Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01703 Орыс тілі мен әдебиеті в QYZPU

Пәндер

  • Әдебиеттерді талдау, білім саласындағы теориялық және тұжырымдамалық негіздер

    Пәнді оқу барысында магистранттар ғылыми зерттеулерге сыни талдау жасайды, өзіндік зерттеу тәсілдерін әзірлейді және білім беру саласындағы негізгі тұжырымдамалар мен тенденцияларды түсіну үшін салыстырмалы талдау дағдыларын қолданады. Әрбір тапсырма сыни тұрғыдан ойлау және ғылыми материалдармен аналитикалық жұмыс істеу дағдыларын дамытуға бағытталған, бұл магистранттарға пән саласын тереңірек түсінуге ғана емес, сонымен қатар өздерінің ғылыми жобаларын жасауға дайындалуға көмектеседі.

    Несиелер - 4
  • Сапалық зерттеулер және деректерді талдау

    Пән білім беру зерттеулерінде қолданылатын сапалы әдістерді тереңдетіп оқытады. Магистранттар сұхбат, фокус-топтар, бақылау және құжаттарды талдау сияқты әртүрлі мәліметтер жинау әдістерімен таныстырылады. Сапалы ақпаратты жинау, жазу және талдау процесін зерттеу, нәтижелерді түсіндіру және сапалы деректерден қорытынды жасау дағдыларын дамытады. Сапалық әдістерді қолдану кезінде зерттеу нәтижелерінің негізділігі мен сенімділігін қамтамасыз ету принциптерін талдайды және меңгереді. Магистранттар сапалық тәсіл, теориялық негіз, зерттеу сұрақтарын құрастыруды үйрену дағдыларын қалыптастырады.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелері

    Пәннің мақсаты - Қазіргі әдебиеттанудың өзекті мәселелерін қарастыру, қазіргі әдебиеттанудың құрылымы мен негізгі әдіснамалық бағыттары туралы түсінік беру; әдебиеттанудың негізгі іргелі және жеке ұғымдарын қамтитын ұғымдық аппаратты қалыптастыру. Пәнде қазіргі әдебиеттанудың методологиясындағы өтпелі үрдістер, жалпы мәдени процесс ретінде әлем карталарының динамикасы және оның заңдылықтары; қазіргі филология ғылымындағы өтпелі үрдістер және олардың заңдылықтары; отандық әдебиеттанудың дәстүрлі ғылыми парадигмасын сипаттайтын негізгі параметрлер; қазіргі әдебиеттанудағы әдіснамалық қондырғыларды ауыстыру үрдісі туралы түсінік беріледі.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектептегі оқыту технологиялары

    Пәннің мақсаты-магистранттарда жоғары мектепте оқыту технологиялары туралы, педагогикалық ЖОО-дағы филологиялық пәндер жүйесі туралы, олардың педагогикалық бағыттағы бітірушілерді кәсіби даярлаудағы орны туралы тұтас түсінік қалыптастыру. Пәнді оқу барысында магистранттарда жоғары білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде кәсіби міндеттерді шешу үшін әдістемелік ғылым мен білімнің қазіргі мәселелерін білу қабілетін қалыптастыру.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық риторика

    Пәнді оқытудың мақсаты - магистранттардың білім беру үдерісіндегі коммуникативтік өзара әрекеттесудегі сөйлеу стратегияларын сыни тұрғыдан ой елегінен өткізу, педагогикадағы дискурстық тәжірибелерді талдау, сондай-ақ ғылыми-білім беру кеңістігінде жеке риторикалық модельдерді жобалау және сынақтан өткізу қабілеттерін қалыптастыру. Пәнде орыс тілі мен әдебиетін оқытуда, ғылыми және көпшілік алдында сөйлеуде, сондай-ақ педагогикалық өзара әрекеттесуде қолданылатын риторикалық стратегиялар қарастырылады. Ерекше назар білім беру дискурсының сөйлеу жанрларын талдауға, авторлық сөйлеу тәжірибелерін әзірлеуге және оқыту мақсаттарын, аудиторияны және контексті ескере отырып риторикалық жағдайларды модельдеуге аударылады. Магистранттар оқушылардың риторикалық дағдыларын әдістемелік тұрғыдан сүйемелдеуге және сыни рефлексия жасауға үйренеді.

    Несиелер - 5
  • Қазіргі публицистика тілі

    Пәннің мақсаты заманауи публицистиканың даму тенденциялары туралы түсінік беру, жазбаша және ауызша публицистикалық мәтінді түсіну дағдыларын дамыту, баспа жаңалықтар мәтінінен, телевизиялық публицистикадан (сұхбат, ток-шоу, авторлық бағдарламалар) және жаңа типтегі коммуникативті ортадан (блогтар мен посттар) әр түрлі деңгейдегі ақпаратты алу және түсіндіру.

    Несиелер - 5
  • Әдебиеттанулық талдау әдіснамасы

    Пәннің мақсаты - отандық және шетелдік ғылымдағы пәннің тарихы мен қазіргі жағдайын есепке ала отырып, әдебиеттанудың проблемалық өрісі мен зерттеу аппаратымен тұтас танысу; мәтінді әдеби талдау дағдыларын қалыптастыру, әдебиет туралы ғылымдағы әртүрлі бағыттардың қалыптасу тарихымен танысу, әдебиеттану практикасына арналған ғылыми мәтіндерді түсіндіру.

    Несиелер - 5
  • Зерттеу қызметіндегі аргументация теориясы

    Пәннің мақсаты маманның логикалық мәдениетін арттыру, алға қойылған ережелерді негіздеу, пікірталасты сауатты жүргізу дағдыларын қалыптастыру; ақпаратты тез өңдеу, пікірталаста дәлелді дәлелдер табу дағдыларын қалыптастыру; дәлелді дәлелді дәлелденбегеннен ажырату, қарсыластың ұстанымын сынау, негіздеменің түрлері мен формалары, дәлелді дискурстың логикалық және психологиялық негіздері туралы жалпы түсінік қалыптастыру.

    Несиелер - 4
  • Мәтінді жазу және редакциялау

    Пәннің мақсаты магистранттарда ерікті мәтіндерді саналы түрде жазу және оларды редакциялау үшін қажетті базалық дағдыларды қалыптастыру; стилистикалық, композициялық және логикалық дұрыс мәтінді құрудың теориялық мәліметтері мен практикалық дағдыларын беру; сөйлеу және логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал ету.

    Несиелер - 4
  • Әлемдік мәдениет контекстіндегі орыс әдебиеті

    Пәннің мақсаты – әртүрлі мәдени феномендерді салыстырмалы талдау қабілетін қалыптастыру; өнердің әртүрлі түрлерінің ерекшеліктерін меңгеру және әдебиеттің рөлі мен ерекшелігін түсіну; орыс мәдениетінің әмбебап константаларын таныстыру және меңгеру; орыс мәдениетінің негізгі сипаттамалары неғұрлым мәнерлі және толық ұсынылған мәтіндер корпусын меңгеру; кең тарихи-мәдени контексте жазушылардың жеке әдеби шығармалары мен шығармашылығын өз бетінше түсіну және талдау қабілетін дамыту.

    Несиелер - 5
  • Филологиялық білім берудің тарихы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты қазіргі әдістемелік зерттеулер негізінде әртүрлі әдеби мектептерді олардың өзара әрекеттесуін ескере отырып, магистранттар арасында оның дамуының негізгі кезеңдерінде филологияның тарихы мен әдістемесі туралы түсініктердің толық жүйесін және филологиялық білім беруді қалыптастыру. Міндеттері: заманауи әдістер мен әдістемелерді қолдана отырып, басқа мамандар жүргізген ғылыми зерттеулердің нәтижелерін білікті талдау, түсініктеме беру, қаорытындылау және қорытындылау дағдыларын меңгеру; XVIII-XXI ғасырлардағы тарихи-әдеби үдерістің теориялық үлгілері туралы түсініктерін қалыптастыру; әдебиет тарихының фактілеріне және оларды теориялық түсіну формаларына тарихи көзқарасты қалыптастыру; әдебиеттанудағы мәтінаралық тәсілдің мәнін зерттеп, мәтінаралық талдау дағдыларын меңгеру.

    Несиелер - 4
  • Қазіргі орыс тіліндегі белсенді процесстер

    Пәннің мақсаты-магистранттарда үнемі өзгеретін объект, сонымен қатар тұрақты және тұрақты объект туралы; тіл туралы түсінік қалыптастыру; тарихи дамуындағы әдеби тілдің нормалары туралы ғылыми түсінік қалыптастыру; қазіргі орыс тіліндегі үрдістерге білікті көзқарас қалыптастыру, жүйелік өзгерістер мен тілдік қателерді ажырата білу.

    Несиелер - 5
  • Сандық зерттеулер және деректерді талдау

    Пәннің мақсаты білім беру және әлеуметтік ғылымдар саласындағы сандық талдау әдістерін меңгеруге бағытталған. Магистранттар сандық зерттеу жоспарлаудың негіздерін, деректер жинау құралдарын (анкета, сауалнамалар) әзірлеу, іріктеу принциптері, сондай-ақ деректерді статистикалық өңдеу әдістерін заманауи бағдарламалық құралдарды пайдалана отырып үйренеді. Арнайы назар гипотезаларды құрастыруға, нәтижелерді түсіндіруге, статистикалық болдамдарды тексеруге және деректерді визуализациялауға бөлінеді.

    Несиелер - 5
  • Педагогикалық қарым-қатынас мәдениеті

    Пәннің мақсаты - педагогикалық қарым-қатынастың ерекшеліктерін, мұғалімнің кәсіби қызметіне тән коммуникативтік-сөйлеу жағдайларының ерекшеліктерін ұғыну; тиімді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі тәсілдерін үйрету; студенттерді педагогикалық қарым-қатынастың негізгі формаларымен таныстыру; Педагогикалық этикет формаларын меңгерумен байланысты дағдыларды қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде алған теориялық білімдер мен практикалық дағдыларды түлектер педагогикалық және қолданбалы қызметте қолдана алады.

    Несиелер - 5
  • Зерттеу дизайны және этикалық нормалар

    Магистранттар зерттеу сұрақтарын құрастыруды, әдістемені таңдауды, деректерді жинау құралдарын әзірлеуді және деректерді талдау процедураларын жоспарлауды қоса алғанда, зерттеу дизайнының әртүрлі аспектілерін зерттейді. Сонымен қатар, пән деректердің құпиялылығы, зерттеуге қатысушылардың құқықтары мен әл-ауқаты сияқты білім беру зерттеулерін реттейтін этикалық нормалар мен стандарттарға баса назар аударады. Оқыту білім беру саласында жоғары сапалы және этикалық зерттеулер жүргізу үшін магистранттарға қажетті дағдыларды бере отырып, ғылыми жобаларды жобалау және жүзеге асыру үшін алынған білімді практикалық қолдануды қамтиды.

    Несиелер - 6
  • Лингводидактиканың өзекті мәселелері

    Лингводидактиканың өзекті мәселелері пәнін меңгеру мақсаты - тілдерді оқытудың лингводидактикалық негіздері бойынша теориялық білімдердің қажетті жиынтығын меңгеру негізінде магистранттардың болашақ кәсіби қызметінде заманауи әдістерді, ұйымдастыру формалары мен технологияларын қолдануға дайындығын қалыптастыру болып табылады, ал бұл өз кезегінде педагогикалық білім беру магистрлерінің кәсіби құзыреттілігінің құрамдас бөлігі болып табылатын лингвистикалық және әдістемелік құзыреттілік негіздерін кеңейту және тереңдетуге септігін тигізеді.

    Несиелер - 4
  • Акт және медиа-ақпараттық сауаттылық

    Пәннің мақсаты-медиа және ақпараттық сауатты педагогтарды даярлау. Ақпараттық сауаттылық ақпаратқа қол жеткізудің, оны бағалаудың және этикалық қолданудың маңыздылығын көрсетеді, ал медиа сауаттылық медиа функцияларын түсіну, Осы функциялардың орындалу сапасын бағалау және өз ойын білдіру үшін медиамен ұтымды өзара әрекеттесу қабілетіне баса назар аударады. Медиа және ақпараттық сауаттылық мұғалімдерін оқыту бағдарламасы екі тәсілді де біріктіреді. Медиа және ақпараттық сауаттылықты оқыту теориясының айырмашылықтары мен тұжырымдамалық нұсқаларына қарамастан, олар іздеу дағдыларын дамыту қажеттілігіне және олардың нақты формалары мен Қолданылатын технологияларына қарамастан медиа және ақпараттық арналармен мағыналы өзара әрекеттесу қабілетіне баса назар аударатын құзыреттіліктермен байланысты.

    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Пән академиялық контексте жазбаша сөйлеу дағдыларын дамытады. Пән ғылыми мәтіннің құрылымын, зерттеу және дәлелдеу әдістерін, дәйексөздер мен сілтемелер ережелерін зерттеуді қамтиды. Магистранттар ғылыми эсселерді, рецензиялар мен зерттеу мақалаларын жоспарлау, жазу және редакциялау әдістерін, академиялық этика мәселелерін және жұмысты пішімдеу ережелерін меңгереді. Тәжірибелік тапсырмалар мен кері байланыс арқылы магистранттар академиялық пікірталас аясында өз ойларын анық, логикалық және дәлелді жеткізу қабілетін дамытады. Пән зерттеу негізінде магистрант үшін қажетті академиялық жазылым қабілеттері, дағдылары мен құзыреттілігін қалыптастыруды мақсат етеді.

    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Пән супер-базалық стандарт кемінде (В1) деңгейін меңгеруді қамтамасыз етуге, магистранттардың лингвистикалық емес оқыту бағыттары бойынша мәдениетаралық және коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған. Магистратураның пәндік саласына сәйкес нақты лексиканы, терминологияны және коммуникациялық стратегияларды зерттеуді қамтиды. Магистранттар болашақ мансабында туындауы мүмкін кәсіби мәтіндермен, құжаттамалармен және коммуникациялық жағдайлармен танысады.

    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы пәні магистранттарға ғылыми әдістердің дамуы жағдайындағы ойлау эволюциясы туралы түсінік береді. Магистранттар сыни ойлау және салыстырмалы талдау дағдыларын қолдана отырып, негізгі философиялық ұғымдарды және олардың ғылыми жаңалықтарға әсерін талдайды. Олар ғылыми парадигмаларды қалыптастырудағы идеологиялардың әсерін бағалайды, білімге әртүрлі көзқарастарды салыстыру және бағалау үшін интеллектуалды дағдыларды пайдаланады. Тарихи контексттерді талқылау және зерттеу арқылы магистранттар ақпаратты талдау және синтездеу дағдыларын, философия мен ғылымның байланысын терең түсінуді дамытады.

    Несиелер - 4
  • Пәнаралық байланыстар саласындағы қазіргі әдебиет теориясы

    Пәннің мақсаты – әдебиет теориясын әдебиетаралық өзара әрекеттестіктерді қазіргі күйінде түсіндіретін ғылым ретінде көрсету; оны пәнаралық байланыстар саласында көрсету. Міндеттері: болмыстың фрагментарлық формаларынан бастап қазіргі салыстырмалы тұтас білім жүйесіне дейінгі әдебиет теориясының дербес ғылыми пән ретінде қалыптасу тарихын көрсету; дәстүрлі және салыстырмалы түрде ғылыми айналымға жақында түскен теориялық және әдеби ұғымдар жүйесін түсіну; пәнаралық салалардағы ғылыми-зерттеу және практикалық мәселелерді шешу үшін сыни талдау дағдыларымен таныстыру.

    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы

    Пән магистранттарға жоғары мектеп педагогикасы мен психологиясы саласындағы терең білім беруге бағытталған. Оқыту барысында оқу процесін ұйымдастырудың инновациялық әдістері, білім беру бағдарламаларын жобалау, студенттердің оқу жетістіктерін бағалау тәсілдері және көшбасшылықтың психологиялық аспектілерін, оның ішінде мотивация, көшбасшылық, коммуникация және қақтығыстарды басқару мәселелерін талдайды.

    Несиелер - 4
  • Әдеби бағыттар мен мектептер

    Пәннің мақсаты – әдебиеттанудағы негізгі бағыттар мен мектептер туралы білімді жүйелеу, категориялық аппаратты игеру, негізгі теориялық және әдеби ұғымдарды жүйелік бірлікке келтіру.

    Несиелер - 5
  • Маркетингтік коммуникациялар

    Пәннің мақсаты маркетингтік коммуникациялар үдерісін іске асыру және кешеннің қалыптасуы саласында білім беру, өнімді және кәсіпорынды алға жылжыту бойынша маркетингтік шешімдер қабылдау қабілеттерін дамыту. Міндеттері: маркетингтегі коммуникациялардың түрлерін, кешенін және үдерісінің мәнін түсіну және зерттеу; табиғаттағы және жалпы қоғамдағы қарым-қатынастың негізгі үдерістері мен механизмдерін меңгеру, сонымен қатар оның әрбір нақты саласында қарым-қатынастың өзіне тән белгілерін анықтау; жарнамалық іс-шараларды жүзеге асырудың мәні мен үдерісін зерттеу.

    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында филологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты Қазақстанда және шет елдерде жоғары білімнің дамуының негізгі үрдістерін, оның мазмұнын, жоғары мектепте оқыту технологияларын меңгеру. Пәнді оқу барысында магистрант жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, педагогикалық қызметте талап етілетін негізгі іскерліктерін, қабілеттері мен жеке қасиеттерін, білім беру үрдісінің нормативтік құжаттарын, оқу үдерісін практикалық ұйымдастыруды және ЖОО-да оқыту әдістемесін меңгереді.

    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Ғылым мен білім беру үдерісінің өзара байланысын, ғылым тарихы мен философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін, білім беру трансформациясы жағдайында этикалық және құқықтық стандарттарды сақтай отырып, жасанды интеллектіні пайдалануда ғылыми нәтижелерді білім мазмұнына интеграциялайды.
  • Педагогика және психология ғылымын дамытудың теориялық-әдіснамалық негіздерін, әр түрлі қабілеттері бар студенттерді ескере отырып, инклюзивті қағидаларға сәйкес оқыту әдістерін, басқару және меңгеру үрдістерін, психологиялық-педагогикалық зерттеулердің мәні мен мазмұнын кәсіби қызметінде пайдаланады.
  • Ғылыми-зерттеу жұмысының барлық кезеңінде этикалық нормаларды сақтай отырып, зерттеу құрылымын, әдіснамасын, деректерін және қорытындыларын академиялық стандарттарға сай ұсынады.
  • Қазіргі заманғы ғылым философиясының өзекті мәселелерін, сөйлеу коммуникациясының кәсіби негіздерін (тыңдау, оқу, сөйлеу, жазу) және іскерлік хат-хабарлармен жұмыс істеу дағдыларын (хат, электрондық пошта және басқалар) анықтайды.
  • Әдеби процестің заңдылықтарын, әдеби шығарманың қоғамдық жағдайға және дәуірдің мәдениетіне байланысты көркемдік маңыздылығын жүйелейді;
  • Тиісті лингвистикалық пәндер шеңберінде олардың арасындағы жүйелік қатынастарды анықтай отырып, тілдік бірліктерді тіл деңгейлері бойынша жіктейді.
  • Әдістеме (тәсілдер, принциптер, логика, зерттеу әдістері, деректерді талдау, нәтижелерді тестілеу және т.б.) және ғылыми зерттеулерде этикалық принциптерді сақтаудың маңыздылығы туралы білімін көрсетеді ; қойылған ғылыми тапсырмаға сәйкес сандық немесе сапалық зерттеулерді жобалай алады , болашақ кәсіби қызметтің практикалық мәселелерін шешу үшін әдістемелік білімді (Action Research) синтездейді (Lesson study).
  • Инновациялық әдістемелік шешімдерді әзірлеу және орыс тілі мен әдебиетін оқытудың тиімді білім беру модельдерін құру үшін гуманитарлық білім берудегі үздік тәжірибелерді маркетингтік зерттеу және салыстырмалы талдау нәтижелерімен зерттеу және цифрлық дағдыларды синтездейді.
  • Ғылыми-зерттеу қызметін жүзеге асыру кезінде негізгі зерттелетін тіл мен әдебиеттің теориясы мен тарихы саласындағы білімді; зерттеу мәселелерін шешу үшін зерттелген материалға негізделген өзіндік идеялар мен тәсілдерді интеграциялайды.
  • Білім беруде АКТ-ны қолданудың интеграцияланған модельдерін, оқытуда цифрлық басқарудың заманауи әдістерін және электрондық/қашықтықтан оқыту технологияларын, цифрлық білім беру ортасында психологиялық-педагогикалық зерттеулерге авторлық тәсілдерді әзірлейді.
  • Білім беру процесіне қатысушылармен, әлеуметтік серіктестермен, ұжымды басқарумен тиімді қарым-қатынас жасау үшін ғылым мен білімнің заманауи мәселесіндегі білімін қолданады.
  • Тіл мен мәдениеттің өзара әрекеттесу жолдарын ескере отырып, әртүрлі тілдердегі тілдік және мәдени құбылыстарды ажырата отырып, мәдениетаралық қарым-қатынас жағдайында қазіргі тіл жүйесінің қызмет ету заңдылықтарын жүйелейді.
Top