Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге, түзету-дамыту қызметінің бағыттарын, нысандары мен әдістерін әзірлеуге және дәлелді негіздеуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті түзету педагогикасы саласындағы құзыретті маманды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және өткізу, зерттелінетін саладағы үрдістерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолданады
  • мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыста теориялық білімдері мен коррекциялық-педагогикалық іс-әрекеттің технологияларын қолданады
  • жаңа білім ізденісі мен оны меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу және нәтижелерін күнделікті кәсіби іс-әрекетте қолдану алгоритмін анықтайды
  • мүмкіндігі шектеулі адамдардың өмір сүруіне қажетті оңтайлы әлеуметтік ортасын және білім беру (кәсіби) шарттарын қамтамасыз етеді
  • кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді пайдаланады; құқықтық мәдениетті жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты насихаттайды
  • мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасы мен мамандардың педагогикалық әрекеттестігін ұйымдастырады
  • мумкіндігі шектеулі балалардың психикалық және сөйлеу үдерістерін дамыту әдістерін, әлеуметтік маңызы бар білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, олардың танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру және игерген дағдыларын күнделікті өмірде қолдады
  • мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидалары негізінде медициналық, психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық жұмысты болжау және үлгілеудің технологияларын қолданады
  • мүмкіндігі шектеулі балалардың неврологиялық, психикалық және физиологиялық даму ерекшеліктерін бақылауды және бағалауды, дамудағы ақауларды анықтау және нақтылаудың теориялық негіздерді мен технологияларын іске асырады
  • білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жағдайдарында әртүрлі бұзылыстары бȧр балаларды тәрбиелеудегі тиімді стратегиялық бағыттардың мүмкіндіктерін бағалайды және қолданады
  • мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидаларын түсіну негізінде медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моделі мен болжамын сипаттайды және қолданады
  • философиялық ілімдер, тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық дамып-жетілу және өзін-өзі өзектендіру жайлы білімдерге тіректеле жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды пайдаланады
Top