Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге, түзету-дамыту қызметінің бағыттарын, нысандары мен әдістерін әзірлеуге және дәлелді негіздеуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті түзету педагогикасы саласындағы құзыретті маманды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Есту арқылы қабылдаудың дамуы
Интеллектісі зақымдалған балаларға арналған мектепте жаратылыстану және географияны оқытудың әдістемесі мен теориясы
Даму психологиясы
Логопедияның неврологиялық негіздері
Тифлотехника және Брайл жүйесі бойынша сауат ашуға үйрету
Мүмкіндігі шектеулі балалы отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу
Қазіргі қазақ (орыс) тілі
Көру қабілеті бұзылған балалардағы көрнекі қабылдауды және кеңістіктік көріністерді дамыту
Дауыстың және сөйлеудің ырғақты жағының бұзылуы
Мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін арнайы оқыту әдістемесі
Қол-қимылы арқылы және дактилді сөйлеу
Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларға әлеуметтік оңалту қызметтерін көрсету жүйесі
Аутизм спектрінің бұзылуына арналған психокоррекциялық технологиялар
Тьютерлік қызмет технологиялары
Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қызметін ұйымдастыру
Логопедия негіздері
Кохлеарлы имплантациядан кейінгі балаларды есту және сөздік сауыктыру
Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі
Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі
Нейродиагностика және нейрокоррекция негізіндегі нейропсихология
Педагогтың электрондық портфолиосы
Педагогтың сандық сауаттылығы
Экология және тіршілік қауіпсіздігі
Дефектология негіздері
Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы және физиология, анатомиясы
Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы
Психология-педагогикалық кеңес негіздері
Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері
Психопатология
Жүйелік сөйлеу бұзылыстары
Дифференциалдық диагностика
Невропатология негіздері
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Мектепке дейінгі арнайы педагогика
Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қабілетін қалыптастыру әдістемесі
Жеке даму маршрутын жобалау
Ғылыми зерттеу негіздері
Арнайы психология
Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Сөйлеу қабілетінің бұзылуын психологиялық коррекциялау
Ерекше білім алу қажеттілігі бар балалардың отбасылық тәрбиесі
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Әлемдік балалар әдебиеті
Инклюзивтті білім беру
Инклюзивті оқыту жағдайында ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар отбасын қашықтықтан психологиялық-педагогикалық қолдау негіздері
Жазудың бұзылуы
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Арнайы білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру
Арнайы педагогика
Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау
Академиялық жазу негіздері
Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі репетиторлық жұмыс
Отбасын сүйемелдеу
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және өткізу, зерттелінетін саладағы үрдістерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолданады
- мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыста теориялық білімдері мен коррекциялық-педагогикалық іс-әрекеттің технологияларын қолданады
- жаңа білім ізденісі мен оны меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу және нәтижелерін күнделікті кәсіби іс-әрекетте қолдану алгоритмін анықтайды
- мүмкіндігі шектеулі адамдардың өмір сүруіне қажетті оңтайлы әлеуметтік ортасын және білім беру (кәсіби) шарттарын қамтамасыз етеді
- кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді пайдаланады; құқықтық мәдениетті жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты насихаттайды
- мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасы мен мамандардың педагогикалық әрекеттестігін ұйымдастырады
- мумкіндігі шектеулі балалардың психикалық және сөйлеу үдерістерін дамыту әдістерін, әлеуметтік маңызы бар білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, олардың танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру және игерген дағдыларын күнделікті өмірде қолдады
- мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидалары негізінде медициналық, психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық жұмысты болжау және үлгілеудің технологияларын қолданады
- мүмкіндігі шектеулі балалардың неврологиялық, психикалық және физиологиялық даму ерекшеліктерін бақылауды және бағалауды, дамудағы ақауларды анықтау және нақтылаудың теориялық негіздерді мен технологияларын іске асырады
- білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жағдайдарында әртүрлі бұзылыстары бȧр балаларды тәрбиелеудегі тиімді стратегиялық бағыттардың мүмкіндіктерін бағалайды және қолданады
- мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидаларын түсіну негізінде медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моделі мен болжамын сипаттайды және қолданады
- философиялық ілімдер, тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық дамып-жетілу және өзін-өзі өзектендіру жайлы білімдерге тіректеле жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды пайдаланады