Жаңа білім беру бағдарламасы

7M07204 Тамақ өндірістерінің технологиясы және инжинирингі в ХИТУ

Пәндер

  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәнді оқытудың мақсаты білім беру ұйымдарында педагогикалық қызметке қабілеттілікті қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы жоғары мектеп дидактикасының, тәрбие теориясы мен білім беру менеджментінің, оқытушылық қызметті талдау мен өзін-өзі бағалаудың білімі негізінде кәсіптік-педагогикалық мәдениет контексінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Тағам өндірісінің технологиясының физика-химиялық, биологиялық және биотехникалық негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыда өнім өндірудің негізгі технологиялық процестері саласындағы білімді, берілген қасиеттері бар тамақ өнімдерін алу үшін су биологиялық ресурстарымен болатын өзгерістерді басқару дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы Тамақ өнімдері өндірісінің физика-химиялық және биохимиялық процестерінің негіздерін түсіндіруге, кәсіптік міндеттерді шешуге және өндірістің технологиялық процестерін басқаруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқудың мақсаты білім алушыныңіскерлік әрекеттестіктің психологиялық-коммуникативтік әдістері мен технологиялары туралы жүйелі білімдерін қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттің психологиялық білімі кеңейіп, жалпы психологиялық базасы менеджмент тақырыптарымен толықтырылып, басқарушылық қатынастар саласындағы кәсіби және өмірлік мәселелерді шешуге арналған практикалық сабақтар өткізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылым тарихы және философиясы

    Пәннің мақсаты білім алушыда тереңдетілген теориялық білімді қалыптастыру және жалпыадамзаттық мәдениеттің бір бөлігі ретінде ғылыми ойлау тарихы мен философиясын терең ұғынуға негізделген пәнаралық дүниетанымды қамтамасыз ететін практикалық дағдыларды бекіту болып табылады. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушы ғылыми, ғылыми және ғылыми емес танымның нысандары мен әдістерін, танымның қазіргі заманғы әдістерін түсіндіруге, ғылыми-зерттеу қызметі барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдауға және шешуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Пәннің мақсаты білім алушыда шет тілінде қарым-қатынас жасау қабілеттерін іске асыру және оларды кәсіби қызметте пайдалануға дайын болу үшін тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін кәсіптік-бағдарланған шет тілді коммуникативтік құзыреттілік деңгейін қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми мақала жазу және ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін шет тіліндегі әдебиеттерді оқу, түсіну, түсіндіру, іздеу дағдыларын іс жүзінде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ғылыми-зерттеу қызметі және коммерцияландыру

    Пәннің мақсаты білім алушыда ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін енгізу және оларды коммерцияландыру туралы тұтас түсінік алу арқылы аналитикалық, шығармашылық ойлауды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми зерттеулерді басқаруға, өндіріске ғылыми әзірлемелер мен технологияларды, сондай-ақ жаңа бұйымдардың, материалдар мен заттардың үлгілерін, макеттерін, үлгілерін енгізуге, Қазақстан Республикасының экономикасын дамытуға бағытталған ғылыми саланың құрамдас бөлігі ретінде ғылыми және (немесе) ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру кезінде қатысуға қабілетті болады. ұсынылған ҒЗТКЖ нәтижелерін оларды жеке бизнесте пайдалану үшін талдау жүргізу, жеке бизнесті дамыту үшін жаңа технологиялық мүмкіндіктер табу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау және өңдеудің инновациялық технологиялары

    "Өсімдік шаруашылығы өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары" пәнінің мақсаты болашақ мамандарға астықты сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары бойынша кәсіби білім қалыптастыру; сақтауға келіп түсетін астықтың жай-күйін зерделеу; астықты қайта өңдеу кезіндегі заманауи қалдықсыз технологиялар; өсімдік шаруашылығы өнімдерін қайта өңдеу кезінде жаңа өнімдер алу. Пәнді оқытудың міндеттері: болашақ мамандарды әр түрлі дақылдардың астығын, технологиялық процестерді орындау кезінде механикаландыру жабдықтары мен құралдарын өндіру және қайта өңдеу кезінде жоғары өнімді пайдалану үшін қолдануға үйрету; - магистранттарды астықты өндіру, қайта өңдеу және терең қайта өңдеу саласындағы ғылыми-техникалық прогрестің даму үрдістерімен және бағыттарымен таныстыру; - астықты өндіру, қабылдау, сақтау және қайта өңдеудің технологиялық процестерінің мәнін зерттеу; Өсімдік шаруашылығы өнімдерін өңдеу кезінде ионозондық және гидроионозондық нанотехнологияның жаңа технологиялары мен техникалық шешімдерін әзірлеу. Дәнді, бұршақты, майлы, жеміс, көкөніс және жидек дақылдарын алдын ала өңдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, функционалдық мақсаттағы нанның, макаронның, ұннан жасалған кондитерлік өнімдердің инновациялық, ресурс үнемдейтін технологияларын әзірлеу және енгізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу теориясы мен әдістері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру, жүргізу және нәтижелерін ұсыну, ғылыми зерттеулерді ғылыми зерттеулер, есептер, мақалалар, ғылыми конференциялардағы баяндамалар нәтижесінде орындау бойынша бастапқы кәсіби біліктері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестерді моделдеу және оңтайландыру

    Пәннің мақсаты білім алушыда тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінің технологиялық процестерін модельдеуді жүргізу дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы кәсіпорында өндірістік процесті іске асыруға жұмсалатын шығындарды оңтайландыру бойынша инженерлік міндеттерді шешуге, Тамақ өнімдері өндірісін басқару және бақылау әдістерін жетілдіруге, Тамақ өнімдері өндірісінің технологиялық процестерін оңтайландыру әдістерін қолдануға, тамақтану кәсіпорнының ресурстық әлеуетін оңтайландыру проблемаларын шешуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Патенттану

    Пәннің мақсаты халықаралық патенттік жіктелімді, патенттік ақпараттың жалпы сипаттамасы мен түрлерін, патенттік құжаттаманың ерекшеліктері мен артықшылықтарын зерделеу, диссертациялық зерттеу шеңберінде патенттік зерттеулер жүргізу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы зияткерлік меншікті, өнеркәсіптік меншікті, өнертабысты, пайдалы модельді және өнеркәсіптік үлгіні ажырата алатын, өнертабысты сипаттауға қойылатын талаптарды сақтай отырып, патент беруге өтінімді сауатты жасай алатын, патент беруге өтінімді қарау тәртібін сақтай алатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Технологиялық процестерді модельдеу

    Пәннің мақсаты тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін ғылыми-зерттеушілік модельдеу әдістемесін зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы заманауи бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, сүт өнімдерін, ет өнімдерін және нан пісіру өндірісін өндірудің технологиялық процестерін модельдеуге, сондай-ақ тамақ өнімдерін өндірудің технологиялық процестерін оңтайландыру тәсілдерін қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Функционалдық және арнайы мақсаттағы өнімдер өндірісіндегі дәстүрлі емес шикізат

    дәстүрлі емес өсімдік шикізатының түрлері, Тамақ өнімдерін өндіруде пайдалану технологиялары туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Бұл тек өндіріс технологиясымен ғана емес, сонымен қатар тұтынушылық қасиеттері мен формулаларымен де ерекшеленетін азық-түлік тобы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ғылым мен практикадағы ақпараттық технологиялар

    Пәннің мақсаты білім алушыда қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын дамыту, ақпараттық-есептеу жүйелері мен желілерін құрудың негізгі қағидаттарымен танысу, ақпаратты жинау және өңдеу, құжаттарды дайындау және ресімдеу, ақпараттық желілерде материалдарды ұсыну, ғылыми және білім беру қызметінде қолданбалы бағдарламалардың арнайы пакеттерін пайдалану болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ғылыми қызметте АКТ құралдарын қолдана алады, зерттеу шеңберінде ғылыми ақпаратты іздеу үшін Интернет желісінің тиісті, оның ішінде халықаралық ақпараттық ресурстарын таңдай алады, зерттеу нәтижелерін өңдеу үшін АКТ құралдарын таңдай алады, зерттеудің жаңа әдістерін игеру кезінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды меңгере алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зияткерлік меншік және патент

    Пәннің мақсаты-патенттану мен зияткерлік меншіктің тұжырымдамалық негіздерін зерттеу. Оқыту нәтижесінде білім алушы құқық қорғау құжаттарын ресімдеуге, сондай-ақ зияткерлік қызмет нәтижелеріне құқықтарға, өнертабыстың, пайдалы модельдің, өнеркәсіптік үлгінің патентке қабілеттілік шарттарына қатысты жалпы ережелерді пайдалануға, осы объектілерге қатысты патенттік құқықтарды қорғауға, Патент алу рәсімдерін сақтауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корсервіленген ет өнімдерінің биотехнологиясы

    Пәннің мақсаты ет өнеркәсібінде және өнімдерді консервілеу кезінде биотехнология әдістерін зерттеу және қолдану болып табылады. Ет өңдеу өнімдерін консервілеу процестерінің сапасын басқару. Тұтас бұлшықет өнімін өндіру үшін ферменттік препаратты таңдауды негіздеу, сондай-ақ тұздалған ингредиенттердің өзара әрекеттесу ерекшеліктерін ескере отырып, шикізатты тұздау және пісу схемасын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстандағы азық-түлік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты Қазақстанның азық-түлік қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін азық-түлік нарығын дамытудың мемлекеттік маңызын, ҚР өңірлері мен қалаларының азық-түлік қауіпсіздігінің аспектілерін, азық-түлік қауіпсіздігінің халықаралық аспектілерін таныстыру және зерделеу болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы азық-түлік қауіпсіздігінің негізгі ғылыми-практикалық ережелерін, азық-түлік қауіпсіздігі саласындағы құқықтық және нормативтік аспектілерді, шикізат пен тамақ өнімдерінің сапасы мен қауіпсіздігін түсіндіруге, диссертациялық жұмысты жазу кезінде пайдалануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ және ашыту технологиясының микробиологиялық негіздері.

    Пәннің мақсаты микроорганизмдердің табиғаттағы мәнін зерттеу, прокариотты микроорганизмдердің (бактериялардың) морфологиясы, құрылымы, көбеюі және жіктелуі; эукариотты микроорганизмдердің морфологиясы, құрылымы, көбеюі (мицелиалды саңырауқұлақтар мен ашытқылар); вирустар және олардың адам өміріндегі маңызы; микроорганизмдердің өсірілуі және өсуі. Қарастырылады: Сала кәсіпорындарында қолданылатын микроорганизмдердің маңызды биохимиялық процестері және Сала кәсіпорындарында санитарлық-гигиеналық бақылау. Ашыту өнеркәсібіндегі микроорганизмдердің рөлі, этил спирті, лимон және сірке қышқылы сияқты құнды тамақ өнімдерін алу технологиясында және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Астықты сақтаудан кейінгі технология және астық сақтау

    Пән астық және астық өнімдерінің сапасына қойылатын талаптарды , астықты жинаудан кейінгі өңдеу және сақтау теориясы мен практикасын, сақтау кезінде астық және астық өнімдерінің тұрақтылығын арттыратын іс-шаралар бойынша практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыруды зерделейді, Пәнді игеру нәтижесінде магистрант білуі тиіс: астық массаларының құрамын, олардың қасиеттерін, астық массаларында болатын процестерді; астықты сақтау, астық және астық өнімдерін қорғау және санитарлық қорғау шарттары мен технологияларын; шикізат пен оны қайта өңдеу өнімдерінің технологиялық қасиеттерін; астықты қайта өңдеу өндірістерінің технологиялық процестерін; астық технологияларын дамыту мен жетілдірудің қазіргі заманғы аспектілерін; астықты терең кешенді қайта өңдеу технологияларын жасауды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өндірісінің сапасы мен қауіпсіздігін бақылаудың заманауи тәсілдері

    Пәннің мақсаты білім алушыда тамақ өнеркәсібінде қолданылатын тағамдық, Технологиялық және биологиялық белсенді қоспаларды пайдалануға бақылау жүргізу бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы азық-түлік шикізаты мен тамақ өнімдерінің сапасын бақылаудың қазіргі заманғы тәсілдерін қолдануға, сапаны жалпыға бірдей басқару тұжырымдамасын түсіндіруге, азық-түлік шикізатының қауіпсіздігіне, микробиологиялық және вирустық шығу қаупіне, сапаны бақылау құралдарын қолдануға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Технологиялық өнімдер

    Пән ғылыми зерттеулердің әдістемесін зерттейді: функционалды пектині бар тамақ өнімдерінің технологиялары, функционалды мақсаттағы нан-тоқаш және кондитерлік өнімдерді зерттеу, өсімдік шикізатына негізделген функционалды ақуыздық Тамақ өнімдері, функционалды мақсаттағы фосфолипидті өнімдер, функционалды биологиялық белсенді қоспалар , минералды заттар мен дәрумендермен байытылған функционалды тамақ өнімдерін зерттеу арқылы алу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоғамдық тамақтандыру кәсіпорындарындағы Менеджмент және сервис

    Оқу пәнінің мақсаты білім алушыларда тамақтандыру кәсіпорындарының менеджменті саласында білім, Дағдылар мен құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы ұйымдастырушылық қатынастарды талдауға және құрастыруға, ұжымның жұмысын ұйымдастыруға, кәсіпорын персоналын басқаруда көшбасшылық қасиеттерді көрсетуге, тамақтану индустриясы мен қонақжайлылық кәсіпорнының жұмыс істеу тиімділігін арттыруға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлттық сүт өнімдерінің биотехнологиясы

    Пән сүт өнеркәсібінің технологиясы мен биотехнологиясын, тиісті кәсіпорындарды техникалық қайта жарақтандыру мен қайта жаңғыртуды, ұлттық және отандық сүт өнімдерінің биотехнологиясын , сүт өнімдерін өндіру процестерінің сапасын басқару бойынша базалық білімді қалыптастыруды; Сүт өнеркәсібі кәсіпорындарында өтетін стандарттардың талаптарына жауап беретін жоғары сапалы бәсекеге қабілетті өнім шығаруды қамтамасыз етуді зерделейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдерін сақтау және қайта өңдеудің инновациялық технологиялары

    Пән ауыл шаруашылығы өнімінің сақтау объектісі ретіндегі ерекшеліктерін, абиотикалық және биотикалық факторлардың өнімнің сақталуы мен сапасына әсерін, сақтаудың теориялық негіздерін, ауыл шаруашылығы өнімін сақтау кезінде болатын процестерді, сондай-ақ ауыл шаруашылығы өнімін сақтаудың оңтайлы режимдерін, ауыл шаруашылығы өнімін сараптауды, өнім сапасын бақылау органдарын зерделейді. Пәннің мақсаты дәнді, жарма және дәнді-бұршақты дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, жемістер мен көкөністерді сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, картопты сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын, майлы дақылдарды сақтаудың және қайта өңдеудің инновациялық технологияларын зерделеу және таныстыру болып табылады. қант қызылшасын сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, ет пен ет өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, сондай-ақ сүт пен сүт өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балық пен балық өнімдерін сақтау мен қайта өңдеудің инновациялық технологиялары, балалар мен диеталық тағам өнімдерін өндірудің инновациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тағам қоспалары

    Пәннің мақсаты білім алушыларды тағамдық және биологиялық белсенді қоспаларды ұтымды және қауіпсіз пайдалану саласындағы заңнамамен, нормативтік құжаттармен және ережелермен таныстыру болып табылады. Оқыту нәтижесінде білім алушы тамақ технологиясы мен тамақтануда тағамдық қоспаларды пайдалану әдістерін қолдануға, сондай-ақ химиялық және биотехнологиялық құрамын айқындауға қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тамақ өнімдеріндегі биохимиялық процестер

    Тамақ өндірісіндегі биохимиялық процестер қазіргі тамақ өнеркәсібінің теориялық негіздерін зерттейтін пән болып табылады. Мақсаты-нақты міндеттерге жалпы теориялық білімді қолдануға және оларды практикада қолдануға мүмкіндік беретін әртүрлі тамақ өнімдерін (шарап, нан-тоқаш өнімдері, сүт өнімдері және т.б.) өңдеудің биохимиялық негіздерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ғылыми танымның қазіргі жағдайы мен даму үрдістері туралы терең білімді, сондай-ақ кәсіби қарым-қатынас және мәдениетаралық коммуникация, шешендік өнер, ауызша және жазбаша түрде ойларды дұрыс және логикалық ресімдеу дағдыларын көрсетеді.
  • ғылыми танымның, психологияның заманауи әдіснамасын және ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті одан әрі орындау үшін оқыту сапасын арттыру құралдарын түсіндіреді және жинақтайды.
  • зерттеу жұмысының тақырыбы бойынша ақпаратты талдау және өңдеу, әдеби, патенттік іздеу және ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асырады.
  • педагогикалық психология, кәсіптік пәндерді оқыту әдістемесі саласында өз бетінше ғылыми зерттеулерді жүзеге асырады.
  • ғылыми-зерттеу қызметі бойынша материалдарды жазу және ресімдеу кезінде ғылыми зерттеулердің нәтижелерін, тамақ және қайта өңдеу саласының даму үрдістерін бағалайды.
  • алынған білім мен дағдыларды жеке даму және орындалатын ғылыми зерттеулерге идеяларды одан әрі кешенді енгізу үшін біріктіреді.
  • ғылыми-зерттеу қызметінде тамақ өндірісі инжинирингі саласында күрделі ғылыми міндеттерді шешудің кешенді әдістерін қолданады.
  • ғылыми-зерттеу және білім беру үдерісінде заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібінде ғылыми проблеманың технологиялық шешімдерін табады.
  • тамақ және қайта өңдеу өнеркәсібі процестерін жетілдірудің қолданыстағы әдістемелері мен тәсілдерін талдайды
Top