Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01901 Дефектология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы кәсіби міндеттерді шешуге, түзету-дамыту қызметінің бағыттарын, нысандары мен әдістерін әзірлеуге және дәлелді негіздеуге, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке-тұлғалық ерекшеліктерін ескере отырып, кәсіби шешімдер қабылдауға қабілетті түзету педагогикасы саласындағы құзыретті маманды даярлау
  • Академиялық дәреже Бакалавриат
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 4 года
  • Кредиттер көлемі 240
  • Білім беру бағдарламаларының тобы B020 Арнайы педагогика
  • ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
  • Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
  • Дайындық бағыты 6B019 Арнайы педагогика

Пәндер

  • Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, жолдармен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, сапалық және сандық бағалау көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен таныстыру. Пән іс-әрекеттің мазмұны мен түрін дамытуға, бағалау нәтижелерін қадағалауға, талдауға, рефлексия жүргізуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Есту арқылы қабылдаудың дамуы

    Пәннің мақсаты есту қабілеті бұзылған балалардың психологиялық-педагогикалық сипаттамаларын, есту қабілеті бұзылған балалардың жіктелуін, есту функциясының жай-күйін педагогикалық диагносталауды, есту қабілеті бұзылған балаларды оқытудың қазіргі заманғы теорияларын, жұмыс мазмұнын, әдістемелерін, арнайы ұйымдастырылған оқыту мен тәрбиесі бар педагогикалық жүйе ретінде сөйлеуді, есту қабілетін дамытудың заманауи технологияларын, кохлеарлық жағдайда есту қабілетін дамытудың ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Интеллектісі зақымдалған балаларға арналған мектепте жаратылыстану және географияны оқытудың әдістемесі мен теориясы

    Пәннің мақсаты: интеллектісі бұзылған балаларды жаратылыстану ғылымдарын оқыту теориясы мен технологиясының негізгі мәселелері туралы тұтас және көлемді түсінік қалыптастыру, оқыту теориясы мен технологиясының түзету бағытын көрсету, табиғаттану материалының мазмұны мен құрылымы, арнайы мектепте жаратылыстану ғылымдарын оқытудың құралдары, әдістері мен формалары арасындағы заңдылықтар мен қатынастарды ашу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Пәннің мақсаты адамның онтогенез процесіндегі психикалық дамуының мәселелеріне қатысты негізгі ұғымдарды, теориялық көзқарастарды жүйелі түрде түсінуді қалыптастыруға бағытталған. Бала мен ересек адамның психикасының қалыптасуы мен дамуының шарттары, қозғаушы күштері мен кезеңдері, оның тұлға және өз өмірінің субъектісі ретіндегі белсенділігі мен қалыптасуы, осы процестің қалыпты және қалыптан тыс жүруінің мүмкін себептері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Логопедияның неврологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты - әртүрлі неврологиялық ауруларға байланысты сөйлеудің мидағы қызметі және сөйлеу бұзылыстарының синдромдары туралы жүйелі түсінік қалыптастыру, сөйлеу процесінің мидағы ұйымдастырылу қағидаларын, орталық және перифериялық сөйлеу жүйесінің жұмыс істеу нормаларын, сөйлеу бұзылыстарының пайда болу механизмдерін түсіну; сөйлеу патологиясы бар балаларды неврологиялық тексеру әдістерін игеру және сөйлеу белгілері мен синдромдарының сипаттамаларын тану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Тифлотехника және Брайл жүйесі бойынша сауат ашуға үйрету

    Пәннің мақсаты: әдеби оқылымды жазуға арналған рельефтік-нүктелік белгілеу жүйесін, зағиптардың математикалық жазуын, зағип және нашар көретіндерді жазу жүйесіне және рельефтік-нүктелік мәтінді оқу мен жазуды үйретуге арналған тифлотехникалық аспаптарды, пайдалану әдістемесінің ерекшеліктерін зерделеу болып табылады. Тифлотехника, компьютерлік бағдарламалар, түзету және білім беру ойын ортасын құру, оқушының іс-әрекетін бақылау әдістері және оқу қарқынын реттеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балалы отбасын психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу

    Пәннің мақсаты-отбасылық тәрбиенің психологиялық негіздері, отбасылық тәрбиенің теориялық модельдері мен стильдері, отбасының тәрбиедегі рөлі, мүмкіндігі шектеулі баланы бейімдеу және мүмкіндігі шектеулі баласы бар отбасына психологиялық қолдау көрсету жұмысын ұйымдастыру туралы идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім беру ұйымдарында ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата аналарымен жұмыс нысандары туралы түсініктер қалыптастырылады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі қазақ (орыс) тілі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қазіргі қазақ (орыс) тілін білудің тұтас кешенін, лингвистиканың тұжырымдамалық аппаратын қалыптастыру болып табылады. Пән лингвистикалық талдау әдістері мен әдістерін қолдану, әдеби нормалар тұрғысынан мәтінді бағалау және редакциялау, лингвостилистік тұрғыдан дұрыс мәтіндер құру, ауызша және жазбаша түрде тиімді қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Көру қабілеті бұзылған балалардағы көрнекі қабылдауды және кеңістіктік көріністерді дамыту

    Пәннің мақсаты - көру қабілеті бұзылған балаларды түзету тиімділігі мен дамытуға ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру болып табылады және түзету іс-әрекетін ұйымдастырудың ерекшеліктерін, көру кемістігінің әртүрлі деңгейі мен сипаты бар балаларды оқытуды ұйымдастыру жағдайларының ерекшеліктерін, оқыту әдістемесін, нысандары мен әдістерін зерттеуді қамтиды, көру қабілеті бұзылған балалардың кеңістіктікте бағдарлануы мен қозғалмалылығын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дауыстың және сөйлеудің ырғақты жағының бұзылуы

    Пәннің мақсаты - сөйлеу мен дауыстың қарқыны мен ырғағының бұзылуының этиологиясын, патогенезін, феноменологиясын, жіктелуін және олардың ерекшеліктерін зерттеу, сөйлеудің және адам психикасының басқа жақтарының дамуындағы ырғағы мен қарқынының бұзылуының психофизиологиялық және психилингвистикалық маңызы туралы теориялық түсініктерді қалыптастыру, сөйлеу бұзылыстарының алдын алу мүмкіндіктері және олардың пайда болған кезеңіне қрай түзету жұмыстарының әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға ана тілін арнайы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты арнаулы мектепте тілді оқытуды ұйымдастырудың әдістері мен формаларын, арнайы мектепте тілді оқыту әдістемесін, дайындық кезеңінде тілді оқытудың мазмұны мен әдістемесінің ерекшеліктерін, оқыту бөлімдері бойынша тілді оқыту әдістемесін зерделеу туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін қолжетімді «ана тілі» бойынша оқу материалының көлемі мен мазмұнын белгілеу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Қол-қимылы арқылы және дактилді сөйлеу

    Пәннің мақсаты - дактилология бойынша теориялық білімді, жестілеу және дактильді сөйлеуді меңгерудің практикалық дағдыларын, жестілік сөйлеуінің құрылымын және оның саңыраулардың коммуникативті қызметіндегі жұмыс істеу ерекшеліктерін; саңыраулар үшін түзету-дамыту білім беру ортасын ұйымдастырудың ерекшеліктерін, әдістемелік және техникалық қамтамасыз етуді таңдау және пайдалану, білім беру ұйымдарында саңырау балалармен түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асыруды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ерекше білім алу қажеттілігі бар балаларға әлеуметтік оңалту қызметтерін көрсету жүйесі

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалтудың, абилитациялаудың, сүйемелдеудің теориялық негіздерін зерделеу болып табылады. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оңалту, абилитациялау, сүйемелдеу процестерінің негізгі құралдарын қолдану. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға әлеуметтік оңалту қызметтерін көрсетудің үлгілері. Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыстағы ведомствоаралық өзара іс-қимыл модельдері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Аутизм спектрінің бұзылуына арналған психокоррекциялық технологиялар

    Пәннің мақсаты - АСБ проблемасының қазіргі жағдайын, АСБ бар балаларын диагностау мен коррекциялық жұмысты ұйымдастыру жүйесін зерттеу, АСБ бар балалармен психикалық түзету жұмыстарының мазмұны мен технологиялары туралы түсініктерді қалыптастыру, АСБ бар балаларды психологиялық түзету мен АС пайда болуының алдын-алу жұмыстарының сәттілігіне ықпал ететін теориялық білім мен практикалық дағдыларды игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Тьютерлік қызмет технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ арнайы педагогтардың тьюторлық қызметі, білім алушыларды тьюторлық сүйемелдеу технологиялары туралы білімді қалыптастыру, дараландыру мазмұны, білім беру қызығушылығын анықтау әдістері және білім алушылардың жеке білім беру бағдарламасын құрастыру технологиясы туралы ғылыми барабар және заманауи идеяларды қалыптастыру. Пәнді оқу барысында өзін-өзі тәрбиелеудің, жан-жақты дамудың маңыздылығын түсіну дамиды, тьюторлық қызметке деген қызығушылық тәрбиеленеді

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық-медициналық-педагогикалық консультацияның қызметін ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты психологиялық–медициналық-педагогикалық консультациялардың және түзету психологиялық–педагогикалық кабинеттердің мақсаттары мен міндеттерін, олардың қызметінде қолданылатын әдістерді, психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялардың функцияларын: сараптамалық-диагностикалық, консультациялық, аналитикалық, сүйемелдеу, ақпараттық-ағартушылық, ағартушылық, ұйымдастырушылық-әдістемелік міндеттерді зерделеу; психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациядан өту алгоритмі туралы білімді қалыптастыру, оның қызметінің нормативтік-заңнамалық базасы туралы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Логопедия негіздері

    Пәннің мақсаты - логопедияның негізгі ұғымдары туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыру, логопедия ғылымының қазіргі даму кезеңі туралы бідімді сіңіру, логопедиялық әсердің принциптерімен, әдістерімен, жолдарымен, формаларымен, мазмұнымен теориялық және практикалық танысу; сөйлеу патологиялары, олардың баланың жалпы психикалық дамуына әсері, сөйлеу бұзылыстарын жеңу бойынша түзету жұмыстарының бағыттары туралы жүйелі ақпарат қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кохлеарлы имплантациядан кейінгі балаларды есту және сөздік сауыктыру

    Пәннің мақсаты кохлеарлық имплантацияның мазмұнын, кохлеарлық имплантациядан кейінгі есту реабилитациясының негізгі бағыттарын, импланттаудан кейінгі кезеңде балаларды операциядан кейінгі есту-сөйлеу оғалту жұмысының мазмұнын зерттеу, есту қабілеті мен сөйлеуді дамыту, балаға және оның жақын ортасына психологиялық көмектің рөлі, инклюзивті білім беру жағдайында жалпы білім беретін мектепте білім беру процесін ұйымдастыру ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға математиканы оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты - арнайы мектептің оқу бағдарламасымен және арнайы мектепте математиканы оқытудың міндеттерімен, математиканы оқытудың әдістері және әдістемелерімен, математиканы оқытудың пропедевтикасымен, түзету мектебінде математиканы оқытуды ұйымдастыру жолдарымен таныстыру, математика пәнінен сабақты жоспарлау және құрастыру бойынша білім беру, ақыл-ойы бұзылған балалардың математикалық білімдерді игеру ерекшеліктері және оларға қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру жолдары туралы білім беру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Қашықтықтан оқыту жағдайындағы бағалау қызметі

    Пәннің мақсаты - қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып оқытуды ұйымдастыру, білім беру бағдарламаларын, олардың бөліктерін игеру сапасын бағалау шарттарын қалыптастыру. Пән қашықтықтан оқыту жағдайында бағалаудың және бақылаудың қазіргі заманғы әдістерін, құралдарын, нысандарын зерделеуге; қашықтықтан оқыту, болашақ мұғалімдерді білім беру саласында ақпараттандыру құралдарын практикалық пайдалану стратегияларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Нейродиагностика және нейрокоррекция негізіндегі нейропсихология

    Пәннің мақсаты - психикалық функциялардың ми ұйымы туралы тарихпен және қазіргі заманғы идеялармен; онтогенездегі функционалды ми ұйымымен, қыртыстың және субкортикалық түзілімдердің фокальды зақымдануы кезінде пайда болатын негізгі нейропсихологиялық синдромдармен; девиантты даму түрлерін, олардың құрылымын, ауырлық дәрежесін зерттеудің заманауи тәсілдерімен, нейропсихологиялық диагностика мен түзетудің әдіснамасы мен әдістемелерімен таныстыру, іс-тәжірибедегі қолданысын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың электрондық портфолиосы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда педагогтің электрондық портфолиосы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады, ол педагогтің әрі қарай өзін-өзі жетілдіруінде және оның кәсіби қызметінде, басқа педагогтармен, білім алушылармен және білім беру процесінің басқа да қатысушыларымен ақпараттық сауаттылық пен желілік мәдениетті қалыптастыру бойынша дағдыларды игеруде, сондай-ақ практикалық құзыреттіліктерді игеруде, шығармашылық жетістіктерді көрсетуде, озық тәжірибені таратуда маңызды рөл атқарады педагог. Бұл пән болашақ мұғалімнің өзін-өзі ұйымдастыруын дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың сандық сауаттылығы

    Пәннің мақсаты - мұғалімді оқу процесінде цифрлық технологияларды қолдануға дайындау. Пән цифрлық технологияларды маңызды өмірлік және кәсіби дағды, компоненттер, индекс, стратегиялық тәсілдер, Әлеуметтік сала және ұтқыр және цифрлық құзыреттілік педагогикасы ретінде – сауаттылықтан бастап жеке оқыту контентін құруға дейін, білім алушылардың цифрлық қауіпсіздігінің ерекшеліктері мен қағидаттарын зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектология негіздері

    Пәннің мақсаты – психофизиологиялық дамуында ауытқулары бар балаларды оқыту мен тәрбиелеу проблемаларын, дефектология курсының пәні мен міндеттерін, дефектологияның негізгі ұғымдары туралы ілімнің пайда болуын, қалыптасуы мен дамуы туралы ретроспективті тарихи шолуды зерттеу болып табылады; білім алушыларда кемістіктердің түрлері, олардың жіктеуі, дамуында ауытқулары бар балалар топтары, арнаулы мекемелердің түрлері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Есту, көру, сөйлеу мүшелерінің патологиясы және физиология, анатомиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзалары мен жүйке жүйесінің морфо-функционалдық сипаттамаларының ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, физиология негіздерін, есту, сөйлеу және көру ағзаларының анатомиялық құрылымын, олардың анатомиялық құрамы мен физиологиялық қызметінің бұзылуын, есту, көру және сөйлеу органдарының патологиясын, оның ерекшеліктерін, балалардағы бұзылулардың негізгі белгілері туралы, және сол патологияны түзету және алдын-алу жолдарымен танысу.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Күрделі кемістігі бар балалардың дамуы

    Пәннің мақсаты күрделі ақауы бар баланың даму тәсілдері мен психологиялық теорияларын, психологиялық бейінін және күрделі ақауы бар баланың дамуының әлеуметтік жағдайының ерекшеліктерін зерделеу және арнайы түзету білім беру мекемелері жағдайында осындай балалармен түзету-педагогикалық жұмыс жүйесінде көмек көрсету, күрделі ақауы бар балалардың санаттары туралы, оларды анықтау әдістері туралы. жеке психологиялық, клиникалық ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психология-педагогикалық кеңес негіздері

    Пәннің мақсаты психологиялық-педагогикалық кеңес берудің негізгі теориялық ережелерін, арнайы педагог жұмысындағы психологиялық-педагогикалық кеңес берудің түрлері мен теориялық модельдерін, ата-аналарға, педагогтарге психологиялық кеңес беру қызметін ұйымдастыру және жүргізу ерекшеліктерін, құрылымдық компоненттерді, кезеңдер мен фазаларды, психологиялық кеңес берудің әдістерін, балалық шақтың жекелеген жас кезеңдеріндегі психологиялық кеңес беру ерекшеліктерін зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мүмкіндігі шектеулі балалар дамуының клиникалық ерекшеліктері

    Пәннің мақсаты - дамудың бұзылуының клиникалық ерекшеліктерімен, патологияның әртүрлі формаларының этиологиясымен және патогенезімен, тұқым қуалайтын аурулармен, пренатальды кезеңде және ерте босанғаннан кейінгі кезең патологияларының ерекшеліктерімен, бұзылулардың динамикасымен және дифференциалды диагностикасымен, емдік және педагогикалық іс-шараларды ұйымдастырумен, мүмкіндігі шектеулі балаларды тексеру әдістерімен; баланың психикалық сферасын клиникалық, клиникалық-генеалогиялық, зертханалық, аспаптық, зерттеу болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Психопатология

    Пәннің мақсаты: психикалық бейімделе алмаушылықтың негізгі нысандары мен шекаралық жағдайлардың клиникалық нұсқалары туралы жүйелі түсінік қалыптастыруға және білім алушыларда әртүрлі симптомдардың, синдромдардың, патологиялық жағдайлар мен аурулардың даму механизмдері, психикалық ауру балаларды психопатологиялық тексерудің ерекшеліктері туралы түсінік қалыптастыруға бағытталған. Синдромдардың дамуын және факторлардың әсерінен олардың өзгеруін анықтайтын себептердің құрылымы мен динамикасы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жүйелік сөйлеу бұзылыстары

    Пәннің мақсаты балалар мен ересектердегі (алалия, афазия) жүйелі сөйлеу бұзылыстарының этиологиясы мен көріністерінің ерекшеліктерін, алалияның (моторлы, сенсорлық) және афазияның (акустикалық-мнестикалық, семантикалық, афферентті, эфферентті моторлы, динамикалық) әртүрлі формаларындағы ми ұйымының ерекшеліктерін зерттеу болып табылады, балалар мен ересектердің сөйлеу өнімдерін психологиялық, психолингвистикалық және лингвистикалық зерттеудің диагностикалық әдістері, жүйелі сөйлеу бұзылыстарын түзетудің заманауи әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Дифференциалдық диагностика

    Пәннің мақсаты – психо - физиологиялық дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, балалардың дамуындағы ауытқулардың түрлері туралы түсініктерін қалыптастыру; дамуында әртүрлі ауытқулары бар балаларды ғылыми зерттеудің әртүрлі тәсілдері мен әдістерін, балалардың дамуындағы бұзылулардың психологиялық диагностикасының арнайы психология тарихындағы диагностиканың психологиялық-педагогикалық әдістерінің дамуымен таныстыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Невропатология негіздері

    Пәннің мақсаты-жүйке жүйесінің құрылымы мен жұмысының және бұзылуының негізгі қағидаларын, жұлынның құрылымы мен қызметін зерттеу; мидың құрылымы мен қызметін, жоғары психикалық функциялардың қалыптасуын, жүйке жүйесінің ауруларын, негізгі неврологиялық синдромдарды, қозғалыс бұзылыстарының синдромдарын, сөйлеуді, сезгіштіктің бұзылу синдромдарын, есту, сөйлеу және моториканы зерттеу; жүйке жүйесінің әсерін зерттеу ішкі ағзалардың ауруларын дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы

    Пәннің мақсаты білім алушыларда білім беру жүйесінің тұтастығы мен оның барлық компоненттерінің бірлігі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән болашақ мұғалімдердің педагогикалық процестің барлық құрылымдарын зерттеуге, оларды мақсатқа жету үшін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі арнайы педагогика

    Пәннің мақсаты: пән оқытудың, тәрбиелеудің және білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздерін, нәресте, сәби, ерте жастағы және мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балалардың даму заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Пәнді игеру барысында мектеп жасына дейінгі мүмкіндігі шектеулі балаларды дифференциалды диагностаудың, сараланған оқыту мен тәрбиелеудің өзекті ғылыми тәсілдерін түсінуге мүмкіндік беретін түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Есту қабілеті бұзылған балалардың сөйлеу қабілетін қалыптастыру әдістемесі

    Пәннің мақсаты: есту қызметі бұзылған балаларда сөйлеудің айтылу жағын дамыту бойынша түзету жұмыстарының міндеттері мен мазмұнын, есту қабілеті бұзылған балаларда ауызша сөйлеуді дамытудың рөлін, саңырау және нашар еститін балаларды айтылымға үйрету кезеңдерін, саңырау және нашар еститін балаларды ауызша сөйлеуге арнайы оқыту әдістерінің, әдістерінің, құралдары мен шарттарының ерекшеліктерін анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даму маршрутын жобалау

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту мен тәрбиелеу нәтижелеріне қол жеткізу үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін іске асыруға қабілетті тұлға ретінде болашақ мұғалімнің теориялық және практикалық даярлығының жоғары деңгейін қамтамасыз ету, оларды жобалау негіздерін игеру және оқушылардың жеке білім беру маршруттарын жүзеге асыруға дайындық арқылы оқу пәнінің құралдарымен дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Ғылыми зерттеу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Бұл курстың мақсаты педагогикалық құзыреттіліктердің келесі салаларын арттыру болып табылады: • педагогика және дидактика саласындағы құзыреттіліктерді арттыру • бағалау үшін құзыреттілік саласы Болашақ мұғалімдер даму барысында балалардың алуандығын түсініп, ескеру мүмкіндігін, сондай-ақ олардың психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, психологиялық және этикалық парасатты түрде олардың амандығын қолдау қабілетін иеленеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық диагностикалау

    Пәннің мақсаты психологиялық және психикалық құбылыстарды сандық және сапалық бағалау туралы теориялық білімді, арнайы психологиядағы диагностика, коррекция және профилактика әдістерінің даму тарихы туралы түсініктерді, балалардағы даму бұзылыстарын психологиялық-педагогикалық диагностаудың әдіснамалық қағидаларын, әртүрлі жас кезеңдерінде дамуында ауытқулары бар балаларды психологиялық-педагогикалық зерттеуді ұйымдастырудың ерекшеліктерін, психодиагностикалық зерттеуді ұйымдастырудың практикалық дағдыларын игеру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері

    Пәннің мақсаты-болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Сөйлеу қабілетінің бұзылуын психологиялық коррекциялау

    Пәннің мақсаты психикалық жай-күйді диагностау және психокоррекциялық жұмыс, одан әрі дамуды болжау, сөйлеу бұзылыстарының жеке тұлғаны қалыптастыруға теріс әсерін болдырмау үшін алдын алу шараларын жүргізу, адамның жасына және сөйлеу бұзылыстарының сипатына байланысты психологиялық көмектің ерекшелігі, психодиагностика және психокоррекция әдістері мен әдістері туралы ауызша дамудың бұзылуы туралы білімді қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім алу қажеттілігі бар балалардың отбасылық тәрбиесі

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы тәрбиелеп отырған отбасына арнайы көмек құралдарымен таныстыру; ерекше білім беру қажеттіліктері бар баласы бар отбасылардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыру, ерекше қажеттіліктері бар баланың отбасымен, қолайсыз отбасымен, тәуекел тобындағы баланы немесе асырап алынған баланы тәрбиелеп отырған отбасымен жұмыс істеу үшін қажетті адамгершілік ұстанымды тұжырымдау, психологиялық-педагогикалық аспектілермен таныстыру болып табылады арнайы мұғалімнің осындай отбасылармен өзара әрекеттесуі.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 7
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері

    Пәннің мақсаты экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлемдік балалар әдебиеті

    Пәннің мақсаты: балаларға арналған классикалық және қазіргі заманғы әлемдік әдебиетті меңгеруге бағытталған, балалар кітабының жетекші жанрларының эволюциясымен танысу, мазмұн мен форманың бірлігінде әдеби мәтінді талдау дағдыларын меңгеру, балабақша мен бастауыш мектеп үшін кітаптарды сыни іріктеу дағдыларын меңгеру, балабақшадағы кітаптармен жұмыстың негізгі формаларымен танысу, жалпы, кәсіби және оқырман мәдениетін байыту

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивтті білім беру

    Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті оқыту жағдайында ерекше білім алу қажеттілігі бар балалар отбасын қашықтықтан психологиялық-педагогикалық қолдау негіздері

    Пәннің мақсаты мына бөлімдерді зерделеу болып табылады: тәрбие ұғымы, тәрбие институттары, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың типологиясы, ақау сипатындағы отбасы факторы, тәрбиедегі отбасының рөлі, ерекше білім беру қажеттіліктері бар баланы әлеуметтік ортаға бейімдеу, қашықтық форматта ерекше білім беру қажеттілікті баласы бар отбасына психологиялық көмек көрсетудің принциптері, нысандары мен әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жазудың бұзылуы

    Пәннің мақсаты дисграфия мен дислексияның әдіснамалық және теориялық негіздерін, ауызша және жазбаша тілдің бұзылуының өзара байланысын анықтау; жазбаша тілдің бұзылуының этиопатогенетикалық негіздері мен салдары, мидың қызметтік механизмдері, олардың жіктелуі туралы қазіргі заманауи идеялардың мазмұнын ашу; дисграфия мен дислексияның әр-түрлі формаларында сөйлеу кемістігінің сипаты мен оны түзету жолдарын анықтаудың диагностикалық әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету

    Пәннің мақсаты қажетті ақпарат пен оқытудың әртүрлі құралдарын пайдалана отырып, өзгермелі жағдайларда жұмысқа дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімді даярлау процесін қамтамасыз ету болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, білім алушылардың субъект-субъектілік қызметін ұйымдастыруға, осы қызметті оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде басқаруға, өз қызметін де, білім алушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Пәннің мақсаты-болашақ мұғалімнің әдістемелік мәдениетін қалыптастыру. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Арнайы білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты психологиялық қызмет көрсету жұмысын құру және ұйымдастыру жүйесін, арнайы білім берудің өзекті мәселелерін, жұмыс бағыттарын, мазмұнын, міндеттерін зерделеу болып табылады, арнайы білім беру ұйымдарындағы психологиялық қызметтердің ерекшеліктері, оның негізгі компоненттерінің мазмұны: әр жас кезеңіндегі баланың толыққанды өмір сүруі үшін диагностикалық, дамытушылық, түзету, психологиялық-педагогикалық жағдайлар, даралықты дамытудың қалыптасқан мүмкіндіктерін іске асыру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Арнайы педагогика

    Пәннің мақсаты: арнайы педагогиканың теориясы мен практикасының негіздерімен, оның тұжырымдамалық құралдарымен, ғылыми негіздерімен, зерттеу әдістемесімен және әдістерімен, әлеуметтік-мәдени білім беру құбылысы және оның дамуының негізгі кезеңдері ретінде арнайы білім туралы жалпыланған теориялық идеялармен танысуға бағытталған. Пәнді игеру барысында білім алушылар арнайы педагогикалық әдістер мен әдістемелерді меңгереді және іс-тәжірибеде қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы білім беретін мектепте ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау

    Пәннің мақсаты білім алушыларда, жалпы білім беретін мектептерде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру туралы, психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің арнайы кабинеттерді жабдықтау туралы, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды қолдаудың ұйымдастырушылық және әдістемелік қамтамасыз етудің ерекшеліктері туралы, оқытудағы қиындықтардың себептері және соның салдарынан туындайтын ерекше білім беру білім беру қажеттіліктерін игеру.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу негіздері

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік-педагогикалық қызметтегі репетиторлық жұмыс

    Пән білім алушыларды балалар мен жасөспірімдер арасындағы әлеуметтік-педагогикалық проблемаларды, атап айтқанда, ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен шешу бойынша практикалық көмек көрсету әдістерімен, тәсілдерімен, технологияларымен таныстыруға бағытталған. Пән оқу жоспарын даралау үшін жағдай жасау, жалпы білім беру және тәрбие процесінде баланы сүйемелдеу бойынша жеке даму бағытын құру, өзін-өзі жетілдіру процесінде көмек көрсету, ата-аналарға кеңес беру, түзету жұмыстарын құру әдістемесімен таныстырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Отбасын сүйемелдеу

    Пән әлеуметтік қызметтерге жатпайтын медициналық, психологиялық, педагогикалық, заңгерлік, әлеуметтік көмекке мұқтаж кәмелетке толмаған балалардың ата-аналарына, қамқоршыларына, өзге де заңды өкілдеріне көмек көрсету бойынша негізгі қызмет бағыттарын оқытады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық жазу, ғылыми зерттеулер, экспериментті жоспарлау және өткізу, зерттелінетін саладағы үрдістерді талдау, эксперименталды деректерді бағалау және интерпретациялау тәсілдері мен әдістерін қолданады
  • мүмкіндіктері шектеулі балалармен жұмыста теориялық білімдері мен коррекциялық-педагогикалық іс-әрекеттің технологияларын қолданады
  • жаңа білім ізденісі мен оны меңгеру, ғылыми зерттеулер жүргізу және нәтижелерін күнделікті кәсіби іс-әрекетте қолдану алгоритмін анықтайды
  • мүмкіндігі шектеулі адамдардың өмір сүруіне қажетті оңтайлы әлеуметтік ортасын және білім беру (кәсіби) шарттарын қамтамасыз етеді
  • кәсіби және өзге де міндеттерді шешуде экономикалық және экологиялық білімді, сондай-ақ тіршілік қауіпсіздігі жөніндегі білімді пайдаланады; құқықтық мәдениетті жоғары саналы тәртіпті, толеранттылық пен парасаттылықты насихаттайды
  • мүмкіндігі шектеулі балалардың отбасы мен мамандардың педагогикалық әрекеттестігін ұйымдастырады
  • мумкіндігі шектеулі балалардың психикалық және сөйлеу үдерістерін дамыту әдістерін, әлеуметтік маңызы бар білімдер мен дағдыларды қалыптастыру, олардың танымдық іс-әрекеттерін ынталандыру және игерген дағдыларын күнделікті өмірде қолдады
  • мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидалары негізінде медициналық, психологиялық, әлеуметтік, педагогикалық жұмысты болжау және үлгілеудің технологияларын қолданады
  • мүмкіндігі шектеулі балалардың неврологиялық, психикалық және физиологиялық даму ерекшеліктерін бақылауды және бағалауды, дамудағы ақауларды анықтау және нақтылаудың теориялық негіздерді мен технологияларын іске асырады
  • білім беру, денсаулық сақтау және әлеуметтік қорғау жағдайдарында әртүрлі бұзылыстары бȧр балаларды тәрбиелеудегі тиімді стратегиялық бағыттардың мүмкіндіктерін бағалайды және қолданады
  • мемлекеттік әлеуметтік саясатты қалыптастыру қағидаларын түсіну негізінде медициналық-психологиялық-әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың моделі мен болжамын сипаттайды және қолданады
  • философиялық ілімдер, тұлғаның психикалық және физикалық ерекшеліктері, өзін-өзі жетілдіру жолдары, тұлғалық дамып-жетілу және өзін-өзі өзектендіру жайлы білімдерге тіректеле жалпы адамзаттық және әлеуметтік-тұлғалық құндылықтарды пайдаланады
Top