Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M01401 Кәсіптік оқыту в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық магистратура терең ғылыми-педагогикалық дайындыққа ие жоғары, жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру жүйесі және ғылыми-зерттеу секторы үшін жоғары оқу орнынан кейінгі кадрларды даярлаудың білім беру бағдарламасын іске асырады
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M008 Кәсіптік оқыту педагогтерін даярлау
-
Білім беру саласы 7M01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 7M014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған педагогтарды даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Жоғары мектеп педагогикасы
Жоғары мектепте оқыту үрдісін ұйымдастырудың ғылыми негіздері
Профильдік пәндерді оқытудың әдістемесі
Кәсіптік білім берудің қазіргі педагогикалық аспектілері
Ғылым тарихы және философиясы
Шет тілі (кәсіби)
Басқару психологиясы
Еңбекті ғылыми ұйымдастыру
Кәсіби қызметегі психологиялық-педагогикалық бейімделу
Ғылыми педагогикалық зерттеу әдістері мен технологиясы
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамада комплаенс қызметтердің қолдануы
Жобалау әдістемесін зерттеу
Кәсіптік оқыту мазмұнының ғылыми-әдістемелік негіздері
-
2 Оқу жылы
Кәсіби педагогикадағы педагогикалық эксперименттің нәтижелерін жоспарлау және өңдеу
Машина құрылымындағы инновациялар
Кәсіптік оқытудың инновациялық әдістері
Артменеджмент
Кәсіптік білім берудегі ақпараттық технологиялар
Өнімдерді прогрессивті өңдеу
Кәсіби оқытудың заманауи тұжырымдамалары
Типтік машиналарды есептеу және жобалау
Машина бөлшектері және конструкциялаудағы инновация
Көркем еңбек және қолданбалы шығармашылық
Еңбек технологиясы және кәсіпкерлік
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде қолдануға қабілетті, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасайды. Философияның қазіргі ғылыми жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерінде құзыретті.
- Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу –тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгерген.
- Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (топтарын), жобалар мен желілерді басқаруға қабілетті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Кәсіби салада қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Білім беру бағдарламасы бойынша интеллектуалдық және практикалық міндеттерді тез әрі тиімді шешуге ықпал ететін жүйелі пайымдау және жүйелі ойлау дағдыларын меңгерген. Модуль магистранттарды заманауи білім беру процесін құрумен байланысты тиімді кәсіби қызметке дайындауға бағытталған, оның ерекшелігі ақпараттық технологияларды белсенді енгізу болып табылады.
- Пәндік саладағы ғылыми зерттеудің заманауи әдістерін, ғылыми ақпаратты түсіну және сыни талдау тәсілдерін, өзінің ғылыми әлеуетін жетілдіру және дамыту дағдыларын меңгерген.
- Дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді; біліктілікті арттыру үшін ғылыми, дидактикалық, әдістемелік материалдарды іріктейді және игереді. Кәсіби қызметке бейімделу саласындағы кәсіби қызметтің барлық түрлерін жүзеге асыру үшін қажетті құзыреттерді қалыптастырады
- Кәсіптік оқытуды ұйымдастыру технологиясының талаптарын ескере отырып, оқу процесін ұйымдастыруда инновациялық педагогикалық технологияларды, кәсіптік білім беру саласында тәрбие процесін ұйымдастыра білуді пайдаланады. Білім беруде қазіргі заманғы әлеуметтік-экономикалық салаға бағытталған құзыреттерді қолданады
- Білім беру бағдарламалары мен технологиялары мазмұнының ғылыми-теориялық негіздерін біледі, дәстүрлі және инновациялық педагогикалық технологиялар негізінде оқу бағдарламаларын, оқу-әдістемелік кешендерді әзірлейді. Маркетингтік, қаржылық, басқарушылық қызметтің нормативтік құқықтық қызметі саласында құзыретті.
- Техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру жүйесінде цифрлық ортаны дамыту бойынша құзыреттерді көрсетеді. Машиналардың бөлшектері мен тораптарын есептеудің стандартты әдістерін қолдана отырып, механизмдер мен машиналарды талдау және жобалау саласындағы білім.