Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M07311 Сәулет (ғылыми-педагогикалық бағыт) в Халықаралық білім беру корпорациясы

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Ғылыми-педагогикалық салада білімі, іскерлігі мен дағдылары бар, кәсіби саланың кешенді міндеттерінде өз бетінше ойлауға және шешім қабылдауға қабілетті, сәулет және қала құрылысы саласында бәсекеге қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M122 Сәулет
  • Дайындық бағыты 7M073 Сәулет және құрылыс

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • сәулет және қала құрылысы саласында ғылыми-зерттеу / эксперименттік-зерттеу қызметін ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен әзірлемелерді жоспарлау мен ұйымдастырудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолдану, эксперименттер, бақылаулар жүргізу, ақпаратты қорыту және өңдеу, оның ішінде электрондық-есептеу техникасын қолдану арқылы жүргізе білу
  • сәулеттік білім беру саласындағы өзекті ғылыми-әдістемелік тақырыптар немесе тақырыптың бөлімдері (кезеңдері, тапсырмалары) бойынша ғылыми-педагогикалық зерттеулер мен әзірлемелер жүргізе білу
  • сәулет-қала құрылысын жобалаудың өзекті кәсіби проблемаларын анықтай білу, оларды шешу жолдарын іздеу бойынша қисынды негізделген өзекті ғылыми зерттеулер жүргізу
  • сәулет университетінде, мектеп, лицей, колледж сыныптарында оқыту дағдыларын меңгеру
  • ғылыми ақпаратты алу, өңдеу және сақтау әдістерін қоса алғанда, заманауи ақпараттық технологияларды меңгеру; сәулеттік-педагогикалық зерттеулерді жүргізу мен енгізудің отандық және шетелдік тәжірибесінің деректерін өңдеудің аналитикалық әдістерін қолдана білу
  • зерттелетін тақырып бойынша ғылыми-педагогикалық ақпаратты, отандық және шетелдік тәжірибені зерделей және талдай білу
  • педагогикалық эксперименттерді, бақылаулар мен өлшемдерді ұйымдастыру және жүргізу, оларды сипаттау және қорытындыларды тұжырымдау дағдыларын меңгеру
  • жобалау қызметі, оның ішінде жобалау жұмыстарының менеджменті саласындағы құзыреттерді меңгеру, сәулет саласында басқару қызметін жүзеге асыра білу
  • әлеуметтік-экономикалық жағдайларды талдау, сәулеттік білім берудің өзекті әлеуметтік және кәсіптік проблемаларын анықтау әдістерін меңгеру
  • тақырып немесе оның бөлімі (кезеңі, тапсырмасы) бойынша есептер (есептің бөлімдері) жасай білу, зерттеулер мен әзірлемелердің нәтижелерін енгізу дағдыларына ие болу
Top