Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01202 Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту педагогикасы в Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Қазіргі ғылыми жетістіктерді талдай және бағалай біледі; сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл стратегиясын тұжырымдаудың негізгі тәсілдерін біледі; қауіпсіз және зиянсыз өмір сүру жағдайларын құрудың білімі мен практикалық дағдыларын меңгереді, құқық, экономика, экология ұғымдары мен негізгі категориялары туралы білімдерін көрсетеді.
  • Оқыту мен тәрбиелеуді ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолдануға қабілетті. Педагогика мен психологияның теориялық негіздерін түсінеді, әр жас кезеңінде бала ағзасының өсуі мен даму заңдылықтарын біледі. Оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін меңгерген, балалардың танымдық процестерінің деңгейін анықтай алады.
  • Зерттеудің теориялық және эмпирикалық әдістерін меңгерген, ғылыми-зерттеу қызметінің негізгі ережелерін, принциптері мен заңдылықтарын біледі; басқарушылық шешімдер қабылдау кезінде стандарттан тыс ойлауға және әрекет етуге қабілетті. Тәрбиеленушілердің жетістіктерін бағалаудың тиімді құралдарын таңдай алады. Оқыту мен тәрбиелеу мүмкіндіктерін кеңейту үшін оқу процесінде ақпараттық технологияларды қолданады.
  • Мектепке дейінгі оқыту мен тәрбиенің ерекшелігі мен маңыздылығын түсінеді, дамытушы ортаны ұйымдастыру, мектеп жасына дейінгі балаларға арналған ойын іс-шараларын өткізу дағдыларын меңгерген. Пәндік - дамытушы ортаны тиісті мазмұнмен құрастыра және толтыра алады.
  • Балалар аурулары мен мектеп жасына дейінгі балалардың дамуындағы физикалық бұзылулардың алдын алу дағдыларын меңгерген. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін қолайлы ортаны ұйымдастыруға қабілетті, тәрбиеленушінің дамуы мен мотивациясының қолайлы инклюзивті жағдайларын қамтамасыз етеді.
  • Тәрбиеленушілердің жеке басына және олардың ата-аналарына/заңды өкілдеріне құрмет көрсетеді, кәсіби-этикалық нормаларды басшылыққа алады. Әр түрлі жас кезеңдерін сипаттауға қабілетті, психикалық даму заңдылықтарын және олардың оқу-тәрбие процесінде орын алу ерекшеліктерін түсінеді.
  • Баланың жеке даму заңдылықтарын біледі, мектеп жасына дейінгі балалардың анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, дене шынықтыру-сауықтыру іс-шараларын ұйымдастыра және өткізе алады. Балалардың жеке, жас ерекшеліктерін ескере отырып, эстетикалық талғамы мен шығармашылық қабілеттерін дамыту және қалыптастыру әдістемесін меңгерген. Музыкалық тәрбиені жүзеге асыру дағдыларын меңгерген.
  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында балаларға әдеби білім берудің әдістері мен технологияларын меңгерген. Баланың сөйлеуін дамыту процесін ұйымдастыру әдістемесін меңгерген.
  • Балаларда қарапайым математикалық ұғымдарды қалыптастыру мен дамытудың, қоршаған ортаға оң көзқарастың, табиғат объектілері мен құбылыстары туралы идеяларды қалыптастырудың тиімді әдіс-тәсісдерін, формалары мен құралдарын таңдауға және қолдануға қабілетті.
  • Балалардың отбасыларымен өзара іс-қимылдың инновациялық және дәстүрлі емес нысандарын қолдануға қабілетті; ата-аналар жұртшылығымен ынтымақтастық дағдыларын меңгерген. Мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық және ақпараттық технологияларын, тиімді әдістерін, нысандарын, тәсілдерін қолдануға қабілетті.
  • Этнопедагогикалық және этнопсихологиялық білімді кәсіби қызметте және ұлтаралық қарым-қатынас пен өзара іс-қимыл практикасында қолдануға қабілетті; педагогика ғылымының тарихи мұрасының озық тәжірибелері мен жетістіктерін талдай алады, әртүрлі тарихи-педагогикалық фактілерді салыстыра алады.
Top