Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Баишев Университеті

  • Кәсіби іс-әрекетке кіріспе
    Несиелер: 5

    Кәсіби іс-әрекетке кіріспе курсы мамандықтың ерекшелігі мен қазіргі заманғы оқыту әдіс-тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге, кәсіптік жүйелі ойлау қабілетін дамытуға, жоғары педагогикалық білім беру мекемелерінде оқу іс-әрекетіне ынталандыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе
    Несиелер: 5

    Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні педагогикалық мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды бөлігі болып табылады. Оқу курсында жоғары педагогикалық білім беру сатндартына сәйкес болашақ мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігіне қойылатын талаптары тұжырымдалған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мамандыққа кіріспе..
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мұғалімнің жалпы мәдени, дүниетанымдық және кәсіби өзін-өзі анықтауына; қоғамның педагогикалық мәдениетін зерттеуге бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі...
    Несиелер: 5

    Курс кіші мектеп жасындағы оқушылардың әдеби дамуына жағдай жасауға бағытталған; көркем шығармалардың жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, мәтінді оқу және талдау дағдысын қалыптастыру және сыныптан тыс оқу әдістемесін , әдеби білім берудің әдістемелік мәселелерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 6

    Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әдебиеттану
    Несиелер: 5

    Курсты оқып үйрену барысында әдебиеттің ерекшеліктері (бейнелеу өнерінің түсініктері), тұтастай алғанда өнер туындысы (формасы мен мазмұны, тақырыбы мен проблемасы, сюжеті, композициясы),әдеби жанр (эпос, лирика және драма) қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Балалар әдебиеті
    Несиелер: 5

    Дәрістік және практикалық сабақтарға балалар әдебиеті бойынша ғылыми-теориялық және библиографиялық басылымдар материалдары кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Оқу пәні студенттерде "жалпы психология" курсының мәні, міндеттері, функциялары мен мазмұны туралы, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен қызмет етуі туралы тұтас түсініктерді дамытуға бағытталған және жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтардың кәсіби сана-сезімін қалыптастыруға

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Курс болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы қазіргі заманғы мәліметтерді береді, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыруға, олардың оқу іс-әрекетінің жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру процесі арқылы тыңдалым, айтылу, оқу және жазылымды дамытуға бағытталған; коммуникативтік дағдылар (диалог барысында басқа адамның сөз сөйлеуін есту және тыңдау қабілеті, диалогқа/сұхбатқа қатысуға дайын болу, әркімнің өз көзқарастары мен пікірлері бар екенін түсіну; өз пікірін нақты және дұрыс, толық баяндай білу

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі
    Несиелер: 5

    Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, ғылыми жұмыстың тұжырымдамалық аппаратын, зерттеудің негізгі кезеңдерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастарының негізгі ұғымдарын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, сондай-ақ экономика және кәсіпкерлік саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, қоршаған ортаны қорғаудың проблемалары мен әдістерін, қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялардың қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілерін игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту
    Несиелер: 5

    Бұл курста оқушыларды дұрыс оқуға оқытудың формалары, әдістері мен технологиялары, әр түрлі жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді оқу барысында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі, психологиялық және лингвистикалық әдістер мен оның қалыптасу процестері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте каллиграфия және сауат ашуды оқыту әдістемесі..
    Несиелер: 5

    Курс қазақ тілі пәнінің құрамдас бөлігі ретінде тіл мен әдебиет туралы білім жүйесіне дайындалуға бағытталған. Пәннің маңыздылығы оқушылардың өмірінде оқу іс-әрекетіне бейімделумен, үнемі назар мен есте сақтауды, логикалық ойлау мен білімге, ойлауға, сөздік қорына, сөйлеуге деген қызығушылықты қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері
    Несиелер: 4

    "Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері" курсы педагогикалық білімі бар бакалаврларды дайындау жүйесінде ерекше орын алады. Бұл пәнді оқу – бұл тек тіл жүйесі мен оның қызмет ету принциптерін білу ғана емес, сонымен қатар болашақ педагогты қалыптастыратын тілдік қызметтің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктері де, өйткені бастауыш сыныптардағы орыс тілі/Негізгі оқу пәндерінің бірі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі..
    Несиелер: 5

    "Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі" оқу пәні мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Тақырыпты зерттеудің мақсаты-сөйлеу әрекетінің түрлерін дамыту арқылы тіл туралы алғашқы білімді игеру: тыңдау, айту, оқу, жазу және оны тілдік нормаларды сақтай отырып, оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде қолдану. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны оқушылардың сөйлеуі мен ойлауын дамытуды, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында тілді еркін меңгеруді қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Балалар психологиясы
    Несиелер: 5

    Балалар психологиясы курсы баланы, оның өмірдегі түрлі жағдаяттарға реакциясын түсіне білуге үйретуді мақсат етіп отыр. Аталған пән психологияның саласы ретінде баланың психикалық дамуының заңдылықтарын ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақ тілін оқытудың жаңа технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты мен міндеттері: коммуникативтік біліктерді жетілдіру, лингвистикалық білімді жүйелеу, сонымен қатар зерттеу тақырыбы бойынша теориялық білімдерді және оларды практикалық қолдану, ғылыми коммуникативтік салада және ғылыми қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеруді дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларының даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттерді кіші мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерімен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дефектология негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мамандардың дамуында ауытқушылығы бар балалардың әртүрлі топтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, дефектологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму үрдістері, сөйлеу, есту, көру, қозғалыс, қозғалыс бұзылыстарының түрлері, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен оларды түзету бойынша жұмыс істеу әдістемесі туралы таныстыруға арналады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Логопедия негіздері
    Несиелер: 5

    Логопедия негіздері пәні студенттердің ғылымның даму тарихы, сөйлеу бұзылыстары туралы, коррекциялық әсер ету туралы жалпы түсінік береді. Курс студенттерді сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасаудың практикалық тұрғыда даярлайды. Алған білім, білік, дағды негізінде студенттер сөйлеу мүкістіктерін диагностика жасап, логопедиялық жұмысты ұйымдастыра алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Арнайы педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді арнайы педагогиканың теориялық негіздерімен, писхикалық дамудың жалпы заңдылықтарымен таныстырады. Курс арнайы педагогиканың даму тарихын, оның әдіснамасы мен принциптерін, ғылыми доминанттарын оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларының тілдік дамуы
    Несиелер: 5

    Курс білім алушыларды тіл білімінің антропологиялық парадигмасы туралы, "адамдағы тіл", "тілдегі адам" формулалары бойынша дамудың екі негізгі бағыттары туралы білім жүйесімен қаруландыруға бағытталған», тілдік тұлға ретінде тілге лингвистикалық, лингвомәдениеттік, дискурсивтік және когнитивтік тәсілдер туралы, тілді сипаттаудың теориялық және дидактикалық үлгілерін әзірлейтін тілдік тұлға теориялары туралы, аталған модельдерді пайдалана отырып, тілді талдау әдістерімен қаруландыру және оған оқытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби сауаттылығы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында оқушыларды дұрыс әдеби оқуға оқытудың әдістері мен технологиялары, әр түрлі әдеби жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері, әдеби оқуға оқыту технологиялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • "Академиялық жазба және кәсіби тілдер" модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби - бағытталған шетел тілі)..
    Несиелер: 6

    Курс кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып, академиялық лексиканы меңгеруге, білім алушыларда мәтіндерді дайындау, жазу және жариялаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында білім алушылар кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін коммуникативтік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сәндік-қолданбалы өнер
    Несиелер: 5

    Курс сәндік-қолданбалы өнер жанрларын зерттеуге бағытталған, студенттерді сәндік-қолданбалы өнер тарихындағы әртүрлі бағыттармен таныстырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте компьютерлік сауаттылыққа оқыту әдісі
    Несиелер: 5

    Курс пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, студенттерді оқыту және тәрбиелеуді қамтамасыз етеді. Курс ақпараттық мәдениетті дамытуға, информатика мен ақпараттық технологияларды оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары, олардың қазіргі әлемдегі маңызы, қолданбалы оқу бағдарламаларын әзірлеудің қазіргі жағдайы, сондай-ақ ақпараттық технологияларды пайдаланудағы практикалық дағдылаарды игерудің заманауи әдістері мен технологиялары туралы білімді меңгеруге бағытталған; оқыту, оқытудың әдістері мен құралдарын, тиісті оқушылар дайындаған деңгейді қамтамасыз ету федералдық мемлекеттік білім беру стандарты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық мәдениетінің негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курста музыкалық тәрбиенің технологиясы, эстетикалық тәрбиенің мәні мен функциялары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Өлкетану
    Несиелер: 5

    Өлкелік зерттеулер еліміздің, облыс, аудан, қала, ауылдың белгілі бір бөлігін жергілікті жердің тұрғындары болып табылатын жерді зерттеуге бағытталған. Заманауи жергілікті зерттеулерде өлкенің табиғатын қорғау және зерттеумен айналысатын ең үлкен орын бар. Халықтың есте қаларлық оқиғалары, еңбек және әскери ерліктері туралы ақпараттарды анықтауға, тарихи құжаттарды іздестіруге өткеннің материалдық мәдениет объектілеріне назар аударылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдеби дамуы.
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-оқу сапасын бағалау жүйесін, білім беру бағдарламаларын жаңарту контекстінде оқушылардың әдеби даму деңгейін енгізу тұрғысынан студенттердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Кіші мектеп оқушыларының музыкалық білімі
    Несиелер: 6

    Музыкалық тілдің мәнерлілік құралы ретінде элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы; музыкалық тілдің мәнерлілік құралы ретінде элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі..
    Несиелер: 5

    "Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі" оқу пәні қазіргі жағдайда оқырман-оқушыны даярлау саласындағы мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны әдеби оқуды оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелік негіздерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте бағдарламалау негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ бакалавр мен кәсіби қызметті әдістемелік оқытудың бастауыш мектебінде информатика және ақпараттық технологияларды оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс әдістемелік білімді информатика мұғалімін даярлауға, информатиканы оқытуға байланысты жаңа білімді меңгеруге, АКТ-ны пайдалану дағдыларын меңгеруге және оқушылардың қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің негіздері
    Несиелер: 5

    «Бейнелеу өнерінің негіздері» курсы курсы психологиялық-педагогикалық негіздерді, балалардың бейнелеу қызметі барысында көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамытуды қарастырады, мектепке дейінгі балаларды сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға, құрастыруға оқытудың міндеттерімен, мазмұны мен әдістерімен және балаларды бейнелеу өнерімен таныстыру әдістемесімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектептегі экологиялық білім...
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында экологиялық білімнің негіздері қарастырылады (мысалы: «жасушалар» түсінігі және өсімдік пішінінің ерекшеліктері, өсімдіктің жоғары және төменгі жүйесі)

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі..
    Несиелер: 5

    Пән бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін қалыптастыру әдістемесін игеруге бағытталған, сурет салуды үйрену барысында бастауыш сынып оқушыларының көркемдік-бейнелі ойлауын, шығармашылық қабілеттерін және бейнелеу сауаттылығын дамытудың негіздері мен заңдылықтарымен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі..
    Несиелер: 5

    Курс болашақ мұғалімдерге сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу процесін ұйымдастыру формаларын үйретеді. Курс бастауыш сынып оқушыларын табиғаттану негіздеріне оқытудың тиімді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Математиканың алғашқы курс негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында математиканың өзіндік ғылым ретінде негізгі ережелерін, сонымен қатар математиканы зерттеу пәні, оның міндеттері, принциптері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Денсаулық сақтау технологиялары
    Несиелер: 5

    Денсаулық сақтау технологиясының маңыздылығын көрсету. Курс бастауыш мектеп оқушыларының өмірінің әлеуметтік аспектілеріне байланысты аурулар мен зақымданулардың пайда болу қаупін азайтатын іс-шараларды әзірлеуге үйретеді, өз қабілеттерін сезінуге, олардың дамуы үшін жағдай жасауға, баланың денсаулығын сақтауға және нығайтуға ықпал етуге, яғни оқыту мен тәрбиелеуде тұлғалық-бағдарлы тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Еңбекке оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс оқытудың әдістері мен тәсілдерін, сабақтардың құрылымы мен жоспарлануын ашады. курстың мақсаты бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби даярлығын жетілдіру болып табылады, оған: еңбекке оқытудың мектеп бағдарламасы, еңбекке оқыту сабағының құрылымы, бастауыш сынып сабақтарында қолданылатын оқыту әдістері, нысандары мен құралдары, өңдеу технологиясы, бастауыш сынып сабақтарында қолданылатын материалдардың түрлері мен қасиеттері, бастауыш сынып оқушыларының типтік бұйымдарын жасау технологиясы, бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік даярлығын жетілдіру, оқу жоспарының басқа пәндерімен қатар, жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ету және оқушыларды балалармен жұмыс істеу үшін қажетті арнайы білім мен практикалық іскерлікпен қаруландыру мақсаты бар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Көркем еңбек және конструкциялау практикумы
    Несиелер: 6

    Студенттерде арнайы білімді, оқушылармен болашақ жұмыс істеуге қажетті әртүрлі материалдармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, студенттердің жеке шығармашылық өсуіне ықпал ету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын моделдеудің сұлбасын бөлуге, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қоршаған орта " курсын оқыту әдістемесі"
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты – әлеуметтік-мәдени ортаны, ұлттық адами құндылықтарды және әлеуметтік тәжірибені білуін, қоршаған ортамен тиімді қарым-қатынас ережелерін қолдану қабілетін дамыту

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Кіші мектеп жасындағы балаларды экологиялық тәрбиелеу
    Несиелер: 6

    Курс әлеуметтік-ұлттық ерекшеліктерін және патриотизмді дамытуға бағытталған: студенттердің тарихи, географиялық ойлауын дамыту, қоршаған әлемнің ғылыми негіздерін игеру. Бұл курс кәмелеттік жсөспірімдерді табиғи тарих негізіндегі оқытудың формалары мен әдістерін қарастыралы. Курсты оқыту барысында «жасушалар» түсінігі және оның ерекшеліктері, өсімдік түрлері, өсімдіктердің жоғаарғы және төменгі жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс жалпы білім беретін мектепте дене тәрбиесі жүйесін қарастырады; бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі принциптерін, құралдарын, әдістерін қарастырады. Сабақ өткізу әдістемесін мектепте дене тәрбиесінің негізгі түрі ретінде ашады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс мектепке дейінгі балаларды музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері мен принциптерін, музыкалық тәрбиенің әртүрлі жанрлары мен мазмұнын, мектепке дейінгі мекемеде музыкалық тәрбиенің негізгі әдістері мен түрлерін ашады; мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылық дамыту студенттерін кәсіби даярлауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ритмика
    Несиелер: 5

    Курс музыкалық-ырғақтық қозғалыс, сахналық және хореография бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • "Көркем еңбекті" оқытудың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс қағазбен, сазбен, ермексазбен, табиғи материалмен, ағашпен, техникалық құрылыммен және модельдеумен жұмыс істеу техникаларын меңгеруге бағытталған.Курста халық сәндік-қолданбалы өнерінің негіздері, тұрмыстық және қоғамдық-пайдалы еңбектің дизайны мен нәтижелері қойылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Математиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің негізгі қызметі болашақ бастауыш класс мұғалімінің кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың ғылыми негіздері бойынша кәсіби-теориялық дайындығының қазіргі қоғамның әлеуметтік сұранысын қанағаттандыратындай сапалық деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Аталмыш пәнді оқып үйрену барысында болашақ бастауыш класс мұғалімдері әдістеменің негіздері жайлы теориялық біліммен қаруланады, кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту технологиясының әр түрлерін жүзеге асыруға арналған база жасалады және оларды практика жүзінде қолданудың тәжірибесін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі..
    Несиелер: 6

    Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі оқу пәні оқушыларға қоршаған әлемді, әртүрлі әлеуметтік, мәдени және табиғи процестер мен құбылыстарды толық және өзара байланысты зерттеуге,олардың қызығушылығын оятуға, сұрақ аясында ойлануға мүмкіндік береді: біз кімбіз? Қайдан? Біз қайда тұрамыз? Бізді не қоршап тұр? Біздің өткеніміз және болашағымыз қандай?

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теория, әдістемесі мен технологиясы саласындағы білімін тереңдету мен кеңейтуге; сынып жетекшісі міндетін атқару үшін болашақ мұғалімнің жалпы педагогкалық, әлеуметтік-тұлғалық және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, тәрбиелеудің қазіргі заманғы және дәстүрлі әдістемелерін қолдануға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)
    Несиелер: 6

    Курс қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілін қазақ тілінде және басқа да ұлтқа үйретудің баасты мақсаты – студенттерге орыс тілі мен оның байлығын білу дағдыларын үйрету, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттеріне үйрету

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық шеберлік
    Несиелер: 5

    Курс мектепке дейінгі болашақ мамандарын педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерімен, қазіргі заманғы білім беру технологияларына, педагог-новаторлардың негізгі идеяларымен танысу, педагогикалық дағдылардың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерімен, таныстыруға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мұғалім мамандығының этикасы (WSGE)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар адамзат жасаған этикалық нормалар адам жатақханасының маңызды негізі болып табылатындығын білуі тиіс: этикалық нормалар талаптарына сәйкес жеке имидж қалыптастыру., қоғамда әдепті мінез-құлық дағдыларын тәрбиелеу, болашақта, педагогикалық және басқа да ұжымдарда, сондай-ақ бизнесте жалпы қабылданған қарым-қатынас ережелерін қолдана білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дұрыс оқу қызметін қалыптастыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға, ой-пікірін, сезімдерін дамытуға бағытталған. Студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу және коммуникативті дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық акмеология
    Несиелер: 5

    Курс мектепке дейінгі болашақ педагогтың өзін-өзі дамыту мәдениеттігін педагогикалық акмеология теориясын меңгеру арқылы және болашақ маманның кәсіби дамуына,негізгі түсініктер мен курстар санаттарын игеруге,маманның кәсіби даму жолындағы педагогикалық акмологияның мәні мен рөлі,өзін-өзі танудың және рефлексияның формалары мен әдістерін қалыптастыруға ,кәсіби құзыреттілік құрылымы мен мазмұны; кәсіби өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыреттілік траектория технологияларын жобалауға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ана тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында қазақ тілін оқытудың формалары мен әдістері, студенттерді сөйлеу және жазу дағдыларына үйрету бағыттары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білімі
    Несиелер: 5

    Курс лингвистикалық негізделген тиімді тілдік білім берудің қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын анықтайды, тілдік мәдениеттану, лингвистикалық тұлға ретінде тілге танымдық тәсіл, лингвистикалық тұлғаның теориясы, тілдік сипаттаудың теориялық және дидаактикалық модельдерін әдзірлеу, тілдік талдау әдістерімен байланыстыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    Білім берудегі менеджмент пәні білім беру мекемесінің дамуы мен мектептегі педагогикалық үрдісті басқарудағы болашақ педагогтың кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелері мен элементтерінің, мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының сипаттамасын меңгертуге; басшының басқару мәдениеті мен оның өзіндік дамуын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс ағылшын тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқыту барысында оқу процесінің заңдылықтары, сабақтың мазмұны, сабақта және сабақтан тыс жұмыстардың түрлері мен оны ұйымдастыру талаптары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • «Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)
    Несиелер: 5

    Модульге кіретін пәндердің мазмұнында ОwnCloud бұлтта деректерді сақтауға арналған сервис, ұтқыр телекоммуникациялық IT-инфрақұрылым, Smart-технологиялар, 3D-принтинг сияқты бұлтты технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері қарастырылады. Модуль пәндерін оқу барысында білім алушыларда e-Gov электрондық үкімет порталы арқылы қызмет алу, құжат айналымында электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану, мобильді банкинг және басқа да сандық сервистерді практикалық қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақ әдебиетін орыс тілінде оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курсты оқып үйрену барысында қазақ әдебиетін орыс тілінде оқытудың әдістемелік негіздері, мектеп оқушыларын әдебиетті оқуға үйрету әдістемесі, әдістер мен технологиялар, әртүрлі әдеби жанрлармен жұмыс жасау ерекшеліктері, әдеби оқыту технологиялары қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Көптілді тұлғаны дамыту әдістемесі...
    Несиелер: 6

    Курс ана тіліне сүйене отырып, екінші және шет тілдерін интеграцияланған оқыту негізінде оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу әрекетін (тыңдау, айту, оқу және жазу) дағдыларын меңгеру деңгейінде сөйлеу қызметін дамыту процесінде мәдениетаралық түсінуді жүзеге асыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)
    Несиелер: 6

    Курс орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Қазақ тілін оқытудың негізгі мақсаты – лингвистика нормаларын білуге көмектесу, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттерін қамтамасыз ету болып табылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар).
    Несиелер: 6

    Курс бастауыш мектепте қазақ тілінде оқытатын мектепте орыс тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Қазақтарды және орыс емес ұлттың басқа да тұлғаларын орыс тілін оқытудың негізгі мақсаты-оқушыларға орыс тілі мен оның байлығы туралы білімдерін меңгеруге көмектесу, оқушыларды ауызша және жазбаша тілді еркін қолдану дағдылары мен дағдыларымен қаруландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON2

    Үш тілді білім беру үдерісінде мәдениетаралық коммуникацияны меңгеру.

  • Код ON4

    Қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.

  • Код ON5

    Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлеу.

  • Код ON8

    Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтау.

  • Код ON3

    Психологияның, педагогиканың жаңа жетістіктерін, білім алушылардың физиологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.

  • Код ON6

    Кіші оқушы тұлғасын қалыптастыруға жағдай жасау үшін микросоциум қатысушыларымен бірге білім беру ортасын жобалау.

  • Код ON10

    Көптілді білім беру бағдарламаларын іске сыруға байланысты жұмыс орнында функционалдық міндеттерді орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының әдіснамалық негіздерін игеру процесінде кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықты қалыптастыру.

  • Код ON9

    Игерілетін мамандық шеңберінде кәсіби икемділікке ие болу.

  • Код ON7

    Бастауыш сынып оқушыларының қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін білім беру ортасының контекстінде білім алушылардың ерекшеліктерін, олардың қажеттілігін талдау.

Top