6B04107 Маркетинг в Гуманитарлы-техникалық академиясы
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты «Қазіргі заманғы нарықтық жағдайларда маркетинг саласында жоғары білікті, бәсекеге қабілетті, кәсіби құзыреті мен дағдысы бар, өндірістік, әлеуметтік-экономикалық міндеттерді шешуге белсенді қатысу үшін қызметтің түрлі салаларындағы ұйымдарда маркетингтің қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын енгізуге және пайдалануға қабілетті мамандар даярлау».
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Гуманитарлы-техникалық академиясы
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 244
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B047 Маркетинг және жарнама
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және География
-
Білім беру саласы 6B04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 6B041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Экология, экономика негіздері, құқық және ғылыми зерттеулер әдістемесі
Бұл курста негізгі экономикалық ұғымдар, кәсіпкерлік туралы түсінік, кәсіпкерлік істі жүргізудің нысандары мен әдістері туралы білім берілген. Экология, тіршілік қауіпсіздігі негіздері мәселелері зерттелуде. Қоршаған ортаға антропогендік әсер ету, табиғатты қорғау мәселелері туралы түсінік беріледі. Мемлекеттік-құқықтық құбылыстар туралы білім жүйесін қалыптастыру, құқықтық мәдениетті дамыту, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті дамыту. Негізгі ұғымдар, дағдылар мен білімдері, оларды өз бетінше орындау үшін қажетті ғылыми зерттеулерді жүргізу кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономикалық теория және қаржылық сауаттылық негіздері
Пән экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, санаттары, заңдылықтары туралы білімді, жеке қаржыны басқару және қаржылық сауаттылық саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға мүмкіндік береді. Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға тиімді қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты уақтылы тануға мүмкіндік береді. Курс шеңберінде білім алушылар экономика және қаржы саласындағы барлық түрлі құралдарды практикада қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Микроэкономика
Пән микроэкономиканың тұтынушылардың мінез-құлық теориясы, өндіріс теориясы, еңбек, капитал және жер нарығы, жалпы тепе-теңдік және экономикалық тиімділік, мінсіз және монополиялық бәсекелестік жағдайындағы компанияның мінез-құлқы, қоғамдық игіліктер сияқты негізгі салаларын зерттейді. Пәнді оқу білім алушыларға экономиканың бастапқы буындарын – жекелеген өндірушілер мен тұтынушыларды зерттеуден бастап қоғамдық экономиканың экономикалық жағдайын бағалауға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Экономикадағы математика
Пәнді оқытудың мақсаты-білім алушыларда экономикалық-математикалық әдістерді теориялық білімді қалыптастыру, нақты экономикалық жағдайларды модельдеу үшін экономикалық-математикалық әдістерді іс жүзінде қолдана білуді қалыптастыру. Негізгі анықтамалар, теоремалар, ережелер, математикалық әдістер және практикалық қолдану.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Менеджмент
Пән білім алушылардың менеджменттің негізгі бөлімдері бойынша білім алуын қамтамасыз етеді: ұйымдастыру және басқару процесінің элементтері, менеджмент функциялары, көшбасшылық және басқару стильдері, іскерлік қарым-қатынас негіздері. "Менеджмент" пәнін оқу білім алушыларға менеджменттің негізгі әдістерімен, басқару техникасымен және технологиясымен танысуға, оларды еңбек қызметінде пайдалану үшін практикалық дағдыларды игеруге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби-бағытталған шет тілі
Әзірленген курс студенттерге өз профилінің кәсіби терминологиясын оқып, дұрыс қолдануға, арнайы лексиканы жинақтауға, Профильді мәтіндерде қолданылған грамматикалық құрылымдарды меңгеруге мүмкіндік береді. Жағдаяттық-шартталған қарым-қатынастың әр түрлі түрлеріне қатысу дағдыларын меңгеру, мамандық бойынша мәтіндерді, көркем әдебиетті оқу және аудару
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржы
Экономикалық ғылымның маңызды құрамдас бөліктерінің бірі-қаржы туралы ғылым. Қаржының негізгі тұжырымдамаларын, қаржының мәнін, қаржылық қатынастардың ерекшелігін, қаржы жүйесінің салалары мен буындарының құрамын түсінуді және түрлі экономикалық субъектілердің қаржыларын ұйымдастыру ерекшеліктерін және жаһандану жағдайында қазіргі заманғы қаржының даму үрдістерін түсінуді қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) тілі
Пәнді оқыту мемлекеттік тілді кәсіби салада табысты меңгеруге ықпал етеді, студенттердің коммуникативтік қабілеттерін дамытады, ресми-іскерлік құжаттарды ресімдеуге көмектеседі. Болашақ қызметінде жиі қолданылатын кәсіби салада терминдерді меңгеру, кәсіби тілді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қаржыға кіріспе
Қазіргі әлемде қаржылық қатынастар барлық басқа экономикалық қатынастармен тығыз байланысты. Экономикалық қатынастардың осы спецификалық саласында арнайы білімді қалыптастыруға мүмкіндік беретін маңызды экономикалық санат ретінде қаржының теориялық негіздерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Макроэкономика
Пән білім алушылардың макроэкономиканың негізгі бөлімдері: макроэкономикалық көрсеткіштер, инфляция, жұмыссыздық, жиынтық сұраныс пен жиынтық ұсыныс, ақша нарығы, экономикалық өсу бойынша білім алуын қамтамасыз етеді. Оқу барысында білім алушылар заманауи макроэкономикалық тұжырымдамалармен танысады, әлеуметтік-экономикалық процестерді сипаттайтын макроэкономикалық көрсеткіштерді талдау дағдыларын практикада қолдануды үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг
Пәнді оқу барысында студенттер маркетинг негіздерімен, оның элементтері мен принциптерін кәсіпорын қызметінде практикалық қолданумен танысады. Курс аясында маркетингтік ортаны талдау және тауар нарықтарындағы тұтынушылардың мінез-құлқын зерттеу жүзеге асырылады. Маркетингтік зерттеулер жүргізу және нарықты сегментациялау принциптеріне ерекше назар аударылады. Сонымен қатар, баға және сату саясаты, коммуникация, маркетингтегі жоспарлау және бақылау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс
Тәртіп сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс ұғымы мен функцияларын қарастырады, оның мақсаты ұйым мен оның қызметкерлері тарапынан сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл саласындағы ҚР заңнамасының сақталуын қамтамасыз ету болып табылады. Қоғамның әл-ауқаты мен қауіпсіздігіне әсер ететін сыбайлас жемқорлықтың зияндылығы мәселелерін қарастырады. ҚР Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл негіздеріне басты назар аударылады, бұл студенттерге жеке құқықтары мен міндеттерін жақсырақ бағдарлауға және оларды жеке өмірінде және кәсіби қызметінде шебер қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Бухгалтерлік есеп
"Бухгалтерлік есеп" пәні бухгалтерлік есепті зерттеудің негізі болып табылады, бухгалтерлік есептің негізгі концепциялары мен принциптерін, әдістері мен тәсілдерін қарастырады. Пәнді оқытудың мақсаты бухгалтерлік есеп негіздерін алу, қолданыстағы ұлттық және халықаралық стандарттарға, бухгалтерлік есеп принциптеріне, нормативтік-құқықтық құжаттарға сәйкес ұйымдарда оны жүргізу дағдылары мен техникасын алу болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шағын және орта кәсіпорындар менеджменті
Оқу пәнінің мақсаты-студенттердің шағын және орта бизнес субъектілерінің жұмыс істеуінің ұйымдастыру-экономикалық механизм саласында теориялық кешенді білім, білік және құзыреттілікті қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу шағын бизнес ұйымының қаржылық-экономикалық қызметінің нәтижелерін бағалауда ойлау мен интерпретацияның дербестігін дамытуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кеңсе мақсатындағы қолданбалы бағдарламалар
Мақсаты: студенттерді информатиканың негізгі беталысын көрсететін теориялық және практикалық мәліметтермен таныстыру, студенттердің офистік бағыттағы заманауи бағдарламалық құралдарды қолданудағы білімдері мен іскерліктерін қамтамасыз ету және алу. Осы пәнді оқыту нәтижесінде студенттер Microsoft Office-та жұмыс істеу дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Офистік құжаттық жұмыстың негіздері
Пәннің мақсаты студенттерді заманауи офистік бағдарламалық қамтамасыз етумен таныстыру және кәсіби қызметте бағдарламалық құралдарды қолдану дағдыларын дамыту болып табылады. Пәнді оқу кезінде студенттер офистік мақсаттағы қазіргі заманғы бағдарламалық жүйелерді құру негіздерімен, олардың даму үрдістерімен танысады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Фирманың маркетингі және логистикасы
Пән барлық фирманың өндірістік-өткізу процесін бірыңғай тұтас ретінде қарастыру кезінде материалдық, қаржылық және ақпараттық ағындарды басқаруға негізделген, компанияның тиісті бөлімшелеріне қажетті тауарлар санын, қажетті уақытта және орынға, оңтайлы бағалар бойынша ұсынуды жоспарлау мен ұйымдастырудың интеграцияланған жүйесі болып табылады және тауарлардың барлық қозғалыс түрлерін қамтиды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлттық шоттар жүйесі
Ұлттық шоттар жүйесі-қисынды өзара байланысты, дәйекті және тұтас макроэкономикалық шоттардың, активтер мен пассивтердің баланстарының, кестелердің жиынтығы, оның негізінде халықаралық деңгейде келісілген ұғымдар, жіктеу және есепке алу ережелері жатады. АЕМ пәнін оқыту объектісі Жалпы ел экономикасы, сонымен қатар экономиканың жекелеген секторлары мен салалары, Экономикалық қызмет түрлері, соның ішінде сыртқы экономикалық байланыстар болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтің ақпараттық жүйелері
Пәннің мақсаты қазіргі нарық үрдістерін және ақпараттық процестерді автоматтандырудың объективті алғышарттарын оқып үйрену, тыңдаушылардың басқару және маркетинг саласында ақпараттық технологиялар жүйесінде бағдарлануға мүмкіндік беретін білімді меңгеруі, алынған білімді кәсіби қызметте қолдану болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сервис және қызмет көрсету экономикасы
Пәннің мақсаты болашақ мамандардың әлеуметтік-мәдени сервис саласында қызмет көрсету саласында базалық теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің міндеттері: сервистің көп қырлы табиғатын көрсететін сервистік қызметтің теориялық түсінігін қалыптастыру; сервистік қызметтің қалыптасу және даму ерекшеліктерін ашу; сервистік қызметтің рөлі мен талдаудың жаңа тәсілдерін меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Статистика
Статистика-бұл жаппай құбылыстардың сандық жағын зерттейтін және осы құбылыстарды сипаттайтын сандық деректермен жұмыс істеу принциптері мен әдістерін біріктіретін білім саласы. Оны оқытудың мақсаты статистикалық әдіснаманы: статистикалық деректерді жинау, өңдеу, талдау әдістерін, жаппай қоғамдық құбылыстар мен процестердің даму заңдылықтары мен үрдістерін, олардың сандық сипаттамаларын зерттеу болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тауартану және тауарлар мен қызметтерді сараптау
Курс тауардың қажетті құнын құрайтын негізгі сипаттамаларын зерттеуге, сондай-ақ сараптама саласында теориялық білім мен практикалық дағды алуға бағытталған. Студенттер тауарлардың сипаттамасын , сондай-ақ өнеркәсіптік немесе сауда ұйымының тауар сұрыпталымының көрсеткіштерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік зерттеулер
Пәнді оқу кезінде студенттер маркетингтік зерттеу теориясы мен тәжірибесінің негізгі мәселелерімен танысады; нарықтық жағдайды талдау және болжау әдістемесін меңгереді, сатып алу тәртібін бәсекелестік талдау және зерттеу мәселелерін қарастырады. Студенттер есеп беру құжаттарын, қолданыстағы талаптар мен нормативтерді құру, шарттар жасау, стратегиялар мен тактиканы әзірлеу және жүзеге асыру кезінде инновациялық әдістерді қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Саудадағы маркетинг
Пәнді оқу сауда презентацияларын ұйымдастыруға және өткізуге мүмкіндік береді; сату процесінде келіссөздер жүргізуге және мерчендайзинг құралдарын қолдануға, сауда қызметкерлерінің жұмысын жоспарлау мен үйлестіруге, сондай-ақ өткізу нарығын талдауға; ATL, ТТL және BTL-маркетинг құралдарын қолдануға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жылжымайтын мүлік маркетингі
Пәнді оқу кезінде студенттер ҚР жылжымайтын мүлік нарығын дамытудағы маркетингтің рөлі,маркетинг қызметіндегі тауар ретінде жылжымайтын мүлік,оның сегменттеріндегі жылжымайтын мүлік нарығын зерттеу кешені,сату,сатып алу және нарықтық стратегия саясатын қалыптастыру, баға саясатын әзірлеу,сұраныс қалыптастыру және жылжымайтын мүлік объектілерін сатуды ынталандыру туралы түсініктері болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интернет-маркетинг
Пәнді оқытудың мақсаты-студенттердің кәсіпорынды нарыққа жылжытуда интернет технологияларының мүмкіндіктерін қолдану саласында мықты білімдерін қалыптастыру, сонымен қатар маркетинг курсында алған білімдерді практикалық қолдану, студенттердің кез келген меншік нысанындағы кәсіпорындарда маркетолог-маман ретінде табысты қызмет ету үшін қажетті дағды мен шеберлікті меңгеру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіпорын экономикасы
Кәсіпорын экономикасы орталық экономикалық пән болып табылады, онда кәсіпорынның экономикалық дамуының негіздері, шарттары, қалыптасу факторлары және проблемалары ұсынылған, бұл кәсіпорын деңгейінде экономиканың негізгі ережелерін игеруге және түсінуге, кәсіпорындардың тиімді жұмысының экономикалық нәтижелерін дербес талдау және жоспарлау үшін сенімді практикалық дағдыларды алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономиканы мемлекеттік реттеу
Бұл курс Қазақстан Республикасы Президентінің, Үкіметінің және Парламентінің заңдары, Жарлықтары мен қаулылары негізінде ҚР әлеуметтік-экономикалық даму мәселелері бойынша республикалық тұжырымдамалар мен бағдарламалар негізінде дайындалған. Пәннің мақсаты мен міндеттері: қазіргі заманғы мемлекеттердің мемлекеттік саясаты үлгілерінің типологиясы арқылы Қазақстан экономикасын мемлекеттік реттеуге сипаттама беру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өнеркәсіптік маркетинг
Пәнді оқу кезінде студенттер өнеркәсіптік маркетинг теориясы мен тәжірибесінің негізгі мәселелерімен танысады; маркетингтік қызметтің қолданбалы мәселелерін қарастырады: өнеркәсіптік өнім нарықтарын сегменттеу технологиясы; өнеркәсіптік өнімнің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ету; өнімді өткізу және тарату жүйелері, өнімді нарықтарға жылжыту жүйесі (жаңа өнім, жаңа нарықтар); өнеркәсіптік кәсіпорындағы маркетинг қызметінің ұйымдастыру құрылымын әзірлеу принциптері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Инновацияларды басқару маркетингі
Оқу пәнін оқыту пәні кәсіпорынның тиімді инновациялық бағдарламасын қалыптастыру заңдылықтары мен принциптері болып табылады. Оқытудың мақсаты-студенттердің нарықтық позицияларды басқару және талдау бойынша дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру, өнімнің жаңа түрлерін жылжыту перспективаларын анықтау, жаңа тауарлар мен қызметтерге тұтынушылық сұранысты қалыптастыру және ынталандыру бойынша іс-шараларды әзірлеу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистика негіздері
Пәнді оқу құрылыстағы маркетингтің концепцияларын, мақсаттарын, функциялары мен міндеттерін қарастырады. Бұдан басқа, құрылыс өнімдері нарығы жағдайында туындайтын белгісіздік пен қайшылықтарды жою мақсатында құрылыс ұйымдарының қаржылық, ұйымдастырушылық, өндірістік және экономикалық қызметінің проблемалары мен перспективаларын зерделейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Туризм және қызмет көрсету маркетинг
Курс шаруашылық жүргізудің нарықтық жағдайларында тауарларды/қызметтерді жылжытудың туристік маркетингінің коммуникациясын зерттеу мен практикалық меңгеруге және экскурсиялық сапарларды қоса алғанда, шетелге сапарлардың құнын анықтауға бағытталған. Негізгі әдістерді меңгеру, ақпаратты өңдеу, туристік қызметте ақпаратпен қамтамасыз ету құралы ретінде компьютермен жұмыс істеу дағдылары бар, ғаламдық компьютерлік желілерде жұмыс істеу қабілеті бар
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетинг: сервистік қызмет
Пәнді игерудің мақсаты сервистік қызмет туралы білім жүйесін құру, келісілген шарттар мен клиенттік қатынастар жүйесінде тұтынушыға қызмет көрсетуді қамтамасыз ету ретінде қызмет көрсету процесін зерделеу, тұтынушыға тауарды немесе қызметті сатып алу мен тұтынудың оңтайлы нұсқасын таңдауға мүмкіндік беретін сервистік қызметті қамтамасыз ету жүйесін құру болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпорындардың шаруашылық қызметін талдау
Қаржылық саясат пен кәсіпорынның стратегиясының барлық бағыттары бойынша талдаудың теориялық білімдері мен әдістемелік негіздерін зерделеу, оларды меңгеру оларға аналитикалық зерттеу дағдыларын меңгеруге көмектеседі. Оның көмегімен қызмет нәтижелерін өзгерту факторлары терең және жүйелі зерттеледі, бизнес – жоспарлар мен басқару шешімдері негізделеді, өндіріс тиімділігін арттыру резервтері анықталады, кәсіпорын қызметінің нәтижелері бағаланады, оны дамытудың экономикалық стратегиясы әзірленеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономикалық және қаржылық талдау
Кәсіпорынды тиімді қаржылық басқарудың маңызды шарты қабылданатын шешімдердің экономикалық негізділігі болып табылады. Қаржы-экономикалық талдаудың көмегімен Даму стратегиясы мен тактикасы, жедел және ұзақ мерзімді қаржылық шешімдерді қабылдау негізделеді, олардың іске асырылуын бақылау жүзеге асырылады, кәсіпорын қызметінің нәтижелері бағаланады, оның болашақ жай-күйіне болжам жасалады, қызмет тиімділігінің өсу резервтері анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және экономикалық саясат
Пәнді игерудің мақсаты студенттердің қазіргі экономикалық ойлауын дамыту, Қазақстанның әлеуметтік-экономикалық моделінің принциптері туралы білімді қалыптастыру, әлемдік тәжірибе мен Қазақстан Республикасындағы шаруашылық үдерістердің ерекшелігін ескере отырып, мемлекеттік экономикалық саясатты іске асыру стратегиясы мен механизмдері болып табылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Маркетингті басқару
Пәнді оқу кезінде студенттер қазіргі заманғы кәсіпорынның маркетингтік қызметінің негізгі ережелерімен танысады; маркетингтік және басқару концепцияларын, принциптер мен функцияларды қарастырады; сауда-технологиялық және логистикалық процестер мен жүйелердің жобаларын әзірлеу және іске асыру саласында әртүрлі нарықтық жағдайларда маркетингтік қызметті жоспарлаудың, ұйымдастырудың және бақылаудың негізгі түрлерін, тәсілдері мен әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логистикалық менеджмент
Кәсіпорынның өндірістік-шаруашылық қызметінде материалдық ағындарды және оған ілеспелі ағындарды басқару, ұйымдастыру-басқару процесінің барлық қатысушыларының жалпы шығындарының минимумына негізделген. Қазіргі заманғы нарық тұтынушылардың тез өзгеретін сұраныстарын білдіреді, және кәсіпорынның аз шығынымен осы процесті ұйымдастыра алады, өнім соғұрлым бәсекеге қабілетті болады, оның барлық қатысушылары көбірек пайда алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Құрылыстағы маркетинг
Пәнді оқу құрылыстағы маркетингтің концепцияларын, мақсаттарын, функциялары мен міндеттерін қарастырады. Бұдан басқа, құрылыс өнімдері нарығы жағдайында туындайтын белгісіздік пен қайшылықтарды жою мақсатында құрылыс ұйымдарының қаржылық, ұйымдастырушылық, өндірістік және экономикалық қызметінің проблемалары мен перспективаларын зерделейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммуникациялар маркетингі
Пәнді оқытудың соңғы мақсаты болашақ мамандардың мықты теориялық білімдері мен маркетингтік коммуникация саласындағы практикалық дағдыларын қалыптастыру. Қазіргі уақытта маркетингтік коммуникациялардың барлық түрі жарнама, интернет-жарнама, әлеуметтік-медиа, өткізуді ынталандыру, көрме қызметіғ жұртшылықпен байланыс қарқынды дамуда. Студенттердің маркетингтік коммуникацияларды пайдалануы фирмалардың тиімділігін арттыруға, нарық сегменттеріндегі сұраныс пен ұсынысты реттеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экономика және СЭҚ ұйымдастыру
Пән студенттерді СЭҚ-дағы кәсіпорындарды тиімді басқаруды қамтамасыз ететін ақпараттық-аналитикалық қызметке дайындауға; бәсекеге қабілетті шешімдер негізінде кәсіпорындар мен ұйымдарды басқару саласындағы ғылыми-зерттеу жұмыстарына; сыртқы ортаның тұрақты өзгеретін жағдайларында жұмыс істеу үшін қажетті ақпаратты іздеу, алу және талдау; Интеграция және жаһандану жағдайында ұйымдардағы басқару қызметіне бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Коммерция және сауда технологиясы
Курстың мәні тауар қозғалысы үрдісінің әр түрлі сатыларында қолданылатын коммерциялық және технологиялық операциялар болып табылады. Студенттер сатып алу операцияларын және тауарларды сату бойынша операцияларды орындау кезінде сауда кәсіпорындарының коммерциялық қызметінің ерекшеліктерін қарастырады. Биржалық және аукциондық сауданы ұйымдастыруға да, көтерме және бөлшек сауда кәсіпорындарында тауарлардың ассортиментін қалыптастыруға да елеулі назар аударылатын болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Банктік маркетинг
Пәннің мақсаты студенттерді нарықтық қатынастар құрылымымен, іскерлік серіктестермен және бәсекелестермен таныстыру, нарықта өздерінің банктік өнімдерін, қызметтерін шебер жылжыту, оларды және банктік операциялар рәсімдерін үнемі жетілдіру болып табылады. Пән студенттердің банк ісі және банк қызметіндегі маркетинг рөлі туралы біртұтас білім жүйесін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингтік жоспарлау
Пәннің мақсаты: ұйымның бәсекеге қабілеттілігі мен өнімділігін арттыру мақсатында маркетингтік қызметті жоспарлау әдіснамасы туралы білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру. Пәннің міндеттері: кәсіпорындағы маркетингтік жоспарлаудың мәнін, принциптерін және әдістерін оқып үйрену, студенттердің нарықтық экономика жағдайында фирманың тиімді қызметін жүзеге асырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық маркетинг
Пәнді меңгеру мақсаты-түлектерді маркетингтік стратегия, сауда, жарнамалық, логистикалық және тауартану қызметі саласында инновацияларды таңдауға дайындау. Пәнді оқу кезінде студенттер маркетингтік стратегияларды әзірлеу және іске асыру саласындағы маркетингтік қызметтің негізгі ережелерімен танысады; әр түрлі нарықтық жағдайларда кәсіпорынның стратегиялық жоспарлаудың негізгі түрлерін, тәсілдерін және әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кадрлық қамтамасыз ету маркетингі
Пәннің мақсаты ұйымды сапалы сандық деңгейде жоғары білікті мамандармен қамтамасыз ету болып табылады. Студенттер қызметкерлерді іріктеу және тарту саласындағы стратегиялардың бәсекеге қабілеттілігіне әсер ететін факторларды жүйелендіруге; қызметкерлер мен әртүрлі деңгейдегі бөлімшелердің функционалын сипаттау алгоритмін түсіндіруге (құзыреттер карталары, лауазымдық нұсқаулықтар; қызметкерлерді тартудың маркетингтік стратегиясын әзірлеу және іске асыру) қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Маркетингті бизнес-жоспарла
Пәнді оқу студенттердің өз жобалары үшін бизнес –жоспар жасауға қызығушылығын дамытуға, фирманың бизнес–жоспарын әзірлеу мәселесінде құзыреттілікті арттыруға ықпал етуі тиіс. Жақсы әзірленген бизнес-жоспар фирмаға өсуге, нарықтағы жаңа позицияларды игеруге көмектеседі және фирманың даму стратегиясын анықтайтын негізгі құжаттардың бірі болып табылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық экономика
Пән студенттердің жүйелендірілген білімді меңгеруіне және Халықаралық экономика саласындағы практикалық мәселелерді талдау дағдыларын меңгеруге, ҚР әлемдік нарықтағы орны мен перспективаларын меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Банктік менеджмент
Студенттердің "Банктік менеджмент" оқуы банк саласында қалыптасқан қазіргі жағдайдың талаптарынан туындаған, коммерциялық банктер банк қызметін басқаруды жүзеге асыруға, оның операцияларын талдауға, операцияларды жүргізудің тиімділігін бағалауға, басқару құрылымын бағалауға, жүзеге асырылуы коммерциялық банктің табысты жұмысына ықпал ететін банк қызметін жақсарту бойынша ұсыныстар беруге қабілетті сауатты маман-қаржыгер болуға мұқтаж.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Халықаралық маркетинг
Осы пәннің мақсаты халықаралық маркетинг кешені туралы жалпы түсінік беру, оның маңызды элементтері мен шетел нарықтарында маркетингті басқару құрылымдарын ұйымдастыру принциптері туралы жалпы түсінік беру болып табылады. Студенттер шетелдік нарықты таңдау механизмін және кәсіпорынның халықаралық маркетингтік қызметін басқару саласындағы тиімді іс-шараларды әзірлеуге қабілетті болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- экономикалық жүйенің сыртқы макросредтермен өзара іс-қимылының негізгі мәселелері туралы түсінікке ие болу
- экономикалық-математикалық модельдеудің әдістерін қолдана білу, кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды қолдана білу, коммерциялық қызмет саласындағы болжамдарды жасау және негізгі үрдістерді зерттеу үшін статистикалық мәліметтерді қолдана білу
- өнеркәсіптік тауар нарығының әлеуетін білу, нарық сыйымдылығын бағалау;бәсекелестік жағдайды болжау, өнеркәсіптік маркетингтің ерекшеліктерін анықтау.Сегменттің банк қызметтеріне қажеттілігін анықтай білу; Ббнктің сегментке қызмет көрсетудегі күшті және әлсіз жақтарын бағалау
- кәсіпкерлік қызметті, бизнесті және коммерциялық операцияларды ұйымдастыру және басқару дағдылары болуы
- мінез-құлықтық артықшылық түрлерін ажырату, маркетингтік Зерттеудің жоспары мен бағдарламасын құру; аумақтар маркетингін басқару саласында кешенді және негізделген шешімдер қабылдау
- азық-түлік және азық-түлік емес тауарлардың тауартану саласындағы негізгі ұғымдарды, терминдерді және анықтамаларды; олардың сапасын бағалау, сараптау және сертификаттау ерекшеліктерін білу
- тауарлар мен қызметтерді бөлу стратегиясын анықтай білу; тауарлар мен қызметтерді жылжыту құралдарын және жылжыту түрлерін таңдау, бизнес-жобаларды, кәсіпорынның бизнес-жоспарын әзірлей білу
- кәсіби қарым-қатынас деңгейінде мемлекеттік және шет тілдерінің бірінде бизнесті ұйымдастыру және әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу дағдыларын меңгеру
- сыртқы нарықтарға шығу кезінде фирма қандай мәселелерді шеше білу керек; ҚР-да сыртқы экономикалық қызметті реттеудің қандай құқықтық режимдерін білу және СЭҚ-та реттеудің тарифтік және тарифтік емес әдістерін қолдану, маркетингтік жоспарды,маркетингтік бөлімшенің базалық ұйымдық құрылымын әзірлей білу
- бизнесті басқару үшін бухгалтерлік есеп принциптері туралы білім жүйесін пайдалану; ақпаратты бағалау, есептік тіркеу және жинақтау мәселелерін шешу,бухгалтерлік есептілікке бағалау және талдау жүргізу
- мемлекет пен құқықтың қоғам өміріндегі орны мен рөлін білу, Заңдылықты, құқықтық тәртіпті қамтамасыз ету туралы түсінікке ие болу. Салауатты өмір салтын, жеке адамның, қоғам мен мемлекеттің қауіпсіздігін қамтамасыз ету дағдыларының жүйесін меңгеру.
Ұқсас БББ
6B04107 Маркетинг
M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti
6B04107 Маркетинг
«Тұран» университеті
6B04107 Маркетинг
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B04107 Social медиа маркетинг
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
6B04107 Маркетинг
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті