Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Құдайберген Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты дене тәрбиесі және спорт түрлерін оқыту әдістемесі, таңдаған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушыға қажетті оқушылар мен спортшылардың даярлығын бақылау және түзету саласында жоғары кәсіби біліктілігі бар бәсекеге қабілетті маманды даярлауды жүзеге асыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
-
2 Оқу жылы
Адам анатомиясы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Инклюзивті білім беру
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Жүзу оқыту әдістемесімен
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Педагогика
Ғылыми зерттеу әдістері
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
Дене шынықтыру және спорттың психологиясы және педагогикасы
Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
Ұлттық руханият
-
3 Оқу жылы
Спорттық құрылыстар
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Мектептегі спорт ойындары (футбол, гандбол)
"Дене шынықтыру және спорт" пәнін оқыту әдістемесі
Волейбол оқыту әдістемесімен
Жалпы білім және спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру жұмыстары бойынша жоспарлау құжаттары
Дене тәрбиесі құралдарымен бейімдеу және инклюзивті білім беру
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
Үстел ойындары және оқыту әдістері (дойбы,шахмат,үстел теннисі)
Спорт ғимараттарын қазіргі заманауи жоспарлау және салу
Футболдағы жаттығу үрдісінің негіздері
Туризм оқыту әдістемесімен
Дене шынықтыру және спортты менеджменті және маркетингі
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Спорттық ұжымда қорым-қатынастық психологиясын және шиеліністерді басқару
Футбол оқыту әдістемесімен
Шахматты оқыту және оқыту әдістемесі
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
-
4 Оқу жылы
Спорттық медицина және допингке қарсы бақылау
Балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
Спорт негіздері және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы
Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық жетілдіру (шахмат)
Жаттықтырушы-оқытушының педагогикалық шеберлігі
Массаж негіздері және спорттық жарақаттану
Дене шынықтыру және спорттағы ІТ және цифрлық ресурстар
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Спорттық жаттығудың физиологиялық негіздері
Мектептегі спорттық ойындар (волейбол,баскетбол)
Гандбол оқыту әдістемесімен
Шағын кешенді мектептегі дене тәрбиесі
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орта білім беру бағдарламасы бойынша дене шынықтыру сабақтарын және әр түрлі деңгейдегі спорт түрлерінен спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістерін таңдайды және практикалық қызметте қолданады, сондай-ақ ақпараттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, психология мен дене тәрбиесі педагогикасының әдістемелік негіздерін тәжірибеде көрсетеді; заманауи технологиялар, соның ішінде жасанды интеллект.
- Дене шынықтыру және спортты басқарудың әртүрлі деңгейлерінде менеджмент пен маркетингті ғылыми ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті компьютерлік технологиялардың көмегімен ақпаратты жинау және түсіндіру дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар отандық тарихтың негізгі мәселелерін талдауды жүзеге асыру, қазіргі тарихи кеңістікте бағдарлану; басқа халықтардың салт-дәстүрлеріне, мәдениетіне және әдет-ғұрпына, қоғамдық нормаларға төзімді болу және оларды өзінің кәсіби қызметімен байланыстырады.
- Ол спорттық дайындық теориясының қалыптасуының шығу тегі мен эволюциясын, таңдалған спорт түрі бойынша оқытудың биомедициналық-психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы іс-әрекеттің санитарлық-гигиеналық негіздерін біледі, білімдері бар. спорттық медицина және допингке қарсы бақылау саласы.
- Спорттық және теориялық іргетастар, құрылыс қағидаттарын, жоспарлау және спорттық әртүрлі және дене мәдени құрылымдары үшін орналастыру және орналастыру, заманауи спорт түрлерін дамытудың ерекшеліктерін салады және жинақтайды.
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы, психологиясы мен әртүрлі спорт түрлері бойынша оқыту әдістері туралы интегралды білімдерін дене шынықтыру және спорт бойынша жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы мәселелерді шешу үшін қолданады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыру үшін заманауи педагогикалық технологияларды пайдаланады.
- Дене шынықтыру мен спортты дамытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін байыту мақсатында мектеп оқушыларының дене тәрбиесі саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және өлшеу жүйесін таңдау дағдыларын көрсетеді; шахмат, дойбы ойындарын оқыту дағдылары мен әдістерін меңгереді.
- Өзекті дидактикалық технологияларды ескере отырып, білім беру қызметінде және күнделікті өмірде дене шынықтыру және спорт бойынша теориялық білімді қолданады, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу-тәрбие, сауықтыру, жаттығу процестерін жоспарлайды және жүзеге асырады; зерттеу аймағында ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін қолдана біледі, академиялық адалдық принциптерінің мағынасын мен мәдениетінің мәнін түсінеді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады.
- Аударма саласындағы ой-пікірлерді, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсіну және түсіндіру, сондай-ақ негізгі композициялық-сөйлеу түрлерін дамыту және кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық қызметте әдістемелік, спорттық дайындықпен және жаттығумен, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларымен, сауықтыру мен және функционалдық диагностика мен байланысты инновациялық технологиялар білімін пайдаланады.
- Дене жүктемелерінің жасына, жынысына, спорттық біліктілік деңгейіне байланысты ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкестігін айқындайды, дене шынықтыру мен спортта спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемелерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.
- Дене шынықтыру мен тұрақты сабақтар арқылы физикалық жұмыс қабілетін қалыптастыру мүмкіндігі арқылы дене жаттығуларының адамның физикалық және энергетикалық жүйесіне әсерету дәрежесін бағалау арқылы қозғалыс құзыреттілігі мен дене дамуының жақсаруын болжайды.
- Орындалатын қозғалыс әрекеттерінің күрделілік деңгейін және дене даярлығының әртүрлі сатыларында әртүрлі дене жүктемелерінің талапетілетін қарқындылығына қол жеткізу қажеттілігін ескере отырып, сабақтардың рекреациялық нысандары процесінде шұғылданушылардың жеке басын қалыптастыруға ықпал етеді.
- Оқушылардың бойында әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: мақсаттылық, ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтілік, төзімділік, жалпы адамзаттық құндылықтармен таныстыру және тарихи мұраны құрметтеп, қамқорлық жасай білу қабілеті мен қабілетін көрсетеді. және мәдени дәстүрлер, әлеуметтік, этно-ұлттық, діни және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдайды; экономика, бизнес, экология, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік бойынша базалық білімі бар.
Ұқсас БББ
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)