Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M01502 Физика в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Астрофизиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты ғаламдағы аспан денелері мен физикалық процестерді зерттеу. Қазіргі кезеңде астрофизикалық тұжырымдамаларға салыстырмалы талдау жасалады, процестерді, аспан денелерімен байланысты құбылыстарды сипаттайтын физикалық шамалар, Астрофизика деректерін математикалық өңдеу арасындағы байланыс орнатылады, ғарыштық плазманың параметрлері және жоғары энергиялы бөлшектердің ағындары, планетааралық кеңістіктегі энергия түрлері туралы идеялар келтіріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жобаларды басқару және инновациялық менеджмент
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми-инновациялық жобаларды басқарудың теориялық және практикалық негіздерін, инновациялық басқару әдістерін қолдану арқылы кәсіпорындар мен ұйымдардың қаржы-шаруашылық қызметін тиімді басқаруды үйрену. Курстың мазмұны инновациялық жобалардың техникалық-экономикалық тиімділігін бағалау әдістерін зерттеуді, бизнес-жоспарларды әзірлеуді, жобаларды жүзеге асыруда инновациялық басқару тетіктерін қолдануды, жобалардың тиімділігі мен тұрақтылығын бақылау әдістерін қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі білім беру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты зерттеу кеңейту магистранттардың қазіргі мектеп пен университетте кеңінен қолданылатын технологиялар туралы білімдерін жүйелейді. Теорияны білу жаңартылған білім мазмұнына сәйкес келетін технологияларды енгізу бойынша практикалық құзыреттерді дамытуға қолдау көрсетеді. Әдістемелік және технологиялық жаңалықтарды пайдалану білім алушылардың дамуына, тәрбиесіне әсер етеді және білім беру және сабақтан тыс жұмыстардың нәтижелілігін арттыруға ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Электр өрісі және оптиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты кванттық электродинамика мен кванттық оптиканың, жарықтың электромагниттік теориясының таңдамалы мәселелерімен танысу. Курста сәулеленудің затпен әрекеттесуінің әсерлері, зарядталған бөлшектер арасындағы электромагниттік әсерлесулер, денелердің жылулық сәулеленуі, Комптон эффектісі, фотондардың сәулеленуі және жұтылуы, фотоэффект теориясы, лазерлік физика оқытылады. Электр және оптиканың теориялық негіздерін практикада қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазіргі менеджердің бағдарламалық дағдылары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты кез-келген білім беру субъектісінің даму деңгейін қамтамасыз етудің әдістемелік негіздерін (білім беру процесінің механизмі, пікірталас, ойын және белсенді диалог технологиялары мен әдістерін қолдану) зерттеу болып табылады: нәтижеге назар аудару, жаңа талаптарға жауап беру, коммуникабельділік, эмоционалды интеллектті басқару, жоспарлау, басымдық беру, ақпаратты табу және өңдеу, шығармашылық, сыни ойлау, бұл өмір бойы табысты болуға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұнды теориялық моделін жасауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • STEM - оқыту нәтижелерін диагностикалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - ақыл-ой қызметінің Блум таксономиясына сәйкес бақылау, рефлексия формаларын, педагогикалық диагностика әдістерін, STEM оқытудағы формативті және жиынтық бағалауды, тестілеу әдістерін, тест нәтижелерін статистикалық өңдеу алгоритмдерін оқу; құрастырылған тапсырмалардың дескрипторларына сәйкес бағалау критерийлерін құрастыру, STEM-оқытуда білім беру үдерісін бақылау және мониторинг нәтижелерін талдауда статистикалық әдістерді қолдану болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Атомдық және ядролық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты атом мен ядро құрылымының заманауи идеялары мен физикалық модельдерін қалыптастыру, спектрлік талдау, масс-спектроскопия, электронды-парамагниттік және ЯМР-спектроскопия әдістерін зерттеу. Ядролық физиканың қолданбалы аспектілері, атом энергетикасындағы ядролық реакциялар, жаңа буын ядролық және термоядролық реакторлар, ядролық отын циклі, радиоактивті қалдықтар, ядролық технологиялар, радиоактивті изотоптарды алу және қолдану қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Математикалық физика әдістерінің таңдап алынған бөлімдері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты математикалық физиканың тиімді әдістерін оқу, сонымен қатар математикалық физиканың математикалық өріс теориясы мен дифференциалдық теңдеулерін меңгеру. Курс функционалдық талдаудың кейбір элементтерін, арнайы функцияларды, математикалық физика есептерін қою және шешуді, Фурье әдісін және математикалық физика есептеріндегі интегралдық түрлендірулер әдісін зерттейді. Математикалық физика теңдеулерінің шешімдерінің сапалық қасиеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Нанобөлшектердің және наноматериалдардың физика- химиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты нанобөлшектер мен наноматериалдардың құрылымы мен қасиеттерінің физика-химиялық ерекшеліктерімен таныстыру, қатты заттар мен сұйықтықтардағы нанобөлшектердің физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеу болып табылады. Нанобъектілерді құрылымдық ұйымдастыру принциптері, наножүйелердегі наноқұрылымның ерекшеліктері мен өлшемдік әсерлердің көріністері, көміртекті және бейорганикалық нанотүтікшелердің, наноөткізгіштердің, супрамолекулалық ансамбльдердің және жұқа пленкалар мен беткі қабаттар құрылғыларының қасиеттері, сондай-ақ наноматериалдарды зерттеуде физика-химиялық эксперименттің әдістері мен әдістеріне талдау жүргізу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
  • Конденсирленген физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты қатты және сұйық заттардың құрылымдық-фазалық күйін және қасиеттерін сипаттаудың ғылыми негіздерін қалыптастыру, оларды тәжірибеде және зерттеулерде мақсатты пайдалану. Курстың мазмұнына конденсацияланған ортадағы физикалық процестерді, фазалардың құрылымы мен ақаулы құрылымын, перспективалық материалдардың қасиеттеріне әртүрлі әсер ету түрлерінің (термиялық-механикалық, плазмалық және т.б.) әсерін терең зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Механика және молекулалық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы идеялар мен жаңартылған мазмұн негізінде механика мен молекулалық физиканың негізгі принциптері мен заңдылықтарын оқып үйрену, ғылым мен техниканың нақты мәселелерін шешу үшін физикалық құбылыстарды ғылыми тұрғыдан түсіндіру. Курс студенттерде механика және молекулалық физика жетістіктерінің практикалық және ғылыми маңыздылығын бағалау үшін зерттеушінің аналитикалық дағдыларын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Заманауи мектепте физика мен астрономияны оқытудағы өзекті мәселелері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-физика мен астрономияны оқытудың заманауи әдістерін зерттеу. Пән физика мен астрономияның заманауи жетістіктерін, физиканың жаңартылған мазмұнын, білім беру мен тәрбиедегі пәнаралық байланыстар мен интеграциялық процестерді, сондай-ақ оқытудың инновациялық технологияларын және практикалық мәселелерді шешуді, физикалық және астрономиялық құбылыстарды 3D модельдеуді ескере отырып, оқытудың әртүрлі әдістерін практикалық қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Теориялық физиканың таңдаулы тараулары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты-математикалық аппаратты қолдану негізінде табиғат заңдылықтарын түсіндіре отырып, физиканың таңдалған бөлімдерін зерттеу. Салыстырмалылық теориясының принциптері мен ережелері, статистикалық физика, физикалық құбылыстар жүйесіндегі тепе-теңдік және тепе-теңдік емес процестер қарастырылады, олар үшін математикалық модель құрылады, сонымен қатар эксперименттік мәліметтер жоқ іргелі теориялық мәселелер мен теориялық идеялар сипатталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Білім берудегі педагогикалық өлшеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім берудің мынадай қасиеттерін бағалауда педагогикалық өлшемдерді қалыптастыру болып табылады: оқу жетістіктерінің нақты деңгейі туралы объективті ақпарат алу, қазіргі білім беру жүйесіндегі педагогикалық өлшемдерді өзектендіру факторлары, білім беру сапасын басқарудағы өлшемдерді тұжырымдамалық-әдіснамалық негіздеу мәселелері, оқу жетістіктерінің сапасын өлшеудің әдіснамалық тәсілдері және олардың нәтижелерін қолдану, білім берудегі сандық және сапалық тәсілдердің ықтимал үйлесімі. педагогикалық өлшемдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылымдағы компьютерлік үлгілеу және бағдарламалық жасақтама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты зерттеу мәселелерін шешуде компьютерлік модельдеу әдістері, қолданбалы бағдарламалармен жұмыс істеу процесі туралы білімді қалыптастыру, ғылыми-зерттеу жұмысының дағдыларын жетілдіру болып табылады. Пәннің мазмұны Интернеттегі іздеу жүйелері туралы, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдеу құралдары туралы, цифрлық білім беру ресурстары туралы, плагиаттың бар-жоғын бастапқы мәтіндерді тексеру бағдарламалары туралы жүйеленген мәліметтерді құрайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, білім берудің мазмұнын білу негізінде оқыту, тәрбиелеу процесін жүзеге асыра алатын бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Синергетиканың негізгі мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-табиғи жүйелердегі өзін-өзі ұйымдастырудың физикалық процестерін, сызықтық емес процестердің математикалық негіздерін, хаос теориясын, бифуркация теориясының элементтерін және апаттар теориясын зерттеу. Пәндердің жаратылыстану–ғылыми цикліндегі пәнаралық тәсілдер, сызықтық емес есептер үшін дифференциалдық теңдеулерді қолданатын қарапайым сызықтық емес модельдер, табиғаттағы ашық жүйелер, сондай-ақ ашық диссипативті құрылымдардың синергетикасының әдіснамалық негіздері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Физикадан электронды оқу құралын құрастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты педагогикалық және цифрлық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, физика бойынша электрондық басылымдарды құрастыру әдістемесін зерделеу болып табылады. Курстың мазмұнына электрондық басылымдарды, оларды құруда қолданылатын компьютерлік бағдарламаларды, әдістемелерді, электрондық беттерді, виртуалды зертханаларды, Имитациялық модельдеуді және т. б. әзірлеу бойынша негізгі ұғымдар мен ережелерді зерттеу кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Наноқұрылымдар физикасының негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты наноқұрылымдарды сипаттау үшін қолданылатын қазіргі заманғы физикалық модельдердің негіздерін зерттеу болып табылады. Пән жартылай өткізгіш кванттық шұңқырлар, кванттық жіптер, кванттық нүктелер, көміртекті нанотүтікшелер, графендер және металл нанобөлшектер сияқты наноқұрылымдарды, сонымен қатар әртүрлі кванттық нүктелерді, кванттық жіптерді және нанотүтікшелер, сондай-ақ өлшемдері төмен жүйелерге тән негізгі физикалық әсерлер мен құбылыстарды сипаттау үшін қолданылатын заманауи физикалық модельдерді зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеулер нәтижелерін коммерциялизациялау негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру негіздерін зерделеу және инновациялық өнімдерді басқару және коммерцияландыру әдістерін игеру болып табылады. Курстың мазмұны инновацияларды басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін, инновацияларды жіктеуді, инновацияларды сәйкестендірудің халықаралық тәжірибесін, патенттеуді және зияткерлік меншікті ілгерілетуді зерттеуді қамтиды. Ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру тетіктері, ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыруға қатысушыларға ұсынылатын мемлекеттік ынталандыру шаралары қаралатын болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Заманауи физиканың негізгі принциптері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты физиканың заманауи ұғымдарымен, наноматериалдар физикасымен және плазма физикасымен таныстыру. Пән заманауи жаратылыстану ғылымдарының тұжырымдамаларын, жаңа жаратылыстану парадигмасы – синергетика, нанотехнологияларды зерттеуге, сондай-ақ Физикалық процестерді модельдеуге арналған заманауи аспаптар мен жабдықтардың зерттеу әдістері мен принциптерін біріктіру арқылы эксперименттік, графикалық, аналитикалық есептерді шешудің теориялық және әдіснамалық негіздерін жалпылауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON6

    Физика мен астрономияда оқытудың заманауи әдістерін, өзін-өзі талдау әдістемелерін, педагогикалық өлшеулер мен сабақты зерттеуді, ақпараттық-коммуникациялық және STEM технологияларын практикалық қолдану үшін салыстыру

  • Код ON7

    Қазіргі физиканың таңдалған заңдары мен негізгі құбылыстарының практикалық және ғылыми маңыздылығын бағалау

  • Код ON9

    Цифрлық және қазіргі заманғы педагогикалық технологияларды пайдалана отырып, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескерілуімен, оқу-әдістемелік кешендер мен электрондық білім беру ресурстарын құру

  • Код ON4

    Қазіргі физиканың пәнаралық байланысын, цифрландыруды, синергетикалық және философиялық түсініктерді ескере отырып, физика және астрономия бөлімдерінің жаңартылған мазмұнын талдау

  • Код ON5

    Оқу, жобалау және шығармашылық қызметте пайдалану үшін енгізілудегі жаңа технологиялармен салыстырып, қазіргі заманғы физиканың әлемдік жаңалықтарын талдау

  • Код ON2

    Инновациялық менеджмент және жобалық басқару әдістерін, бағдарламалық дағдыларын, басқару психологиясын, академиялық жазу тәжірибесін кәсіби қызметте қолдану

  • Код ON1

    Кәсіби қызметтің тиімділігін арттыру және ғылыми еңбектерді, оның ішінде шетелдік басылымдарда жариялау үшін ғылым туралы жүйелі түсініктерді, ғылыми зерттеулердің әдістерін, әдіснамасын және олардың нәтижелерін коммерцияландыруды, менеджмент тәсілдерді, тілдік дағдыларды қолдану

  • Код ON10

    Оқу материалдарында және ғылыми мақсаттарда пайдалану үшін математикалық сипаттамасы бар физикалық процестердің компьютерлік модельдерін құру

  • Код ON8

    Бағалау критерийлері мен әдістерін, оқыту нәтижелеріне қол жеткізуді диагностикалау және мониторингтеу бағдарламаларын әзірлеу

  • Код ON3

    Конденсацияланған ортаның физикалық-химиялық қасиеттеріне атомдық құрылымының, құрылымдық-фазалық нано- және микроқұрылымның, сонымен қатар өзін-өзі ұйымдастырудың әсерін анықтау

7M01502 Физика
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01502 Физика
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика (бейідік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика (1)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика
Магистратура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01502 Физика педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M011 Физика педагогтерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top