Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01450 Кәсіптік оқыту в Мұхтар Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру мекемелерінде көркемдік, шығармашылық, ұйымдастыру-коммуникативтік іс-әрекеттерді ұйымдастыру мен жүзеге асырудың теориясы мен тәжірибесін меңгерген көркемдік жұмыс және сызу пәні мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B007 Көркем еңбек және сызу мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Шығармашылық емтихан және Шығармашылық емтихан
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B014 Жалпы дамудың пәндік мамандандырылған мұғалімдерін даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Математикалық анализ
Жоғарғы математика
Ағаш және металды қол аспаптарымен өңдеу
Конструкциялық материалдар технологиясы
Педагогикалық мамандыққа кіріспе
Пән мен тілді біріктіре оқыту
Оқу шеберханасының практикумы
Тігін өндірісінің құрал-жабдығы
Тоқыма материалдарын тану негіздері
Материалтану негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Костюм тарихы
Қоғамға қызмет ету
Педагогика және киберпедагогика
Абайтану
Қоғамдық сананы жаңғырту және оның өзекті мәселелері
Мұхтартану
Техника тарихы
-
2 Оқу жылы
Электроника негіздері
Экожүйе және құқық
Кәсіби бағытталған шетел тілі
Молекулярлы физика
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
Физика негіздері
Жалпы және жас ерекшелік психологиясының негіздері
Костюм композициясы
Автокөліктерді модельдеу және макеттеу
Кәсіптік оқыту әдістемесі мен бағалау
Оқушылардың даму физиологиясы
Арнайы сурет
-
3 Оқу жылы
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/1 бөлім
Ауылшаруашылық өндірісінің техникасы
Ағаш және металды механикалық өңдеу технологиясы
Машинатану теориясының негіздері
Машина және механизм теориясы
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столяр, автослесарь)/ 1 бөлім
Инклюзивтік білім беру
Педагогикалық шеберлік
Киімді конструкциялау мен модельдеу
Кәсіби педагогика
Тігін бұйымдарының бөлшектерін өңдеу
Материалдарды өңдеу технологиясының практикумы
Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 1 бөлім
Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 1 бөлім Практикум по рабочей профессий (швея,столяр, автослесарь)/ 1 часть Workshop on working professions (seamstress, joiner, autolocksmith) 1 part
Кәсіпке оқыту әдістемесінің практикумы/ 2 бөлім
Кәсіби психология
Жалпы білім беру мазмұнын жаңарту тұжырымдамасының негіздері/ 2 бөлім
Тігін бұйымдарын өңдеу технологиясы
Мамандану бағыты бойынша практикум (тігінші, столя, автослесарь)/ 2 бөлім
Жұмысшы мамандығы бойынша практикум (тігінші, ағаш ұстасы, автослесарь)/ 2 бөлім
Ауылшаруашылық еңбегінің технологиясы
Еңбекке дайындау технологиясы
-
4 Оқу жылы
Киімді көркем өңдеу
Дуальді оқыту негізі
Кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен әдістемесі
Арнайы пәндер практикумы
Тігін өндірісін автоматтандыру
Кәсіптік білім берудегі ғылыми зерттеулер
Техникалық және көркем шығармашылық
Электротехника негіздері
Кәсіптік оқыту жүйесіндегі педагогикалық менеджмент
Ауылшаруашылық еңбегіне оқыту әдістемесі
Білім беру мекемелеріндегі кәсіпкерлік қызмет
Кәсіпке оқытудағы заманауи технологиялар
Оқушылардың бейіндік оқуын ұйымдастыру
Тігін бұйымдарының компьютерлік графикасы
Мектептегі инновациялық технологиялар
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Техникалық және кәсіптік білім беру жүйесіндегі практикалық қызметте кәсіби-педагогикалық, психологиялық және арнайы білімдерін қолдана білу.
- Белгісіздік жағдайда зерттеушілік, кәсіпкерлік жұмыс дағдыларын қолдану.
- Білім алушылардың мінез-құлқын басқару, олардың оқу-танымдық іс-әрекетін ынталандыру, тәрбие жұмысының әдістемесі мен қазіргі заманғы тәрбие тұжырымдамалары негізінде, білім алушылардың салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруды жүзеге асыру.
- Технологиялық үдерістерді жобалау, модельдеу еңбекті ғылыми ұйымдастырылуын ескере отырып, шығармашылық және дизайн қабілеттерін көрсету.
- Арнайы техника мен өңдеу технологиялары негізінде тоқыма және конструкциялық материалдар, өнімнің сапасын арттыруды қамтамасыз ете отырып, шығармашылық қызметті жүзеге асыруды меңгеру.
- Кәсіби ортада және қоғамда қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде еркін қарым-қатынас жасау, академиялық адалдық пен әдептілік қағидаттарын түсіну.
- Бітірушінің жалпы кәсіптік және арнайы даярлығының сапасын қамтамасыз ететін базалық, бейіндік және арнайы пәндерді оқытудың заманауи әдістерін меңгеру, оқыту мазмұнына сәйкес бағалау құралдарын әзірлеу.
- Жеке және топ мүшесі ретінде тиімді жұмыс жасау, педагогикалық қызметте өзін-өзі тану және өзін-өзі жүзеге асыру процесін басқару.
- Дуалды, инклюзивті және кәсіптік-техникалық оқыту жүйесіндегі кәсіби қызмет үшін қажетті ұйымдастырушылық-басқарушылық және арнайы шеберлікті меңгеру.
- Жастарды кәсіби даярлау жүйесінде заманауи инновациялық технологиялар мен педагогикалық коммуникация құралдарын (оқыту мен тәрбиелеудің нысандары, әдістері мен құралдары) меңгеру.
- Кәсіби қызметте жаратылыстану-ғылыми, қоғамдық, әлеуметтік-экономикалық және арнайы-технологиялық дамуды, мәліметтерді математикалық өңдеу, теориялық және эксперименттік зерттеу әдістерін меңгеру.
- Ақпараттық және есептеу сауаттылығына, ақпаратты жалпылау, талдау және қабылдау, мақсат қою және оған жету жолдарын таңдау қабілетіне ие болу.