Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жалпы, арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінде түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі мен зерттеу дағдылары бар арнайы педагогтарды (дефектологтарды ) кәсіби даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы
Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
Психофизикалық дамуында ерекше қажеттіліктері бар балалардағы сенсорлық және сөйлеу бұзылыстары
Хромосомдық аберрациялар
Дефектологиядағы генетика негіздері
Педагогика
-
2 Оқу жылы
Нейропсихология және нейродиагностика негіздері
Психофизикалық бұзылыстардың нозологиялық нұсқасы
Арнайы білім берудегі психотерапиялық әдістердің теориясы мен тәжірибесі
Арнайы психология
Логопедия негіздері
Невропатология негіздері
Блім алуда ерекше қажеттіліктері бар балалардың психологиялық-педагогикалық диагностикасы
Психофизикалық дамуы ерекше қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-медициналық-педагогикалық зерттеу негіздері
Қолданбалы бизнес
Ғылыми зерттеу негіздері
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық қызметті ұйымдастыру
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Қашықтықтан оқыту жағдайында ПМПК қызметін ұйымдастыру
Арнайы педагогика
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
-
3 Оқу жылы
Сөйлеуді дамыту және ана тілін оқытудың мазмұны
Білім берудегі менеджмент
Әлеуметтік инклюзия
Білім алуда ерекше қажеттіліктері бар балаларды үйден оқыту
Инклюзивті білім беру
Отбасылық және оған жақын ортаның әлеуметтік инклюзия технологиясы
Үйден оқыту жағдайындағы білім беру үдерісіне қолдау көрсету технологиясы
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға математиканы оқыту әдістемесі (ЕББҚ)
БАЕҚ бар балалардың "Сауат ашу", "Қазақ тілі", "Оқу және тіл дамыту" пәндік саласында білім беру технологиясы
Кохлеарлы имплантациядан кейінгі түзете-дамыта оқытудың технологиясы
Кәсіби қазақ тілі
БАЕҚ бар балалардың "Қолөнер" пәндік саласында білім беру технологиясы
Іскерлік құжаттама тілі
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балаларды дамыту
Балалардың сындарлы шығармашылығын дамыту әдістемесі
Білім беру және денсаулық сақтау ұйымдарындағы логопедиялық жұмыс
Ерекше білім беру қажеттіліктері бар ерте жастағы балалардың дамуын абилитациялау және түзету
-
4 Оқу жылы
Айналадағы дүние сабақтарындағы танымдық іс-әрекеттің әдістері
Балалардың көркем шығармашылығының әдістемесі
АСБ бар балалармен жұмыс істеудегі стрессті басқару технологиясы
Күрделі кемістігі бар балалардың психофизикалық дамуының технологиясы
Ерекше білім беруді қажет ететін балалармен жүргізілетін түзету-дамыту жұмыстары
ТҚАЗ балаларға арналған оңалту технологиясы
«Айналадағы әлем» пәні бойынша БАЕҚ бар балаларды оқыту технологиясы
БАЕҚ бар балалардың "Бейнелеу өнері" пәндік саласында оқыту технологиясы
Логотехнология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Арнайы педагогика мен арнайы психологияның жетістіктерін ескере отырып, жалпы білім беру және инклюзивті ортада білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметінің негізгі түрлерін, бағыттары мен мазмұнын зерттейді.
- Дефектологтардың кәсіби қызметіндегі ақпаратты қарастырады, қорытады, өңдейді, талдайды және ұсынады, оның ішінде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, сонымен қатар әртүрлі тілдік және мәдени орталарда еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие.
- Қоғамдық, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы білімі мен дағдыларын көрсетеді, әлеуметтік-саяси білім модулінің (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану) маңыздылығын, экономика, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін түсіндіреді.
- Логопедиялық сараптаманың классификациясы, технологиясы, сөйлеу бұзылыстарының дифференциациясы бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи логопедиялық технологияларын меңгереді.
- Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын талдайды, патологияны анықтау үшін негізгі диагностикалық шараларды қолданады, есту, көру мүшелерінің бұзылыстарын түзету және компенсациялаудың техникалық құралдарына иелік етеді, сөйлеу, сенсорлық жүйелер мен сөйлеу аппаратының бұзылуының алдын алу жолдарын таңдайды.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.
- Ұсынылған психологиялық-педагогикалық сипаттамалар негізінде типтік емес даму категориясын ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жалпылайды және ЕБҚБ адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін атаулы көмек көрсету стратегияларын құрады.
- Инклюзивті білім берудің теориялық және әдістемелік негіздерін біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды қолданады, инклюзивті білім беру жағдайында оңалту іс-шараларының инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын қолданады.