Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в ҚарУ Е.А.Бөкетов

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Арнайы педагогика мен арнайы психологияның жетістіктерін ескере отырып, жалпы білім беру және инклюзивті ортада білім берудің әртүрлі деңгейлеріндегі ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету қызметінің негізгі түрлерін, бағыттары мен мазмұнын зерттейді.
  • Дефектологтардың кәсіби қызметіндегі ақпаратты қарастырады, қорытады, өңдейді, талдайды және ұсынады, оның ішінде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, сонымен қатар әртүрлі тілдік және мәдени орталарда еркін қарым-қатынас жасау дағдыларына ие.
  • Қоғамдық, гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы білімі мен дағдыларын көрсетеді, әлеуметтік-саяси білім модулінің (әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану) маңыздылығын, экономика, құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін түсіндіреді.
  • Логопедиялық сараптаманың классификациясы, технологиясы, сөйлеу бұзылыстарының дифференциациясы бойынша теориялық білімі мен практикалық дағдыларын қолданады, ерекше білім беруді қажет ететін балалардың сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи логопедиялық технологияларын меңгереді.
  • Есту, көру және сөйлеу мүшелерінің құрылысы мен қызметінің анатомиялық және физиологиялық ерекшеліктерінің заңдылықтарын талдайды, патологияны анықтау үшін негізгі диагностикалық шараларды қолданады, есту, көру мүшелерінің бұзылыстарын түзету және компенсациялаудың техникалық құралдарына иелік етеді, сөйлеу, сенсорлық жүйелер мен сөйлеу аппаратының бұзылуының алдын алу жолдарын таңдайды.
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқытуды жоспарлау, дамыту және ұйымдастырудағы оқу, практикалық және кәсіби міндеттерді шешеді.
  • Ұсынылған психологиялық-педагогикалық сипаттамалар негізінде типтік емес даму категориясын ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жалпылайды және ЕБҚБ адамдардың өмір сүру сапасын жақсарту үшін атаулы көмек көрсету стратегияларын құрады.
  • Инклюзивті білім берудің теориялық және әдістемелік негіздерін біледі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке дамуы үшін инклюзивті білім беруде инновациялық технологияларды қолданады, инклюзивті білім беру жағдайында оңалту іс-шараларының инновациялық стратегияларын, әдістері мен технологияларын қолданады.
Top