Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01401 Кәсіптік оқыту в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Жоғары білімнің қазіргі парадигмасы және жоғары мектептегі ғылыми қызмет теориясы туралы түсінік қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Педагогика, кәсіби шебер-мамандарды тәрбиелеу, білім беру ұйымдарында оқытудың кәсіби дағдылары, жоғары мектепте педагогикалық бақылау және білімді бағалау туралы сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық педагогикасы

    Қазіргі кәсіптік білім беру жағдайында дарындылықты дамытудың өзекті мәселелері. Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде қосымша білім беруді дамытудың принциптері. Дарындылықтың дәстүрлі және қазіргі концепциялары. Оқушылардың интеллектуалдық және шығармашылық дарындылығы. Дарынды оқушылармен жұмыс істейтін кадрларды даярлауға қойылатын жалпы талаптар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобалық оқытуды ұйымдастыру

    Жобалық оқытудың мәні мен ерекшеліктері. Оқу іс-әрекетіндегі жобалардың түрлері. Жобалық оқытуды ұйымдастыру және қатысушылар логикасы. Жобаны жүзеге асыру кезеңдері. Жобалық іс-әрекет барысында зерттеу жүргізудің әдістері мен құралдары. Жоба қызметінің нәтижелерін ұсыну.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Кәсіби қарым-қатынас жағдаяттарында тиімді қарым-қатынас жасау үшін пәндік саладағы шетел тілінің сөйлеу әрекетінің дағдыларын дамыту мақсатында оқытылады. Курс арнайы әдебиеттермен жұмыс істеуді, ауызша және жазбаша екі жақты аударма тәжірибесін үйретуге арналған. Арнайы мақсаттағы шетел тілінің ерекшеліктері мен кәсіби сөйлеу нормалары мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік-психологиялық білімді пайдалану ерекшеліктері, тиімді басқарудың негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдылары, басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелері; басқару психологиясының ерекшеліктері, басшының жеке ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Электрондық білім беру ресурстарын құру технологиялары

    Электрондық білім беру ресурстарын құру технологиялары. Электрондық білім беру ресурстары қазіргі педагогикалық құрал ретінде: ұғымдары, түрлері. Ашық оқу модульдік мультимедиялық жүйелері. Электрондық оқулықтар. Тестілеу жүйелері. Жалпы мақсаттағы сервистік бағдарламалық қамтамасыз ету. Электрондық білім беру ортасында оқу процесін модельдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылыми танымның дамуға бейімділігі мен өзгеріп отыратын әлеуметтік-мәдени бейінінің маңыздылығы туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Ғылымның философиясы, әдістемесі туралы, ғылым танымдық қызмет және дәстүр ретінде, әлеуметтік институт және қазіргі өркениеттегі мәдениеттің ерекше саласы ретінде сұрақтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен білімдегі ақпараттық технологиялар (ағылшын тілінде)

    Қоғамды ақпараттандыру. Ақпараттық жүйелер, құрылымы және классификациясы. Ақпараттық технологиялар, құрылымы және олардың классификациясы. Мәліметтерді өңдеудің ақпараттық технологиясы. Ақпараттық технологияларды басқару. Эксперттік жүйелердің ақпараттық технологиясы. Ақпаратты рұқсатсыз кіруден қорғау. Ақпаратты компьютерлік вирустардан қорғау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінің дамуының қазіргі заманғы тенденциялары

    Мастер-класс: оқу материалын көрсетудің жаңа формалары. Квест оқушылардың оқу-танымдық құзыреттілігін дамыту құралы ретінде. ЖОО-да студенттердің оқу үрдісіне мотивациясын қалыптастырудың әдістемелік тәсілдері. Оқу үрдісін ұйымдастырудағы оқу үрдісінің практикалық бағдарлануы түлектердің әлеуметтік-кәсіби ұтқырлығын дамытудың шарты ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медиадидактика

    Қазақстандағы медиабілімнің дамуының негізгі тарихи кезеңдері. «Медиа білім беру», «Медиа дидактика», «Медиасауаттылық» ұғымдарының әртүрлі тұжырымдарын салыстыру. БАҚ дидактикалық іс-әрекеті үшін оқытушыларға қажетті кәсіби құзыреттіліктердің классификациясы. Кәсіби педагогикалық қызмет саласындағы белсенді дамып келе жатқан зерттеу бағыттарының бірі ретінде цифрлық құзыреттіліктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіптік білім беру жүйесіндегі шетел терминологиясы

    Шетелдік аудиторияда педагогикалық терминологияны функционалдық және қолданбалы терминология мәселелері контекстінде оқыту мәселелері. Қазақстан Республикасындағы кәсіптік педагогиканың концептуалды-терминологиялық жүйесінің дамуы мен қалыптасу тенденциялары. Педагогикалық сөздіктер педагогикалық білім беру бағдарламалары бойынша білім алушылардың оқу терминологиялық қорын қалыптастыру көзі ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім беру жүйесінде терминологияны оқыту

    Жобалау техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі педагогикалық пәндер бойынша лингводидактикалық оқу терминологиялық мәліметтер қорын әзірлеудің негізі ретінде. Педагогикалық пәндер бойынша оқу терминологиялық базасының құрылымы мен мазмұны. Педагогикалық терминология бойынша тапсырмалар жүйесі оқу терминологиялық базасының аспаптық компоненті ретінде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіптік білім беру жүйесіндегі инновация

    Педагогикалық инновация – білім беру субъектілеріне қатысты педагогикалық инновациялардың табиғатын, пайда болу және даму заңдылықтарын зерттейтін, сонымен қатар педагогикалық дәстүрлер мен болашақ білім беруді жобалау арасындағы байланысты қамтамасыз ететін ғылым. Педагогикалық инновация білім беру тәжірибесінің даму процестерін оған бұрын болмаған компоненттерді енгізу арқылы зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде цифрлық ортаны дамыту

    Білім беруді цифрландыру негіздері, электрондық білім беру ресурстарының типологиясы, электрондық білім беру ресурстарын құру технологиялары, желілік, мультимедиялық және интернет-технологиялар, негізгі Smart және E-технологиялар. Сандық білім беру оқыту технологиялары арқылы оқу процесін ұйымдастыру. Білім беруді цифрландыруды қолдану арқылы педагогикалық процесті ұйымдастыруды кәсіби деңгейде жобалау және енгізу әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесінде педагогикалық экспериментті ұйымдастыру

    Теориялық зерттеу әдістері. Эмпирикалық зерттеу әдістері. Зерттеудің эмпирикалық деңгейінде де, теориялық деңгейінде де қолданылатын әдістер. Зерттеу процесінің кезеңдерінің құрылымы мен мазмұны. Педагогикалық эксперименттің мәні мен түрлері. Эксперимент нәтижелерін өңдеудің статистикалық әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру әдістері

    «Сыни тұрғыдан ойлау» түсінігі және оның сипаттамасы. Сын тұрғысынан ойлауды дамытуға арналған білім беру технологиясы. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастыру әдістері. Сыни тұрғыдан ойлауды қалыптастырудың әдістері мен стратегиялары: кластер, инсерт, интерактивті дәрістер, жуан және жіңішке сұрақтар т.б. Материалды ұйымдастырудың көрнекі әдістері. Мағынаны іздеу және стереотиптерге қарсы тұру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қосымша білім беру бағдарламаларын жобалау

    Кәсіби құзыреттіліктерді мақсатты түрде үздіксіз жетілдіруге, оның ішінде еңбек нарығының талаптарына уақтылы сәйкес келуге бағытталған қосымша кәсіптік білім беруді жобалау кезеңдері. Қосымша білім беру ұйымдарына арналған кәсіптік оқу бағдарламалары. Қосымша білім беру ұйымдарының нысандары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнындағы оқу процесін ұйымдастырудың ғылыми негіздері

    Жоғары оқу орнындағы ғылыми зерттеулердің әдістемесі. Ғылыми зерттеулердің категориялары мен концепциялары. Білім берудегі заманауи тенденциялар. Өзіндік зерттеу жұмыстарында нақты зерттеу әдістерін қолдану. Бағдарламаларды әзірлеу және жетілдіру міндеттерін анықтау; университеттегі оқу процесін ұйымдастырудағы ғылымның инновациялық зерттеу тәсілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Креативті менеджмент

    Шығармашылық менеджмент түсінігі, білім сапасы, басқару жүйесін құру. Білім берудің мазмұны мен сапасын дамытудың ғылыми-теориялық негіздері. Жалпы білім беру жүйесінің сипаттамасы; кәсіптік білім беру ерекшеліктері; білім беруді дамыту тұжырымдамалары; білім беру жүйесінің шетелдік үлгілері, білім беру мәдениеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру

    Зияткерлік қызмет нәтижелерін қоса алғанда, ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастыру және табыс алуға бағытталған жаңа немесе жетілдірілген тауарларды, процестер мен қызметтерді нарыққа шығару мақсатында өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды енгізу мақсатында оқытылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі іс-әрекеттің шығармашылық стилі

    Шығармашылық іс-әрекет педагогикалық процестің тиімділігінің шарты ретінде. Педагогикалық шығармашылықтың нәтижесі ретінде мұғалімнің іс-әрекет стилі. Білім беру технологиялары және педагогикалық шығармашылық. Белсенді дәстүрлі емес дәрістер. Оқыту әдістерін талқылау. Педагогикалық техника педагогикалық шығармашылықтың элементі ретінде. Педагогикалық импровизация.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында кәсіптік оқыту әдістемесі

    Жоғары оқу орындарында кәсіптік оқыту әдістемесі педагогикалық білімнің ғылыми саласы ретінде. Кәсіптік мектеп оқытушыларының әдістемелік қызметінің құрылымдық компоненттері. Ақпарат – ғылым мен білімнің ресурсы. Оқу пәндерінің оқу деңгейлері. Жоғары оқу орнындағы педагогикалық процестің әдістерінің түсінігі мен мәні. Оқытудың белсенді әдістері. Оқыту әдістерін таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Педагогика мен психологиядан алған білімдерін практикалық іс-әрекетінде пайдаланады.
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын жүзеге асыруға ықпал ететін қазіргі заман тарихы мен ғылым философиясы, қолданбалы жаратылыстану пәндері бойынша өзекті білімдерін көрсетеді.
  • Оқытуда инновациялық тәсілдерді қолданады, сабақ барысында әртүрлі формалар мен әдістерді, соның ішінде ағылшын тілінде қолданады.
  • Техникалық және кәсіптік, жоғары білім беру жүйесінде цифрлық ортаны дамыту құзыреттілігін көрсетеді.
  • Электрондық білім беру ресурстарын құру технологияларына иелік етеді.
  • Инновациялық технологияларды коммерцияландырудың негізгі әдістері мен үлгілерін қолданады.
  • Кәсіби қарым-қатынас саласында сөйлеу этикетінің нормаларын қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешуде, соның ішінде пәнаралық бағыттар бойынша туындайтын әдістемелік мәселелерді талдау дағдыларын меңгерген.
  • Ғылым мен білім беруде заманауи ақпараттық технологияларды пайдаланады.
  • Нормативтік-құқықтық құжаттама негізінде білім беру ұйымдарының тұтас педагогикалық процесін басқаруды жобалау және талдау дағдыларына ие.
Top