Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Қызылорда "Болашақ" университеті

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Пәнді сәтті оқу нәтижесінде студент гуманитарлық мәдениетті, адамға, қоғамға, қоршаған ортаға деген көзқарасты, ойлау мәдениетін және өз жұмысын ғылыми негізде ұйымдастыра білуді реттейтін этикалық және құқықтық нормаларды игере алады. Экономикалық теорияның бағыттарын талдай отырып, экономиканы мемлекеттік реттеудің тиімділігін бағалай отырып, қызметтің түрлі салаларындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттың білімін пайдалана отырып, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғау қағидаттарын баяндай білу қабілетін көрсетеді.Ғылыми зерттеу дағдыларын меңгереді.
  • Таңдалған кәсіптің дамуының негізгі кезеңдері мен тенденцияларын сипаттай алады, адамгершілік, этикалық нормаларды, ойлау мәдениетін игере отырып, кәсіби қызметтің мағыналы жағын тұтас түсінуді сипаттай алады, мүмкіндігі шектеулі адамдарды оқыту мен тәрбиелеудің заңдары мен заңдылықтарын біледі. Дене тәрбиесін дамытудың тарихи тәжірибесін ескере отырып, ойлау мен дамуға дене белсенділігінің қатысуын айқындайтын кәсіби қызметтегі тұлғааралық өзара іс-қимыл міндеттерін шеше отырып, білім беру процесін ұйымдастыруға дайын.
  • Қозғалыс ойындар арқылы оқушылардың физикалық қасиеттерін дамыту мәселелерін шешеді, акробатикалық элементтерді қолдануда қауіпсіз ұйымдастырудың нормалары мен ережелерін қарастырады, гимнастика мен жеңіл атлетиканың теориясы мен әдістемесінің негіздерін қолданады, әртүрлі білім беру мекемелерінде бәсекелестік қызметтің құрылымы мен ұйымдастырылуы туралы арнайы білімді көрсетеді.
  • Дене тәрбиесінің, оқытудың негізгі ұғымдарын, оқыту принциптері мен оқыту әдістерін түсінеді. Бағдарламаның барлық бөлімдерін біріктіріп, байланыстырушы, үйлестіруші және белсендіруші функцияны орындай отырып, қойылған міндеттерді шешу үшін барабар құралдарды таңдайды. Әр түрлі спорттық іс-әрекеттердің физиологиялық ерекшеліктерін және организмнің бейімделуінің физиологиялық механизмдерін ескереді.
  • Санитарлық-гигиеналық және климаттық нормаларды ескере отырып, әртүрлі жас топтарымен сабақтарды ұйымдастыру әдістемесін қолдана отырып, күштік кешендерде сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу ережелерін қолданады. Оқу процесінің негізгі компоненттерін ескереді (жүктеме көлемі, жүктеме қарқындылығы, жаттығу сабақтарының саны мен жиілігі, кезең ұзақтығы).
  • Тірек-қимыл аппараты мен бұлшық еттерінің мүмкіндіктерін ескере отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы медициналық-биологиялық білімді қолдану, спортпен және дене шынықтырумен айналысатын адамдарды медициналық қадағалау, қозғалыстардың кинематикалық және динамикалық құрылымы туралы білімдерін қолдану қабілетін көрсетеді. Дене дайындығын диагностикалайды, дене шынықтыру және массаж құралдарымен емдеу дағдыларын қолданады, дене тұтастығы принципін және қозғалыс әрекеттерін оқытудың тиімді әдістерін түсіне отырып, спорт пен салауатты өмір салтын насихаттайды.
  • Заманауи білімді қолдана отырып, тактикалық әрекеттерді, стратегиялық ойлауды, математикалық ойын дағдыларын талдай отырып, ойыншылардың жеке және топтық әрекеттерінің техникасын іс жүзінде көрсете алады. Қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды және үстел спорты, бадминтон саласындағы жетістіктерді пайдалана отырып, білім беру процесін жобалауға дайын.
  • Спорт ұйымдарының басқару және экономикалық тетіктерін меңгере отырып, дене шынықтырудың мәдени негіздері туралы теориялық және әдіснамалық білім жүйелерін талдай отырып, халықаралық спорт құқығы ғылымы қалыптастырған спорттық және құқықтық білімді қолдану қабілетін көрсетеді. Дене шынықтыру және спорт саласындағы заманауи ғылыми мәселелер мен практикалық міндеттерді шығармашылықпен шешуге дайын.
  • Қауіпсіздік талаптарын ескере отырып, спорттық туризм бойынша жарыстардың теориялық негіздері мен ережелерін білуді қолдана отырып, әртүрлі білім беру мекемелері мен спорт ұйымдарында дене тәрбиесінің негізгі міндеттерін шешу үшін дене шынықтыру жүйесіндегі ұлттық спорт түрлерінің рөлін талдай отырып, спорттық бағдарлау бойынша сауықтыру және дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды дербес жүргізуге қабілетті.
  • Денсаулық сақтау технологияларын таңдау қабілетін көрсетеді, жүзудің әртүрлі стилін меңгереді, дене жаттығуларының дәстүрлі және заманауи сауықтыру жүйелерін анықтайды, қалпына келтіру, бейімделу, нығайту, қатаю және жан-жақты даму алгоритмін ескере отырып, оңалту, рекреация әдістері мен құралдарын әзірлейді.Қауіпті факторларды, сабақтарды қауіпсіз ұйымдастыру және өткізу нормалары мен ережелерін ескереді.
  • Жаттығу процесі мен жарыстарды ұйымдастыру кезінде қазақ халқының бай этномәдениетін ескере отырып, жекпе-жектің даму тарихының тәжірибесінен зерттеу жұмысын, жекпе-жектің тактикалық жоспарын жасау кезінде жекпе-жек тактикасы мен оның түрлерінің рөлін талдауды пайдалана отырып, ережеде сипатталған шектеулермен спортта жауынгердің дағдыларын қолданады.
  • Волейбол, баскетбол, гандбол және футбол саласындағы мәнін, ерекшелігін, заңдылықтарын толық түсініп, ойынды жоспарлау мен ұйымдастыруға қажетті техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді қолдана отырып, жалпы білім беретін мектептер мен балалар-жасөспірімдер мектептерінің спорттық командасын басқаруға дайын.
Top