Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын жаңа формациядағы тәрбиешіні даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері
Қазақстанда мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы
Педагогикадан зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Педагогика тарихы
Этнопедагогика
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Этнопсихология
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
-
2 Оқу жылы
Педагогика
Отбасылық өмірдің этикасы мен психологиясы
Драматизациялау және ойын
Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
Жалпы психология
Ойын іс-әрекетінің теориясы және әдістемесі
Мектепке дейінгі педагогика
Мектепке дейінгі білім беру менеджмент
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
-
3 Оқу жылы
Педиатрия негіздері
Мектепке дейінгі білім берудегі аудиовизуалды технологиялар
Жас ерекшелік педагогикасы
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
Шетел балалар әдебиеті
Жас ерекшелік психологиясы
Балалар әдебиеті
Білім берудегі ІТ
Балалар анатомиясы
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Педагогикалық этика
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі
-
4 Оқу жылы
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметі мен эстетикалық даму әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Құрастыру мен бейнелеу әрекетін үйретудің әдістемесі
Мектепке дейінгі білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Мектепке жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Дене тәрбиесі нұсқаушысы
Мектепке дейінгі ұйымдарда педагогикалық процесті ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты математика
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Музыкалық тәрбие негіздері
Мектепке дейінгі ұйымдағы заттық кеңістіктік дамытушы орта
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдай және бағалай біледі; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын тұжырымдаудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді, құқық, экономика, экология ұғымдары мен негізгі категориялары туралы білімдерін көрсетеді.
- Оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті. Педагогика мен психологияның теориялық негіздерін түсінеді, әр жас кезеңінде бала ағзасының өсуі мен даму заңдылықтарын біледі. Оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгерген, балалардың танымдық процестерінің деңгейін анықтай алады.
- Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын біледі; басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде стандарттан тыс ойлауға және әрекет етуге қабілетті. Тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалаудың тиімді құралдарын таңдай алады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде ақпараттық технологияларды қолданады.
- Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиенің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, дамытушы ортаны ұйымдастыру, мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын іс-шараларын өткізу дағдыларын меңгерген. Пәндік - дамытушы ортаны тиісті мазмұнмен құрастыра және толтыра алады.
- Балалар аурулары мен мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы физикалық бұзылулардың алдын алу дағдыларын меңгерген. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қолайлы ортаны ұйымдастыруға қабілетті, тәрбиеленушінің дамуы мен мотивациясының қолайлы инклюзивті жағдайларын қамтамасыз етеді.
- Тәрбиеленушілердің жеке басына және олардың ата-аналарына/заңды өкілдеріне құрмет көрсетеді, кәсіби-этикалық нормаларды басшылыққа алады. Әр түрлі жас кезеңдерін сипаттауға қабілетті, психикалық даму заңдылықтарын және олардың оқу-тәрбие процесінде орын алу ерекшеліктерін түсінеді.
- Баланың жеке даму заңдылықтарын біледі, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыра және өткізе алады. Балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, эстетикалық талғамы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту және қалыптастыру әдістемесін меңгерген. Музыкалық тәрбиені жүзеге асыру дағдыларын меңгерген.
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында балаларға әдеби білім берудің әдістері мен технологияларын меңгерген. Баланың сөйлеуін дамыту процесін ұйымдастыру әдістемесін меңгерген.
- Балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен дамытудың, қоршаған ортаға оң көзқарастың, табиғат объектілері мен құбылыстары туралы идеяларды қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсісдерін, формалары мен құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.
- Балалардың отбасыларымен өзара іс-қимылдың инновациялық және дәстүрлі емес нысандарын қолдануға қабілетті; ата-аналар жұртшылығымен ынтымақтастық дағдыларын меңгерген. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық және ақпараттық технологияларын, тиімді әдістерін, нысандарын, тәсілдерін қолдануға қабілетті.
- Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді кәсіби қызметте және ұлтаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл практикасында қолдануға қабілетті; педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибелері мен жетістіктерін талдай алады, әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді салыстыра алады.