Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7R01123 Балалар хирургиясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Хирургиялық патологиясы бар балаларға медициналық көмек көрсетуде қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыруға қабілетті, оқытудың белгілі бір саласына қажетті барлық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау, тәжірибеде және ғылымда озық инновациялық технологияларды қолдану және дамыту, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың, ғылымның жетістіктерін, ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жетістіктерін пайдалану, балалардың денсаулығын жақсарту.
  • Академиялық дәреже Резидентура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • ЖОО атауы
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 210
  • Білім беру бағдарламаларының тобы R023 Балалар хирургиясы
  • Дайындық бағыты 7R011 Денсаулық сақтау

Пәндер

  • Жаңа туған нәрестелер хирургияс

    Пән жаңа туған нәрестелерді клиникалық тексеруден өткізу, даму ақауларын анықтау, зертханалық-аспаптық тексерулерді түсіндіру, диагнозды тұжырымдай отырып дифференциалды диагностика жүргізу, кеуде қуысының туа біткен ақауларын, іш қуысы мүшелерін, аноректальды ақауларды, несеп-жыныс жүйесін, алдыңғы іш қабырғасының даму ақауларын және басқаларын емдеудің тиімді хирургиялық әдісін таңдау бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады.

    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Іріңді хирургия - 1

    Сараптама жүргізу, нәтижелерді интерпретациялау мен диагностикалық зерттеулерді тағайындау, дифференциалды диагностика бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру; балалардағы іріңді хирургиялық аурулар кезінде емдеу жоспарын құру, терапияны таңдау, хирургиялық көмек көрсету, болжамды және ықтимал асқынуларды анықтау. Этика мен деонтологияны және денсаулық сақтаудағы заңнамалық актілерді сақтау. Медициналық әдебиеттермен, халықаралық мәліметтер базасымен жұмыс істей білу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Шұғыл хирургия - 1

    Шұғыл медициналық көмек көрсететін мекемелердің жұмысымен, шұғыл медициналық көмек көрсету стандарттарымен және пән бойынша басқа да НҚА-мен танысу. Шұғыл жағдайларды диагностикалау және дифференциалды диагностикалау, балаларға төтенше және шұғыл хирургиялық көмек көрсету, ауырлығын бағалау, шешім қабылдау, тәуекелдер мен асқынулардың болжамын ескере отырып, тиімді терапияны таңдау мүмкіндігі бойынша білім мен практикалық дағдыларды игеру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Травматология, ортопедия - 1

    Балалар травматологиялық және ортопедиялық бөлімшелерінің жұмысымен және құрылымымен, медициналық көмек стандарттарымен және осы саладағы басқа да құқықтық актілермен танысу. Пән тәуекелдер мен асқынуларды болжай отырып, балалар мен жасөспірімдерде тірек-қимыл аппаратының зақымдануын, сүйек жүйесінің туа біткен ақауларын диагностикалауда, дифференциалды диагностикалауда және хирургиялық емдеуде білім мен дағдыларды қалыптастырады. Манипуляциялар мен хирургиялық араласуларға қатысу және көмек. Операциядан кейінгі кезеңді жүргізу. Пациенттерді оңалту. Пациентпен, оның айналасымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Кеуде хирургиясы

    Кеуде қуысының хирургиялық аурулары бар балалар мен жасөспірімдерді басқарудың негізгі принциптерін игеру. Осы саладағы диагностика және емдеу стандарттарын, НҚА зерттеу. Манипуляциялар мен хирургиялық араласуларға көмек. Күнделікті тәжірибеде және ғылыми білімді арттыру үшін коммуникация дағдыларын, халықаралық мәліметтер базасын қолдану дағдыларын одан әрі игеру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 20
  • Шұғыл хирургия - 2

    Жедел және шұғыл хирургиялық көмекті қажет ететін науқастарды басқару бойынша білім мен тәжірибелік дағдыларды тереңдету. Манипуляциялар мен хирургиялық араласуларға көмек. Мультидисциплинарлық командалар құрамында жұмыс істеу дағдыларын бекіту, тексеру мен емдеудің өз нұсқаларын білдіру және қорғай білу. Ғылыми жұмыстарға, конференцияларға, симпозиумдарға қатысу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Амбулаториялық-емханалық хирургия

    Пән балаларға амбулаториялық хирургиялық көмекті ұйымдастыру бойынша білім мен дағдыларды қалыптастырады. Балалардағы хирургиялық патологияны анықтау, клиникалық-зертханалық және аспаптық мәліметтерді интерпретациялау, балаларға хирургиялық араласуға көрсеткіштерді анықтау, амбулаториялық деңгейде терапиялық манипуляциялар жүргізу арқылы профилактикалық тексеру дағдыларын алу және жетілдіру. Кәсіби коммуникацияларды қолдану.

    Семестр - 1
    Несиелер - 24
  • Урологиямен жоспарлы хирургия - 1

    Жоспарлы хирургиялық стационарларда, оның ішінде урологиялық патологиясы бар балаларға медициналық көмек көрсетуді ұйымдастыру және көрсету. Бөлімшелердің жұмысымен нормативтік-құқықтық және ұйымдастырушылық мәселелерді зерделеумен танысу. Жоспарлы хирургия бөлімшелерінде емделуге жататын АХК 9 нозологияларының тізбесімен танысу. Клиникалық, зертханалық-аспаптық тексерулерді жоспарлау және жүргізу. Диагнозды тұжырымдау. Қауіпсіз және тиімді емдеуді таңдау. Терапияның тиімділігін бағалау. Медициналық құжаттаманы ресімдеу және жүргізу. Манипуляциялар мен хирургиялық араласуларға қатысу және көмек. Пациентпен, оның айналасымен, әріптестерімен тиімді қарым-қатынас. Кәсіби командалардың жұмысына қатысу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 21
  • Іріңді хирургия - 2

    Білімді тереңдету және іріңді хирургиялық патологиясы бар педиатриялық науқастарды диагностикалау және емдеу процесіне неғұрлым тәуелсіз қатысу. Тәуекелді бағалау және асқынуларды болжау. Пәнаралық ұжымдарда жұмыс істеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Ғылыми жобаларды дайындау принциптері

    Медициналық практика мен зерттеулерде ғылыми принциптерді қолдану мәселелеріне назар аударылады. Ғылыми және практикалық медицинада қолданылатын статистикалық зерттеудің теориясы мен жалпы әдістемесінің негізгі ұғымдарын зерттеу. Білім беру және денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде зерттеу бағдарламалары мен жоспарларының құрылымын қалыптастыруға, зерттеу материалын дайындауға оқыту. Ғылыми зерттеулер барысында әдебиеттерді талдау және алынған деректерді түсіндіру дағдыларын игеру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Хирургиялық патологиясы бар балалардағы инфекцияларды диагностикалау, емдеу және алдын алудың заманауи тәсілдері

    Пән операциядан кейінгі кезеңде дамыған балаларда жиі кездесетін іріңді-қабыну хирургиялық ауруларын зерттеуге бағытталған пәннің теориялық және практикалық бөлігі бойынша білім мен дағдыларды ұсынады. Хирургиялық патологиясы бар балалар мен жасөспірімдерде инфекциялық асқынулардың дамуында ерте диагностиканың заманауи әдістері мен негізделген емдеу әдістері зерттеу. Операциядан кейінгі кезеңді жүргізу және инфекциялық асқынулары бар балалар жасындағы хирургиялық пациенттерді оңалту.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалар хирургиясындағы лапароскопия

    Пән барлық жерде заманауи балалар хирургиясының ажырамас бөлігі болып табылатын эндовидеохирургиялық емдеу әдісін қолдану бойынша білім мен практикалық дағдыларды қалыптастырады. Бұл емдеу әдісінің жалпыға бірдей қабылданғаннан артықшылығы, оның нәтижелері мен асқынуларын болжау мәселелерін қарастырады. Күнделікті және ғылыми-зерттеу қызметінде заманауи әдеби деректерді, халықаралық базаларды тиімді пайдалануды оқытуды жалғастыру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 2
  • Балалардағы туа біткен ақаулар: диагностика, емдеу және алдын алудың заманауи технологиялары

    Пән туа біткен ақаулар мен дамудың кішігірім ауытқуларының әртүрлі клиникалық көріністерін, жалпы және зертханалық-аспаптық диагностикалық әдістерді, пациенттің анасы мен оның отбасының психологиялық мәртебесінің ерекшеліктерін, сондай-ақ әртүрлі туа біткен ақаулары бар балаларды терапевтік және хирургиялық түзетудің және оңалту шараларының тиімді шараларының оңтайлы жүйесін қамтамасыз етуді зерттейді.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іштің балалар хирургиясы

    Балалар мен жасөспірімдерде іш патологиясы кезінде диагностика, Семиотика, дифференциалды диагностика, емдеу тактикасы және хирургиялық көмек көрсетудің өзекті мәселелері бойынша білім алушылардың білімі мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Урологиямен жоспарлы хирургия - 2

    Іш қуысы мүшелерінің хирургиялық ауруларын, қан тамырлары ауруларын, урологиялық ауруларды, соның ішінде балалар мен жасөспірімдердегі зәр шығару жүйесінің ақаулары мен ауытқуларын диагностикалау мен емдеудің жоғары технологиялық әдістерін қолдану бойынша білімді бекіту және дағдыларды жетілдіру. Тәлімгердің бақылауымен манипуляциялар мен шағын жоспарлы хирургиялық араласуларды өз бетінше жүргізу. Күнделікті тәжірибеде халықаралық деректер базасын пайдалану, семинарларға, конференцияларға, оның ішінде заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып қатысу. ҒЗЖ-ға қатысу, зерттеу мәселелері мен мақсаттарын тұжырымдау, ғылыми деректерді жинау және талдау.

    Семестр - 1
    Несиелер - 19
  • Іріңді хирургия - 3

    Іріңді хирургиялық патологиясы бар балаларды диагностикалау және емдеу әдістерін өз бетінше орындауда білім мен дағдыларды қолдану. Пікірталастарға, консультацияларға және зерттеулерге қатысу. Пациенттермен, олардың ата-аналарымен және әріптестерімен тиімді қарым-қатынас.

    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Травматология, ортопедия - 2

    Өз бетінше диагностикалау және емдеу тактикасын анықтау. Тәлімгердің бақылауымен манипуляциялар мен шағын жоспарлы хирургиялық араласуларды өз бетінше жүргізу тәуекелдерді бағалай отырып, хирургиялық емдеуге қарсы көрсетілімдер мен көрсеткіштерді анықтау. Дифференциалды диагностика, асқынулардың алдын алу және емдеу, пациенттерді оңалту мәселелеріндегі дағдылар. Көпсалалы топтағы іс-әрекеттерді талқылау және үйлестіру қабілеті. Күнделікті тәжірибеде және ғылыми қызметте халықаралық деректер базасын пайдалану, семинарларға, конференцияларға қатысу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 15
  • Эндоскопиялық хирургия

    Эндоскопиялық зерттеу әдістерін, оның ішінде туа біткен даму ақауларын диагностикалау мен хирургиялық емдеуде жоғары технологиялық жабдықты және кеуде қуысы органдарының жүре пайда болған ауруларын (өңештің, өкпенің, бронхтардың туа біткен даму ақаулары, паразиттік аурулар және т.б.), балалардағы іш қуысы мен зәр шығару жүйесін қолдану бойынша білімді, практикалық дағдыларды қалыптастыру. Эндоскопиялық диагностика және эндоскопиялық емдеу кезінде көмек. Ғылыми мәліметтер базасын қолдану. Ата-аналармен және әріптестермен кәсіби қарым-қатынас негіздері. Өз бетінше де, пәнаралық командалар құрамында да жұмыс істеу.

    Семестр - 1
    Несиелер - 16

Оқыту нәтижелері

  • пациенттің курациясы: клиникалық тексеру жүргізуге, хирургиялық патологиясы бар балалар мен жасөспірімдердің зертханалық-аспаптық деректерін түсіндіруге, балалар жасындағы хирургиялық аурулардың қолданыстағы жіктемесіне сәйкес клиникалық диагнозды тұжырымдауға, емдеудің тиімді әдісін таңдауға, емдеу жоспарын тағайындауға және хирургиялық патологиясы бар балаларға медициналық көмек көрсетудің амбулаториялық және стационарлық деңгейінде дәлелді тәжірибе негізінде терапияның тиімділігін бағалауға қабілетті, аспаптық зерттеулер жүргізуге, медициналық құжаттаманы, операцияларды жүргізуге қатысу, хирургиялық патологиясы бар балалар мен жасөспірімдердегі таңғыштар және басқа хирургиялық манипуляцияларды жүргізу алу;
  • қарым-қатынас және ынтымақтастық: пациент үшін ең жақсы нәтижелерге қол жеткізу, көпсалалы топтарға қатысу, этика мен деонтологияны сақтау мақсатында хирургиялық патологиямен, оның қоршаған ортасымен, Денсаулық сақтау мамандарымен балалық шақтағы пациентпен тиімді қарым-қатынас жасай алады;
  • қауіпсіздік және сапа: хирургиялық патологиясы бар балаларға қауіпсіздік пен сапаның жоғары деңгейін қамтамасыз ету үшін тәуекелдерді бағалауға және диагностика мен емдеудің ең тиімді әдістерін қолдануға қабілетті. Диагностикалық немесе емдік манипуляциялар, операциялар нәтижесінде туындаған асқынулардың, жанама әсерлердің, жағымсыз реакциялардың алдын алу мен емдеуді жүргізе білу;
  • қоғамдық денсаулық сақтау: "Балалар хирургиясы" мамандығының бейіні бойынша Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау жүйесінің құқықтық және ұйымдастырушылық өрісі шеңберінде әрекет етуге, төтенше жағдайларда базалық көмек көрсетуге, ұлт денсаулығын нығайту саясатын жүзеге асыру үшін кәсіпқойаралық командалардың құрамында жұмыс істеуге қабілетті;
  • зерттеу: адекватты зерттеу сұрақтарын тұжырымдай алады, кәсіби әдебиеттерді сыни тұрғыдан бағалай алады, диагностика мен дифференциалды диагностиканың жаңа стандарттарын іздеу үшін ақпараттық порталдарда іздей және жұмыс істей алады, зерттеу тобының жұмысына қатыса алады;
  • оқыту және дамыту: өз бетінше білім алуға және кәсіби команданың басқа мүшелерін оқытуға, пікірталастарға, консилиумдарға, конференцияларға белсенді қатысуға қабілетті.
Top