Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
7M05411 Математика және математикалық модельдеу в Мұхаммед Хайдар Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазақстандық және халықаралық еңбек нарығында сұранысқа ие, қазіргі заманғы ғылыми және тәжірибелік мәселелерді тұжырымдай және шеше алатын, зерттеу, басқару және педагогикалық қызметті жүзеге асыра алатын жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M092 Математика және статистика
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M054 Математика және статистика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық физика есептерін шешудің жуықтау әдістері
Басқару психологиясы
Ғылым тарихы мен философиясы
Нильпотентті және шешілімді Ли алгебралары
Жоғарғы мектептегі математиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Жоғары мектеп педагогикасы
Шет тілі (кәсіби)
Матрицалық топтар
Шекті өлшемді көпбейнелер теориясының бастамалары
Ли алгебраларының дифференциалдық геометриядағы қолданыстары
Глобалды анализ негіздері
Стратегиялық менеджмент
Символдық есептеулер теориясының негіздері
Дифференциалдық геoметрия есептерін зерттеудің заманауи әдістері
Жоғарғы мектептегі математиканы оқыту әдістемесі мен теориясы
Қазіргі заманғы аналитикалық есептеулер жүйесінде математикалық есептерді шешу әдістері
Инженерлерге арналған кәсіпкерлік
-
2 Оқу жылы
Математикалық модельдеудің негіздері
Ғылыми зерттеу әдістері
Жоғары мектепте математиканы оқытудың инновациялық әдістері
Қолданбалы математика және математикалық модельдеу
Наноинженерлік зерттеулер негіздері
Көпбейнеліктердегі талдаудың механика есептеріне қосымшасы
Мамандық пәндерін оқытуға заманауи көзқарас
Бірқалыпты бейнелеулер
Көпбейнеліктердің тәжірибелік қолданулары
Бірқалыпты кеңістіктер
Оқыту нәтижелері
- Беттің классикалық түсінігін жалпылау ретінде көпбейнеліктер ұғымының басты идеясын түсіну. Тегіс көпбейнеліктердегі дифференциалдық және интегралдық есептеулерге негізделген жаһандық талдау аппаратын меңгеру. Көпбейнеліктердегі жанама кеңістіктің негізгі қасиеттері, көпбейнеліктердегі жанама қатпарлану және векторлық өрістердің негізгі қасиеттері туралы білімді көрсету. Заманауи геометрияның міндеттеріне көпбейнеліктер теориясының нәтижелерін қолдануға дайын болу. Дифференциалдық теңдеулердің абстрактілі тілінде және көпбейлеліктер теориясының әр түрлі параметрлерінің динамикасы мен өзара байланысын сипаттау техникасын меңгеру. Механиканың, физиканың және техниканың есептеріне көпбейнеліктер теориясының жетістіктерін пайдалану.
- Әр түрлі сатыда білім беру үрдісін ұйымдастыру мен жүзеге асырудың қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті болу. Кәсіби саладағы (отандық және шетелдік) әдістемелік тәжірибені жүйелеуге, жинақтауға және таратуға дайын болу. Оқытудың әдістемелік модельдерін, әдістемелерін, технологиялары мен тәсілдерін әзірлеу және жүзеге асыру дағдыларын көрсету. Нәтижелерді талдау және оларды білім беру қызметінде қолдану қабілеті.
- Кәсіби қызметте тілді меңгеру дағдысымен іскерлігін дамыту, ғылыми мақалалар дайындау және еркін ауыз шақарым-қатынас жасау үшін шеттілінде білім берудің коммуникативтік құзыреттілігін көрсету; ғылыми білімнің генезисі, философиялық мәні және дамуы, ғылымның дамуы мен заңдылықтарының ұйымдастырылуы.
- Дифференциалдық геометрия мен топологияда, өзінің пайда болған сәтінен бастап қазіргі математиканың көптеген салаларында сапалы серпіліс тудырған көпбейнеліктер теориясында Ли алгебралары мен матрицалық топтар теориясының орны мен рөлін нақты көрсету қабілетті болу, Ли алгебрасы және матрицалық топтар теориясының негізгі ережелерін терең білуді көрсету және негізгі теоремаларды дәлелдеу техникасын меңгеру. Риман геометриясы және біртекті кеңістіктер теориясының есептерін шешуде теориялық білімді қолдана білу. Классикалық механикада және динамикалық жүйелерде пайда болатын қолданбалы есептерге алгебра және Ли топтары теориясының қосымшаларын білу.
- Наноматериалдардың зерттеу негіздерін, құрылымын және сапасын бағалауды білу; компанияның стратегиясы мен жобаларын әзірлеу бойынша ұсыныстарды тұжырымдай білу, стратегиялық, ағымдағы және жедел жоспарлау мен бақылау (менеджмент) құралдарын пайдалану; ғылыми зерттеу әдістерін пайдалану.
- Стресс жағдайында эмоционалды және танымдық өзін-өзі реттеу туралы білімдерін көрсету, педагогикалық жүйелерді қолдана білу, психологиялық проблемалардың аспектілерін бөліп көрсету, нақты практикалық мәселені шешуде жеке ерекшеліктерді ескеру, психоанализдегі ұғымдар мен бағыттар арасындағы байланысты орнату.
- Жуықтап есепті шешуде ең ұтымды стратегияны жүзеге асыратын сандық алгоритмдердің негізгі құрылу принциптерін білу. Аппроксимация тәртібі, математикалық физика есептерін шешудің жуық әдісінің дәлдігі мен тұрақтылығы туралы негізгі ережелерді меңгеру. Заманауи есептеу жүйелерде теориялық және тәжірибелік білімдерін көрсету. Механикада, физикада және микроэлектроникада пайда болатын қолданбалы есептерді шешуде математикалық модельдеу әдістерін қолдана білу. Қойылған есептің қатаң математикалық құрылымын қолданбалы аспектін өзіндік көру қабілеттілігіне ие болу. Алгоритмдердің қасиеттерін салыстыру мен талдау негізінде неғұрлым тиімді алгоритмдерді таңдау дағдылары мен түйсіктерін қалыптастыру.