7M01401 Кәсіптік оқыту в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық магистратура терең ғылыми-педагогикалық дайындыққа ие жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін жоғары оқу орнынан кейінгі кадрларды даярлаудың білім беру бағдарламасын іске асырады
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
Жоғары мектеп педагогикасы
«Жоғары мектеп педагогикасы» пәні жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жобалау технологияларын, оқу үдерісін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, жоғары мектепте инновациялық және АКТ-ны жетілдіруге бағытталады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектепте оқыту үрдісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Пәннің мақсаты - магистранттарда жоғары оқу орнында оқу қызметін ұйымдастыру және білім беруді жаңғырту жағдайында жоғары мектепте оқыту әдістемесі туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, өз пәнін оқытуды ұйымдастыру, сабақтарды ұйымдастырудың әртүрлі әдістерін пайдалана отырып, өз білімін беру дағдысын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Профильдік пәндерді оқытудың әдістемесі
Пән білім беру процесін ұйымдастырудың нормативтік-құқықтық базасы және оқытудың диагностикалық мақсаттары негізінде оқу-әдістемелік құжаттаманы дайындауға бағытталған кәсіби бағыттағы оқытушыны әдістемелік даярлаудың негізі болып табылады. Бұл курсты оқу қазіргі заманғы оқыту технологияларын қолдана отырып, бейіндік пәндерді жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бейімделген.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудің қазіргі педагогикалық аспектілері
Пән болашақ магистрлерде кәсіби оқытудың заманауи мәселелері туралы жүйелі теориялық білімді, құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, визуалды ақпараттың, сәйкестендірудің және коммуникацияның ғылыми жобалық жүйелерін әзірлеуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы және философиясы
Пән арнайы философиялық талдау пәні ретінде ғылым феноменін зерттеуге бағытталған. Ғылым туралы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері мен қоғамның дамуындағы ғылымның рөлі туралы дүниетанымды қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шет тілі (кәсіби)
Осы пәнді оқыту шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласындағы арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
"Басқару психологиясы" пәні іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеуге бағытталған. Тұлғаның басқару субъектісі және объектісі ретіндегі проблемалары, басшылықтың функциялары, стильдері мен әдістері, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясы, имидж және бедел егжей-тегжейлі қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Пән кәсіби қызметті түсінуге және рефлексиялық мінез-құлықты дамытуға, өзін-өзі реттеуге және мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыру қабілетіне негізделген идеяларды зерттейді. Курстың бөлімдерінде: жұмыс туралы ғылымның қалыптасу және даму тарихы, жұмысты ұйымдастыруды жетілдіру шаралары көрсетілген. Курсты зерттеу ұтымды басқару әдістері мен технологияларын игеруге және оқытушының педагогикалық қызметін ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметегі психологиялық-педагогикалық бейімделу
Пән кәсіби қызметтің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін терең зерттеу негізінде магистрлердің жалпы мәдени және кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырады, бейімделудің психикалық процестерімен, кәсіби даму заңдылықтарымен және кәсіби өзін-өзі анықтау заңдылықтарымен, сондай-ақ педагогиканың, қарым-қатынас психологиясының, шағын топ психологиясының және топаралық қатынастар психологиясының негізгі категориялары мен ұғымдарын білумен байланысты.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы
Пән болашақ кәсіби оқыту педагогының ғылыми-зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыруға, ғылыми зерттеулер жүргізудің білімдері мен технологияларын игеруге, педагогикалық зерттеудің әдіснамалық аппаратын меңгеруге, педагогтің зерттеуші ретіндегі педагогикалық этикасының құндылықтарын қалыптастыруға, ғылыми зерттеулердің технологиялары мен әдістерін меңгеруге және т. б. бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада комплаенс қызметтердің қолдануы
Пәннің мақсаты - сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада қолданудың негіздері мен практикалық аспектілерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің алдын алу шараларын, бақылау мен есептілік тетіктерін, комплаенс қызметтерінің этикалық стандарттары мен рәсімдерін, сондай-ақ ұйымдарда сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-шараларды іске асыруға байланысты этикалық және құқықтық аспектілерді зерделеу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жобалау әдістемесін зерттеу
Пән құрылымды, логикалық ұйымды, іздеу және шешім қабылдау әдістері мен құралдарын, әрекет ету принципін және белгілі бір қажеттіліктерді барынша қанағаттандыратын әлі жоқ объектінің құрамын зерттеуге, сондай-ақ берілген жағдайларда объектіні құру үшін қажетті сипаттаманы жасауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқыту мазмұнының ғылыми-әдістемелік негіздері
Пән проблемалық оқытуды қолдануға сындарлы-қызметтік тәсілге бағдарланған магистрдің кәсіби құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында қазіргі уақытта өзекті болып табылатын кәсіптік оқытудың заманауи әдістемесі қолданылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби педагогикадағы педагогикалық эксперименттің нәтижелерін жоспарлау және өңдеу
Пән педагогикалық зерттеулерді жоспарлау кезеңдерін, ғылыми-зерттеу жұмыстарының ғылыми нәтижелерінің негізгі түрлерін зерттейді. Курстың бөлімдерінде: педагогикалық зерттеулерді жоспарлау, ғылыми жұмыс түрлері, зерттеу әдістерін қолдануға қойылатын талаптар. Оқу курсы магистранттардың кәсіби педагогика мәселелері бойынша педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Машина құрылымындағы инновациялар
Пән заманауи технологиялық машиналар мен жабдықтар, оларды жобалау және өндіру процестері, олардың сапасын арттыру, технологиялық процестерді автоматтандыру саласындағы ғылым мен озық технологиялардың жетістіктерін пайдалануға бағытталған. Компьютерлік технологияларды қолдану ғылыми зерттеулердің нәтижелерін пайдалану бойынша практикалық ұсыныстар әзірлеу, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және жүргізу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік оқытудың инновациялық әдістері
Пән білікті жұмысшыларды даярлаумен айналысатын білім беру мекемелерінде кәсіптік цикл пәндері бойынша оқу процесінің мазмұндық және процестік компоненттерін жобалау, құрастыру және әзірлеу әдіснамасының қазіргі заманғы моделі туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Артменеджмент
Пән арт-менеджердің кәсіби қызметін ашуға бағытталған. Арт-менеджер қызметіне қойылатын заманауи талаптармен, шығармашылық жобалармен жұмыс істеу шарттарымен, арт-индустрия саласындағы маркетингтік, қаржылық, басқару қызметінің ерекшеліктерімен танысу. Сонымен қатар, курс магистранттарды арт-менеджер қызметінің нормативтік-құқықтық негіздерімен, арт-индустрия саласында жұмыс істейтін маманның кәсіби қызметінің моральдық-этикалық негіздерімен таныстырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік білім берудегі ақпараттық технологиялар
Пән заманауи білім беру процесін құрумен байланысты тиімді кәсіби қызметті зерттеуге бағытталған, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады. Білім беру жүйесін ақпараттандыру процесінің сипаттамасын зерттейді, білім беруде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бағыттары мен әдістері ашылады. Кәсіптік білім беруді ақпараттандыру критерийлерін зерделеуге ерекше назар аударылады, ақпараттық-білім беру жүйесін жобалау аспектілері қарастырылады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өнімдерді прогрессивті өңдеу
Пән материалдар мен бұйымдарды өндірудің прогрессивті технологиялық процестерін қолдану мүмкіндіктерін зерттейді, олардың химиялық құрамына және термиялық және механикалық өңдеу әдістеріне байланысты материалдардың заңдылықтарын, құрылымы мен қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби оқытудың заманауи тұжырымдамалары
Бұл пән психологиялық-педагогикалық, заманауи кәсіптік білім беру парадигмасының тұжырымдамаларын зерттейді, негізгі стратегиялық бағдарлардың сипаттамаларын, әдіснамалық тәсілдерді және қазіргі заманғы кәсіптік оқытудың даму тенденцияларын меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Типтік машиналарды есептеу және жобалау
Пән жабдықты құру процесінің әдіснамасын, құрылымын және кезеңдерін және есептеу әдістерін дәйекті зерттеуді зерттеуге бағытталған. Есепті дұрыс қою бастапқы және шекаралық шарттарды тұжырымдау. Конструкторлық міндеттерді шешуге жүйелі тәсілді қолдануды зерттеу, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру дағдылары бар зияткерлік мәдениет деңгейін, ғылыми дүниетанымды арттыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Машина бөлшектері және конструкциялаудағы инновация
Пән жұмыс қабілеттілігінің критерийлерін ескере отырып, әртүрлі бөлшектер мен түйіндерді есептеу және жобалау әдістерін зерттеуге бағытталған. Қазіргі заманғы машина жасау міндеттеріне байланысты Машина бөлшектерінің есептеулерін дамытудың негізгі тенденциялары, жұмыс істеу ықтималдығын ескеру, уақыт факторы, режимнің өзгергіштігі, есептеулер мен дизайнды автоматтандыру әдістері де көрсетілуі керек. Күрделі экспериментті жоспарлау мен қоюды, нәтижелерді сыни бағалау мен түсіндіруді қамтитын инженерлік және ғылыми-техникалық міндеттерді шешуде зерттеу жүргізуге, дербес және ұжымдық ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыруға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Көркем еңбек және қолданбалы шығармашылық
Пән халықтық өнер туындыларының эстетикалық маңыздылығын, кәсіптік оқыту үдерісімен зерттеуге бағытталған. Салауатты адамгершілік қағидасының, еңбекті құрметтеудің, білім беру жүйесіндегі көркемдік талғамның дамуының маңыздылығы. Органикалық зерттеу сәндік-қолданбалы өнерді оқытуды көркемдік талғам мен шығармашылық қиялдың дамуымен біріктіреді. Өзін-өзі көрсетуге, қиялды оятуға, рухани байытуға, сондай-ақ жұмыста табандылықты, шыдамдылықты, дәлдікті қалыптастыруға мүмкіндік беретін қолмен шығармашылықты оқытуды талдау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік
Пән әлеуметтік-экономикалық салада болып жатқан Заманауи процестер мен құбылыстарға бағытталған технологиялар мен кәсіпкерлікті зерттеуге, экономикалық заңдардың мазмұнын түсіндіруге және олардың қолданылу нәтижелерін болжауға бағытталған. Зерттеулер нарықтың жұмыс істеу заңдары, кәсіпкерлік қызметті басқару Ережелері, нысандары мен принциптері, тауарлар мен қызметтерді өндіру және тарату негіздері, Негізгі технологиялық процестерді зерттеу, технологиялық құжаттаманы және оны жасау ережелерін зерттеу, сондай-ақ жеке тұлғаның мінез-құлық психологиясының негіздері негізінде жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде қолдануға қабілетті, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасайды. Философияның қазіргі ғылыми жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерінде құзыретті.
- Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу –тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгерген.
- Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (топтарын), жобалар мен желілерді басқаруға қабілетті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Кәсіби салада қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Білім беру бағдарламасы бойынша интеллектуалдық және практикалық міндеттерді тез әрі тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі пайымдау және жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген. Модуль магистранттарды заманауи білім беру процесін құрумен байланысты тиімді кәсіби қызметке дайындауға бағытталған, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады.
- Пәндік саладағы ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін, ғылыми ақпаратты түсіну және сыни талдау тәсілдерін, өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіру және дамыту дағдыларын меңгерген.
- Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді; біліктілікті арттыру үшін ғылыми, дидактикалық, әдістемелік материалдарды іріктейді және игереді. Кәсіби қызметке бейімделу саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады
- Кәсіптік оқытуды ұйымдастыру технологиясының талаптарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруда инновациялық педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім беру саласында тәрбие процесін ұйымдастыра білуді пайдаланады. Білім беруде қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық салаға бағытталған құзыреттерді қолданады
- Білім беру бағдарламалары мен технологиялары мазмұнының ғылыми-теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді. Маркетингтік, қаржылық, басқарушылық қызметтің нормативтік құқықтық қызметі саласында құзыретті.
- Техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру жүйесінде цифрлық ортаны дамыту бойынша құзыреттерді көрсетеді. Машиналардың бөлшектері мен тораптарын есептеудің стандартты әдістерін қолдана отырып, механизмдер мен машиналарды талдау және жобалау саласындағы білім.