Меню

Жаңа білім беру бағдарламасы 6B04115 Маркетингті басқару в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

Білім беру бағдарламасының мақсаты
Кәсіпорынның нарықпен өзара әрекеттесуін қамтамасыз етуге және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыру үшін компанияның ресурстарын пайдалануға мүмкіндік беретін маркетинг саласында білімі мен тәжрибелік дағдылары бар бакалаврларды дайындау.
Академиялық дәреже
Бакалавриат
Оқыту тілі
Русский, Қазақша
ЖОО атауы
М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
Оқу мерзімі
4 года
Кредиттер көлемі
240
ҰБТ-дағы пәндер
Математика және География
Білім беру саласы
6B04 Бизнес, басқару және құқық
Дайындық бағыты
6B041 Бизнес және басқару
Білім беру бағдарламаларының тобы
B044 Менеджмент және басқару
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Базалық экономикалық категориялар, экономикалық теориялық модельді құру кезеңдері; микроэкономикалық талдаудың ерекшелігі, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптері мен заңдары; микроэкономика субъектілері, сұраныс пен ұсыныстың қалыптасу заңдылықтары, бірлі-жарым тауар нарығында тепе-теңдікті орнату мүмкіндіктері мен шарттары; тұтынушылық таңдау теориясының негіздері, өндіріс факторларының нарығы, сұраныстың, ұсыныстың және өндірістің жекелеген факторларына бағаның қалыптасу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім ортасы мен білім алушының үндесуі (Құқық негіздері, Коррупцияға қарсы мәдениет, Ұлтаралық келісім, 1 курс семинары)
    Несиелер: 5

    Университеттік жүйеге бейімделуге көмектесу, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізу әдістемесі мен әдістері, ғылыми және оқу-әдістемелік әдебиеттермен жұмыс істеу, студенттердің ғылыми және өзге де жұмыс түрлерін тиісті түрде жобалау, ауызша сөйлеу дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикадағы математика
    Несиелер: 5

    Сызықтық алгебраның элементтері және аналитикалық геометрия. Функциялардың шектеулері. Бір немесе бірнеше айнымалы функциялардың дифференциалды есептелуі. Белгісіз, нақты және дұрыс емес интегралдар. Дифференциалдық теңдеулер және қатарлар. Ықтималдықтар теориясының негізгі түсініктері мен теориясы. Кездейсоқ айнымалылар. Эмпирикалық тарату заңдары. Кездейсоқ айнымалы жүйе.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Аймақтану негіздері
    Несиелер: 3

    Аймақтандырудың жалпы сұрақтары, экономикалық аймақтарды бөлу негіздері, аймақтардың экономикалық және географиялық сипаттамалары. - Қазақстанның өңірлік дамуының тарихи тәжірибесі. Қазақстанның қазіргі экономикалық аймақтарын; өңірлердің аймақтық топтары. Аймақтық бағдарламалар. Аймақтанудың теориялық және әдіснамалық негіздері. - аймақтық даму мен үкіметаралық қатынастарды өңірлік реттеу әдістері. Аймақтық реттеудің құқықтық негізі. Аймақтардың әлеуметтік-экономикалық дамуының факторлары мен тенденциялары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономикалық саясат
    Несиелер: 3

    Мемлекеттік экономикалық саясаттың негіздері. Экономикалық саясаттың мәні мен міндеттері. Мемлекеттің экономикалық функциясының мазмұны және оны жүзеге асыру тетіктері. Фискалдық саясаттың мәні мен функциялары. Мемлекеттік реттеудің монетарлық құралдары. Экономикалық саясатты жүзеге асыруда мемлекеттік, жеке бизнес пен мемлекеттік сектордың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Статистика
    Несиелер: 4

    Жалпы статистика теориясы: статистикалық бақылау; қорытынды және топтау статистикалық деректер; статистикалық кестелер; абсолютті, салыстырмалы және орташа статистикалық көрсеткіштер; вариациялық статистикалық зерттеу; таңдаулы зерттеулер; динамикалық қатарлар; Индекс әдісі; ұлттық шоттар жүйесі; ұлттық байлық статистикасы; халық пен еңбек ресурстар статистикасы, экономиканың тиімділігі мен халықтың тұрмыс деңгейінің статистикасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару ілімінің тарихы
    Несиелер: 3

    Адамзат қоғамындағы басқару дамуының эволюциясының кезеңдерін және олардың экономика жағдайына тигізетін салдарын; менеджменттің ғылым мен кәсіп ретінде дамуының негізгі кезеңдерін; ұйымның даму принциптерін және қызмет ету заңдылықтарын зерттеу. Адамзат қоғамының дамуын ескере отырып, басқару қызметінің отандық және шетелдік тәжірибесін талдау дағдыларын үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару есебі
    Несиелер: 2

    Басқару есебі туралы жалпы түсінік. Өндірістік шығындарды есепке алуды ұйымдастыру. Өнімнің өзіндік құнының калькуляциясы. Шығынды есепке алудың өзіндік әдісі және өнімнің өзіндік құнын калькуляциялау. Өндірістік шығындарды есепке алудың және өнімнің өзіндік құнын калькуляцилаудың процестік әдісі. Өзіндік құнды толық және айнымалы шығындармен үлестіруді калькуляциялау. Шығындарды есепке алудың және өнімнің өзіндік құнын калькуляциялаудың нормативтік әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ұйымның теориясы
    Несиелер: 3

    Ұйымның негізгі заңдары, принциптері; ұйымды басқарудың құрылымдық элементтері мен тетіктері; ұйымдарды құру, қызмет ету, дамыту ерекшеліктері. Кадрлық, қаржылық, материалдық және ақпараттық ресурстарды тиімді басқару үшін еңбекті ғылыми ұйымдастыру әдістерінің ұйымдастыру.//

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік құқық
    Несиелер: 3

    Кәсіпкерлік құқық белгілерін ұйымдастыру, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру және оған басшылық жасау саласындағы қатынастарды жеке және жария мүдделерді біріктіру негізінде реттейтін құқықтық нормалардың жиынтығы ретінде айқындау. Қазақстанның құқық жүйесіндегі кәсіпкерлік құқықтың орнын айқындайтын отандық құқық жүйесінің ерекшеліктерін белгілеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бухгалтерлік есеп және аудит
    Несиелер: 5

    Пониманиесущности бухгалтерского учета и экономического анализа, выработка практических навыков ведения бухгалтерского учета и проведения экономического анализа финансово-хозяйственной деятельности организаций. Изложение материала структурно-логическими схемами, обобщающими таблицами и множеством практических примеров.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ұйымдағы басқару процестері және бихевиоризм
    Несиелер: 4

    Басқарудың психологиялық заңдары, ұйымдағы менеджерлердің кәсіби рөлі мен қызметтері туралы білімді қалыптастыру; көшбасшылық пен басшылықтың психологиялық аспектілері; ұйымдастыру жанжалдарының пайда болу себептерін анықтау дағдыларына үйрету, жол табу реттеу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Макроэкономика
    Несиелер: 4

    Негізгі макроэкономикалық көрсеткіштер және агрегаттар. Жиынтық сұраныс және жиынтық ұсыныс: макроэкономикалық көрсеткіштердің өзара байланысы және моделдеу. Экономикалық тепе-теңдік. Экономикалық цикл. Жұмыссыздық және инфляция. Экономикалық өсім. Ақша және олардың экономикадағы рөлі. Қаржы нарығы. Инфляция. Бюджеттік-салықтық қатынастар. Мемлекеттік борыш. Тұрақтандыру экономикалық саясаты. Қазақстан экономикасының макроэкономикалық мәселелері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шет тілі
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қаржы және несие
    Несиелер: 4

    Қаржыны ұйымдастырудың мәні, функциялары және негізгі принциптері, қаржыны басқару процестерін сандық және сапалық талдаудың және болжаудың әдістері мен құралдары; осы мақсаттарда қаржы тетігі мен түрлі қаржы құралдарын тиімді пайдалана отырып, қаржылық қатынастарды ұйымдастыру және реттеу негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тіршілік әрекеттері қауіпсіздігінің негіздері (для всех специальностей)
    Несиелер: 4

    Пайда болған табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың түрлерін, сондай-ақ ықтимал салдарларды сипаттауды; пайда болу ошақтарында, таралу жолдарында, салдарларды жою, сондай-ақ халықты қорғауды төмендету тәсілдері мен құралдарын таңдауды; құтқару жұмыстарын жүргізу, пайдаланылатын техниканың, құтқарушылардың түрлері мен санын әзірлеу жоспарларын белгілеуді; табиғи және техногендік сипаттағы туындаған төтенше жағдайлардың мәні, ғылыми негіздері туралы түсініктерін білуді; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда; табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлардың пайда болуының негізгі себептерін ғылыми негізделген көзқараспен түсіндіру, сондай-ақ зардап шеккендерге алғашқы дәрігерге дейінгі көмек көрсету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Менеджмент
    Несиелер: 4

    Менеджмент негіздерінің әдістемесі. Менеджмент функциясының табиғаты мен құрамы. Менеджмент жүйесіндегі ұйымдастыру қатынастары мен ұйымдастыру формалары. Менеджмент жүйесіндегі коммуникация. Басқарушылық шешімдерді әзірлеу. Менеджменттегі қызметті ынталандыру. Ұйымдағы адам. Менеджмент жүйесіндегі реттеу және бақылау. Менеджмент жүйесіндегі Стратегия және тактика.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Инновациялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Инноватика теориясының қалыптасуы және оның қазіргі концепциялары. Инновациялық үдерісті ұйымдастырудың әдістері мен формалары.. Инновациялық жобаларды басқару. Өнімнің өмірлік циклінің әртүрлі кезеңдерінде инновацияны құру мен игеруді басқару әдістері, Зияткерлік меншік, технология трансферті. Шағын инновациялық бизнес, венчурлік қаржыландыру, ҚР инновациялық кәсіпкерлікті дамытуды қолдаудың негізгі бағыттары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бизнестегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 3

    ERP-жүйесінің сипаттамасы.. CRM жүйесінің сипаттамасы. Business Intelligence Сипаттамасы. Порталдар. Компанияның Интернет-сайты. Төлемді, жеткізуді, сауданы Автоматтандыру жүйесі"бірыңғай терезе". Компанияның компютер желілері. Дүниежүзілік видеоконференциялар; интернет қосылған теледидарлар мен ұялы телефондар;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетинг
    Несиелер: 4

    маркетинг принциптері мен функциялары; ұйымның маркетингтік ортасының негізгі параметрлері мен сипаттамалары; тұтыну нарығының қазіргі заманғы модельдері; маркетингтік зерттеуді жүзеге асыру процесінің кезеңдері; сегменттеу критерийлері мен принциптері, тауарды нарықта позициялау процесі; стратегиялық маркетингтің принциптері мен әдістері, маркетингтік стратегияны әзірлеу кезеңдері; маркетинг кешені және оны іске асыру құралдары;

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Маркетингті басқару мамандығының кәсіби қолданбалы бағдарламалары
    Несиелер: 3

    Қолданбалы бағдарламалар жинағын пайдаланудағы ғылыми - тәжірибелік білім, базалық математикалық модельдер мен алгоритмдер, олар кәсіби процестерді қалыптастыруға және шешуге көмектеседі белгілі бір салаларда проблемаларды есептеу техникасы және есептеу техникасы, интерфейстер «адам - электрондық есептеу машиналары»; деректер базасының үлгілерін қоса алғанда, ақпараттық жүйелердің компоненттік үлгілері; заманауи құралдар мен бағдарламалау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Менеджменттегі сандық және сапалық талдау әдістері
    Несиелер: 4

    Менеджменттегі сандық және сапалық талдау әдістерінің мәні, мазмұны және жіктелуі; менеджменттегі зерттеулердің жалпы ғылыми және нақты ғылыми (арнайы) әдістері; экономикалық және ұйымдастырушылық басқарушылық шешімдерді қабылдауды қамтамасыз етуде қолданылатын сандық және сапалық талдау әдістері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану менеджменті
    Несиелер: 4

    Қоршаған ортаны басқару негіздері, орнықты даму, табиғатты пайдалану менеджменттің құқықтық және әкімшілік аспектілері. табиғатты пайдалану менеджмент және маркетинг, табиғатты қорғау және ресурс үнемдеу іс-шараларын ұйымдастыру және басқару, табиғи ресурстарды пайдаланудың экономикалық тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Салықтар және салық салу
    Несиелер: 4

    Экономикалық қатынастар жүйесіндегі салықтар. Салық тарихы. Салықтың функциялары, салық салу элементтері; салық салу принциптері мен әдістері, салық төлеу әдісі. Тікелей және жанама салықтары. Қазақстан Республикасының салық заңнамасы және салық жүйесі. Мемлекеттік және жергілікті салықтар мен алымдар. Арнаулы салық режимдері. ҚҚС. Жер салығы. Табыс салығы. Мүлік салығы. Көлік салығы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Экономиканы мемлекеттік реттеу
    Несиелер: 5

    Экономиканы мемлекеттік реттеу объектілерін сипаттау. Экономиканы реттеудегі заң шығарушы, атқарушы және сот билігінің рөлін анықтау. Меншік және кәсіпкерлік, қаржы нарықтары, өңірлік даму, халықты жұмыспен қамту, табиғатты пайдалану, сыртқы экономикалық қызмет қатынастарын мемлекеттік реттеу. Мемлекеттің монополияға қарсы саясаты. Мемлекеттің инвестициялық, құрылымдық, инновациялық саясаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ(орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Тіл, мәдениет, қатынас саласының ерекшелігіне сәйкес кәсіби қатынас жағдайларында тіл жүріс-тұрыстың бағдарламасын құру. Жалпы қабылданған нормаларға сәйкес тұрмыс, әлеуметтік-мәдени, ресми-іскерлік мәтіндерді құрастыру. Қатынастың әртүрлі салаларының түрлі жағдайларында коммуникацияларға қатысу. Кәсіби қатынастың міндеттерін шешу мақсатында тілдік тәсілдерді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Персонал маркетингі
    Несиелер: 4

    ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдай білу, оның негізгі элементтерін анықтау, олардың ұйымға және оның персоналына әсерін бағалау; персоналға қажеттілікті қамтамасыз ету тұрғысынан еңбек нарығының жай-күйі мен даму үрдістерін талдау; персоналды басқару бөлігінде ұйымның Бәсекелестік және функционалдық даму стратегияларын әзірлеуге қатысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетинг және коммерция
    Несиелер: 4

    кәсіби міндеттерді шешу кезінде коммерциялық қызметтің экономикалық ресурсы ретінде ақпараттық технологияларды қолдану тәсілдерін және электрондық коммерцияда қолданылатын қолданбалы сипаттағы әдістерді білу; кәсіби қызметті ұйымдастыру және басқару, кәсіби жобаларды әзірлеу, оларды іске асыруға қатысу үшін қажетті ақпаратты жинау, сақтау, өңдеу және бағалау процестерінің, электрондық коммерция қосымшалары құрылымының мәнін ашу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингті басқару
    Несиелер: 4

    корпоративтік деңгейде маркетингті басқару негіздері: портфельдік стратегиялар, өсу стратегиясы, бәсекелестік стратегиялар. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары; маркетингті функционалдық деңгейде басқару негіздері: нарықты сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау, маркетингті аспаптық деңгейде басқару негіздері: тауарды, бағаны, бөлу арналарын және коммуникациялық маркетингтік құралдарды басқару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорынның қаржы-экономикалық қызметін басқару және талдау
    Несиелер: 4

    Нарықтық экономика жағдайында экономикалық талдаудың даму перспективалары;Экономикалық талдаудың мәні мен міндеттері;Қаржы-шаруашылық қызметті талдау әдісі, тәсілдері, ақпараттық қамтамасыз ету;экономикалық талдау түрлері;ұйымның материалдық, еңбек, қаржы ресурстарын пайдалану тиімділігін талдау, факторлар;өнімді өндіру мен өткізуді талдау; негізгі құралдарды, Еңбек ресурстарын, өндіріске арналған шығындарды, маркетингтік қызметтегі қаржылық нәтижелерді пайдалануды талдау

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кәсіпорында әлеуметтік-экономикалық жоспарлау
    Несиелер: 4

    Әлеуметтік-экономикалық жоспарлаудың мақсаты мен мақсаты. Кәсіпорын қызметін жоспарлау, кәсіпорынның ішкі және сыртқы ортасын талдау. Ұйымның ішкі және сыртқы ортасының элементтері

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Халықаралық маркетинг
    Несиелер: 5

    теориялық білімді қалыптастыру, сыртқы экономикалық қызметтің құрамдас бөлігін және Қазақстанның бүкіл халықтық-шаруашылық кешенінің тиімділігін арттырудың белсенді құралы ретінде және сыртқы нарыққа шығу тәртібімен, әлеуетті контрагенттермен байланыс орнату тәсілдерімен, сыртқы сауда келісім-шарттарын жасасу әдістерімен, олардың мазмұнымен, Халықаралық көрмелер мен жәрмеңкелерді өткізумен, халықаралық сауда-саттықты (тендерлерді) ұйымдастырумен халықаралық менеджмент жүйесінің интеграциялаушы функциясын түсіну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қызмет көрсету салалары мен сфераларындағы маркетинг
    Несиелер: 4

    Қазіргі заманғы маркетингтің негізгі түсінігін, мақсаттарын, принциптерін, функциялары мен объектілерін білу; маркетинг кешенінің негізгі құралдары; кәсіпорынның маркетингтік ортасының мазмұны және оны талдау тәсілдері; мақсатты маркетинг стратегиясы, ақпаратты жинау әдістері, маркетингтік қызметтердің қызметін ұйымдастыру тәсілдері. Маркетингтік ақпарат нарығында бағдарлай білу, нарықтық параметрлерді талдауды жүзеге асыру, салалық және аймақтық деңгейлерде маркетинг стратегиясын әзірлеу; алынған білімді тәжірибеде, нарықтық процестерді басқару, оларды реттеу және зерттеу саласында қолдану; саланың ерекшелігін ескере отырып, бәсекеге қ��білетті тауарларды әзірлеу және нарыққа енгізу әдістемесін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Маркетингтік жоспарлау
    Несиелер: 5

    маркетинг түсінігі басқару шешімдерін қабылдауда интегралдаушы функция ретінде; корпоративтік деңгейде маркетингті басқару негіздері: портфельдік стратегиялар, өсу стратегиясы, бәсекелестік стратегиялар. Кәсіпорынның бәсекелестік артықшылықтары; маркетингті функционалдық деңгейде басқару негіздері: нарықты сегменттеу, мақсатты сегменттерді таңдау, позициялау және репозициялау, маркетинг кешенін әзірлеу; маркетингті аспаптық деңгейде басқару негіздері: тауарды, бағаны, бөлу арналарын және коммуникациялық маркетингтік құралдарды басқару;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 6

    басқарудың әртүрлі деңгейлерінде әзірленетін компанияның маркетингтік стратегияларының жүйесі, маркетингтік басқару үшін стратегиялық модельдер, бәсекелі позицияны таңдау; маркетингтік стратегияны қалыптастыру технологиясы, бәсекелі артықшылықтарды қамтамасыз ету және Компанияның стратегиялық іс-шаралар кешенін әзірлеу; тауар нарықтарын, кәсіпорынның баға саясатын, өнімді өткізу және тарату жүйелерін, өнімді нарықтарға жылжыту жүйесін басқару тетіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар негізі
    Несиелер: 5

    Нарықтық экономикадағы Маркетингтік коммуникациялардың рөлі мен орнын анықтай білу; сатуларға жәрдемдесу және коммуникацияның оңтайлы арнасын таңдау бойынша дайындықты жүзеге асыру; әртүрлі жарнама құралдарымен, паблик рилейшнз, жеке сатулармен бірегей сауда ұсынысын жасау; медиа жоспарлау және жарнамалық технологиялар саласындағы соңғы жетістіктерді ескере отырып, жарнамалық стратегияны құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жарнама менеджменті
    Несиелер: 5

    жарнама нарығы, өзара әрекеттесу және оның субъектілерін басқару тәсілдері туралы білім, сонымен қатар студенттерді түсіністікпен қаруландыру жарнамалық шешімдерді тиімді қабылдау дағдылары мен іскерліктерімен бірге жарнамалауды басқарудың теориялық ережелері мен негізгі принциптері студенттердің кәсіби қызметін ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тауар қозғалысын ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    маркетинг туралы білім Фирмаішілік басқарудың нарықтық тұжырымдамасы ретінде. маркетинг кешенінің негізгі құрамдастарын анықтау және талдау; кәсіпорынның маркетингтік қызметін басқарудың құрамдастарын анықтау: маркетингтік бағдарламаларды жоспарлау және құру, маркетинг қызметтерін ұйымдастыру, маркетингтік қызметті бақылау және бағалау; нақты нарық үшін маркетингтік іс-шаралар кешенін қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік зерттеу
    Несиелер: 6

    Өз қызметінде нормативтік құқықтық құжаттарды білу; рыноктардың әртүрлі құрылымдары және саланың бәсекелестік ортасына талдау жүргізу қабілеті туралы түсінікке ие болу; ұйымдардың маркетингтік стратегиясы, оны іске асыруға бағытталған іс-шаралар

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мерчендайзинг
    Несиелер: 5

    Қазақстанда және шетелде Мерчандайзингтің қалыптасу және даму тенденциялары. "Өткізуді ынталандыру" кешенінің құрылымы. Сатуды басқару, тікелей маркетинг, сатушы-коммуникатордың жұмысы, сату орындарындағы жарнама (points of sale). Әдістері внутримагазинной жарнама. POS сатуды ақпараттық қамтамасыз ету. Газішілік жарнаманың тиімділігі. POS коммуникация. Мерчандайзингті жүзеге асырудың нормативтік базасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Маркетингтік талдау
    Несиелер: 4

    маркетингтік қызметтің мазмұны мен негізгі элементтерін, маркетингтік қызмет субъектілерінің сипаттамасын және олардың ерекшелігін, маркетингтік қызметті мемлекеттік реттеудің мақсаты мен бағыттарын , позициялау картасын білу. Маркетингтік қызметті реттеу бойынша заңдар мен нормативтік құжаттарды зерделеуі. маркетингтік қызмет объектілерін жіктеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аумақтық маркетинг
    Несиелер: 5

    Аймақтық экономика және басқару пәні. Аймақтардың тұжырымдамасы мен типологиясы. Облыс менеджмент және басқару объектісі ретінде облыстың табиғи ресурстық әлеуеті. Аймақтың кеңістігіндегі экономикалық қызметті макроэкономикалық талдау объектісі ретінде бөлу Аймақтық кірістерді талдау Өңірлік өсу және аймақаралық теңсіздік Аймақтық саясат, оның мақсаттары мен құралдары. Өңірлік шаруашылықты ұйымдастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Инновациялық маркетинг
    Несиелер: 4

    фирманы басқару жүйесіндегі инновациялар маркетингінің рөлі туралы түсінік қалыптастыру; инновациялардың маркетингтік кешенін әзірлеу дағдыларын қалыптастыру; маркетингтің негізгі құралдарын меңгеру инновациясы. инновациялық маркетингтің мәселелері мен стратегиялары, стратегиялық және тактикалық маркетингтің негізгі сипаттамалары, - инновациялық жобалардың тәуекел дәрежесі мен тиімділігін бағалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Жарнама және PR маркетинг
    Несиелер: 4

    Жарнама қызметінің мәні мен мазмұнын білу; жарнамалық өтініштерді құрудың этикалық және құқықтық нормалары мен принциптері; негізгі ұғымдар, сипаттамалар және кәсіби терминдер; деректерді талдау ерекшеліктері, жарнама және қоғаммен байланыс саласындағы кәсіби қызметке негізгі тұжырымдамалық тәсілдер. Білу жарнама өтініштерін өз бетінше әзірлеу; жарнамалық компанияларды жоспарлау; кәсіби әлемде бағдарлану public relatioламные компаниипѕ;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Брендинг
    Несиелер: 5

    брендинг саласындағы негізгі ұғымдарды меңгеру; брендингтің теориялық негіздерін зерттеу; практикалық мәселелерді қарастыру: нысаналы аудиторияны және бренд үлгілерін талдау, оны құрастыру; брендтерді басқару; сауда белгілерін, қызмет көрсету белгілерін тану, брендтерді әзірлеу және жылжыту біліктерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Интернет-маркетинг
    Несиелер: 5

    Ақпаратты жинақтау, талдау, мақсат қою және оларға қол жеткізу жолдарын таңдау негізгі тәсілдерін білу; қазіргі қоғамның дамуындағы ақпараттың мәні мен мәні туралы, электрондық коммерцияның негізгі техникалық, алгоритмдік, технологиялық шешімдері туралы; ақпаратты алу, сақтау, қайта өңдеу әдістері мен құралдарына үйрету; ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларына үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON1

    Университетте оқу үдерісін ұйымдастырудың академиялық ережелерін, Қазақстанның құқықтық жүйесі мен заңнамасының негіздерін, ҚР-да бизнесті ұйымдастырудың заңнамалық базасы мен принциптерін, кәсіпкерлік құқықтың негізгі теориялық ережелерін, кәсіпкерлік құқықтық қатынастарды реттейтін заңнаманы білу, кәсіпкерлік құқық саласындағы заң мәселелерін талдау.

  • Код ON2

    Кәсіби бағытталған қазақ (орыс) және шет тілі жүйесін, орфография және орфоэпия, сөзжасам, морфология және синтаксис ережелерін қолдана алады; маманның жазбаша және ауызша кәсіби сөйлеуіне тән таңдалған мамандық бойынша лексикалық және грамматикалық минимум, фразеологизмдер, мәтін ақпаратын интерпретациялау, сертификациялық талаптар көлемінде қарым-қатынастың әлеуметтік-мәдени, қоғамдық-саяси, ресми-іскерлік және кәсіби саласы мәтіндерінің стильдік және жанрлық ерекшелігін түсіндіре алады.

  • Код ON3

    Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеу әдістерін, ақпараттық және коммуникациялық үрдіс стерді іске асыру тәсілдерін қолдану; ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және тарату үшін ақпараттық Интернет ресурстарды, цифрлық технологиялардың көмегімен әртүрлі қызмет түрлері үшін деректерді талдау және басқару құралдарын әзірлеу; деректерді жинау, беру, өңдеу және сақтау үшін компьютерлік жүйелер мен желілерді бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етуді қолдану дағдысы.

  • Код ON4

    Табиғатты дамыту заңдарын, ҚР табиғатты пайдалануды басқарудың негізгі заңдары мен принциптерін білу, өнеркәсіптік объектінің қоршаған ортаға әсерін бағалау және қоғамның экономикалық дамуымен өзара байланыстағы ғаламдық экологиялық проблемалардың техникалық және экологиялық сараптамасын және аудитін жүргізу, кәсіби қызметте осы білімдерді қолдану

  • Код ON5

    Қаржылық көрсеткіштерді есептеу, жеке және заңды тұлғалардан салықтарды есептеу; салық салу саласындағы қолданыстағы заңнамаға сәйкес салық есептілігін қалыптастыру.

  • Код ON6

    Экономикалық теория, микроэкономика және макроэкономика саласындағы білімді экономикалық жағдайды талдау, адам қоғамдағы басқару ғылымының даму эволюциясы, мемлекеттік экономикалық саясаттың салдарын болжау және болжау үшін экономикалық модельдерді қолдану.

  • Код ON7

    Статистика негіздерін, бухгалтерлік есепті ұйымдастыру және шаруашылық қызметті талдау негіздерін білуін көрсету. әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың есептілігіндегі қаржылық, бухгалтерлік және өзге де ақпаратты талдау және түсіндіру.

  • Код ON8

    Менеджмент, маркетинг, экономиканы мемлекеттік реттеу және өңір деңгейінде экономикалық процестерді сипаттайтын маркетингтік қызметті ұйымдастыру негіздері саласындағы білімді пайдаланады; белгісіздік және тәуекел жағдайында экономикалық және ұйымдастырушылық сипаттағы шешімдер қабылдайды.

  • Код ON9

    Ұйымның материалдық, еңбек, қаржы ресурстарын пайдалану тиімділігіне талдау жүргізу талдау жүргізу үшін бастапқы ақпаратты таңдау және жүйелеу; басқаруда талдау тәсілдерін пайдалану, көрсеткіштерді есептеу тәсілін дұрыс таңдау және бастапқы деректер кестесін талдау жүргізу және маркетингтік қызметтің әр түрлі бағыттары бойынша талдау жүргізудің дәйектілігін анықтау.

  • Код ON10

    Кәсіпорынның алға жылжу ерекшеліктерін, жарнаманың негізгі құралдарын және олардың ерекшеліктерін және жарнаманы дамытудың шетелдік үрдістерін ажыратады, жарнамалық қызметтің ағымдағы аудитін жүргізеді, жарнаманың креативті концепциясы үшін идеяларды іздеу әдістемесін қолдану; жарнамалық өнімді өндіруге креативті және техникалық тапсырма құру.

  • Код ON11

    Кәсіпорынның маркетингтік күш-жігерінің нәтижелілігін бағалау; басқарудың қазіргі заманғы тәсілдері; тиімді қызметті ынталандыру жүйесін әзірлеу; кәсіпорынның барлық құрылымдарын үйлестіру мен оңтайландыруды қамтамасыз ететін бөлімше ретінде маркетинг қызметін ұйымдастыру.

  • Код ON12

    Өнімдік, үдерістік және ұйымдастырушылық инновацияларға маркетингтік зерттеулер жүргізу; инновациялық өнімге нарықтық баға беру, кәсіпорындағы инновациялар маркетингінің стратегиясы мен саясатын әзірлеу; кәсіпорындағы инновациялар маркетингін басқару бойынша жұмысты ұйымдастыру.