Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01311 Бастауышта оқыту педагогикасы мен әдістемесі в Баишев Университеті

Пәндер

  • Кәсіби іс-әрекетке кіріспе

    Кәсіби іс-әрекетке кіріспе курсы мамандықтың ерекшелігі мен қазіргі заманғы оқыту әдіс-тәсілдері туралы ұғымдарды қалыптастыруға бағытталған. Педагогикалық шеберлік негіздерін меңгеруге, кәсіптік жүйелі ойлау қабілетін дамытуға, жоғары педагогикалық білім беру мекемелерінде оқу іс-әрекетіне ынталандыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мамандыққа кіріспе..

    Курс болашақ мұғалімнің жалпы мәдени, дүниетанымдық және кәсіби өзін-өзі анықтауына; қоғамның педагогикалық мәдениетін зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе

    Кәсіби-педагогикалық мамандыққа кіріспе пәні педагогикалық мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды бөлігі болып табылады. Оқу курсында жоғары педагогикалық білім беру сатндартына сәйкес болашақ мұғалімнің педагогикалық құзыреттілігіне қойылатын талаптары тұжырымдалған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби білімі...

    Курс кіші мектеп жасындағы оқушылардың әдеби дамуына жағдай жасауға бағытталған; көркем шығармалардың жанрлық ерекшеліктерін ескере отырып, мәтінді оқу және талдау дағдысын қалыптастыру және сыныптан тыс оқу әдістемесін , әдеби білім берудің әдістемелік мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әдебиеттану

    Курсты оқып үйрену барысында әдебиеттің ерекшеліктері (бейнелеу өнерінің түсініктері), тұтастай алғанда өнер туындысы (формасы мен мазмұны, тақырыбы мен проблемасы, сюжеті, композициясы),әдеби жанр (эпос, лирика және драма) қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар әдебиеті

    Дәрістік және практикалық сабақтарға балалар әдебиеті бойынша ғылыми-теориялық және библиографиялық басылымдар материалдары кіреді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курс болашақ мұғалімдердің педагогикалық қызметі туралы тұтас түсінігін қалыптастыруға, олардың қазіргі педагогикалық ғылымның теориялық негіздерін білім жүйесін меңгеруіне, білім беру парадигмасын, білім берудің жаңа стандарттарын ауыстыру жағдайында оқу-тәрбие үдерісін тиімді ұйымдастыруға қажетті іскерлікті қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Кіші мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту

    Бұл курста оқушыларды дұрыс оқуға оқытудың формалары, әдістері мен технологиялары, әр түрлі жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді оқу барысында функционалдық сауаттылықты дамыту әдістемесі, психологиялық және лингвистикалық әдістер мен оның қалыптасу процестері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • «Экономикалық-құқықтық, экологиялық білім және ғылыми зерттеу әдістері» (Ғылыми зерттеу әдістері, Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері, Экономика және кәсіпкерлік негіздері, Экология және тіршілік қауіпсіздігі)" модулі

    Модуль ғылыми зерттеудің әдіснамалық базасын, ғылыми жұмыстың тұжырымдамалық аппаратын, зерттеудің негізгі кезеңдерін, Қазақстан Республикасының құқық және құқықтық қатынастарының негізгі ұғымдарын, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру ерекшеліктерін, сондай-ақ экономика және кәсіпкерлік саласындағы теориялық және практикалық негіздерді, табиғи жүйелердің жұмысының негізгі экологиялық түсініктері мен заңдылықтарын, қоршаған ортаны қорғаудың проблемалары мен әдістерін, қоршаған ортаны ластайтын өндірістерге заңды және экономикалық санкциялардың қауіпсіз өзара әрекеттесу тәсілдерін, табиғатты қорғаудың құқықтық аспектілерін игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілін дамыту әдістемесі

    Курс сөйлеу, тыңдау, жазу және оқу дағдыларын қалыптастыру процесі арқылы тыңдалым, айтылу, оқу және жазылымды дамытуға бағытталған; коммуникативтік дағдылар (диалог барысында басқа адамның сөз сөйлеуін есту және тыңдау қабілеті, диалогқа/сұхбатқа қатысуға дайын болу, әркімнің өз көзқарастары мен пікірлері бар екенін түсіну; өз пікірін нақты және дұрыс, толық баяндай білу

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Курс болашақ педагогқа балалар мен жасөспірімдер ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері туралы қазіргі заманғы мәліметтерді береді, оқушылардың денсаулығын сақтау және нығайту негізінде жатқан заңдылықтар туралы білімдермен қаруландыруға, олардың оқу іс-әрекетінің жоғары жұмысқа қабілеттілігін қолдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте каллиграфия және сауат ашуды оқыту әдістемесі..

    Курс қазақ тілі пәнінің құрамдас бөлігі ретінде тіл мен әдебиет туралы білім жүйесіне дайындалуға бағытталған. Пәннің маңыздылығы оқушылардың өмірінде оқу іс-әрекетіне бейімделумен, үнемі назар мен есте сақтауды, логикалық ойлау мен білімге, ойлауға, сөздік қорына, сөйлеуге деген қызығушылықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері

    "Қазіргі қазақ (орыс) тілінің негіздері" курсы педагогикалық білімі бар бакалаврларды дайындау жүйесінде ерекше орын алады. Бұл пәнді оқу – бұл тек тіл жүйесі мен оның қызмет ету принциптерін білу ғана емес, сонымен қатар болашақ педагогты қалыптастыратын тілдік қызметтің прагматикалық және әдістемелік аспектілерінің мүмкіндіктері де, өйткені бастауыш сыныптардағы орыс тілі/Негізгі оқу пәндерінің бірі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жалпы психология

    Оқу пәні студенттерде "жалпы психология" курсының мәні, міндеттері, функциялары мен мазмұны туралы, психикалық құбылыстардың ерекшеліктері, олардың дамуы мен қызмет етуі туралы тұтас түсініктерді дамытуға бағытталған және жоғары психологиялық мәдениетті қалыптастыру арқылы болашақ педагог-психологтардың кәсіби сана-сезімін қалыптастыруға

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектология негіздері

    Курс болашақ мамандардың дамуында ауытқушылығы бар балалардың әртүрлі топтары туралы түсініктерін қалыптастыруға, дефектологияның қазіргі заманғы мәселелері мен даму үрдістері, сөйлеу, есту, көру, қозғалыс, қозғалыс бұзылыстарының түрлері, мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалармен оларды түзету бойынша жұмыс істеу әдістемесі туралы таныстыруға арналады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының тілдік дамуы

    Курс білім алушыларды тіл білімінің антропологиялық парадигмасы туралы, "адамдағы тіл", "тілдегі адам" формулалары бойынша дамудың екі негізгі бағыттары туралы білім жүйесімен қаруландыруға бағытталған», тілдік тұлға ретінде тілге лингвистикалық, лингвомәдениеттік, дискурсивтік және когнитивтік тәсілдер туралы, тілді сипаттаудың теориялық және дидактикалық үлгілерін әзірлейтін тілдік тұлға теориялары туралы, аталған модельдерді пайдалана отырып, тілді талдау әдістерімен қаруландыру және оған оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ (орыс) тілін оқытудың жаңа технологиялары

    Курстың мақсаты мен міндеттері: коммуникативтік біліктерді жетілдіру, лингвистикалық білімді жүйелеу, сонымен қатар зерттеу тақырыбы бойынша теориялық білімдерді және оларды практикалық қолдану, ғылыми коммуникативтік салада және ғылыми қарым-қатынас жағдайларында ауызша және жазбаша сөйлеуді шығармашылық меңгеруді дамыту

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Жас ерекшелік психологиясы курсы адамның әр түрлі жастағы психологиялық ерекшеліктері туралы жалпы мағлұмат береді. Алған білім негізінде болашақ мамандар балалар мен ересектермен жұмыс үрдісінде олардың жас ерекшелік-психологиялық заңдылықтарын ескере отырып жұмысын жүргізе алады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы педагогика

    Пән студенттерді арнайы педагогиканың теориялық негіздерімен, писхикалық дамудың жалпы заңдылықтарымен таныстырады. Курс арнайы педагогиканың даму тарихын, оның әдіснамасы мен принциптерін, ғылыми доминанттарын оқытады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Логопедия негіздері

    Логопедия негіздері пәні студенттердің ғылымның даму тарихы, сөйлеу бұзылыстары туралы, коррекциялық әсер ету туралы жалпы түсінік береді. Курс студенттерді сөйлеу бұзылыстары бар балалармен жұмыс жасаудың практикалық тұрғыда даярлайды. Алған білім, білік, дағды негізінде студенттер сөйлеу мүкістіктерін диагностика жасап, логопедиялық жұмысты ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Балалар психологиясы курсы баланы, оның өмірдегі түрлі жағдаяттарға реакциясын түсіне білуге үйретуді мақсат етіп отыр. Аталған пән психологияның саласы ретінде баланың психикалық дамуының заңдылықтарын ашады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте қазақ (орыс) тілін оқыту әдістемесі

    "Бастауыш мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі" оқу пәні мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Тақырыпты зерттеудің мақсаты-сөйлеу әрекетінің түрлерін дамыту арқылы тіл туралы алғашқы білімді игеру: тыңдау, айту, оқу, жазу және оны тілдік нормаларды сақтай отырып, оқу іс-әрекетінде және күнделікті өмірде қолдану. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны оқушылардың сөйлеуі мен ойлауын дамытуды, қарым-қатынастың әртүрлі салалары мен жағдайларында тілді еркін меңгеруді қамтамасыз ететін коммуникативтік дағдылар мен дағдыларды қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының даму психологиясы

    Бұл курс студенттерді кіші мектеп оқушыларының психологиялық даму ерекшеліктерімен таныстырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Курс әдістемелік білімді информатика мұғалімін даярлауға, информатиканы оқытуға байланысты жаңа білімді меңгеруге, АКТ-ны пайдалану дағдыларын меңгеруге және оқушылардың қабілеттерін дамытуға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте компьютерлік сауаттылыққа оқыту әдісі

    Курс пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, студенттерді оқыту және тәрбиелеуді қамтамасыз етеді. Курс ақпараттық мәдениетті дамытуға, информатика мен ақпараттық технологияларды оқытудың заманауи әдістері мен технологиялары, олардың қазіргі әлемдегі маңызы, қолданбалы оқу бағдарламаларын әзірлеудің қазіргі жағдайы, сондай-ақ ақпараттық технологияларды пайдаланудағы практикалық дағдылаарды игерудің заманауи әдістері мен технологиялары туралы білімді меңгеруге бағытталған; оқыту, оқытудың әдістері мен құралдарын, тиісті оқушылар дайындаған деңгейді қамтамасыз ету федералдық мемлекеттік білім беру стандарты.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі экологиялық білім...

    Курсты оқу барысында экологиялық білімнің негіздері қарастырылады (мысалы: «жасушалар» түсінігі және өсімдік пішінінің ерекшеліктері, өсімдіктің жоғары және төменгі жүйесі)

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының музыкалық мәдениетінің негіздері

    Бұл курста музыкалық тәрбиенің технологиясы, эстетикалық тәрбиенің мәні мен функциялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бейнелеу өнерінің негіздері

    «Бейнелеу өнерінің негіздері» курсы курсы психологиялық-педагогикалық негіздерді, балалардың бейнелеу қызметі барысында көркемдік-шығармашылық қабілеттерін дамытуды қарастырады, мектепке дейінгі балаларды сурет салуға, мүсіндеуге, аппликацияға, құрастыруға оқытудың міндеттерімен, мазмұны мен әдістерімен және балаларды бейнелеу өнерімен таныстыру әдістемесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің теориясы мен әдістемесі..

    Пән бастауыш сынып оқушыларының бейнелеу іс-әрекетін қалыптастыру әдістемесін игеруге бағытталған, сурет салуды үйрену барысында бастауыш сынып оқушыларының көркемдік-бейнелі ойлауын, шығармашылық қабілеттерін және бейнелеу сауаттылығын дамытудың негіздері мен заңдылықтарымен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі..

    "Бастауыш мектепте әдебиеттік оқуды оқыту әдістемесі" оқу пәні қазіргі жағдайда оқырман-оқушыны даярлау саласындағы мамандарды даярлау жүйесіндегі маңызды пәндердің бірі болып табылады. Пәннің оқу бағдарламасының мазмұны әдеби оқуды оқыту мен тәрбиелеудің әдістемелік негіздерін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектепте жаратылыстануды оқыту әдістемесі..

    Курс болашақ мұғалімдерге сабақта және сабақтан тыс уақытта оқу процесін ұйымдастыру формаларын үйретеді. Курс бастауыш сынып оқушыларын табиғаттану негіздеріне оқытудың тиімді формалары мен әдістерін қолдануға үйретеді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • "Академиялық жазба және кәсіби тілдер" модулі (Академиялық жазба, Кәсіби қазақ (орыс) тілі, Кәсіби - бағытталған шетел тілі)..

    Курс кәсіби қызметтің ерекшелігін ескере отырып, академиялық лексиканы меңгеруге, білім алушыларда мәтіндерді дайындау, жазу және жариялаудың практикалық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Осы курсты оқу барысында білім алушылар кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін коммуникативтік дағдыларды меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өлкетану

    Өлкелік зерттеулер еліміздің, облыс, аудан, қала, ауылдың белгілі бір бөлігін жергілікті жердің тұрғындары болып табылатын жерді зерттеуге бағытталған. Заманауи жергілікті зерттеулерде өлкенің табиғатын қорғау және зерттеумен айналысатын ең үлкен орын бар. Халықтың есте қаларлық оқиғалары, еңбек және әскери ерліктері туралы ақпараттарды анықтауға, тарихи құжаттарды іздестіруге өткеннің материалдық мәдениет объектілеріне назар аударылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер

    Курс сәндік-қолданбалы өнер жанрларын зерттеуге бағытталған, студенттерді сәндік-қолданбалы өнер тарихындағы әртүрлі бағыттармен таныстырады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының әдеби сауаттылығы

    Курсты оқу барысында оқушыларды дұрыс әдеби оқуға оқытудың әдістері мен технологиялары, әр түрлі әдеби жанрлармен жұмыс істеу ерекшеліктері, әдеби оқуға оқыту технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш сынып оқушыларының әдеби дамуы.

    Курстың мақсаты-оқу сапасын бағалау жүйесін, білім беру бағдарламаларын жаңарту контекстінде оқушылардың әдеби даму деңгейін енгізу тұрғысынан студенттердің педагогикалық шеберлігін жетілдіру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп оқушыларының музыкалық білімі

    Музыкалық тілдің мәнерлілік құралы ретінде элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы; музыкалық тілдің мәнерлілік құралы ретінде элементтері; музыкалық өнердің жанрлық құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте бағдарламалау негіздері

    Курс болашақ бакалавр мен кәсіби қызметті әдістемелік оқытудың бастауыш мектебінде информатика және ақпараттық технологияларды оқыту әдістемесі саласындағы құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттерді білім берудегі инклюзивтік үдерістерді ұйымдастыру және басқарудың негізгі ережелерімен таныстыруға бағытталған және мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы білім беру үдерісіне қосылуын моделдеудің сұлбасын бөлуге, жалпы және арнайы білім берудің маңызды әлеуметтік-мәдени феномені ретінде интеграцияланған оқыту туралы түсінік беруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем еңбек және конструкциялау практикумы

    Студенттерде арнайы білімді, оқушылармен болашақ жұмыс істеуге қажетті әртүрлі материалдармен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, студенттердің жеке шығармашылық өсуіне ықпал ету

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі..

    Бастауыш мектепте" Дүниетану " пәнін оқыту әдістемесі оқу пәні оқушыларға қоршаған әлемді, әртүрлі әлеуметтік, мәдени және табиғи процестер мен құбылыстарды толық және өзара байланысты зерттеуге,олардың қызығушылығын оятуға, сұрақ аясында ойлануға мүмкіндік береді: біз кімбіз? Қайдан? Біз қайда тұрамыз? Бізді не қоршап тұр? Біздің өткеніміз және болашағымыз қандай?

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Курс жалпы білім беретін мектепте дене тәрбиесі жүйесін қарастырады; бастауыш сынып оқушыларының дене тәрбиесі принциптерін, құралдарын, әдістерін қарастырады. Сабақ өткізу әдістемесін мектепте дене тәрбиесінің негізгі түрі ретінде ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математиканың алғашқы курс негіздері

    Пәнді оқу барысында математиканың өзіндік ғылым ретінде негізгі ережелерін, сонымен қатар математиканы зерттеу пәні, оның міндеттері, принциптері мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кіші мектеп жасындағы балаларды экологиялық тәрбиелеу

    Курс әлеуметтік-ұлттық ерекшеліктерін және патриотизмді дамытуға бағытталған: студенттердің тарихи, географиялық ойлауын дамыту, қоршаған әлемнің ғылыми негіздерін игеру. Бұл курс кәмелеттік жсөспірімдерді табиғи тарих негізіндегі оқытудың формалары мен әдістерін қарастыралы. Курсты оқыту барысында «жасушалар» түсінігі және оның ерекшеліктері, өсімдік түрлері, өсімдіктердің жоғаарғы және төменгі жүйесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Музыкалық тәрбиенің теориясы мен әдістемесі

    Курс мектепке дейінгі балаларды музыкалық оқыту мен тәрбиелеудің мақсаты, міндеттері мен принциптерін, музыкалық тәрбиенің әртүрлі жанрлары мен мазмұнын, мектепке дейінгі мекемеде музыкалық тәрбиенің негізгі әдістері мен түрлерін ашады; мектеп жасына дейінгі балаларды шығармашылық дамыту студенттерін кәсіби даярлауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қоршаған орта " курсын оқыту әдістемесі"

    Курстың мақсаты – әлеуметтік-мәдени ортаны, ұлттық адами құндылықтарды және әлеуметтік тәжірибені білуін, қоршаған ортамен тиімді қарым-қатынас ережелерін қолдану қабілетін дамыту

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Ритмика

    Курс музыкалық-ырғақтық қозғалыс, сахналық және хореография бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • "Көркем еңбекті" оқытудың теориясы мен әдістемесі

    Курс қағазбен, сазбен, ермексазбен, табиғи материалмен, ағашпен, техникалық құрылыммен және модельдеумен жұмыс істеу техникаларын меңгеруге бағытталған.Курста халық сәндік-қолданбалы өнерінің негіздері, тұрмыстық және қоғамдық-пайдалы еңбектің дизайны мен нәтижелері қойылған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Еңбекке оқыту әдістемесі

    Курс оқытудың әдістері мен тәсілдерін, сабақтардың құрылымы мен жоспарлануын ашады. курстың мақсаты бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби даярлығын жетілдіру болып табылады, оған: еңбекке оқытудың мектеп бағдарламасы, еңбекке оқыту сабағының құрылымы, бастауыш сынып сабақтарында қолданылатын оқыту әдістері, нысандары мен құралдары, өңдеу технологиясы, бастауыш сынып сабақтарында қолданылатын материалдардың түрлері мен қасиеттері, бастауыш сынып оқушыларының типтік бұйымдарын жасау технологиясы, бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіптік даярлығын жетілдіру, оқу жоспарының басқа пәндерімен қатар, жеке тұлғаның жан-жақты дамуына ықпал ету және оқушыларды балалармен жұмыс істеу үшін қажетті арнайы білім мен практикалық іскерлікпен қаруландыру мақсаты бар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің негізгі қызметі болашақ бастауыш класс мұғалімінің кіші жастағы оқушыларға математиканы оқытудың ғылыми негіздері бойынша кәсіби-теориялық дайындығының қазіргі қоғамның әлеуметтік сұранысын қанағаттандыратындай сапалық деңгейін қамтамасыз етуге бағытталған. Аталмыш пәнді оқып үйрену барысында болашақ бастауыш класс мұғалімдері әдістеменің негіздері жайлы теориялық біліммен қаруланады, кіші жастағы мектеп оқушыларына математиканы оқыту технологиясының әр түрлерін жүзеге асыруға арналған база жасалады және оларды практика жүзінде қолданудың тәжірибесін игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау технологиялары

    Денсаулық сақтау технологиясының маңыздылығын көрсету. Курс бастауыш мектеп оқушыларының өмірінің әлеуметтік аспектілеріне байланысты аурулар мен зақымданулардың пайда болу қаупін азайтатын іс-шараларды әзірлеуге үйретеді, өз қабілеттерін сезінуге, олардың дамуы үшін жағдай жасауға, баланың денсаулығын сақтауға және нығайтуға ықпал етуге, яғни оқыту мен тәрбиелеуде тұлғалық-бағдарлы тәсілді жүзеге асыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақ әдебиетін орыс тілінде оқыту әдістемесі

    Курсты оқып үйрену барысында қазақ әдебиетін орыс тілінде оқытудың әдістемелік негіздері, мектеп оқушыларын әдебиетті оқуға үйрету әдістемесі, әдістер мен технологиялар, әртүрлі әдеби жанрлармен жұмыс жасау ерекшеліктері, әдеби оқыту технологиялары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Педагогикалық акмеология

    Курс мектепке дейінгі болашақ педагогтың өзін-өзі дамыту мәдениеттігін педагогикалық акмеология теориясын меңгеру арқылы және болашақ маманның кәсіби дамуына,негізгі түсініктер мен курстар санаттарын игеруге,маманның кәсіби даму жолындағы педагогикалық акмологияның мәні мен рөлі,өзін-өзі танудың және рефлексияның формалары мен әдістерін қалыптастыруға ,кәсіби құзыреттілік құрылымы мен мазмұны; кәсіби өзін-өзі дамыту және кәсіби құзыреттілік траектория технологияларын жобалауға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мұғалім мамандығының этикасы (WSGE)

    Осы пәнді оқу нәтижесінде білім алушылар адамзат жасаған этикалық нормалар адам жатақханасының маңызды негізі болып табылатындығын білуі тиіс: этикалық нормалар талаптарына сәйкес жеке имидж қалыптастыру., қоғамда әдепті мінез-құлық дағдыларын тәрбиелеу, болашақта, педагогикалық және басқа да ұжымдарда, сондай-ақ бизнесте жалпы қабылданған қарым-қатынас ережелерін қолдана білу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілін оқыту әдістемесі

    Курс ағылшын тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқыту барысында оқу процесінің заңдылықтары, сабақтың мазмұны, сабақта және сабақтан тыс жұмыстардың түрлері мен оны ұйымдастыру талаптары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ана тілін оқыту әдістемесі

    Курс барысында қазақ тілін оқытудың формалары мен әдістері, студенттерді сөйлеу және жазу дағдыларына үйрету бағыттары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі менеджмент

    Білім берудегі менеджмент пәні білім беру мекемесінің дамуы мен мектептегі педагогикалық үрдісті басқарудағы болашақ педагогтың кәсіптік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған; білім берудегі менеджменттің негізгі мәселелері мен элементтерінің, мектепішілік басқарудың негізгі функцияларының сипаттамасын меңгертуге; басшының басқару мәдениеті мен оның өзіндік дамуын оқытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Бастауыш мектептегі тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі пәні болашақ мұғалімдердің білім алушылармен тәрбие жұмысының теория, әдістемесі мен технологиясы саласындағы білімін тереңдету мен кеңейтуге; сынып жетекшісі міндетін атқару үшін болашақ мұғалімнің жалпы педагогкалық, әлеуметтік-тұлғалық және пәндік құзыреттіліктерін қалыптастыруға, тәрбиелеудің қазіргі заманғы және дәстүрлі әдістемелерін қолдануға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс әдебиетін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)

    Курс қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Орыс тілін қазақ тілінде және басқа да ұлтқа үйретудің баасты мақсаты – студенттерге орыс тілі мен оның байлығын білу дағдыларын үйрету, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттеріне үйрету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • «Сандық технологиялар» модулі (Бұлтты және мобильді технологиялар, Smart-технологиялар, Электронды үкімет)

    Модульге кіретін пәндердің мазмұнында ОwnCloud бұлтта деректерді сақтауға арналған сервис, ұтқыр телекоммуникациялық IT-инфрақұрылым, Smart-технологиялар, 3D-принтинг сияқты бұлтты технологиялардың мүмкіндіктерін пайдалану мәселелері қарастырылады. Модуль пәндерін оқу барысында білім алушыларда e-Gov электрондық үкімет порталы арқылы қызмет алу, құжат айналымында электрондық цифрлық қолтаңбаны пайдалану, мобильді банкинг және басқа да сандық сервистерді практикалық қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық шеберлік

    Курс мектепке дейінгі болашақ мамандарын педагогикалық шеберліктің негізгі элементтерімен, қазіргі заманғы білім беру технологияларына, педагог-новаторлардың негізгі идеяларымен танысу, педагогикалық дағдылардың әдіснамалық, теориялық және тәжірибелік негіздерімен, таныстыруға бағытталған

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дұрыс оқу қызметін қалыптастыру әдістемесі

    Курс оқушылардың коммуникативті құзыреттілігін қалыптастыруға, ой-пікірін, сезімдерін дамытуға бағытталған. Студенттердің ауызша және жазбаша сөйлеу және коммуникативті дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Бастауыш сынып оқушыларының тілдік білімі

    Курс лингвистикалық негізделген тиімді тілдік білім берудің қазіргі заманғы әдістері мен технологияларын анықтайды, тілдік мәдениеттану, лингвистикалық тұлға ретінде тілге танымдық тәсіл, лингвистикалық тұлғаның теориясы, тілдік сипаттаудың теориялық және дидаактикалық модельдерін әдзірлеу, тілдік талдау әдістерімен байланыстыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көптілді тұлғаны дамыту әдістемесі...

    Курс ана тіліне сүйене отырып, екінші және шет тілдерін интеграцияланған оқыту негізінде оқушылардың коммуникативтік дағдыларын қалыптастыруға, сөйлеу әрекетін (тыңдау, айту, оқу және жазу) дағдыларын меңгеру деңгейінде сөйлеу қызметін дамыту процесінде мәдениетаралық түсінуді жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақ тілінде оқытылатын мектепте орыс тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар).

    Курс бастауыш мектепте қазақ тілінде оқытатын мектепте орыс тілін оқытудың әдістемелік негіздерін қалыптастыруға бағытталған. Қазақтарды және орыс емес ұлттың басқа да тұлғаларын орыс тілін оқытудың негізгі мақсаты-оқушыларға орыс тілі мен оның байлығы туралы білімдерін меңгеруге көмектесу, оқушыларды ауызша және жазбаша тілді еркін қолдану дағдылары мен дағдыларымен қаруландыру

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесі (1-4 сыныптар)

    Курс орыс тілінде оқытылатын мектепте қазақ тілін оқыту әдістемесін меңгеруді қалыптастыруға бағытталған. Қазақ тілін оқытудың негізгі мақсаты – лингвистика нормаларын білуге көмектесу, ауызша және жазбаша сөйлеуді еркін меңгеру дағдылары мен қабілеттерін қамтамасыз ету болып табылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 6

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Үш тілді білім беру үдерісінде мәдениетаралық коммуникацияны меңгеру.
  • Қазіргі заманғы білім беру технологияларын қолдану негізінде гуманитарлық цикл пәндері бойынша білім беру процесін әдістемелік қамтамасыз етуді жүзеге асыру.
  • Спорттық-эстетикалық цикл пәндері бойынша білім беру процесін ұйымдастыру үшін оқу материалдарын әзірлеу.
  • Жаратылыстану-математикалық цикл пәндері бойынша білім алушылардың іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдерді анықтау.
  • Психологияның, педагогиканың жаңа жетістіктерін, білім алушылардың физиологиясының ерекшеліктерін ескере отырып, оқу сабақтарын өз бетінше құрастыру.
  • Кіші оқушы тұлғасын қалыптастыруға жағдай жасау үшін микросоциум қатысушыларымен бірге білім беру ортасын жобалау.
  • Көптілді білім беру бағдарламаларын іске сыруға байланысты жұмыс орнында функционалдық міндеттерді орындау үшін оқытудың жаңа технологияларын пайдалана отырып, оқу сабақтарын өз бетінше өткізу.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолдана отырып, философиялық, құқықтық және әлеуметтік-гуманитарлық, экономикалық, жаратылыстану ғылымдарының әдіснамалық негіздерін игеру процесінде кәсіби ойлау мен шығармашылық даралықты қалыптастыру.
  • Игерілетін мамандық шеңберінде кәсіби икемділікке ие болу.
  • Бастауыш сынып оқушыларының қызметін сүйемелдеудің тиімді әдістерін қолдану үшін білім беру ортасының контекстінде білім алушылардың ерекшеліктерін, олардың қажеттілігін талдау.
Top