6B01404 Дене шынықтыру және спорт в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты ББ мақсаты дене тәрбиесі және спорт түрлерін оқыту әдістемесі, таңдаған спорт түрі бойынша оқытушы-жаттықтырушыға қажетті оқушылар мен спортшылардың даярлығын бақылау және түзету саласында жоғары кәсіби біліктілігі бар бәсекеге қабілетті маманды даярлауды жүзеге асыру болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
Гимнастика оқыту әдістемесімен
Бұл курстың мазмұны гимнастиканың пайда болу тарихын қарастырады , оның негізгі бөлімдерінің сипаттамаларын береді, мысалы: гимнастика теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздері, гимнастикалық терминология. Студенттер гимнастикадағы спорттық дайындық түрлерімен; гимнастика түрлеріндегі техникалық дайындық негіздеріне оқыту әдістемесімен танысады. Студенттер саптық және жалпы дамыту жаттығуларын өткізу дағдыларын, мектепте гимнастикалық жаттығуларды оқыту әдістемесін меңгереді. Курсты оқу барысында оқытудың заманауи білім беру технологиялары қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
«Адам анатомиясы» пәнінің мазмұны адам организмінің құрылысы, морфологиясы,топографиясы, шығу тегі және онтогенездік,филогенездік дамуы туралы білімге негізделген. Бағдарламаны игеру барысында адам организмін құрайтын мүшелер мен тіндердің құрылысын, жеке, жыныстық және жастық ерекшеліктеріне сәйкес мүшелердің өзара анатомо-топографиялық қатынастары туралы түсініктер жинақталып, адамның дене құрылысына сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайларының тигізетін әсерлерін де сипаттайды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Бұл курстың мазмұны жеңіл атлетиканың пайда болу тарихын қарастырады , жеңіл атлетиканың негізгі бөлімдерінің сипаттамаларын ұсынады, мысалы : серуендеу, жүгіру, секіру, лақтыру, көпсайыстың түрлері мен мазмұны. Студенттер жүргізілетін жаттығуларды орындау техникасы және жеңіл атлетикада қозғалыс дағдыларын оқыту әдістемесінің негіздері бойынша дағдыларға ие болады. Студенттер жеңіл атлетикадағы спорттық дайындық түрлерімен; жеңіл атлетика түрлеріндегі техникалық дайындық негіздеріне оқыту әдістемесімен танысады. Оқушыларға жеңіл атлетикада қимылдарды орындау техникасын үйрету кезінде қолданылатын негізгі топтарға, құралдар мен әдістерге сипаттама беріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жүзу оқыту әдістемесімен
Курсты оқу барысында жүзудің спорт түрі ретіндегі ерекшелігі және мектеп оқушыларын жүзуді үйретудің өмірлік қажеттілігі ашылады. Қолданбалы, сауықтыру және спорттық жүзу туралы идеялар қалыптасады. Студенттер С жүзу бойынша жұмыстың заманауи бағыттары мен әдістерін көрсететін материалды игереді және барлық жастағы адамдармен гигиеналық - сауықтыру сабақтарын және шынықтыру рәсімдерін ұйымдастыру; арнайы жабдықтың көмегімен суға батушыларды құтқару бойынша білім, білік және дағдыларды алады. Осы пән материалының мазмұны жүзу техникасын оқыту әдістемесі , биомеханикалық заңдылықтар және спорттық және қолданбалы жүзу әдістері техникасының ұтымды нұсқаларына қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баскетбол оқыту әдістемесімен
Бұл пәннің мазмұны баскетболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Баскетболдың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызылығын қарастырады. Студенттер ойынның мазмұнымен, оның ережелерімен танысады. Техникалық-тактикалық әрекеттердің жіктелуі және алаңдағы ойыншылардың функциялары туралы түсінік беріледі. Студенттер баскетболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындық құралдарымен және әдістерімен танысады. Бұл пән мектепте баскетболдан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қозғалмалы ойындар оқыту әдістемесімен
Бұл курстың мазмұны ашық ойындардың тарихымен, олардың эволюциясы мен дамуымен танысуды қамтиды. Мектеп жасындағы балалардың ашық ойындарына педагогикалық сипаттама берілді. Студенттер мектепке дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы балалармен ашық ойындарды ұйымдастыру және өткізу нысандарымен және ашық ойындардың сыныптамасымен танысады. Бұл пән мынадай бөлімдерді ұсынады: ашық ойындардың сауықтыру, білім беру және тәрбиелік мәні; ашық ойындарды өткізу және қолдану әдістемесі; кіші, орта және жоғары мектеп буынындағы дене шынықтыру сабақтарындағы ашық ойындар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттың психологиясы және педагогикасы
Бұл пән дене шынықтыру және спорт педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері сияқты бөлімдерді зерттеуді қарастырады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби-педагогикалық құзыреттілігі. Тұтас педагогикалық процесс жүйесіндегі дене шынықтыру мен спорттың орны. Тұтас педагогикалық процесті жүзеге асыру жағдайында оқыту. Дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық процесті ұйымдастыру формалары. Оқыту әдістері. Тұтас педагогикалық процесс жүйесіндегі тәрбие. Спорт командасындағы тұлғаны тәрбиелеудің педагогикалық негіздері. Педагогикалық шеберлік негіздері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Шаңғы спорты оқыту әдістемесімен
Бұл пәнді оқу студенттерді мектепте шаңғы дайындау сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді. Студенттерде шаңғы спортының пайда болу және даму тарихы, оның жіктелуі және әртүрлі жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Студенттер судьялардың құқықтары мен міндеттерімен, құрал-жабдықтармен және шаңғы сабақтарын өткізу кезінде қолданылатын жабдықты дайындау ерекшеліктерімен танысады. Студенттерде шаңғы дайындығы бойынша сабақтар мен жарыстар өткізу үшін практикалық дағдылар қалыптасады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Спорттық құрылыстар
Осы пәннің мазмұнында: спорт түрлері бойынша спорт құрылыстарының қысқаша сипаттамасы. Бұл курстың мазмұны студенттерге барлық типтегі спорт ғимараттарының жіктелуімен және құрылыс нормаларымен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер әр түрлі спорт ғимараттарының мөлшері, ерекшеліктері мен негізгі жабдықтары және оны пайдалану шарттары туралы ақпарат алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
Бұл курсты оқу кезінде студенттер "гигиена", "гигиеналық факторлар", "тамақтану", "дене белсенділігі"деген негізгі ұғымдармен танысады. Келесі бөлімдер зерттеледі: мотор белсенділігі гигиеналық фактор ретінде, спортшыларды дайындаудағы гигиеналық факторлар жүйесі. Дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезінде дене жүктемелерін нормалау дағдылары алынады. Мектепте және жекелеген спорт түрлерінде дене тәрбиесін гигиеналық қамтамасыз ету негіздері қарастырылады Курсты оқу барысында оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі спорт ойындары (футбол, гандбол)
Осы пәннің мазмұнында мыналар қарастырылады "футбол", "гандбол", "спорттық ойындар", "дене шынықтыру сабағы"ұғымдары. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Спорттық ойындар (футбол, гандбол) бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі туралы түсінік қалыптасады. Орта және жоғары сынып оқушылары. Бұл пән спорттық ойындар бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Осы курсты оқу барысында студенттер балалардағы қателіктерді анықтау және түзетуде және оларды түзету дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
"Дене шынықтыру және спорт" пәнін оқыту әдістемесі
Бұл курсты оқу барысында «жаңартылған бағдарлама», «мұғалім білімі», «дене тәрбиесі» сияқты ұғымдар қарастырылады. Студенттер дене шынықтырудың міндеттері, мазмұнының формалары және жағдайы туралы ақпарат алады. Дене тәрбиесі сабағында дене тәрбиесінің құралдары мен әдістері және критериалды бағалау туралы білім қалыптасады. Студенттер жаңартылған білім беру платформасының талаптарына сәйкес келетін «Дене шынықтыру» оқу пәнін ұйымдастыру және өткізу үшін оқу құжаттамасын дайындау және әзірлеу дағдыларын меңгереді. Студенттер практикалық қызметте оқыту әдістерін, ақпараттық және цифрлық ресурстарды, заманауи технологияларды, оның ішінде жасанды интеллектті пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Волейбол оқыту әдістемесімен
Бұл пәнді оқу жалпы білім беретін мектепте волейболдан сабақ ұйымдастыру және өткізу үшін студенттерді теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді. Студенттер арасында волейболдың пайда болу және даму тарихы, ойын әдістерін жіктеу, волейбол ережелері және жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курс мазмұнында келесі бөлімдер қарастырылады: дене тәрбиесі және халықты сауықтыру жүйесіндегі волейбол; техникалық әдістердің жіктелуі және ойын тактикасының негіздері. Студенттер оқу барысында қолданылатын педагогикалық принциптер мен ережелермен танысады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы білім және спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру жұмыстары бойынша жоспарлау құжаттары
Курсты оқу студенттерге жалпы білім беретін және спорт мекемелеріндегі дене шынықтыру бойынша негізгі құжаттарды жоспарлауға қойылатын талаптар туралы ақпарат алуға мүмкіндік береді. Студенттер жоспарлаудың түрлерімен және жоспарлау құжаттарын әзірлеу технологиясымен танысады. Студенттер дене шынықтыру сабақтарын өткізу үшін оқу құжаттамасын құрастыруға қажетті жоспарлаудың әдістемелік реттілігі туралы белгілі бір дағдылар мен дағдыларды алады. Студенттер жоспарлауда талап етілетін міндеттерді шешу үшін сабақтардың әдістері мен формаларын талдап, таңдай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі құралдарымен бейімдеу және инклюзивті білім беру
Бұл курсты оқу барысында "бейімделген білім беру", "инклюзивті білім беру", "дене тәрбиесі"сияқты ұғымдар қарастырылады. Студенттер бейімделгіш және инклюзивті білім берудің міндеттері, нысандары мен мазмұны мен жай-күйі, дене шынықтыру құралдары туралы ақпарат алады. Бейімделгіш дене шынықтырудың құралдары мен әдістері туралы ақпарат қалыптасады. Студенттер мүмкіндігі шектеулі оқушылармен сабақ өткізу дағдыларын игереді. Пән оқушылардың денсаулық жағдайын ескере отырып, сабақ өткізу әдістемесімен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үстел ойындары және оқыту әдістері (дойбы,шахмат,үстел теннисі)
Бұл пәннің мазмұны оның мақсаты мен міндеттерін ашады. Оқушылар үстел ойындарының мазмұнымен танысады. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі үстел ойындарының маңызы қарастырылады. Бұл курста студенттерге әртүрлі жастағы балалармен дене шынықтыру сабақтарында ойын жүргізу әдістемесі ұсынылады. Студенттер дене шынықтыру сабағында сыныптан және мектептен тыс жұмыстарда үстел ойындарын қолдану бойынша білім мен дағдыларды меңгереді. Бұл пән студенттерге үстел ойындары бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Спорт ғимараттарын қазіргі заманауи жоспарлау және салу
Бұл пәнді оқу қазіргі заманғы жоспарлау және спорт ғимараттарын салу туралы ақпаратты қамтиды. Спорт ғимараттарының жіктелуі мен категориясы келтірілген. Пән спорт нысандарын салу кезінде қажетті нормативтік мәліметтермен және талаптармен таныстырады. Спорт ғимараттарын ұйымдастыру және пайдалану негіздері туралы білім қалыптасады. Спорт ғимараттарын жарықтандыру және температуралық режимі бойынша СЭС нормалары бойынша ақпарат берілетін болады. Студенттер қарапайым спорт ғимараттарын салу саласындағы білімді меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Футболдағы жаттығу үрдісінің негіздері
Бұл пәннің мазмұнында футболдағы жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, оқу-жаттығу сабақтарын өткізудің әдістемелік негіздері және оқытудың қазіргі заманғы техникалық құралдарын пайдалана отырып жаттығулар өткізу қарастырылады. Студенттер спортшыларды іріктеу мен команда қызметінің дұрыс ұйымдастырылуымен танысады. Студенттер спортшыларды даярлауды басқару, жаттығу процесін жоспарлау және ұйымдастыру, футбол жарыстарында команданы басқару ерекшеліктері туралы білім алады. Бұл курстың мазмұны студенттерге спорттық дайындықты болжау және модельдеу әдістерімен, спортшылардың дайындығын бақылау әдістерімен танысуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Туризм оқыту әдістемесімен
Бұл пәннің мазмұнында туризм техникасы мен тактикасының негіздері, балалар мен мектеп туризмін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Студенттер спорттық туризмнің жіктелуімен, техникасы мен тактикасының мазмұнымен, туристік қызметті ұйымдастырудың ерекшеліктерімен, туристік спорттық іс-шараларды ұйымдастырудың ерекшеліктерімен танысады. Осы курсты оқу барысында студенттер іздестіру-құтқару және авариялық жұмыстар мен медициналық көмек көрсету дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спортты менеджменті және маркетингі
Курсты оқу барысында студенттер «менеджмент», «спорт менеджері», «басқарушылық қызмет», «спорттық маркетинг» ұғымдарын меңгереді. Маркетингтің мәні мен функциялары, спортты басқарудағы маркетингтік көзқарас, басқарудың функциялары, принциптері мен әдістері, дене шынықтыру және спортты басқару органдары мен мемлекеттік басқару органдары жүйесі туралы идеялар қалыптасады. Отандық және халықаралық спорттық маркетинг пен менеджмент тәжірибесі зерттелуде. Бұл пәннің мазмұнын қарастырады білім беру қызметі саласындағы маркетинг және дене шынықтыру мен спорттағы басқарудың жүйелік сипаты. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады. Студенттер білім берудегі заманауи маркетинг және менеджмент негіздері бойынша білім алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
Дене шынықтыру теориясының оқу және ғылыми пәнінің құрылымы. Дене тәрбиесі процесінде тұлғаның бағытталған дамуы. Негізгі түсініктерді анықтау: дене дамуы, дене жаттығулары, дене бітімі, дене дайындығы, дененің жетілуі, дене тәрбиесі жүйесі, дене мәдениеті, спорт. Дене шынықтыру және спорт саласындағы маманның өзіндік кәсіби дайындығы және қоғамдағы орны.Дене шынықтыру теориясындағы әдістер мен әдістемелік негіздер және теориялық зерттеулерді қорытындылау логикасы, ғылыми-зерттеулерге деген жалпы ғылыми және интеграциялық көзқарастары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорттық ұжымда қорым-қатынастық психологиясын және шиеліністерді басқару
Бұл пән курсының мазмұны спорттық ұжымдағы қарым-қатынас пен белсенділік арасындағы байланыс туралы негізгі мәліметтерден тұрады. Студенттер спорттағы жанжалдардың алдын алу мәселелерін шешудің теориялық және әдістемелік тәсілдері туралы білім алады және конфликттік жағдайларды басқару әдістерін, өзгерістер жағдайында олардың алдын алу ерекшеліктерін меңгереді. Студенттер проблемалық кәсіптік және білім беру жағдайларын талдау, конфликтісіз кәсіби қарым-қатынас пен өзара әрекетті ұйымдастыру, жеке және бірлескен шешімдер қабылдау тәжірибесін алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Футбол оқыту әдістемесімен
Бұл пәнді оқу жалпы білім беретін мектепте футбол сабақтарын ұйымдастыру және өткізу үшін студенттерді теориялық және практикалық біліммен қаруландыруға мүмкіндік береді. Студенттерде футболдың пайда болу және даму тарихы, ойын әдістерінің жіктелуі, футбол ойынының ережелері және жарыстарды төрешілік әдістемесі туралы жалпы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұнында келесі бөлімдер қарастырылады: дене тәрбиесі және халықты сауықтыру жүйесіндегі футбол; техникалық әдістердің жіктелуі және ойын тактикасының негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шахматты оқыту және оқыту әдістемесі
Бұл пәннің мазмұны шахматтың негізгі ұғымдарын, ойын тәртібін анықтайтын ережелерін қарастырады. Курс барысында студенттер ойынның ұғымдарын меңгереді: «стратегия», «терминология», «шахмат тақтасы», «шахмат теориясы». Шахмат ойынын оқытудың әдістемелік негіздері, шахмат тақтасының геометриясы және фигуралардың қозғалысы ережелері оқытылады. Мектеп оқушыларына үстел ойындарын оқыту әдістемесі туралы идеялар қалыптасады. Шахмат саласындағы отандық және халықаралық спорттық қозғалыс тәжірибесі зерттеледі. Оқушылар ойынды оқытудың әдістері мен формаларымен танысады. Студенттерге шахмат ойнауға бастапқы оқытудың мәселелерін шешу жолдарын білу ұсынылады. Оқытудың интерактивті әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді, білімалушылардың тұлғалық қабілеттері мен қасиеттерін дамытуға мүмкіндік алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Спорттық медицина және допингке қарсы бақылау
Бұл курсты оқу барысында студенттер «диагностика», «допингке қарсы бақылау», «медициналық бақылау әдістері» негізгі ұғымдарымен танысады. Бұл пәннің курсы оқу-жаттығулар мен жарыстарда дәрігерлік бақылауды жүргізудің әдістемелік тәсілдерін қарастырады. Дене көрсеткіштерін тексеру, денсаулықты тәрбиелеу, аурулар мен жарақаттардың алдын алу дағдылары игеріледі. Студенттер жарыстарды медициналық қамтамасыз ету талаптарымен танысады. Курсты оқу барысында интерактивті оқыту әдістері қолданылады. Студенттер негізгі ұғымдарды меңгереді, мысалы: «допинг», «допингке қарсы бақылау». Студенттер оқу-жаттығу және бәсекеге қабілетті жүктемелерді құру дағдыларын дамытады. Қазіргі кезеңде әртүрлі спорт түрлері бойынша допингке қарсы бақылау жүргізу дағдылары игерілді. Курсты оқу барысында интерактивті оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар-жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесі
Курс барысында студенттер "спорт", "балалар мен жасөспірімдер спорты", "спорттық жаттығу", "спорт теориясы"ұғымдарын меңгереді. Принциптер туралы түсініктер қалыптасады спорттық жаттығуды жоспарлау және педагогикалық бақылау әдістері. Студенттер балалардың спорттық қабілеттері мен дарындылығын анықтау дағдыларын игереді. Курс студенттерді оқу жүктемелерінің жас кезеңділігі сияқты ұғымдармен таныстырады. жас спортшының сабақтары мен өмір сүру тәртібін ұйымдастыру; спортшыны даярлаудың негізгі бөлімдері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Спорт негіздері және кәсіби-қолданбалы дене дайындығы
Спорттық дайындық процесін құру негіздері. Спорттық қозғалысты дамытудағы негізгі бағыттар. Кәсіби-қолданбалы дене дайындығының құрылымы мен әдістемесі. Спорттық жаттықтыру негіздері спорттық жаттықтыру әдістері. Спорттық жаттығудың принциптері. Спорттық жаттығудың негізгі жақтары. Жаттығу-жарыстық дайындық жүйесінің сипаттамасы. Спортшыларды даярлауда кешенді бақылау және есепке алу. Сауықтыру-рекреациялық және оңалту дене дайындығының теориясы мен әдістемесі. Жаттығу және жарыс жүктемелері.Курсты оқыту барысында интерактивті әдістер қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Таңдаған спорт түріндегі спорттық-педагогикалық жетілдіру (шахмат)
Бұл пәннің мазмұны шахмат ойынының әртүрлі нұсқаларын, шахмат ойынына дайындықты, ойналған ойынды талдауды қарастырады. Оқушылар ашылуда шахмат ойынының принциптері туралы түсінік қалыптастырады. Оқушылар шахматтың әр түрлі аяқталуларында ойынды қалай ойнау керектігі туралы білім алады. Бұл курстың мазмұны студенттерге жарыстарға дайындықты болжау және модельдеу әдістемесі, спортшылардың дайындығын бақылау жолдарымен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер шахматтан жарыстарды ұйымдастыру және өткізу дағдыларын игереді, сонымен қатар қалалық, облыстық, республикалық масштабтағы жарыстарда тәжірибелік төрелік жасай алады. Курсты оқу барысында интерактивті оқыту әдістері қолданылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жаттықтырушы-оқытушының педагогикалық шеберлігі
Бұл пәннің мазмұны баскетболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Баскетболдың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады. Студенттер ойынның мазмұнымен, оның ережелерімен танысады. Туралы түсінік беріледі техникалық-тактикалық әрекеттердің жіктелуі және алаңдағы ойыншылардың функциялары. Студенттер А құралдарымен және баскетболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындық әдістерімен танысады. Бұл пән мектепте баскетболдан сабақтар мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Массаж негіздері және спорттық жарақаттану
Бұл пәннің курсы студенттерді массаж ұғымымен, оның түрлерімен, өткізу ережелерімен және спорттық іс-әрекеттегі маңыздылығымен таныстырады. Студенттер балаларға массаж жасаудың практикалық дағдылары мен ерекшеліктерін, оны одан әрі талдай отырып және оларды мөлшерлеу әдістерін меңгереді. Студенттер дағдыларға ие болады және спорттық жарақат саласындағы Білім және спорттық жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету. Осы пәннің мазмұнында дене шынықтыру және спорт сабақтарында жарақаттанудың пайда болу проблемаларына қатысты бөлімдер және олардың алдын алу жөніндегі шаралар қаралатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене шынықтыру және спорттағы ІТ және цифрлық ресурстар
Бұл пәннің мазмұны дене шынықтыру сабағында электронды оқыту құралдарын қолдануды қарастырады, білім алуды жақсартуға және ой-өрісін кеңейтуге ықпал ететін жағдайларды талдайды. Студенттер ЖОО мен мектептерде дене тәрбиесінің қазіргі кезеңінде заманауи компьютерлік технологияларды қолдану негіздері бойынша білім, білік және дағдыларды меңгереді. Студенттер ақпараттық және цифрлық ресурстарды, заманауи технологияларды, соның ішінде жасанды интеллектті практикалық іс-әрекеттерде пайдалана алады. Студенттер дене шынықтыру мен кәсіптік спортты басқару саласындағы жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологиялар туралы ақпарат алады және дене дайындығы деңгейін түзету және динамикасына арналған дене өнімділігін тексеруді жекелендіру негіздерімен танысады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дене тәрбиесі және спорт физиологиясы
Бұл пәннің мазмұны спорттық іс-әрекеттегі ағзаның физиологиялық сипаттамаларын қарастырады. Студенттер физиологиялық негіздер бойынша дағдыларды меңгереді спорттық жаттығулар. Физиологиялық механизмдер мен физикалық қасиеттердің даму заңдылықтары туралы білім алынады. Бұл курсты оқу барысында студенттер физикалық жаттығулардың физиологиялық жіктелуі мен сипаттамасымен, спортшылардың шаршауының физиологиялық негіздерімен танысады. Қалпына келтіру процестеріне сипаттама беріледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Спорттық жаттығудың физиологиялық негіздері
Курсты оқу барысында студенттер негізгі спорт түрлерінің физиологиялық ерекшеліктерімен және спорттық жаттығулардың физиологиясымен, Бәсекелестік және жаттығу іс-әрекеттерімен, физикалық белсенділікті энергиямен қамтамасыз ету көздерімен, физиологиялық және педагогикалық процесс ретінде жаттығу тұжырымдамасымен танысады. Студенттер білім алушылардың бейімделу қабілеті мен бейімделуін анықтау және бағалау әдістерін меңгереді. Оқушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, олардың жағдайын түзету үшін бейімделу процесін басқарудың құралдарымен және әдістерімен танысады. Рекреациялық-сауықтыру қызметі туралы бақылау мен түзетудің, сондай-ақ спортшының жағдайын басқарудың бейімделген технологиялары туралы білім алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектептегі спорттық ойындар (волейбол,баскетбол)
Бұл пәннің мазмұны оның мақсаттары мен міндеттерін ашады. Студенттер мектептегі спорттық ойындардың (волейбол, баскетбол мысалында) мазмұнымен танысады. Ойын әрекеті туралы түсінік беріледі. Спорттық ойындардың оқушылардың дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады. Бұл курста студенттерге әр түрлі жастағы Оқушылармен дене шынықтыру сабақтарында волейбол және баскетбол әдістерін қолдану ұсынылады. Студенттер дене шынықтыру бойынша мектептен тыс және сыныптан тыс жұмыстарда спорттық ойындарды қолдану бойынша білім мен дағдыларға ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гандбол оқыту әдістемесімен
Бұл пәннің мазмұны гандболдың спорт түрі ретінде қалыптасу тарихын қарастырады. Гандбол ойынының мектеп оқушыларының дене тәрбиесіндегі маңызы қарастырылады.Оқушылар ойынның мазмұнымен, оның ережесімен танысады. Техникалық-тактикалық әрекеттердің классификациясы және ойыншылардың алаңдағы функциялары туралы түсінік берілген. Студенттер гандболшылардың физикалық, техникалық және тактикалық дайындығының құралдары мен әдістерімен танысады. Бұл пән студенттерге мектепте гандбол сабақтары мен жарыстарды ұйымдастыру және өткізу бойынша практикалық дағдыларды меңгеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын кешенді мектептегі дене тәрбиесі
Шағын кешенді мектептерде дене шынықтыру сабақтарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесінің объектісі, құралы және міндеттері. Шағын кешенді мектептерде дене шынықтыру сабақтарының дамуының құқықтық-нормативтік негіздері. Шағын кешенді мектептерде приоритеттік бағыттарының дамуы және іске асырылу механизмі. Шағын орталау мектептерде білім беру мазмұны шеңберінде қолданылатын жаңартылған технологияларды тиімді жүзеге асырылуы. Үзілістегі дене тәрбиесі шаралары. Күн тәртібі ішіндегі сауықтыру жұмыстары. Мектептерде сыныптан тыс дене тәрбиесі және спорт жұмыстары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Орта білім беру бағдарламасы бойынша дене шынықтыру сабақтарын және әр түрлі деңгейдегі спорт түрлерінен спорттық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу әдістерін таңдайды және практикалық қызметте қолданады, сондай-ақ ақпараттық және цифрлық ресурстарды пайдалана отырып, психология мен дене тәрбиесі педагогикасының әдістемелік негіздерін тәжірибеде көрсетеді; заманауи технологиялар, соның ішінде жасанды интеллект.
- Дене шынықтыру және спортты басқарудың әртүрлі деңгейлерінде менеджмент пен маркетингті ғылыми ұйымдастыру саласындағы мәселелерді шешу үшін қажетті компьютерлік технологиялардың көмегімен ақпаратты жинау және түсіндіру дағдыларын көрсетеді, сонымен қатар отандық тарихтың негізгі мәселелерін талдауды жүзеге асыру, қазіргі тарихи кеңістікте бағдарлану; басқа халықтардың салт-дәстүрлеріне, мәдениетіне және әдет-ғұрпына, қоғамдық нормаларға төзімді болу және оларды өзінің кәсіби қызметімен байланыстырады.
- Ол спорттық дайындық теориясының қалыптасуының шығу тегі мен эволюциясын, таңдалған спорт түрі бойынша оқытудың биомедициналық-психологиялық негіздері мен технологиясын, дене шынықтыру және спорт саласындағы іс-әрекеттің санитарлық-гигиеналық негіздерін біледі, білімдері бар. спорттық медицина және допингке қарсы бақылау саласы.
- Спорттық және теориялық іргетастар, құрылыс қағидаттарын, жоспарлау және спорттық әртүрлі және дене мәдени құрылымдары үшін орналастыру және орналастыру, заманауи спорт түрлерін дамытудың ерекшеліктерін салады және жинақтайды.
- Балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері мен гигиенасы, психологиясы мен әртүрлі спорт түрлері бойынша оқыту әдістері туралы интегралды білімдерін дене шынықтыру және спорт бойынша жаңартылған білім беру мазмұны саласындағы мәселелерді шешу үшін қолданады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды дараландыру үшін заманауи педагогикалық технологияларды пайдаланады.
- Дене шынықтыру мен спортты дамытудың ғылыми-теориялық және әдістемелік негіздерін байыту мақсатында мектеп оқушыларының дене тәрбиесі саласындағы педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін түсіндіру және өлшеу жүйесін таңдау дағдыларын көрсетеді; шахмат, дойбы ойындарын оқыту дағдылары мен әдістерін меңгереді.
- Өзекті дидактикалық технологияларды ескере отырып, білім беру қызметінде және күнделікті өмірде дене шынықтыру және спорт бойынша теориялық білімді қолданады, білім берудің әртүрлі деңгейлерінде оқу-тәрбие, сауықтыру, жаттығу процестерін жоспарлайды және жүзеге асырады; зерттеу аймағында ғылыми зерттеу мен академиялық жазу әдістерін қолдана біледі, академиялық адалдық принциптерінің мағынасын мен мәдениетінің мәнін түсінеді; ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі және оларды оқылатын салада қолданады.
- Аударма саласындағы ой-пікірлерді, сезімдерді, фактілер мен пікірлерді жазбаша және ауызша түрде (тыңдау, сөйлеу, оқу және жазу) түсіну және түсіндіру, сондай-ақ негізгі композициялық-сөйлеу түрлерін дамыту және кәсіби педагогикалық және жаттықтырушылық қызметте әдістемелік, спорттық дайындықпен және жаттығумен, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларымен, сауықтыру мен және функционалдық диагностика мен байланысты инновациялық технологиялар білімін пайдаланады.
- Дене жүктемелерінің жасына, жынысына, спорттық біліктілік деңгейіне байланысты ағзаның физиологиялық мүмкіндіктеріне сәйкестігін айқындайды, дене шынықтыру мен спортта спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемелерін пайдалану дағдыларын көрсетеді.
- Дене шынықтыру мен тұрақты сабақтар арқылы физикалық жұмыс қабілетін қалыптастыру мүмкіндігі арқылы дене жаттығуларының адамның физикалық және энергетикалық жүйесіне әсерету дәрежесін бағалау арқылы қозғалыс құзыреттілігі мен дене дамуының жақсаруын болжайды.
- Орындалатын қозғалыс әрекеттерінің күрделілік деңгейін және дене даярлығының әртүрлі сатыларында әртүрлі дене жүктемелерінің талапетілетін қарқындылығына қол жеткізу қажеттілігін ескере отырып, сабақтардың рекреациялық нысандары процесінде шұғылданушылардың жеке басын қалыптастыруға ықпал етеді.
- Оқушылардың бойында әлеуметтік және тұлғалық қасиеттерді: мақсаттылық, ұйымшылдық, еңбексүйгіштік, жауапкершілік, азаматтық, коммуникативтілік, төзімділік, жалпы адамзаттық құндылықтармен таныстыру және тарихи мұраны құрметтеп, қамқорлық жасай білу қабілеті мен қабілетін көрсетеді. және мәдени дәстүрлер, әлеуметтік, этно-ұлттық, діни және мәдени айырмашылықтарды төзімділікпен қабылдайды; экономика, бизнес, экология, қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік бойынша базалық білімі бар.
Ұқсас БББ
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Қызылорда "Болашақ" университеті
6B01404 Дене шынықтыру және спорт
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01404 Дене шынықтыру және спорт (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті