6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті, еңбек нарығының қажеттіліктерін қанағаттандыратын жаңа формациядағы тәрбиешіні даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдіснамасы мен әдістері
Пәннің мақсаты-студенттердің ғылым әдіснама, педагогикалық зерттеу саласындағы теориялық іргелі және қолданбалы білім жүйесін меңгеруі. Пән ғылыми-педагогикалық зерттеулердің негіздерімен және олардың мазмұнымен, ғылыми-педагогикалық мәтінді ресімдеу ерекшеліктерімен танысуға, зерттеу жұмыстарын жүргізудің теориялық және практикалық дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанда мектепке дейінгі педагогиканың қалыптасуы мен дамуы
Пән балабақшалардың даму және қалыптасу тарихын зерттейді. Курс студенттерде тарихи ойды тәрбиелеуге, тарихи-педагогикалық білімнің маңыздылығын түсінуге, мектепке дейінгі білім берудің пайда болу көздерін ашуға; белгілі бір тарихи кезеңдерде мектепке дейінгі білім берудің даму ерекшеліктерін ашуға; белгілі бір тарихи кезеңдердегі мектепке дейінгі мекемелердегі білім беру процесін сипаттауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Педагогикадан зерттеу жобаларын ұйымдастыру және жоспарлау
Пән курстық, дипломдық жобалауды жүргізу, студенттік ғылыми жұмыстарға қатысу, ғылыми жарияланымдар дайындау үшін алған білімдерін пайдалану мақсатында ғылыми жұмысты жүргізудің стандартты әдістері мен тәсілдерін зерделеуге; ғылыми жұмысты ресімдеу дағдыларын және оны таныстыру ережелерін меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика тарихы
Бұл оқу курсы педагогикалық ойдың дамуының маңызды кезеңдері мен жолдарын қарастыруды қамтиды, педагогикалық процестің халықаралық тарихының мәні мен негізгі ережелерін, негізгі педагогикалық категориялардың пайда болу шарттарын, бүкіл әлемде кең таралған білім беру жүйесін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Этнопедагогика
Студенттердің халықтық тәрбие дәстүрлерінің пайда болуы, олардың мәні, ерекшеліктері мен практикалық маңызы, халықтық педагогиканың қазіргі білім беру тәсілдеріне, ұлтаралық қатынастар мәдениетіне әсері туралы түсініктерін қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Пәннің мақсаты мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктерінің жалпы көріністерін зерттеу болып табылады және балалардың физиологиясының қалыптасуы мен даму заңдылықтарын зерттеуге, олардың психологиясының ерекшеліктерін түсінуге; онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде денсаулықты сақтау мен нығайтудың гигиеналық нормалары, талаптары мен ережелерін түсінуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Этнопсихология
Пән студенттерде әртүрлі этникалық топтар мен мәдениеттерге жататын адамдар топтарының психологиясының негіздері, жеке тұлғаның осы топтармен өзара әрекеттесу заңдылықтары және олардың бір-бірімен өзара әрекеттесуі туралы іргелі білім қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экономикалық-құқықтық және экологиялық білім модулі (Экономикалық теория және кәсіпкерлік негіздері/ Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет/ Экология/ Тіршілік қауіпсіздігі/ Ғылыми зерттеу әдістері)
Бұл модуль студенттердің экономикалық-құқықтық және экологиялық саладағы теориялық білімдерін, студенттердің құқықтық және экологиялық сауаттылығын арттыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі және экологиялық қауіпсіздік мәселелерін шешуге, сыбайлас жемқорлықтың көріну нысандарын зерделеуге және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыруға бағытталған мәселелері қаралады. Осы модульді зерделеу бағыттарының бірі студенттердің ғылыми ойлау дағдыларын қалыптастыру, кәсіби қызмет саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру негіздері мен жүргізу әдістеріне оқыту болып табылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: студенттерде оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастыру саласындағы кәсіби педагогикалық білімді, яғни білім беру процесін жоспарлау, талдау, дамыту және бағалау дағдыларын қалыптастыру. Курс Педагогикалық қызметті, педагогикалық фактілер мен құбылыстарды талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық өмірдің этикасы мен психологиясы
Курстың мақсаты-білім алушылардың отбасылық тәрбие және отбасылық қатынастар мәселелеріндегі психологиялық-педагогикалық білімдерін таныстыру және жүйелеу. Пән студенттерді заманауи отбасының негізгі мәселелерімен, ерлі-зайыптылық және бала мен ата-ана қарым-қатынасының даму тенденцияларымен таныстырады; отбасындағы жанжалдардың себептерін анықтау және жою жолдарын үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Драматизациялау және ойын
Пәннің мақсаты-студенттердің ойынның теориялық және психологиялық негіздерін зерттеу, ойынның негізгі түрлерін талдау, балалар психикасын, интеллектін, коммуникативті дағдыларын және қоршаған ортаны танудағы ойын мен драманың рөлін түсіну. Пән мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы ретінде театр және ойын қызметін ұйымдастыру мәселелерін ашады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балабақша мен отбасының өзара әрекеттесуінің инновациялық формалары
Пән отбасының жеке тұлғаны әлеуметтік қалыптастыру институты ретіндегі жетекші рөлін, отбасындағы балаларды тәрбиелеу мәселелерін мен ерекшеліктерін, белгілі қателіктер мен отбасына педагогикалық көмек формаларының жағдайларын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Курстың мақсаты-студенттерді психологияның жалпы әдіснамалық негіздері, тұлға психикасының дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы теориялық біліммен қамтамасыз ету. Пән мектеп жасына дейінгі баланың психикалық дамуының өзіндік нәтижесі болып табылатын мектептегі баланың даму проблемаларының сипаттамаларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ойын іс-әрекетінің теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты әр түрлі жас топтарында ойын қызметін ұйымдастырудың инновациялық тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс студенттерді мектепке дейінгі жастағы ойын іс-әрекетін дамытудың теориялық мәселелерімен, сондай-ақ балалардың ойын іс-әрекетін басқарудың негізгі тәсілдерімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі педагогика
Пәннің мақсаты студенттердің мектепке дейінгі педагогика саласындағы жүйелі білім мен технологияларды игеруі болып табылады және олардың педагогикалық мәселелерді шешу қабілеттерін дамытуға, мектеп жасына дейінгі балалардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқыту, тәрбиелеу және дамыту қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджмент
Пәннің мақсаты білім берудегі менеджменттің орнын, рөлі мен маңызын зерттеу болып табылады. Пән менеджменттің негізгі тұжырымдамаларын және олардың пайда болуы мен даму тарихын; мектепке дейінгі білім берудегі менеджменттің мақсаттары мен міндеттерін; мектепке дейінгі білім беру процесін басқарудың ұйымдастырушылық нысандары мен технологиялық әдістері мен тәсілдерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиясы
Пәнді оқу кезінде студенттердің балалардың оқу жетістіктерін критериалды бағалау, балалардың өз нәтижелері үшін жауапкершілігін ынталандыру, білім беру процесіне қатысушыларға тиімді, сындарлы кері байланыс беру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педиатрия негіздері
Курстың мақсаты-білім беру ұйымдарында балалардың денсаулығын сақтау және нығайтудың практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән студенттерде әртүрлі балалар ауруларының алдын алу және ескерту туралы білімді, мектепке дейінгі ұйымда балалар денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі аудиовизуалды технологиялар
Пәннің мақсаты-балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, көрнекі материалдар жасау дағдыларын қалыптастыру. Бұл курс студенттердің аудиовизуалды ақпараттың табиғаты, көздері, тасымалдаушылары туралы; адамның аудиовизуалды ақпаратты қабылдауының психофизиологиялық негіздері туралы; қазіргі аудиовизуалды құралдар, олардың мақсаттары, құрылғылары туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік педагогикасы
Пәннің мақсаты студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыру. Пән балалық шақтың әртүрлі кезеңдерінде оқу процесін ұйымдастырудың заңдылықтарын, әдістерін, құралдары мен технологияларын зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі инклюзивтік білім беру
Бұл пәннің мақсаты оқушылардың дамуы мен мотивациясының қолайлы инклюзивті жағдайларын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыру. Курс инклюзивті білім беру технологияларын, жеке білім беру бағытын әзірлеуді, мектеп жасына дейінгі балалардың мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлауды зерделейді. Курс ата-аналармен (заңды өкілдермен), отбасы мүшелерімен қарым-қатынас жасау тәсілдерін игеруге және олармен диагностика нәтижелерін талқылауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шетел балалар әдебиеті
Курстың мақсаты-балаларға әдеби білім беру саласындағы әдістемелік міндеттерді түсіну. Пән студенттердің шетел әдебиеті шығармаларының мәтіндерін әдеби талдау және түсіндіру дағдыларын меңгеруіне, балалар әдебиетінің дамуының негізгі кезеңдері мен жанрлар жүйесі туралы білім алуға; мектеп жасына дейінгі балалармен тәрбие жұмысында әдеби білімді таратуға және насихаттауға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік психологиясы
Пәннің мақсаты-өмір жолының әртүрлі кезеңдеріндегі адамның психологиялық даму заңдылықтары туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Бұл курс сонымен қатар адам психикасының дамуының қозғаушы күштері мен механизмдерін; білім беру процесінің психологиялық заңдылықтарын; тәрбие процесінің механизмдерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар әдебиеті
Курс студенттерде классикалық және қазіргі заманғы балалар әдебиетінің даму тарихы туралы; оның тарихи даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыруға; жанрлар жүйесімен танысуға; алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешу үшін қолдана білуді дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі ІТ
Курстың мақсаты процестерді ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеу үшін ІТ технологияларды пайдалану дағдыларын дамыту. Курс сандық бағдарламалар мен техникалық құралдарды: білім беруді ұйымдастыруға және басқаруға арналған компьютерлік бағдарламалар, сандық оқыту технологиялар, дидактикалық оқыту технологиялар, қашықтықтан оқыту технологияларын игеру дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар анатомиясы
Пәннің мақсаты-студенттердің бала ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, олардың функционалдық мүмкіндіктері, дененің қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімдерін игеру. Пәнді оқу студенттерде баланың денесінің, оның мүшелері мен жүйелерінің формалары мен құрылымы, дамуы туралы білім мен түсінік қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Курс мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесінің негізгі ережелерін игеруге бағытталған, қазіргі жағдайдағы тәрбие ерекшеліктерімен таныстырады, студенттерге МДБҰ тәрбие жұмысының теориялық және әдістемелік аспектілерін игеруге мүмкіндік береді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Педагогикалық этика
Пәннің мақсаты кәсіби этика саласындағы білімнің базалық жүйесін қалыптастыру болып табылады. Курс педагогикалық мораль принциптері мен нормаларын, педагогикалық этиканың негізгі компоненттерін, педагогтің адамгершілік санасын, оның кәсіби қарым-қатынасының этикалық негіздерін, сөйлеу және мінез-құлық этикетінің мәселелерін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Курстың мақсаты-студенттердің әр түрлі жастағы балалардың ауызша сөйлеу мен тілін дамытудың әдіс-тәсілдерін меңгерту. Пән тілді дамыту жұмысының негізгі аспектілерін: сөздік қорын қалыптастыру, сөйлеудің грамматикалық құрылымы, дыбыстық айтылу, үйлесімді сөйлеуді дамыту және т.б. таныстырады және зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тәрбиешінің педагогикалық шеберлігі
Пәннің мақсаты-студенттердің тәрбиешінің және оның жеке басының кәсіби қызметінің біртұтас құрылымы туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән педагогикалық шеберліктің мәні мен мазмұнымен таныстырады, педагогикалық шеберлік негіздерінің құрылымдық компоненттері туралы біліммен қаруландырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу қызметі мен эстетикалық даму әдістемесі
Пән мектепке дейінгі ұйым балаларының бейнелеу шығармашылығын дамытудың заманауи бағдарламаларын, олардың ерекшеліктерін, тұжырымдамалық ережелерін, балабақшадағы бейнелеу іс-әрекеті саласындағы болашақ мұғалімнің әдістемесі мен практикалық дағдыларының ерекшеліктерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру әдістемесі
Пән мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен дамытудың теориялық негіздері мен заманауи технологияларын зерделейді, студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларды жан-жақты дамытудың тиімді технологиялары мен әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі
Пән баланың жеке басын қалыптастырудағы табиғат пен қоршаған ортаның рөлін түсінуді қалыптастыруға, сондай-ақ мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу саласындағы теориялық білім мен практикалық дағдылар негізінде студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Пәннің мақсаты студенттердің білім берудегі инновациялық процестерді жүзеге асыруға кәсіби дайындығын қалыптастыру. Пән теориялық негіздер мен білім берудің заманауи тәсілдерін игеру арқылы студенттерді әртүрлі жас топтарында мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеуге дайындауға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Құрастыру мен бейнелеу әрекетін үйретудің әдістемесі
Пән студенттерді көркем-шығармашылық қабілеттерін дамыту принциптерімен, балабақшада мүсіндеуді, құрастыруды, сурет салуды, аппликацияны оқыту әдістерімен таныстырады. Пән балалардың құрастыру мен модельдеу процесінің заманауи тәсілдері мен теориялық негіздерін және оның баланың интеллектуалды және шығармашылық дамуындағы рөлін зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Пәннің мақсаты-студенттердің кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы теориялық білімдері мен практикалық дағдыларын игеру. Курс білім алушылардың жасына және психикалық даму деңгейіне сәйкес оқу бағдарламаларын таңдау дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру теориясы мен әдістемесі
Пән студенттердің қоршаған табиғаттың географиялық, экологиялық және биологиялық заңдылықтарының негіздерін игеруіне, мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістерін меңгеруге, балаларда қоршаған табиғатқа дұрыс көзқарас қалыптастыруға, оларда экологиялық мәдениеттің негіздерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбие теориясы мен әдістемесі
Курстың мақсаты-студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің заманауи әдістері мен технологияларын меңгеруі. Пән музыкалық іс-әрекет түрлеріне - қабылдау, орындау, шығармашылық және музыкалық білім беру қызметіне, сондай-ақ музыкалық шығармаларды, композиторларды, түрлі стильдер мен жанрлар орындаушыларын білуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Дене тәрбиесі нұсқаушысы
Пән студенттердің әртүрлі типтегі мектепке дейінгі ұйымдарда дене тәрбиесіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс студенттерді балалардың денсаулығын сақтаудың негізгі нормалары және денсаулыққа оң көзқарасты дамыту әдістері мен формаларымен таныстырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдарда педагогикалық процесті ұйымдастыру
Пәннің мақсаты педагогикалық процесті ұйымдастыру, басқару принциптерін зерттеу, педагогикалық процестің мәнін, функцияларын ашу. Курс студенттерге педагогикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпаратты табуға және талдауға үйретеді, педагогикалық қызметтің тиімділігін арттыру, кәсіби өзін-өзі тәрбиелеу және дамыту дағдыларын қалыптастырады; мектепке дейінгі білім берудің қазіргі заманғы мәселелерін бағдарлауға үйретеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қызықты математика
Пән заманауи әдістемелерді, ребустарды, логикалық есептер, тапқырлықтар, басқатырғыштар, ойындар және т. б. қолдана отырып, балаларды математика негіздеріне оқытуда студенттердің біліктері мен дағдыларын қалыптастырады. Курс студенттердің балалардың ақыл-ой жұмысын жоспарлау және ұйымдастыру, олардың қызығушылығын, тапқырлығы мен зейінін қалыптастыру дағдыларын дамытады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесі
Пәнді оқу студенттерге мектеп жасына дейінгі балалардың психофизикалық дамуы туралы түсінігін қалыптастыруға; балалардың дене тәрбиесі және дамыту әдістемесін меңгеруге; баланы қимыл-қозғалыс дағдыларына үйретудің әдістері мен тәсілдерін білуге; олардың қимыл-қозғалыс дағдылары мен іскерлігін қалыптастыру заңдылықтарын, қимылдарды орындау негіздерін білуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Музыкалық тәрбие негіздері
Курстың мақсаты-студенттерді мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық қызметін ұйымдастыруға әдістемелік дайындау. Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларға музыкалық білім беруді жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыруға бағытталған
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Мектепке дейінгі ұйымдағы заттық кеңістіктік дамытушы орта
Пән студенттердің бойында мектепке дейінгі кеңістікті дамыту ортасын ұйымдастырудың негізгі принциптері мен тәсілдерін меңгеруге, балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, заттық кеңістіктік дамытушы орта құру технологияларын жобалау және игеру біліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдай және бағалай біледі; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын тұжырымдаудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді, құқық, экономика, экология ұғымдары мен негізгі категориялары туралы білімдерін көрсетеді.
- Оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті. Педагогика мен психологияның теориялық негіздерін түсінеді, әр жас кезеңінде бала ағзасының өсуі мен даму заңдылықтарын біледі. Оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгерген, балалардың танымдық процестерінің деңгейін анықтай алады.
- Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын біледі; басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде стандарттан тыс ойлауға және әрекет етуге қабілетті. Тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалаудың тиімді құралдарын таңдай алады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде ақпараттық технологияларды қолданады.
- Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиенің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, дамытушы ортаны ұйымдастыру, мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын іс-шараларын өткізу дағдыларын меңгерген. Пәндік - дамытушы ортаны тиісті мазмұнмен құрастыра және толтыра алады.
- Балалар аурулары мен мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы физикалық бұзылулардың алдын алу дағдыларын меңгерген. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қолайлы ортаны ұйымдастыруға қабілетті, тәрбиеленушінің дамуы мен мотивациясының қолайлы инклюзивті жағдайларын қамтамасыз етеді.
- Тәрбиеленушілердің жеке басына және олардың ата-аналарына/заңды өкілдеріне құрмет көрсетеді, кәсіби-этикалық нормаларды басшылыққа алады. Әр түрлі жас кезеңдерін сипаттауға қабілетті, психикалық даму заңдылықтарын және олардың оқу-тәрбие процесінде орын алу ерекшеліктерін түсінеді.
- Баланың жеке даму заңдылықтарын біледі, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыра және өткізе алады. Балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, эстетикалық талғамы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту және қалыптастыру әдістемесін меңгерген. Музыкалық тәрбиені жүзеге асыру дағдыларын меңгерген.
- Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында балаларға әдеби білім берудің әдістері мен технологияларын меңгерген. Баланың сөйлеуін дамыту процесін ұйымдастыру әдістемесін меңгерген.
- Балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен дамытудың, қоршаған ортаға оң көзқарастың, табиғат объектілері мен құбылыстары туралы идеяларды қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсісдерін, формалары мен құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.
- Балалардың отбасыларымен өзара іс-қимылдың инновациялық және дәстүрлі емес нысандарын қолдануға қабілетті; ата-аналар жұртшылығымен ынтымақтастық дағдыларын меңгерген. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық және ақпараттық технологияларын, тиімді әдістерін, нысандарын, тәсілдерін қолдануға қабілетті.
- Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді кәсіби қызметте және ұлтаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл практикасында қолдануға қабілетті; педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибелері мен жетістіктерін талдай алады, әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді салыстыра алады.