Жаңа білім беру бағдарламасы

7M05411 Математика және математикалық модельдеу в М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

  • Математикалық физика есептерін шешудің жуықтау әдістері
    Несиелер: 5

    Классикалық математикалық физика теңдеулерін шешудің айырымдық схемалары. Толқындық теңдеулер үшін бастапқы-шектік есептерді жуықтап шешу.Жылу алмасу теңдеулері үшін бастапқы-шектік есептерді жуықтап шешу. Дирихле, Нейман есептерін итерациялық әдіспен шешу. Предиктор-корректор әдісі. Вариациялық-торлық әдіс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – білім беру саласындағы іс-әрекетті, тұлғалардың қарым-қатынасын басқарудың жалпы психологиялық аспектілерін қалыптастыру. Басқару психологиясының тарихы, басшы қызметінің психологиялық механизмдері, кәсіби білім берудің психологиялық мазмұны, басқару субъектілері мен объектілері меңгеріледі. Пәнді меңгерудің нәтижесінде магистранттар жоғары мектептегі басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық қырын және кәсіби іс-әрекетте тұлғалық психологиялық қарым-қатынасты басқарудың негізін меңгереді. Білім алушылар түрлі ресурстарды басқарудың психологиялық аспектілерін түсіндіруге; басқару әдістерін қолдануға; проблемалық жағдайларды талдауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметі үшін ғылыми, философиялық-әдістемелік және дүниетанымдық негізін қалыптастыру. Ғылыми мамандықтар бойынша білім беру және зерттеу жұмыстарын тиімді жүзеге асыруға қажетті білім, дағды және құзыреттіліктерді дамыту. Пәнді оқыту барысында мәдениет пен философияның дамуы контекстіндегі ғылымның пайда болу мен даму тарихы, ғылыми білімнің құрылымы мен зерттеу әдістері, заманауи ғылымның даму кезеңдері, өркениеттің дамуындағы ғылым мен техниканың рөлі, ғылыми ілім мен өркениеттің болашағы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Нильпотентті және шешілімді Ли алгебралары
    Несиелер: 4

    Бисызықты амалдар, Ли алгебралары. Структуралық тұрақтылар. Ли алгебраларының ішкі алгебралары, идеалдары және фактор-алгебралары. Шешілімді және нильпотентті Ли алгебралары. Қарапайым және жартылай қарапайым Ли алгебралары. Аз өлшемді Ли алгебраларының классификациясы. Көрсетілімдер теориясының элементтері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы мектептегі математиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
    Несиелер: 5

    ЖОО-да оқу үрдісін ғылыми ұйымдастыру. Оқытуды дамыту болжамдары. Оқу үрдісіндегі басқару мәселелері. Оқу үрдісіндегі ақпараттар және оның алатын орны. Экономикалық, инженерлік, жаратылыстану және ІТ мамандықтары үшін математикалық пәндерді оқыту ерекшеліктері. Бақылаулық-өлшемдік материалдар және оларды жасау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – жоғары кәсіби педагогиканың құзыреттіліктерін, жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық, әдіснамалық, практикалық негіздерін меңгерген маман даярлау. Жоғары мектеп педагогикасының негізгі және қосымша категорияларын, жоғары мектеп дидактикасы, жоғары мектептегі менеджмент, жоғары мектеп педагогикасының заманауи мәселелері, жоғары мектептегі жалпы педагогикалық жүйені меңгеріп, өздерінің кәсіби іс-әрекетінде қолдана алады. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант жоғары мектеп педагогикасының ғылыми-теориялық аспекттілерін меңгереді. Кәсіби іс-әрекетке шығармашылық тұрғыдан даяр болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты – магистранттардың кәсіби саласындағы шет тілдік коммуникативті құзыреттіліктерін халықаралық шет тілінде білім беру стандарттарына сәйкес дамыту. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесідей құзыреттіліктерге ие болады: лингвистикалық білім мен біліктерін кеңейтеді, кәсіби және ғылыми қызметінде жүзере асыру мақсатында іскерлік ағылшын тілінің негізгі лексикасы мен академиялық хатты меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Матрицалық топтар
    Несиелер: 4

    Матрицалық топтардың гомоморфизмдері. Топтың жиындағы әрекеті. Кватерниондар. Спинор топтары. Лоренц топтары. Матрицалық дифференциалдық теңдеулер. Біртекті кеңістіктер теориясының элементтері. Грассманиандар. Компактты және тұтас Ли топтары. Түбірлер жүйесі және Вейль тобы. Дынкин диаграммасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шекті өлшемді көпбейнелер теориясының бастамалары
    Несиелер: 5

    Карта және атлас. Келісілген карталар. Локальды координаттар жүйесі. Параметрлеу. Фактор-көпбейнеліктер. Көпбейнеліктердің арасындағы тегіс бейнелеулер. Жанама вектор және жанама кеңістік. Жанама кеңістіктердің сызықтық бейнелеуі. Жанама кеңістіктің базисі. Векторлық өріс. Ко-жанама кеңістік. Иммерсиялар және субмерсиялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ли алгебраларының дифференциалдық геометриядағы қолданыстары
    Несиелер: 4

    Матрицалық Ли тобы. Матрицалық экспонента және оның қасиеттері. Ли тобы тегіс көпбейнелік ретінде. Бірлік элементтегі Ли тобының жанамалық кеңістігі- Ли тобының Ли алгебрасы. Ли алгебраларының римандық геометриядағы қолданыстары. Метрикалық Ли алгебраларын қолданып, Риччи операторын есептеу. Киллинг формасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Глобалды анализ негіздері
    Несиелер: 5

    Евклид кеңістігіндегі талдау. Евклид кеңістігінің жанама кеңістігі. Вектордың бағыты бойынша туынды. Евклид кеңістігіндегі векторлық өрістер. Дифференциалдық формалар. Дифференциалдық формаларды дифференциалдау. Сыртқы формалар теориясы тұрғысынан өрістер теориясының элементтері. Векторлық өрістердің дивергенциясы мен роторы. Сколярлық өрістің градиенті. Сыртқы формаларды интегралдаудың элементтері. Грин және Стокс жалпыланған формулалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық менеджмент
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты магистранттардың теориялық білімі мен басқарудың заманауи стратегиялық тәсілдерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Кәсіпорындағы стратегиялық менеджменттің мәні мен маңыздылығы; кәсіпорынның даму стратегиясында басқару қажеттілігін айқындайтын негізгі факторлар; стратегиялық менеджменттің негізгі функциялары мен орындалатын міндеттері; кәсіпорынның миссиясы мен мақсатын қалыптастырудың базалық дағдылары; кәсіпорынның қаржылық мақсаты; құндылықтар тізбегінің тұжырымдамасы;кәсіпорынның стратегиялық жобалары және іске асыру жолдары; бизнес-бірліктер мен тұтынушыларға көрінетін және көрінбейтін артықшылықтарды айқындауды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Символдық есептеулер теориясының негіздері
    Несиелер: 6

    Maple –да бағдарламалау. Maple пакеттері: linalg, Detools, VecCalc, dynamicSystems. Matlab-та жұмыс жасау. Массивтермен математикалық амалдар. Жазықтықтағы графиктер. Бағдарламалау: циклдер, шартты оператор, үзіліс командалары. Тұтынушының функциялары. Matlab-та дифференциалдық теңдеулерді шешу. Үшөлшемді графиктер. Matlab -ғы символдық математика.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дифференциалдық геoметрия есептерін зерттеудің заманауи әдістері
    Несиелер: 4

    Заманауи геометрияның теориялық-жиындық аппараты. Заманауи геометрияның алгебралық аппараты. Алгебралық геометрияның элементтері. Заманауи геометрияның дифференциалдық аппараты. Заманауи геометрияның топологиялық аппараты. Геометрия мен математикалық физиканың кері есептерінің байланысы. Интегралдық геометрия мен томографияның элементтері. Заманауи геометрияның есептеу аппараты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғарғы мектептегі математиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
    Несиелер: 5

    Математикалық пәндердің қалыптасу тарихы және заманауи жағдайы, оның идеялары және әдістері. Математикалық пәндер және жаратылыстану. Математикалық пәндердің даму болашағы. Математикалық тұжырымдама және оның дәлелденуі. Теорема дәлелдеуін үйретудің теориялық негіздері. Математикалық пәндерді оқыту әдістемесінің ерешеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы аналитикалық есептеулер жүйесінде математикалық есептерді шешу әдістері
    Несиелер: 6

    Maple-дың кіріктірілген функциялары және командалары.Тізім, жиын, массив. Айнымалылардың, өрнектердің типтері және оларға амалдар қолдану. Maple-дағы аналитикалық түрлендірулердің негізгі тәсілдері. Арнайы пакеттерде математикалық есептерді шешу. Күрделі есептеулер техникасы және нәтижелерді визуализациялау. Maple-дағы графикалық құралдары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты - технологиялық кәсіпкерлік пен инновация дағдыларын қалыптастыру. Команда құру, принциптері, топ мүшелерінің функциялары. Шаблондар негізінде бизнес-модельдеу. Бизнес-идеяны негіздеу, аймақтық кәсіпкерліктің инновациялылығы мен өзектілігін бағалау. Нысаналы сегменттерді бағалау және негізгі құндылықтарды айқындау, клиенттермен өзара қарым-қатынас арналары, бизнес-жобаларды таныстыру негіздері, elevatorpitch, Технологияларды коммерцияландыру әлеуеті және идеядан нарыққа шығу жолдары мен тосқауылдары зерделенетін болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық модельдеудің негіздері
    Несиелер: 6

    Модельдердің классификациясы. Математикалық модельдеудің әдіснамасы, түрлері, жеткіліктілігі, алгоритмдері. Жүйелер мен үрдістерді модельдеудің принциптері. Математикалық модельдерді құрудың мәселелері. Математикалық модельдерді жасаудың әдістері. Өлшемділік ұқсатығымен талдауы. Графтар теориясының моделі. Сызықтық алгебраның есептеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру мәселелерін реттеу, ғылыми зерттеулер және қолданбалы аналитика, зерттеу жұмыстарының дизайны және конфигурациясы, зерттеу және зерттеу өнімінің параметрлері; ғылыми зерттеулер мен қолданбалы аналитика әдістерін меңгерту. Ғылыми зерттеулердің категориялық аппараты, ғылыми-әдістемелік зерттеудің ұғымдық аппараты, оның мазмұны мен құрылымы, ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен әдіснамалары, ғылыми танымның парадигмалары мен тұжырымдамалары, педагогикалық зерттеулердің теориялық және практикалық маңызы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы оқытудың инновациялық әдістері
    Несиелер: 5

    Жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық үрдіс ұғымы мен мазмұны. Инновациялық әдістердің әртүрлілігі. Инновацияның тиімді бағалауының сипаттамасы мен критерийі. Оқытушының кәсіптік-педагогикалық мәдениетін дамыту тәсілдері. Инновациялық технологияларды қолданудың ақпараттық, әдіснамалық және әдістемелік дәрежесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы математика және математикалық модельдеу
    Несиелер: 6

    2 ретті дифференциалдық теңдеулер үшін шекаралық есептер Maple жүйесінде. Физикалық үрдістердің математикалық моделдері. Математикалық физика есептерінің классификациясы. Математикалық физика есептерін аналитикалық шешу әдістері Maple жүйесінде. Фурье әдісі. Гринберг әдісі және оның Фурье әдісімен байланысы. Интегралдық түрлендірулер әдісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Наноинженерлік зерттеулер негіздері
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - наноқұрылымдарды құрудың теориялық негіздері, табиғи және жасанды нанобөлшектердің, нанобөлшектердің қасиеттері, құрылымы, наноматериалдардың қасиеттері мен құрылымы. Оны өндіру үшін жабдықты таңдау, наноматериалдарды алу әдістері мен тәсілдерін бағалау, материалдар құрамын іріктеу, наноматериалдарды сынау және сапасын бағалау әдістерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көпбейнеліктердегі талдаудың механика есептеріне қосымшасы
    Несиелер: 6

    Тензорлар аппараты. Индекстерді түсіру және көтеру операциялары. Псевдоевклидтік кеңістік. Евклидтік кеңістіктегі метрикалық тензор. Минковскийдің кеңістігі және Лоренц түрлендіруі. Физика және механика есептеріне көпбейнеліктер теориясының қолданысы. Синус-Гордон теңдеуі. Беттердегі квадраттық формалардың синус-Гордон теңдеуімен байланысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мамандық пәндерін оқытуға заманауи көзқарас
    Несиелер: 5

    Жоғары білім жүйесіндегі заманауи тенденциялар. Мамандық пәндерін оқытудағы инновациалар және олардың әдістері. Проблемалық-дискуссиялық стратегияның теориясы мен тәжірибесі. Ойын стратегиялары. Жағдайлық талдау және оның әдістері. Оқытудың оригиналды әдістері және мастер класстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бірқалыпты бейнелеулер
    Несиелер: 5

    Үзіліссіз бейнелеулер: жалпы қасиеттері. Сызықты және тұтас жиындардың үзіліссіз бейнелеулері. Компактты бірқалыпты бейнелеулердің типтері. Бірқалыпты үзіліссіздік қасиеті бар бейнелеулер кластары. Бірқалыпты линделефтылық қасиеті бар кеңістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Көпбейнеліктердің тәжірибелік қолданулары
    Несиелер: 5

    Голономды байланыстар. Лагранждық динамикалық жүйе. Нетер теоремасы. Даламбер қағидасы. Аффиндік алгебралық көпбейнелер. Абстрактты көпбейнелердің қолданыстары. Алгебралық көпбейненің өлшемі. Поляризация кезіндегі алгебралық көпбейнелер. Сызықтық аффиндік көпбейнелерге қолданыстар. Тығыздау бейнелеулерінің банах көпбейнелеріне қолданыстары. Топологиялық инварианттардың сызықсыз операторлардың шеттік ерекшеліктеріне қолданыстары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бірқалыпты кеңістіктер
    Несиелер: 5

    Компакт типтегі бірқалыпты кеңістіктер. Бірқалыпты үзіліссіз функциялар класының қасиеттері. Паракомпакт кеңістіктердің күшті бірқалыптылық қасиеті. Бірқалыпты линделефты және бірқалыпты паракомпактты тополгиялық кеңістіктер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON7

    Беттің классикалық түсінігін жалпылау ретінде көпбейнеліктер ұғымының басты идеясын түсіну. Тегіс көпбейнеліктердегі дифференциалдық және интегралдық есептеулерге негізделген жаһандық талдау аппаратын меңгеру. Көпбейнеліктердегі жанама кеңістіктің негізгі қасиеттері, көпбейнеліктердегі жанама қатпарлану және векторлық өрістердің негізгі қасиеттері туралы білімді көрсету. Заманауи геометрияның міндеттеріне көпбейнеліктер теориясының нәтижелерін қолдануға дайын болу. Дифференциалдық теңдеулердің абстрактілі тілінде және көпбейлеліктер теориясының әр түрлі параметрлерінің динамикасы мен өзара байланысын сипаттау техникасын меңгеру. Механиканың, физиканың және техниканың есептеріне көпбейнеліктер теориясының жетістіктерін пайдалану.

  • Код ON5

    Әр түрлі сатыда білім беру үрдісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті болу. Кәсіби саладағы (отандық және шетелдік) әдістемелік тәжірибені жүйелеуге, жинақтауға және таратуға дайын болу. Оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын көрсету. Нәтижелерді талдау және оларды білім беру қызметінде қолдану қабілеті.

  • Код ON1

    Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысымен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауыз шақарым-қатынас жасау үшін шеттілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.

  • Код ON4

    Дифференциалдық геометрия мен топологияда, өзінің пайда болған сәтінен бастап қазіргі математиканың көптеген салаларында сапалы серпіліс тудырған көпбейнеліктер теориясында Ли алгебралары мен матрицалық топтар теориясының орны мен рөлін нақты көрсету қабілетті болу, Ли алгебрасы және матрицалық топтар теориясының негізгі ережелерін терең білуді көрсету және негізгі теоремаларды дәлелдеу техникасын меңгеру. Риман геометриясы және біртекті кеңістіктер теориясының есептерін шешуде теориялық білімді қолдана білу. Классикалық механикада және динамикалық жүйелерде пайда болатын қолданбалы есептерге алгебра және Ли топтары теориясының қосымшаларын білу.

  • Код ON3

    Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.

  • Код ON2

    Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.

  • Код ON6

    Жуықтап есепті шешуде ең ұтымды стратегияны жүзеге асыратын сандық алгоритмдердің негізгі құрылу принциптерін білу. Аппроксимация тәртібі, математикалық физика есептерін шешудің жуық әдісінің дәлдігі мен тұрақтылығы туралы негізгі ережелерді меңгеру. Заманауи есептеу жүйелерде теориялық және тәжірибелік білімдерін көрсету. Механикада, физикада және микроэлектроникада пайда болатын қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдеу әдістерін қолдана білу. Қойылған есептің қатаң математикалық құрылымын қолданбалы аспектін өзіндік көру қабілеттілігіне ие болу. Алгоритмдердің қасиеттерін салыстыру мен талдау негізінде неғұрлым тиімді алгоритмдерді таңдау дағдылары мен түйсіктерін қалыптастыру.

Top