Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Сөйлеу қарым-қатынастың практикалық курсы
    Несиелер: 5

    "Сөйлеу қарым-қатынастың практикалық курсы" пәнінің мақсаты студенттердің оқытылатын тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және грамматикалық нормаларына сәйкес коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, оқытылатын тілдің дамуының негізгі заңдылықтары мен қазіргі заманғы үрдістері туралы барабар түсінігін қалыптастыру, шет тілін оқу процесінде алған білімдерін тиімді және шығармашылық пайдалана білуін дамыту болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық грамматика
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерді грамматикалық формалар мен оларды кеңейтудің сөйлеу жағдайлары туралы біліммен қамтамасыз етуге; ана мен шет тілдерінің практикалық грамматикасындағы грамматикалық құбылыстарды , ұқсастықтар мен айырмашылықтарды салыстыру негізінде дербес грамматикалық талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Практикалық грамматика-студенттердің кәсіби дайындық жүйесінде жетекші орын алады, ағылшын грамматикасы саласындағы теориялық және практикалық сипаттағы іргелі мәселелерді зерттеуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Практикалық фонетика
    Несиелер: 5

    Пән мақсаты ана тілінің фонетикалық жүйесімен салыстырмалы талдау, орфоэпиялық айтылу, айқын және мәнерлі сөйлеу, сөйлеу жағдайына байланысты әр түрлі стилистикалық бояуларды беру, білімді алу, пайдалану және жаңарту технологиялары тұрғысынан оқылатын тілдің фонетикалық құрылымының практикалық дағдылары мен іскерліктерін меңгеру, сұхбаттасушының көзқарасы тұрғысынан жауап беру, әңгімелесудің ұсынылған тақырыбын дамыту болып табылады, сұхбаттасушының өз сөздері мен пікірлерін нақтылау және жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің оқытылатын тілдің орфографиялық, орфоэпиялық, лексикалық және грамматикалық нормаларына сәйкес коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыру, оқытылатын тілдің даму негіздерінің заңдылықтары мен қазіргі заманғы үрдістері туралы түсінігін қалыптастыру, шет тілін оқу процесінде алған білімдерін тиімді және шығармашылық пайдалана білуін дамыту болып табылады. Сұхбаттасушы тұрғысынан жауап бере білу, ұсынылған әңгіме тақырыбын дамыту, әңгімелесушінің өз сөздерін қолдану, пікірлерді нақтылау және жалпылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Пән мақсаты: академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және академиялық оқу және зерттеу мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: эссе, курстық жұмыс, диплом жұмысы, магистрлік және докторлық диссертациялар, ғылыми мақалалар мен монографиялар сияқты ғылыми мәтін жазудың әдіснамасы, ғылыми әдебиеттерді талдау, таным техникасы мен оның жекелеген тәсілдері, кәсіби оқылым, академиялық жазу мен ауызша таныстыру дағдылары, ғылыми жоба жазу кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Негізгі шетел тілі ( В1деңгейі )
    Несиелер: 5

    Негізгі базалық шет тілі шет тілін коммуникативтік қызметті игерудегі шекті деңгейге жетуді қамтамасыз етеді. Курстың аяқталғаннан кейін студент ағылшын тіліндегі дұрыс сөздік дағдыларын меңгерген, зерттелген сөздік және грамматикалық тілде сөйлеу және жазу, ағылшын және американдық авторлардың көркем мәтіндерінің мазмұнын түсіну және түсіну дағдыларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Қазақ халқының рухани мәдениеті, Кәсіпкерлік негіздері және стартап менторы, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі, ғылыми зерттеу әдістері)
    Несиелер: 5

    Модуль пәндерінің мақсаты білім алушыларда экономика, кәсіпкерлік және сыбайлас жемқорлыққа қарсы құқық, экология, тіршілік қауіпсіздігі мен ғылыми-техникалық орнықты дамуды қамтамасыз ету, рухани-адамгершілік мағынада заманауи тұлғаны қалыптастыру бойынша базалық білімді қалыптастыруға бағытталған. Студент ұлттық дәстүрлер мен рухани құндылықтарға құрмет көрсетуі керек; экономика мен кәсіпкерліктің негізгі принциптері мен заңдарын білу; құқықтық білімді өз бетінше алу дағдылары, өзінің ғылыми қызметін ұйымдастыру және жоспарлау дағдылары, проблемаларды шешу және экологиялық нормалардың талаптарына сәйкес шешімдер қабылдау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің казіргі грамматикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тілдің грамматикалық құбылыстарын, коммуникативтік құзыреттілігін практикалық меңгеру дағдыларын дамыту, сондай-ақ тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесі туралы тұтас түсінікті қалыптастыру. Грамматиканың негізгі ұғымдары; тілдің грамматикалық құрылысы; грамматикалық құбылыстарды қолданудың негізгі ережелері; тіл грамматикасының негізгі бөлімдері. Зат есімдерді, мақалаларды, сын есімдерді, есімдіктерді дұрыс қолдану дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Үйден оқу
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-көркем мәтінді оқу, талдау және түсіндіру дағдыларын жетілдіру. Пәнді оқу барысында ағылшын тілінің орфографиялық, орфоэпиялық, грамматикалық, лексикалық нормалары; мәтінмен жұмыс істеу технологиясы; шет тіліндегі мәтінді түсіндіру тәсілдері мен құралдары қаралады. Үйде оқу студенттердің тілдік дайындығының бір аспектісі ретінде әр түрлі коммуникативті құзіреттіліктің (лингвистикалық, социолингвистикалық, дискурсивті, әлеуметтік-мәдени) берік қалыптасуын қамтамасыз етеді, сондықтан шет тілдерін оқытудың маңызды аспектісі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Базалық негізгі шет тілі (В2 деңгей)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің мәдениетаралық деңгейде шет тілдесуге қабілеттілігін қалыптастыру, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдету және кеңейту. Курс студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға және барлық бағыттар бойынша негізгі базалық тіл бойынша дипломды мамандар даярлауға бағытталған. Курс студенттердің мәдениетаралық коммуникативтік және кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға және барлық бағыттар бойынша негізгі базалық тіл бойынша дипломды мамандар даярлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (А2 алдыңғы деңгей)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты А2 оқытудың алдыңғы екінші деңгейінде студенттердің әр түрлі жағдайларда ауызша сөйлеуді жүзеге асыру, жеке сөз тіркестерін және тікелей студентке қатысты тақырыптар бойынша жиі қолданылатын лексиканы, қысқа нақты және қарапайым хабарламалардағы және хабарландырулардағы негізгі сәттерді және таныс тақырыптар мен қызмет түрлері шеңберінде тікелей ақпарат алмасуын түсіну қабілетін дамытуды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Сөйлеу және жазу практикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты - сөйлеу әрекетінің әртүрлі түрлерін, лексикалық және грамматикалық материалдарды меңгеруге ұсынылатын кәсіби қарым-қатынас саласындағы ауызша сөйлеу қызметіне қатысты лингвистикалық, әлеуметтік-мәдени және прагматикалық құзіреттіліктерді дамыту, оқу және кәсіби мәселелерді шешу үшін шет тіліндегі ақпаратты алу, бағалау және қолдану үшін шет тілін қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілі (А2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты А2 оқытудың екінші деңгейінде студенттердің әр түрлі жағдайларда ауызша сөйлеуді жүзеге асыру, жеке сөз тіркестерін және тікелей студентке қатысты тақырыптар бойынша жиі қолданылатын лексиканы, қысқа нақты және қарапайым хабарламалардағы және хабарландырулардағы негізгі сәттерді және таныс тақырыптар мен қызмет түрлері шеңберінде тікелей ақпарат алмасуын түсіну қабілетін дамытуды болжайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілінің казіргі фонетикасы
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттердің тілдің фонологиялық жүйесі туралы білімдерін игеру және сөйлеу дағдыларын тыңдау, сөйлеу, оқу және жазудың күрделі сөйлеу дағдыларының құрамдас бөлігі ретінде қалыптастыру. Пәннің мазмұны: сөйлеу органдары. Фонемалар; транскрипция ұғымы; сөз екпіні; Интонация. Екінші шет тілінің қазіргі фонетикасы ауызша, ішкі және жазбаша сөйлеу арасындағы тығыз байланысты зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Білім беруде IT қолдану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастыру негізін құрайтын білім беру мен білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласындағы білім, білік және дағды жүйесін дамыту. "Білім беруде IT қолдану" курсында мұғалімнің күнделікті қызметінде компьютерді пайдалануға байланысты жалпы мәселелер, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктері қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу үрдісінде АТ-ны қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі бағыттағы Педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боталарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және өткізу; жаһандық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты іздестіруді жүзеге асыру, оны жинау, жинақтау, сақтау, өңдеу және беру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәдениаралық қатысымдағы негізгі шетел тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты коммуникативтік-мәдениетаралық қарым-қатынасты жетілдіру және студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында: оқытылатын тілдің жанрын сақтай отырып, ауызша және жазбаша сөйлеу, оқу, жазу дағдыларын дамыту әдістері; болашақ мамандыққа арналған ерекшеліктерімен бірге білім алушылардың тілдегі қажеттіліктері зерделенеді; әлем бейнесін неғұрлым терең түсіне отырып, коммуникативтік біліктерді қалыптастыру үшін мәдениетаралық құзыреттілік қаралатын болады. Нәтижесінде студент зерттелетін салаға байланысты контексте және кең (немесе пәнаралық) салаларда жаңа немесе таныс емес жағдайларда білім, түсіну және мәселелерді шешу қабілетін қолданады; ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін жаңғыртады; шет тіліндегі қарым-қатынас шарттарына сәйкес тұтас және логикалық мәлімдемелер құруды қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Екінші шетел тілін практикалық тыңдау
    Несиелер: 4

    Тыңдауға үйретудің мақсаты - сөйлеу дағдыларын және шет тілін бір реттік қабылдаумен (техникалық, тілдік, сөйлеу, коммуникативті дағдылар мен қабілеттер) есту қабілеттерін қалыптастыру. Шетел тілін оқыту бағдарламаларында мақсатты талаптар мыналармен байланысты: сұхбаттасушының әртүрлі коммуникация жағдайындағы мәлімдемелер; әр түрлі дәрежеде және олардың мазмұнына ену тереңдігі бар түпнұсқа мәтіндердің мазмұны

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаттары: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен танысу; студентердің оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын зерделеу; қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқыту нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін зерделеу. Осы пәнді оқу барысында алынған білім, білік және дағдылар студенттерге білім беру үдерісіндегі бағалаудың орны мен рөлі, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың негізгі тәсілдері, оқушылардың оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи модельдері, студенттерді критериалды бағалау жүйесін ұйымдастыру, оны іске асырудың тәсілдері, нысандары мен құралдары сияқты мәселелерді бағдарлауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы кәсіби ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты– студенттерді күнделікті қарым-қатынас түрлеріне еркін араласып, өз мамандығы бойынша сұхбаттар жүргізе алуға үйрету; студенттердің мәдениетаралық және кәсіби коммуникативтік біліктіліктерін қалыптастыру. Мазмұны: мәдениетаралық блоктың сөйлеу тақырыбы (саясат, экономика, мәдениет, тілі оқытылатын ел және Қазақстан елдерінің адам құқықтары), сондай-ақ жалпы кәсіптік саланың сөйлеу тақырыбы (білім беру, тіл мен әдебиеттің даму тарихы)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Арнайы кәсіби шет тілі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-мамандарды даярлауда құзыреттілік тәсілді іске асыруды зерттеу; студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастырудың заманауи тұжырымдамасы оқытудың инновациялық технологияларын пайдалану негізінде креативті тұлғаны қалыптастыруға баса назар аударады. Курсты жүзеге асыру және сапалы нәтиже алу үшін түпнұсқа, электронды білім беру ресурстарын, соның ішінде интернет-ресурстарды қолдана отырып, аудиторияда және тәуелсіз жұмыстарда әртүрлі әдістер белсенді қолданылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: білім алушыларға пән арқылы оқытуға арналған заманауи технологиялармен таныстыру және пәндері бойынша өз бетінше және қашықтықтан оқытудың тиімділігін арттыру. Курс кез келген формадағы аудиовизуалды ақпаратты интеграциялайтын негізгі қолданыстағы бағдарламаларды, оқу-әдістемелік кешендерді зерделеуді, жүйелі түрде сипаттауды көздейді. Курс білім алушылардың тиісті электрондық оқыту бағдарламаларын пайдалана білуін, қолдану әдістемесін меңгеруін көздейді. Интернет-ресурстар мен веб-бағдарланған оқыту алынған теориялық білімді практикада қолдана алуын іріктеп қарайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Елтану (негізгі тіл)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-ағылшын тілді елдердің (Ұлыбритания және АҚШ) тарихы, географиясы, экономикасы, мәдениеті бойынша студенттердің білімін қалыптастыру, дамыту және жүйелеу. Пәнді оқу барысында студенттер ағылшын тілінің даму тарихы, мәдениеті, тарихы, саяси құрылымы, Ұлыбритания мен АҚШ-тың білімі бойынша өз білімдерін жүйелеуге, сондай-ақ олардың болашақ кәсіби қызметі үшін қажетті тілдік шындықтармен таныса алады. Пәнді оқу барысында келесі аспектілер қарастырылады: тарих, география, саяси жүйе, қоғамдық өмір, Оқытылатын тіл елдерінің білімі мен дәстүрлері; ағылшын тілін оқытуда және сыныптан тыс жұмыстарда елтану материалдарын пайдалану.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (B1 деңгейі)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты-мәдениетаралық және кәсіби коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыру. Екінші шет тілін оқытуға бағытталған лингвистикалық (тілдік), дискурсивті (сөйлеу), мәдени-әлеуметтік және басқа компоненттерден тұратын күрделі интегративті тұтастыққа негізделген. В1 деңгейіндегі екінші шет тілін оқытудың мазмұны мәдениетаралық қарым-қатынасты жүзеге асыруға, Екінші шет тіліндегі әдебиеттермен жұмыс істей білуге, оқытылатын тілдің мәдениетімен танысуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шет тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-жаңартылған білім мазмұнына сәйкес орта мектепте студенттердің шет тілі сабағын өткізуге әдістемелік дайындығын қалыптастыру, кәсіби қызметтегі проблемалық педагогикалық жағдайларды шешу, ғылыми қызметті жүзеге асыру, өзінің әдістемелік шеберлігін үнемі арттыру. Пәннің мазмұны келесі аспектілерді қамтиды: шет тілін оқыту әдістемесінің теориялық негіздері және орта мектепте шет тілін оқыту жүйесі; оқу орындарының әртүрлі типтерінде шет тілін оқытудың мақсаттары ,мазмұны, принциптері, әдістері мен құралдары; шет тілі оқулығының тұжырымдамалық негіздері, Мектептегі шет тілі сабақтарының түрлері, түрлері, оларды өткізу технологиясы. жаттығулар жүйесі; шет тілдік сөйлеу әрекетінің негізгі түрлері және сөйлеу дағдыларын қалыптастыру технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Екінші шетел тілі (B2 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-шартты түрде дайындалған және дайын емес монологиялық мәлімдемені үйрену-ойлау, диалогтік және монологиялық сөйлеудің өнімді және лексикалық дағдыларын автоматтандыру, берілген тақырыпта сөйлеу дағдыларын және тыңдау дағдыларын жетілдіру. Екінші оқу жылында студенттер мәдениетаралық деңгейде шет тілінде сөйлеу қабілетін одан әрі қалыптастырады, өнімді және рецептивті тілдік материалды тереңдетеді және кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Грамматика теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттерге тілге жүйелі көзқарас тұрғысынан ағылшын тілінің грамматикалық құрылымы туралы терең түсінік беру. Теориялық грамматиканың негізгі түсініктері мен әдістері, грамматиканы теориялық түсінудің даму кезеңдері, негізгі теориялық көзқарастар және грамматикадағы әртүрлі теориялық бағыттардың негізгі өкілдері. Осы пәнді оқу нәтижесінде алынған білім, Дағдылар грамматикалық құбылыстарды өте жоғары кәсіби деңгейде тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Фонетика теориясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты шет тілінде сөйлеуді жүзеге асыру дағдыларын жақсарту және студенттерді мектепте практикалық жұмысқа сапалы дайындау үшін фонетика теориясының негізгі категорияларын игеру. Ағылшын тілінің фонетикалық жүйесі туралы ғылымның қазіргі жағдайы; фонетикалық теорияның элементтері; олардың жүйесіндегі және ана тілінің фонетикалық құрылымымен салыстырудағы қазіргі ағылшын тілінің фонетикалық құрылымының компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Стилистика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - студенттерді оқытылатын тілдің стилистикалық жүйесі, оның жұмыс істеуі, сонымен қатар стилистикалық талдаудың принциптері мен әдістерімен таныстыру. Стилистиканы ғылым ретінде анықтау, стиль ұғымы, стильді әртүрлі түсіндіру; тілдің фонетикалық, лексикалық, морфологиялық, синтаксистік деңгейлеріндегі тілдің экспрессивті құралдары мен стилистикалық әдістердің жіктелуі; тілдің сөздік құрамының стилистикалық жіктелуі; функционалдық стильді анықтау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Лексикология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты ағылшын тілінің сөздік құрамы туралы ақпаратты жалпылайтын және жүйелейтін теориялық негіздерді кәсіби-бағдарлы меңгеруді жүзеге асыру. Студенттер лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістемелері, оларды тілдік құбылыстарды өз бетінше зерттеуде пайдалану біліктері бойынша қажетті білім алады; шет тілінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 5

    Мақсат шет тілін оқытуда Кәсіби бағытталған тәсілді көздейді-кәсіби ойлау ерекшеліктерін ескере отырып , студенттердің нақты кәсіби, іскерлік, ғылыми салаларда және жағдайларда шет тілдесуін қалыптастыру. Шет тілін кәсіби бағдарланған оқытудың мәні қосымша кәсіби білім алу және тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін қалыптастыру мақсатында оны арнайы пәндермен біріктіру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Арнайы екінші шет тілі
    Несиелер: 5

    Мақсаты студенттердің жетістіктерімен оқытудың ұлттық моделін ескере отырып, халықаралық-стандартты және ғылыми-кәсіптік білім деңгейін білу қарастырылған, Оқу материалы әртүрлі жанрлық, соның ішінде Кәсіби-бағытталған, дәлме-дәл мәтіндерді, бейне және аудио материалдарды пайдалануды қарастырады. Белсенді сөздік педагогикалық қарым-қатынастың нақты жағдайларына және оқу үдерісі барысында жаңа технологияларды қолдануға қатысты өз тілін ұйымдастыру және бейімдеу үшін одан әрі кеңеюге ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді арнайы мақсатта оқыту (С1 деңгейі)
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін меңгеру деңгейін арттыруға, болашақ мамандықта ағылшын тілін оқыту мен бағалауды жақсартуға бағытталған. Сонымен қатар, пән шет тілдерін оқытудың инновациялық әдістерін дамытуға және қолдануға бағытталған. Пәнді оқытуда нақты грамматикалық функциялар, терминологияны түсіну, сондай-ақ тілдік тұрғыдан ұғымдардың өзіндік терең жүйесі бар білім игеріледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Тілді академиялық мақсатта оқыту
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты шет (ағылшын) тілі саласындағы білімді жетілдіру, сондай-ақ ауызша және жазбаша нысандарда талдау, түсініктеме беру, жалпылау, сондай-ақ тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгеру болып табылады. Пәнді зерделеу барысында Академиялық қарым-қатынас түрлерінің, нысандары мен функцияларының негізгі ұғымдары; академиялық және кәсіптік мәтіндердің түрлері, стильдері мен жанрлары, сөздіктің ерекшелігі, эссе жазу техникасы туралы білімді игеру зерделенетін болады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер Конспектілер жазу, кәсіби тақырыпқа эссе жазу, өз көзқарастарын дәлелдеу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілді арнайы мақсатта оқыту (C2 деңгейі )
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - халықаралық стандартты жалпы ғылыми және ғылыми-кәсіби білім деңгейіне қол жеткізу және болашақ шет тілі мұғалімдерінің кәсіби құзіреттілік деңгейін арттыру үшін болашақ мамандардың кәсіби қызметінің әртүрлі аспектілерін жүзеге асыруға мүмкіндік береді. С2 деңгейі арнайы мақсаттарға арналған тіл-бұл жалпы кәсіптік саланың сөйлеу тақырыбы негізінде қол жеткізілетін оқытудың мәдениаралық және ғылыми - кәсіби бағытын одан әрі жетілдіреді, тереңдетеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты пәндік-тілдік оқыту технологиясының қызметін түсінумен байланысты құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту; интеграцияланған оқытудың теориялық-әдіснамалық аспектілерімен танысу; интеграцияланған оқыту процесінде пәндік-тілдік қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдістеріне оқыту болып табылады. Педагогикалық іс-әрекетті түсіну пәндер мен оқыту технологиялары бойынша білімді интеграциялау деңгейінде оқу іс-әрекетінің әртүрлі әдістерінің дұрыс үйлесімділігінде қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Іскерлік ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кәсіптік салада практикалық қолдану үшін қажетті жазбаша және ауызша іскерлік қарым - қатынас дағдыларын қалыптастыру және дамыту, сондай-ақ студенттерді қазіргі заманғы бизнес-коммуникацияның шындықтары мен ережелерімен таныстыру. Курс жазбаша және ауызша бизнес-коммуникацияның негізгі түрлерін қамтиды: іскерлік хат алмасу, жұмысқа жүгіну, презентациялар мен сөз сөйлеу, телефон арқылы сөйлесу және келіссөздер және іс - әрекеттегі бизнес-коммуникация.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тілі оқылатын елдің әдебиеті
    Несиелер: 5

    Мақсаты-студенттерді ағылшын әдебиеті тарихының ерекшеліктерімен және ағылшын әдебиетіндегі оның пайда болуынан бастап 20 ғасырдың ортасына дейінгі негізгі бағыттарымен таныстыру. Студенттерді елдің ірі жазушыларының шығармашылығымен таныстыру; Англияның ірі жазушылары шығармашылығының идеялық мазмұны мен жеке көркемдік сипаттамалары туралы қажетті ақпарат беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Әлем әдебиет
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-болашақ мамандарға көкжиегін кеңейтуге мүмкіндік беретін ғылыми және әдеби ақпарат ағынында жүруге мүмкіндік беретін әлемдік әдебиет саласындағы студенттердің кең теориялық дайындығының негіздерін құру. Қазіргі шетелдік әдеби процесс туралы жалпы теориялық түсінік беру; көркем шығармалардағы негізгі әдеби бағыттардың ерекшеліктерін білуге үйрету; жетекші ұлттық әдебиеттердегі ірі сөз шеберлерінің шығармашылығымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мәтінді өңдеу
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты көркем мәтінмен және мәтінді стилистикалық талдау техникасымен жұмыс процесін оңтайландыруға, болашақ мұғалімде көркем шығарманың терең мәніне ену қабілетін, айтылған мағынаны абсолютті түсіну арқылы түсіндіру қабілетін, оқылғанды логикалық тұрғыдан үйлесімді және дәлелді түрде жеткізе білуді, шығармадан ондағы барлық әртүрлі ақпаратты алу қабілетін қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалімнің білімін тексеру
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-коммуникативтік әдістеме негізінде оқытудың қазіргі заманғы үрдістерімен танысу, шет тілін оқыту процесінде мұғалімнің орны мен рөлі туралы қазіргі көзқарастағы өзгерістерді түсінуге көмектесу, мұғалімнің кәсіби эрудициясы мен құзыреттілігін арттыру, әдістеме аспектілері бойынша білімдерін көрсету. Сондай-ақ білім алушыларды емтиханның форматы мен стратегиясымен, тапсырма түрімен, терминологиясымен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Офистік құжаттар негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты студенттердің басқару құжаттарын құрудың теориялық және практикалық негіздерін білуін қалыптастыру, сондай-ақ кәсіпорындар мен ұйымдарда қазіргі заманғы іс жүргізуді сауатты және тиімді ұйымдастыру дағдыларын игеру. Мазмұны: ұйымның құжаттарымен жұмысты реттейтін заңнамалық және нормативтік-әдістемелік құжаттар; басқару құжаттарын жасау және ресімдеу ережелері; жеке және қызметтік құжаттармен жұмыс істеу тәртібі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Шетел тілдеріндегі медиа тілі
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты-ағылшын тілін бұқаралық ақпарат құралдарын (теледидар, кино, видео, бағдарламалық қамтамасыз ету, кәсіби жазу) оқып үйрену, студенттердің медиа өнімдерінде мағынаны қалыптастыру және жеткізу үшін медиа тілдің әртүрлі формаларын қолдану дағдыларын дамыту. Мәтіндерді оқу және жазу процесінде алынған дағдылар көптеген негізгі бағыттардың негізі болып табылады. Бұл курс студенттерге қажетті кәсіби маман болу үшін қажетті техникалық және практикалық дағдыларды береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Халықаралық тесттілеу практикумы (IELTS)
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты халықаралық стандарттарға және еуропалық білімді сертификаттау талаптарына сәйкес ағылшын тілін білу деңгейін анықтау үшін IELTS халықаралық тестілеу жүйесімен таныстыру. Reading, Listening, Writing және Speaking-тегі тапсырмалардың барлық түрлерін орындау техникасы мен стратегиясына көп көңіл бөлінеді. IELTS емтиханына стандартты дайындық жүзеге асырылады, ол грамматика мен лексиканы қайталаумен және тереңдетумен толықтырылып оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON7

    жаңартылған білім беру құжаттарының мазмұнымен жұмыс жасау (ұзақ мерзімді,орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарлар, электрондық журнал және мектеп құжаттары,зерттеу, өңдеу, жоспарлау әдістерін қолдану, критериалды бағалау әдістерін қолдану)

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON10

    басқа тілдің мәдениетіне, өмір сүрудің басқаша түріне төзімділікпен қарауды қалыптастыру

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON9

    мәдени және тілдік қажеттіліктерді жүзеге асыру үшін қолайлы орта құра біледі

  • Код ON4

    Ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау.

  • Код ON2

    философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология және академиялық адалдық қағидаттарының базалық білімін ескере отырып, тұлға аралық, әлеуметтік және кәсіби қарым-қатынастың, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдылардың әртүрлі салаларындағы жағдайларды бағалау

  • Код ON6

    ғылыми зерттеу әдістері мен оқу ортасын, оқу практикасын зерттеу принциптерін білу және оларды оқу саласында қолдану

  • Код ON8

    ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге арналған шет тілінің грамматикалық құбылыстарының негізгі негіздерін қолдану

  • Код ON12

    қарым-қатынастың ауызша және жазбаша түрлерін жүзеге асыруда сөйлеу қызметінің барлық түрлерін,іскерлік қатынастар мен АКТ-ны қолдану негіздерін қарым-қатынас құралы, меңгеру құралы ретінде шетел тілдерін меңгере біледі

  • Код ON11

    академиялық мәтіндерді құрастыру және редакциялау дағдыларын меңгеру, лингвистикалық теориялар, лингвистикалық ғылымның заңдары мен заңдылықтары саласындағы қазіргі көзқарастардың негіздерін, шет тілдерін оқытудың негізгі әдістемелік санаттарын білу

6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі; екі шетел тілі
Бакалавриат

Silkway Халықаралық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі:екі шетел тілі мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Торайгыров университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шетел тілі
Бакалавриат

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01703 Шетел тілі: екі шет тілі (екінші шығыс тілі)
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top