Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01731 Шетел тілі: екі шетел тілі в Баишев Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім берудің жаңартылған мазмұнының контексінде жұмыс істеуге қабілетті, оқытудың инновациялық технологияларын оқу процесіне енгізу жолымен, практикалық дағдылары мен көшбасшылық қасиеттері бар жоғары білікті және бәсекеге қабілетті кадрларды даярлауға бағытталған білімді іске асыру
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
ЖОО атауы Баишев Университеті
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B018 Шет тілі мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шетел тілі және Дүниежүзі тарихы
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B017 Тілдер және әдебиет бойынша мұғалімдерді даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Ауызша және жазбаша тіл практикасы А1
Базалық негізгі шетел тілі А1
Практикалық ағылшын тілі А1
Фонетикалық интерференция
Мамандыққа кіріспе
Базалық негізгі шетел тілі А2
Ауызша және жазбаша тіл практикасы А2
Фонетика
Фонология
Педагогика
Практикалық ағылшын тілі А2
-
2 Оқу жылы
«Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі
Практикалық қытай тілі 2.1
Базалық негізгі шетел тілі В1
Практикалық ағылшын тілі В1
Практикалық түрік тілі С1.1
Ауызша және жазбаша тіл практикасы В1
Грамматика 1
Практикалық неміс тілі А1
Практикалық неміс тілі А2
Практикалық түрік тілі С1.2
Ауызша және жазбаша тіл практикасы В2
Практикалық ағылшын тілі В2
Грамматика 2
Шеттілдік білім берудің әдістемесі
Базалық негізгі шетел тілі В2
Практикалық қытай тілі 2.2
-
3 Оқу жылы
Ауызша және жазбаша тіл практикасы С1
Практикалық түрік тілі В
Практикалық қытай тілі 3.1
Базалық негізгі шетел тілі С1
Практикалық неміс тілі В1
Жаңартылған білім беру мазмұны аясында шетел тілін оқыту әдістемесі
Инклюзивті білім беру
Практикалық шетел тілі С1
Академиялық жазба және кәсіби тілдер модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби бағытталған шетел тілі)
БАҚ лексикасы
Лексикология
«Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)
Мәтінді талдау
Ағылшын тілінің фразеологиясы
Ауызша және жазбаша тіл практикасы С2
Практикалық қытай тілі 3.2
Практикалық ағылшын тілі С2
Практикалық неміс тілі В2
Базалық негізгі шетел тілі С2
IELTS preparation course
TOEFL preparation course
Практикалық түрік тілі А
Cambridge ESOL preparation course
Стилистика
Ағылшын, орыс және қазақ тілдерінін функционалдық стилі
-
4 Оқу жылы
Language and intercultural communication
Жалпы кәсіби шетел тілі
Лингвоелтану
Іскерлік ағылшын тілі
Лингвомәдениеттану
Лингвистикадағы ғылыми зерттеу негіздері
Елтану
Арнайы кәсіби шетел тілі
Linguocultural stereotypes of intercultural communication
Theory and practice of intercultural communication
Қайта өркендеу дәуірінің әдебиеті
Ағылшын тілі әдебиетінің тарихы
Оқытылатын тіл елінің әдебиеті
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Білім берудегі авторлық жаңашыл идеяларды іске асырады, стандартты емес және баламалы шешімдерді табады және жаңа педагогикалық идеяларды генерациялайды, сыни ойлайды; педагогикалық мониторингті қолданады, педагогикалық өлшеуіштер мен индикаторлар мен бақылау-бағалау материалдарының жүйесін әзірлейді, алынған нәтижелерді түсіндіреді
- Тестілеу жүйесін және халықаралық емтихандарды тапсыру технологиясын (IELTS, TOEFL, Cambridge ESOL, HSK) біледі; ғылыми құжаттарды ( есептерді, шолуларды, аннотацияларды, баяндамаларды, мақалаларды) жазу дағдылары мен тәсілдерін біледі; заманауи ақпараттық және сандық технологияларды пайдалана отырып, библиография мен сілтемелерді ресімдейді; кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды, бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады.
- Шет тілін оқытудың негізгі әдістемелік категорияларын және олардың жұмыс істеу заңдылықтарын, осы саладағы алдыңғы қатарлы білім элементтерін және оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытуды қоса алғанда, оқытудың мазмұны мен тәсілдерін іріктеу ерекшеліктерін біледі; шет тілді және көптілді білім берудің әдіснамасын біледі.
- Лингвистикалық теориялар, лингвистика ғылымының заңдары мен заңдылықтары, лексикология саласында базалық білімді пайдаланады. Ағылшын және қытай тілдерінің лексикалық және фразеологиялық жүйелерінің дамуының негізгі факторлары мен заңдылықтарын, лексикалық бірліктердің семантикасы мен құрылымының ерекшеліктерін, лингвистикалық талдау мен сипаттаудың негізгі әдістемесін біледі
- Ағылшын тілінде сөйлейтін елдер мен Қытай туралы елтану, мәдениеттану және лингвомәдениеттану материалдарын біледі; тілдердің өзара байланысы және өзара байытылуы жағдайында паралингвистикалық және экстралингвистикалық элементтерді біледі.
- Оқытылатын тіл елінің әлеуметтік-мәдени ерекшелігіне сәйкес өзінің сөйлеу және сөйлеуден тыс тәртібін қалыптастырады; әртүрлі коммуникативтік жағдайларда ақпарат беру мақсатында әр түрлі тілдік құралдарды қолдана отырып, өз ойларын білдіреді; шет тіларалық қарым-қатынас, "екі Мәдениет диалогы" жағдайында өз елі мен мәдениетін ұсынады; қарым-қатынастың жалпы және кәсіби салаларында мәдениетаралық диалогты жүзеге асырады.
- Кәсіпкерлік қызметте табысқа жету үшін білім мен дағдыларды қолданады; Қазақстан Республикасы Конституциясының негізгі ережелерін біледі және түсінеді, заңнамалық актілер, адам құқықтары мен бостандықтары, экономика және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі және экология, Қазақстанның саяси, әлеуметтік-мәдени, экономикалық әртүрліліктегі тарихи дамуының бірегейлігі, ғылыми зерттеулердің кең ауқымды әдістерін біледі және түсінеді.
- Педагогикалық инноватика принциптерін, педагогикалық технологиялар мен білім беру әдіснамасын; практикадағы нақты әлеуметтік-педагогикалық жағдайларды ескере отырып, кәсіби қызметтегі теориялық білімді; денсаулық мүмкіндіктері шектеулі балаларға арналған оңтайлы әлеуметтік-орта және білім беру жағдайларын ұйымдастыру және қамтамасыз ету тәсілдерін қолданады.
- Шет тілді мәдениет жеткізгіштері әлемінің концептуалды және тілдік көрінісін; шет мәдени ортадағы этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; ауызша қарым-қатынас мәдениетінің тілдік нормаларын және Оқытылатын тіл елінде қабылданған этикалық және адамгершілік мінез-құлық нормаларын; мәдени-тарихи шындықты; қолданыстағы стереотиптерді және оларды жеңу тәсілдерін; Оқытылатын тіл елдерінің этикет нормаларын біледі
- Ауызша және жазбаша қарым-қатынас негіздерін практикалық меңгеруді қамтамасыз ететін ағылшын және қытай тілдерінің фонетикалық, грамматикалық, стилистикалық және лексикалық құбылыстарын біледі және түсінеді.