Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Маркетинг в «Тұран» университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты «Маркетинг» ББ мақсаты - жоғары білікті магистрлерді дайындау, оларда ұтымды маркетингтік шешімдерді қабылдауға әсер ететін маркетингтік қызмет саласындағы стандарттардың талаптарына сәйкес жеке қасиеттерді, әмбебап және кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру.
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Оқыту нәтижелері

  • Маркетингтік зерттеулер жүргізу, деректерді жинау және өңдеу, талдау есептерін дайындау дағдыларын меңгерген
  • Ғылыми жазу және коммуникация дағдыларын меңгерген, өз тұжырымдарын дәлелдей алады, оларды кәсіби пікірталастарда қорғай алады
  • Жаңа және жаңа ғылыми тұжырымдамалар мен теорияларды қолдана отырып, кәсіби салада және пәнаралық контексте мәселелерді шешуге қабілетті
  • Зерттелетін саладағы мәселелерді анықтауға, жүйелі ойлау негізінде үнемді өндірістің әлеуметтік жауапкершілігін ескере отырып, стратегияларды, тәсілдерді және оларды шешу жолдарын анықтауға қабілетті
  • Тиімді сату, сауда тұсаукесерлерін өткізу, мерчандайзинг құралдарын сату және қолдану процесінде келіссөздер жүргізу техникасы мен әдістерін меңгерген
  • Қаржы ұйымдарының маркетингтік қызметін ұйымдастыруға, салалық ерекшелікті ескере отырып, қаржы қызметтері нарығында маркетингтік технологияларды қолдануға қабілетті
  • Ғылыми зерттеулер, жобалық қызмет жүргізуге, алынған нәтижелерді өз бетінше талдауға және ұсынуға қабілетті
  • Сыртқы ортаны жақсарту үшін идеяларды, қол жеткізілген нәтижелер мен инновацияларды ілгерілетуге қабілетті
  • Қабілетті ұйымдастыру маркетингтік компания қызметі, әзірлеу және іске асыру маркетингтік стратегиялар, тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын тәжірибеде маркетинг
  • Салалық және пәнаралық ұжымдарды басқару, корпоративтік менеджментті жүзеге асыру, өзін-өзі бақылауға және басқаларды бақылауға қабілетті
  • Ғылыми білімдер мен әдіснамалардың синтезі мен интеграциясы негізінде инновациялық өнім жасау үшін өзінің ғылыми зерттеулерін жүргізуге, Кәсіби саладағы ғылымның жаңа жетістіктері контекстінде жобалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті
  • Презентациялар, жарнамалық және PR-акциялар кешенінде өткізу, жеке сатуды, көрмелерді, жәрмеңкелерді ұйымдастыру, өткізуді ынталандыру құралдарын пайдалана білу дағдыларын меңгерген

Ұқсас БББ

Top