, қалпына келтіру, бейімделу, нығайту, қатаю және жан-жақты даму алгоритмін жасайды.

  • Код ON3

    Оқу-жаттығу процесінің циклдерін жіктеу, спорттық және ашық ойындардың жаңа жас тенденцияларын қолдана отырып, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістеріне сүйене отырып, оқыту әдістемесіндегі реттілікті ескере отырып, гимнастика мен жеңіл атлетиканы оқытудың негізгі құралдары мен әдістерін ескере отырып, кәсіби қызметті жүзеге асыру.

  • Код ON9

    Мектеп жасына дейінгі және мектеп жасындағы балалармен және ересектермен туристік бағыттағы спорттық-сауықтыру іс-шаралары жүйесінде спортты отандық дамытудың тарихи алғышарттарын ескере отырып, кәсіби дағдылар мен дағдыларды пайдалана отырып, білім беру процесін жобалауға дайын.

  • Код ON4

    Халықтың әртүрлі топтарымен дене шынықтыру мен спорттың белгілі бір алгоритмін орындайды, сабақ барысында арнайы терминологияны, кәсіби сөйлеуді және ым-ишараны қолданады, оқу сабақтарының инновациялық формаларын қолдануды, негізгі спорт түрлерінің сәйкес құралдарын пайдалануды, өз кәсіби қызметінде сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру мен өткізудің нормалары мен ережелерін ескере отырып, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалана отырып, проблемаларды шешудің барабар құралдары, оқу процесіндегі қателердің себептерін анықтау және оларды жою жолдарын іздестіреді.

6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01404 Дене шынықтыру және спорт-Бастапқы әскери дайындық
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top