Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Орта білім беру бағдарламасы бойынша дене шынықтыру сабақтарын және әр түрлі деңгейдегі спорт түрлерінен спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістерін таңдайды және практикалық қызметте қолданады, сондай-ақ ақпараттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, психология мен дене тәрбиесі педагогикасының әдістемелік негіздерін тәжірибеде көрсетеді; заманауи технологиялар, соның ішінде жасанды интеллект.
  • Дене шынықтыру және спортты басқарудың әртүрлі деңгейлерінде менеджмент пен маркетингті ғылыми ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті компьютерлік технологиялардың көмегімен ақпаратты жинау және түсіндіру дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар отандық тарихтың негізгі мәселелерін талдауды жүзеге асыру, қазіргі тарихи кеңістікте бағдарлану; басқа халықтардың салт-дәстүрлеріне, мәдениетіне және әдет-ғұрпына, қоғамдық нормаларға төзімді болу және оларды өзінің кәсіби қызметімен байланыстырады.
  • Ол спорттық дайындық теориясының қалыптасуының шығу тегі мен эволюциясын, таңдалған спорт түрі бойынша оқытудың биомедициналық-психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы іс-әрекеттің санитарлық-гигиеналық негіздерін біледі, білімдері бар. спорттық медицина және допингке қарсы бақылау саласы.
  • Спорттық және теориялық іргетастар, құрылыс қағидаттарын, жоспарлау және спорттық әртүрлі және дене мәдени құрылымдары үшін орналастыру және орналастыру, заманауи спорт түрлерін дамытудың ерекшеліктерін салады және жинақтайды.
  • Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы, психологиясы мен әртүрлі спорт түрлері бойынша оқыту әдістері туралы интегралды білімдерін дене шынықтыру және спорт бойынша жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы мәселелерді шешу үшін қолданады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыру үшін заманауи педагогикалық технологияларды пайдаланады.
  • Дене шынықтыру мен спортты дамытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін байыту мақсатында мектеп оқушыларының дене тәрбиесі саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және өлшеу жүйесін таңдау дағдыларын көрсетеді; шахмат, дойбы ойындарын оқыту дағдылары мен әдістерін меңгереді.
  • Өзекті дидактикалық технологияларды ескере отырып, білім беру қызметінде және күнделікті өмірде дене шынықтыру және спорт бойынша теориялық білімді қолданады, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу-тәрбие, сауықтыру, жаттығу процестерін жоспарлайды және жүзеге асырады; зерттеу аймағында ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін қолдана біледі, академиялық адалдық принциптерінің мағынасын мен мәдениетінің мәнін түсінеді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады.
  • Аударма саласындағы ой-пікірлерді, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсіну және түсіндіру, сондай-ақ негізгі композициялық-сөйлеу түрлерін дамыту және кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық қызметте әдістемелік, спорттық дайындықпен және жаттығумен, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларымен, сауықтыру мен және функционалдық диагностика мен байланысты инновациялық технологиялар білімін пайдаланады.
  • Дене жүктемелерінің жасына, жынысына, спорттық біліктілік деңгейіне байланысты ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкестігін айқындайды, дене шынықтыру мен спортта спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемелерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.
  • Дене шынықтыру мен тұрақты сабақтар арқылы физикалық жұмыс қабілетін қалыптастыру мүмкіндігі арқылы дене жаттығуларының адамның физикалық және энергетикалық жүйесіне әсерету дәрежесін бағалау арқылы қозғалыс құзыреттілігі мен дене дамуының жақсаруын болжайды.
  • Орындалатын қозғалыс әрекеттерінің күрделілік деңгейін және дене даярлығының әртүрлі сатыларында әртүрлі дене жүктемелерінің талапетілетін қарқындылығына қол жеткізу қажеттілігін ескере отырып, сабақтардың рекреациялық нысандары процесінде шұғылданушылардың жеке басын қалыптастыруға ықпал етеді.
  • Оқушылардың бойында әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: мақсаттылық, ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтілік, төзімділік, жалпы адамзаттық құндылықтармен таныстыру және тарихи мұраны құрметтеп, қамқорлық жасай білу қабілеті мен қабілетін көрсетеді. және мәдени дәстүрлер, әлеуметтік, этно-ұлттық, діни және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдайды; экономика, бизнес, экология, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік бойынша базалық білімі бар.
Top