Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01501 Математика в Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    "Басқару психологиясы" пәні іскерлік қатынастар мен адамдарды басқаруға байланысты психологиялық аспектілерді терең зерттеуге бағытталған. Тұлғаның басқару субъектісі және объектісі ретіндегі проблемалары, басшылықтың функциялары, стильдері мен әдістері, іскерлік қарым-қатынас, келіссөздер мен қақтығыстар психологиясы, имидж және бедел егжей-тегжейлі қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Бұл пән жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық-тұжырымдамалық негіздерін зерделеуге, жоғары мектепте білім беру процесінің дидактикалық негіздерін қалыптастыруға, жобалау технологияларын, оқу процесін ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, жоғары мектепте инновациялық және АКТ-ны жетілдіруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, мамандық және әлеуметтік институт ретінде ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады. Ғылыми зерттеулер жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 3

    Бұл пәнді оқу кезінде шет тілін қолдану дағдыларын дамытуға және кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсінуге көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі дербес мәселелері
    Несиелер: 5

    «Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі дербес мәселелері» пәні орта арнайы және жоғары оқу орындарында білім беру қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін зерттеу және осы қызметтің өзекті мәселелерін анықтайды, талдайды, зерделейді. Пән мыналарды оқуға бағытталған: орта және жоғары оқу орындарында математиканы оқытудың педагогикалық процесі, оның заңдары мен ерекшеліктері, математикалық білім берудің педагогикалық жүйесінің компоненттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгебра, геометрия және логиканың фундаменталды мәселелері
    Несиелер: 3

    Пәнді терең зерттеу барысында магистранттар арнайы алгебраның, геометрияның және логиканың белгілі мәліметтерімен, фундаментальды мәселелерімен таныстырады, зерттейді, сондай-ақ оларды оқу процесінде қолдану дағдыларын қалыптастырады. Ғылыми зерттеулер барысында алгебра мен логиканың заманауи әдістері терең зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектепте математиканы оқыту әдістемесі және теориясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән педагогикалық ғылым мен практиканың қазіргі заманғы жетістіктері, білімнің (математиканың) нақты саласы, сондай-ақ математиканың пәндік саласында оқытудың тиімді технологиялары мен практикалары негізінде магистранттарда жоғары мектеп педагогының кәсіби міндеттеріне кіретін оқыту, дамыту және тәрбиелеу міндеттерін табысты орындау үшін қажетті кәсіби құзыреттерді қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жаңартылған білім бағдарламасы бойынша мектеп курсында ықтималдықтар теориясын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән кездейсоқ оқиғалардың ықтималдығы мен ықтималдық теориясының заңдылықтарын бағалайтын ықтималдық теориясы мектебінде оқытуды зерттеуге бағытталған. Математикалық талдау және модельдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Анализдың маңызды мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді терең зерттеу барысында магистрант математикалық талдаудың, нақты және кешенді талдаудың белгілі мәліметтерімен танысады, зерттейді, сондай-ақ магистранттарда оларды ғылыми зерттеулер процесінде және практикада қолдану дағдыларын қалыптастырады және ғылыми зерттеулер процесінде фундаментальды талдаудың қазіргі заманғы әдістерін қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Алгебраның қазіргі замандағы маңызды мәселері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу кезінде топтар, сақиналар, модульдерге түсінік беру, алгебралық құрылым, гомоморфизм және изоморфизм туралы ұғымдарды енгізеді. Пәнді оқу барысында магистранттарда алгебралық күрделі есептерді шешу дағдылары, проблеманы шешудің дұрыстығын дәлелді қорғау, өз қызметін, топтың қызметін сыни бағалау және өздігінен білім алу мен өзін-өзі дамытуға қабілетті болуы қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы комплаенс қызметтердің қолдануы
    Несиелер: 5

    Осы пән шеңберінде оқытылады: ҚР және шет елдердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаты саласындағы отандық және шетелдік заңнаманың дамуының негізгі теориялары мен үрдістері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл ұғымы мен қағидаттарын айқындау мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы менеджментті дамытудың теориялық және әдіснамалық негіздері. ҚР - дағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы комплаенс қызметі. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды енгізу мәселелері. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың алдын алу шарасы ретінде қолданыстағы заңнама қызметінің комплаенс мониторингі. Құқықтық актілер мен олардың жобаларын сыбайлас жемқорлыққа қарсы сараптау мәселелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    «Математикалық есептерді компьютерлік модельдеу» пәні ақпараттық жүйелерді зерттеу, жобалау және қолдану үшін компьютерлік модельдеудін теориясын, әдістерін және технологиясын игеру болып табылады. Кәсіби бизнесте, қолданбалы есептерді математикалық және компьютерлік модельдеуде мамандандырылған жаңа білімді қолдана отырып, жүйені басқарудың әртүрлі жағдайларында негізделген шешімдер қабылдауға құзыретті болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектеп курсында ықтималдықтар теориясы пәнін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курста ықтималдықтар теориясының негізгі ұғымдары мен теоремалары, тәжірибелердің тәуелсіз реттілігі, кездейсоқ шамалар және олардың сандық сипаттамалары, математикалық статистика элементтері қарастырылады. Осы пәнді оқу кезінде алынған білім мен дағдылар зерттеледі, бұл білім бізді қоршаған әлемдегі заңдылықтарды түсіну және білу үшін, сондай-ақ олардың басқа ғылымдарды зерттеуде және күнделікті өмірде қалай қолданылатындығынан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаратылыстану-ғылыми процестерді компьютерлік модельдеу
    Несиелер: 5

    Бұл курста жаратылыстану ғылымдарын зерттеу объектілерін компьютерлік модельдеу әдістерін зерттейді және жаңа модельдерді құру немесе қолданыстағы модельдерді нақтылау алгоритмдерін пысықтайды. Физикадағы, химиядағы, биологиядағы, экономикадағы, әлеуметтанудағы математикалық модельдердің мысалдары, математикалық модельдеу технологиясы және оның кезеңдері, имитациялық модельдеу, стохастикалық жүйелерді модельдеу, күрделі ұйымдастырушылық-техникалық жүйелерді модельдеу қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Математиканы оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқытудағы ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәні магистранттардың инновациялық технологиялар мен педагогикалық әдістемелер дағдыларын қалыптастыруға негізделген. Жалпы тәрбиелік мәні бар ғылыми-көпшілік әдебиеттермен оқулықтармен, есептер жинақтарымен, дидақтикалық материалдармен, оқытудың ақпараттық құралдарымен жұмыс істеу әдістерімен таныстыру маңызды міндет болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аралас типті теңдеулер
    Несиелер: 5

    Бұл пән параболалық, гиперболалық және эллиптік түрде ғана болмайтын теңдеулерді зерттейді. Аралас типтегі дифференциалдық теңдеулердің тақырыбы олардың бөлінуінің әртүрлі бөліктерінде әртүрлі типтерге жататын кезде жартылай дифференциалдық теңдеулерді зерттеу болып табылады. Сонымен қатар, аралас типтегі жартылай дифференциалдық теңдеулердің қасиеттерін зерттеу әдістерімен таныс болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математиканы оқытудағы бағдарламалық кешендер
    Несиелер: 5

    «Математиканы оқытудағы бағдарламалық кешендер» пәні магистранттардың математика курсының құрылысы мен мазмұнының негізі болып табылатын ғылыми және психологиялық-педагогикалық әдістемелік идеялар түсінігін оқып үйренуді қалыптастырады. Курста мақсаты, мәселелері, математиканың даму тарихының қадамдары, математикадан сыныптан тыс жұмыстарының сипаттамасы, қазіргі педагогикалық технологиялардың талдауы қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Функционалды анализдің қосымша тараулары
    Несиелер: 5

    Бұл курста функционалдық талдаудың негізгі элементтерін, соның ішінде сызықтық операторлар теориясының нақты мәселелері және оның қолдану қасиеттерін зерттейді. Пәннің ғылыми идеялары негізінде ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін қажетті математикалық мәдениет, логикалық ойлау, теориялық есептерді шешу әдістері қарастырылады, оның жолдарын іздеуге қажетті сезімталдық пен бейімділікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тақ ретті дифференциалдық операторлар
    Несиелер: 5

    Бұл пән жартылай шенелмеген дифференциалдық оперторлардың, яғни энергетикалық кеңістіктері С.Л.Соболев кеңістігіне енбеген операторлардың қандай да бір класын зерттеуге көмек береді. Сингулярлы тақ ретті дифференциалдық теңдеулерді, зерттеу барысында, яғни, математикалық физика теңдеулерін Фурье әдісімен зерттеуге қолдану қарастырылады. Нақты коэффициентті теңдеулер үшін де кейбір жауабы табылмаған сұрақтарды шешуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық операторлардың бөліктенуі
    Несиелер: 4

    Бұл пән L2(a,в) кеңістіктеріндегі дифференциалдық операторлардың әртүрлі спектрлік қасиеттерін зерттеу кезінде арнайы шешімдерді зерттейді. Пән дифференциалдық операторларды, түйіндес дифференциалдық операторды, дифференциалдық оператордың меншікті функциялары мен меншікті мәндерін, Грин функцияны, көмекші теоремаларды, дифференциалдық оператордың меншікті мәндерінің асимптотикасын, дифференциалдық оператордың меншікті функцияларының асимптотикасын және оларды іс жүзінде қолдануды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы математиканың заманауи мәселелері
    Несиелер: 5

    Бұл курста физика-механикалық үдерістерді математикалық модельдеу саласындағы қолданбалы математика және информатиканың қазіргі ғылыми мәселелерін, сондай-ақ осы мәселелерді шешудің қазіргі әдістерін, тәсілдерін және құралдарына шолу жасалынады. Қазіргі қолданбалы математиканың ашық мәселелері, сандар теориясындағы мәселелері, алгебралық кодтар және ақпаратты қорғау, математикалық ойындар теориясындағы негізгі мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық операторлардың спектральды теориясы
    Несиелер: 4

    «Дифференциалдық операторлардың спектральды теориясы» пәні дифференциалдық теңдеулер спектрін зерттеумен тығыз байланысты зерттеледі. Сонымен қатар, зерттеулер теңдеулердің қасиеттерін қарастыратын дифференциалға бағытталған. Пәндерді зерттеудің қазіргі әдістері қарапайым дифференциалдық теңдеулермен, дифференциалдық теңдеулердің дербес туындыларының спектрлік қасиеттерімен талданады, оларды заманауи мысалдармен толықтырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дифференциалдық теңдеулерге функционалдық анализдің қолданулары
    Несиелер: 5

    Бұл курста кәсіптік қызметке дайындалу үшін белгілі бір құзыреттіктер жиынтығын (даму нәтижесін) қалыптастырады. Басқа математикалық пәндерде қолдануға қажетті функционалдық талдау бөлімдері, математикалық және ақпараттық-теориялық пәндерді табысты зерттеу үшін қажетті функционалдық талдау негіздері қарастырылады, кәсіби салада туындайтын проблемаларды шешеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Заманауи ғылыми жетістіктері мен философияның даму тенденцияларын талдау және бағалау әдістерде құзыретті. Академиялық және кәсіби өзара іс-қимылды қамтамасыз ету үшін коммуникативтік технологияларды, оның ішінде шет тілінде меңгерген, ғылыми және ресми-іскерлік сөйлеу мәнерлерінің жазбаша мәтіндерін жасай алады.

  • Код ON2

    Педагогика ғылымының мәселелерін, Педагогикалық қызметтің мәнін, оқу-тәрбие процесін құруды талдай алады. Өз қызметінің басымдықтарын анықтау мен іске асыруда және өзін-өзі бағалау негізінде оны жетілдіру тәсілдерінде Құзыретті, педагогикалық қызмет пен басқарудың психологиялық негіздері мен заңдылықтарын меңгере алады.

  • Код ON3

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет мәселелерінде құзыретті, мүдделер қақтығысын болдырмауға және шешуге, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес заң сараптамасын жүргізу кезінде сыбайлас жемқорлық нормаларын анықтауға қабілетті. Алған білімдерін кәсіби салада сыбайлас жемқорлыққа қарсы стандарттарды сақтай қолдана алады.

  • Код ON4

    Білім беру процесінің сапасын бағалау мен диагностиканың қазіргі заманғы технологияларын қолданады. Кәсіби қызметте жаратылыстану - ғылыми зерттеу дағдыларын, ақпаратты математикалық өңдеуді, эксперименттік зерттеу әдістерін қолдануға қабілетті болады.

  • Код ON5

    Ғылыми зерттеу процесінде алгебра, геометрия және логиканың қазіргі заманғы әдістерін қолданады, оңтайлы күрделі есептерді шешудің жаңа жолдарын таба отырып, күрделі есептерді шешу тәсілдерін зерттейді.

  • Код ON6

    Екінші ретті дифференциалдық теңдеулердің ішінара туындылар класына жататын күрделі есептерді шеше отырып, метрикалық, сызықтық нормаланған және Гильберт кеңістігін талдайды.

  • Код ON7

    Математикалық есептерді тиімді шешу үшін техника мен компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, практикалық есептерді, қолданбалы сипаттағы есептерді шешу үшін математикалық заңдар мен математикалық модельдерді қолданады.

  • Код ON8

    Дифференциалды операторлардың кең класының спектрлік қасиеттерін және осы қасиеттерді математикалық физиканың әртүрлі есептерін шешу арқылы зерттеу дағдыларын игереді. Интегралдық теңдеулерді, дифференциалдық теңдеулерді және теория әдістерін зерттеу әдістерін қолданады.

7M01501 7M01501-Математика (ғылыми-педагогикалық бағыт))
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Шымкент университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01501 Математика
Магистратура

Сулейман Демирел атындағы университет

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M01501 Математика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M010 Математика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top