Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерін даярлау в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

Пәндер

  • Ғылым мен білім берудегі лингвистиканың қолданбалы аспектілері

    Пән саяси, құқықтық және экологиялық лингвистика саласындағы пәнаралық зерттеулердің қолданбалы құралдарын пайдалану тәсілдері туралы авторлық бағдарлама негізінде қалыптастырылады. Тілдің және қоғамдық ортаның өзара ену аспектілерімен байланысты қолданбалы аспектілердің егжей-тегжейлі схемалары; конфликтологиялық лингвистика, тілдік және сөйлеу манипуляциясы; сөйлеу тәсілдері, саяси коммуникациядағы құралдар; лингвистикалық сараптама ұғымдарымен; сөйлеу мәдениетінің экологиялық аспектілері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс әдебиеттану аспектілері

    Пән ішілік байланыстарға негізделген орыс әдебиеттануының өзекті мәселелерін; әдебиеттанудың теориялық-әдіснамалық және құрылымдық ерекшеліктері туралы өзіндік пікір қалыптастыратын әдебиеттану әдіснамасындағы Облыстың өтпелі процестерін қарастырады. Периодизацияның, идеяның, стильдің, диахронияның және синхронияның ерекшеліктері, қазіргі орыс әдебиеттануындағы ғылыми парадигмалардың өзгеруін сипаттайтын Мета-пәндік білімді интеграциялау сипатталады;

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Магистранттардың мәдениетаралық, коммуникативтік және функционалдық құзыреттерін қалыптастыра отырып, ғылыми танымның шекаралары кеңейеді. Филологияның жаңа бағыттарын дамыту және ұлттық және халықаралық білім беру кеңістігінде ғылыми жетістіктерді тану үшін шет тілі ресурстарымен өз ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін түсіндіру дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Адамзаттың әртүрлі кезеңдеріндегі философиялық бағыттардың даму кезеңдері зерттеледі. Ежелгі дәуірден бастап біздің заманымызға дейінгі философиялық ұғымдар мен теориялар, олардың қазіргі ғылымға әсері қарастырылады. Философия мен ғылым тарихының пәнін Зерттеудің негізі ғылыми танымның шекараларын үнемі жаңартып отыруды қамтамасыз ететін әлемнің ғылыми бейнесін философиялық тұрғыдан түсіну болып табылады. Генезис пен тарихи динамиканың тарихи дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Философия мен ғылымдағы ақиқат ұғымдары қамтылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Қазіргі психологиялық басқарудың бағыттары мен принциптерін, әлеуметтік серіктестермен ынтымақтастық стратегияларын таңдауды; онтогенез кезеңдерінде тұлғаны қалыптастыруды, педагогикалық-психологиялық білім берудің ерекше заңдылықтарын зерттейді. Пән басқару психологиясындағы ғылыми танымның шекараларын үнемі жаңартып отыруды қамтамасыз етеді. Басқару психологиясы және оның тарихи динамикасы туралы ғылымның дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогика-психологиялық білім беру (Жоғары мектеп педагогикасы)

    Жоғары мектептің педагогикалық аспектілерін, эпистемологиялық ілімдер теориясын талдайтын құрылымдық бағыттар; кәсіби-педагогикалық диалог құралдарын қолдану арқылы педагогиканы дамытудың өзекті әдістері, эмпирикалық негізі қарастырылады. Пәнді зерделеу ғылыми білімнің шекараларын үнемі жаңартып отыруды қамтамасыз ететін педагогикалық-психологиялық білім беруді түсінуге негізделген. Жоғары мектеп педагогикасын дамытудың негізгі кезеңдері және оның тарихи динамикасы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазіргі тіл білімін қалыптастыру

    Ғылым шыңында пайда болған филологияның жаңа пәнаралық бағыттарының мәдени, әлеуметтік және тарихи ерекшеліктерін зерттейді, нәтижесінде әлеуметтік және әлеуметтік факторлардың тілге әсер ету механизмдері, тілдік жағдайлардың түрлері, тілдік байланыстар, екі және көптілділіктің әлеуметтік - лингвистикалық мәселелері, ақпараттық мәдениетті қалыптастыру және одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін көп ұлтты мемлекет жағдайында орыс тілінің маңыздылығы игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әдебиеттанудағы интегративті оқыту

    Әдеби нәтижелерді зерттеуді жалпылайтын интегративті аспектілер зерттеледі; поэтика, мәтіндік Лингвистика және қазіргі заманғы стилистикамен қабаттасатын логикалық пәнаралық қатынастар анықталады. Көркем текстологияны талдаудың филологиялық принципіне инновациялық технологиялар мен тәсілдер және оны жарықтандыру әдістері зерттеледі, ақпараттық мәдениеттің қалыптасуы, педагогикалық және ғылыми процестің өнімділігі үшін кейінгі оқытудың ерекшеліктері анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Әлемдік тіл білімінің тұжырымдамалық аспектілері

    Орыс тілінің лингвистикалық мектептері проблемаларының тұжырымдамалық мәселелері; ғылыми, мәдени, әлеуметтік және тарихи тұжырымдамалардың өзгеруі жағдайында батыс, еуропалық және әлемдік лингвистика тұжырымдамаларының заманауи мәселелері зерттеледі. Әлемдік заманауи тіл білімінің ғылыми зерттеулерінің, мектептері мен ағымдарының орны айқындалады, Әлеуметтік, этикалық және ғылыми пайымдауларды ескере отырып, өз пайымдауларын ұсыну дағдысы қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Лингвистикалық зерттеу әдістемесі

    Лингвистикалық зерттеулердің мақсаттары мен міндеттерін анықтайтын, ғылыми зерттеулердің шеңберін үнемі жаңарту және кеңейту әдістерін анықтайтын лингвистикалық зерттеулердің әдістемесі қарастырылады. Ғылыми танымның ерекшелігі мен құралдары, лингвистикалық жұмыстарды, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау негіздерін қалыптастыру, ғылыми ізденістердің нәтижелері туралы тиімді және сауатты жария ақпараттандыру әдістері зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу және академиялық жазу

    Тіл білімі мен әдебиеттану бойынша ғылыми зерттеу әдістері туралы теориялық білім жүйеленеді. Лингвистика-прагматикалық құзыреттер қалыптасады, онда академиялық дискурстың ерекшелігін, жазбаша ғылыми сөйлеуді сапалы дайындауды анықтай отырып, ғылыми және ғылыми-ақпараттық бастапқы дереккөздерді зерттеу әдістерін қолдану дағдылары мен қабілеттеріне баса назар аударылады. Академиялық жазу мәдениеті, өзінің ғылыми идеялары мен сыни ойлау дағдыларын сындарлы көрсету жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеудің әдістері мен әдістемесі

    Әртүрлі ғылыми парадигмалардың негізгі ұғымдары, құрылымы, қызметтері мен құралдары қарастырылып, осы жұмыс түрін орындау процесінде магистранттардың ғылыми зерттеу әдістері талданады. Лингвистикалық зерттеулердегі әдіснама – әдіс – әдіснама мен технологияның өзара байланысы, ғылыми лингвистикалық мәтінді модельдеу принциптері зерттеледі. Дербестік тіл біліміндегі библиографиялық, анықтамалық және басқа да ақпараттық басылымдарды пайдалану, ғылыми ақпараттар мен жетістіктерді жинақтау дағдысы, болашақ мамандардың моральдық-психологиялық-педагогикалық қасиеттерінің білімі мен дағдысы қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазіргі әдебиеттанудың жіктелуі және ізденістері

    Қазіргі әдебиеттану туралы білімді, атап айтқанда, әдебиеттану саласындағы оқытуды өз бетінше жалғастыруға ықпал ететін әдіснаманы, әдісті және әдістемені игеру; әдіснаманы адамның қоршаған әлемді тану ережелерінің жиынтығы ретінде және әдебиеттанудың пәндік саласын білудің құралдары, формалары мен жолдарының жиынтығы ретінде бағалау жетілдірілуде. Әдеби зерттеулерді ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін таңдауда құзыреттілікті қалыптастыру жолдары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәдениетаралық коммуникацияның қазіргі теориясы

    Қазіргі заманғы мәдениетаралық коммуникация теориясының қалыптасуы мен дамуын зерттейді; стандартты емес жағдайларда Мәдениетаралық коммуникацияның кәсіби мәселелерін шешудің әртүрлі шығармашылық жолдары талданады; Қазақстан Республикасының тілдік және лингвистикалық саясатының басым бағыттары мен перспективалары сипатталады; кеңірек пәнаралық контексте Мәдениеттер мен дүниетанымдарды салыстырмалы сипаттау дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Әдебиеттану ғылымдарының әдістемесі

    Әдебиеттану теорияларының, мектептерінің, бағыттарының алуан түрлілігі; әдеби зерттеулердің әртүрлі бағыттарының нәтижелері; әдебиеттану ілімдерінің тарихы туралы ғылыми білімді біріктіретін тұжырымдамалық-терминологиялық аппаратты байыту көрсетіледі. Белгілі бір ғылыми сала шеңберінде жеке зерттеудің теориялық базасын әзірлеу дағдылары қалыптасады. Ақпараттық мәдениеттің көрсеткіштері өз тұжырымдары мен шешімдерін көрсету процесінде анықталады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Саяси сананы қалыптастыру мәселелері

    Полилингвалдық оқытудың теориялық және әдіснамалық аспектілерін, белгілі бір тілдік жағдайларды, Қазақстан Республикасындағы тіл саясаты мен тілдік жоспарлау ережелерін қарастырады. Толерантты мінез-құлық пен сананың көзқарастары, мәдениеттердің әртүрлілігі, ҚР қоғамының полиэтностылығы туралы ақпараттық мәліметтер беріледі, онда байланыс орнатудың стандартты емес жолдары және көпмәдениетті білім беру ортасы жағдайында әлеуметтік әріптестермен тиімді ынтымақтастық жолдарын таңдау игеріледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінің функционалды грамматикасының ерекшелігі

    Орыс тілінің функционалдық грамматикасының тарихы мен даму кезеңдері, сөйлеудегі тілдік бірліктердің қызметі; құрылымдық-жүйелік және функционалдық тәсілдердің бірлігіндегі орыс грамматикасының ерекшелігі зерттеледі. Орыс сөздерінің грамматикалық формалары мен синтаксистік конструкциялар талданады, бұл студенттерге өздерінің идеялары мен тұжырымдарын көпшілік алдында ұсыну барысында ақпараттық мәдениетті көрсетуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЖОО-да әдебиетті оқытудың инновациялық құралдары

    Инновациялық әдістерді педагогикалық қолдану теориясы мен практикасын, білім беру қауымдастығында инновациялық құралдарды іске асыру ерекшеліктерін зерттейді. Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастырудың танымы мен инновациялық әдістері жетілдіріледі; интерактивті технологияларға негізделген әдеби мәтіндерді іріктеу мен жүйелеуді ескеретін дағдылар қалыптастырылады; Әлеуметтік, этикалық және ғылыми аспектілерді ескере отырып, Мета-пәндік білімнің аспектілері жарықтандырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Этнолингвистика және лингвомәдениеттану парадигмалары

    Әлемнің тілдік бейнесін, этнолингвистика мен лингвомәдениеттанудың ғылыми парадигмаларын зерттейтін автордың өзіндік бағдарламасына негізделген. Шет тілді мәдениеттер өкілдерімен жалпы мәдени қарым-қатынас дағдылары пысықталады; Әлеуметтік-этикалық және ғылыми тақырыптарды ескере отырып, өз пайымдауларын қалыптастыра отырып, жаңа, күтпеген жағдайларда коммуникативтік мінез-құлықты түсіндірудің мәдени эмпатиясы мен дағдылары жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Орыс тілі филологының ақпараттық-коммуникациялық қызметі

    Ғылыми-оқытушылық қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану аспектілерін; алынған эксперименттік деректерді модельдеу мен түсіндіруді қамтиды, лингвистикалық зерттеулерді автоматтандыру үшін жиналған мәтіндік материалдарды жинақтаудың және өңдеудің аспаптық тәсілдері, әдістері. Қарым-қатынастың ақпараттық мәдениеті, тілдік құралды қолдану қабілеті жетілдіріледі; орыс тілі мен әдебиетін ақпараттық және заманауи оқытуға ықпал ететін пәнаралық байланыстар синтезделеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Интернет-коммуникацияда виртуалды тілдің жұмыс істеуін зерттеу

    Интернет-коммуникация, интернет-қарым-қатынас мәдениеті туралы білімге бағытталған авторлық курс негізінде қалыптасады; интернет кеңістігіндегі мәтіннің функционалды, мазмұнды және құрылымдық тұтастығын ескере отырып, фонетикадан бастап дискурс курсына дейінгі барлық деңгейлерде қолданыстағы виртуалды тілді креативті талдау. Ғылыми-зерттеу қызметін шешудің шешімдерін, мәнмәтінін, қорытындылары мен жолдарын көпшілік алдында көрсету іскерлігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Философиялық-эстетикалық орыс әдебиетін білу әдістері

    Қазіргі әдебиеттануда дамыған жаңа мәселелер зерттелуде, олар мәтін туралы көпөлшемді құбылыс ретінде және коммуникативті және эстетикалық функцияларды орындайтын көркем мәтінмен идеяларды қалыптастырады, нәтижесінде орыс әдебиетінің қазіргі дамуына қатысты философиялық-эстетикалық мәселелерді шешу негізінде әдебиеттанудың тарихы, қазіргі жағдайы және даму тенденциялары туралы ғылыми білім біріктіріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7
  • Қазіргі орыс тіл білімінің философиялық және әдіснамалық аспектілері

    ХХ және ХХІ ғасырлардағы тіл білімінің философиялық жалпы әдіснамалық және лингвистикалық бағыттары қарастырылады. Білім беру іс-әрекетінің әдіснамалық әдістемелері, тіл туралы ғылымның тұжырымдамалық деңгейі; жалпы филологиялық әдістер, философияның әдіснамалық функциясын дамыту туралы идеялар қалыптасады, оларды қазіргі орыс тіл білімінде зерттеу әдістерін қолдану үшін зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 7

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Тіл және әдебиет саласындағы іргелі зерттеулердің негізгі бағыттары саласына енгізу дағдыларын пайдалана отырып, ғылыми зерттеу әдістерін белсенді қолдану
  • Кәсіби және басқарушылық мәселелерді шеше отырып, қазіргі тіл білімі мен әдебиеттану саласындағы білімдерін тиімді пайдалану.
  • Өз пікірін, әлеуметтік-этикалық және толерантты идеяларын қалыптастыра отырып, шет тілін меңгерудің ақпараттық мәдениетін табысты пайдалану.
  • Кең көкжиек пен қораптан тыс ойлауды қолдана отырып, ел мен аймақтың қазіргі проблемалары мен даму перспективаларын тиімді бағалау.
  • Пәнаралық білімді орыс тілі мен әдебиетін оқыту саласында одан әрі оқыту үшін сәтті қолдана отырып, нәтижелі интеграциялау.
  • Тіл білімі мен әдебиеттанудың өзекті зерттеулеріне сүйене отырып, мәтінді ғылыми және сараптамалық бағалауды дұрыс жүргізу.
  • Сөздің семантикалық құрылымын және оның интерпретациясын, оның негізгі модельдері мен аударма түрлендірулерінің түрлерін түсіне отырып, көркем аударма тәжірибесін барабар жүргізу.
  • Талдау нәтижелерін өзінің ғылыми зерттеулеріне қолдана отырып, орыс тілі мен әдебиетінің теориясы мен практикасының өзекті мәселелеріне жүйелі түрде сыни талдау жасау. Психологиялық-педагогикалық және филология ғылымдары саласында зерттеулерді табысты жүргізу.
  • Виртуалды тілдің жұмыс істеуін және интернет мәтінінің құрылымдық тұтастығын талдай отырып, интернет-коммуникация ресурстарын, интернет-коммуникация мәдениетін сапалы пайдалану.
  • Қазақстанның ағымдағы проблемалары мен даму перспективаларын тиімді бағалау, Халықаралық бәсекелестік мәселелеріне бағдарлана отырып, әлемдік экономиканың қазіргі тенденцияларын түсіну.
  • Кәсіби қоғамдастықпен және білім берудің барлық мүдделі тараптарымен өзара әрекеттесуді сәтті болжау. Тіл мен ортаның, лингвистикалық конфликтологияның лингвистикалық сараптама бағыттарымен және сөйлеу мәдениетінің экологиялық аспектілерімен өзара әрекеттесуінің қолданбалы аспектілерін тиімді пайдалану.
  • Магистранттың орыс тілі мен әдебиеті саласындағы тәжірибесін пайдалана отырып, Жеке және әлеуметтік маңызды өнімді қызметті креативті қолдану.
  • Көшбасшылық қасиеттерді тиімді көрсету, әлеуметтік педагогика және практика саласындағы магистранттың өнімді қызметін әлеуметтендіру, бейімдеу, кәсіби құзыреттер жиынтығын пайдалану.
Top