6B01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі мен зерттеу дағдылары бар арнайы педагогтарды (дефектологтарды ) кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
Курста есту, көру, сөйлеу мүшелерінің анатомиясы, физиологиясы, патологиясы, есту, көру анализаторларын, сөйлеу аппаратын зерттеудің негізгі әдістері, рецепторлардың түрлері, анализаторларда ақпаратты қабылдау, өңдеу, талдау принциптері, есту, көру, сөйлеу мүшелерінің қызметі бұзылған кездегі алдын алудың негізгі шараларын қарастырған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Курста мектеп оқушыларының физиологиялық дамуының жалпы заңдылықтары; анатомия, жүйке жүйесінің физиологиясы, сенсорлық жүйелер, ішкі секреция бездері, асқорыту, тыныс алу, жүрек-қантамырлар жүйесі және т.б.; күнделікті режимді гигиеналық бағалау әдістері және оқу-тұрмыстық үй-жайлардың гигиеналық нормасы туралы оқытады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психофизикалық дамуында ерекше қажеттіліктері бар балалардағы сенсорлық және сөйлеу бұзылыстары
Курста психофизикалық даму ерекшеліктері бар балалардың есту, статокинетикалық, көру, иіс сезу анализаторлары мен сөйлеу аппараты бұзылыстарының этиологиясы, патогенезі, анатомиялық, физиологиялық және клиникалық ерекшеліктері, сенсорлық жүйелердің орналасуы мен жұмыс істеуінің жалпы принциптері, сенсорлық жолдарды ұйымдастыру принциптері, сенсорлық жүйелердің ерекшелігі қарастырылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Хромосомдық аберрациялар
Курста хромосомалық аберрациялардың этиологиясы, патогенезі, диагностикасы және емі, тұрақты және тұрақсыз хромосомалық аберрациялармен, хромосомалық ауытқулары бар балалардың физикалық және психикалық дамуының ерекшеліктерімен, олардың портреттік сипаттамаларының түрлері, осы патологиясы бар балалардың туу жиілігі туралы статистикалық мәліметтер қамтылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дефектологиядағы генетика негіздері
Курс тұқым қуалаушылықтың цитологиялық және молекулалық негіздерін, психикалық, сенсорлық, сөйлеу бұзылыстарының пайда болуындағы генетикалық факторлардың рөлін, белгілердің тұқым қуалауының негізгі заңдылықтары мен тұқым қуалаушылық принциптерін, тұқым қуалаушылықтың хромосомалық механизмдері және гендік аурулар, оларды диагностикалау, емдеу және алдын алуды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Тұтас педагогикалық процестің мәні, оның мазмұны, ұйымдастыру принциптері, нысандары, әдістері, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамытудағы субъектілік өзара әрекеттесу құралдары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Курс педагогикалық іс-әрекетті жүзеге асыруда студенттердің педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыруға және кәсіби бағдарын дамытуға арналған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нейропсихология және нейродиагностика негіздері
Курста жүйке жүйесінің құрылымдық және функционалдық сипаттамалары, есту, көру, тактильді анализаторлардың сенсорлық және гностикалық қызметтері, психикалық және сөйлеу процестерінің даму ерекшеліктері мен бұзылыстары, онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде бала ағзасындағы жоғары психикалық функциялардың дамуы және даму барысындағы нейродиагностиканың элементтері мен әдістері қамтылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Психофизикалық бұзылыстардың нозологиялық нұсқасы
Курста балалардың психофизикалық дамуының негіздері, психофизикалық бұзылыстардың нозологиялық формалары, жергілікті мидың зақымдануындағы танымдық бұзылыстардың психофизиологиясы, олардың психикалық процестердің дамуына, зейін, сөйлеу, есте сақтау, ойлау және зерттеушілік іс-әрекеттері қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Арнайы білім берудегі психотерапиялық әдістердің теориясы мен тәжірибесі
Курс психотерапия бағыттарының негізгі ұғымдарын,негіздері мен әдіснамалық принциптерін, даму кемістігі бар балалармен жұмыс тәжірибесінде психотерапиялық әсер ету механизмдері мен формалары туралы түсініктерді, ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың негізгі бағыттарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология
Курс типтік дамудың жалпы және спецификалық заңдылықтарын, индивидуалды типтік даму ерекшеліктерін, девиантты дамудың себептері, механизмдері мен құрылымын, ЕББҚ бар баланың өмір сүру сапасын жақсарту үшін мақсатты көмек стратегияларын негіздеу және әзірлеу мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Логопедия негіздері
Курс нормадағы сөйлеу дамуының онтогенезін, сөйлеудің анатомиялық-физиологиялық механизмдері, сөйлеу тілінің дамуындағы есту мен көрудің рөлі, сөйлеу тілінің бұзылыстарын талдау принциптері, сөйлеу тілінің бұзылуының себептері мен жіктелуі, ана тілінің фонемаларының жүйесі мен әртүрлі сөйлеу бұзылыстарын зерттеуге арналған;
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Невропатология негіздері
Курс жүйке жүйесінің құрылысы мен қызметінің ерекшеліктері мен заңдылықтарын, оның әртүрлі бөлімшелерінің зақымдануының негізгі белгілері, синдромдары, жүйке ауруларының даму себептері мен механизмдерін, диагностика және алдын алу әдістерін зерттеуге бағытталған; орталық жүйке жүйесінің патологиясы кезіндегі ақаулардың құрылымдары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Блім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Курс ЕББҚ балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасын ұйымдастыру, диагностикалық әдістерді практикада қолдану, зерттеу нәтижелерін талдау және ЕББҚ баланың психологиялық-педагогикалық мінездемесін құрастыру үшін тиісті әдістерді таңдау бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Психофизикалық дамуы ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық зерттеу негіздері
Курс ЕББҚ бар балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруді ұйымдастырумен қатар, құрылымы және әдіснамалық негізде байланысты ұғымдарды; психологиялық-медициналық-педагогикалық тексеруді жүргізу процесі және тексеру нәтижелерін талдау; әртүрлі жас кезеңдеріндегі балаларды зерттеудің мазмұндық аспектілерін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қолданбалы бизнес
Идеяларды генерациялаудан, құнды ұсыныстарды құрастырудан, нарықты зерттеуден, тұтынушыны, ресурстарды анықтаудан бастап, дайын стартап жобаның тұсаукесеріне дейін жеке бизнесті құру мен жүргізудің экономикалық негіздері саласында білімді қалыптастыру, сондай-ақ бизнес теориясы мен практикасын зерделеу негізінде тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Студенттердің ғылыми-зерттеу қызметі дағдыларын және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығын дамыту мақсатында оқытылады. Курс шеңберінде қоғамдық қатынастар жүйесіндегі ғылымның орны, ғылыми танымның әдістері мен деңгейлері, ғылыми зерттеуді іске асырудың негізгі кезеңдері қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық қызметті ұйымдастыру
Курс балалардың психикалық дамуының заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, ЕББҚ бар балалардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін мақсатты көмек стратегиясын құру технологиясы, арнайы және инклюзивті білім беру мекемелерінде психологиялық қызметтің құрылымына, мазмұнына және ұйымдастырылуына қойылатын талаптар мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Құқықтық тәрбие, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет, құқықтық сананы арттыру туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Қазіргі заманғы құқықтың негізгі салалары, Қазақстан Республикасының заңнамасын түсіну, сыбайлас жемқорлық құбылыстарын сыни талдау және осы құбылысқа қатысты өзінің азаматтық ұстанымын қалыптастыру сұрақтары қарастырылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қашықтықтан оқыту жағдайында ПМПК қызметін ұйымдастыру
Курс ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу моделін іске асыру жағдайында ПМПК қызметінің нормативтік-құқықтық, теориялық-әдіснамалық негіздерін; ПМПК қызметінің мақсаты, міндеттері, бағыттары, мазмұны; ЕББҚ бар балаларды психологиялық-педагогикалық тексеруді жүргізу және қашықтықтан оқыту жағдайында тексеру нәтижелерін талдау технологияларын игеру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Арнайы педагогика
Курс арнайы оқыту мен тәрбиелеудің практикасы мен теориясы, түзету жұмысының принциптері, мазмұны мен әдістері, ЕББҚ бар балаларға арнайы білім беру тарихының дамуы; Арнайы педагогика дидактикасының негіздері; арнайы білім берудің мазмұны мен ұйымдастырылуы; арнайы педагогиканы дамыту мәселелері бойынша білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері туралы білім мен идеяларды қалыптастыру мақсатында зерттеледі. Табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың теориялық заңдары мен заманауи тәсілдері қарастырылады. Курс төтенше жағдайлардағы мінез-құлық ережелерін зерттеуге, антропогендік әрекеттің жағымсыз әсерлерінің дамуын болжауға арналған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сөйлеуді дамыту және ана тілін оқытудың мазмұны
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың сөйлеуін дамытудың лингвистикалық және психологиялық-педагогикалық негіздерімен таныстыру, сөйлеу тілін дамыту жұмыстарының бағыттары мен мазмұнын қарастыру; арнайлы білім беру ұйымдары жағдайында ана тілін оқыту әдістемесін меңгеруде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
"Білім берудегі Менеджмент" курсы білім беруді басқарудың теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеуге арналған. Курс Қазақстан Республикасында және шетелде қазіргі кезеңде білім беру жүйесін дамыту үрдістері мен стратегиялары туралы білімді қалыптастыру мақсатында оқытылады. Осы курс шеңберінде білім беру ұйымын басқару әдістері мен нысандарына, білім беру ұйымындағы басқарудың жалпы қағидаттарына, тұтас педагогикалық процесті жоспарлау мен мониторингті ұйымдастыруға, педагогикалық ұжымды басқару проблемаларына байланысты мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік инклюзия
Курс әртүрлі әдіснамалық тәсілдерге сәйкес шетелдік және отандық ғылыми зерттеулердегі әлеуметтік инклюзия проблемасын теориялық және әдістемелік негіздеуді қамтиды; қиын өмірлік жағдайдағы балалар мен жасөспірімдерді, психикалық ауытқулары бар жастарды, сондай-ақ егде жастағы адамдарды әлеуметтік-мәдени қамту тәжірибесін қарастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды үйден оқыту
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың білім берудегі және психофизикалық ерекшеліктерін, түзету-білім беру жұмысын жоспарлау технологиясы мен айрықшалықтарын,үйде оқыту жағдайында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қажетті түзету-дамыту жұмысын ұйымдастыру шарттарын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курс инклюзивті білім беруді жүзеге асырудың ұйымдастырушылық шарттарын, әлемдік және отандық тәжірибені талдау, оқуға қабылдау және оқуды аяқтау ережелері, бағдарламалық материалды бейімдеу; жеке білім беру маршрутын әзірлеу және енгізу; инклюзивті тәжірибе субъектілерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету бойынша жұмыстың мазмұнын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасылық және оған жақын ортаның әлеуметтік инклюзия технологиясы
Курс инклюзивті білім беру процесінде отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуін жүзеге асыру мәселелерін қарастырады; мектептің ата-аналармен жұмысының әртүрлі формалары мен әдістерінің нұсқалары; отбасының тәрбиелік мүмкіндіктерін дамыту, ата-аналардың педагогикалық білімін жүзеге асыру, білім беру ұйымы мамандарының ата-аналарға атаулы көмек көрсету мәселелерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Үйден оқыту жағдайындағы білім беру үдерісіне қолдау көрсету технологиясы
Курс үйде оқытудың ерекшелігі мен қашықтықтан оқыту технологиясын, қашықтықтан білім берудің проблемаларын, перспективаларын, орындылығы мен шектеулерін, үйде оқыту жағдайында ЕББҚ бар балалардың білім беру процесін ұйымдастыру және сүйемелдеу, әлеуметтену және бейімделу үшін қолайлы орта құру мәселелерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі (ЕББҚ)
Курс балаларға математиканы оқытуда қолданылатын арнайы тәсілдер мен ақпарат көздерін; білім алушылардың білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін; ЕББҚ бар балаларды Математикаға оқыту әдістемесінің жалпы мәселелерін (математика сабақтарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың топтық және ұжымдық жұмысын ұйымдастыру әдістемесін) зерделеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
БАЕҚ бар балалардың "Сауат ашу", "Қазақ тілі", "Оқу және тіл дамыту" пәндік саласында білім беру технологиясы
Курс БАЕҚ бар балаларға ана тілін оқытудың мақсаттары, мазмұны, заңдылықтары, принциптері, әдістері, сонымен қатар технологияларды, сабақтарды, түзету білім беру жағдайында БАЕҚ бар кіші мектеп оқушыларының қазақ тілінің теориясы мен практикасын меңгеру процесінде кері байланыс формаларын және т.б. жобалаудың ғылыми негіздерін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кохлеарлы имплантациядан кейінгі түзете-дамыта оқытудың технологиясы
Курс есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерімен таныстыру, кохлеарлық имплантациядан кейін балаларды түзету-дамыта оқыту технологиясын жүргізу бойынша білім мен кәсіби құзыреттілік жүйесін қалыптастыру: есту арқылы қабылдауын дамыту, балалардың вербалды қарым-қатынасы, сенсорлық-перцептивті сферасы, коммуникативті дағдылары мен қабілеттері мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ тілі
Пән білім алушының кәсіби коммуникация мәдениетін қалыптастыру, салалық терминдерді бірізді қолдану, кәсіби салаға қатысты құжаттарды стандарттар мен нормаларға сәйкес жазу дағдыларын машықтандыру, кәсіби қазақ тілінде сөйлеу, жазу, қатысты жетілдіріп, лексикасын байыту, мемлекеттік тілдің әлеуметтік-қатысымдық қызметін кеңейту және дамыту мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
БАЕҚ бар балалардың "Қолөнер" пәндік саласында білім беру технологиясы
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға қол еңбегін оқытудың мақсатын, мазмұнын, заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін; БАЕҚ бар балалардың еңбек әрекетін дамыту саласында кәсіби білім-білік дағдыларды қалыптастырып, зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Іскерлік құжаттама тілі
Басқарушылық ақпараттың мынадай қасиеттері бар, іскерлік қарым-қатынас құзыреттерін қалыптастыру мақсатында зерделенеді; ақпараттың ресми сипаты; ақпараттың атаулылығы; ақпараттың қайталануы; тақырыптық шектеулер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту
Курс ауытқыған даму қаупінің әртүрлі нұсқалары бар қауіп тобындағы балаларды ерте психологиялық-педагогикалық анықтауды мақсатты ұйымдастыруды және ерте көмек көрсетуді дереу ұйымдастыруды, атап айтқанда: қалыпты жастағы даму тенденцияларын қолдайтын және сонымен бірге дамуындағы ауытқудың алдын алуды қамтамасыз етуді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Балалардың сындарлы шығармашылығын дамыту әдістемесі
Курс балалардың конструктивті шығармашылығының заманауи тәсілдерін және оның бала дамуындағы интеллектуалдық және шығармашылық рөлі, балалардың конструктивті шығармашылығын ұйымдастырудың жалпы әдістемелік негіздерін, өнімді іс-әрекет ерекшеліктерін, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларда сындарлы шығармашылықты дамытудағы жас және жеке генезисін зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
Курс білім беру және денсаулық сақтау жүйесіндегі логопедиялық жұмыстың ерекшеліктерін зерттеуге арналған. Логопаттардың жас ерекшеліктеріне сәйкес, ұйымдардың әртүрлі құрылымдық жағдайларында топтарды жинақтау, логопедиялық сабақтардың жиілігі мен ұзақтығы, құжаттамасын жүргізу мен әдістемесі мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалардың дамуын абилитациялау және түзету
Курс даму процестерін психологиялық-педагогикалық қамтамасыз етудің іргелі заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы білімді қалыптастыру, түзету, абилитация және алдын алудың негізгі технологиясы ретінде ауыстыру онтогенезінің әдісі; балаларды қолдаудың негізін құрайтын нақты психотехника; осы әдіс негізінде жасалған психологиялық-педагогикалық оқыту бағдарламалары мақсатында оқытылады;
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Айналадағы дүние сабақтарындағы танымдық іс-әрекеттің әдістері
Курс мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп жасындағы білім алушылардың танымдық белсенділігі туралы білімді қалыптастыру мақсатында зерттеледі, ол айқын интегративті сипатқа ие, табиғаттану, қоғамтану, тарихи білімді тең дәрежеде біріктіреді және білім алушыларға жаратылыстану және әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар материалын береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың көркем шығармашылығының әдістемесі
Курс балалардың көркемдік шығармашылығының ерекшеліктерімен таныстыру мақсатында оқытылады; балалар іс-әрекетінің осы түрін дамыту бойынша жұмыстың түзету-дамыту потенциалы, кезеңдері, мазмұны мәселелерін көрсету; ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың көркем шығармашылығын дамыту әдістерін меңгеруде кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
АСБ бар балалармен жұмыс істеудегі стрессті басқару технологиясы
Курс Г.Селье тұжырымдамасына негізделген стресстік жағдайды басқару бағдарламаларын зерттеуге арналған; АСБ бар балалармен жұмыс кезінде стресс факторлары мен күйзеліс эпизодтарын диагностикалау, талдау; АСБ бар балалармен жұмыс кезінде күйзелістен шығудың негізгі әдістері және стресстік жағдайды басқару оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуының технологиясы
Курс күрделі бұзылыс құрылымының мәнімен танысу, бастапқы бұзылулардың әртүрлі үйлесімінде балалардың даму ерекшеліктерін қарастыру; ерекше білім беру қажеттіліктерін бағалау мәселелерінде білім мен кәсіби құзыреттілік жүйесін қалыптастыру, күрделі ақаулары бар балалардың дамуын кешенді сүйемелдеу технологияларын қолдану мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстары
Курс ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға білім беру-түзету және педагогикалық қолдаудың негізгі принциптері мен әдістерін зерделеуге, көмек көрсету бойынша кешенді жұмысты ұйымдастыруға, білім беру процесінде ЕЕБҚ балаларды әлеуметтік бейімдеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
ТҚАЗ балаларға арналған оңалту технологиясы
Курс ТҚАЗ балалардың психофизикалық даму ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, А.В.Семеновичтің онтогенезді алмастыру теориясымен танысу; ерекше білім алу қажеттіліктерін бағалау және ТҚАЗ балаларды физикалық, психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік оңалту технологияларын қолдану бойынша кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру мақсатында оқытылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
«Айналадағы әлем» пәні бойынша БАЕҚ бар балаларды оқыту технологиясы
Курс пәндік даму ортасын құру технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалар мен бастауыш сынып оқушыларын қоршаған әлеммен негізгі дидактикалық бірліктер деңгейінде таныстыру, соның ішінде экологиялық білім беру технологиялары, ЕББҚ бар балалармен жаратылыстану және әлеуметтік зерттеулер; жұмыстың типтік әдістері мен формалары туралы түсініктерді қалыптастыруды көздейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
БАЕҚ бар балалардың "Бейнелеу өнері" пәндік саласында оқыту технологиясы
Курс бейнелеу саласындағы заманауи тәсілдерді зерттеуге арналған, БАЕҚ бар балаларды оқытудың мақсаттарын, мазмұнын, заңдылықтарын, принциптерін, әдістері мен тәсілдерін ашады; ерекше білім беру қажеттіліктері бар мектеп жасына дейінгі және бастауыш мектеп оқушыларына бейнелеу өнерін оқытуды ұйымдастырудың әртүрлі тәсілдерді зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Логотехнология
Курс логопедиялық технологиялардың теориялық негіздерін, сөйлеу онтогенезін, ауызша сөйлеудің темпо-ритмикалық ұйымдастырылуын түзету жұмысының технологиясын, сөйлеу тілін қалыптастыру мен түзету технологиясын, сөйлеудің интонациялық жағын дамыту технологиясын, сөйлеуді түзетуге арналған компьютерлік технологияларды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы педагогика мен арнайы психологияның жетістіктерін ескере отырып, жалпы білім беру және инклюзивті ортада білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметінің негізгі түрлерін, бағыттары мен мазмұнын зерттейді.
- Дефектологтардың кәсіби қызметіндегі ақпаратты қарастырады, қорытады, өңдейді, талдайды және ұсынады, оның ішінде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, сонымен қатар әртүрлі тілдік және мәдени орталарда еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие.
- Қоғамдық, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы білімі мен дағдыларын көрсетеді, әлеуметтік-саяси білім модулінің (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану) маңыздылығын, экономика, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін түсіндіреді.
- Логопедиялық сараптаманың классификациясы, технологиясы, сөйлеу бұзылыстарының дифференциациясы бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи логопедиялық технологияларын меңгереді.
- Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын талдайды, патологияны анықтау үшін негізгі диагностикалық шараларды қолданады, есту, көру мүшелерінің бұзылыстарын түзету және компенсациялаудың техникалық құралдарына иелік етеді, сөйлеу, сенсорлық жүйелер мен сөйлеу аппаратының бұзылуының алдын алу жолдарын таңдайды.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.
- Ұсынылған психологиялық-педагогикалық сипаттамалар негізінде типтік емес даму категориясын ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жалпылайды және ЕБҚБ адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін атаулы көмек көрсету стратегияларын құрады.
- Инклюзивті білім берудің теориялық және әдістемелік негіздерін біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды қолданады, инклюзивті білім беру жағдайында оңалту іс-шараларының инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын қолданады.