Жаңа білім беру бағдарламасы

6B05330 Химиялық инженериядағы заттар мен материалдарды сараптау в М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

  • Жоғары математика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Инженерлік пәндерді оқып, математикалық есептерді шешуге қажетті алгебра, Аналитикалық геометрия және математикалық талдау бойынша білімді қалыптастыру. Мазмұны: Сызықтық және векторлық алгебра, аналитикалық геометрия; математикалық талдауға кіріспе; бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туынды және оның геометриялық және физикалық мағынасы. Анықталмаған және анықталған интегралдар. Қатар теориясы. Алгоритмдерді таңдау және типтік математикалық есептерді шешу, оларды кәсіби қызметте қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Студенттерді болашақ мамандығымен, бакалаврды дайындауға қойылатын негізгі талаптармен таныстыру. Мазмұны: Игерілетін білім беру бағдарламасының сипаттамасы, пәнаралық байланыстар, жаратылыстану бакалаврының біліктілік сипаттамасы. Химиялық технологияны және заттар мен материалдарды химиялық сараптауды дамытудың негізгі кезеңдері, қолданылатын нормативтік құжаттар. Отандық ғалымдардың химиялық технологияны дамытуға қосқан үлесі. Сараптаманы ұйымдастыру негіздері. Сот-сараптамалық зерттеулердің пәні, объектілері және әдістері. Химик-сарапшының болашақ жұмысының сипаты, кәсіби қызметке ынталандыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Химияның негізгі заңдылықтарын, химиялық элементтердің және бейорганикалық қосылыстардың қасиеттерін зерделеу. Мазмұны: Химия заңдары, заттардың қасиеттерінің олардың құрамы мен құрылымына тәуелділігі, химиялық реакциялардың жалпы заңдылықтары. Атом құрылымы және химиялық байланыс теориясы. Химиялық қосылыстардың негізгі кластары, химиялық реакциялардың түрлері. Технологиялық объектілерде жүретін процестерді талдау үшін алынған білімді пайдалану. Атомдардың қасиеттерінің өзгеру жиілігін сипаттау үшін Менделеевтің периодтық заңын қолдану дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы және бейорганикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Жалпы және бейорганикалық химия саласындағы теориялық негіздер туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық реакциялардың кинетикалық заңдылықтары. Термодинамика заңдары, энтропия, Гиббс энергиясы. Химиялық потенциал, химиялық тепе-теңдік, Ле-Шателье принципі. Ерітінділердегі қышқыл-негіздік тепе-теңдік, протолитикалық теория. Тотығу-тотықсыздану процестері. Стандартты электрод потенциалы, Нернст теңдеуі. Атомдық орбитальдарды будандастыру туралы түсінік. Электролит ерітінділері: су құрылымы және сулы электролит ерітінділері. Есептерді шешу және экспериментті орындау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Өз идеяларын құрылымдық түрде ұсынуға үйрету, ғылыми мәтіндер құру. Мазмұны: Академиялық жазудың ерекшелігі мен түрлері, ғылыми мәтінді құру принциптері, әртүрлі жанрдағы ғылыми мәтіндерді құру ережелері. Әдеби қазақ және орыс тілдерінің нормалары, фразеологиялық айналымдарды, мақал-мәтелдерді қолдану арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуді дамыту. Өз идеяларын ұсыну, ғылыми мәтіндерді құрастыру дағдылары. Қазақ және орыс тілдерінде тұлғааралық және кәсіби коммуникациялардың тиімді тәсілдерін оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымды, тұлғаның берік адамгершілік негіздерін, азаматтық ұстанымын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлықтың орнықты дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Құқықтық нигилизмді еңсеру, сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама саласында білім алушылардың құқықтық мәдениетінің негіздерін қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлыққа саналы көзқарасты қалыптастыру. Сыбайлас жемқорлық мінез-құлқынан, сыбайлас жемқорлық моралінен, этикасынан адамгершілік тұрғыдан бас тарту.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл үшін қажетті дағдыларды игеру.Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мінез-құлық стандартын жасау. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы насихаттау, заңдылық, заңға құрмет идеяларын тарату. Сыбайлас жемқорлықтың табиғатын түсінуге, оның көріністерінен әлеуметтік шығындарды сезінуге, өз ұстанымын дәлелді қорғай білуге, сыбайлас жемқорлықтың көріністерін еңсеру жолдарын іздеуге бағытталған қызмет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мұхтартану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметін зерделеу. Мазмұны: Мұхтар Әуезовтің өмірі мен шығармашылық қызметі, өмірі мен қызметінің негізгі күндері. Ғылымның қалыптасуы Мұхтартану; Әуезов шығармашылығы туралы ғылыми еңбектер, Әуезов шығармаларының қазақ және әлем әдебиетіндегі рөлі мен маңызы, жазушының ғылыми, қоғамдық және журналистік қызметі. Оның алғашқы басылымдары, Әуезов шығармашылығының шыңы - "Абай жолы" тарихи романы; Абай мен Құнанбайдың бейнелері. Қазіргі ғылыми зерттеулер Мұхтарияға. Мұхтария ғылымы туралы ғылыми еңбектер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Квант механикасының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Жылудың сәулеленуі және кванттық теория заңдары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Жылу сәулеленуінің заңдары мен мәселелері, кванттық гипотеза және Планк формуласы. Сақталу заңдары; кванттық механиканың жуықталған әдістері; сәулелену теориясының элементтері. Корпускулалық-толқындық дуализм. Фазалық тепе-теңдік және фазалық ауысулар; қатты дене физикасы; диэлектриктердің поляризациясы; асқын өткізгіштік. Атом ядросы физикасының элементтері, кванттық электроника. Атом ядросының құрылымы. Ядролық бөліну реакциялары, атом ядроларының радиоактивті түрленуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Патша және кеңестік шындық кезеңдерінде деформацияланған руханилықты қалпына келтіру, жастардың қоғамдық санасын жаңғырту негізінде креативті тұлғаны қалыптастыру. Мазмұны: Рухани жаңғыру: шығу тегі мен алғышарттары.Қазіргі ұлттық сана. Прагматизм және бәсекеге қабілеттілік. Ұлттық бірегейлік және ұлттық код. Эволюциялық дамудың тәжірибесі мен болашағы. Білімнің салтанаты және Сананың ашықтығы. Алфавит реформасы: тәжірибе және басымдықтар. Отан-мемлекеттің негізі. Жалпыұлттық киелі орындар мен тарих арқылы тәрбиелеу. Қазіргі қазақ мәдениеті-рухани жаңғырудың негізі. Жаңа гуманитарлық білім және болашақ ұлттық зиялы қауым.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физикалық және коллоидты химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Ерітінділер мен балқымалардағы және коллоидты дисперсті жүйелердегі фазалық тепе-теңдік заңдылықтарын зерделеу. Мазмұны: Ерітінділердегі фазалық тепе-теңдік. Электрохимиялық процестердің негізгі заңдары. Химиялық кинетика және катализ. Коллоидты дисперсті жүйелер. Термодинамика және беткі қабаттың құрылымы. Беттік керілуге әсер ететін факторлар. Молекулааралық және фазааралық өзара әрекеттесу; когезия; адгезия, сулану. Технологиялық процестерді талдау үшін фазалық диаграмма құру, Гесс Заңын, термодинамика заңдарын қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Физикалық заңдар туралы білімді және оларды химиялық инженерияда қолдану дағдыларын қалыптастыру, пәнаралық тәсіл негізінде ғылыми ойлауды дамыту. Мазмұны: Классикалық және қазіргі физика заңдары (механика, молекулалық физика, термодинамика, электромагнетизм, оптика, кванттық және атомдық физика). Қолданбалы және техникалық мәселелерді шешу үшін физикалық құбылыстар мен процестер туралы білімді қолдану. Зерттеудің ғылыми әдістері, теориялық және эксперименттік зерттеулердің нәтижелерін өңдеу және талдау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Абайтану
    Несиелер: 3

    Мақсаты: А.Құнанбаевтың шығармашылығы негізінде "Қазақтану" жобасында "ұлттық кодты" сақтау. Мазмұны: Абай мұрасын зерттеу ХХ-ХХІ ғ. Абай шығармашылығының хронологиясы. Абай-ұлы ақын, этнограф, қазақ жазба әдебиетінің негізін қалаушы. Абай - "Карамола ережесі" заңдар жинағын құрастырушы, қоғамдық маңызы. Абай-ойшыл, дінтанушы, философ. Абайдың білім мен ғылымдағы рөлі, "тұтас адам"тұжырымдамасы. Абайдың "Қара сөздері", М .Әуезовтің" Абай жолы " роман-эпопеясы. Қ. Тоқаев" Абай және Қазақстан ХХІ ғасырда", рөлі, маңызы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Талдау әдістерін меңгеру және оларды практикалық мәселелерді шешу үшін қолдану. Мазмұны: Өндіріс жағдайында және ғылыми зерттеулерде заттардың химиялық құрамын зерттеу және бақылау әдістері. Аналитикалық химиядағы сандық талдаудың метрологиялық негіздері. Бейорганикалық заттар технологиясында өнімнің құрамын талдау әдісін таңдау: гравиметрия; титриметрия. Бейорганикалық заттар технологиясында өнімнің құрамын талдау әдісін таңдау: гравиметрия; титриметрия. Катиондар мен аниондардың сапалық реакцияларын зерттеу. Технологиялық процестердегі өнімнің құрамын аналитикалық анықтау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет ету
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Қоғамдық пайдалы қызметпен танысу. Мазмұны: " "Service Learning" тұжырымдамасының қалыптасу және даму тарихы. "Service Learning" негізгі компоненттері. Балалар мен жастар ортасындағы қоғамдық-пайдалы қызмет. Әлемдік және қазақстандық тәжірибеде еріктілер қозғалысын ұйымдастыру. Service Learning бейіндік бағыты. Қоғамдық пайдалы қызмет арқылы оқытудың отандық тәжірибесі. Әлеуметтік жобалау технологиялары. Әлеуметтік жобаларды дайындау, оларды талдау және талқылау. Іс-қимыл жоспарын іске асыру. Портфолио құру. Рефлексия және әлеуметтік жобаны одан әрі ілгерілету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік химия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Өнеркәсіптік масштабта өндірілетін бейорганикалық өнімдерді алудың қасиеттері мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: Бейорганикалық заттар мен қосылыстардың химиялық және физикалық қасиеттері. Химиялық технологиядағы оттегі мен сутектің рөлі. Су. Көміртек, кремний және олардың қосылыстары химиясының ерекшеліктері. Азот пен аммиак алу; фосфор және оның қосылыстары. Күкірт, оның қосылыстары мен қасиеттері. Галогендердің металдармен және бейметалдармен қосылыстары. Химиялық-технологиялық процестерді талдау кезінде алған білімдерін пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Зерттеу мен бақылаудың физикалық әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: бейорганикалық материалдарды зерттеудің заманауи әдістері саласындағы білімді қалыптастыру, аспаптарда жұмыс істеу және эксперименттік деректерді өңдеу дағдыларын игеру. Мазмұны: заттар мен материалдарды талдаудың аспаптық әдістері: рентгенофазалық, хроматографиялық, электронды-микроскопиялық, атомдық-абсорбциялық, тұндыру, инфрақызыл микроскопия; аспаптардың құрылысы мен жұмыс принципі. Талдау әдістерін меңгеру; қосылыстардың химиялық және минералогиялық құрамын анықтау, материалдардың құрылымы мен морфологиясын, дисперсті материал бөлшектерінің меншікті бетін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: Студенттерге ғылыми зерттеулер мен әлеуметтік-мәдени құзыреттіліктерді дамыту процесінде оңтайлы қарым-қатынас жасау үшін шет тілін қолдану бойынша практикалық дағдылар беру. Мазмұны: Химиялық инженерия саласындағы ағылшын терминологиясының дамуы. Ғылыми-техникалық әдебиеттерді аудару ерекшеліктері. Автоматты аудармадан кейін өңдеу. Жазбаша ғылыми-техникалық аударманың семантикалық дәлдігі мен сәйкестігін бағалау. Ағылшын тілінің практикалық дағдыларын меңгеру. Шет тілінде мамандық бойынша ғылыми ақпаратты іздеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Биохимия курсының жалпы ережелері мен теориялық негіздерін меңгеру. Мазмұны: Биохимия, оны зерттеу объектілері. Биохимиялық зерттеулер. Ассимиляция және диссимиляция ұғымы. Микроорганизмдердің биохимиясы. Көмірсулардың анаэробты алмасуы және өсімдіктердің тыныс алуы, ашыту процестері, тотығу және метаболизм процестері. Аминқышқылдары, дәрумендер, гормондар, минералдар, олардың физиологиялық рөлі және әсер ету механизмі. Биологиялық объектілерде болып жатқан биохимиялық процестерді талдау, биохимиялық процестерді зерттеу үшін өз бетінше эксперименттер жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 3

    Мақсаты: кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құра алатын және арнайы мақсатта тіл нормаларын игерген маманға кәсіби бағдарланған тілдік дайындықты қамтамасыз ету. Мазмұны: Кәсіби тіл және оның құрамдас бөліктері. Кәсіби терминология ғылыми стильдің негізгі белгісі. Оқу-кәсіптік және ғылыми-кәсіптік салалардағы ғылыми лексика және ғылыми конструкциялар. Мамандық бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және өндіру бойынша жұмыс алгоритмі. Ғылыми-кәсіби мәтіндерді құрастыру. Болашақ кәсіби қызмет шеңберіндегі іскерлік коммуникация және құжаттама негіздері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гальваникалық қаптамалар технологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: гальваникалық әдіспен әртүрлі металдардың жабындарын алу бойынша білім алу. Мазмұны: гальваникалық жабындардың құрылымы. Металл бұйымдарының бетін дайындау. Әр түрлі жабындарды алудың электролиттік әдісі. Бағалы металдармен электролиттік жабындар. Хромдауға, күмістеуге және алтындатуға, электролиттік қалайылауға, қорғасынға және темірге арналған электролиттердің құрамы. Электродтық процестер, хромдау технологиясының ерекшеліктері. Гальваникалық әдіспен никельмен қаптау, мыспен қаптау және кадмилеу, композициялық жабындарды гальваникалық-химиялық әдіспен жағу техникасы. Электрохимиялық процестің тиімділігін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Химиялық технология обьектілерін модельдеу негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Химиялық-технологиялық процестерді математикалық модельдеу ұғымдарын, кезеңдері мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: Математикалық модельдеу, сандық эксперимент әдісі. Химиялық технология процестерінің математикалық модельдерін құру схемасы. Модель мен объектінің сәйкестігін тексеру әдістері және оны түзету. Химиялық реакторлардың математикалық модельдері. Статистикалық математикалық модельдер. Белсенді эксперименттердің нәтижелерін өңдеу. Математикалық сипаттаманы анықтау және процестерді оңтайландыру үшін компьютерлік технологияларды қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Криминалистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Қылмыс механизмін, қылмысты ашу, тергеу және қылмыстың алдын алу әдістері мен құралдарын зерделеу. Мазмұны: Криминалистикалық идентификация теориясы. Іздерді табу, бекіту, алу, зерттеу және қолдану, табиғатын, пәнін және функцияларын зерттеу. Соттық фотосурет, трасология, құжаттарды криминалистикалық зерттеу, соттық габитология, криминалистикалық тактиканың жалпы ережелері, тергеуді жоспарлау, тергеу тактикасы және түрлі қылмысты тергеу әдістері. Материалды нысандар мен адамдардың өзара байланысын зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экожүйе және құқық
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Экономика, құқық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, экология, тіршілік қауіпсіздігі, кәсіпкерлік саласында интеграцияланған білімді қалыптастыру. Мазмұны: Адам мен табиғаттың қауіпсіз өзара әрекеттесуінің негіздері, экожүйелер мен биосфераның өнімділігі. Ресурстардың шектеулілігі жағдайындағы кәсіпкерлік қызмет, бизнес пен ұлттық экономиканың бәсекеге қабілеттілігін арттыру. Экология және адам өмірінің қауіпсіздігі саласындағы қатынастарды реттеу. Субъектілердің қазақстандық құқығын, міндеттері мен кепілдіктерін білу және сақтау, әлеуметтік прогресті қамтамасыз ету үшін қоғамдық қатынастарды мемлекеттік реттеу. Ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Технологиялық процестердің заңдылықтары
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық заңдылықтары туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық-технологиялық процестердің жалпы сипаттамасы, олардың термодинамикалық талдауы. Реагенттердің қысымы, температурасы және артық мөлшері бойынша Ле-Шателье принципіндегі шектеулер. Реакция қоспасының тепе-теңдік құрамын есептеу. Біртекті және гетерогенді химиялық процестердің кинетикасы, ағым аймақтары, оларды күшейту әдістері. Химиялық процестерді шектейтін факторларды талдау. Гетерогенді-каталитикалық процестердің сипаттамасы. Катализатордың әсер ету механизмі. Тиімді реакторларды таңдау және есептеу. Өндірістің оңтайлы технологиялық режимін негіздеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық технология негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Химиялық-технологиялық процестердің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Химиялық өндіріс құрылымы. Мерзімді және үздіксіз процестер. Химиялық өндіріс тиімділігінің критерийлері. Химиялық технология әдістері, химиялық-технологиялық жүйелерді талдау және синтездеу. Біртекті, гетерогенді және гетерогенді-каталитикалық химиялық процестердің заңдылықтары. Химиялық реакторлар. Идеал және нақты араластыру және репрессия реакторларының математикалық модельдері. Зертханалық практикумды орындау кезінде типтік химиялық өндірістерді зерттеу. Процестердің материалдық және жылу балансын есептеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Химиялық зертханаладағы қауіпсіздік жұмыстар
    Несиелер: 4

    Мақсаты: зертханалық зерттеулер жүргізудің алдындағы немесе ілеспе негізгі операцияларды дайындау, орындау бойынша білім мен дағдылар жүйесін игеру. Мазмұны: химиялық зертханада қауіпсіз жұмыс істеу, реактивтермен және химиялық қалдықтармен жұмыс істеу талаптары. Жеке қорғаныс құралдарын қолдану, Қауіпсіздік техникасын, электр қауіпсіздігі мен өрт қауіпсіздігін оқыту, зертханадағы жазбаларды есепке алу. Химиялық материалдармен қауіпсіз жұмыс істеу, жазатайым оқиғалар кезінде алғашқы көмек көрсету, төтенше жағдайларды жою және алдын алу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Эксперименттік зерттеу техникасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Эксперименттік жұмысты жоспарлау, орындау кезеңдері. Зерттеу әдістерін кешенді қолдану. Өлшеу нәтижелерін бағалау критерийлері, эксперименттің қателігі, зерттеу нәтижелерінің сенімділігі мен қайталануы. Аспаптық талдау әдістері. Талдау үшін материал сынамаларын іріктеу және дайындау. Химиялық талдауды орындаудың жалпы әдістемесі. Эксперимент нәтижелерін өңдеу және оларды түсіндіру. Эксперимент нәтижелері бойынша қорытынды жасауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өнеркәсіптік және ауызсуды сараптау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: өнеркәсіптік және ауыз су мақсатындағы суға сараптама жүргізу білімі мен дағдыларын игеру. Мазмұны: судың құрамы мен қасиеттері; өнеркәсіптік және ауыз су мақсатындағы судың сапасына қойылатын заманауи талаптар. Судың сапалық көрсеткіштерін талдаудың аспаптық физика-химиялық, химиялық, биологиялық және органолептикалық әдістерін қоса алғанда, олардың нысаналы пайдалану бағытына қарай айқындалатын нормативтік көрсеткіштерге су сапасының сәйкестігін бағалау бойынша сараптама жүргізу тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пән мен тілді біріктіре оқыту
    Несиелер: 4

    Мақсаты: студенттерге өз идеяларын, ғылыми әзірлемелерін үш тілде жазбаша немесе ауызша жеткізуге үйрету. Мазмұны: Химиялық технологияда үш тілде қолданылатын негізгі терминдер. Орыс, қазақ және ағылшын тілдерінде ұсынылатын химиялық-технологиялық процестердің, дайын өнімдердің, минералдық шикізат пен өндіріс қалдықтарының, қолданылатын жабдықтардың сипаттамасы. Кәсіби тақырып бойынша еркін диалог дағдыларын қалыптастыру, ғылыми бағыт тақырыбы бойынша аннотациялар мен шағын мәтіндерді түсіну және аудару.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жоғары молекулалық қосылыстардың химиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Жоғары молекулалық қосылыстардың құрамын, қасиеттерін және синтез заңдылықтарын зерделеу. Мазмұны: Жоғары молекулалық қосылыстардың химиялық қасиеттері, полимерлердің молекулалық массалық сипаттамалары, синтез және трансформация реакцияларының заңдылықтары, тізбекті полимерлеу процестері, ерітінділердегі макромолекулалардың әрекеті. Синтез әдістерін меңгеру: полимерлеу, поликонденсация, сополимерлеу. Полимердің құрылымы мен химиялық, физикалық, механикалық қасиеттері арасындағы байланыс. Берілген қасиеттері бар полимерлердің қасиеттерін болжау үшін білімді қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Стандарттау, сертификаттау және метрология
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Метрология, стандарттау және сертификаттаудың теориялық негіздері туралы білімді қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы стандарттау жөніндегі нормативтік құжаттар. Химиялық инженерия саласындағы стандарттау, шикізат пен өнім сапасының стандарттары. Қазақстанда және шетелде сертификаттаудың даму тенденциялары. Метрология-Өлшеу туралы ғылым. Қателік ұғымы. Өлшеу әдістері мен құралдары. Өнімді сертификаттау, өлшеу құралдарын калибрлеу және тексеру. Сынақ зертханаларында шикізат пен өнімді талдауды метрологиялық бақылау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Криминалистикалық техника негіздері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қылмысты тергеу мен ашудың құралдары мен әдістерін ғылыми негізде зерделеу. Мазмұны: Криминалистикалық техниканың ғылыми ережелері, заттарды, материалдарды және бұйымдарды зерттеу үшін арнайы криминалистикалық әдістерді қолданудың құралдары мен әдістері, трансформацияланатын әдістерді әзірлеу. Сот-фотография, трасология, баллистика, дактилоскопия, құжаттарды техника-криминалистикалық зерттеулер барысында арнайы ғылыми білімді қолдану алгоритмдерін таңдауға, сараптамалық зерттеу үшін үлгілерді алу кезінде криминалистикалық тіркеуді қалыптастыруды үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрмыстық химия өнімдерін сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: тұрмыстық химия өнімдерін сараптау әдістерін теориялық зерттеу және практикалық игеру. Мазмұны: синтетикалық және басқа жуғыш заттардың сапасын бағалау. Өнімдерді, олардың негізгі тұтынушылық қасиеттерін сараптау әдістері: функционалдылық, эргономика, сенімділік, эстетика, қауіпсіздік. Стандарттарға сәйкестігін анықтау үшін тұрмыстық химия өнімдеріне химиялық сараптама жүргізу, зерттелетін объектінің құрамы туралы қорытынды тұжырымдау; алынған эксперименттік деректерді өңдеу; сарапшы ретінде кәсіби қызметте дағдыларды қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның минералды шикізаттары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазақстанның минералдық-шикізат базасы туралы түсініктерді қалыптастыру. Мазмұны: Пайдалы қазбалардың Қазақстан аумағында географиялық орналасуы, олардың сипаттамасы, Қазақстанның инновациялық дамуындағы рөлі. Әлемдік ресурстардағы табиғи қорлардың үлесі. Жату шарттары және әзірлеуге қол жетімділік. Шикізаттың минералогиялық құрамын есептеу. Кенді және Кенді емес шикізат, көмірсутекті шикізат және отын ресурстары. Уран және фосфат кендерінің сипаттамасы мен қорлары. Шикізатты өңдеудің өзекті мәселелерін шешу жолдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Эксперимент мәліметтерін өдеудің заманауи компьютерлік әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Кестелік және графикалық тәуелділіктерді есептеу, өңдеу процестерін автоматтандыру дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Экспериментті жоспарлау және жүргізу негіздері; эксперименттік деректерді жүйелеу және өңдеу әдістері. Математикалық модельдерді құрастыру, математикалық есептеулерді автоматтандыру әдістері, MS Excel, Origin, MathCAD-та деректерді өңдеу әдістері. Эмпирикалық регрессия теңдеулерін құру кезінде бағдарламалық қамтамасыз ету ресурстарын пайдалану. Көп факторлы және көп сатылы регрессия мәселелерін шешу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Коксохимия
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Көмір кокстеудің теориялық негіздерін және өндірістің негізгі кезеңдерін зерделеу. Мазмұны: Кокстеудің теориялық негіздері. Көмірдің термиялық деструкциясының ерекшеліктері. Кокс пештерінің температуралық режимі. Кокс газының құрамдас бөліктерін – аммиакты, күкіртті сутекті, шикі бензолды және шайырды өңдеудің химиялық әдістері. Кокстелетін көмірді термиялық өңдеудің кәсіби дағдыларын игеру. Студенттердің ғылыми ойлауын, әртүрлі заңдар мен теориялардың қолданылуының шекараларын түсінуін қалыптастыру. Кокстеу процесін технологиялық есептеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік органикалық химия
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Органикалық қосылыстардың құрамын, құрылымын, қасиеттерін және алу әдістерін зерделеу. Мазмұны: Химиялық байланыстардың түрлері және органикалық қосылыстардың молекулаларындағы атомдардың өзара әсері. Көмірсутектер (алкандар, алкендер, алкиндер, циклоалкандар, диендер, ареналар) және олардың туындылары. Көмірсутектер мен туындыларды алу тәсілдері, химиялық қасиеттері мен қолданылуы; мұнай, оның құрамы және өңдеу тәсілдері; полимерлер, галогенді көмірсутектер. Экологиялық проблемаларды шеше отырып, органикалық қосылыстарды тазарту, органикалық қалдықтарды кәдеге жарату жөніндегі міндеттерді шешу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сапалы және сандық талдау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Талдаудың физика-химиялық әдістерін, аспаптардың қолданылу салалары мен конструкцияларын білуді қалыптастыру. Мазмұны: Аналитикалық химиядағы сапалы реакциялардың негізгі түрлері. Химиялық реакциялардың термодинамикалық және кинетикалық сипаттамасы. Гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістерінің мәні. Қышқыл-негіз және тотығу-тотықсыздану титрлеу принципі. Технологиялық процестерді бақылау үшін сандық талдау әдістерін қолдану. Сапалы талдау деректері негізінде реагенттердің стандартты ерітінділерін дайындаудың, бейорганикалық қосылыстарды сәйкестендірудің практикалық дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық инженериядағы шикізатты сараптау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Химиялық инженериядағы шикізатты сараптамалық зерттеу әдістері туралы білім алу. Мазмұны: Шикізат сапасын бақылау әдістері, шикізатты іріктеу және сараптама жүргізуге дайындау алгоритмі. Өткізудің мақсаттары мен міндеттері бойынша шикізатты сараптау және сәйкестендіру құралдарының, түрлерінің, тәсілдерінің жиынтығы бойынша шикізатты сараптамалық зерттеу процесінде диагностикалық міндеттерді шешу. Шикізат табиғатын сапалық сипаттамалары бойынша жіктеу, талдау әдістерін таңдауға, өнімнің бұрмалануын анықтауға үйрету. Мазмұны: Шикізат сапасын бақылау әдістері, шикізатты іріктеу және сараптама жүргізуге дайындау алгоритмі. Өткізудің мақсаттары мен міндеттері бойынша шикізатты сараптау және сәйкестендіру құралдарының, түрлерінің, тәсілдерінің жиынтығы бойынша шикізатты сараптамалық зерттеу процесінде диагностикалық міндеттерді шешу. Шикізат табиғатын сапалық сипаттамалары бойынша жіктеу, талдау әдістерін таңдауға, өнімнің бұрмалануын анықтауға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Шикізат және өнімдердің сапасын бақылау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Шикізат пен дайын өнімнің сапасын бақылау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Шикізат пен өнімнің сапасын бақылау жүйесі. МЕСТ және ТУ негізінде стандарттау. Химиялық бақылау зертханасын аккредиттеу және аттестаттау. Сынақ зертханаларының қызметі. Шикізаттың, дайын өнімнің және өндіріс қалдықтарының химиялық құрамы мен құрылымын зерттеу, сынама алу әдістері. Химиялық өнімнің стандарт талаптарына сәйкестігін бағалау тәртібі. Химиялық, спектрлік, хроматографиялық және термиялық талдау әдістері.. Эксперименттік деректерді талдау және өңдеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Металдар мен металл бұйымдарын сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: металдар мен металл бұйымдарын сараптау әдістерін практикалық игеру. Мазмұны: металдардың құрамы, физика-химиялық қасиеттері және негізгі сипаттамалары; дайындау әдістері және қолдану аясы. Металдар мен металл бұйымдарының беріктігін, коррозияға төзімділігін талдау. Металдың табиғаты мен шығу көзін сәйкестендіру үшін сараптама жүргізу; металдардың ерекше химиялық құрамы. Металл бұйымдарына өз бетінше сараптама жүргізу және сараптамалық қорытындыны ресімдеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Химиялық технологияның процестері және аппараттары
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Химиялық технология процестерінің теориялық негіздерін зерделеу. Мазмұны: Қолданбалы гидравлика негіздері. Гидромеханикалық процестер мен аппараттар: Тұндыру, сүзу, центрифугалау, газдарды тазарту. Механикалық процестер мен жабдықтар: майдалау, ұсақтау. Жылу процестері. Жылу беру негіздері. Жылу алмасу жабдығының жіктелуі және оны есептеу. Буландыру, буландыру аппаратын есептеу. Масса беру негіздері. Молекулалық және конвективті масса алмасу. Масса алмасу процестері: сіңіру; қарапайым айдау және ректификация; сұйық экстракция; адсорбция; кептіру; кристалдану. Масса алмасу аппараттарын есептеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Минералды тұздар және сілтілер технологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Минералды тұздар мен сілтілерді өндірудің физика-химиялық негіздері мен технологиялық режимдерін зерделеу. Мазмұны: Қазақстанның құрамында натрий және калий бар табиғи тұздар кен орындарының сипаттамасы. Физикалық-химиялық негіздер, минералды тұздар мен сілтілер, орто - және метафосфаттар, конденсацияланған фосфаттар, сульфаттар, хлоридтер, карбонаттар және натрий, магний және калий нитраттары өндірісінің ұтымды технологиялық схемалары. Минералды тұздар мен сілтілерді алудың технологиялық процестерін есептеу, дайын өнімнің сапасын бағалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің заманауи тәсілдерін меңгеру. Мазмұны: теориялық және эксперименттік зерттеу әдістері. Ғылыми зерттеу бағытын таңдау және тақырыптың өзектілігін бағалау әдістемесі. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, ғылыми ақпаратты іздеу, жинақтау және өңдеу әдістемесі. Бейорганикалық қосылыстар технологиясы саласындағы ғылыми зерттеулердің мақсатын қою. Зерттеуді жоспарлау, қою әдістемесі. Тапсырма мен зерттеу кезеңдеріне сәйкес ғылыми-зерттеу жұмыстарын өз бетінше орындау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Студенттердің оқу зерттеу жұмысы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: оқу-зерттеу жұмысын ұйымдастыруға, жоспарлауға және орындауға үйрету. Мазмұны: студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері, шикізат пен өнімдердің құрамын талдау әдістері, эксперименттік ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістері, зерттеу нәтижелерін тұжырымдау және ресімдеу. Зерттеу міндеттерін дұрыс тұжырымдау, өнімдерге эксперименттер мен химиялық талдау жүргізу, зерттеу нәтижелерін сыни тұрғыдан талдау, алынған нәтижелер бойынша қорытындыларды нақты тұжырымдау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бейорганикалық газдар мен қышқылдардың технологиясы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: Теориялық негіздерді зерттеу, бейорганикалық газдар мен қышқылдардың өндірісін талдау. Мазмұны: Табиғи газдың бу оттегінің конверсиясы. Аммиак пен азот қышқылын алу технологиясы, әртүрлі шикізаттан күкірт қышқылын өндіру схемасы. Тұз, фтор және бор қышқылын өндіру. Сары фосфор, термиялық және экстракциялық фосфор қышқылын өндірудің физика-химиялық негіздері. Қышқылдарды алу және зерттеу, процестердің технологиялық ағындарын есептеу, минералды қышқылдар өндірісінің ұтымды схемаларын сыни талдау және таңдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Құрылыс және силикатты материлдарды сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Силикат және құрылыс материалдарын сараптау әдістерін зерделеу. Мазмұны: силикат өнімдері мен композициялық материалдар өндірісінің физика-химиялық ерекшеліктері. Цементтер мен құрылыс материалдарының физика-механикалық қасиеттерін талдау, сілтілі және сілтілі жер металдарының иілу және сығылу кезіндегі қатаю, көлемінің, беріктігінің өзгеру мерзімдерін анықтау. Силикат және құрылыс материалдарына өз бетінше сараптама жүргізу, негізгі қосылыстардың сапалық көрсеткіштері мен мазмұнын анықтау, сараптамалық қорытындыны ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Минералды тыңайтқыштар технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Фосфор, азот, калий және күрделі минералды тыңайтқыштардың технологияларын зерделеу. Мазмұны: Минералды тыңайтқыштардың қоректік заттардың құрамына қарай жіктелуі. Фосфор (суперфосфат, фосфорит ұны), азот (аммиак селитрасы, карбамид, аммоний сульфаты), калий (калий хлориді, калий сульфаты) тыңайтқыштарын және күрделі тыңайтқыштар алудың физика-химиялық негіздері, қасиеттері мен технологиялары. Оңтайлы технологиялық режимдерді таңдау, құрылғыларды есептеу. Проблемалық мәселелерді шешу, Минералды тыңайтқыштардың сапасын бағалау дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Минералды қышқылдар мен сілтілерді сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: техникалық және реактивті біліктіліктегі бейорганикалық қышқылдар мен сілтілерге сараптама жүргізу әдістерін зерделеу. Мазмұны: химиялық және физика-химиялық әдістермен бейорганикалық қышқылдар мен сілтілердің химиялық құрамын зерттеу. Зерттелетін үлгілер сапасының белгілі бір маркалы және сортты өнім стандарттарының талаптарына сәйкестігін сараптамалық бағалау. Химиялық өнімдердің сапасы мен шығу тегі бойынша кешенді сараптаманы өз бетінше жүргізуге, сараптама бойынша есепті ресімдеуге оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қатты отындарды сараптау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қатты отынның тұтынушылық қасиеттерін олардың стандарттар талаптарына сәйкестігі бойынша анықтау және бағалау әдістерін зерделеу. Мазмұны: қатты отындардың сипаттамасы, тас және қоңыр көмір мен кокстың құрамын талдаудың физика-химиялық әдістері. Күкірт, күл, ылғал, жанғыш компоненттер, бензол, шайыр және аммиак құрамына бастапқы шикізат, кокс және кокстеудің жанама өнімдерінің сапасын талдау. Қатты отынның стандарттар талаптарына сәйкестігіне сараптама жүргізу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жаңа материалдар технологияларының негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаңа металдандырылған металл емес материалдарды алудың жалпы заңдылықтары мен әдістерін зерделеу. Мазмұны: металл, наноқұрылымдық композициялық материалдардың құрылымы мен қасиеттері. Пластмассалар мен басқа диэлектрлік материалдарды металдандыру әдістері. Химиялық жабындардың негізгі түрлері және алу әдістері. Композициялық химиялық және электрохимиялық жабындар. Әр түрлі мақсаттағы материалдарды өндіру процестерінің тиімділігін талдау, өңдеу нәтижесінде материалдардың сипаттамаларын жақсарту. Рентгенофазалық, спектроскопиялық, электронды-микроскопиялық әдістермен материалдардың құрылымын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Құрамында спирті бар сұйықтықтарды криминалистикалық сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: спирттер мен құрамында алкоголь бар сұйықтықтарды зерттеу және сараптау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды қамтамасыз ету. Мазмұны: құрамында спирті бар сұйықтықтарға криминалистикалық сараптама жүргізу үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру. Құрамында спирті бар сұйықтықтарды қолмен және зауыттық өндірудің технологиялары мен рецептуралары. Химиялық және физика-химиялық әдістерді пайдалана отырып, құрамында спирті бар сұйықтықтарды сараптамалық зерттеу, үлгілерді сапалық және сандық талдау әдістеріне оқыту. Зерттеу нәтижелері бойынша сарапшының қорытындысын жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұнай өнімдері мен жанар-жағармай материалдарының сараптамасы
    Несиелер: 6

    Мақсаты: мұнай өнімдері мен жанар-жағармай материалдарын сараптау әдістерін зерделеу. Мазмұны: маркасы мен түрін анықтау үшін мұнай және мұнай өнімдерін химиялық және физика-химиялық талдау, салыстырмалы зерттеу жүргізу. Мұнай, мұнай өнімдері мен жанар-жағармай материалдарына өз бетінше сараптама жүргізу және сараптама қорытындысын ресімдеу дағдыларын қалыптастыру. Талданатын объектілерде мұнай өнімдері мен жанар-жағармай материалдарының ізі мөлшерінің болуы, оларды кейіннен сәйкестендіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тағамдық және жемдік фосфаттар технологиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: стандарттар талаптарына сәйкес тағамдық және жемшөп фосфаттарын алудың құрамы мен тәсілдерін зерделеу. Мазмұны: азық-түлік және жемшөп минералды өнімдерін алу технологиясы. Жемшөп преципитатын, монокальций фосфатын, диаммоний фосфатын, тамақ және жемшөп триполифосфатын және натрий пирофосфатын, диаммоний фосфатын және трикальций фосфатын өндіру. Өндірістің технологиялық схемалары. Стандарттардың талаптарын ескере отырып, жемдік және тағамдық фосфаттардың құрамын анықтау, оларды алудың жаңа тәсілдерін ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топырақ тектес объектілерді сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: топырақтың қасиеттерін, тасымалдаушы объектілерде топырақ қабаттарының пайда болу механизмін зерттеу, топырақ үлгісінің құрамы мен құрылымын талдау әдістерін үйрету. Мазмұны: тасымалдаушы заттарда топырақ қабаттарының пайда болу механизмі. Сәйкестендіру зерттеулерін жүргізу: топырақ қабаттарының табиғатын, жер бедерінің белгілі бір учаскесіне заттардағы қабаттасулардың тиесілігін анықтау; топырақтың шығу тегін, аймағын, қабаттардың пайда болу уақыты мен механизмін анықтау. Топырақтың құрамы мен құрылымын, топырақтың экологиялық сипаттамаларын талдау, сараптама нәтижелерін рәсімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Химиялық инженериядағы энерготехнологиялық жүйелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бейорганикалық қосылыстар өндірісіндегі энергияны үнемдеудің негізгі жолдарын зерделеу. Мазмұны: энерготехнологиялық жүйелер, эксергия түрлері. энерготехнологиялық жүйелерді термодинамикалық талдау; бейорганикалық заттар технологиясындағы отын мен энергия шығынын азайту жолдары. Энергияны бірнеше рет пайдалану. Жану өнімдерінің физикалық жылуын пайдалану. Бейорганикалық заттар өндірісінің энергетикалық және экологиялық тиімділігін арттыру әдістері. Жылу энергетикалық қондырғылардың жұмысын талдау, жылу пайдаланатын аппараттардағы материалдық және жылу ағындарын есептеу дағдыларын игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Химиялық инженериядағы экологиялық мәселелер
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бейорганикалық заттар өндірісінің қатты, сұйық және газ тәрізді өнеркәсіптік қалдықтарын тазарту және кәдеге жарату әдістерін зерделеу. Мазмұны: қатты және сұйық қалдықтардың пайда болу көздері. Қоршаған ортаны қорғау саласындағы нормативтік құжаттар. Зиянды шығарындыларды азайту жолдары. Өнеркәсіптік қатты қалдықтарды, Ағынды суларды және Химиялық кәсіпорындардың газ тәрізді шығарындыларын тазарту, қалпына келтіру және кәдеге жарату әдістері, қолданылатын жабдық. Әр түрлі тазалау әдістерінің тиімділігін бағалау дағдылары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Ауылшаруашылық өнімдеріндегі бейорганикалық компоненттерді сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: практикалық мақсаттар үшін ауыл шаруашылығы өнімдерін сараптау және сараптаманы орындау негіздері бойынша білім алу. Мазмұны: ауылшаруашылық өнімдерінің химиялық құрамы, сапасы және қауіпсіздігі. Өсімдік тағамдарындағы нитраттардың, фосфаттардың, хлоридтердің, сульфаттардың, макро және микроэлементтердің құрамын талдау; олардың артық мөлшерінің адам денсаулығына әсері. Зиянды және улы компоненттердің құрамына Ауыл шаруашылығы өнімдеріне сараптама жүргізу, нәтижелерді талдау және сарапшының есебін ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Лак-бояу және жабындарды сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: лак-бояу материалдары мен жабындарды зерттеу үшін қажетті терең білімді, тұрақты практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: бояу материалдарының қасиеттері, бояу жабындарының сапасына әртүрлі факторлардың әсері. Лак-бояу жабындарының физика-механикалық, химиялық, қорғаныс және коррозияға қарсы көрсеткіштерін эксперименттік талдау. Сараптаманың типтік міндеттерін қарау және оларды шешудің заманауи әдістерін меңгеру. Лак-бояу материалдары мен жабындарына практикалық сараптама жүргізу және сараптама нәтижелерін талдау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Талшықты материалдарды сараптау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: талшықты материалдарды сараптамалық зерттеуді орындау үшін қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: талшықты табиғат объектілері мен олардың қалдықтарының зерттелетін оқиғамен байланысын көрсететін нақты деректерді анықтау. Талшықтар мен талшықты материалдарды сараптамалық зерттеуді микроскопиялық, спектрлік, хроматографиялық және масс-спектрлік әдістермен орындауға үйрету. Объектіде талшықты материалдардың микробөлшектерін, олардың тиесілігін анықтау және сарапшының есебін ресімдеу бойынша сараптамалық зерттеуді өз бетінше жүргізу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Материалтану
    Несиелер: 6

    Мақсаты: қатты материалдардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланысты зерделеу. Мазмұны: химиялық байланыс түрлері. Материалдардың агрегаттық күйі, кристалды, аморфты және аморфты-кристалды денелер. Қаттылық, серпімділік, икемділік, беріктік. Созылу, қысу және статикалық иілу кезіндегі беріктік шегі. Диэлектриктердің электр өткізгіштігі, полимерлену және поликонденсация мәні, жартылай өткізгіш материалдардың қасиеттері, меншікті және қоспалы өткізгіштік механизмдері. Материалдардың беріктік көрсеткішін анықтау және есептеу әдістерін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Минералды тыңғайтқыштар мен тұздарды сараптау
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сараптама объектілерін зерделеу - бір жақты және күрделі минералды тыңайтқыштар, техникалық және реактивті бейорганикалық тұздар. Мазмұны: минералды тыңайтқыштар мен тұздардың құрамын, сапасы мен шығу тегін, стандарттар талаптарына сәйкестігін анықтау. Сақтаудан кейін минералды тыңайтқыштар мен тұздардың сандық және сапалық өзгерістерін анықтау. Өнімдерге кешенді химиялық сараптама жүргізу, қорытындыларды тұжырымдау және сараптамалық қорытынды түрінде ұсыну дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Жеке және топ ретінде тиімді жұмыс жасау, өз көзқарасын дұрыс қорғау, аналитикалық және логикалық ойлауды көрсете отырып, проблемалық өндірістік жағдайларда тәуелсіз шешімдер қабылдау.

  • Код ON9

    Белгісіздік жағдайында зерттеу, кәсіпкерлік және жұмыс дағдыларын пайдалану; өмір бойы үздіксіз біліктілікті арттыру.

  • Код ON8

    Зерттеу мен сынау нәтижелерін өнімнің сапасын, процесстегі бұзушылықтарды бағалау үшін және нәтижені нормативтік құжаттаманың талаптарына сәйкестендіру үшін мәліметтерді өңдеудің математикалық әдістерін қолдана отырып талдау және түсіндіру

  • Код ON1

    Ақпараттық және есептеу сауаттылығы болуы тиіс, ақпараттарды жалпылау, талдау және қабылдай алу, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдай білу; кәсіби ортада және социумда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін сұхбаттаса алу.

  • Код ON6

    Өнімдердің сапасын және химиялық инженерия процестерін бақылау үшін өнімдер мен процестердің сапасы мен қауіпсіздігін реттейтін нормативтік құқықтық актілерді, стандарттар мен әдістемелік құжаттаманы қолдану

  • Код ON2

    Кәсіби қызметте жаратылыстану, математикалық, қоғамдық, тарихи, әлеуметтік-экономикалық, құқықтық және инженерлік білім мен дағдыларды, ғылыми зерттеу әдістерін қолдану.

  • Код ON5

    Табиғи және техногендік шикізатты қайта өңдеу заңдылықтарына негізделген өндірістің ұтымды технологиялық сызбасын таңдау, өндірістің қауіпсіздігін арттыру және экологиялық мәселелерді шешу бойынша шараларды жасаумен технологиялық процестер мен жабдықтарды есептеу.

  • Код ON12

    Сот-сараптама қызметі саласындағы нақты жағдайларға қолданыстағы заңнаманы және өзге де құқықтық актілерді сауатты қолдану.

  • Код ON11

    Қылмыстық және қылмыстық іс жүргізу заңнамасы бойынша ұғымдармен еркін жұмыс істеу, қолданыстағы заңнаманы және басқа да құқықтық актілерді сот-сараптама қызметі саласындағы нақты жағдайларға сауатты қолдану.

  • Код ON3

    Қоғам дамуының заңдылықтары, қазақ мемлекеттілігі туралы білімді меңгеру, дүниетанымдық, азаматтық, рухани және әлеуметтік жауапкершілікті, Академиялық адалдық пен әдептілікті қалыптастыру негізінде әлеуметтік-мәдени дамуды көрсету.

  • Код ON4

    Химиялық өнімдер, құрылыс және тоқыма материалдар өндірісінің қазіргі жағдайын сыни тұрғыдан бағалау, ғылым мен техниканың заманауи жетістіктеріне негізделген қолданыстағы және жаңа технологиялық үдерістерді жетілдірудің жолдарын талдау және таңдау.

  • Код ON7

    Сынақ және бақылау-өлшеу жабдықтарын қолдана отырып, эксперименттік зерттеулерді жоспарлау және орындау, аспаптардың қалыпты жұмысын қамтамасыз ету, қорытындылар жасау, сынақ нәтижелері бойынша есеп беру құжаттамасын жасау.

Top