Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01421 Дене шынықтыру және сауықтыру білімі в Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты "Дене шынықтыру және сауықтыру-білім беру" білім беру бағдарламасының мақсаты белсенді өмір салты мен денсаулық мәдениетін көрсететін дене шынықтыру мұғалімдерін және велнес-жаттықтырушыларды даярлау арқылы қоғамды сауықтыруға және оның салауаттылығына жәрдемдесу болып табылады.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Марғұлантану
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Сауықтыру әдістемесі және философиясы
Би фитнес түрлері
Ырғақ
-
2 Оқу жылы
Белсенді өмір салты, аурулар мен жаман әдеттерді алдын алу
Экология және өмір қауіпсіздігі
Жас ерекшеліктер физиологиясы мен мектеп гигиенасы
Кәсіпкерлік және бизнес негіздері
Жеңіл атлетика оқыту әдістемесімен
Физикалық белсенділіктің балама түрлері
Қимылды және ұлттық ойындар
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Гимнастиканың сауықтыру түрлері оқыту әдістемесімен 1
Шаңғы спорт оқыту әдістемесімен
Педагогика
Жас ерекшелік және педагогикалық психология
Адамның функционалдық анатомиясы және физиологиясы
Қолданбалы жаттығулар мен денсаулық физиологиясы
Гимнастика оқыту әдістемесімен 1
Функционалдық денсаулық және физикалық белсенділік
-
3 Оқу жылы
Дене шынықтыру және қозғалыс белсенділігі психологиясы
Дене шынықтыру оқыту әдістемесі
Гимнастиканың сауықтыру түрлері оқыту әдістемесімен 2
Денсаулық және салауатты өмір салты психологиясы
Гимнастика оқыту әдістемесімен 2
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (баскетбол, волейбол)
Халықтың әртүрлі топтарына арналған физикалық белсенділік
Биологиялық белсенді қоспалар
Сыныпты басқару
Ұйымдағы сауықтыру ортасын жобалау және басқару
Сауықтыру бойынша кеңес беру және тренингтер өткізу
Ғылыми-зерттеу қызметінің негіздері және академиялық жазу сауаттылығы
Сауықтыру фитнес-жаттығуларының теориясы мен әдістемесі
Жеке тұлғаның әлеуметтік денсаулығы
Физикалық белсенділік пен денсаулыққа арналған цифрлық технологиялар
Сауықтыру нутрициологиясы
Спорттық ойындарды оқыту әдістемесі (футбол, гандбол)
Білім берудегі зерттеулер
Жобаларды басқару
-
4 Оқу жылы
Сауықтыру саласындағы кәсіпкерлік
Медиапедагогика
Физикалық оңалтудағы сауықтыру технологиялары
Жанжалдарды басқару
Сауықтыру-рекреативтік дене шынықтырудың теориясы және әдістемесі
Деректерді көрнекілендіру
Цифрлық контенттің ыңғайлылығы
Емдік дене шынықтыру және массаж
Бейімделген дене шынықтыру
Қолданбалы және білім беру кинезиологиясы
Жүзу оқыту әдістемесі
Цифрлық оқыту әдістемесі
Білім берудегі көшбасшылық
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім беру үдерісінде құрылымдық қатысым міндеттерін шешіп, білім алушыларды, олардың ата-аналарын (заңды өкілдерін), әріптестерін және басқа да мүдделі тұлғаларды тарта отырып, көптілді және көпмәдениетті әлеуметте өзара әрекеттесуге қабілетті.
- Жалпы мәдени және ұлттық құндылықтарды, тұрақты даму және денсаулық сақтау мақсаттарын көрсете отырып, тұлғалық даму мен кәсіпкерлік қызметті мақсатты жүзеге асырып, командада және сынып ұжымында жұмысты ұйымдастыруға қабілетті.
- Сандық және сапалық әдістерді қолдана отырып, білім беру процесінің мәселелерін де, игілік пен салауатты өмір салтының мәселелерін де оңтайлы шешуге бағытталған зерттеулерді бастауға және жүргізуге қабілетті.
- Деректерді сыни және статистикалық талдау және оларды көрнекілендіру негізінде алынған дене шынықтыру және сауықтыру білімі саласындағы өзінің зерттеу нәтижелерімен жұртшылық пен ата-аналар алдында сөз сөйлеуге қабілетті.
- Педагогикалық үдерістің заңдылықтарын, тіршілік әрекетінің сауықтыру қағидаттарын, білім алушылардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, мектептің білім беру үдерісіндегі стандарттан тыс мәселелерді шешуге қабілетті.
- Цифрлық технологияларды барабар пайдаланып, шығармашылықты, қатысымдықтсі, сыншылдықты, көшбасшылықты көрсете отырып және кәсіби әдепті сақтай отырып, онлайн және офлайн ортада тиімді жұмыс істеуге қабілетті.
- Тұлғаның ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескеріп, психологиялық-педагогикалық әсер әдістерін ұтымды қолдана отырып, сауықтыру санасы мен сауықтыру әренетін қалыптастыруға қабілетті.
- Нормативтік талаптарға сәйкес келетін қажетті құжаттаманы жасай отырып, дене шынықтыру бойынша білім беру процесінің мазмұнын жобалауға қабілетті.
- Негізгі және арнайы медициналық топтардың білім алушыларына арналған сабақтарды қоса алғанда, білім алушылардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтырудан сабақтардың әртүрлі түрін өткізуге қабілетті.
- Білім алушыларда әлеуметтік денсаулықты, зиянды және қауіпті факторларға (буллинг, бейәлеуметтік мінез-құлық және т.б.) қарсы іс-қимыл әдістерін қоса алғанда, өмір мен денсаулықты қорғау жөніндегі барабар әрікеттердің симптомдер жиынтығын қалыптастыруға қабілетті.
- Тұлғаның (білім алушылар, ата-аналар, әріптестер және т.б.) қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке-топтық сауықтыру сабақтарын, кеңес беру мен тренингтерді дербес әзірлеуге және өткізуге қабілетті.
- Дене шынықтыру мен спорттық іс-әрекеттің әртүрлі түрінің кинезиологиялық қағидаттары мен техникасын сақтай отырып, білім алушыларда әртүрлі қозғалыс түрін дұрыс жүзеге асыру білігін қалыптастыруға қабілетті.
- Қимыл белсенділігінің белгілі бір түрімен айналысатындар үшін тамақтану құнарлылығын есептеу, дене салмағын бақылау бағдарламаларын дербес әзірлеуге және адамның қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, ұтымды және үйлестірілген тамақтану, емдәм, тағамдық және биологиялық белсенді қоспалар мәселелері бойынша жеке-топтық консультациялар жүргізуге қабілетті.