7M04107 Менеджмент: Адам ресурстарын басқару в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушыларда жеке қасиеттерін дамыту негізінде нәтижелі басқару қызметін және ұйымның бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз ететін, сонымен қатар кәсіби міндеттерді шешу үшін еңбек нарығына сәйкес жалпы мәдени, жалпы кәсіби және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру үшін адам ресурстарын басқару саласында адам ресурстарын басқарудың өзекті білім жүйесін және технологияларын меңгерген жоғары білікті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Шет тілі (кәсіби)
Бұл пәнді оқу кезінде шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Адам ресурстарын басқару (ағылышын тілде)
Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарда ұйымның адам ресурстарын басқарудың жалпы теориялық негіздері туралы түсінік қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың қазіргі заманғы технологияларын таныстыру және игеру, кадрлық менеджмент саласындағы басқару жүйелеріне заманауи көзқарасты қалыптастыру, адам ресурстарын басқарудың тиімділігін түсіну, адам ресурстарын басқару саласындағы қазіргі заманғы технологияларды меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері
Пән қолданбалы дағдылар мен практикалық дағдыларды дамытуды жүйелеуге, өзіндік жұмыс дағдыларын дамытуда нақты міндеттерді шешуде зерттеу әдістемелерін игеруге, магистрант түлегінің жалпы және кәсіби эрудициясын арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Педагогикалық практика кезінде магистранттар магистратураның пәндерін оқу процесінде алған білімдерін, біліктері мен дағдыларын бекітеді. Бұл сабақ өткізудің әртүрлі формаларын дайындау және өткізу, оқу сабақтарын талдау әдістемесін игеру, өзін-өзі тәрбиелеу және өзін-өзі жетілдіру дағдыларын игеру әдістемесін игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
HR-менеджмент негіздері/
Пәннің негізгі мақсаты магистранттарда ғылыми-зерттеу ойлауын дамыту, кәсіби ғылыми және педагогикалық қызмет үшін, сондай-ақ кәсіби құзыреттіліктің жалпы деңгейін арттыру үшін қажетті білім мен іскерлікті қалыптастыру; магистранттардың ғылыми-әдіснамалық әдебиетпен өзіндік жұмысын жандандыру; магистрлік зерттеуді жүзеге асыру барысында алған білімдерін жүзеге асыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Бұл пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жобалау технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, жоғары мектепте инновациялық және АКТ-ны жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Іскерлік коммуникацияларды басқару
Пәнді оқытудың мақсаты: әлеуметтік-еңбек коммуникациялық себептерінің қазіргі заманғы проблемалары, олардың пайда болуы және шешу жолдары туралы түсінік қалыптастыру; Жұмыспен қамту мәселелері бойынша ақпаратты объективті бағалауға мүмкіндік беретін бизнесте басқарушылық дағдыларды орындаудың заманауи құралдарын игеру; жұмыспен қамтуды басқару саласындағы проблемаларды анықтау және диагностикалау, осы проблемаларды шешудің әдістері мен әдістерін анықтау қабілетін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы комплаенс қызметтердің қолданылуы
Осы пән шеңберінде оқытылады: ҚР және шет елдердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты саласындағы отандық және шетелдік заңнаманың дамуының негізгі теориялары мен үрдістері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұғымы мен қағидаттарын айқындау мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджментті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. ҚР - дағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізу мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың алдын алу шарасы ретінде қолданыстағы заңнама қызметінің комплаенс мониторингі. Құқықтық актілер мен олардың жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптау мәселелері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымдастыру мәдениетін жобалау
Пән ұйымдық мәдениеттің негізгі компоненттері, оның мәні мен сипаттамалары, ұйым персоналының әртүрлі санаттарымен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыруға; ұйымдық мінез-құлықты басқару, ұйымдық мәдениетті жобалау, ұйымдық мәдениетті бақылау және жоспарлау, ұйымдық мәдениеттің ұйымдық тиімділікке әсерін бағалау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Басқару пәндерін оқытудың белсенді әдістері
Пән креативті шешімдерді әзірлеуді дамытуға ықпал етеді; креативті ойлаудың мәнін білу; шығармашылық ойлауды жандандыруға байланысты білімді қалыптастыру; шағын топтарда креативті шешімдер қабылдау саласында тәуелсіз ойлау дағдыларын игеру; адамдармен интерактивті өзара әрекеттесу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік технологиясы
Бұл курс магистранттар5а бағытталған, икемді, әртүрлі және инклюзивті педагогикалық тәсілдерге ерекше назар аудара отырып, оқытудың барлық деңгейлеріне қолданылатын бірқатар педагогикалық стратегияларды қарастырады. Бұл пән педагогикалық стратегияларды модельдеу және талдау дағдыларын меңгеруге, педагогикалық шеберлікті жетілдіруге және жетілдіруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Контроллинг
Пән персоналдың дамуын басқару технологиясының теориялық-әдіснамалық негіздерін, жалпы басқару еңбегінің ерекшеліктерін, оның әр түрлі қызмет саласындағы ерекшеліктерін, басқарудың негізгі технологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын, қызметкерлерді оқыту және дамыту негіздерін, "басшы - бағынышты" буынындағы басқарушылық өзара қарым-қатынасты оңтайландыруды, жанжалды жағдайлар жағдайындағы іс-әрекеттің практикалық дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұйымның персоналды стратегиялық басқарудағы ұйымдастырушылық мінез-құлық
Пәннің мақсаты - еңбек мінез-құлқын ынталандырудың негізгі тұжырымдамаларын және олардың ұйымды басқаруда қолданылуын зерттеу; ұйымдық өзгерістерге қарсылық көрсету себептерін және инновацияларды басқару тәсілдері мен ұйымдық мәдениетті басқару принциптерін білу. Пән белгілі бір ұйымдағы ұйымдастырушылық мінез-құлықты дамытудың негізгі тенденцияларын анықтауды қарастырады; қазіргі жағдайда ұйымдастырушылық мінез-құлықты бейімдеу және жетілдіру бойынша жұмыс дағдыларын қалыптастыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қақтығыстар мен күйзелістерді басқару технологиялары
Бұл курс магистранттарды жанжалдар мен стресстерді басқару саласындағы теориялық түсініктермен және практикалық тәжірибелермен таныстыруға және қоғамдық мінез-құлықпен өзара әрекеттесу дағдыларын қалыптастыруға, жанжал туралы Әлеуметтік-психологиялық құбылыс және жеке тұлғаның ерекше емес реакциясы ретіндегі стресс, олардың пайда болу факторлары, сындарлы шешу және басқару технологиялары туралы ғылыми және практикалық білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Адам ресурстарын басқарудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін бағалау
Пәннің мақсаты – ұйымның еңбек әлеуетін пайдалануды экономикалық талдаудың негізгі және арнайы әдістерін меңгеруге бағытталған құзыреттілікті қалыптастыру; персоналды басқарудың экономикалық және әлеуметтік тиімділігін есептеу дағдысы; персоналды басқару жүйесі мен технологиясының әлеуметтік-экономикалық тиімділігін анықтау әдістемесі және персоналды басқару жүйесінің жұмыс істеуін оңтайландыру саласында шешімдер дайындау үшін есептеу нәтижелерін қолдана білу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Стратегиялық өзгеріс пен инновациямен басқару
Пән магистранттарда ұйымдағы өзгерістерді басқарумен байланысты үрдістерді жүйелі түсінуді қалыптастыруға, өзгерістерді басқару тұжырымдамаларымен, тәсілдерімен және модельдерімен танысуға, өзгерістерге қарсылықтың жеке және ұйымдық негіздерін түсінуді қалыптастыруға, кедергіні еңсеру әдістерін білуге, ұйымдағы өзгерістерді жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері туралы түсініктерді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұйымды басқарудағы персоналды іскерлік бағалау жүйесі
Пән теориялық білімді кеңейтуге, жүйелеуге және шоғырландыруға, сондай-ақ персоналды басқарудың стратегиялық міндеттерін, персоналдың іскерлік құзыреттілік әдістемесін, бағалау әдістерін қолдану салаларын, сипатталған әдістерді жүзеге асыру практикасын шешуде персоналдың жұмыс істеуі саласында практикалық дағдыларды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Корпоративтік басқару жүйесіндегі бақылау
Пән бақылаудың мәнін, бақылаудың түрлері мен формаларын жіктеуді, корпоративтік басқару жүйесіндегі бақылау элементтері мен процедураларының мазмұнын, бақылаудың негізгі элементтерін, персоналды басқарудағы бақылау рәсімдерінің сипаттамасын, ұйымның персоналын басқарудағы бақылау механизмін, оның түрлері мен құрылу принциптерін, ұйым персоналын қалыптастыруды бақылау әдістемесін оқытады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқарудың заманауи мәселелері
Пәнді оқу барысында персоналды басқарудың ұйымдастырушылық тетігі, оның мақсаттары, функциялары, ұйымдастырушылық құрылымы, басқарудың негізгі рәсімдері: кадрларды іскерлік бағалауды жүргізуді ұйымдастыру; кадрлық резервпен жұмыс, іскерлік мансапты жоспарлау; кадрларды даярлау және қайта даярлау жүйесін ұйымдастыру; персонал саласындағы маркетингтік қызмет; Жанжалдарды басқару мәселелері қозғалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кадрлық консалтинг және аудит
Пән Кадрлық консалтинг пен аудиттің ұғымдық аппаратын меңгеруге; аудит және кадрлық консалтинг саласындағы заңнамалық және нормативтік-әдістемелік базаны зерделеуге; адам ресурстарын басқарудың негізгі бағыттары бойынша аудит және кадрлық консалтинг жүргізудің әдіснамалық және әдістемелік негіздерін; адам ресурстарын басқару жүйесін диагностикалау және бағалау үшін теориялық білімді пайдаланудың практикалық дағдыларын меңгеруге бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару стратегиясын әзірлеу
Пән магистранттарды адами ресурстарға негізделген ұйымның қабілеттерімен таныстыруға арналған. Курста ұйымның ұзақ мерзімді табысы мен өркендеуі, стратегиялық шешімдер қабылдау және адами ресурстар мен оларды басқару қабілеттерінен жоғары табыс ала отырып, мақсатты басқару әрекеттерін жүзеге асыру туралы стратегиялық аспектілер қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам ресурстарын басқару жүйесі мен технологиясын функционалдық-құндық талдау
Пән функционалдық-құндық талдаудың негізгі ұғымдарын, мақсаттары мен міндеттерін; басқарушылық кадрлық шешімді талдау, болжау, оңтайландыру және экономикалық негіздеу әдістерін; сапалы басқарушылық шешімді әзірлеудің, қабылдаудың, іске асырудың және уәждеудің инновациялық технологияларын; функционалдық-құндық талдаудың әрбір кезеңінде нақты ұйымдарға тікелей қолданылатын әдістерді зерделейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұйымдастырушылық мәдениет және көшбасшылық
Пән адами ресурстарды басқару саласындағы болашақ мамандарда менеджменттің көшбасшылық қасиеттерін қолдана отырып, ұйымды әлеуметтік басқару жүйелері мен процестерін оңтайландыру бойынша заманауи білім, дағдылар кешенін қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде қолдануға қабілетті, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасайды. Философияның қазіргі ғылыми жетістіктері мен даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерінде құзыретті.
- Педагогика ғылымының мәселелерін, педагогикалық қызметтің мәнін, оқу –тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгерген.
- Ғылыми қызметті жүзеге асыруға; ғылыми-педагогикалық міндеттерді анықтауға және шешуге қабілетті. HR-менеджмент дағдыларын, басқару пәндері бойынша оқу-әдістемелік материалдарды меңгерген.
- Педагогикалық қызметті жүзеге асыруға; ғылыми-педагогикалық міндеттерді айқындауға және шешуге, жоғары оқу орындарында басқару пәндерін оқытуға, оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеуге қабілетті.
- Кәсіби мамандар тобы үшін жағдай жасауға және командаларда тиімді жұмыс істеуге, өз ұстанымын қорғауға, ымыралы және балама шешімдер табуға қабілетті; қызмет барысында заманауи мәселелерді шешу үшін ұйымда адам ресурстарын басқару жүйесі мен технологиясын дамыту бойынша міндеттерді тұжырымдай алады.
- Ұйымдарды, бөлімшелерді, қызметкерлер топтарын (топтарын), жобалар мен желілерді басқаруға қабілетті. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Кәсіби салада қолданады және сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтайды.
- Персоналды пайдалану мен дамытудың тиімділігін арттыру міндеттерін жан-жақты қарастыруға және бағалауға қабілетті; бақылаудың негізгі элементтері болып табылатын есепке алу және жоспарлау жүйесінің диагностикасын әзірлеуді және зерттеуді біледі; кәсіпорындарда бақылауды ұйымдастыру әдістемесін зерттейді; персоналды басқару технологияларын меңгереді, қойылған міндеттерді шешу үшін командалар құрады.
- Ұйымның стратегиялық жоспарларына сәйкес персоналды ағымдағы іскерлік бағалаудың мақсаттарын, міндеттері мен түрлерін анықтай алады, персоналды басқару саласында шешімдер қабылдау кезінде талдаудың сандық және сапалық әдістерін, оның ішінде функционалдық-құндық әдістерін қолдана алады және тиісті ұйымдастырушылық-экономикалық модельдер құра алады; персоналмен жұмыс тиімділігін бағалау дағдыларын, персоналды басқарудың заманауи технологияларын меңгереді.
- Адам ресурстарын стратегиялық басқарудың негіздерін, ұйымның, жеке қызметкердің еңбек әлеуетін қалыптастыру және пайдалану негіздерін біледі; персоналды пайдалану мен дамытудың тиімділігін арттыру міндеттерін жан-жақты қарастырып, бағалай алады; ӨЖЖ жүйесі мен технологиясының әлеуметтік-экономикалық тиімділігін айқындау әдістемесін меңгереді және жұмыс істеуді оңтайландыру саласында шешімдер дайындау үшін есептеу нәтижелерін пайдалана алады.
- Ұйымдық құрылымдарды жобалауға, ұйымдардың стратегияларын әзірлеуге қатысуға, іс-шараларды жоспарлауға және жүзеге асыруға, жүзеге асырылатын іс-шаралар үшін жеке жауапкершілікті ескере отырып, өкілеттіктерді бөлуге және беруге қабілетті; стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың, биліктің негізгі теорияларын пайдалану дағдыларын меңгерген; адами ресурстарға аудит жүргізе алады және ұйымдық мәдениетті диагностикалауды жүзеге асыра алады.
- Адам ресурстарын басқарудың заманауи технологиялары негізінде тұлғааралық, топтық және ұйымдастырушылық коммуникацияларды жобалау кезінде жанжалды жағдайларды шешудің әртүрлі тәсілдерін меңгерген; қалыптасқан жағдайға сәйкес келетін жанжалдарды шешудің тиімді стратегияларын қолдану дағдыларын меңгерген; тиімді коммуникация құра алады және проблемалық жағдайларды (жанжалдар, дағдарыстар, стресстер) сындарлы түрде шеше алады.
- Персоналдың және тұтастай ұйымның кадрлық әлеуетін, зияткерлік капиталын бағалай алады, ұйымдағы жүйе мен технологияны дамыту бойынша бағыттарды анықтап, міндеттерді тұжырымдай алады, ұйымның мақсаттарына қол жеткізуге персоналды басқару қызметінің үлесін бағалау үшін бенчмаркинг және басқа да рәсімдерді жүргізе алады; бизнес-процестерді басқару және олардың тиімділігін бағалау үшін талдамалық материалдар дайындай алады
- Ұйым қызметінің экономикалық көрсеткіштерін және еңбек жөніндегі көрсеткіштерді (оның ішінде еңбек өнімділігін) талдау, оларды жақсарту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу және экономикалық негіздеу дағдыларын меңгереді; персоналға арналған шығындар бюджетін қалыптастыруды және оның орындалуын бақылауды біледі; ұйымның сыртқы және ішкі ортасының факторларын ескере отырып, персоналды бағалау саясатын әзірлейді және енгізеді.